Ik heb een beetje een vaag probleem. Ik heb dat als ik een sms krijg van een vriend dat er boven het bericht 2 verschillende telefoonnummers worden weergegeven, aan zijn contact in mijn telefoon is 1 telefoonnummer gekoppeld. Daarnaast kan ik ook niet reageren op de SMSjes. Het andere nummer is van een ander contact op mijn telefoon.
Ik heb het hele sms gesprek met de 2 nummers verwijderd, contact verwijderd en opnieuw toegevoegd, messaging app cache en data ge-cleared, zonder resultaat. Als ik hem een sms verstuur staat er eerst zijn naam bij de sms inbox maar later komt opeens uit het niets dat andere nummer er weer bij te staan alsof er ergens iets is blijven hangen uit een groeps sms
op google krijg ik alleen maar links naar dubbele meldingen of hoe je een extra nummer aan een contact moet toevoegen dus dat helpt ook niet echt
Edit: De andere contactpersoon (die er steeds bij verscheen) uit mijn telefoonboek verwijderd, sms gestuurd naar de juiste persoon, na een reboot verschijnt dat nummer (dat dus nergens meer in mijn telefoon staat) er doodleuk gewoon weer...
Edit 2: Ik ben lekker impulsief overgestapt op Android Messages en heb maar die hele default messages app van Sony 'disabled'.
Nu niet meer van die rare dingen gezien tot nu toe

volgende keer laat ik Sony's software om data van de ene telefoon naar de andere te laten migreren wel links liggen
[
Voor 34% gewijzigd door
MonkeyJohn op 26-07-2017 22:23
]