Hij is nu aan het uitleggen waarom een nieuwe Air niet nodig is.
Ik vind alleen USB-C toch echt nu nog een stap te ver. Dan maar iets dikker. Mijn laptop is de powerbank die ik het vaakste gebruik...
The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start.
Sorry, maar de voetprint van de oude 13" rMBP was al kleiner als van de air
Apple aandeel stijgt wel iets, met 0,10%
Weddings are basically funerals with cake.
Ach nog even een 13-inch MacBook Pro zonder touch bar introduceren zodat ze de hoofdprijs kunnen vragen, engerds.
Air is een goede cash cow, die blijft nog even zo.. Volgend jaar gaat hij eruit.
Nou laat hem onder de 1000,- zijn.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Ik gok 999 dollarhupske schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 20:19:
Nou laat hem onder de 1000,- zijn.
Nu wordt het interessant. vanaf 16GB memory voor de 15"
Prima specs voor de instap.
Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.
Ben benieuwd wat het balkje nou echt kost
Waar moet mijn usb Ant+ dongle?
Hello fellow humans
TERING DIE PRIJZEN
De USB-C naar LAN-adapter van Club 3D werkt goed, deployment werkte hierop.joon schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 20:16:
[...]
Bedankt voor de tip, maar het grootste probleem dat ik hier in enterprise heb is deployment & netboot.. bij de 12" lukte het al niet met een usb-c > ethernet adapter van een derde partij en dat gaat nu bij de pro ook niet meer lukken.
Prijs valt dan goed tegen...
Het is dus eigenlijk geen air meer maar een pro zonder touch?
It's dogged that does it
Correct!SavageBrother schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 20:20:
Het is dus eigenlijk geen air meer maar een pro zonder touch?
Jemig! Die laatste air 2016 begon toch bij 1000,- euro of had ik dat verkeerd?
Nou, dat gaat 'm echt niet worden. Wat een prijzen.
Volgens mij gaat Apple hiermee wel echt het schip in..
Was de 11" toch?hupske schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 20:20:
Jemig! Die laatste air 2016 begon toch bij 1000,- euro of had ik dat verkeerd?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
hoeveel opslag zat er nou in de instap macbook pro, toch niet 128gb?
Aandeel krijgt nu ook een klap
Haha, ik was ervan overtuigd dat ik het nieuwe model Pro zou kopen. Nu ben ik ervan overtuigd van niet.
Verwijderd
256Roman_Craig schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 20:21:
Alhoewel de Pro 13" een opvolger kan zijn van een Air, is het geen Air. En zeker de prijs niet. Ik denk dat het voor mij een MacBook 12" gaat worden.
KIA EV3 GT-Line LR iPhone 17 Pro MacBook Air M4 iMac M4 iPad mini 6 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Nee, 256GB.Roman_Craig schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 20:21:
Dus nog steeds geen iMac's en Mac Pro?! LOL
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Die 1499 is toch best een prima prijs voor de MacBook zonder touchbar?
[ Voor 4% gewijzigd door SavageBrother op 27-10-2016 20:22 ]
It's dogged that does it
Duurste model met een radeon 450.... dat ding heeft amper performance... wtf apple.
39
Ik denk dat we pas halverwege zijnRivanov schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 20:21:
Dus nog steeds geen iMac's en Mac Pro?! LOL
The best EVER made!!!
Nee, lachwekkend, ding is ook trager dan de modellen met touch bar.SavageBrother schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 20:21:
Die 1499 is toch best een prima prijs goor de MacBook zonder touchant?
Nevermind!
Hahahahaha. Afgelopen.
Idd, belachelijk. De Microsoft Surface Book heeft een betere GPU...Fietsbel schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 20:22:
Duurste model met een radeon 450.... dat ding heeft amper performance... wtf apple.
Zonder Steve is het toch echt een minder leuk bedrijf geworden. Microsoft gaf gisteren aan dat ze innovatiever zijn.. En ik moet toegeven dat het zo is op dit moment.
Volgens mij kon je na de launch al gelijk de 13 inch voor 980 kopen.
De Macbook 12" hoe veel koste die bij de intro?
Ik wil een jetblack versie...
Vanaf wanneer beschikbaar?
MacBook 12" is hier en daar wel voordeliger dan bij Apple. Met studentenkorting ook wel leuk geprijsd.
KIA EV3 GT-Line LR iPhone 17 Pro MacBook Air M4 iMac M4 iPad mini 6 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Hoe verwachten ze eigenlijk nog veel winst te maken met deze producten en absurd hoge prijzen
Inderdaad, kan Apple alleen nog maar betrappen op het vernieuwen om het vernieuwen en niet zozeer vanwege innovatieve features.martijnmartijn schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 20:23:
Zonder Steve is het toch echt een minder leuk bedrijf geworden. Microsoft gaf gisteren aan dat ze innovatiever zijn.. En ik moet toegeven dat het zo is op dit moment.
Oei oei oei wat slaan ze hiermee een flater zeg.. De prijzen zijn enorm gestegen en er is eigenlijk niet heel veel nieuws onder de zon wat je ervoor terug krijgt
Ze richten zich echt op het pro consument, ik ga dit niet betalen voor huis tuin en keuken gebruik.
Ik hoop dat er nog wat normale consumenten spul komt binnenkort
Nou.. nog een twijfel geval of ik hem ga aanschaffen. Het is niets baanbrekends.. mijn late 2013 kan nog wel even door denk ik..
hi!
Als gepassioneerd Apple fan valt dit toch echt vies tegen..
ik vrees dat die prijsstelling wel heel slecht gaat vallen
Mooi als in? Uiterlijk is bar (ba-dum-tss) weinig veranderd.. Qua specificaties.. Eigenlijk hetzelfde.Apache4u schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 20:24:
Zal wel aan mij liggen, maar ik vind ze echt mooi.
Niet veel nieuwsRobinvdh5 schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 20:24:
Oei oei oei wat slaan ze hiermee een flater zeg.. De prijzen zijn enorm gestegen en er is eigenlijk niet heel veel nieuws onder de zon wat je ervoor terug krijgt
FTFYMiki schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 20:24:
Ze richten zich qua prijs echt op het pro consument, ik ga dit niet betalen voor huis tuin en keuken gebruik.
Zeker niet. Zoek maar 's op wat zo'n PowerBook 170 moest kosten.Executor16 schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 20:23:
The highest price we have eve... oh wait...
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Haters? Hier kan je toch alleen maar droevig van worden?Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 20:24:
Grappig hoor al die haters hier, niks te doen ofzo?
Ze hebben toch niets laten zien?Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 20:24:
Och de huidige 13" met 256 GB ssd kost toch ook 1649, dus die 1700 dollar is zo gek nog niet?
had iets van 1300 in gedachten voor een pro 13. Dit is echt belachelijk
Want iedereen die commentaar heeft op Apple is een hater? Je loopt met je eigen domheid te koop.Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 20:24:
Tja niet echt vernieuwend, maar ik ga er toch 2 15 inches bestellen morgen. Onze huidige 15 inch macbook pro retina's zijn alweer 3 jaar oud, tijd voor iets "nieuws" .
Shoot meLTVDKTW schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 20:25:
[...]
Niet veel nieuwsWat dacht je van de fantastische Touchbar
Het gaat er meer om dat iedereen opeens verbaasd is... Ik had niet anders verwacht hoor.NotSoSteady schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 20:25:
[...]
Want iedereen die commentaar heeft op Apple is een hater? Je loopt met je eigen domheid te koop.
In principe zijn de prijzen in lijn met de verwachtingen. Je hoopt dan op minder maar waarom zou Apple.Icephase schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 20:25:
Och de huidige 13" met 256 GB ssd kost toch ook 1649, dus die 1700 dollar is zo gek nog niet?
Kijken of de dingen ook in euro's zo zijn. 3 weken levertijd...
Komende dagen maar eens gaan bepalen wat ik als student nou nodig heb, ik neig toch wel naar de 12" of 13" zonder touchbar nu.
Of een 2e hands ergens op de kop tikken.
Of een 2e hands ergens op de kop tikken.
It's dogged that does it
Verwijderd
Gefundeerder reageren mag ook wel.marijnvtg schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 20:25:
[...]
Haters? Hier kan je toch alleen maar droevig van worden?
[ Voor 26% gewijzigd door DaMarcus op 27-10-2016 20:30 ]
Ben ik het niet mee eens. Veel kleiner, andere kleurstelling, eindelijk de bezels dunner, betere specs en een touchbar.Danny.G schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 20:25:
[...]
Mooi als in? Uiterlijk is bar (ba-dum-tss) weinig veranderd.. Qua specificaties.. Eigenlijk hetzelfde.
Dat betekent, stam + t .
Wat is iedereen hier negatief.
Geen idee wat de verwachtingen waren, maar sneller/kleiner/dunner/groter touchpad was te verwachten en daar zijn ze in geslaagd. Voeg daar die touchbar met touch id aan toe en je hebt weer een geweldige laptop. Ik zou niet weten wat ik anders zou moeten kopen als ik een knappe laptop wil.
Ik vond die touchbar wel cool. Geen idee of je zoiets nou veel zult gebruiken in de praktijk, maar 't is een mooie en wellicht handige innovatie die nog geen ander merk heeft.
Enige wat ik jammer vind is dat er geen los Display meer komt. Die LG zal technisch prima zijn, vind het wel mooi als alles netjes bij elkaar past.
Geen idee wat de verwachtingen waren, maar sneller/kleiner/dunner/groter touchpad was te verwachten en daar zijn ze in geslaagd. Voeg daar die touchbar met touch id aan toe en je hebt weer een geweldige laptop. Ik zou niet weten wat ik anders zou moeten kopen als ik een knappe laptop wil.
Ik vond die touchbar wel cool. Geen idee of je zoiets nou veel zult gebruiken in de praktijk, maar 't is een mooie en wellicht handige innovatie die nog geen ander merk heeft.
Enige wat ik jammer vind is dat er geen los Display meer komt. Die LG zal technisch prima zijn, vind het wel mooi als alles netjes bij elkaar past.
Al die pro users waar ze zich tijdens deze keynote op richtten kopen zo'n ding ook omdat hij zo mooi is.Apache4u schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 20:24:
Zal wel aan mij liggen, maar ik vind ze echt mooi.
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Dus mijn MacBook Air uit 2011 zou vervangen gaan worden. Nu kan ik drie kanten op gaan:
- niet vervangen
- MacBook 12"
- MacBook Pro 13" (2016)
Portabilieit is het belangrijkste, kracht niet. Maar die 12" heeft volgens mij geen geweldige specs. Die nieuwe Pro uiteraard wel.
- niet vervangen
- MacBook 12"
- MacBook Pro 13" (2016)
Portabilieit is het belangrijkste, kracht niet. Maar die 12" heeft volgens mij geen geweldige specs. Die nieuwe Pro uiteraard wel.
Ik vertik om for some reason LG in huis te nemen. Ze maken prachtige schermen maar hetzelfde hier, ik wil alleen een Apple-only scherm.Tom schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 20:27:
Afhankelijk wat je er mee wil gaan doen. Voor Office en mail volstaat een MacBook 12" al, voor leipere rekenkracht moet je toch echt uitwijken naar de rMBP 13".THE_BASE schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 20:27:
Dus mijn MacBook Air uit 2011 zou vervangen gaan worden. Nu kan ik drie kanten op gaan:
- niet vervangen
- MacBook 12"
- MacBook Pro 13" (2016)
[ Voor 41% gewijzigd door DaMarcus op 27-10-2016 20:29 ]
Of gewoon Macbook Air 2015THE_BASE schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 20:27:
- niet vervangen
- MacBook 12"
- MacBook Pro 13" (2016)
Ligt eraan hoe erg graag je een Apple device wil gebruiken, er zijn heel veel mooie 12" laptops te vindenTHE_BASE schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 20:27:
- niet vervangen
- MacBook 12"
- MacBook Pro 13" (2016)
Met LG paneel ingebouwdDaMarcus schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 20:28:
[...]
Ik vertik om for some reason LG in huis te nemen. Ze maken prachtige schermen maar hetzelfde hier, ik wil alleen een Apple-only scherm.
Verwijderd
Een eigen los Apple 4K (of 5K) scherm komt pas ergens volgend jaar, hoogstwaarschijnlijk dan met het LG paneelTom schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 20:27:
Wat is iedereen hier negatief.
Same here (ook kritische Apple fan). Wat een prijzen!Rivanov schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 20:24:
Als gepassioneerd Apple fan valt dit toch echt vies tegen..
Ik hoopte even dat de touchbar-loze variant de opvolger was van de Air (hoe ze de formaten etc. ook gingen vergelijken en zo), maar het mag niet zo zijn... Als hadden ze de Air geüpgrade met een retina scherm, dan was ik al blij geweest. Als ik kijk waar alleen al Microsoft mee bezig is, dan begint Apple achter de feiten aan te lopen imho...
denk dat de store opengaat...zal wel storm lopen
[ Voor 4% gewijzigd door RadiQal op 27-10-2016 20:29 ]
Let op:
~[html]In dit topic is de zogenaamde 'kroeg-mode' actief. Dat wil zeggen dat slowchat toegestaan is. Verder is het GoT beleid wél gewoon van toepassing, dus wat normaal niet mag (afgezien van slowchat), mag nu ook niet.
Houd het leuk, dan kunnen we dit ook bij toekomstige Apple Events blijven doen.
~[/html]
~[html]In dit topic is de zogenaamde 'kroeg-mode' actief. Dat wil zeggen dat slowchat toegestaan is. Verder is het GoT beleid wél gewoon van toepassing, dus wat normaal niet mag (afgezien van slowchat), mag nu ook niet.
Houd het leuk, dan kunnen we dit ook bij toekomstige Apple Events blijven doen.
~[/html]