[F1 2016] Race 20 - GP van Brazilië REGENGOD MAX!!!!!!!!!!!! Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 37 Laatste
Acties:
  • 106.638 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10:56
Je hebt regen en je hebt regen..
een lichte miezerregen is zo droog gereden met intermediates. Leuker zijn veel korte stortbuien waarbij er letterlijk een cm water op de baan staat (of op delen van de baan.) Zie ook de geweldige start van Kuala Lumpur 2001 waar in het algemene f1 topic recent naar gelinkt is..

Regentype 2 is bij mij deze keer van harte welkom..

maar zoals Jasphur ook zegt: het is pas een regenrace als het daadwerkelijk regent..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik kan me nog een race herinneren waarbij VES ROS inhaalde toen het nat was. Toen het echter weer droog was, waren de rollen omgedraaid. Ik weet niet meer welke race dat was.

Volgens mij was dat het enige dat ik dit jaar in de regen heb gezien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Phusebox schreef op zondag 13 november 2016 @ 11:33:
Verstappen heeft anders in de F1 ook nog niet echt bewezen een talent in de regen te zijn.
Pro:
- in je 2e GP met een Toro Rosso als 6e kwalificeren in de regen
- Engeland dit jaar en USA vorig jaar (intermediates)
- vrije trainingen Japan en Oostenrijk vorig jaar

Con:
- Monaco dit jaar

Hij heeft nog niet veel natte GP's meegemaakt natuurlijk (alleen Monaco), maar degene waar voornamelijk op intermediates werd gereden vond ik erg sterk. Ik heb de hoop niet opgegeven. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01-10 22:51

d0s

sssst

RoD schreef op zondag 13 november 2016 @ 11:51:
Ik kan me nog een race herinneren waarbij VES ROS inhaalde toen het nat was. Toen het echter weer droog was, waren de rollen omgedraaid. Ik weet niet meer welke race dat was.

Volgens mij was dat het enige dat ik dit jaar in de regen heb gezien.
Dat was Silverstone. Verstappen is echt wel snel in de regen, vlak voordat hij zijn auto in de muur parkeerde (in Monaco) had hij met afstand de snelste rondetijden. Hij was toen zelfs sneller dan Ricciardo die toen 1e lag en dus vrij veld had.

En zijn jullie Austin 2015 alweer vergeten?

[ Voor 3% gewijzigd door d0s op 13-11-2016 11:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:57

Edd

Wel een pluspuntje: Interlagos heeft geen muren direct naast de baan ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Edd op 13-11-2016 11:55 ]

-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CxISv0kVIAEkHW3.jpg:large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CxIqDZhVIAAw-Dr.jpg:large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CxIpbHbWgAAk-5z.jpg:large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CxIlPk2XcAA0LFW.jpg:large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CxIlQG5XAAAzG3M.jpg:large

Lijkt een lichte regen te worden... (dat is binnen 4 rondjes droog gereden..) :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:55
nachtnet schreef op zondag 13 november 2016 @ 12:01:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Lijkt een lichte regen te worden... (dat is binnen 4 rondjes droog gereden..) :'(
Achter de safety car :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mathijs14
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18-09 10:18
Edd schreef op zondag 13 november 2016 @ 11:54:
[...]

Wel een pluspuntje: Interlagos heeft geen muren direct naast de baan ;)
Daar denk Mark Webber toch anders over denk ik ;)

@ 1.13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:43

Wom

Wat een race was dat toen inderdaad. Alonso ook wel veel geluk gehad daar hoor.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10:53
Nee! Ik weiger een SC start! Nee!

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sanderb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:10
Voor de liefhebbers die de buitjes bij willen houden:
http://www.accuweather.co...ulo/45881/satellite/45881

Afbeeldingslocatie: http://onetile.accuweather.com/OneTile/en-us/WorldSat/079cc7e7f/gray/labels/2/2/5/11/17.jpg

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14:42
CFC-Mathijs schreef op zondag 13 november 2016 @ 12:06:
[...]

[video]
@ 1.13
Ik kan me deze race nog heel goed herinneren. Verstappen reed voor Fisichella en beide auto's waren getankt om de race mee uit te kunnen rijden. Achteraf bleek dat Verstappen hier de race had kunnen winnen als hij niet gespind was in die verrekte bocht met dat stromende riviertje.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CxI1ZRSWEAAwOij.jpg:large
Bandjes voor vandaag, maar daar horen nog wat nat/half-nat banden bij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
nachtnet schreef op zondag 13 november 2016 @ 12:13:
[afbeelding]
Mocht het ineens op gaan droegen en W of I zijn niet meer nodig. Welke pakken ze dan? M of S. Verwacht dat de baan te koud is dan voor SS of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
Jasphur schreef op zondag 13 november 2016 @ 12:15:
[...]

Mocht het ineens op gaan droegen en W of I zijn niet meer nodig. Welke pakken ze dan? M of S. Verwacht dat de baan te koud is dan voor SS of niet?
HARD, MEDIUM EN SOFT zijn de keuzes,

mediums hebben beste prestatie verhouding. M dus.

Hard en Medium gaan ongeveer even lang mee, maar M is beduidend sneller, Soft slijt op deze baan te snel.

[ Voor 15% gewijzigd door nachtnet op 13-11-2016 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
nachtnet schreef op zondag 13 november 2016 @ 12:16:
[...]

HARD, MEDIUM EN SOFT zijn de keuzes,

mediums hebben beste prestatie verhouding. M dus.

Hard en Medium gaan ongeveer even lang mee, maar M is beduidend sneller, Soft slijt op deze baan te snel.
Ja die bedoelde ik. Damn. Banden. Lezen. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderb
Jasphur schreef op zondag 13 november 2016 @ 12:15:
[...]
Dat ligt er ook maar net aan wanneer en hoe lang het regent.
Ik hoop op continue omstandigheden die twijfelachtig zijn zodat we misschien nog wat verschillen in strategie gaan zien.
Of een volledig natte race.
Als het maar niet starten in de regen is, en later droog... Geen zin om Max naar voren te zien gaan, om vervolgens op het einde terug te vallen :+

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-10 21:57

Smarron

The bend

Verstappen heeft anders in de F1 ook nog niet echt bewezen een talent in de regen te zijn.
Ik kan mij Silverstone anders nog wel herinneren in een gevecht met Rosberg en vorig jaar was het in Texas ook niet helemaal droog.

In Monaco reed hij ondanks hij crashte ook zo'n beetje de snelste rondetijden.

Verder reikt het inderdaad wel terug tot in zijn F3 periode (waar hij echt iedereen belachelijk voor paal zette met zijn rondetijden), want zoveel heeft het helaas niet geregend in zijn F1 tijd.

Dus wat mij betreft talent zeker wel, maar nu nog echt bewijzen tot aan de finish en we kunnen Monaco vergeten.

edit:

lol, was de pagina ff vergeten te refreshen. Mijn argumenten zijn hierboven ook al genoemd.

[ Voor 7% gewijzigd door Smarron op 13-11-2016 12:26 ]

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Lekker duidelijk te zien dat alle rijders een set hard hebben, gewoon omdat het moet. Lijkt me sterk dat we in de top iemand op hard gaan zien, bij droog weer. Heel misschien iemand achter in het veld met een gokje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Dus starten op intermediates en dan twee keer medium voor iedereen?

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
DaniëlWW2 schreef op zondag 13 november 2016 @ 12:28:
Of misschien Wets, Inter, Med?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd

Edd

nachtnet schreef op zondag 13 november 2016 @ 12:13:
[afbeelding]
Even iets wat mij nu pas opvalt. Waarom heeft de top 10 1 band minder in de lijst staan? Iedereen moet toch hetzelfde aantal banden inleveren? Even afgezien van de gratis set die ze voor Q3 krijgen.
Of komt het doordat de top 10 op de band van Q2 moet starten, waardoor ze deze niet meetellen?

EDIT: Behalve BOT en MAS in de top 10, die hebben wel 7 setjes staan? Waarschijnlijk doordat ze in de FP op de Harde band hebben gereden?

[ Voor 11% gewijzigd door Edd op 13-11-2016 12:32 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Edd schreef op zondag 13 november 2016 @ 12:30:
[...]

Even iets wat mij nu pas opvalt. Waarom heeft de top 10 1 band minder in de lijst staan? Iedereen moet toch hetzelfde aantal banden inleveren? Even afgezien van de gratis set die ze voor Q3 krijgen.
Of komt het doordat de top 10 op de band van Q2 moet starten, waardoor ze deze niet meetellen?

EDIT: Behalve BOT en MAS in de top 10, die hebben wel 7 setjes staan? Waarschijnlijk doordat ze in de FP op de Harde band hebben gereden?
De meesten hebben een extra run gereden in Q3 en waarschijnlijk is dat setje direct niet meer bruikbaar voor de race. Dat is wat het overzicht hierboven ook zegt, beschikbaar voor de race. Niet het toaal aantal setjes wat voor iedereen inderdaad hetzelfde is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-09 20:10
DaniëlWW2 schreef op zondag 13 november 2016 @ 12:28:
Als het blijft doorregenen gaat niemand naar die mediums hoor. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:09
Jasphur schreef op zondag 13 november 2016 @ 11:33:
[...]

We weten allemaal hoe goed de combinatie regen en Verstappen is. ;) (Monaco anyone?)

:+
Ik bedoelde meer de strijd tussen Hamilton en Rosberg.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Net gepost door Red Bull Racing @ Twitter:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CxI6cnfWIAESx6E.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd

Edd

Smarron schreef op zondag 13 november 2016 @ 12:40:
[...]

De meesten hebben een extra run gereden in Q3 en waarschijnlijk is dat setje direct niet meer bruikbaar voor de race. Dat is wat het overzicht hierboven ook zegt, beschikbaar voor de race. Niet het toaal aantal setjes wat voor iedereen inderdaad hetzelfde is.
Die set valt dan volgens mij gewoon onder de used. Die hoeven ze niet in te leveren.
Ik denk dat Williams een loophole heeft gevonden in het banden-regelement. Je eerste stint in FP1 doen op een band die je voor de race beschikbaar moet hebben. Die lever je na 40 minuten in, maar krijg je daarna weer terug omdat je daar maar 1 setje van had. Zo spaar je een extra setje mediums uit voor de race

-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CxI6cngW8AA0iwH.jpg:large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CxI9otxXcAECIzI.jpg:large

Het lijkt toch wat natter dan een drizzle op de baan..

In de porsche race ging het zojuist goed mis..

* nachtnet weet nog steeds niet of het nu een paar rondjes Safetycar worden met een staande start, of dat het een parade wordt met een groen-licht aan het einde..

https://www.instagram.com/p/BMv7uvLjQka/

[ Voor 14% gewijzigd door nachtnet op 13-11-2016 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
nachtnet schreef op zondag 13 november 2016 @ 12:48:
[afbeelding]

Het lijkt toch wat natter dan een drizzle op de baan..

In de porsche race ging het zojuist goed mis..

* nachtnet weet nog steeds niet of het nu een paar rondjes Safetycar worden met een staande start, of dat het een parade wordt met een groen-licht aan het einde..
Dat is een beste laag water.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
De regels voor een regen start waren toch aangepast inderdaad?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Dat valt wel mee toch? Ook de Britse pers gaf aan dat Max in de regen voordeel zou hebben vanwege zijn skills. Ik denk dat iedereen zich Monaco nog wel kan herinneren (al eindigde dat helaas in de muur) of zijn inhaalactie op Rosberg op Silverstone. Max is goed in de regen, Rosberg zeker niet. Hamilton is er ook wel goed in. Voor Rosberg is regen dus het ergst wat hem kan overkomen :)

Ik hoorde trouwens in een van de vele filmpjes (sorry, ben de bron echt even kwijt) dat er inmiddels weer stemmen opgaan om van de Verstappen-rule af te komen en het racen meer aan de coureurs over te laten 8)7

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
* WeAreLegion heeft alles in huis, kachel aan en wachten tot het begint :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

If the weather is exceptionally bad the race director may choose to abort the start and resume the starting procedure only when conditions have improved. Alternatively, he may decide to start the race behind the safety car.
https://www.formula1.com/...Race_start_procedure.html

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  AWU3  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Phusebox schreef op zondag 13 november 2016 @ 12:51:
Klopt. Maar wel pas voor volgend seizoen.

SC start totdat de baan droog is gereden en dan weer een stilstaande start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
Grrrrrene schreef op zondag 13 november 2016 @ 12:52:
[...]

Ik hoorde trouwens in een van de vele filmpjes (sorry, ben de bron echt even kwijt) dat er inmiddels weer stemmen opgaan om van de Verstappen-rule af te komen en het racen meer aan de coureurs over te laten 8)7
Had ik na vorige race ook al geopperd. Ik verwacht dat de Verstappen-regel heel snel weer uit de regels gaat verdwijnen.. (of dat als VES under investigation komt bij verdedigen, dat dan blijkt dat hij niet aan het remmen was op het betwiste moment... )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderb
Phusebox schreef op zondag 13 november 2016 @ 12:51:
Voor 2017 wel ja...Vooral vanwege het ellenlange achter de safetycar aanhobbelen in Silverstone.
Met de nieuwe regels rijden ze wel in eerste instantie achter de safety car, maar in plaats van een release als het droog genoeg is, komt er dan alsnog een standing start.

Ik verwacht echter wel dat ze dit keer wat eerder los zullen mogen gaan. In Silverstone waren het de coureurs zelf die aan het klagen waren dat het best kon. Volgens mij gingen ze ook heel snel over op andere banden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:12
sanderb schreef op zondag 13 november 2016 @ 12:55:
[...]

Voor 2017 wel ja...Vooral vanwege het ellenlange achter de safetycar aanhobbelen in Silverstone.
Met de nieuwe regels rijden ze wel in eerste instantie achter de safety car, maar in plaats van een release als het droog genoeg is, komt er dan alsnog een standing start.

Ik verwacht echter wel dat ze dit keer wat eerder los zullen mogen gaan. In Silverstone waren het de coureurs zelf die aan het klagen waren dat het best kon. Volgens mij gingen ze ook heel snel over op andere banden.
In de ronde dat de SC weg ging ging ook bijna elke coureur achter de top 5 of zo de pits in. Dat was IMO nog gevaarlijker dan gewone start in de regen. 15 auto's die achter elkaar de pits in schieten zorgt voor een veel te grote chaos met wachtende auto's, releases waarbij er verkeer langs komt etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:56

Martinspire

Awesomeness

Met die hoogteverschillen ben ik wel bang dat er toch grote plassen blijven staan die het onmogelijk maken om te starten of iets. Ik verwacht in ieder geval dat de start uitgesteld gaat worden en dat er misschien geen hele race gereden gaat worden. Maakt meteen een eind aan het kampioenschap als ze halve punten gaan uitdelen...

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Martinspire schreef op zondag 13 november 2016 @ 13:07:
Met die hoogteverschillen ben ik wel bang dat er toch grote plassen blijven staan die het onmogelijk maken om te starten of iets. Ik verwacht in ieder geval dat de start uitgesteld gaat worden en dat er misschien geen hele race gereden gaat worden. Maakt meteen een eind aan het kampioenschap als ze halve punten gaan uitdelen...
Plassen zijn 1 ding, wat dacht je van stroompjes water? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:31

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Jasphur schreef op zondag 13 november 2016 @ 13:09:
[...]

Plassen zijn 1 ding, wat dacht je van stroompjes water? :o
Hele slootjes bedoel je?

ping 127.212.23.124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Riviertjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
CFC-Mathijs schreef op zondag 13 november 2016 @ 12:06:
[...]

[video]
@ 1.13
Er zijn een aantal gevallen die nu niet meer kunnen, opzich wel goed (wat veiligheid betreft) maar ook wel saaier om naar uit te kijken.

[ Voor 82% gewijzigd door enchion op 13-11-2016 13:19 ]

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

P.K. schreef op zondag 13 november 2016 @ 12:43:
[...]

Als het blijft doorregenen gaat niemand naar die mediums hoor. :P
Het was meer bedoeld voor het scenario van een opdrogend circuit. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyFool
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:59
enchion schreef op zondag 13 november 2016 @ 13:17:
[...]

Er zijn een aantal gevallen die nu niet meer kunnen, opzich wel goed (wat veiligheid betreft) maar ook wel saaier om naar uit te kijken.
Wtf hoeveel auto's zijn daar over de finish gekomen Haha, dat ziet er niet al te best uit!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

CrazyFool schreef op zondag 13 november 2016 @ 13:20:
[...]

Wtf hoeveel auto's zijn daar over de finish gekomen Haha, dat ziet er niet al te best uit!
10. 9. Mark Webber mag je eigenlijk niet meetellen.

[ Voor 11% gewijzigd door Gekkenhuis op 13-11-2016 13:28 ]

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  AWU3  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hennie-M
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-09 16:23
nvm

[ Voor 99% gewijzigd door Hennie-M op 13-11-2016 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
[...]

Hoe interessant ik een crash op zijn tijd ook vind, zoveel wagens hoeven er voor mij deze race niet af te vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Nu online
Jasphur schreef op zondag 13 november 2016 @ 13:25:
[...]
Hoe interessant ik een crash op zijn tijd ook vind, zoveel wagens hoeven er voor mij deze race niet af te vliegen.
Daar denkt Sauber anders over, die willen graag nog een puntje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Hoelaat is de race? 17 of 14 uur?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Nu online
17 uur.

[ Voor 14% gewijzigd door TheBrut3 op 13-11-2016 13:30 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 02-10 10:19
Paulus07 schreef op zondag 13 november 2016 @ 13:30:
Hoelaat is de race? 17 of 14 uur?
17:00 is de race.

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:01
[...]

Overdreven gedoe, als ze het te gevaarlijk vinden gaan de laffe coureurs maar 50 rijden ofzo.

Ik wil gewoon weer regenraces zoals spa 1998. Ze zijn wmb tever doorgeschoten qua veiligheid.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• nachtnet
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CxJHUmYXUAIB3Wm.jpg↑↑↑ Serieuze hoeveelheden regen..
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CxJEcDNXUAABkay.jpg:large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CxJBxVAXgAAbTgK.jpg:large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CxJF9jlXAAAaliW.jpg:large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CxJI7dcXgAATY06.jpg:large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CxJH4KQVEAAFJR7.jpg:large↑↑↑GUT in gesprek met Sauber..

[Vimeo: https://vimeo.com/191342371]↑↑↑ De Hele 27 minuten Notebook

Nog 3 uur..

[ Voor 4% gewijzigd door nachtnet op 13-11-2016 13:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eli3l
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-05 03:09
Adlermann schreef op zondag 13 november 2016 @ 13:32:
[...]

Overdreven gedoe, als ze het te gevaarlijk vinden gaan de laffe coureurs maar 50 rijden ofzo.

Ik wil gewoon weer regenraces zoals spa 1998. Ze zijn wmb tever doorgeschoten qua veiligheid.
De start bij Spa in '98 is er eentje die me voor altijd bij zal blijven. Wat een chaos en spektakel was dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
nachtnet schreef op zondag 13 november 2016 @ 13:43:
[afbeelding]↑↑↑ Serieuze hoeveelheden regen..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]↑↑↑GUT in gesprek met Sauber..

[video]↑↑↑ De Hele 27 minuten Notebook

Nog 3 uur..
Derde afbeelding. Volgens mij zijn er een paar fusten Heineken gesprongen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkstraat
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 02-10 22:26
Balen voor het eerst in het seizoen kan ik de race niet live zien :( en dat met deze vooruitzichten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
WeAreLegion schreef op zondag 13 november 2016 @ 12:53:
* WeAreLegion heeft alles in huis, kachel aan en wachten tot het begint :D
Idem, biertjes liggen koud, open haard brandt, erwtensoep en Hema worst straks voor bij de voorbeschouwing, gaat helemaal goed komen ;)

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CxJNe2mXUAA6aJV.jpg:large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CxJNfx_XgAAlixo.jpg:large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CxJNhquXgAE_hi6.jpg:large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CxJNiTVWQAA5W-y.jpg:large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CxJNVsiW8AAQcat.jpg:large

ik gun massa wel een laatste stuntje..

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CxJP9iGXcAAUvH0.jpg:large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

nachtnet schreef op zondag 13 november 2016 @ 14:11:
[knip]

ik gun massa wel een laatste stuntje..

[knip]
Dan hoop ik dat het hem beter vergaat dan bij Coulthard daar met zijn laatste race. Dat had zo leuk kunnen zijn met zijn "head-cam" ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• nachtnet
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/lj9I0hYBl9RhsKSQ6EJTRJ4r/full.png
Bij deze tweet moest ik toch echt even snel mijn kop koffie neerzetten... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Het lijkt er dus op dat we een slagveld krijgen. De innerlijke ramptoerist die we allemaal in ons hebben zal blij zijn. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
DaniëlWW2 schreef op zondag 13 november 2016 @ 14:26:
Het lijkt er dus op dat we een slagveld krijgen. De innerlijke ramptoerist die we allemaal in ons hebben zal blij zijn. :P
Totdat VES eraf vliegt :)

Maargoed, wat mij betreft mag er wat vuurwerk komen. :Y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
  • Nu online
Kan me nog een regenrace in Brazilie herinneren waarin alle wereldkampioenen van de baan schoven, Schumacher zelfs twee keer meen ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:57
ik denk ook dat HAM hier voor ROS gaat eindigen volgens mij is HAM de betere in de regen of niet?
(mits hij er niet afgaat in de 5de ronde)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

RoD schreef op zondag 13 november 2016 @ 14:35:
[...]

Totdat VES eraf vliegt :)
Lasteraar. :P
Maargoed, wat mij betreft mag er wat vuurwerk komen. :Y)
Yup. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
Aiiii, als mensen dit soort dingen gaan zeggen dan wordt het dus een saaie race :| :+ .

Alvast mijn voorspelling:
1. Rosberg
2. Hamilton
3. Raikkonen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
Wognummer schreef op zondag 13 november 2016 @ 14:37:
[...]

ik denk ook dat HAM hier voor ROS gaat eindigen volgens mij is HAM de betere in de regen of niet?
(mits hij er niet afgaat in de 5de ronde)
Monaco dit jaar. HAM zat vast achter ROS. Na een teamcall om te wisselen reed HAM zo weg. HAM lijkt dus zeker de betere rijder te zijn in de regen. En hetzelfde zag je dan ook op Silverstone waar VES kon blijven volgen totdat ROS een foutje maakte en VES er langs kon (en volgensmij ook iets uit liep? Totdat de baan verder opdroogde).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Laatst online: 13-09 11:45
Ik zal wel pessimistisch zijn maar het enige waar ik aan denk als ik zulke regen zie is een safetycar start en 20 ronden parade rijden ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Nu online
Goron schreef op zondag 13 november 2016 @ 14:46:
Ik zal wel pessimistisch zijn maar het enige waar ik aan denk als ik zulke regen zie is een safetycar start en 20 ronden parade rijden ;(
Daar ben ik ook bang voor. Hamilton gaat deze easy winnen als het een SC start wordt. Rosberg gaat de rest ophouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Phusebox schreef op zondag 13 november 2016 @ 14:36:
Kan me nog een regenrace in Brazilie herinneren waarin alle wereldkampioenen van de baan schoven, Schumacher zelfs twee keer meen ik.
2003 was dat.

YouTube: 2003 Brazilian Formula 1 Grand Prix Mayhem

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• werphengel
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-09-2024
Ik hoop alleen dat Max nu eens een beetje goed met zn banden om gaat. Hij lijkt soms wel te vergeten dat een race 60 rondjes is.
Ik heb altijd het gevoel dat Ricciardo daar wat volwassener in is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 02-10 22:39
werphengel schreef op zondag 13 november 2016 @ 14:56:
Ik hoop alleen dat Max nu eens een beetje goed met zn banden om gaat. Hij lijkt soms wel te vergeten dat een race 60 rondjes is.
Niet veel aan toe te voegen anders dan SPANJE !!!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

werphengel schreef op zondag 13 november 2016 @ 14:56:
Ben je de GP van Spanje vergeten ofzo? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• werphengel
is volgens mij bij een opdrogende baan wel belangrijk

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:17

wontcachme

You catch me? No you wont

Dit weer is gewoon een truc van Red Bull. Dit hebben ze al maanden voorbereid en op geoefend:

Afbeeldingslocatie: https://ichef.bbci.co.uk/onesport/cps/624/cpsprodpb/39CC/production/_90469741_max_verstappen.jpg

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• werphengel
DaniëlWW2 schreef op zondag 13 november 2016 @ 14:57:
[...]

Ben je de GP van Spanje vergeten ofzo? :P
Volgens mij komt Max telkens in de problemen omdat hij in de eerste ronden zn banden aan stront rijd en dan aan het eind van de race weer van die halsbrekende toeren moet uithalen om zn positie te behouden

Ook leuk om te zien natuurlijk :) maar toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
volgens Will Buxton e.a. waarschijnlijk een staande start..
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/jWWAOWRdgijgF616XWjkKM9m/full.png

"Vol verwachting klopt ons hart"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Als het echt dus een regenrace gaat worden is dit mijn voorspelling voor de uitslag

1) Hamilton
2) Max
3) Ricciardo
4) Rosberg
5) Vettel

Gaat een hele mooie GP worden. Spannend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robero50
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-09 11:51
Hoelaat gaat het nu starten dan? is het nu afwachten op het weer ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:54

AzzKickah

06-CENSORED

Over een kwartier gaat Sky live. Ik zit in de startblokken d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
robero50 schreef op zondag 13 november 2016 @ 15:11:
Hoelaat gaat het nu starten dan? is het nu afwachten op het weer ??
Gewoon 17:00 Nl tijd
14:00u local time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

werphengel schreef op zondag 13 november 2016 @ 15:05:
[...]

Volgens mij komt Max telkens in de problemen omdat hij in de eerste ronden zn banden aan stront rijd en dan aan het eind van de race weer van die halsbrekende toeren moet uithalen om zn positie te behouden

Ook leuk om te zien natuurlijk :) maar toch
Dat deed hij een keer, in de VS. Overgens liep die race toch dramatisch af. Meestal fluistert hij de banden juist. Verder had hij in Mexico gewoon nog een pitstop moeten maken toen hij een gat had. Was Vettel ook nooit in de buurt gekomen. Dat was alleen een fout van het team, niet van Max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Niet online
Ik moet trouwens zeggen dat ik bijna iedere keer weer onder de indruk ben van de volwassen manier waarop Max de pers te woord staat. Ik weet nog dat ik hem als klein joggie bij Wilfried de Jong in het programma zag en hem niet heel slim vond overkomen. Maar nu... als je hoort hij hij bijvoorbeeld reageert op het feit dat Lauda bij Red Bull langs zou zijn gegaan (C4 filmpjes) m.b.t. het "niet inmengen in het kampioenschap".. dat zijn zulke adremme en slimme antwoorden... hij antwoord zo vaak als een ervaren volwassen coureur dat het m.i. niet ingestudeerd kan zijn.
(over Lauda zei hij iets in de trant van: "Ja, maar die is Oostenrijks... die wil wel eens wat echt Oostenrijks bij ons drinken"... verslaggever had niet eens door dat hij het over Red Bull had maar nam wel genoegen met het antwoord en zeurde niet door)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robero50
nachtnet schreef op zondag 13 november 2016 @ 15:13:
[...]

Gewoon 17:00 Nl tijd
14:00u local time
Ja dat had ik door maar het is nu toch echt al kwart over 3;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderb
robero50 schreef op zondag 13 november 2016 @ 15:13:
[...]

Ja dat had ik door maar het is nu toch echt al kwart over 3;)
Nog eventjes geduld dus :)
De normale startprocedure wordt om 16:30 ingezet.. voor die tijd verwacht ik geen officieel nieuws over eventuele alternatieve start achter de pacecar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robero50
sanderb schreef op zondag 13 november 2016 @ 15:15:
[...]

Nog eventjes geduld dus :)
De normale startprocedure wordt om 16:30 ingezet.. voor die tijd verwacht ik geen officieel nieuws over eventuele alternatieve start achter de pacecar
Aha had ik het dus verkeerd begrepen, Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
AzzKickah schreef op zondag 13 november 2016 @ 15:12:
Over een kwartier gaat Sky live. Ik zit in de startblokken d:)b
Hier ook. Interview met Ross Brawn is nu op Sky F1.
Vanmiddag daar lekker Legends of F1 gekeken met Senna.

[ Voor 10% gewijzigd door Rivanov op 13-11-2016 15:25 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Here. We. Go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Rivanov schreef op zondag 13 november 2016 @ 15:25:
[...]

Hier ook. Interview met Ross Brawn is nu op Sky F1.
Vanmiddag daar lekker Legends of F1 gekeken met Senna.
Afgeloopt :)

Here we go!! Raceday!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Wauw. HAM staat gewoon bij ROS, VET en RAI op de Track Parade truck. Uniek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Als Ziggo dat nou ook eens zou uitzenden. :)

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

BREAKING: Gutierrez just went in to Sauber and spoke to Monisha, something #FN12 did not seem to like. Gutierrez for Sauber 2017?#F1
Gutierrez naar Sauber in 2017?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18-09 10:18
Net tijdens de drivers Parade zeiden de verslaggever ook nog tegen Lewis dat het een staande start gaat worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Ted heeft het nu over een SC-start?? :?

Net in de parade werd nog gezegd dat er een gewone start zou zijn. Lekker duidelijk.

[ Voor 53% gewijzigd door AzzKickah op 13-11-2016 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Volgensmij staat de start nog niet vast. Charlie heeft gezegd van "als het zo blijft, dan gewone start". Maar net zeiden ze op Sky van "het begint nu weer wat natter te worden, ik zou zeggen SC start" (volgensmij zei Martin Brundle dat).

Maar wat ze op Sky ook aangaven is hoe moeilijk het is om de banden te kiezen. Maar kunnen ze niet met de inters het circuit op gaan, dan een aantal rondjes rijden voordat ze opstellen op de grid, en dan de keuze maken of de inters genoeg grip geven? (tenzij SC start waarbij ze dus sowieso op full wets moeten starten).

Zoals ze normaal dus ook met een afgeschreven setje de pitbox uit rijden en de proefstart(s) doen etc en dan op de grid opstellen en pas de definitieve banden er onder gaan. Zo kunnen ze in dit geval "proef rijden" op een setje inters, lijkt mij.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Niet online
Na de boemerang die Vettel om zijn oren kreeg m.b.t. "de Verstappenregel" vorige week, voorspel ik deze race de boemerang voor Toto Wolff waarbij zijn eigen team het kampioenschap beïnvloedt door bij een voorsprong van Hamilton een pitstop van Hamilton te verkloten waardoor Rosberg hem voorbij gaat en het kampioenschap wint....boy zou dat smullen zijn:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Laatst online: 15:01
P.O. Box schreef op zondag 13 november 2016 @ 15:45:
Na de boemerang die Vettel om zijn oren kreeg m.b.t. "de Verstappenregel" vorige week, voorspel ik deze race de boemerang voor Toto Wolff waarbij zijn eigen team het kampioenschap beïnvloedt door bij een voorsprong van Hamilton een pitstop van Hamilton te verkloten waardoor Rosberg hem voorbij gaat en het kampioenschap wint....boy zou dat smullen zijn:)
Pff, ik weet niet aan wie ik een grotere 'dislike' heb, Rosberg of Hamtilton.

Ik denk Rosberg. Dus ik hoop dat die uitvalt en dat Hamilton 2e wordt :)

En een standing start!!!! Yeah!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-09 20:10
AzzKickah schreef op zondag 13 november 2016 @ 15:39:
Ted heeft het nu over een SC-start?? :?

Net in de parade werd nog gezegd dat er een gewone start zou zijn. Lekker duidelijk.
Charlie kan ook niet in de toekomst kijken natuurlijk. 😜
Volgens mij hadden ze het er net bij Sky ook over dat het harder begint te regenen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06:10
Hou het bij het reguliere topic hiervoor. :)

[ Voor 89% gewijzigd door DaniëlWW2 op 13-11-2016 15:50 ]

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd

Edd

P.K. schreef op zondag 13 november 2016 @ 15:48:
[...]

Charlie kan ook niet in de toekomst kijken natuurlijk. 😜
Volgens mij hadden ze het er net bij Sky ook over dat het harder begint te regenen?
Op Sky werd net verteld dat Whiting heeft aangegeven dat het nog steeds een staande start is. Dat kan uiteraard nog wijzigen richting de start, maar op dit moment dus een normale.

-

Pagina: 1 ... 6 ... 37 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:

Dit topic sluit de woensdag na de race. Een nieuw racetopic wordt de donderdag voor de race geopend.

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 3 besproken worden.
GP2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.

IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1