Dat de info pas een paar dagen later komt werkt normaal gesproken wel. Deze keer pakt het inderdaad verkeerd uit. Aan de andere kant moest de advertentie (of info op een andere manier) natuurlijk al online staan om de NFC tag te laten werken, en ik snap ook dat dit soort spelmomenten over meerdere dagen verspreid moeten worden om het voor de hunters niet onmogelijk te maken.Wild Chocolate schreef op maandag 29 december 2025 @ 21:51:
[...]
Wat we de spelleiding wel kwalijk mogen nemen, is dat Marktplaats waarschijnlijk niet zo'n handige keuze was. En ook dat dat dagen van tevoren was, waardoor de Hunters nu een enorm voordeel hebben. Maar het is eerder gelukt om informatie op te halen bij iemand die onder cameratoezicht stond. "All is not los, yet!"...
Het ziet er inderdaad niet goed uit voor de deelnemers, maar dat is al eerder zo geweest (toen iedereen nog dezelfde hints kreeg). Ook toen lukten het kandidaten alsnog om te winnen, ondanks dat de hunters een voorsprong hadden. Het spel is nog niet voorbij.
Wat ik vandaag niet snapte is hoe ze aan het contact (slaapadres) op de Veldstraat uitkwamen. Het waren toch onbekenden van Jesse en Jelle? Of heb ik daar iets gemist?
En: wat een gigantisch verschil in tempo vergeleken met de andere afleveringen. Vorige week gebeurde er relatief weinig, nu was het een extreem volle en bijna chaotische aflevering. Die balans kan in de edit misschien nog wat verbeterd worden volgende keer.