Hallo,
Ik wil binnenkort mijn eerste game pc gaan kopen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil hiermee gaan gamen. Denk hierbij aan spelen zoals Watch_Dogs 2 of Battlefield.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zou er graag rond de 700 euro aan uit willen geven. Het liefst niet boven de 730 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb geen componenten die ik wil meenemen naar mijn nieuwe systeem aangezien het mijn eerste pc is.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb denk ik geen SSD nodig, omdat ik heb gelezen dat dit er later altijd nog bijgevoegd kan worden.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn voorkeuren gaan uit naar Intel als het gaat om processors. Ik weet niet waarom. Ik sta natuurlijk wel open voor andere merken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil mijn games het liefst gaan spelen op medium of high.
Ga je overklokken?
Ik ben op het moment niet van plan om te gaan overklokken.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb wel wat research gedaan, maar ik ben niet echt een expert op het gebied van pc's. Wel heb ik een lijst gemaakt. Ik weet niet of er iets mis mee is, daarom hoop ik op adviezen en opmerkingen
.
Mijn lijst:
Ik wil binnenkort mijn eerste game pc gaan kopen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil hiermee gaan gamen. Denk hierbij aan spelen zoals Watch_Dogs 2 of Battlefield.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zou er graag rond de 700 euro aan uit willen geven. Het liefst niet boven de 730 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb geen componenten die ik wil meenemen naar mijn nieuwe systeem aangezien het mijn eerste pc is.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb denk ik geen SSD nodig, omdat ik heb gelezen dat dit er later altijd nog bijgevoegd kan worden.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn voorkeuren gaan uit naar Intel als het gaat om processors. Ik weet niet waarom. Ik sta natuurlijk wel open voor andere merken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil mijn games het liefst gaan spelen op medium of high.
Ga je overklokken?
Ik ben op het moment niet van plan om te gaan overklokken.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb wel wat research gedaan, maar ik ben niet echt een expert op het gebied van pc's. Wel heb ik een lijst gemaakt. Ik weet niet of er iets mis mee is, daarom hoop ik op adviezen en opmerkingen
Mijn lijst:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-6500 Boxed | € 209,- | € 209,- |
1 | Gigabyte GA-B150-HD3P | € 85,50 | € 85,50 |
1 | EVGA GeForce GTX 1060 3GB GAMING | € 217,50 | € 217,50 |
1 | Seagate Desktop HDD, 1TB | € 48,95 | € 48,95 |
1 | Sharkoon VS4-W Window | € 32,95 | € 32,95 |
1 | Cooler Master Hyper TX3 Evo | € 20,95 | € 20,95 |
1 | Kingston HyperX Fury HX421C14FBK2/8 | € 49,- | € 49,- |
1 | Corsair CX450M | € 52,95 | € 52,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 716,80 |