Xiaomi heeft een nieuwe high-end smartphone aangekondigd. De Mi Note 2 heeft een scherm dat aan beide zijkanten gekromd is en over een Snapdragon 821 beschikt. Verder toont het bedrijf een vr-headset en een concept van een telefoon met vrijwel geen schermranden. De Xiaomi Mi Note 2 beschikt over een 5,7"-scherm dat aan beide kanten gekromd is, zoals ook het geval is bij verschillende Galaxy-modellen van Samsung. Het bedrijf geeft niet aan over welke resolutie het scherm beschikt. Volgens GSMArena is het 1920x1080 pixels, maar de website toont geen bron. Het toestel komt beschikbaar in een versie die geschikt is voor wereldwijd gebruik en die alle lte-frequenties ondersteunt die in de Benelux worden gebruikt. De wereldwijde editie beschikt over een Qualcomm Snapdragon 821, 6GB ram en 128GB opslagcapaciteit. De telefoon heeft een adviesprijs van 3499 yuan, wat omgerekend en met btw ongeveer 575 euro is. Binnen China brengt het bedrijf voor een lagere prijs ook een variant met 4GB ram en 64GB opslagcapaciteit uit. Wanneer de telefoon uitkomt, is niet bekend. De accu van de telefoon heeft een capaciteit van 4070mAh en kan opgeladen worden met de Quick-Charge-3.0-technologie. De camera beschikt over een 22,56-megapixelsensor en kan filmen op 4k-resolutie. De camera ondersteunt digitale beeldstabilisatie. De frontcamera heeft een 8-megapixelsensor en ondersteunt autofocus. Verder beschikt de telefoon over een nfc-chip.
Terug naar Inhoudsopgave
De internationale versie van de Mi Note 2 ondersteunt de in alle Nederland gebruikte 4G versies, de andere versie heeft geen ondersteuning voor band 20, waardoor die in Nederland beperkt werkt. Terug naar Inhoudsopgave Terug naar Inhoudsopgave Mocht er iemand nog tips, aanpassingen of wijzigingen hebben, stuur me dan een DM.
Terug naar Inhoudsopgave |
Mijn pre order is geplaatst bij geekbuying!
Nu is het wachten

Waarom bij geekbuying als ik vragen mag, faar kost ie volgens mij relatief meer als bij andere?hikhakhok schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 16:23:
Mijn pre order is geplaatst bij geekbuying!Nu is het wachten
Ik kon het zo niet zo snel vinden maar volgens mij komen ze direct uit China toch?
Dus dat zou betekenen dat er nog btw, invoer etc bij komt.
O.R.C. Black Bulls Rugby
Hier is hij ook te pre-orderen https://www.ibuygou.com/p...-global-version-8631.html
Ben alleen benieuwd of na de pre-order de prijs omhoog gaat? Ik wil wachten tot hij ergens op voorraad is en dan kiezen voor (uiteraard) de kortste levertijd.
Wilde eerst wachten op de gouden OnePlus 3... maar toen was daar de Mi Note 2
Ben alleen benieuwd of na de pre-order de prijs omhoog gaat? Ik wil wachten tot hij ergens op voorraad is en dan kiezen voor (uiteraard) de kortste levertijd.
Wilde eerst wachten op de gouden OnePlus 3... maar toen was daar de Mi Note 2
Winners don't use drugs!
ik heb hem gekocht voor 566 euro en laten verzenden met standaard shipping. Vaak wordt hij er dan niet uitgepakt bij de douane. Bij Ibuygou kun je dat afkopen, alleen het verzenden kost al 20$ en insurance ook 31,50$, dan heb je de douane kosten al bijna volledig betaald.psyy138 schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 16:33:
[...]
Waarom bij geekbuying als ik vragen mag, faar kost ie volgens mij relatief meer als bij andere?
Ik kon het zo niet zo snel vinden maar volgens mij komen ze direct uit China toch?
Dus dat zou betekenen dat er nog btw, invoer etc bij komt.
[ Voor 14% gewijzigd door hikhakhok op 26-10-2016 17:52 ]
Hoe krijg je dat voor elkaar?
Winners don't use drugs!
Nee? waarom zou ik dat doen?dimitri26 schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 19:45:
dropshipping?
Levertijd bij geekbuying geeft zo'n kleine 34 dagen aan, volgens verschillende sites is hij per 1 of 4 november beschikbaar. Aangezien dat volgende week al is, vind ik 34 dagen levertijd best veel.
Winners don't use drugs!
Heb geen idee of dat zo werkt?dimitri26 schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 20:37:
geen controle douane?
Ik weet het ook niet echt .ze gebruiken dan een blanco doos
Omdat ze geen idee hebben. Levertijd en prijzen van xiaomi producten schommelen onwijs in het beginDelio Nijmeijer schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 20:41:
Levertijd bij geekbuying geeft zo'n kleine 34 dagen aan, volgens verschillende sites is hij per 1 of 4 november beschikbaar. Aangezien dat volgende week al is, vind ik 34 dagen levertijd best veel.
Belsimpel een berichtje gestuurd, aangezien ze zelf ook andere xiaomi telefoons verkopen die ze zelf importeren vroeg ik me af of ze deze ook gingen verkopen.
Aangezien die nog niet officieel gereleased is konden ze er niets over zeggen, maar door bovenstaande reden is het wel mogelijk dat ze dat gaan doen.
Dan zou die toch in een nederlandse winkel met garantie verkrijgbaar worden
Aangezien die nog niet officieel gereleased is konden ze er niets over zeggen, maar door bovenstaande reden is het wel mogelijk dat ze dat gaan doen.
AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC
Ik zou hem echt bij een goede webshop met evt EU warehouse kopen. Dat scheelt echt heel veel geld waarschijnlijk. Op dit moment scheelt een mi5 130 euro met Top One.Byron010 schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 09:19:
Belsimpel een berichtje gestuurd, aangezien ze zelf ook andere xiaomi telefoons verkopen die ze zelf importeren vroeg ik me af of ze deze ook gingen verkopen.
[ Voor 4% gewijzigd door 418O2 op 27-10-2016 09:34 ]
Ik hoor graag bij welke website(s) dat mogelijk is, weet er namelijk weinig af.418O2 schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 09:33:
[...]
Ik zou hem echt bij een goede webshop met evt EU warehouse kopen. Dat scheelt echt heel veel geld waarschijnlijk. Op dit moment scheelt een mi5 130 euro met Top One.
Maak me ook een beetje zorgen voor de garantie, en aangezien ik de btw zal kunnen afschrijven vraag ik me ook af of dat daadwerkelijk goedkoper zal zijn (weet niet of je dat ook kan doen met buitenlandse aankopen).
AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC
dan moet je hem lekker in NL halenByron010 schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 10:13:
[...]
Ik hoor graag bij welke website(s) dat mogelijk is, weet er namelijk weinig af.
Maak me ook een beetje zorgen voor de garantie, en aangezien ik de btw zal kunnen afschrijven vraag ik me ook af of dat daadwerkelijk goedkoper zal zijn (weet niet of je dat ook kan doen met buitenlandse aankopen).
Weet je al iets over de levertijd? Ik twijfel ook om hem bij Geekbuying te kopen. 560 euro voor de global versie incl. DHL shipping vind ik een goede deal.hikhakhok schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 17:46:
[...]
ik heb hem gekocht voor 566 euro en laten verzenden met standaard shipping. Vaak wordt hij er dan niet uitgepakt bij de douane. Bij Ibuygou kun je dat afkopen, alleen het verzenden kost al 20$ en insurance ook 31,50$, dan heb je de douane kosten al bijna volledig betaald.
Komende dagen Flash Sale bij GearBest. Met coupon code NOTE2GS op de GearBest app 472 euro. Lukt niet met de coupon via de site.
Daar komt nog wel invoer bovenop neem ik aan.
Net de 6/128GB Global besteld bij Geekbuying. DE warehouse. Met kortingscode 423 euro.
Levering uit DE warehouse Geekbuying duurde 5 werkdagen. Inmiddels 2 daagjes binnen en helemaal ingesteld. Erg tevreden mee tot nu toe.
[ Voor 26% gewijzigd door virtualjoe op 30-07-2017 12:44 ]
Mocht iemand nog een NOte 2 willen, die van mij staat op Marktplaats.
Ongebruikt met 2 covers, met wel de Xiaomi.eu rom er al op gezet.
https://link.marktplaats.nl/m1232092774
Ongebruikt met 2 covers, met wel de Xiaomi.eu rom er al op gezet.
https://link.marktplaats.nl/m1232092774
[ Voor 13% gewijzigd door Whiskey48 op 08-12-2017 09:17 ]
black Friday deal met nog wat punten op gearbest de global version voor 320 euro. Geen douane gedoe en inmiddels unlocked and global miui9 erop gezet. Dus niet via flash, daar wacht ik nog even mee.
maar wat een mooi toestel zeg!
maar wat een mooi toestel zeg!
Pagina: 1