@JDizzle Je bent iig niet de enige. Wellicht dat daar nog een antwoord gaat komen:
https://bethesda.net/comm...major-bugs-can-t-progress
https://bethesda.net/comm...major-bugs-can-t-progress
Is er uberhaupt al een X patch eigenlijk?vosss schreef op woensdag 29 november 2017 @ 09:36:
Vraagje over die SE versie, xbox one x en mods:
Blijft dat allemaal met een keurige framerate draaien als je wat van die graphic mods installeert, of kakt het dan toch wat in?
Deze vraag omdat ik met de kerst welllicht een X one X wil halen en buiten AC: origins dat dan Skyrim natuurlijk ook wel tof is
Denk dat ik die ring ook maar ga nemen, verder geen behoefte aan mods of cheats maar ik kom vanwege jonge kinderen met pijn en moeite aan gamen toe. Als ik drie uurtjes kan spelen in een week is het een goede week zeg maar. Dan wil ik graag alle loot mee kunnen pakken die ik vinden kan.JurGor schreef op maandag 16 januari 2017 @ 16:17:
LOL en ja, ook een met ring of increased carry weight. Ik speel een heavy armor char en ik heb geen zin om achtenvijftig keer naar een dungeon terug te keren om alle loot stuk voor stuk op te halen. Realisme okee, maar nah, dat ga ik niet doen.
Mocht ik nog een echt leuke/mooie mod voor de PS4 tegenkomen die niet in dit draadje staat, zal ik het eventjes melden.
[ Voor 47% gewijzigd door snmght op 07-03-2018 15:14 ]
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Moet dan toch misschien eens aan een VR systeem gaan denken...Infinchible schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 09:38:
Skyrim VR voor de PC staat onderhand op Steam. Gepland voor 3 april.
Can't wait!
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Je kan ze favoriten door ik geloof op F te drukken in het menu. Daarna komen ze in het quickmenu welke met Q te openen is. Alles in het quickmenu kan je dan weer onder een sneltoets hangen door een cijfer in te drukken terwijl je boven het item staat welke je op die toets wilt hebben.snamgaah schreef op maandag 19 maart 2018 @ 13:34:
Is er een manier om van spell/power/shout te wisselen zonder dat je eerst naar het Magic menu hoeft te gaan? Nu speel ik een melee character dus ik heb het niet heel vaak nodig maar ik wil wel kunnen wisselen tussen mijn berserker rage (orc power) en shouts. De enige manier die ik gevonden heb is via het menu. Ook kan ik niet eenvoudig zien welke er op dit moment actief is, is daar nog een handige manier voor?
Verder ben ik erg onder de indruk van de game. Ben nu een paar keer na elkaar op plekken gekomen die te sterk zijn voor mij dus ik ga maar weer verder trekken. Ben mijn eerste follower helaas kwijt geraakt in gevecht, ik dacht dat ze onsterfelijk waren maar weer een illusie armer dus.
Ze kunnen 'helaas' ook wel op andere manieren dood of verdwijnen. Dus het kan zo maar zijn dat je nooit meer hoort I am sworn to carry your burdens...Infinchible schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 20:18:
[...]
Ik geloof dat followers wel onsterfelijk zijn als ze alleen geraakt worden door vijanden, zijn ze bijna dood gaan ze 'kruipen' en dan worden ze niet aangevallen. Als je ze dan per ongeluk zelf raakt met een spell of slag dan gaan ze wel echt dood. Uitkijken dus.
Followers zat (ook tegen betaling) in Skyrim. Die krijg je echt niet allemaal op denk ik.snamgaah schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 11:31:
Ik speel op de PS4, had ik er even bij moeten zetten. Kom nu weer nauwelijks aan spelen toe vanwege een ziekenboeg thuis die de nodige aandacht vraagt. Grrr.. ;-)
Ja die follower werd inderdaad knock out geslagen maar ging 1 tel daar voor tussen mij en de vijand staan waardoor mijn power attack met een 2H warhammer keihard op haar landde. Oeps.
Vond het te cheap om een oude save er bij te pakken, nu maar kijken of ik ergens een andere follower vandaan kan halen.
DeNachtwacht schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 22:05:
Ik zit te kijken om deze game in VR te gaan spelen (is net uitgebracht). Met de nodige mods er bovenop schijnt het een erg mooie ervaring te zijn. Ik ben wel een fan van RPG games en heb deze klassieker nog nooit gespeeld dus dit is wel een mooi moment... maar kan iemand mij adviseren welke mods ik voor VR vooral moet hebben?
Ik hou het ‘t liefst een beetje simpel; gewoon de belangrijkste grafische mods en wat audio / NPC verbeteringen.
Vraag 2: Kan ik dan het best gaan voor de nieuwe Vortex app of gewoon met de NMM aan de slag? Die eerste is nog in alpha maar lijkt mij voor de toekomst het best om te gebruiken? BVD!
youtube.com/@hisrep
Ik heb er wel naar zitten kijken, maar de aanschaf prijs is mij te hoogDeNachtwacht schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 11:47:
Even een kleine crosspost omdat het oude Vanilla Skyrim topic redelijk dood is...
[...]
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik speel op Adept. Het moet wel leuk blijven zonder dat het een 'walk in the park is'.G_Dragon schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 11:53:
Op welk niveau spelen jullie skyrim ( met/zonder mods )
En ik speel met mods, want er zijn een aantal dingen die toch echt wel noodzakelijk zijn (voor mij om plezier te hebben in het spel), zoals een bag of holding en de mogelijkheid om een kudde paarden te hebbenG_Dragon schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 11:53:
Op welk niveau spelen jullie skyrim ( met/zonder mods )
Ah thanks, weet er alles van.Fitzer schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 12:14:
[...]
Ik speel op Adept. Het moet wel leuk blijven zonder dat het een 'walk in the park is'.
Mocht je nog willen weten wat er veranderd aan de moeilijkheidsgraad kan je dat hier lezen: http://elderscrolls.wikia.com/wiki/Difficulty
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik moet zeggen dat de eerste indrukken goed zijn, heb er een zooi basis mods overheen gegooid (sounds of skyrim, immersive citizens, SMIM, Realistic Lightning Overhaul, Flora Overhaul, Vivid Weathers, JK's Skyrim all-in one). Geen idee hoe het er eerst uit zag, maar de openingsscene in die kar is al briljant, mijn stoel stond toevallig op dezelfde plek als het bankje van de kar, dus als je gaat zitten is het echt letterlijk alsof je in die kar zit met 4 manWailing_Banshee schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 10:33:
[...]
Ik heb er wel naar zitten kijken, maar de aanschaf prijs is mij te hoog
* Wailing_Banshee zou dan eerst een VR systeem moeten kopen!
Ik zie wel eens meldingen bij mods als: werkt ook voor VR. Zoals gezegd heb ik geen VR systeem, dus ik zou niet weten hoe dat precies werkt. Als ik een VR had gehad, had ik waarschijnlijk gewoon een derde versie van Skyrim gekocht (oorspronkelijk en SE heb ik dus al) en was ik gewoon gaan kijken hoe ik het aan de praat zou krijgen zoals ik het wil hebben. Het spel is het (in mijn ogen) gewoon waard.
[ Voor 3% gewijzigd door DeNachtwacht op 13-08-2018 14:03 ]
youtube.com/@hisrep
Shhhh!!!DeNachtwacht schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 14:02:
[...]
Ik moet zeggen dat de eerste indrukken goed zijn, heb er een zooi basis mods overheen gegooid (sounds of skyrim, immersive citizens, SMIM, Realistic Lightning Overhaul, Flora Overhaul, Vivid Weathers, JK's Skyrim all-in one). Geen idee hoe het er eerst uit zag, maar de openingsscene in die kar is al briljant, mijn stoel stond toevallig op dezelfde plek als het bankje van de kar, dus als je gaat zitten is het echt letterlijk alsof je in die kar zit met 4 man
youtube.com/@hisrep
[ Voor 12% gewijzigd door G_Dragon op 20-08-2018 08:36 ]
Haha op de Xbox 360 was ik zo toen die dlc net uit kwam, had alle huizen propvol met van alles en helemaal ingericht. Werd bijna me reallife kwa uren die ik erin gestoken heb ( 1500 uur ) , mijn tweede playthrough op de Xbox One speel ik een stuk minder serieus.Glasscar schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 22:17:
Net Auriels Bow bemachtigd. Wat een fantastische questline was dat! Geeft je echt het gevoel dat je moet werken voor een item.
Ben ik trouwens de enige hier die helemaal Sims gaat op zn huis? Epische wapens en gear mooie plekken geven. De schoornsteenmantel vullen met unieke items, heerlijk.
Die pot ligt bij mij ook op zijn kant. Heel herkenbaar!Wailing_Banshee schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 08:49:
Ik ben daar ooit wel eens mee begonnen, maar het plaatsen van dingen gaat wel zo vreselijk ongelukkig, dat ik het op een gegeven moment opgegeven heb. Had een leuke pot met een vlinder erin. Kreeg ik gewoon niet rechtop op een plank. Dus dan maar op z'n kop. Kom ik een maand later (game-time) weer terug, ligt die pot op de grond!
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Download een mod waardoor je alles kunt meenemen wat je wiltdvdkiwi schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 20:27:
Ik ben 2 dagen geleden begonnen aan de game. Ik weet het, vrij aan de late kant maar beter laat dan nooit toch
Ondertussen level 6, net Dragonborn geworden en de nodige main en side quests open staan.
Ik loop met heavy armor en een zwaard + schild rond, werkt prima al merk ik dat ik als ik wat spulletjes oppak ik al vrij snel aan het max draagbare gewicht zit.
Vooral zware armor drukt behoorlijk op het gewicht maar ik wil niets laten liggen omdat ik alles wat ik vind wil verkopen om van de coins (5000 stuks) een huis te kopen.
Over het algemeen is alles wel duidelijk en er valt uiteraard nog een hoop te ontdekken maar zijn er nuttige/essentiële zaken of tips die jullie aan een beginner mee kunnen geven?
There's a mod for that...dvdkiwi schreef op maandag 10 september 2018 @ 10:52:
Mods disablen trophies van wat ik hoorde, dat gaat 'm dus niet worden.
Ik heb wel 2 sidekicks bij me, die kunnen ook een hoop spul dragen
FFXIV: Mokona Tilmitt (Phoenix), Diablo III: MokonaNL#2968
Voor het geval je het wellicht niet wist: Je kunt ook alle meuk bij Lydia of een andere compagnon droppen, hoef je er zelf niet mee te zeulendvdkiwi schreef op maandag 10 september 2018 @ 19:26:
Bedankt voor de tips!
Dat stamina je carry weight verhoogde wist ik niet, dat is een leuke bijkomstigheid.
PSN: xMaurice93
@dvdkiwiWailing_Banshee schreef op maandag 10 september 2018 @ 08:08:
[...]
Download een mod waardoor je alles kunt meenemen wat je wilt(zeker als je een packrat bent! of ben ik dat alleen?)
(je geeft niet aan op welk platform je speelt...)
En de eerste keer dat ik het speelde ben ik zeker 10 keer opnieuw begonnen voordat ik voorbij level 10 kwam...
Hoe heb je die kunnen maken, zonder mods?G_Dragon schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 10:59:
[...]
@dvdkiwi
Je kan ook zonder mods bijna alles dragen, ik heb momenteel 15.000 carry weight verkregen door veel met potions & Enchanting te doen ( nee niet via een exploit of glitch ). Ook heb ik nu een ring gemaakt die 20.000 health points geeft, kost veel moeite om het te bereiken maar als je eenmaal zulke dingen kan maken word het beloont.
Door potions te maken met het effect Fortify Alchemy, hoe meer en langer je er tijd in steekt hoe hoger word het aantal procent word. Ben zelf een lange tijd bezig geweest omdat ik mijn Alchemy omhoog wou hebben in de game, als resultaat dat ik potions had met :Wailing_Banshee schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 10:15:
[...]
Hoe heb je die kunnen maken, zonder mods?
Ja, die truuk ken ik ook, maar dat is een interne glitch....G_Dragon schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 13:05:
[...]
Door potions te maken met het effect Fortify Alchemy, hoe meer en langer je er tijd in steekt hoe hoger word het aantal procent word. Ben zelf een lange tijd bezig geweest omdat ik mijn Alchemy omhoog wou hebben in de game, als resultaat dat ik potions had met :
"bijv. Created potions are 20000% more powerful."
Is dat een interne glitch?Wailing_Banshee schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 13:30:
[...]
Ja, die truuk ken ik ook, maar dat is een interne glitch....
http://en.uesp.net/wiki/S...Infinitely_Powerful_Items
En werkt bij mij dus niet omdat ik de Skyrim Unofficial Patch draai
Het gaat om The Elder Scrolls V: Skyrim – Special Edition. Er is een mod beschikbaar gesteld – gemaakt door MWright – die de game op de PlayStation 5 op 60 fps laat draaien. Normaliter is het zo dat als je gebruik maakt van mods, je geen Trophies meer kan halen, maar dat kan met deze mod vermeden worden.
Als je de desbetreffende mod gebruikt moet je aan het spel beginnen of een savegame starten en dan naar het beginmenu gaan. Daar zet je de mod weer uit, maar deze blijft toch werkzaam. In de onderstaande video kan je zien hoe het precies in zijn werk gaat.
Het ziet er naar uit dat dit ook op de PlayStation 4 en Pro mogelijk is. Alleen wordt daar geen stabiele framerate bereikt.
Dat is er al een tijdjeG_Dragon schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 13:12:
Skyrim in 60 FPS!!
[...]
[YouTube: Skyrim, 60fps, PS5!]
Hopen dat dit ook nog voor de Xbox Series X gaat komen
Niceeee!Pagman schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 15:26:
[...]
Dat is er al een tijdje![]()
YouTube: Skyrim + Fallout 4 60FPS Mods For Xbox Series X/ Series S Tested!
Serieus, om dat punt ben je gestopt?dvdkiwi schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 11:38:
Ik zou liever een lock-on functie op vijanden zien, dat is de reden geweest dat ik al vrij snel gestopt ben met spelen terwijl ik de game ondanks dat ie er behoorlijk oud uit ziet echt wel kon pruimen. Meer dan een uurtje of 10 heb ik er niet in zitten denk ik, het speelde zonder lock-on gewoon niet lekker met zwaard en schild.
[ Voor 69% gewijzigd door Superkiwi op 20-01-2021 12:16 ]
Oh.. mijn excusses ik zie je bericht nu pas omdat je me niet gequoted hebt.dvdkiwi schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 12:08:
Ja, geen grap
Misschien dat ik het ooit nog een kans geef maar die kans is vrij klein.
Grappig, indertijd trok het mij juist aan dat je met free movement werkte. "Wil je iemand raken met je zwaard, prima gewoon goed mikken".dvdkiwi schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 12:08:
Ja, geen grap
Misschien dat ik het ooit nog een kans geef maar die kans is vrij klein.
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
[ Voor 9% gewijzigd door Stefke op 16-02-2021 11:10 ]
Dat is wel heel erg kort door de bocht.Stefke schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 10:40:
Target lock als in gewoon een beetje op de buttons raggen en dan raken? Dat is toch geen spel meer
ik heb The Phoenix Flavour overhaul gedownload. Ben je zo klaarRudolf schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 09:06:
Kleine update. Ik heb Bethini gedownload en de standaard tweaks eroverheen gegooid. Dat fixte mijn FPS een stuk. Zit nu op 60-70 bij buitenlocaties en 150-200 bij de eerste dungeon na de intro dungeon. Daarna gelockt op 60 of is dat met SE niet meer nodig?
Vanavond verder modden en tweaken.
En je kan vaak 'glitchen' op ee npunt gaan staan waar de Ai niet kan komen, maar jij wel die jodokus kan schietenSeraphin schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 10:27:
[...]
Grappig, indertijd trok het mij juist aan dat je met free movement werkte. "Wil je iemand raken met je zwaard, prima gewoon goed mikken".
Daar staat tegenover dat ik me ook wel kan vinden in je opmerking. Met S&B had ik er nooit problemen mee maar met 2h en DW vond ik de combat altijd een beetje "clunky" aanvoelen. Niet dat het veel uitmaakt want uiteindelijk eindig je toch "altijd" als een stealth archer.
Met dat laatste vond ik het trouwens écht heel gaaf dat je geen target lock hebt. Er zit echt een learning curve in het inschatten van de afstand & beweging van je doel versus de snelheid van je boog (die ook nog eens per type boog verschilt), wat de bevrediging des te hoger maakt als je op een gegeven moment als een echte Robi Hood de meest onwaarschijnlijke schoten nog weet te maken.
Simple Lock-Ondvdkiwi schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 11:38:
Ik zou liever een lock-on functie op vijanden zien, dat is de reden geweest dat ik al vrij snel gestopt ben met spelen terwijl ik de game ondanks dat ie er behoorlijk oud uit ziet echt wel kon pruimen. Meer dan een uurtje of 10 heb ik er niet in zitten denk ik, het speelde zonder lock-on gewoon niet lekker met zwaard en schild.
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
[ Voor 34% gewijzigd door Arunia op 23-02-2021 14:48 ]
Dat vind ik ook het grootste "probleem" van Skyrim: er zijn zo vreselijk veel mods!0108daniel schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 13:12:
Nou mensen, ik heb al lange tijd skyrim, maar nog nooit echt gespeeld.
Ik was altijd bezig met het installeren en bekijken van mods
Nu ben ik op het punt dat ik bijna 800 mods heb en vind het nu wel genoeg.
Er moeten nog een paar programma's draaien om het spel optimaal en 'mooi' te maken.
Dan zal ik daarna beginnen met spelen en een aantal foto's posten van het eind resultaat
[ Voor 22% gewijzigd door Arunia op 25-02-2021 13:49 ]
Dat had ik nou ook. Waar ik altijd mee zat te kloten waren de ENBs. Ik heb in eerste instantie Realvisiom gebruikt, daarmee was het mogelijk om de nachtelijke hemel superdonker (pikzwart met heldere sterren, zoals het in "die tijd" zou zijn, zonder de luchtvervuiling van tegenwoordig, maar wel het juiste maanlicht) te maken, maar met een hele subtiele haze over de horizon zodat je die nog net kan zien. Die had precies de juiste sliders. Dat zag er super realistisch uit, was gewoon een hobby om rond te trekken icm met allerlei realistische mods voor camping etcNukaWorldNL schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 18:40:
Hier ook dat probleem. Mods zijn super tof, maar uiteindelijk ben ik alleen maar aan het modden en echt spelen komt er niet van. Dus dan zie ik 9 van de 10 mods geeneens in uitvoering haha.
Dan heb ik voor jou de oplossing.Stefke schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 08:04:
[...]
Dat had ik nou ook. Waar ik altijd mee zat te kloten waren de ENBs. Ik heb in eerste instantie Realvisiom gebruikt, daarmee was het mogelijk om de nachtelijke hemel superdonker (pikzwart met heldere sterren, zoals het in "die tijd" zou zijn, zonder de luchtvervuiling van tegenwoordig, maar wel het juiste maanlicht) te maken, maar met een hele subtiele haze over de horizon zodat je die nog net kan zien. Die had precies de juiste sliders. Dat zag er super realistisch uit, was gewoon een hobby om rond te trekken icm met allerlei realistische mods voor camping etc
Maar Realvision was er niet voor SE en ik heb eigenlijk nooit een en gevonden voor SE waarmee dit ook kon. Of de lucht is veel te helder (grijs, zoals in de meeste enbs) of alles wordt pikzwart en zo donker dat je niets meer ziet of onspeelbaar wordt.
Misschien is dat nu beter, maar ik heb geen game pc meer (misschien over een jaar of twee weer..)
Ik heb een Gigabyte GeForce GTX 1080 Ti Gaming OC 11G en een I7 skylake 6700K processor met 32 GB RAM.Arunia schreef op zondag 28 februari 2021 @ 13:20:
@0108daniel Holy crap! Dat is veel.
Wat voor hardware heb je dit op draaien?
CPU, GPU en ram?
Ik heb best een stevige machine en dit ziet er wel netjes uit.
Er zijn een hoop goede guides die redelijk stabiele games opleveren.NukaWorldNL schreef op zondag 28 februari 2021 @ 16:39:
Damn wat een lijst idd. Ik heb dat nooit kunnen doen zonder dat de game vaak crasht.
[ Voor 21% gewijzigd door anandus op 28-02-2021 16:50 ]
Oh, dat valt goed mee. Dan zou die van mij dat wel beter moeten trekken.0108daniel schreef op zondag 28 februari 2021 @ 13:22:
[...]
Ik heb een Gigabyte GeForce GTX 1080 Ti Gaming OC 11G en een I7 skylake 6700K processor met 32 GB RAM.
Als het regent in het spel dan heb ik wel een drop naar 30 a 35 FPS.
In het zonnetje zoals nu haal ik met gemak de 55 a 55 FPS.
Binnen in gebouwen heb ik 60 FPS.
Volgens mij is Wabbajack gewoon gratis?Arunia schreef op zondag 28 februari 2021 @ 17:26:
[...]
Wilde voor wabbajack gaan, maar kost geld als je het automagisch wilt doen.
[ Voor 44% gewijzigd door Arunia op 28-02-2021 18:20 ]
Nexus zelf niet, maar als je die autoinstaller van wabbajack wil gebruiken dan moet je wel een betaald lid zijn.Arunia schreef op zondag 28 februari 2021 @ 18:19:
Wat remy al aan geeft.
Nexus is betaald. Anders ben je nog handmatig bezig om de bestanden te selecteren.
Als ik de tijd heb ga ik dat zeker wel eens doen. Meteen fallout 4 mee pakken. En wie weet Oblivion en andere spellen die er op staan. Dan heb ik alles meteen binnen.
[ Voor 36% gewijzigd door anandus op 28-02-2021 18:57 ]
Als ik dit zie, heb ik gewoon weer zin om het op te starten!0108daniel schreef op zondag 28 februari 2021 @ 13:16:
Hier nog even een mooie screen al zeg ik het zelf
[Afbeelding]
Dit is dus mogelijk met mods
Start het op!Wailing_Banshee schreef op maandag 1 maart 2021 @ 07:28:
[...]
Als ik dit zie, heb ik gewoon weer zin om het op te starten!
Moet Death stranding nog uitspelen, en heb AC Valhalla nog klaar liggen... Ik heb gewoon meer vrije tijd nodig (met behoud van salaris natuurlijk!)
[ Voor 40% gewijzigd door Westland1940 op 13-06-2021 18:14 ]
Je komt een eind qua graphics, maar je kaart gaat het erg zwaar krijgen met de mods uit 2021.Westland1940 schreef op zondag 13 juni 2021 @ 18:10:
Vanwege nostalgische redenen misschien weer is Skyrim installeren op pc. Kan ik op het spel met o.a. grafische mods op high settings, 1440p spelen met mijn GTX 1070 en Ryzen 5 3600?
Juist de mods zijn de redenen om het weer is op te pakken, op YouTube zie je insane voorbeelden verschijnen dit het een compleet andere game maken
En is het misschien slimmer om de OG Skyrim van 2011 te pakken, of de Special Edition?
Veel textures zijn tegenwoordig 2k/4k of soms nog hoger. De gemiddelde Skyrim mappen van wat jij ziet op Youtube zijn minimaal 150 gig.Westland1940 schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 09:26:
@Metalbuster Het is wat, een spel uit 2011 dat nog moeilijk kan draaien van de dag. Wellicht moet ik dan maar op 1080p spelen met zwaardere grafische mods...
Ja, waar. Zijn er ook ENB's met lichte performance hits?Metalbuster schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 11:48:
[...]
Veel textures zijn tegenwoordig 2k/4k of soms nog hoger. De gemiddelde Skyrim mappen van wat jij ziet op Youtube zijn minimaal 150 gig.
Geen errors en werkt allemaal prima.Neoseer schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 14:31:
@0108daniel Echt dat dat allemaal goed gaat samen, geen enkele error?
Wat doe je dan in die 1000 uur?G_Dragon schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 11:57:
[...]
Serieus, om dat punt ben je gestopt?![]()
Dan word de game juist veel te makkelijk, ik heb nu 2000 uur in de game zitten.
Waarbij ik maar 2 keer new game ben begonnen, dus ongeveer 1000 uur per playthrough.
Ja, genoeg. Kijk maar rond op nexus.Westland1940 schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 15:53:
[...]
Ja, waar. Zijn er ook ENB's met lichte performance hits?
[ Voor 45% gewijzigd door Odysseus87 op 17-06-2021 10:30 ]
[ Voor 14% gewijzigd door Stefke op 17-06-2021 10:42 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq