Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Dit is puur een game PC, verder een beetje mijn administratie mee kunnen doen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag maximaal 1800 euro kosten inclusief beeldscherm.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik weet niet of het mogelijk is om mijn huidige scherm als tweede scherm te gebruiken voor het systeem? Ik vind het wel eens prettig als ik een excell bestand in het ene en een word bestand in het andere te hebben. Mijn huidige scherm is een Samsung Syncmaster27B350.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Als ik het zo een beetje lees, lijkt het mij dat een i7 6700 genoeg moet zijn, gtx1070 zodat we naar een 1440p systeem kunnen werken. Kan ik naast een snellere SSD harde schijf ook een grotere harde schijf hebben om mijn foto's van vakantie en films te dumpen?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta voor alles open, het gaat mij uiteindelijk om kwaliteit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Hij mag groot zijn, dat is niet erg, gelieve niet te veel geluid. Uiterlijk is niet belangrijk, hij staat namelijk toch verstopt opgesteld.
Ga je overklokken?
Nee hier heb ik namelijk 0 ervaring mee.
Wat verwacht je van ons?
Ik verwacht eigenlijk dat jullie net zoals bij de november best build mij een goede weergave kunnen geven waar ik het beste voor kan kiezen. Kan ik bijvoorbeeld voor een scherm gaan met 144 hz of moet ik toch ivm kosten voor iets anders gaan. Een klein beetje boven of onder het budget is geen ramp, als we maar niet boven de 2000 euro uit gaan komen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Dit is puur een game PC, verder een beetje mijn administratie mee kunnen doen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag maximaal 1800 euro kosten inclusief beeldscherm.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik weet niet of het mogelijk is om mijn huidige scherm als tweede scherm te gebruiken voor het systeem? Ik vind het wel eens prettig als ik een excell bestand in het ene en een word bestand in het andere te hebben. Mijn huidige scherm is een Samsung Syncmaster27B350.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Als ik het zo een beetje lees, lijkt het mij dat een i7 6700 genoeg moet zijn, gtx1070 zodat we naar een 1440p systeem kunnen werken. Kan ik naast een snellere SSD harde schijf ook een grotere harde schijf hebben om mijn foto's van vakantie en films te dumpen?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta voor alles open, het gaat mij uiteindelijk om kwaliteit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Hij mag groot zijn, dat is niet erg, gelieve niet te veel geluid. Uiterlijk is niet belangrijk, hij staat namelijk toch verstopt opgesteld.
Ga je overklokken?
Nee hier heb ik namelijk 0 ervaring mee.
Wat verwacht je van ons?
Ik verwacht eigenlijk dat jullie net zoals bij de november best build mij een goede weergave kunnen geven waar ik het beste voor kan kiezen. Kan ik bijvoorbeeld voor een scherm gaan met 144 hz of moet ik toch ivm kosten voor iets anders gaan. Een klein beetje boven of onder het budget is geen ramp, als we maar niet boven de 2000 euro uit gaan komen.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-6700 Boxed | € 319,90 | € 319,90 |
| 1 | Gigabyte GA-B150-HD3P | € 85,50 | € 85,50 |
| 1 | KFA2 GeForce GTX 1070 8GB | € 455,50 | € 455,50 |
| 1 | Fractal Design Define S | € 71,- | € 71,- |
| 1 | Dell S2716DG Zwart | € 579,- | € 579,- |
| 1 | be quiet! Pure Rock Slim | € 23,50 | € 23,50 |
| 1 | Crucial CT2K8G4DFD8213 | € 85,- | € 85,- |
| 1 | Corsair RM550x | € 95,- | € 95,- |
| 1 | Crucial MX300 2,5" 1,05TB | € 253,95 | € 253,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.968,35 | |
[ Voor 49% gewijzigd door Defqon5 op 16-11-2016 11:57 ]