Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:07
@JDizzle Je bent iig niet de enige. Wellicht dat daar nog een antwoord gaat komen:
https://bethesda.net/comm...major-bugs-can-t-progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDizzle
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12:05
@Arunia

Het is me gelukt om verder te gaan met de Stormcloak questline!
Gisteren nogmaals een save geladen waar ik bezig was met de Battle For Whiterun quest.
Had weer het probleem dat de Jarl niet verder kwam met het dialoog. Maar ben toch maar willekeurige dingen gaan proberen om alsnog verder te kunnen. Had even een filmpje opgezocht om te zien hoe de quest zou moeten verlopen en zag dat die gray-mane kerel het gesprek aan zou moeten gaan met de Jarl, dit gebeurde dus niet bij mij. Gray-Mane bleef bij de ingang van Dragonsreach staan en de Jarl liep ook niet op hem af. Met veel moeite de 2 personen naar elkaar toe gebumpt in de hoop dat ze met elkaar zouden praten maar helaas. Toen ben ik maar eens naar de Whiterun Military Camp gereisd in de hoop dat Whiterun weer de oude zou zijn maar ook dit was niet het geval. Uit frustratie maar richting Solitude gereisd waarop ik bij aankomst in mijn scherm zag dat de quest gefaald was en dat de Liberation of Skyrim quest startte. Toen doorgereisd naar Windhelm en ik kon zowaar verder met de quest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@JDizzle Wel gaar dat de quest niet verloopt zoals je hem zou willen waardoor je dus de andere kant gaat spelen. Maar ja, fijn dat je iig door kunt gaan nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:17
Vraagje over die SE versie, xbox one x en mods:

Blijft dat allemaal met een keurige framerate draaien als je wat van die graphic mods installeert, of kakt het dan toch wat in?

Deze vraag omdat ik met de kerst welllicht een X one X wil halen en buiten AC: origins dat dan Skyrim natuurlijk ook wel tof is :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassGunner
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-12-2024
vosss schreef op woensdag 29 november 2017 @ 09:36:
Vraagje over die SE versie, xbox one x en mods:

Blijft dat allemaal met een keurige framerate draaien als je wat van die graphic mods installeert, of kakt het dan toch wat in?

Deze vraag omdat ik met de kerst welllicht een X one X wil halen en buiten AC: origins dat dan Skyrim natuurlijk ook wel tof is :9
Is er uberhaupt al een X patch eigenlijk?

Verder hangt het vooral van de mods af. Op de PS4Pro heeft de framerate het soms al moeilijk zat zónder mods, dus heb ik zelf bewust geen mods als "dense grass" enzo geinstalleerd, maar wel wat andere simpele mods die normaliter niet de framerate beinvloeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16:08
Ik heb nu ook die Open Cities mod voor Skyrim Special Edition op de Xbox One S. Wow wat een verbetering is dat in vergelijking met telkens het laden van een stadje om erin te gaan. Nu gewoon de deur open en je bent meteen in een stad zonder dat de game moeilijk gaat doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22-06 14:44

snmght

imho dan he

Vanavond zet ik mijn eerste stappen in Skyrim (Special Edition, PS4), komt ergens vandaag binnen met de post. Vroeger wel Morrowind en Oblivion gespeeld dus ik ken de core mechanics wel maar het is lang geleden dat ik me in zo een grote game heb ondergedompeld. Meer nog dan in een GTA (andere setting maar toch) kan ik in de games van Bethesda echt uren spenderen met doen wat in me op komt. Ik kijk er erg naar uit en meld me vast hier!
JurGor schreef op maandag 16 januari 2017 @ 16:17:
LOL en ja, ook een met ring of increased carry weight. Ik speel een heavy armor char en ik heb geen zin om achtenvijftig keer naar een dungeon terug te keren om alle loot stuk voor stuk op te halen. Realisme okee, maar nah, dat ga ik niet doen.

Mocht ik nog een echt leuke/mooie mod voor de PS4 tegenkomen die niet in dit draadje staat, zal ik het eventjes melden.
Denk dat ik die ring ook maar ga nemen, verder geen behoefte aan mods of cheats maar ik kom vanwege jonge kinderen met pijn en moeite aan gamen toe. Als ik drie uurtjes kan spelen in een week is het een goede week zeg maar. Dan wil ik graag alle loot mee kunnen pakken die ik vinden kan. :)

[ Voor 47% gewijzigd door snmght op 07-03-2018 15:14 ]

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:18

Infinchible

Woef!

Skyrim VR voor de PC staat onderhand op Steam. Gepland voor 3 april :).
Can't wait!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Zeker de moeite waard. Heb mij in ieder geval erg vermaakt met de PS VR versie.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:02

Wailing_Banshee

You're Next

Infinchible schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 09:38:
Skyrim VR voor de PC staat onderhand op Steam. Gepland voor 3 april :).
Can't wait!
Moet dan toch misschien eens aan een VR systeem gaan denken...

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Is er een manier om van spell/power/shout te wisselen zonder dat je eerst naar het Magic menu hoeft te gaan? Nu speel ik een melee character dus ik heb het niet heel vaak nodig maar ik wil wel kunnen wisselen tussen mijn berserker rage (orc power) en shouts. De enige manier die ik gevonden heb is via het menu. Ook kan ik niet eenvoudig zien welke er op dit moment actief is, is daar nog een handige manier voor?

Verder ben ik erg onder de indruk van de game. Ben nu een paar keer na elkaar op plekken gekomen die te sterk zijn voor mij dus ik ga maar weer verder trekken. Ben mijn eerste follower helaas kwijt geraakt in gevecht, ik dacht dat ze onsterfelijk waren maar weer een illusie armer dus. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:18

Infinchible

Woef!

snamgaah schreef op maandag 19 maart 2018 @ 13:34:
Is er een manier om van spell/power/shout te wisselen zonder dat je eerst naar het Magic menu hoeft te gaan? Nu speel ik een melee character dus ik heb het niet heel vaak nodig maar ik wil wel kunnen wisselen tussen mijn berserker rage (orc power) en shouts. De enige manier die ik gevonden heb is via het menu. Ook kan ik niet eenvoudig zien welke er op dit moment actief is, is daar nog een handige manier voor?

Verder ben ik erg onder de indruk van de game. Ben nu een paar keer na elkaar op plekken gekomen die te sterk zijn voor mij dus ik ga maar weer verder trekken. Ben mijn eerste follower helaas kwijt geraakt in gevecht, ik dacht dat ze onsterfelijk waren maar weer een illusie armer dus. ;)
Je kan ze favoriten door ik geloof op F te drukken in het menu. Daarna komen ze in het quickmenu welke met Q te openen is. Alles in het quickmenu kan je dan weer onder een sneltoets hangen door een cijfer in te drukken terwijl je boven het item staat welke je op die toets wilt hebben.
Althans, zo werkt het op de PC, ik weet niet waar je op speelt?

Ik geloof dat followers wel onsterfelijk zijn als ze alleen geraakt worden door vijanden, zijn ze bijna dood gaan ze 'kruipen' en dan worden ze niet aangevallen. Als je ze dan per ongeluk zelf raakt met een spell of slag dan gaan ze wel echt dood. Uitkijken dus ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Infinchible schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 20:18:
[...]
Ik geloof dat followers wel onsterfelijk zijn als ze alleen geraakt worden door vijanden, zijn ze bijna dood gaan ze 'kruipen' en dan worden ze niet aangevallen. Als je ze dan per ongeluk zelf raakt met een spell of slag dan gaan ze wel echt dood. Uitkijken dus ;).
Ze kunnen 'helaas' ook wel op andere manieren dood of verdwijnen. Dus het kan zo maar zijn dat je nooit meer hoort I am sworn to carry your burdens... :'(

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Ik speel op de PS4, had ik er even bij moeten zetten. Kom nu weer nauwelijks aan spelen toe vanwege een ziekenboeg thuis die de nodige aandacht vraagt. Grrr.. ;-)

Ja die follower werd inderdaad knock out geslagen maar ging 1 tel daar voor tussen mij en de vijand staan waardoor mijn power attack met een 2H warhammer keihard op haar landde. Oeps.

Vond het te cheap om een oude save er bij te pakken, nu maar kijken of ik ergens een andere follower vandaan kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

snamgaah schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 11:31:
Ik speel op de PS4, had ik er even bij moeten zetten. Kom nu weer nauwelijks aan spelen toe vanwege een ziekenboeg thuis die de nodige aandacht vraagt. Grrr.. ;-)

Ja die follower werd inderdaad knock out geslagen maar ging 1 tel daar voor tussen mij en de vijand staan waardoor mijn power attack met een 2H warhammer keihard op haar landde. Oeps.

Vond het te cheap om een oude save er bij te pakken, nu maar kijken of ik ergens een andere follower vandaan kan halen.
Followers zat (ook tegen betaling) in Skyrim. Die krijg je echt niet allemaal op denk ik.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Die wat ik nu had kreeg ik gratis in het eerste stadje van de Jarl geloof ik. Er zijn vast stoerdere en sterkere followers te vinden. Nog zo veel te ontdekken. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Nu online

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Even een kleine crosspost omdat het oude Vanilla Skyrim topic redelijk dood is...
DeNachtwacht schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 22:05:
Ik zit te kijken om deze game in VR te gaan spelen (is net uitgebracht). Met de nodige mods er bovenop schijnt het een erg mooie ervaring te zijn. Ik ben wel een fan van RPG games en heb deze klassieker nog nooit gespeeld dus dit is wel een mooi moment... maar kan iemand mij adviseren welke mods ik voor VR vooral moet hebben?

Ik hou het ‘t liefst een beetje simpel; gewoon de belangrijkste grafische mods en wat audio / NPC verbeteringen.

Vraag 2: Kan ik dan het best gaan voor de nieuwe Vortex app of gewoon met de NMM aan de slag? Die eerste is nog in alpha maar lijkt mij voor de toekomst het best om te gebruiken? BVD!

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

DeNachtwacht schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 11:47:
Even een kleine crosspost omdat het oude Vanilla Skyrim topic redelijk dood is...

[...]
Ik heb er wel naar zitten kijken, maar de aanschaf prijs is mij te hoog :p

* Wailing_Banshee zou dan eerst een VR systeem moeten kopen!

Ik zie wel eens meldingen bij mods als: werkt ook voor VR. Zoals gezegd heb ik geen VR systeem, dus ik zou niet weten hoe dat precies werkt. Als ik een VR had gehad, had ik waarschijnlijk gewoon een derde versie van Skyrim gekocht (oorspronkelijk en SE heb ik dus al) en was ik gewoon gaan kijken hoe ik het aan de praat zou krijgen zoals ik het wil hebben. Het spel is het (in mijn ogen) gewoon waard.

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Op welk niveau spelen jullie skyrim ( met/zonder mods )

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fitzer
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16:05
G_Dragon schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 11:53:
Ik speel op Adept. Het moet wel leuk blijven zonder dat het een 'walk in the park is'.
Mocht je nog willen weten wat er veranderd aan de moeilijkheidsgraad kan je dat hier lezen: http://elderscrolls.wikia.com/wiki/Difficulty

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

G_Dragon schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 11:53:
En ik speel met mods, want er zijn een aantal dingen die toch echt wel noodzakelijk zijn (voor mij om plezier te hebben in het spel), zoals een bag of holding en de mogelijkheid om een kudde paarden te hebben :D

De meeste mods die ik installeer hebben of te maken met de looks van het spel, of geven wat QoL elementen (zoals een bag of holding, meer goud voor merchants, of auto-loot) Dingen die echt quests of player houses toevoegen gebruik ik niet (m.u.v. 1, die gebruik ik om al mijn trofees te kunnen uitstallen: Jagerfeld).

Ben dit weekend maar eens een nieuwe play-through begonnen. Heb nu één keer het originele verhaal gedaan (nog in de originele Skyrim+DLC's), en één keer het verhaal van de Dragonborn DLC (twee weken geleden), maar die vampieren heb ik nooit afgemaakt, en ik heb ook nog nooit een faction verhaal compleet gedaan. Ik verzuip de hele tijd in de quests! Maar ik ga het nu eens anders aanpakken. Ten eerste heb ik nu followers (eens kijken hoe lang ik ze houd...) en ik ga het eens anders doen met quests. Ipv alles tegelijkertijd (ik ben toch in de buurt, dus ik kan best alles hier nu in de buurt doen), ga ik alles 1 voor 1 doen. Zal wel een aantal kilometers rijden (daarom zijn meerdere paarden wel noodzakelijk, die benen worden anders zo kort :p) worden, maar dan weet ik tenminste nog waar het verhaal over ging (ik had geen idee meer waarom ik ook alweer die dungeon in ging...).

Ik heb de main story nu stopgezet (ken het gebruik van de Dragon Souls), en nu rond ik een quest volledig af en zodra dat gebeurt is, zoek ik een volgende quest die me leuk lijkt (ik verzamel ze dus wel, maar ga ze gewoon 1 voor 1 af).

En ik speel op adept (volgens mij is dat de default).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Fitzer schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 12:14:
[...]

Ik speel op Adept. Het moet wel leuk blijven zonder dat het een 'walk in the park is'.
Mocht je nog willen weten wat er veranderd aan de moeilijkheidsgraad kan je dat hier lezen: http://elderscrolls.wikia.com/wiki/Difficulty
Ah thanks, weet er alles van.
Heb me eerste playthrough ook op adept gespeeld met een speeltijd van 1400 uur, speel nu me 2e playthrough op legendary :). Alleen de game de laatste 4 maand niet meer aangeraakt oeps :P

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Nu online

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Wailing_Banshee schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 10:33:
[...]

Ik heb er wel naar zitten kijken, maar de aanschaf prijs is mij te hoog :p

* Wailing_Banshee zou dan eerst een VR systeem moeten kopen!

Ik zie wel eens meldingen bij mods als: werkt ook voor VR. Zoals gezegd heb ik geen VR systeem, dus ik zou niet weten hoe dat precies werkt. Als ik een VR had gehad, had ik waarschijnlijk gewoon een derde versie van Skyrim gekocht (oorspronkelijk en SE heb ik dus al) en was ik gewoon gaan kijken hoe ik het aan de praat zou krijgen zoals ik het wil hebben. Het spel is het (in mijn ogen) gewoon waard.
Ik moet zeggen dat de eerste indrukken goed zijn, heb er een zooi basis mods overheen gegooid (sounds of skyrim, immersive citizens, SMIM, Realistic Lightning Overhaul, Flora Overhaul, Vivid Weathers, JK's Skyrim all-in one). Geen idee hoe het er eerst uit zag, maar de openingsscene in die kar is al briljant, mijn stoel stond toevallig op dezelfde plek als het bankje van de kar, dus als je gaat zitten is het echt letterlijk alsof je in die kar zit met 4 man _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door DeNachtwacht op 13-08-2018 14:03 ]

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

DeNachtwacht schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 14:02:
[...]

Ik moet zeggen dat de eerste indrukken goed zijn, heb er een zooi basis mods overheen gegooid (sounds of skyrim, immersive citizens, SMIM, Realistic Lightning Overhaul, Flora Overhaul, Vivid Weathers, JK's Skyrim all-in one). Geen idee hoe het er eerst uit zag, maar de openingsscene in die kar is al briljant, mijn stoel stond toevallig op dezelfde plek als het bankje van de kar, dus als je gaat zitten is het echt letterlijk alsof je in die kar zit met 4 man _/-\o_
Shhhh!!!

Het lijkt mij echt zo gaaf.... En dan nog een loopmachine koppelen en zo je dagelijks workout doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Nu online

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Nou ik kan je vertellen dat de dagelijkse workout al lukt. Ook met dit weer (22 graden) staat het zweet je wel op het voorhoofd met een uurtje Skyrim :). Het lopen zelf gaat vrij aardig, je kan natuurlijk normaal lopen maar in de gemiddelde kamer is het dan na 3 meter een muur (of je kabel is te kort ;) ). Op zich gaat het met die joystickjes wel prima, het voelt dan min of meer of je door de map zweeft. Zonder gekheid; ik denk dat mensen in een rolstoel het een vrij realistische 'rol' ervaring zullen vinden. Ook heel gaaf; de Dragonborn Speaks Naturally mod. Dan moet je de zinnetjes die je tegen NPC's zegt uitspreken tegen je microfoon ipv aanklikken. Helaas heb ik hem hier nog niet werkend maar dat maakt het ook weer realistischer natuurlijk. Je hebt zelfs een home automation mod die je kan aansluiten op een ventilator die dan in winderige passages in de bergen wind op je af blaast _/-\o_

Nadeel; de resolutie is toch wel merkbaar lager dan op PC, zelfs met mijn headset (1600x1440 per oog).

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Had gisteren een leuke bug,

spoiler: title
Ik moest bij de missie "The House of Horror " Logrolf op zijn knieen brengen.

Maar elke keer dat ik hem sloeg met de Mace of Molag Bal kreeg hij er weer leven bij, alleen omdat mijn difficulty op Legendary stond kreeg Logrolf tussen elke hit zoveel leven terug waardoor ik het gewoon niet naar beneden kreeg.
Heb het moeten oplossen door de difficulty op easy te zetten, dit moet toch niet de bedoeling zijn lijkt me..

[ Voor 12% gewijzigd door G_Dragon op 20-08-2018 08:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glasscar
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 18:37
Net Auriels Bow bemachtigd. Wat een fantastische questline was dat! Geeft je echt het gevoel dat je moet werken voor een item.

Ben ik trouwens de enige hier die helemaal Sims gaat op zn huis? Epische wapens en gear mooie plekken geven. De schoornsteenmantel vullen met unieke items, heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Glasscar schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 22:17:
Net Auriels Bow bemachtigd. Wat een fantastische questline was dat! Geeft je echt het gevoel dat je moet werken voor een item.

Ben ik trouwens de enige hier die helemaal Sims gaat op zn huis? Epische wapens en gear mooie plekken geven. De schoornsteenmantel vullen met unieke items, heerlijk.
Haha op de Xbox 360 was ik zo toen die dlc net uit kwam, had alle huizen propvol met van alles en helemaal ingericht. Werd bijna me reallife kwa uren die ik erin gestoken heb ( 1500 uur ) , mijn tweede playthrough op de Xbox One speel ik een stuk minder serieus.

Ergste daarvan was nog dat ik opeens bij de de eind story missie was, terwijl ik me er niet een bewust van was dat ik al zover was :F .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

Ik ben daar ooit wel eens mee begonnen, maar het plaatsen van dingen gaat wel zo vreselijk ongelukkig, dat ik het op een gegeven moment opgegeven heb. Had een leuke pot met een vlinder erin. Kreeg ik gewoon niet rechtop op een plank. Dus dan maar op z'n kop. Kom ik een maand later (game-time :p) weer terug, ligt die pot op de grond!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glasscar
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 18:37
Wailing_Banshee schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 08:49:
Ik ben daar ooit wel eens mee begonnen, maar het plaatsen van dingen gaat wel zo vreselijk ongelukkig, dat ik het op een gegeven moment opgegeven heb. Had een leuke pot met een vlinder erin. Kreeg ik gewoon niet rechtop op een plank. Dus dan maar op z'n kop. Kom ik een maand later (game-time :p) weer terug, ligt die pot op de grond!
Die pot ligt bij mij ook op zijn kant. Heel herkenbaar!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Laatst online: 22:36

Superkiwi

Hoi doei

Ik ben 2 dagen geleden begonnen aan de game. Ik weet het, vrij aan de late kant maar beter laat dan nooit toch ;)
Ondertussen level 6, net Dragonborn geworden en de nodige main en side quests open staan.
Ik loop met heavy armor en een zwaard + schild rond, werkt prima al merk ik dat ik als ik wat spulletjes oppak ik al vrij snel aan het max draagbare gewicht zit.
Vooral zware armor drukt behoorlijk op het gewicht maar ik wil niets laten liggen omdat ik alles wat ik vind wil verkopen om van de coins (5000 stuks) een huis te kopen.
Over het algemeen is alles wel duidelijk en er valt uiteraard nog een hoop te ontdekken maar zijn er nuttige/essentiële zaken of tips die jullie aan een beginner mee kunnen geven?

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

dvdkiwi schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 20:27:
Ik ben 2 dagen geleden begonnen aan de game. Ik weet het, vrij aan de late kant maar beter laat dan nooit toch ;)
Ondertussen level 6, net Dragonborn geworden en de nodige main en side quests open staan.
Ik loop met heavy armor en een zwaard + schild rond, werkt prima al merk ik dat ik als ik wat spulletjes oppak ik al vrij snel aan het max draagbare gewicht zit.
Vooral zware armor drukt behoorlijk op het gewicht maar ik wil niets laten liggen omdat ik alles wat ik vind wil verkopen om van de coins (5000 stuks) een huis te kopen.
Over het algemeen is alles wel duidelijk en er valt uiteraard nog een hoop te ontdekken maar zijn er nuttige/essentiële zaken of tips die jullie aan een beginner mee kunnen geven?
Download een mod waardoor je alles kunt meenemen wat je wilt :p (zeker als je een packrat bent! of ben ik dat alleen?)

(je geeft niet aan op welk platform je speelt...)

En de eerste keer dat ik het speelde ben ik zeker 10 keer opnieuw begonnen voordat ik voorbij level 10 kwam...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Mods disablen trophies van wat ik hoorde, dat gaat 'm dus niet worden.
Ik heb wel 2 sidekicks bij me, die kunnen ook een hoop spul dragen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

dvdkiwi schreef op maandag 10 september 2018 @ 10:52:
Mods disablen trophies van wat ik hoorde, dat gaat 'm dus niet worden.
Ik heb wel 2 sidekicks bij me, die kunnen ook een hoop spul dragen ;)
There's a mod for that...

https://www.nexusmods.com/skyrimspecialedition/mods/245/

Ik heb gewoon achievements, en ik krijg er wekelijks toch weer wat mods bij (ook al heb ik allang besloten dat ik niet meer mods ga installeren :p)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MokonaNL
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18:04
Die mod voor achievements gaat natuurlijk alleen maar op voor PC.

Ben zelf niet tegen mods, maar mods zou zelf al niet kiezen voor mods die een voordeel geven die niet natuurlijk is. Blijft natuurlijk je eigen keuze.

Wat tips:

- Level je Stamina. Het wordt gebruikt voor blocks en heavy attacks, en verhoogt bovendien je carry weight met 5.
- Loot selectief. De wens om geld te verdienen is logisch, maar een item dat een hogere weight dan value heeft is de moeite echt niet waard.
- Verkoop enchanted items in eerste instantie niet. Ze leveren het nodige op, maar je hebt enchanted items nodig om de effecten te leren. Bovendien is het makkelijke manier om enchanting te levelen. Enchanting kan erg effectief zijn. Als je een effect op een item al geleerd heb is verkopen overigens geen probleem als je het niet nodig hebt.
- Trouwen is een kleine maar constante bron van inkomsten. Je partner start een winkel en verdient 100 goud per game dag. Bovendien, slapen in het huis waar je partner is geeft je een tijdelijke buff met +15% exp. Voor meer info, kijk hier.

Verder: probeer gewoon van alles uit en have fun.

FFXIV: Mokona Tilmitt (Phoenix), Diablo III: MokonaNL#2968

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Bedankt voor de tips! :)
Dat stamina je carry weight verhoogde wist ik niet, dat is een leuke bijkomstigheid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 19:33
dvdkiwi schreef op maandag 10 september 2018 @ 19:26:
Bedankt voor de tips! :)
Dat stamina je carry weight verhoogde wist ik niet, dat is een leuke bijkomstigheid.
Voor het geval je het wellicht niet wist: Je kunt ook alle meuk bij Lydia of een andere compagnon droppen, hoef je er zelf niet mee te zeulen ;)

PSN: xMaurice93

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Wailing_Banshee schreef op maandag 10 september 2018 @ 08:08:
[...]

Download een mod waardoor je alles kunt meenemen wat je wilt :p (zeker als je een packrat bent! of ben ik dat alleen?)

(je geeft niet aan op welk platform je speelt...)

En de eerste keer dat ik het speelde ben ik zeker 10 keer opnieuw begonnen voordat ik voorbij level 10 kwam...
@dvdkiwi

Je kan ook zonder mods bijna alles dragen, ik heb momenteel 15.000 carry weight verkregen door veel met potions & Enchanting te doen ( nee niet via een exploit of glitch ). Ook heb ik nu een ring gemaakt die 20.000 health points geeft, kost veel moeite om het te bereiken maar als je eenmaal zulke dingen kan maken word het beloont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

G_Dragon schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 10:59:
[...]

@dvdkiwi

Je kan ook zonder mods bijna alles dragen, ik heb momenteel 15.000 carry weight verkregen door veel met potions & Enchanting te doen ( nee niet via een exploit of glitch ). Ook heb ik nu een ring gemaakt die 20.000 health points geeft, kost veel moeite om het te bereiken maar als je eenmaal zulke dingen kan maken word het beloont.
Hoe heb je die kunnen maken, zonder mods?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Wailing_Banshee schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 10:15:
[...]

Hoe heb je die kunnen maken, zonder mods?
Door potions te maken met het effect Fortify Alchemy, hoe meer en langer je er tijd in steekt hoe hoger word het aantal procent word. Ben zelf een lange tijd bezig geweest omdat ik mijn Alchemy omhoog wou hebben in de game, als resultaat dat ik potions had met :

"bijv. Created potions are 20000% more powerful."

Toen ik dit had bereikt wou ik ook graag Enchanting omhoog krijgen dus ik heb 2 tot 3 potions ingenomen en ben " Fortify Enchanting " gaan maken met een effect van :

" For 15 seconds, items are enchanted 60000% stronger. "

Toen ben ik gaan shoppen en heb een goedkoop setje kleding gekocht, vervolgens een "Fortify Enchanting" potion ingenomen met de hoge percentage en heb hier het effect : "Created potions are ????% more powerful." opgezet. Nu hoef ik alleen nog maar deze kleding aan te trekken en ik kan oneindig hoge Fortify Enchanting potions maken.

Hetzelfde kan je doen me een andere setje kleding en dan vervolgens daarop " Fortify Smithing " op te gooien. Als je deze lange weg achter de rug hebt kan je voor altijd nieuwe sterke potions maken en met die sterke potions kleding/wapens sterk Enchanten of verbeteren bij een smid

Lange uitleg maar dit is mijn persoonlijke manier hoe ik mijn spullen zo hoog heb gekregen zonder glitch/cheat/mod >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

G_Dragon schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 13:05:
[...]

Door potions te maken met het effect Fortify Alchemy, hoe meer en langer je er tijd in steekt hoe hoger word het aantal procent word. Ben zelf een lange tijd bezig geweest omdat ik mijn Alchemy omhoog wou hebben in de game, als resultaat dat ik potions had met :

"bijv. Created potions are 20000% more powerful."
Ja, die truuk ken ik ook, maar dat is een interne glitch....

http://en.uesp.net/wiki/S...Infinitely_Powerful_Items

En werkt bij mij dus niet omdat ik de Skyrim Unofficial Patch draai :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Wailing_Banshee schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 13:30:
[...]

Ja, die truuk ken ik ook, maar dat is een interne glitch....

http://en.uesp.net/wiki/S...Infinitely_Powerful_Items

En werkt bij mij dus niet omdat ik de Skyrim Unofficial Patch draai :p
Is dat een interne glitch? 8)7
Dan vertel je me wat nieuws , ben gewoon zelf potions aan het maken geweest zonder kennis van deze glitch :D .
Ik zal zo je artikel even doorlezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Skyrim in 60 FPS :o !!
Het gaat om The Elder Scrolls V: Skyrim – Special Edition. Er is een mod beschikbaar gesteld – gemaakt door MWright – die de game op de PlayStation 5 op 60 fps laat draaien. Normaliter is het zo dat als je gebruik maakt van mods, je geen Trophies meer kan halen, maar dat kan met deze mod vermeden worden.

Als je de desbetreffende mod gebruikt moet je aan het spel beginnen of een savegame starten en dan naar het beginmenu gaan. Daar zet je de mod weer uit, maar deze blijft toch werkzaam. In de onderstaande video kan je zien hoe het precies in zijn werk gaat.

Het ziet er naar uit dat dit ook op de PlayStation 4 en Pro mogelijk is. Alleen wordt daar geen stabiele framerate bereikt.

Hopen dat dit ook nog voor de Xbox Series X gaat komen _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pagman
  • Laatst online: 28-07-2024
G_Dragon schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 13:12:
Skyrim in 60 FPS :o !!

[...]

[YouTube: Skyrim, 60fps, PS5!]

Hopen dat dit ook nog voor de Xbox Series X gaat komen _/-\o_
Dat is er al een tijdje :+
YouTube: Skyrim + Fallout 4 60FPS Mods For Xbox Series X/ Series S Tested!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ik zou liever een lock-on functie op vijanden zien, dat is de reden geweest dat ik al vrij snel gestopt ben met spelen terwijl ik de game ondanks dat ie er behoorlijk oud uit ziet echt wel kon pruimen. Meer dan een uurtje of 10 heb ik er niet in zitten denk ik, het speelde zonder lock-on gewoon niet lekker met zwaard en schild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

dvdkiwi schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 11:38:
Ik zou liever een lock-on functie op vijanden zien, dat is de reden geweest dat ik al vrij snel gestopt ben met spelen terwijl ik de game ondanks dat ie er behoorlijk oud uit ziet echt wel kon pruimen. Meer dan een uurtje of 10 heb ik er niet in zitten denk ik, het speelde zonder lock-on gewoon niet lekker met zwaard en schild.
Serieus, om dat punt ben je gestopt? :o
Dan word de game juist veel te makkelijk, ik heb nu 2000 uur in de game zitten.
Waarbij ik maar 2 keer new game ben begonnen, dus ongeveer 1000 uur per playthrough.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ja, geen grap ;)
Misschien dat ik het ooit nog een kans geef maar die kans is vrij klein.

[ Voor 69% gewijzigd door Superkiwi op 20-01-2021 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10:09
Welke mods kan ik samen gebruik bij de Special Editition die een beetje goed werken samen? Heb nu wat geinstalleerd van de vortex mods, maar als ik nu een bepaalde farm inga bij de hoofdstad en die stables daar knalt de game eruit.. Komt dat omdat sommige mods samen niet gaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

dvdkiwi schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 12:08:
Ja, geen grap ;)
Oh.. mijn excusses ik zie je bericht nu pas omdat je me niet gequoted hebt.
Ik zou het nog een kans geven want het is echt een prachtig spel :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:07

Seraphin

Meep?

dvdkiwi schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 12:08:
Ja, geen grap ;)
Grappig, indertijd trok het mij juist aan dat je met free movement werkte. "Wil je iemand raken met je zwaard, prima gewoon goed mikken". :P

Daar staat tegenover dat ik me ook wel kan vinden in je opmerking. Met S&B had ik er nooit problemen mee maar met 2h en DW vond ik de combat altijd een beetje "clunky" aanvoelen. Niet dat het veel uitmaakt want uiteindelijk eindig je toch "altijd" als een stealth archer. ;)

Met dat laatste vond ik het trouwens écht heel gaaf dat je geen target lock hebt. Er zit echt een learning curve in het inschatten van de afstand & beweging van je doel versus de snelheid van je boog (die ook nog eens per type boog verschilt), wat de bevrediging des te hoger maakt als je op een gegeven moment als een echte Robi Hood de meest onwaarschijnlijke schoten nog weet te maken.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Laatst online: 20-06 16:17
Target lock als in gewoon een beetje op de buttons raggen en dan raken? Dat is toch geen spel meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15:34
Ik heb een tijdje terug een nieuwe pc gekocht. O.a. met Ryzen 5 3600xt met Radeon 5600XT en 16gb. Geen super gamepc maar ik game ook niet veel meer. Ik dacht Skyrim SE weer eens te installeren. Zonder mods op ultra haal ik ongeveer 25 fps. Met mijn oude I5 3570 en rx 480 haalde ik zelfs 60 fps.

Het enige wat helpt is alle settings in de Radeon software uit zetten. Dan haal ik 60 fps maar ziet het grafisch niet echt uit. Weet iemand misschien een goede fix?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Te hoge resolutie? Ik had ook een nieuwe PC gekocht - een paar jaar geleden - voor Skyrim maar ook meteen een 1440p monitor, dat trok hij toch net niet dus t.o.v. mijn oude PC schoot ik niet veel op ... Op 1080p liep het beter.
De godrays schijnen nogal intensief te zijn, probeer dat eens

[ Voor 9% gewijzigd door Stefke op 16-02-2021 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Stefke schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 10:40:
Target lock als in gewoon een beetje op de buttons raggen en dan raken? Dat is toch geen spel meer
Dat is wel heel erg kort door de bocht.
De meeste games hebben target lock, zo heel raar is het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15:34
Kleine update. Ik heb Bethini gedownload en de standaard tweaks eroverheen gegooid. Dat fixte mijn FPS een stuk. Zit nu op 60-70 bij buitenlocaties en 150-200 bij de eerste dungeon na de intro dungeon. Daarna gelockt op 60 of is dat met SE niet meer nodig?

Vanavond verder modden en tweaken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beavbusi
Rudolf schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 09:06:
Kleine update. Ik heb Bethini gedownload en de standaard tweaks eroverheen gegooid. Dat fixte mijn FPS een stuk. Zit nu op 60-70 bij buitenlocaties en 150-200 bij de eerste dungeon na de intro dungeon. Daarna gelockt op 60 of is dat met SE niet meer nodig?

Vanavond verder modden en tweaken.
ik heb The Phoenix Flavour overhaul gedownload. Ben je zo klaar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
Seraphin schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 10:27:
[...]

Grappig, indertijd trok het mij juist aan dat je met free movement werkte. "Wil je iemand raken met je zwaard, prima gewoon goed mikken". :P

Daar staat tegenover dat ik me ook wel kan vinden in je opmerking. Met S&B had ik er nooit problemen mee maar met 2h en DW vond ik de combat altijd een beetje "clunky" aanvoelen. Niet dat het veel uitmaakt want uiteindelijk eindig je toch "altijd" als een stealth archer. ;)

Met dat laatste vond ik het trouwens écht heel gaaf dat je geen target lock hebt. Er zit echt een learning curve in het inschatten van de afstand & beweging van je doel versus de snelheid van je boog (die ook nog eens per type boog verschilt), wat de bevrediging des te hoger maakt als je op een gegeven moment als een echte Robi Hood de meest onwaarschijnlijke schoten nog weet te maken.
En je kan vaak 'glitchen' op ee npunt gaan staan waar de Ai niet kan komen, maar jij wel die jodokus kan schieten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
dvdkiwi schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 11:38:
Simple Lock-On

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 0108daniel
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Nou mensen, ik heb al lange tijd skyrim, maar nog nooit echt gespeeld.
Ik was altijd bezig met het installeren en bekijken van mods :P
Nu ben ik op het punt dat ik bijna 800 mods heb en vind het nu wel genoeg.
Er moeten nog een paar programma's draaien om het spel optimaal en 'mooi' te maken.
Dan zal ik daarna beginnen met spelen en een aantal foto's posten van het eind resultaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@0108daniel Haha, ben wel een eind in het spel, maar heb hetzelfde probleem. Alhoewel 800 is wel erg veel, maar ben meer aan het modden en uiteindelijk speel ik toch niet verder.

En je modlist natuurlijk mocht dat mogelijk zijn. Alhoewel ik bezig ben met Wabberjock om gewoon een pack te downloaden en instellen en nog wat QoL mods daar bij. En dan maar eens door.

[ Voor 34% gewijzigd door Arunia op 23-02-2021 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

0108daniel schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 13:12:
Nou mensen, ik heb al lange tijd skyrim, maar nog nooit echt gespeeld.
Ik was altijd bezig met het installeren en bekijken van mods :P
Nu ben ik op het punt dat ik bijna 800 mods heb en vind het nu wel genoeg.
Er moeten nog een paar programma's draaien om het spel optimaal en 'mooi' te maken.
Dan zal ik daarna beginnen met spelen en een aantal foto's posten van het eind resultaat :)
Dat vind ik ook het grootste "probleem" van Skyrim: er zijn zo vreselijk veel mods!

Ik heb de VR versie nu ook en moet die nog steeds spelen, maar dan moet ik wel weer uitzoeken welke mods ik moet hebben en welke er beschikbaar zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
Hier ook dat probleem. Mods zijn super tof, maar uiteindelijk ben ik alleen maar aan het modden en echt spelen komt er niet van. Dus dan zie ik 9 van de 10 mods geeneens in uitvoering haha.

• 0108daniel
  • Niet online
Nou, het modden is inmiddels klaar en kan beginnen met spelen!
@Arunia: hoe kan ik mijn mod lijst plaatsen? ik ga niet alle mods typen die ik heb :P

Dit is het eindresultaat:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/44RYE-spqdVYpDZICbTjHKnPxuk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/3TAwRS5PQccloQjnJg4feiVV.png?f=fotoalbum_large

Ik weet niet meer welke mod het is, maar als ze 'bijna dood' zijn zien ze er wel een stuk realistischer uit:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CmaKXY1A4uHBSF0nMXbwiIrNvKU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Y6qzSBswaJcfRxpNfTmR7N8c.png?f=fotoalbum_large

• Arunia
@0108daniel Ligt er aan welke modding tool je gebruikt. Volgens mij is er een export list optie.

Haha, nee, zou nooit vragen om het over te typen. :P

[ Voor 22% gewijzigd door Arunia op 25-02-2021 13:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 0108daniel
  • Niet online
Ik gebruik mod organizer 2.
Zal vanavond eens naar die optie zoeken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 0108daniel
  • Niet online
Nou het is gelukt.
Hier is mijn modlist.... succes :P

#Mod_Priority,#Mod_Status,#Mod_Name
"0000","+","DLC: HearthFires"
"0001","+","DLC: Dragonborn"
"0002","+","DLC: Dawnguard"
"0003","-","1.CORE_separator"
"0004","+","SKSE_20019_Scripts"
"0005","+","Address Library for SKSE Plugins"
"0006","+","SSE Engine Fixes"
"0007","+","Private Profile Redirector SE"
"0008","+","More Informative Console for SKSE 2.17"
"0009","+","Scaleform Translation PP"
"0010","+","ENB Helper SE"
"0011","+","Better Jumping SE"
"0012","+","PapyrusUtil SE - Scripting Utility Functions"
"0013","+","JContainers SE"
"0014","+","File Access Interface for Skyrim SE Scripts - FISSES"
"0015","+","Unofficial Skyrim Special Edition Patch"
"0016","-","Alternate Start - Live Another Life"
"0017","+","Papyrus Extender SSE"
"0018","+","Alternate Start"
"0019","+","Fuz Ro D'oh"
"0020","+","Mfg Fix"
"0021","+","Skyrim SE Shader Bundle - 1.5.73 and earlier"
"0022","+","SSE Parallax Shader Fix v1.0 (BETA)"
"0023","+","SSE Display Tweaks"
"0024","+","NetScriptFramework SkyrimSE"
"0025","+","Console Commands Extender"
"0026","+","Bug Fixes SSE"
"0027","-","2. USER INTERFACE_separator"
"0028","-","2.1 HUDS_separator"
"0029","+","SkyUI SE"
"0030","+","moreHUD SE"
"0031","+","moreHUD Inventory Edition"
"0032","+","Less Intrusive HUD II SE"
"0033","+","Less Intrusive HUD II SE - FISSES Patch"
"0034","+","DisplayEnemyLevel v1.1.3"
"0035","+","QuickLootRE"
"0036","+","UIExtensions"
"0037","+","AddItemMenuSE"
"0038","+","AMatterOfTime_v3_0_0_alpha_4"
"0039","+","Customizable UI Replacer Less Intrusive HUD SE"
"0040","-","AH Hotkeys SSE"
"0041","-","Hotkey_Your_Gear_Special_Edition"
"0042","-","iEquip"
"0043","-","2.3 MISC_separator"
"0044","+","Sovngarde - Mist's Font Replacer Light"
"0045","+","12th Century Font"
"0046","+","Century Bookfont - Sovngarde Patch"
"0047","+","Better Dialogue Controls"
"0048","+","Stay At System Page"
"0049","+","WhoseQuestIsItAnyway"
"0050","+","Unread Books Glow SSE 2.2.1"
"0051","+","SSIRT SE v4.1-1523-v4-1"
"0052","+","Dear Diary"
"0053","+","EasyWheel - SSE Conversion"
"0054","+","Gold To Septims - Weightless"
"0055","-","Renamer"
"0056","-","2.4 SCREEN & LOADING_separator"
"0057","+","A Quality World Map - Vivid with Flat Roads"
"0058","+","A Quality World Map - Clear Map Skies"
"0059","+","Atlas Map Markers"
"0060","-","Ultimate Lore Loading Screen - English 2.0"
"0061","+","Dragon Aspect"
"0062","-","2.5 CHARACTER_separator"
"0063","+","RaceMenu Special Edition"
"0064","+","Player Rotation in ShowRaceMenu"
"0065","-","3. MUSIC & SOUNDS_separator"
"0066","+","Immersive Music"
"0067","+","Chapter II"
"0068","+","Melodies of Civilization"
"0069","+","Hun - Lovaas Combats Music"
"0070","+","Nolvus Music Patch"
"0071","+","Audio Overhaul Skyrim (3.3.2)"
"0072","+","Immersive Sounds - Compendium"
"0073","+","Audio Overhaul Skyrim - Immersive Sounds Compendium Integration"
"0074","+","Improved Horse Step Sounds"
"0075","+","NPC Dialogue Audio Enhancer"
"0076","-","4. DLC MODS, QUESTS & CONTENT ADDON_separator"
"0077","+","Legacy of the Dragonborn"
"0078","+","Beyond Skyrim Bruma SE 1.3.3"
"0079","+","Beyond Skyrim DLC Integration Patch"
"0080","+","Bruma SE Signs SMIMmed"
"0081","+","Mashup Mihail Bruma Wolves"
"0082","+","Whitegoldtowerfix"
"0083","+","Billboards for Beyond Skyrim Bruma"
"0084","+","Moonpath to Elsweyr SSE"
"0085","+","Unofficial Moonpath to Elsweyr Patch"
"0086","+","Beyond Skyrim - Bruma Moonpath to Elsweyr Synergy Patch"
"0087","+","Moonpath Music - Sky and Light fix - Merged 1.3"
"0088","+","BeyondReach2019SSE"
"0089","+","Beyond Reach - Immersive Sounds Patch"
"0090","+","Dark Forest of Skyrim SE - Beyond Reach - Main plus Billboards"
"0091","+","Beyond Reach - Tweaks and Enhancements"
"0092","+","Cutting Room Floor"
"0093","-","5. VISUALS_separator"
"0094","-","5.1 BASE TEXTURES & MODELS_separator"
"0095","+","Skyrim_Particle_Patch_for_ENB"
"0096","+","Static Mesh Improvement Mod"
"0097","+","Ruins_Clutter_Improved SE"
"0098","+","Ruins Clutter Improved - Fixes"
"0099","+","A. Noble Skyrim - FULL PACK_2K"
"0100","+","NSM - SMIM Patch"
"0101","+","Skyrim 2020 6.6"
"0102","+","2 Skyrim 2020 Update to 7.0"
"0103","-","5.2 LODS_separator"
"0104","+","DynDOLOD Resources SE"
"0105","+","HD Lods Textures SE 1K V9.3 - DynDOLOD ONLY VERSION"
"0106","-","5.3 LANDSCAPE_separator"
"0107","+","Skyrim Landscape and Water Fixes"
"0108","+","Rally's Solstheim Landscapes 2K"
"0109","+","Rally's Lava 2K"
"0110","+","Tamrielic Textures SE 1 - Landscapes"
"0111","+","Blended Roads"
"0112","+","Blended Roads Retexture BETA"
"0113","-","5.4 ICE, SNOW & ASHES_separator"
"0114","+","Skyrim Remastered - Glaciers and Ice Quality Version"
"0115","+","Skyrim Remastered - Glaciers and Ice LODs for DynDOLOD"
"0116","+","Fluffy Snow - 2K"
"0117","+","Fluffy Snow - Blended Roads Patch"
"0118","+","Fluffy Snow Windhelm Bridge and Street Fix"
"0119","+","Transparent and refracting Icicle and Frost Atronach"
"0120","+","Better Dynamic Snow SE"
"0121","+","Better Dynamic Snow - Patch"
"0122","+","Better Dynamic Snow - Beyond Skyrim"
"0123","+","Better Dynamic Ash SE"
"0124","+","CG4 Snow Drop SE - ESL"
"0125","-","5.5 MOUNTAINS & ROCKS_separator"
"0126","+","Majestic Mountains"
"0127","+","Better Dynamic Majestic Mountains"
"0128","+","Majestic Mountains DynDoLod Pack"
"0129","+","Fluffy Snow for Majestic Mountains - 2K (MM1.8 and newer)"
"0130","+","Skyrim 3D Rocks"
"0131","+","HD Stone Quarry and Clay Deposit SE - 2K"
"0132","+","HD Stone Quarry and Clay Deposit SE - Majestic Mountains"
"0133","+","7 Mountain Textures with Parallax"
"0134","-","5.6 FLORA_separator"
"0135","-","5.6.1 TREES & BARK_separator"
"0136","+","Myrkvior - The Flora of Skyrim - Trees SSE"
"0137","+","TFoS Aspens RAT Large"
"0138","+","TFoS Large Juniper Trees in the Reach"
"0139","+","TFoS Trees of Solitude"
"0140","+","TFoS Trees of Whiterun Town Lore SSE"
"0141","+","TFoS Trees of Whiterun Tundra"
"0142","+","TFoS Trees of Windhelm SSE ESL"
"0143","+","Myrkvior Custom Bark textures"
"0144","+","Trees Addon SE"
"0145","+","Trees Addon Billboards"
"0146","+","Bent Pines II"
"0147","+","Immersive Fallen Trees SSE"
"0148","+","Immersive Fallen Trees Patch"
"0149","+","Blubbos_Riverwood"
"0150","+","Blubbos_riverwood_winedave_textures"
"0151","+","Winedaves_HQ_KingstreeBark_for_Blubbos_Riverwood"
"0152","+","Alpine Forest of Whiterun Valley"
"0153","+","2K Parallax Treebark 1.4.0"
"0154","+","Removing Ugly Details from Logs"
"0155","-","5.6.2 GRASS_separator"
"0156","+","Northern Grass"
"0157","+","Northern Grass Aliased Blade Fix"
"0158","+","1K Grass green tundra version"
"0159","+","Landscape Fixes For Grass Mods"
"0160","+","Landscape For Grass Mods patches for Arthmoor's towns"
"0161","+","Less Ugly Tundragrass"
"0162","+","No Grass on Objects"
"0163","-","5.6.3 Plants_separator"
"0164","+","EEKs Renthal Flora Collection"
"0165","+","EEKS Renthal Flora Collection Update"
"0166","+","Thistle by Mari SE 2k"
"0167","+","Unique Flowers and Plants for Skryim SE DLC Compatible"
"0168","+","Rallys Hanging Moss - Desaturated"
"0169","+","2K Dandelion Seeds"
"0170","+","Waterplants for Skyrim"
"0171","+","Waterplants - Northerngrass Patch"
"0172","+","Dave's Lilypads 4K"
"0173","+","HD Photorealistic Ivy"
"0174","+","2K Mushroom Textures Revamped"
"0175","+","Rallys Blackreach and Glowing Mushrooms - 2K-2K"
"0176","+","Rudy HQ - Falling Leaves and Needles for ENB Intense SE"
"0177","+","Rally's Solstheim Plants 2K"
"0178","+","Lods for Mushroom Trees 512x512"
"0179","+","High Poly Gleamblossoms - ENB light"
"0180","+","3D Snowberries"
"0181","+","3D Mountain Flowers"
"0182","+","IVY Replacer 1.1 AGAIN"
"0183","+","Jazbay by Mari"
"0184","+","Swamp fungal pod by Mari"
"0185","+","Depths of Skyrim"
"0186","-","5.7 WEATHERS_separator"
"0187","+","Obsidian Weathers - 1.07"
"0188","+","Obsidian Weathers and Seasons MCM ESP-ESL"
"0189","+","Obsidian Weather - Beyond Skyrim Bruma Patch"
"0190","+","True Storms - Main File 1.0.2"
"0191","+","Obsidian Weathers - True Storms Patch"
"0192","+","Supreme Rainstorms SE - ESPFE"
"0193","+","Supreme Blizzards SE - ESPFE"
"0194","+","Obsidian Weathers - True Storms - Supreme Rainstorms Patch"
"0195","+","R.A.S.S. - Rain Ash And Snow Shaders"
"0196","+","Wonders of Weather"
"0197","+","Wonder of Weather - More Transparent Rain spash"
"0198","+","Morning Fogs SSE - Thin Fog"
"0199","+","Vanilla And Morning Fogs SSE - Easy Seam Fixer"
"0200","+","Cresty's Distant Mists"
"0201","+","Supreme Fog for Obsidian"
"0202","+","Storm Lightning for SSE and VR (Minty Lightning 2019)"
"0203","+","Thunder Sounds -WiZkiD Mix"
"0204","+","Volumetric Mists"
"0205","-","5.8 SKY_separator"
"0206","+","Real Clouds Version 2_0"
"0207","+","Smooth Sky Mesh 0_262"
"0208","+","Texture Overhaul Sky Collection Stars of Nirn (Realistic Vanilla)"
"0209","+","BetterMoons V1.1 8K"
"0210","+","SSE - No lens flare"
"0211","-","5.9 WATER_separator"
"0212","+","Water for ENB"
"0213","+","Rapid Rocks"
"0214","+","Rapid Rocks - Update"
"0215","+","Water Seams Fixiiii 6.0"
"0216","+","GKB bwaves"
"0217","-","5.10 LIGHTING, EFFECTS & PARTICLES_separator"
"0218","+","Relighting Skyrim SSE"
"0219","+","ELE - SE"
"0220","+","ELE SE - Beyond Skyrim - Bruma patch"
"0221","+","ELE SE - Legacy of the Dragonborn patch"
"0222","+","Beyond Reach - ELE Patch"
"0223","+","Smoking Torches and Candles SSE"
"0224","+","Burned Corspe UHD"
"0225","+","Frozen Electrocuted Combustion - 4.7"
"0226","+","Deadly Spell Impacts"
"0227","+","ELECTRIFY SEv4 x2048"
"0228","+","DustEffectsSSE"
"0229","+","Frozen in Time 1.1"
"0230","+","Rudy HQ - More Lights for ENB SE - Bthardamz"
"0231","+","Rudy HQ - More Lights for ENB SE - Chaurus Eggs and Sacs"
"0232","+","Rudy HQ - More Lights for ENB SE - Deathbells and Nirnroots"
"0233","+","Rudy HQ - More Lights for ENB SE - Moths and Fireflys"
"0234","+","Rudy HQ - More Lights for ENB SE - Soulgems"
"0235","+","Rudy HQ - More Lights for ENB SE - Glowing Mushrooms"
"0236","+","Sparkles"
"0237","+","Quick Light SE"
"0238","+","Arctic - Frost Effects Redux"
"0239","+","ENB Light"
"0240","+","Embers XD"
"0241","+","2K Remade HD Better Dust Piles"
"0242","+","Window Shadows"
"0243","+","Window Shadows and Relighting Skyrim Patch - UPDATE"
"0244","+","Improved Dust Particles"
"0245","+","Dynamic Volumetric Lighting and Sun Shadows"
"0246","+","DVLaSS Skyrim Underside"
"0247","-","5.11 NPC, FOLLOWERS & CHARACTERS ENHANCEMENTS_separator"
"0248","+","ApachiiSkyHair_v_1_6_Full_optimized"
"0249","+","Salt and Wind - ApachiiSkyHair SE v1.6 Retexture"
"0250","+","ApachiiSkyHairFemale_v_1_5_1"
"0251","+","Salt and Wind - ApachiiSkyHairFemale SE v1.5 Retexture"
"0252","+","ApachiiSkyHairMale_v_1_3"
"0253","+","Salt and Wind - ApachiiSkyHairMale SE v1.2 Retexture"
"0254","+","KS Hairdos SSE"
"0255","+","Salt and Wind - KS Hairdo's Retexture"
"0256","+","KSHairVanilla"
"0257","+","KSHairForCRF"
"0258","+","Immersive Wenches SE"
"0259","+","Immersive Wenches -Apachii hairs- Patch"
"0260","+","Interesting NPCs 3DNPC SE - BSAs"
"0261","+","Interesting NPCs SE - 4.3.6 to 4.4 Hotfix"
"0262","+","Interesting NPCs - 3DNPC - Overhaul - SE"
"0263","+","Interesting NPCs 3DNPC SE Alternative Locations - ESL Flag"
"0264","+","Interesting NPCs SE - Cutting Room Floor SSE Patch"
"0265","+","Legacy of the Dragonborn - Interesting NPCs Patch"
"0266","+","Cuyima Interesting NPCs SE - Custom Hair"
"0267","+","Botox For Skyrim SE"
"0268","+","High Poly NPC Overhaul - Legacy of the Dragonborn (LOTD)"
"0269","+","Legacy of the Dragonborn - NPC Overhaul"
"0270","+","PA44_NPC_AllinOne"
"0271","+","Pandorable's NPCs"
"0272","+","Pandorable's NPCs - Males"
"0273","+","Pandorable's NPCs SE - Salt and Wind Textures"
"0274","+","Metalsabers Elegant Elves of Skyrim"
"0275","+","Pandorable's NPCs - Dawnguard SE - USSEP"
"0276","+","Pandorable's NPCs Dawnguard SE - Salt and Wind Textures"
"0277","+","Pandorable's NPCs - Dragonborn"
"0278","+","Pandorable NPCs - Cutting Room Floor patch"
"0279","+","Metalsabers Beautiful Orcs of Skyrim"
"0280","+","Improved Bards 1.3 - CBBE Nude"
"0281","+","Improved Bards CBBE SE - updated esp"
"0282","+","Bijin Warmaidens SE"
"0283","+","Bijin Wives SE 1.1.2"
"0284","+","Bijin NPCs SE 1.2.1"
"0285","+","Seranaholic SSE 1.8"
"0286","+","Valerica SSE"
"0287","+","Bijin AIO 2020 - Serana Valerica"
"0288","+","Bijin Family Bodyslides - CBBE"
"0289","+","Bijin Skin for Bijin Family SE - CBBE"
"0290","+","Bijin Family - Salt and Wind Textures SE"
"0291","+","2K CBBE"
"0292","+","Masculine Khajiit Textures (Grey Cat and Leopard)"
"0293","+","2K Vanilla"
"0294","+","Aesthetic Elves"
"0295","+","Tempered Skins for Males - Nude Version"
"0296","+","Caliente's Beautiful Bodies Enhancer -CBBE-"
"0297","+","Feminine Khajiit Textures (Grey Cat and Leopard) [CBBE]"
"0298","+","Bijin Skin - CBBE"
"0299","+","Hvergelmir's Aesthetics - Beards"
"0300","+","Hvergelmir's Aesthetics - Brows"
"0301","+","The Eyes of Beauty SSE"
"0302","+","The Eyes of Beauty - Vampire Eyes SE"
"0303","+","RS Children Overhaul"
"0304","+","RSC Interesting NPCs"
"0305","+","RS Children Cutting Room Floor"
"0306","+","RSCO Clothing Fix"
"0307","+","BodySlide and Outfit Studio"
"0308","+","Expressive Facegen Morphs SE"
"0309","+","High Poly Head SE"
"0310","-","Facelight Plus SE"
"0311","+","Travellers of Skyrim - Vanilla Version"
"0312","+","Populated Lands Roads Paths Legendary"
"0313","+","Citizens of Tamriel SE - Complete"
"0314","+","INIGO_V2.4C SE"
"0315","+","Lucien"
"0316","+","Lucien - Moonpath to Elsweyr Patch"
"0317","+","Nolvus NPC's Patch"
"0318","-","5.12 SETTLEMENTS_separator"
"0319","-","5.12.1 CITIES_separator"
"0320","+","JK's Skyrim all in one"
"0321","+","JK's Skyrim - Towns"
"0322","+","JK's Skyrim - Arthmoor's Patch Pack"
"0323","+","JK's Skyrim High Poly Heads and Ks Hair-ESL"
"0324","+","Bells of Skyrim"
"0325","+","RUSTIC WINDOWS"
"0326","-","WHITERUN_separator"
"0327","+","Epic Gate of Whiterun 2K"
"0328","+","Near Vanilla Project - Temple of Kynareth Redone 2K"
"0329","+","Near Vanilla Project - Temple of Kynareth Redone - Parallax Addon"
"0330","+","Pompous Dragonsreach Door SE 2K"
"0331","+","Perfecter Whiterun"
"0332","+","Blubbos_Whiterun_Lanterns.zip"
"0333","+","ElSopa - Carved Gildegreen HD"
"0334","+","WiZkiD - Hall of the Dead Stained Glass Windows"
"0335","+","Fortified Whiterun"
"0336","+","Bells of Skyrim patch by aproco"
"0337","+","JKs Skyrim AIO patch"
"0338","+","3D Whiterun Trellis"
"0339","+","Lanterns for Fortified Whiterun"
"0340","-","SOLITUDE_separator"
"0341","+","Solitude Docks Current"
"0342","+","CleverCharff's Solitude 2K"
"0343","+","Illuminated Blue Palace Dome"
"0344","+","Rallys Manhole of Solitude - Cobblestone"
"0345","+","Glorious Solitude Door 2K"
"0346","+","Extravagant Interiors - Solitude"
"0347","-","RIFTEN_separator"
"0348","+","CleverCharff's Riften HD 2K"
"0349","+","Magnificent Riften Door Replacer 2K"
"0350","+","Magnificent Riften Mistveil Keep Door SE 2K"
"0351","+","Ray's 2k Riften Plaza Brick 02 SE"
"0352","+","Riften Plaza Clay Tile 4K"
"0353","+","ElisAtrociousRiftenTextureFix_SE"
"0354","+","Blubbos_Lanterns_and_Torches_for_Riften.zip"
"0355","+","Riften Docks Overhaul 1.5"
"0356","+","Riften Docks Overhaul - Enhanced Lighting for ENB"
"0357","+","Riften Docks Overhaul - Static Mesh Improvement Mod - SMIM"
"0358","-","MARKARTH_separator"
"0359","+","Bearnado Markarth Mashup"
"0360","+","CleverCharff's Markarth and Dwemer Ruins 2K"
"0361","+","SKY CITY"
"0362","+","MAKARTH ORIGIN"
"0363","-","WINDHELM_separator"
"0364","+","CleverCharff's Windhelm 2K"
"0365","+","Marvelous Windhelm Gate SE 2K"
"0366","+","Marvelous Windhelm Door Replacer 2K"
"0367","+","Windhelm Lighthouse SSE"
"0368","+","Windhelm Bridge Tweaks"
"0369","+","Windhelm Bridge Archways and Doors"
"0370","-","5.12.2 TOWNS & VILLAGES_separator"
"0371","+","The Great Town of Shor's Stone 1.04"
"0372","+","The Great Town of Shor's Stone Patch Collection"
"0373","+","The Great Town of Ivarstead SSE 1.2"
"0374","+","The Great Town of Ivarstead Patch Collection"
"0375","+","Kynesgrove"
"0376","+","Interesting NPCs SE - Kynesgrove Patch"
"0377","+","Darkwater Crossing"
"0378","+","The Great Town of Karthwasten"
"0379","+","The Great Town of Karthwasten Patch Collection"
"0380","+","Cities of the North - Dawnstar"
"0381","+","Cities of the North - Dawnstar - Alternate Start Patch"
"0382","+","Better Dynamic Snow Patch"
"0383","+","COTN Dawnstar - Legacy of the Dragonborn Patch"
"0384","+","COTN Dawnstar - Immersive Wenches Patch"
"0385","+","Cities of the North - Dawnstar - JK's Skyrim Patch"
"0386","+","COTN Dawnstar - 3DNPC Complete Patch"
"0387","+","COTN Dawnstar - Embers XD -HD ESP- Patch"
"0388","+","Cities of the North - Morthal"
"0389","+","Cities of the North - Morthal - Alternate Start Patch"
"0390","+","COTN Morthal - Better Dynamic Snow Patch"
"0391","+","Cities of the North - Morthal - JK's Skyrim Patch"
"0392","+","COTN Morthal - LOTD Patch"
"0393","+","COTN Morthal - Immersive Wenches"
"0394","+","COTN Morthal - 3DNPC Patch"
"0395","+","COTN Morthal - Embers XD -HD ESP- Patch"
"0396","+","Winterhold HD by CeverCharff 2K"
"0397","+","Illustrated Town Panels SSE"
"0398","-","5.12.3 FARMHOUSES_separator"
"0399","+","WiZkiD Parallax Farmhouses"
"0400","+","2k Farmhouse Fences SE Version 2"
"0401","+","CC's HQ Carts - 2K - 1.0"
"0402","+","CC's HQ Firewood - 2K - 1.0"
"0403","+","CC's HQ Buckets - 2K - 1.1"
"0404","+","HD Wheat 2K 4K"
"0405","+","Iconics_Real_Hay_2K"
"0406","+","R's Windmill"
"0407","+","R's Windmill - DynDOLOD patch"
"0408","+","Farmhouse Chimneys SE"
"0409","+","JK's Skyrim - Farmhouse Chimneys Patch"
"0410","-","5.12.4 PLAYER HOME_separator"
"0411","+","The Ravens Breezehome Reborn"
"0412","+","JK's Riverfall Cottage Family edition"
"0413","-","5.12.5 OTHER LOCATIONS_separator"
"0414","+","CleverCharff's Raven Rock HD 2K"
"0415","+","CleverCharff's Forgotten Vale 2K"
"0416","+","CleverCharff's Fort Dawnguard 2K"
"0417","+","SkyHaven HD by CleverCharff 2K"
"0418","+","CleverCharff's Soul Cairn 2K"
"0419","+","CleverCharff's High Hrothgar 2K"
"0420","+","Skyrim 3D High Hrothgar Steps"
"0421","+","CleverCharff's Volkihar 2K"
"0422","+","CleverCharff's Sovngarde 2K"
"0423","+","CleverCharff's Apocrypha 2K"
"0424","+","CleverCharff's Bruma 2K"
"0425","+","Immersive College of Winterhold"
"0426","-","5.13 ENVIRONMENTS_separator"
"0427","+","Cleaner Bridges"
"0428","+","Covered Bridges of Skyrim"
"0429","+","Lanterns Of Skyrim II"
"0430","+","COTN Dawnstar - Lanterns of Skyrim II - JKs Skyrim Patch"
"0431","+","COTN Morthal - Lanterns of Skyrim II Patch"
"0432","+","COTN Morthal - JKs Skyrim - Lanterns of Skyrim II Patch"
"0433","+","Riften Docks Overhaul - Lanterns of Skyrim II"
"0434","+","Drinking Fountains of Skyrim for SSE"
"0435","+","Hold Border Banners"
"0436","+","Man Those Borders Reborn 1.0.2"
"0437","+","Point The Way"
"0438","+","RUSTIC RELIEFS"
"0439","+","CleverCharff's Forts and Dungeons 2K"
"0440","+","Fortified Animated Fort Doors SE 2K"
"0441","+","Skyland HD Road Signs"
"0442","+","Skyland HD Road Signs - Point the Way"
"0443","+","Skyrim 3D Docks and Boardwalks"
"0444","+","WiZkiD Signs"
"0445","+","Missives 2.03 SSE"
"0446","+","Missives - Solstheim Patch SE"
"0447","+","Missives - Heartland Patch SE"
"0448","+","Missives - Beyond Reach v2.03ESL"
"0449","+","Missives - JK Skyrim"
"0450","+","Solitude Temple Frescoes - Complete SSE"
"0451","+","Interesting Roads ESM"
"0452","-","5.13.2 RUINS_separator"
"0453","+","The Ruins"
"0454","+","Nordic Ruins of Skyrim 2.0"
"0455","+","CleverCharff's Nordic Ruins 2K"
"0456","+","Gorgeous Ruin Door SE 2K"
"0457","+","Tower Ruins 2k Texture Replacer"
"0458","-","5.14 INTERIORS_separator"
"0459","+","Skyrim Remastered - Caves 2K Parallax"
"0460","+","CleverCharff's Mines 2K"
"0461","+","Distinct interiors"
"0462","+","Distinct Interiors - Fixes 1.3.1"
"0463","+","COTN Dawnstar - Distinct Interiors Patch"
"0464","+","EEKs Whiterun Interiors SSE"
"0465","+","Embers HD - EEKs Whiterun Interiors (HD)"
"0466","+","Palaces and Castles Enhanced SSE"
"0467","+","Palaces and Castles Enhanced SSE Compatibility Patches (ESL)"
"0468","+","COTN Morthal - Palaces and Castles Enhanced Patch"
"0469","+","Palaces and Castles Enhanced Patch Collection"
"0470","+","Nordic Carving - Dragon Throne Wall"
"0471","+","Nordic Carving - Dragon Throne Wall espfe replacer"
"0472","+","PCE - Nordic Carving Patch"
"0473","+","JK's Dragonsreach"
"0474","+","JK's Dragonsreach - Immersive Wenches Patch"
"0475","+","Palaces and Castles Enhanced - JK's Dragonsreach Patch"
"0476","+","Jk's The Winking Skeever"
"0477","+","JK's Winking Skeever - USSEP Patch"
"0478","+","JK's The Winking Skeever_alterate start mods patch"
"0479","+","JK's Winking Skeever - 3DNPC Patch"
"0480","+","Distinct JK's Winking Skeever"
"0481","+","Jk's Angeline's Aromatics"
"0482","+","JKs Angelines Aromatics - USSEP Patch"
"0483","+","JK's Bits and Pieces"
"0484","+","JKs Bits and Pieces - USSEP Patch"
"0485","+","JKs Bits and Pieces - LOTD Patch"
"0486","+","Distinct JK's Bits and Pieces"
"0487","+","JK's Radiant Raiment"
"0488","+","JK's Radiant Raiment - USSEP Patch"
"0489","+","JKs Radiant Raiment - 3DNPC Patch"
"0490","+","JK's Radiant Raiment - Cloaks Patch"
"0491","+","Distinct JK's Radiant Raiment"
"0492","+","PELTAPALOOZA Special Edition - FULL"
"0493","+","RUGNAROK - Special Edition - 2K"
"0494","+","Snazzy Furniture and Clutter Overhaul SE"
"0495","+","Sigils of Skyrim - Banners"
"0496","+","CC's HQ Barset - 2K - 1.2"
"0497","+","Thrones of Skyrim SE"
"0498","-","5.15 ARMORS, CLOTHES & WEAPONS_separator"
"0499","-","5.15.1 ARMORS_separator"
"0500","+","aMidianBorn Book of Silence SE"
"0501","+","Frankly HD Dawnguard Armor and Weapons"
"0502","+","Frankly-HD Dawnguard Armor and Weapons - DSR meshes"
"0503","+","Frankly HD Dawnguard Armor CBBE SE"
"0504","+","Frankly HD Dragonbone and Dragonscale 2k"
"0505","+","Frankly HD Dragonbone and Dragonscale - Mesh patch"
"0506","+","Frankly HD Imperial Armor And Weapons 2k"
"0507","+","Frankly HD Miraak [SSE]"
"0508","+","Frankly HD Miraak HOTFIX 1.11"
"0509","+","Frankly HD Miraak - CBBE SE"
"0510","+","Frankly HD Nightingale Armor and Weapons [SSE]"
"0511","+","Frankly HD Nightingale Armor CBBE SE"
"0512","+","Frankly HD Shrouded Armor"
"0513","+","Frankly HD Thieves Guild Armors"
"0514","+","ElSopa HD - Steel Plate Armor 2K"
"0515","+","Daedric Armor and Weapons Improvment"
"0516","+","FurArmorSetSE(FrostFall Aware)"
"0517","+","Update 1.1.2(esp only)"
"0518","+","Guards Armor Replacer"
"0519","+","COTN Morthal - Guards Armor Replacer Patch"
"0520","+","Unplayable Faction Armor - Standard Edition"
"0521","+","Legacy of the Dragonborn Patch"
"0522","+","Interesting NPCs SE - Unplayable Faction Armors Patch"
"0523","+","New Legion"
"0524","+","New Legion - Textures HD"
"0525","+","Armor Variants Expansion"
"0526","+","ElSopa HD Shields Part I"
"0527","-","5.15.2 CLOTHES_separator"
"0528","+","WIC Cloaks SSE 2_4"
"0529","+","Weapons Armor Clothing and Clutter Fixes"
"0530","+","Weapons Armor Clothing and Clutter Fixes - CBBE Patch"
"0531","+","Weapons Armor Clothing and Clutter Fixes Patch"
"0532","+","RUSTIC CLOTHING - Special Edition - 2K"
"0533","+","Bandolier Bags and Pouches Classic SE"
"0534","+","Tighter Bandoliers"
"0535","+","Bandolier - Tight-to-Male-Bare-Body for SSE"
"0536","+","Cloaks of Skyrim SSE"
"0537","+","COTN Dawnstar - Cloaks of Skyrim Patch"
"0538","+","Cloaks of the Nords"
"0539","+","Cloaks Of Skyrim Retextured 2k"
"0540","-","5.15.3 WEAPONS_separator"
"0541","+","LeanWolf's Better-Shaped Weapons - All in One Installer"
"0542","+","Iron Things SE 1.2"
"0543","+","Faction Crossbows SE"
"0544","+","Real Bows"
"0545","+","Nightingale Pride 2K SSE Edition - With Gems"
"0546","+","Alternate Elven Blades-Replacer"
"0547","+","Skyforge Weapons SSE"
"0548","+","Runed Nordic Weapons Skyrim SE - 2K Version"
"0549","+","Leviathan Axe - Dwemer Artifacts SE"
"0550","+","Rudy HQ - More lights for ENB - Daedric weapons"
"0551","+","Better Looking Long Bow 4K"
"0552","-","5.16 ANIMALS & CREATURES_separator"
"0553","+","Bellyaches Animal and Creature Pack"
"0554","+","Birds of Skyrim SSE Edition"
"0555","+","Mammoth.by.Kajuan"
"0556","+","BellyAches HD Dragon Replacer 1.4"
"0557","+","Diverse Dragons Collection SE"
"0558","+","Immersive Dragons"
"0559","+","Ash Guardian Retexture"
"0560","+","Ash Spawn Retexture"
"0561","+","Dragon.Priest.by.Kajuan"
"0562","+","Draugr.by.Kajuan"
"0563","+","Falmer.by.Kajuan"
"0564","+","Giant.by.Kajuan"
"0565","+","Realistic Skin and Hair Shaders - Giants"
"0566","+","Hagraven.by.Kajuan"
"0567","+","Troll.by.Kajuan"
"0568","+","Wispmother.by.Kajuan"
"0569","+","RUSTIC DAEDRA SSE - 2K"
"0570","+","RUSTIC DEATH HOUND AND GARGOYLE SSE - 2K"
"0571","+","RUSTIC SPRIGGAN - Special Edition - 2K"
"0572","+","Skeleton.and.Human.Bones.by.Kajuan"
"0573","+","2K ElSopa HD Strider And Netches"
"0574","+","Ice Wraiths 2K"
"0575","+","MM REAL ELKS 2K"
"0576","-","5.17 OBJECTS TEXTURES & MODELS_separator"
"0577","+","CC's Enhanced Ore Veins SSE - 2K - 8.0"
"0578","+","CC's HD Dwemer Automatons - Remastered - 2K - 1.0"
"0579","+","Apophysis Dragon Priest Masks Loose"
"0580","+","2K ElSopa HD - Dirt Blast"
"0581","+","Immersive Jewelry SSE 1.05"
"0582","+","Immersive Jewelry 1.06a"
"0583","+","Pandorable NPCs - Immersive Jewelry patch"
"0584","+","Metallurgy - Ingots Ore and Veins HD 2K (LOOSE)"
"0585","+","Gemling Queen Jewelry SE"
"0586","+","Gemling Queen Jewelry SE USSEP Circlet Fix"
"0587","+","JS Dragon Claw"
"0588","+","RUSTIC ANIMATED POTIONS and POISONS 2K"
"0589","+","Lock Retexture 2K"
"0590","+","Misc Retexture Project"
"0591","+","Retextured SMIM Ingredients"
"0592","+","Forgotten Retex Project"
"0593","+","RUSTIC CLUTTER COLLECTION - Special Edition - 2K"
"0594","+","Rudy HQ - Miscellaneous SE"
"0595","+","Skyrim 3D Misc - Butterchurn"
"0596","+","Skyrim 3D Misc - Chopping Block and Axe"
"0597","+","Skyrim 3D Misc - Mammoth Cheese"
"0598","+","Skyrim 3D Misc - Traps"
"0599","+","MLP Soul Gems SSE"
"0600","+","ENBLights Patch"
"0601","+","Immersive Sounds Compendium ESPFE Patch"
"0602","+","DeviantKaled's Nord Ship Texture Replacers"
"0603","+","2K Imperial Tents"
"0604","+","Small Nordic Tent 4K"
"0605","+","Frankly HD Dragonbones 4k-2k"
"0606","+","Workbench"
"0607","+","Tanningrack"
"0608","+","JS Shrines of the Divines SE - 2K"
"0609","+","Stunning Statues of Skyrim"
"0610","+","LeanWolf's Better-Shaped Talos with Greatsword"
"0611","+","HD Executioners Block SE"
"0612","+","Pickaxe Redone"
"0613","+","High Poly Project"
"0614","+","Medieval Candlehorns and Sconces"
"0615","+","SD's Horn Candles SE 2k"
"0616","+","SD's Horn Candles SE - STAC Patch (subtle version)"
"0617","+","HD Vanilla Lanterns"
"0618","+","Enhanced Blood Textures"
"0619","+","ISC Enhanced Blood Textures Patch"
"0620","+","GORECAP"
"0621","+","More Blood"
"0622","+","Amulets of Skyrim SSE"
"0623","+","Amulets of Skyrim - Tweaks and Fixes (Legacy of the Dragonborn Version)"
"0624","+","COTN Dawnstar - Amulets of Skyrim Patch"
"0625","+","COTN Morthal - Amulets of Skyrim"
"0626","+","4K Puddle"
"0627","+","JS Purses and Septims SE"
"0628","+","WEBS SE x2048"
"0629","+","Unreal 2K Mammoth Skeleton ReTexture"
"0630","+","Burned Book 2k"
"0631","+","WiZkiD Carriages 4k"
"0632","+","Horse Armors SSE"
"0633","+","Jabber's 2K Archery Targets"
"0634","+","Ingredients"
"0635","+","Salmon Roe Replacer"
"0636","+","RUSTIC MAPS - 4K"
"0637","+","ElSopa - HD Better Bloody Rags 2k"
"0638","-","6. GAMEPLAY_separator"
"0639","-","6.1 PERKS, ABILITIES & POWER_separator"
"0640","+","Ordinator 9.30.0"
"0641","+","Ordinator Beyond Skyrim Bruma Patch"
"0642","+","Ordinator Patch"

DEEL 1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 0108daniel
  • Niet online
DEEL 2:

"0643","+","Summermyst"
"0644","+","ImmersiveJewelryXSummermyst - Unrestricted"
"0645","+","WACCF - Summermyst Patch 1.2"
"0646","+","Andromeda 1.1.2"
"0647","+","Apocalypse"
"0648","+","Apocalypse - Ordinator Compatibility Patch"
"0649","+","Thunderchild"
"0650","+","JK's Skyrim - Thunderchild Patch"
"0651","-","6.2 SURVIVAL & NEEDS_separator"
"0652","+","Campfire 1.12.1SEVR Release"
"0653","+","Campfire Better Dynamic Snow Patch SE"
"0654","+","ElSopa 2K Campfire"
"0655","+","Frostfall 3.4.1 SE Release"
"0656","+","Campfire 1.12.1 and Frostfall 3.4.1SE"
"0657","-","iNeed - Food, Water and Sleep - Continued"
"0658","+","Drinking Fountains of Skyrim for SSE - iNeed Patch (for the DFoS ESFE Version)"
"0659","+","Keep It Clean - A Bathing mod"
"0660","+","Widget Addon - Keep It Clean - Bathing In Skyrim - Dirt And Blood"
"0661","+","Keep it Clean EEK"
"0662","+","LOTD Safehouse KiC Bathroom Patch"
"0663","+","Artisan Soaps for Keep It Clean"
"0664","+","COTN Dawnstar - Keep it Clean Patch"
"0665","+","COTN Morthal - Keep it Clean Patch"
"0666","+","JK's Winking Skeever patch - Keep it Clean"
"0667","+","Hunterborn"
"0668","+","Hunterborn SE MCM"
"0669","+","Consistency Patch for Hunterborn"
"0670","-","6.3 CRAFTING_separator"
"0671","+","Complete Crafting Overhaul Remastered"
"0672","+","Amulets of Skyrim __ CCOR"
"0673","+","Bandoliers __ CCOR"
"0674","+","Campfire __ CCOR"
"0675","+","Cloaks of Skyrim __ CCOR"
"0676","+","Faction Crossbows __ CCOR"
"0677","+","Immersive Jewelry __ CCOR"
"0678","+","Metallurgy - Ingots and Ore HD __ CCOR 2.1"
"0679","+","Ordinator __ CCOR"
"0680","+","Winter is Coming __ CCOR"
"0681","+","Armor Variants Expansion CCOR Patch"
"0682","+","Immersive sound - Complete crafting overhaulR"
"0683","+","Nolvus Complete Crafting Overhaul Redone Patch"
"0684","+","Complete Alchemy and Cooking Overhaul"
"0685","+","CACO SKSE 2.0.19 DLL Update"
"0686","+","Unofficial Skyrim Special Edition Patch __ CACO"
"0687","+","CACO - Beyond Skyrim Bruma Patch"
"0688","+","Moonpath__CACO"
"0689","+","Inigo__CACO"
"0690","+","Ordinator __ CACO"
"0691","+","iNeed __ CACO"
"0692","+","Ineed - CACO Patch"
"0693","+","Riften Docks Overhaul - Complete Alchemy and Cooking Overhaul"
"0694","+","Hunterborn MCM __ CACO"
"0695","+","Beyond Reach - CACO Patch"
"0696","+","Temporary Patch for Complete Crafting Overhaul Remastered"
"0697","-","6.4 COMBATS & ENEMIES_separator"
"0698","-","3PCO - 3rd Person Camera Overhaul"
"0699","+","Mortal Enemies SE - Rival Remix"
"0700","+","Attack commitment Movmement speed fluid"
"0701","+","Wildcat"
"0702","+","Ultimate Combat SE"
"0703","+","Critical Hit - Backstab and Parry in Skyrim Special Edition"
"0704","+","Sekiro Combat"
"0705","+","No BS AI Projectile Dodge"
"0706","+","GIST Soul Trap"
"0707","+","GIST Compatibility Patch"
"0708","+","VioLens - A Killmove Mod SE"
"0709","+","OBIS Special Edition"
"0710","+","OBIS Loot SE"
"0711","+","Unplayable Faction Armors - OBIS Loot SE Patch"
"0712","+","Smart NPC Potions"
"0713","+","Equipment Durability System"
"0714","-","6.5 ECONOMY_separator"
"0715","+","Trade and Barter SE"
"0716","+","Trade and Barter - Patches"
"0717","+","Imperial Mail - Post and Banking Service Continued"
"0718","-","6.6 AI_separator"
"0719","+","AI Overhaul 1.6.4"
"0720","+","JKs Skyrim - AI Overhaul SSE Patch"
"0721","+","PAN_NPCs - AI Overhaul patch"
"0722","+","PAN_NPCs_DG - AI Overhaul patch"
"0723","+","PAN_NPCs_DB - AI Overhaul patch"
"0724","+","Bijin AIO 2020 - AI Overhaul"
"0725","+","RS Children - AI Overhaul patch"
"0726","+","Interesting NPCs SE - AI Overhaul SSE Patch"
"0727","+","COTN Dawnstar - AI Overhaul SSE Patch"
"0728","+","COTN Morthal - AI Overhaul SSE Patch"
"0729","+","Great Town of Ivarstead - AI Overhaul Patch"
"0730","+","Great Town of Karthwasten - AI Overhaul Patch"
"0731","+","Great Town of Shor's Stone - AI Overhaul Patch"
"0732","+","JK's Dragonsreach - AI Overhaul Patch"
"0733","+","JKs Winking Skeever - AI Overhaul Patch"
"0734","+","JKs Angelines Aromatics - AI Overhaul Patch"
"0735","+","JKs Bits and Pieces - AI Overhaul Patch"
"0736","+","ICOW AI Overhaul Patch"
"0737","+","Nolvus AI Patch"
"0738","+","Run For Your Lives"
"0739","+","Guard Dialogue Overhaul SE"
"0740","+","Relationship Dialogue Overhaul - RDO Final"
"0741","+","RDO Patches Final cutting room floor"
"0742","+","JK's Dragonsreach - Relationship Dialogue Overhaul Patch"
"0743","+","Realistic Conversations with natural social behaviors - No greetings compatible"
"0744","-","6.7 RELIGION_separator"
"0745","+","Patron Gods of Skyrim"
"0746","+","Patron Gods of Skyrim__CACO"
"0747","-","6.8 MISC GAMEPLAY_separator"
"0748","+","Convenient Horses"
"0749","+","Bruma and Other Patches for Convenient Horses"
"0750","+","Convenient Horses - Apocalypse Patch"
"0751","+","Convenient Horses - CACO Patch"
"0752","+","Convenient Horses - Summermyst Patch"
"0753","+","Andromeda Convenient Horses Patch"
"0754","+","Easy Wheel Menu - Convenient Horses Patch SSE"
"0755","+","Nether's Follower Framework"
"0756","+","EasyWheel Menu - Nether's Follower Framework addon"
"0757","+","Skyrim Reputation v2.4 English"
"0758","+","COTN Dawnstar - Skyrim Reputation Patch"
"0759","-","6.9 RACES_separator"
"0760","+","Aetherius - A Race Overhaul"
"0761","+","Growl 2.3.0"
"0762","+","Growl-Mortal Enemies Patch"
"0763","+","Growl __ CACO"
"0764","+","Sacrosanct 5.17.0"
"0765","-","7. IMMERSION_separator"
"0766","+","Go to bed"
"0767","+","PC Head Tracking - MCM"
"0768","+","No NPC Greetings (Special Edition)"
"0769","-","Alternate Conversation Camera"
"0770","+","Simply Knock SE 1.0.3 Release"
"0771","+","SimplyKnockSE SKSE64 2.0.19 DLL"
"0772","+","Immersive Speechcraft SE"
"0773","+","Misc Dialogue Edits"
"0774","+","More Dialogue Options - for Misc Dialogue Edits"
"0775","+","YOT - Your Own Thoughts SE"
"0776","+","The Choice is Yours"
"0777","+","Cutting Room Floor __ TCIY"
"0778","+","SkyRem - Mia"
"0779","+","Simple Actions SE"
"0780","+","Carriage Stops of Skyrim"
"0781","+","Immersive Speech Dialogue"
"0782","+","Courier Delivers to NPCs"
"0783","-","8. ANIMATIONS_separator"
"0784","+","XP32 Maximum Skeleton Special Extended"
"0785","+","FNIS Behavior SE 7_6"
"0786","+","CBP Physics"
"0787","+","Expressive Facial Animation - Female Edition"
"0788","+","Expressive Facial Animation - Male Edition"
"0789","+","No Spinning Death Animation"
"0790","+","FNIS PCEA2 7.2"
"0791","+","Pretty Combat Animations"
"0792","+","PCA_1hm Animations Overhaul"
"0793","+","Pretty Sit Idle v1.41d"
"0794","+","TK Dodge SE"
"0795","+","TK dodge with sound - SSE"
"0796","+","YY Anim Replacer - Mystic Knight"
"0797","+","Pretty Female Idles"
"0798","+","360 Walk and Run Plus"
"0799","+","mofu_1Hand Sword Power attack forward SSE"
"0800","+","Animations-1.0.zip"
"0801","+","mcgFemaleWalk for Skyrim SE"
"0802","+","Leviathan Animations Male Idle Walk and Run"
"0803","+","ndh's Animation Overhaul"
"0804","+","DynamicAnimationReplacer v1.1.0 for SkyrimSE"
"0805","+","Stances - Dynamic Weapon Movesets SE"
"0806","+","DAR - Diverse Equipment Idle"
"0807","+","Diverse Random Normal Attack"
"0808","+","DAR - Diverse Random PowerAttack"
"0809","+","Unarmed 4-Direcitonal Power Attacks"
"0810","+","Smooth Random Blocking Animation"
"0811","+","Smooth Combat - Non Combat Animation System 1.1"
"0812","+","First Person Combat Animations Overhaul"
"0813","+","EVG Animation Variance"
"0814","+","EVG Conditional Idles"
"0815","+","Dual Blocking for Idiots v1.35a.esp"
"0816","+","Dual Attack Power Forward Vanilla"
"0817","+","All Geared Up Derivative SE"
"0818","+","All Geared Up Derivative SE - Elsopa - Shields Glass Patch"
"0819","+","All Geared Up Derivative - Meshes"
"0820","+","AllGUD - JS Purses and Septims Replacer"
"0821","+","HDT-SMP for SSE 1.5.97"
"0822","+","CBBE SMP (3BBB)"
"0823","-","9. PATCHES_separator"
"0824","+","QUASIPC - Qwinn's Unified Automated Self Installing Patch Compendium"
"0825","+","Beyond Skyrim - Bruma - Tweaks Enhancements and Patches SSE"
"0826","+","Legacy of the Dragonborn Patches (Official)"
"0827","+","Window Shadows Patches AIO"
"0828","+","Nolvus Consistency Patch"
"0829","+","Better Dynamic Snow Patcher"
"0830","+","Grass Cache"
"0831","-","11. Presets_separator"
"0832","+","Caillea - High Poly Nord preset for RaceMenu"
"0833","+","Elyse Racemenu Preset - HIGH POLY VERSION"
"0834","+","Gunhild - a High Poly Female Preset"
"0835","+","HIgh Poly Female Presets 1.0"
"0836","-","OUTPUTS_separator"
"0837","+","SSE Edit Data"
"0838","+","SKSE Outputs"
"0839","+","FNIS Scripts"
"0840","+","CBBE - Physics Armors and Clothes"
"0841","-","SSE LODGEN - Terrain Tamriel"
"0842","+","SSE LODGen"
"0843","+","DynDOLOD - textures"
"0844","+","DynDOLOD_Output"
"0845","+","SSE LODGEN - OCCLUSION"
"0846","+","Skyrim Immersive Creatures Special Edition"
"0847","-","Immersive Weapons"

Moest dit in 2 delen doen omdat ik de maximale aantal tekens had :P
(als een mod dit in een spoiler kan zetten zou dat fijn zijn, weet niet hoe dat moet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
NukaWorldNL schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 18:40:
Hier ook dat probleem. Mods zijn super tof, maar uiteindelijk ben ik alleen maar aan het modden en echt spelen komt er niet van. Dus dan zie ik 9 van de 10 mods geeneens in uitvoering haha.
Dat had ik nou ook. Waar ik altijd mee zat te kloten waren de ENBs. Ik heb in eerste instantie Realvisiom gebruikt, daarmee was het mogelijk om de nachtelijke hemel superdonker (pikzwart met heldere sterren, zoals het in "die tijd" zou zijn, zonder de luchtvervuiling van tegenwoordig, maar wel het juiste maanlicht) te maken, maar met een hele subtiele haze over de horizon zodat je die nog net kan zien. Die had precies de juiste sliders. Dat zag er super realistisch uit, was gewoon een hobby om rond te trekken icm met allerlei realistische mods voor camping etc

Maar Realvision was er niet voor SE en ik heb eigenlijk nooit een en gevonden voor SE waarmee dit ook kon. Of de lucht is veel te helder (grijs, zoals in de meeste enbs) of alles wordt pikzwart en zo donker dat je niets meer ziet of onspeelbaar wordt.
Misschien is dat nu beter, maar ik heb geen game pc meer (misschien over een jaar of twee weer..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0108daniel
  • Niet online
Stefke schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 08:04:
[...]

Dat had ik nou ook. Waar ik altijd mee zat te kloten waren de ENBs. Ik heb in eerste instantie Realvisiom gebruikt, daarmee was het mogelijk om de nachtelijke hemel superdonker (pikzwart met heldere sterren, zoals het in "die tijd" zou zijn, zonder de luchtvervuiling van tegenwoordig, maar wel het juiste maanlicht) te maken, maar met een hele subtiele haze over de horizon zodat je die nog net kan zien. Die had precies de juiste sliders. Dat zag er super realistisch uit, was gewoon een hobby om rond te trekken icm met allerlei realistische mods voor camping etc

Maar Realvision was er niet voor SE en ik heb eigenlijk nooit een en gevonden voor SE waarmee dit ook kon. Of de lucht is veel te helder (grijs, zoals in de meeste enbs) of alles wordt pikzwart en zo donker dat je niets meer ziet of onspeelbaar wordt.
Misschien is dat nu beter, maar ik heb geen game pc meer (misschien over een jaar of twee weer..)
Dan heb ik voor jou de oplossing.
Download het programma reshade en laat die draaien.
Daarmee worden de kleuren aangepast hoe je het zelf wilt.
Je kan dan op elk moment tijdens het spelen op de 'home' knop drukken om het menu naar voren te halen en alles aan te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0108daniel
  • Niet online
Hier nog even een mooie screen al zeg ik het zelf :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PyC8AVWeQJtKuK2EZYtQzfjInh8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/5Ozw2WGCopSI8cDy63bpSXWn.png?f=fotoalbum_large
Dit is dus mogelijk met mods :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@0108daniel Holy crap! Dat is veel.
Wat voor hardware heb je dit op draaien?
CPU, GPU en ram?
Ik heb best een stevige machine en dit ziet er wel netjes uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 0108daniel
  • Niet online
Arunia schreef op zondag 28 februari 2021 @ 13:20:
@0108daniel Holy crap! Dat is veel.
Wat voor hardware heb je dit op draaien?
CPU, GPU en ram?
Ik heb best een stevige machine en dit ziet er wel netjes uit.
Ik heb een Gigabyte GeForce GTX 1080 Ti Gaming OC 11G en een I7 skylake 6700K processor met 32 GB RAM.
Als het regent in het spel dan heb ik wel een drop naar 30 a 35 FPS.
In het zonnetje zoals nu haal ik met gemak de 55 a 55 FPS.
Binnen in gebouwen heb ik 60 FPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
Damn wat een lijst idd. Ik heb dat nooit kunnen doen zonder dat de game vaak crasht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
NukaWorldNL schreef op zondag 28 februari 2021 @ 16:39:
Damn wat een lijst idd. Ik heb dat nooit kunnen doen zonder dat de game vaak crasht.
Er zijn een hoop goede guides die redelijk stabiele games opleveren.

Ikzelf speel met Lexy's lijst. Is wel wat werk, maar dan heb je ook wat :)
Lexy's Legacy of the Dragonborn: Special Edition

Waarschuwing: Het kost tijd. Serieus tijd.
Maar als je eenmaal klaar bent dan is het redelijk goed te onderhouden, heb je een (redelijk) stabiel spel met pracht en praal en extra content.

Als je wat luier bent kan je natuurlijk ook een van de modpacks van Wabbajack gebruiken.
Dat is ongeveer "klik en klaar".
(Ik geloof dat The Phoenix Flavour een populaire modpack is, met iets van 500 mods)

Ikzelf doe het overigens liever zelf, dat ik tenminste wéét wat ik doe :P

[ Voor 21% gewijzigd door anandus op 28-02-2021 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
0108daniel schreef op zondag 28 februari 2021 @ 13:22:
[...]

Ik heb een Gigabyte GeForce GTX 1080 Ti Gaming OC 11G en een I7 skylake 6700K processor met 32 GB RAM.
Als het regent in het spel dan heb ik wel een drop naar 30 a 35 FPS.
In het zonnetje zoals nu haal ik met gemak de 55 a 55 FPS.
Binnen in gebouwen heb ik 60 FPS.
Oh, dat valt goed mee. Dan zou die van mij dat wel beter moeten trekken.
AMD 3900x, 5700xt en 32 GB ram.

Wilde voor wabbajack gaan, maar kost geld als je het automagisch wilt doen.
Moet er ooit weer eens naar kijken, maar op een gegeven moment haak ik weer af en begin ik niet eens met spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Arunia schreef op zondag 28 februari 2021 @ 17:26:
[...]
Wilde voor wabbajack gaan, maar kost geld als je het automagisch wilt doen.
Volgens mij is Wabbajack gewoon gratis?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:19
Wabbajack zelf wel, maar het automatisch downloaden via Nexus moet je een betaald account hebben. Kost maar 3á4 euro per maand. Dus even eenmalig activeren, en dan weer cancelen. En je hebt voor een klein bedrag en weinig werk een enorm gemodde Skyrim die (als het goed is) niet crasht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Wat remy al aan geeft.
Nexus is betaald. Anders ben je nog handmatig bezig om de bestanden te selecteren.

Als ik de tijd heb ga ik dat zeker wel eens doen. Meteen fallout 4 mee pakken. En wie weet Oblivion en andere spellen die er op staan. Dan heb ik alles meteen binnen.

[ Voor 44% gewijzigd door Arunia op 28-02-2021 18:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NukaWorldNL
Arunia schreef op zondag 28 februari 2021 @ 18:19:
Wat remy al aan geeft.
Nexus is betaald. Anders ben je nog handmatig bezig om de bestanden te selecteren.

Als ik de tijd heb ga ik dat zeker wel eens doen. Meteen fallout 4 mee pakken. En wie weet Oblivion en andere spellen die er op staan. Dan heb ik alles meteen binnen.
Nexus zelf niet, maar als je die autoinstaller van wabbajack wil gebruiken dan moet je wel een betaald lid zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Ah, zo.

Tja, één maandje Nexus is een kleine moeite voor de hoeveelheid moeite die het scheelt.

Plus dat ik het niet erg vind om Nexus af en toe wat geld toe te schuiven, zo veel en vaak heb ik het gebruikt.

[ Voor 36% gewijzigd door anandus op 28-02-2021 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0108daniel
  • Niet online
Ik heb zelf ook Nexus gebruikt.
Toen ik bij mod (ongeveer) 320 was dacht ik nu ga ik betalen.
Ik moest steeds grote bestanden van Nexus downloaden a 1-2 GB.
Als je onbetaald heb kan je maar tot 2 MB/s downloaden.
Nu ging het ontzettend snel en kon ik ze achter elkaar downloaden en installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

0108daniel schreef op zondag 28 februari 2021 @ 13:16:
Hier nog even een mooie screen al zeg ik het zelf :)
[Afbeelding]
Dit is dus mogelijk met mods :D
Als ik dit zie, heb ik gewoon weer zin om het op te starten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
Iemand mag mn nexus wel gebruiken trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0108daniel
  • Niet online
Wailing_Banshee schreef op maandag 1 maart 2021 @ 07:28:
[...]

Als ik dit zie, heb ik gewoon weer zin om het op te starten!
Start het op! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

Moet Death stranding nog uitspelen, en heb AC Valhalla nog klaar liggen... Ik heb gewoon meer vrije tijd nodig (met behoud van salaris natuurlijk!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik denk dat ik binnenkort eens ga kijken om gewoon de lifetime aan te schaffen. Dat is 50 pond, kom uit op 65 pond geloof ik met NL btw.
Gebruik het vrij regelmatig en is toch wel fijn. Maandje is te doen, maar uiteindelijk denk ik met alles wat er op staat, dat het zo toch wel op loopt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-06 23:22
Ik probeer het hier maar even want kan er geen oplossing voor vinden.
Zoals hierboven getipt is ben ik ook aan de slag gegaan met wabbajack. Momenteel heb ik 'Total Skyrim Overhaul'. Heb meerdere geprobeerd, deze vind ik met afstand de mooiste qua graphics.

Echter is deze gebaseerd rondom 'Requiem', wat ik niks vind. Wanneer ik requiem uit zet dan is de game gewoon speelbaar, echter zijn alle toegevoegde armors/wapens niet in-game. Weet iemand hier een work-around voor?

Liefste wil ik de hele modlist maar dan zonder requiem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westland1940
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 22-06 09:57
Vanwege nostalgische redenen misschien weer is Skyrim installeren op pc. Kan ik op het spel met o.a. grafische mods op high settings, 1440p spelen met mijn GTX 1070 en Ryzen 5 3600?

Juist de mods zijn de redenen om het weer is op te pakken, op YouTube zie je insane voorbeelden verschijnen dit het een compleet andere game maken :)

En is het misschien slimmer om de OG Skyrim van 2011 te pakken, of de Special Edition?

[ Voor 40% gewijzigd door Westland1940 op 13-06-2021 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
Westland1940 schreef op zondag 13 juni 2021 @ 18:10:
Vanwege nostalgische redenen misschien weer is Skyrim installeren op pc. Kan ik op het spel met o.a. grafische mods op high settings, 1440p spelen met mijn GTX 1070 en Ryzen 5 3600?

Juist de mods zijn de redenen om het weer is op te pakken, op YouTube zie je insane voorbeelden verschijnen dit het een compleet andere game maken :)

En is het misschien slimmer om de OG Skyrim van 2011 te pakken, of de Special Edition?
Je komt een eind qua graphics, maar je kaart gaat het erg zwaar krijgen met de mods uit 2021.

Sowieso de Special Edition pakken, is qua mods actueler en krijgt nog steeds veel updates van de community.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westland1940
@Metalbuster Het is wat, een spel uit 2011 dat nog moeilijk kan draaien van de dag :P. Wellicht moet ik dan maar op 1080p spelen met zwaardere grafische mods...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
Westland1940 schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 09:26:
@Metalbuster Het is wat, een spel uit 2011 dat nog moeilijk kan draaien van de dag :P. Wellicht moet ik dan maar op 1080p spelen met zwaardere grafische mods...
Veel textures zijn tegenwoordig 2k/4k of soms nog hoger. De gemiddelde Skyrim mappen van wat jij ziet op Youtube zijn minimaal 150 gig. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neoseer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20-06 09:54
@0108daniel Echt dat dat allemaal goed gaat samen, geen enkele error? :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westland1940
Metalbuster schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 11:48:
[...]

Veel textures zijn tegenwoordig 2k/4k of soms nog hoger. De gemiddelde Skyrim mappen van wat jij ziet op Youtube zijn minimaal 150 gig. :P
Ja, waar. Zijn er ook ENB's met lichte performance hits?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0108daniel
  • Niet online
Neoseer schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 14:31:
@0108daniel Echt dat dat allemaal goed gaat samen, geen enkele error? :O
Geen errors en werkt allemaal prima.
Er is wel scripting nodig om te zorgen dat je geen errors krijgt.
Zomaar alle mods installeren levert problemen op, dat raad ik dus ook niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• workermaster
  • Laatst online: 13:30
G_Dragon schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 11:57:
[...]

Serieus, om dat punt ben je gestopt? :o
Dan word de game juist veel te makkelijk, ik heb nu 2000 uur in de game zitten.
Waarbij ik maar 2 keer new game ben begonnen, dus ongeveer 1000 uur per playthrough.
Wat doe je dan in die 1000 uur?
Ik ben na een enkele tientallen uren al klaar. Dan heb ik de hoofdmissies gedaan en veel side quests. Ik ben al een keer meerdere uren lang over de map gaan wandelen om nieuwe dingen te vinden maar ik had echt het idee dat ik alles had gezien en gedaan. Op wat side quests na dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
Westland1940 schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 15:53:
[...]

Ja, waar. Zijn er ook ENB's met lichte performance hits?
Ja, genoeg. Kijk maar rond op nexus.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Odysseus87
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 12-06 14:54
Zelf ook via wabbjack nu Living Skyrim 3 geinstalled +- 800-900 mods die soepel met elkaar samen werken. Geen stotters ofzo en het spel ziet er zo prachtig uit alsof het next gen 2021 is.

edit:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/4k5R3Hh.png
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/pKxSvA9.png
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/7yrXCkv.png

[Imgur](https://i.imgur.com/4k5R3Hh.png)
[Imgur](https://i.imgur.com/pKxSvA9.png)
[Imgur](https://i.imgur.com/7yrXCkv.png)

[ Voor 45% gewijzigd door Odysseus87 op 17-06-2021 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Zou graag weer spelen, maar ik heb momenteel geen PC die dat trekt (alleen een werklaptop). Ik denk ong 350 uur speeltijd, en ik heb pas 1/3 van de map gezien. Leukste spel ooit (y)
Veel gespeeld met survivalmods, dus camperen, de weersomstandigheden doorstaan etc.
Maar ik denk nog een jaar of 2 zeer druk met het bouwen van huis/tuin/tuinhuis, maar het is momenteel toch niet mogelijk om een PC met een beetje videokaart te kopen, dus dat scheelt dan weer

[ Voor 14% gewijzigd door Stefke op 17-06-2021 10:42 ]

Pagina: 1 2 3 4 Laatste