Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 36 ... 100 Laatste
Acties:
  • 396.914 views

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

schaapiej schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 07:51:
[...]

En opschieten een beetje! (link)
Kan m'n telefoon onderhand beter aan m'n vriendin geven zoveel trilt dat ding... :X

Gister overigens nog twee Pokémon bezig gezien, wat zal dit voor baby opleveren?

[afbeelding]
Dat had ik gister met een Pidgey en Rattata, wat daar uit zal komen... :+
* Raven denkt aan Donkey's kids :P

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Sunfalls
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 05-10 12:16
Mirx_NL schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 09:16:
Zojuist de combi nearby / sightings gehad. Is goede verbetering.
Dat had ik ook vanmorgen. Drie in mijn Nearby en 3 in mijn sightings. Vond ik inderdaad ook veel handiger.

• Tinusvolkel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 23-11 08:10
Update:
Lvl 25 129 caught / 140 seen

En dan zit er ineens een lapras in je achtertuin *O*

Strava | 8600 Wp zzo | 1600 Wp nnw

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Tinusvolkel schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 12:40:
[...]

Update:
Lvl 25 129 caught / 140 seen
Sinds vanmorgen lvl 25 hier, zit nog maar op 93 caught en 105 seen.

Wat is de pokédex sinds de update van gister traag geworden zeg, evenals de lijst met gevangen pokémon.
Tinusvolkel schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 12:40:
En dan zit er ineens een lapras in je achtertuin *O*
Die heb ik uit een ei gekregen :) , CP1352. Sindsdien nooit meer gezien.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Verwijderd

lvl 28 hier,

pokedex: 132 caught, 142 seen

moet nog:
ivysour --> venusaur: 101 candy
charizard : 1 candy
machop: 55 candy
omastar: 33 candy
kabutops: 37 candy
Hitmonlee
Tangela
Porygon
snorlax
aerodactyl

edit: en de regionale natuurlijk maar die zal ik wel nooit krijgen, tenzij ze de lock eraf halen

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2016 13:11 ]

• Tinusvolkel
Raven schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 12:46:
[...]
Sinds vanmorgen lvl 25 hier, zit nog maar op 93 caught en 105 seen.

Wat is de pokédex sinds de update van gister traag geworden zeg, evenals de lijst met gevangen pokémon.

[...]
Die heb ik uit een ei gekregen :) , CP1352. Sindsdien nooit meer gezien.
Als ik afgelopen september niet naar certerparcs port zelande was geweest dan had ik ook nog veel lager gestaan, daar ben ik van pakweg 90 naar 115 gegaan.

Verder staat er een 10km ei op springen, waar de kans van 5 op 16 is dat ik er een nieuwe bij krijg.

• tweakerjunior
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 17-11 20:18
Net een 811 wonder eevee gevangen. het is jammer genoeg een flareon geworden :F ;w

• TAA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-11 14:43

TAA

Liever IRC

Net m'n laaste Machop gevangen voor een machamp :)

To do: dotrio (20 candy) en charizard (31 candy)... en natuurlijk de Aero die uit het 10km ei gaat komen dat ik nu aan het uitbroeden ben 7(8)7

En oh ja, nog iets van 80k XP tot lvl30 oOo

[ Voor 11% gewijzigd door TAA op 10-12-2016 15:07 ]

• Tinusvolkel
Tinusvolkel schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 13:13:
[...]
Verder staat er een 10km ei op springen, waar de kans van 5 op 16 is dat ik er een nieuwe bij krijg.
Lapras nummer 2 van vandaag :)

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-11 16:31

CAP-Team

XBL: CAPTeam

2 dagen later:
Lvl 23: 107/125
44709 van 125000 XP

To do:
003 Venusaur (nog 71 candy)
005 Charmeleon
006 Charizard
009 Blastoise
031 Nidoqueen (nog 28 candy)
034 Nidoking (nog 77 candy)
036 Clefable (nog 82 candy)
038 Ninetales (nog 47 candy)
045 Vileplume (nog 45 candy)
051 Dugtrio (nog 47 candy)
057 Primeape (nog 35 candy)
058 Growlithe
059 Arcanine
062 Poliwrath (nog 31 candy)
067 Machoke (nog 22 candy)
068 Machamp (nog 100 candy)
076 Golem (nog 95 candy)
078 Rapidash (nog 11 candy)
082 Magneton (nog 2 candy)
083 Farfetch'd
085 Dodrio (nog 22 candy)
089 Muk (nog 47 candy)
095 Onix :X
101 Electrode (nog 12 candy)
106 Hitmonlee
107 Hitmonchan
114 Tangela
115 Kangaskhan
123 Scyther
124 Jynx
128 Tauros
130 Gyarados (nog 162 candy)
131 Lapras
138 Omanyte
139 Omastar
141 Kabutops
142 Aerodactyl
143 Snorlax
149 Dragonite (nog 88 candy)

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• Orsetto
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18:36
tweakerjunior schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 14:40:
Net een 811 wonder eevee gevangen. het is jammer genoeg een flareon geworden :F ;w
Goede om in een Gym tegen te trainen. Als troost..

Verwijderd

Yes charizard kan ook van t lijstje af :)

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Even schaamteloze copy + paste van reddit;
Event Timeline
Wednesday Dec. 7
Niantic/Sprint announce that Sprint is the 1st #PokemonGO US partner. Converts 10,500 locations in the US into PokéStops & Gyms. ~ Source: Niantic Twitter
Sprint, Boost Mobile and Sprint at Radioshack stores will become PokéStops and Gyms
A private, 10 minute press conference was held with John Hanke and the CEO of Sprint announcing the partnership to the press. See our Live Thread for TSR's coverage.
The Sprint CEO said "We're excited to be a part of Gen 2 of Pokemon GO"
John Hanke, when pressed, did not confirm Gen 2. Pretty much just said wait til Monday. :)

Thursday Dec. 8
US company-operated Starbucks locations were converted into gyms and PokeStops, similarly to Sprint's
Starbucks begins offering a themed frappuccino

Monday Dec. 12
Niantic/Pokemon will be making an announcement with further information about "More Pokemon" coming to the game ~ Source: Pokemon Twitter, Niantic Blog
Tweet from Pokemon (not Niantic):
More Pokémon are coming to #PokemonGO! Stay tuned for details on 12/12, Trainers!
Relevant statement from John Hanke:
We’re excited for December because we have a few new experiences and in-game events planned for you before wrapping up the year. While we cannot share all the details yet, keep an eye out on our social media channels on December 12th for details about the first addition of more Pokémon into Pokémon GO. *(emphasis added)
Geweldig hoe er complete complottheorieen rondgingen toen de starbucks 'leak' verscheen.
Uiteindelijk lijkt deze hele Starbucks stunt niet meer te behelsen dan een paar extra Pokestops _O-

Maar goed, 12/12 belooft dan toch meer te brengen.
Zit zelf nog helemaal niet op gen2 te wachten;
1. Heb gen 1 nog niet compleet
2. Heb een shitload aan Pidgey en Rattata candies gespaard om bij het volgende double xp event even flink te levelen. Zul je zien dat er straks alleen nog de gen 2 equivalenten spawnen en ik met ruim 3k nutteloze candie zit :(
3. Bij de oorspronkelijke introductie van gen2 bereikte ikzelf net de leeftijd waarop vrouwelijk schoon en alcoholische drankjes meer prioriteit kregen. Ergo, op Togepi na ken ik geen enkele gen2 pokie terwijl ik de eerste 151 waarschijnlijk uit mijn hoofd kan opnoemen.

Ps. Nooit geweten dat Exeggutor zo'n sterke defender was. Was net een Gym aan het trainen met onderaan een 2.1kCP Pinsir en een 2.5k CP Exeggutor. Mijn 2100 Flareon maakte letterlijk gehakt van de Pinsir maar werd vervolgens zwaar afgetakeld door de Zen Headbutt / Seed Bomb combo's van de Ex. :X

[ Voor 12% gewijzigd door Switchie op 10-12-2016 21:50 ]

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-11 16:31

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Dat is wel een puntje ja. Ben heel benieuwd in welke verhouding er straks gen 2 pokies gaan spawnen.
Als er straks minder gen 1 pokies spawnen dan kon het wel eens lastig worden om je pokedex van gen 1 compleet te krijgen.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

CAP-Team schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 23:54:
Dat is wel een puntje ja. Ben heel benieuwd in welke verhouding er straks gen 2 pokies gaan spawnen.
Als er straks minder gen 1 pokies spawnen dan kon het wel eens lastig worden om je pokedex van gen 1 compleet te krijgen.
Hoop in ieder geval dat de regio-exclusives vrijkomen en er vanuit de 2e gen nieuwe exclusives komen.
Dat mijn pokedex de "big 5" mist kan ik mee leven maar de 'normale' pokies als Kangaskan en Tauros wil ik toch nog wel graag toevoegen.
Verder natuurlijk jammer dat Articuno, Zapdos en Moltres op respectievelijk plek 144, 145 en 146 staan in de rangorde, gevolgd door -de wel verkrijgbare- dratini en broers.
Is gevoelsmatig toch anders om 3 lege plekken aan het einde van de lijst te hebben, dan "halverwege"

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• Shiro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19:51

Shiro

Serenity

Switchie schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 21:04:

Ps. Nooit geweten dat Exeggutor zo'n sterke defender was. Was net een Gym aan het trainen met onderaan een 2.1kCP Pinsir en een 2.5k CP Exeggutor. Mijn 2100 Flareon maakte letterlijk gehakt van de Pinsir maar werd vervolgens zwaar afgetakeld door de Zen Headbutt / Seed Bomb combo's van de Ex. :X
Flareon is sowieso een matige aanvaller, ember is te traag. Arcanine werkt beter met bite/fire fang en fireblast. Overigens, als je een Exeggutor echt snel neer wilt, Scyther met Fury Cutter en Bug Buzz, aangezien Exeggutor double weakness voor bug heeft.

Goed dodgen is overigens nog steeds nodig...

Juniper RWD

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Shiro schreef op zondag 11 december 2016 @ 00:51:
[...]

Flareon is sowieso een matige aanvaller, ember is te traag. Arcanine werkt beter met bite/fire fang en fireblast. Overigens, als je een Exeggutor echt snel neer wilt, Scyther met Fury Cutter en Bug Buzz, aangezien Exeggutor double weakness voor bug heeft.

Goed dodgen is overigens nog steeds nodig...
Die Scyther is wel even een goede tip. Moet mij echt eens verder verdiepen in die weaknesses.

Dodgen van die Seed Bomb is overigens vrijwel onmogelijk :(

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-11 20:40
Vanacht door de gps-jitter de laatste 300 meter van ons 10km ei uit 'gelopen'.....Pinsir. Dat is de 2e keer dat het iets geeft wat we nog niet hebben. Allereerste ei gaf aerodactyl en de andere 3 waren bagger.

• Mirx_NL
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18:33
Aaarrgghhh, vanochtend met mijn slaperige kop gedrukt op "collect now" want was helemaal blij dat alle 10 gyms het de nacht hadden overleeft. Maar de app was nog aan het syncen.

1500 dust collected... grrr |:( |:( |:( :F ;w

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21-11 20:57
Mirx_NL schreef op zondag 11 december 2016 @ 07:49:
Aaarrgghhh, vanochtend met mijn slaperige kop gedrukt op "collect now" want was helemaal blij dat alle 10 gyms het de nacht hadden overleeft. Maar de app was nog aan het syncen.

Afbeeldingslocatie: http://i1.kym-cdn.com/entries/icons/facebook/000/005/600/its-something.jpg

<GoT>NightStalker

• GroeneThee
Mirx_NL schreef op zondag 11 december 2016 @ 07:49:

Door het syncen dus geen coins gekregen of niet alle gyms hebben het overleefd?

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-11 11:22

Dennahz

Life feels like hell should.

tweakerjunior schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 14:40:
Ik evolve m'n Eevees niet meer, krijg toch altijd die Jolteons :{ Spaar m'n snoepjes wel voor 2nd gen.

Twitter

• schaapiej
GroeneThee schreef op zondag 11 december 2016 @ 08:55:
[...]

Door het syncen dus geen coins gekregen of niet alle gyms hebben het overleefd?
Maar 3 gyms zo te zien, 500 dust per gym. Bloedbad dus :P
Dennahz schreef op zondag 11 december 2016 @ 08:56:
[...]

Ik evolve m'n Eevees niet meer, krijg toch altijd die Jolteons :{ Spaar m'n snoepjes wel voor 2nd gen.
Met het aantal Eevee dat nu spawned moeten wat evolves en snoepjes overhouden geen probleem zijn, toch?

<GoT>NightStalker

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-11 11:22

Dennahz

Life feels like hell should.

schaapiej schreef op zondag 11 december 2016 @ 09:10:
[...]

Met het aantal Eevee dat nu spawned moeten wat evolves en snoepjes overhouden geen probleem zijn, toch?
Meestal zijn het niet zulke sterke Eevees die spawnen. Maar idd, ze komen wel vaker voor dan vroeger.
Ben echt nog nooit één van die evolves tegengekomen in het wild trouwens. Vang sowieso nooit wat spectaculairs, meestal gewoon de standaard beesten.

Twitter

• schaapiej
Dennahz schreef op zondag 11 december 2016 @ 09:12:
[...]

Meestal zijn het niet zulke sterke Eevees die spawnen. Maar idd, ze komen wel vaker voor dan vroeger.
Ben echt nog nooit één van die evolves tegengekomen in het wild trouwens. Vang sowieso nooit wat spectaculairs, meestal gewoon de standaard beesten.
Vorige week toevallig een Jolteon tegen gekomen, de 1e sinds de release.. en had maar liefst ~CP250 :/
De hoge CP zijn inderdaad niet heel vaak goed in IV. Zelf ook maar drie stuks staan boven de CP700 die fatsoenlijk zijn. Wel 738 candy op voorraad dus kan ook eventueel lagere CP boosten als 't nodig is..

Sta nu op;
  • 10x Vaporeon van CP 1234 tot 2724 waarvan 6x Water pulse, 3x Aqua tail en 1x Hydro pump
  • 7x Jolteon van CP 1634 tot 2169 waarvan 3x Thunderbolt en 4x Thunder
  • 9x Flareon van CP 1591 tot 2432 waarvan 5x Flamethrower en 4x Heat wave (Fireblast nog nooit gezien :p)
Ben gestopt met evolven, genoeg van die rotzooi op voorraad niet. Straks nog wat Gen2 spul erbij!

<GoT>NightStalker

• joosd
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-11 22:49
lvl 29 - 80K van 250K
Caught 140 - seen 144
PokemonNRBenodigde candy
Venusaur#00314
Machamp#06860
Snorlax#143

bullbasaur nest zit in de buurt en kan nog wel goed komen.
+ de regionale
Hopelijk werkt mijn 10km ei mee, Hier in huis kreeg mijn zoontje een dratini voor 10 km lopen :(

[ Voor 3% gewijzigd door joosd op 11-12-2016 11:31 ]

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 03:29
joosd schreef op zondag 11 december 2016 @ 10:55:
bullbasaur nest zit in de buurt en kan nog wel goed komen.
Morgen komt de gen2. Ik zou vandaag maar opschieten, je weet het niet, maar dit nest zou zo maar vannacht weg kunnen zijn.

• Orsetto
Gisteren een dratini en een Lapras uit een 10k ei! Dat is niets om over te klagen dus.

En bizar genoeg heb ik er alweer 3!

Zo heb je alleen maar 5k eieren, zo heb je 5 10k bijna achter elkaar. Nu hopen op een Aerodactyl voor de dex of natuurlijk een knappe Snorlax.

En geen kabuto please, zit nu op 46 candy en heb me suf lopen buddyen.

(Om dan toch even een klein, klein, minuscuul beetje te klagen: waarom is die IV van eieren (zeker 10k) niet gewoon standaard 80+%?)

[ Voor 15% gewijzigd door Orsetto op 11-12-2016 14:43 ]

• schaapiej
aljooge schreef op zondag 11 december 2016 @ 11:40:
[...]

Morgen komt de gen2. Ik zou vandaag maar opschieten, je weet het niet, maar dit nest zou zo maar vannacht weg kunnen zijn.
While we cannot share all the details yet, keep an eye out on our social media channels on December 12th for details about the first addition of more Pokémon into Pokémon GO.
Je hoopt dat ze met informatie komen over Gen2 bedoel je ;)
Kunnen ook gewoon de missende Gen1 Pokémon zijn...

<GoT>NightStalker

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/N3XTg7BM3rmnsi5uFdi9F4Am/full.jpg?nohitcount=1

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2016 15:52 ]

• schaapiej
Iemand is creatief geweest met een troll-plaatje? :p

<GoT>NightStalker

• Orsetto
Klinkt goed: meer Snorlax en Lapras en dubbele candy en XP.

En voor teams (non Han solo) een kans om legendaries te vangen.

Morgen weten we meer

• joosd
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-11 22:49
aljooge schreef op zondag 11 december 2016 @ 11:40:
[...]

heb er vanmiddag 10 gescoord. :)
en een pinsir krijgen uit een 10km ei is niet tof als je naast een nest staat.

nog 39 machop candy en een snorlax te gaan.
met 90k op de teller level 29

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23-11 15:21
schaapiej schreef op zondag 11 december 2016 @ 16:04:
Iemand is creatief geweest met een troll-plaatje? :p
Vooral die laatste zin is niet echt lekker Engels :P tenminste die zin die loopt niet echt lekker met geen , en :

[ Voor 12% gewijzigd door Erulezz op 11-12-2016 16:12 ]

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

• schaapiej
Erulezz schreef op zondag 11 december 2016 @ 16:11:
[...]

Vooral die laatste zin is niet echt lekker Engels :P tenminste die zin die loopt niet echt lekker met geen , en :
Hehe idd! :P

Buiten dat; url geeft een 404, post date staat op de 12e, geen bericht op hun social media zoals ze aan hebben gegeven, vage omschrijving dat je met andere moet zijn en nog eens dubbel xp plus dubbel candy plus extra spawnrate? If it sounds to good to be true...

Zou leuk zijn hoor daar niet van maar ik geloof er geen reet van totdat het op hun site en social media staat! :)

<GoT>NightStalker

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Niantic gaat echt niet zo dom zijn om de Legandaries lukraak te laten spawnen. Beestjes hebben in potentie een zeer grote commerciële waarde omdat ze zowel voor de collectors als de fanatieke spelers zeer gewild zullen zijn.

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Ik heb gelezen dat bij sommige mensen de nearby weer (deels) vervangen is door sightings. Ik heb sinds de wijziging niets anders meer gezien dan die met name thuis zo goed als nutteloze nearby. De dichtstbijzijnde stop is hemelsbreed 400m ver weg en andere die getoond worden tot zo'n 600-650 meter ver weg. Hoe ver moeten de stops zijn willen ze niet meer getoond worden en vervangen worden door sightings?

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23-11 15:21
Ik zag vanmiddag ook even heel kort de gedeelde nearby & sightings. Op dat moment zat ik net tussen 2 stops in (~ 200 m). Dit was ook weer weg na 1 minuut.

Van mij mag dit altijd wel zo zijn.. jammer dat ze er niet 2 tabs van hebben gemaakt zodat je zelf kunt kiezen.

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Kom maar op met die dubbele XP _/-\o_

Candies

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Damn :o , daar krijg je het druk mee :P

Oscar Wilde

• Mirx_NL
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18:33
CaptJackSparrow schreef op zondag 11 december 2016 @ 17:30:
Ik heb gelezen dat bij sommige mensen de nearby weer (deels) vervangen is door sightings. Ik heb sinds de wijziging niets anders meer gezien dan die met name thuis zo goed als nutteloze nearby. De dichtstbijzijnde stop is hemelsbreed 400m ver weg en andere die getoond worden tot zo'n 600-650 meter ver weg. Hoe ver moeten de stops zijn willen ze niet meer getoond worden en vervangen worden door sightings?
Ligt er maar net aan, gaat voor mij gevoel om het aantal gevonden pokemon. Let wel, het sightings deel werkt wel als voorheen, met de bijbehorende 15km/u seedcap en afkoelperiode.

http://pokemongo.nianticlabs.com/en/post/nearby-dec2016/

To provide a better experience when searching for Pokémon in the real world, we have also made some changes to the way the Nearby Pokémon feature functions when there are only a few PokéStops in range.

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Raven schreef op zondag 11 december 2016 @ 20:11:
[...]

Damn :o , daar krijg je het druk mee :P
Mijn ervaring leert dat er elke schoolvakantie wel wat kinderen aanbellen voor een heitje voor een karweitje >:)

• aljooge
Switchie schreef op zondag 11 december 2016 @ 20:25:
[...]

Mijn ervaring leert dat er elke schoolvakantie wel wat kinderen aanbellen voor een heitje voor een karweitje >:)
Voor je het weet hebben ze van alles voor je in de playstore gekocht. >:)

• GroeneThee
Eindelijk een Charmander uit een 2 km ei, IV 98%... slechts CP 472 maar dat mag de pret niet drukken. Meteen maar buddy gemaakt!

Zie ze overigens weinig tot nooit in een gym, komt dat door de lage CP?

Edit:

En net uit de 2 gyms gegooid in de buurt. Waren wel de laagste positie maar toch. Irritant is wel dus dat ons plekje in is genomen door iemand anders, gym is meteen weer naar level 10 gebracht (wat hij ook al was).

[ Voor 60% gewijzigd door GroeneThee op 11-12-2016 21:12 ]

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

aljooge schreef op zondag 11 december 2016 @ 20:47:
[...]

Voor je het weet hebben ze van alles voor je in de playstore gekocht. >:)
Ben ik niet zo bang voor.
Mrs. Switchie moet nog kerstinkopen doen dus creditcard-limiet zal voor die tijd al wel bereikt zijn :P

• schaapiej
GroeneThee schreef op zondag 11 december 2016 @ 21:03:
Zie ze overigens weinig tot nooit in een gym, komt dat door de lage CP?
Vuur zuigt apenballen... met al het sterke waterspul heb je gewoon niet veel in te brengen met vuur als defender. Lage CP helpt natuurlijk ook niet mee!

<GoT>NightStalker

Verwijderd

Major alterations from Generation I
[...]
Exp. All is upgraded into the Exp. Share and is made a held item.
The definition of "upgrade" and not "replacement" in this situation is due to the items having the same name in the Japanese versions, suggesting an improvement on the item's mechanism and not necessarily a complete and independent substitute.
[...]

In het originele spel is bij gen2 exp share geïntroduceerd, dat zou wel interessant zijn als ze dat zouden introduceren. Dat je als je je Snorlax een Shared Exp. item geeft je pidgeys kan power-uppen en dus de CP/level increase share't met je Snorlax :P

Ik zit klaar voor announcements van Pokemon Go aangaande nieuwe updates *O*

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 02:26
Dit is toch pure speculatie?

(Niet om negatief te doen, maar uit interesse. Volg het PoGo nieuws niet op de voet)

• schaapiej
mat.hi.as schreef op maandag 12 december 2016 @ 08:17:
Dit is toch pure speculatie?

(Niet om negatief te doen, maar uit interesse. Volg het PoGo nieuws niet op de voet)
Klopt! Nieuws zou in ieder geval hier en hier moeten komen te staan.
We wachten het rustig af vandaag! :)

<GoT>NightStalker

• Shadow_J
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21-11 15:57
Zoals vaak op zondag zijn we gisteren weer even gaan wandelen naar een leuke spawnplaats. En aan het eind van de dag hebben we met ons 4 een 100% IV Exxecute gevangen in het wild van lvl18. Allemaal een evolve gedaan naar Exeggutor en spijtig genoeg geen Sollar Beam voor mij en terug Psychic (2 anderen hadden het geluk wel om Solar Beam te krijgen). Zo een boompje is een 100 tal candy en 100k stardust wel waard om even te maxen :)

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Shadow_J schreef op maandag 12 december 2016 @ 08:58:
Zoals vaak op zondag zijn we gisteren weer even gaan wandelen naar een leuke spawnplaats. En aan het eind van de dag hebben we met ons 4 een 100% IV Exxecute gevangen in het wild van lvl18. Allemaal een evolve gedaan naar Exeggutor en spijtig genoeg geen Sollar Beam voor mij en terug Psychic (2 anderen hadden het geluk wel om Solar Beam te krijgen). Zo een boompje is een 100 tal candy en 100k stardust wel waard om even te maxen :)
zo ben ik gisteren hier ook wezen lopen en na 2 uur eindelijk genoeg candy om 3 raichus te evolven :)

AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18:15
Shadow_J schreef op maandag 12 december 2016 @ 08:58:
Wat is er mis met Psychic?
Aanvallend heb je er weinig aan, maar dat ding is een ideale Pokémon om in een gym te zetten. :)

• Shadow_J
P.K. schreef op maandag 12 december 2016 @ 09:07:
[...]

Wat is er mis met Psychic?
Aanvallend heb je er weinig aan, maar dat ding is een ideale Pokémon om in een gym te zetten. :)
Het is de enige move van een Boompje dat ik nog mis. Iemand anders van de groep heeft deze trouwens pas van 15 evolves gekregen en ik hoop hem toch iets vlugger te krijgen :)

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 13-10 10:02
Shadow_J schreef op maandag 12 december 2016 @ 09:09:
[...]

Het is de enige move van een Boompje dat ik nog mis. Iemand anders van de groep heeft deze trouwens pas van 15 evolves gekregen en ik hoop hem toch iets vlugger te krijgen :)
Wow 15 evolves alweer!? Ik heb wel 2 boompjes kunnen evolven. Ze hebben wel beiden Zen Headbutt/Solar Beam, dus veel klagen mag ik ook weer niet :P

• Shadow_J
WahWah schreef op maandag 12 december 2016 @ 09:11:
[...]

Wow 15 evolves alweer!? Ik heb wel 2 boompjes kunnen evolven. Ze hebben wel beiden Zen Headbutt/Solar Beam, dus veel klagen mag ik ook weer niet :P
Ik zit nog maar aan mijn 4de evolve ervan dus mag niet klagen. Gelukkig gisteren ook meer dan 100 candy verzameld om onze hoofdprijs te maxen :)

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-11 12:11

Pathogen

Shoop Da Whoop

...ik heb nog geen Eiernootpalm :P

• Shadow_J
Het Jubelpark in Brussel is 1 enorme nest momenteel. Daar zijn we de laatste 2 weekends een naartoe geweest. Daar kan je vlug nog langs gaan, maar de 15de is normaal wel weer een nest change en kan er eentje dichterbij komen :)

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Shadow_J schreef op maandag 12 december 2016 @ 10:25:
[...]

Het Jubelpark in Brussel is 1 enorme nest momenteel. Daar zijn we de laatste 2 weekends een naartoe geweest. Daar kan je vlug nog langs gaan, maar de 15de is normaal wel weer een nest change en kan er eentje dichterbij komen :)
Helaas, 160km rijden voor een Pokémon is me toch iets te gortig :) Bedankt voor de tip!

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 22-10 14:37
Zou wel ideaal zijn, aangezien ik (naast de regions en 14 Grimer candies: wie weet er een nest in omg. Rotterdam?) alleen Muk nog moet. Mijn laatste 10 km-ei kwam mijn 3e en eerste goede Lapras uit (CP1600+ met IV 87 en Frost Breath en Blizzard). De eerste 2 waren respectievelijk CP286 en CP300 met een IV van onder de 30%.

• JamesB009
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-11 23:22

JamesB009

Sjimmeh!!

Autofan1985 schreef op maandag 12 december 2016 @ 11:06:
[...]

Zou wel ideaal zijn, aangezien ik (naast de regions en 14 Grimer candies: wie weet er een nest in omg. Rotterdam?) alleen Muk nog moet. Mijn laatste 10 km-ei kwam mijn 3e en eerste goede Lapras uit (CP1600+ met IV 87 en Frost Breath en Blizzard). De eerste 2 waren respectievelijk CP286 en CP300 met een IV van onder de 30%.
Zolang het niet op de website terug te vinden is zou ik er niet te veel hoop op hebben. ;)

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

• Autofan1985
Heb ik ook niet. ;) Als iets te mooi lijkt om waar te zijn (zoals dit) is dat het vaak ook.

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Sinds ik eindelijk een Muk heb zijn er 3-4 eitjes geweest met Grimer erin :P

• Autofan1985
Pathogen schreef op maandag 12 december 2016 @ 11:41:
Sinds ik eindelijk een Muk heb zijn er 3-4 eitjes geweest met Grimer erin :P
Daar hoop ik dus al maanden op, aangezien mijn beste Grimer maar IV 64 is. ;)

• Under Control
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-11 22:49
Grimer kan je inderdaad alleen maar in het wild vinden of uit eitjes. Voor zo ver bekend bestaan er geen Grimer nests.

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 13-10 10:02
Autofan1985 schreef op maandag 12 december 2016 @ 11:06:
[...]

Zag laatst vanuit de metro bij Slinge een Muk in Nearby...kom er elke dag langs 2x langs van/naar werk, maar het is maar 1 keertje geweest. Dus zal helaas niet een spawnpoint zijn. Succes met het lopen zou ik zeggen, want je komt ze zelden tegen idd :P
Under Control schreef op maandag 12 december 2016 @ 11:45:
Grimer kan je inderdaad alleen maar in het wild vinden of uit eitjes.
Uhm...geldt dit niet voor elke pokemon? :o

• Shadow_J
Uhm...geldt dit niet voor elke pokemon? :o
Ik vermoed dat hij bedoelt dat er niet van elke pokemon nesten zijn :)

• Under Control
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-11 22:49
Shadow_J schreef op maandag 12 december 2016 @ 11:53:
[...]

Ik vermoed dat hij bedoelt dat er niet van elke pokemon nesten zijn :)
lol, wat Shadow_J zegt ;)

• SmurfLink
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
aljooge schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 19:59:
Heel handig in de laatste update, meerdere naar de professor brengen. Even vasthouden om te selecteren. Scheelt heel veel tijd.
Hihi, naar de professor brengen. Wat een prachtig eufemisme voor in de blender gooien. :D

I have stability. The ability to stab.

• Ask!
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 24-10 22:07
Ik heb echt geluk dat er ooit een Muk bij mijn huis spawnde..
Sindsdien nooit meer een Grimer / Muk gezien.

Teller staat nu op 133 pokemon in bezit.
Net een Ninetales gekregen!

• Stefandepefan
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-10 18:24
Ik weet niet of het al bekend nieuws is, of dat het misschien wel met de komst van Gen2 niet meer van toepassing zal zijn, maar afgelopen weekend was ik in het Amstelpark, Amsterdam en kon daar een lading Machop's vangen waar je U tegen kon zeggen. Althans... ik kon er minstens een stuk of 15 vangen, maar toen moest ik er helaas weer vandoor. :)

• hejkompas
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-11 19:42
Stefandepefan schreef op maandag 12 december 2016 @ 12:21:
Ik weet niet of het al bekend nieuws is, of dat het misschien wel met de komst van Gen2 niet meer van toepassing zal zijn, maar afgelopen weekend was ik in het Amstelpark, Amsterdam en kon daar een lading Machop's vangen waar je U tegen kon zeggen. Althans... ik kon er minstens een stuk of 15 vangen, maar toen moest ik er helaas weer vandoor. :)
Klopt, afgelopen week ook even genoeg candy voor een machamp gepakt in het Amstelpark!

• So_Surreal
  • Laatst online: 21-11 11:15
Ask! schreef op maandag 12 december 2016 @ 12:07:
Ik heb echt geluk dat er ooit een Muk bij mijn huis spawnde..
Sindsdien nooit meer een Grimer / Muk gezien.

Teller staat nu op 133 pokemon in bezit.
Net een Ninetales gekregen!
Ik was vorige week in Disneyland Parijs, toen spawnde er daar een wilde Muk, hij was 17CP bij mij :')
Toen baalde ik dus, maar 50 meter verderop spawnde er nog een van 1.750CP :D !
En daardoor had ik ook precies genoeg om er zelf een te evolven, dus toen had ik er 3 haha.

Ik heb die van 17CP weggegooid :+

• Simyager
  • Niet online
Klopt het dat je nog steeds Ditto's kunt vangen? :D Het is ons vandaag nog gelukt namelijk.

• Ask!
  • Laatst online: 24-10 22:07
Simyager schreef op maandag 12 december 2016 @ 12:44:
Klopt het dat je nog steeds Ditto's kunt vangen? :D Het is ons vandaag nog gelukt namelijk.
Waarom zou je Ditto niet kunnen vangen?

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Daarmee beantwoord je je eigen vraag 8)7

Verwijderd

Nou dan zal het wel kloppen he :+

Ik denk dat Ditto's vanaf nu permanent te vangen zijn ;)

• Simyager
  • Niet online
Ik dacht dat het evenement gebonden was namelijk...

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18:15
Simyager schreef op maandag 12 december 2016 @ 12:46:
Ik dacht dat het evenement gebonden was namelijk...
De verschijning van Ditto viel ongeveer samen met een evenement, maar het is geen evenement. Ditto is here to stay. ;)

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Ik denk niet dat eenmaal geïntroduceerde beesten ooit weer uit het spel zullen verdwijnen.

Ik geloof dat het iets van drie dagen duurde na introductie voordat ik eindelijk een Ditto ving... en gisteren ving ik er drie op een dag, terwijl ik helemaal niet zo veel beesten gevangen heb.

Geen peil op te trekken.

• aljooge
SmurfLink schreef op maandag 12 december 2016 @ 12:06:
[...]

Hihi, naar de professor brengen. Wat een prachtig eufemisme voor in de blender gooien. :D
In de blender gooien is zo jammer van mijn telefoon.

• aljooge
CaptJackSparrow schreef op maandag 12 december 2016 @ 13:21:
Ik denk niet dat eenmaal geïntroduceerde beesten ooit weer uit het spel zullen verdwijnen.

Ik geloof dat het iets van drie dagen duurde na introductie voordat ik eindelijk een Ditto ving... en gisteren ving ik er drie op een dag, terwijl ik helemaal niet zo veel beesten gevangen heb.

Geen peil op te trekken.
Toeval. Ik had dit weekend iets mafs. Het is 200 meter naar de gym normaal niets bijzonders daar. Zaterdagavond op de terugweg een snorlax. Gaan slapen volgende ochtend op dat stukje eerst een growlithe toen een pinsir daarna gym veroverd en op de terugweg een lickitung.

• MLPN
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-09 17:26
Zijn er meer mensen die 'last' hebben dat eevee's alleen maar in flareons evolueren? Een vriend klaagde dat hij echt zijn laatste 12 eevee's allemaal flareons zijn geworden. Ik had zelf al een poos geen eevee's geevolueerd, ik powerde de meeste up. Alleen afgelopen week wel weer eens wat geevolueerd en je raad het al.... Flareons... Een andere vriend had ook sinds een week alleen nog maar Flareons

Is dit een bugje of hebben wij 'het geluk' dat wij in een uitzonderlijk kleine statische kans vallen. (Had ik dit nou maar eens met de loterij :P)

• Refution
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-11 05:38
MLPN schreef op maandag 12 december 2016 @ 14:50:
Zijn er meer mensen die 'last' hebben dat eevee's alleen maar in flareons evolueren? Een vriend klaagde dat hij echt zijn laatste 12 eevee's allemaal flareons zijn geworden. Ik had zelf al een poos geen eevee's geevolueerd, ik powerde de meeste up. Alleen afgelopen week wel weer eens wat geevolueerd en je raad het al.... Flareons... Een andere vriend had ook sinds een week alleen nog maar Flareons

Is dit een bugje of hebben wij 'het geluk' dat wij in een uitzonderlijk kleine statische kans vallen. (Had ik dit nou maar eens met de loterij :P)
Is het niet zo dat je ze gewoon kan benoemen (pyro, sparky,rainer) en dan kan bepalen waarin ze evolven?

• schaapiej
Refution schreef op maandag 12 december 2016 @ 14:54:
[...]

Is het niet zo dat je ze gewoon kan benoemen (pyro, sparky,rainer) en dan kan bepalen waarin ze evolven?
Dat kan per soort maar één keer.

Edit: even getest met een Eevee en ik kreeg een Vaporeon. Myth busted! :p

[ Voor 61% gewijzigd door schaapiej op 12-12-2016 14:59 ]

<GoT>NightStalker

• Refution
schaapiej schreef op maandag 12 december 2016 @ 14:56:
[...]

Dat kan per soort maar één keer.
Really??? :o

Dan heb ik heel veel geluk gehad haha!
Nog nooit iets gekregen wat ik niet wou :9

Bedankt voor de opheldering in ieder geval. Elke dag een beetje wijzer.

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Ik krijg alleen maar Jolteons.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• schaapiej
Evolve je ze tijdens het laden? Stroom wat je dan binnenkrijgt zorgt ervoor dat het een Jolteon wordt.
Zelfde voor Flareons in de Sauna en Vaporeons als je in bad zit! :X

<GoT>NightStalker

• artificial_sun
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01:08

artificial_sun

Mazda Rx7

Mijn vriendin gaat eevees pas weer evolven na wel of niet gen 2 vandaag. Je wilt toch een Espeon of Umbreon...

Dat geld ook voor Gloom en Slopoke natuurlijk.

Stadia was beter....

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Hier worden ze alleen Vaporeon's...

Oscar Wilde

• schaapiej
artificial_sun schreef op maandag 12 december 2016 @ 15:13:
Mijn vriendin gaat eevees pas weer evolven na wel of niet gen 2 vandaag. Je wilt toch een Espeon of Umbreon...

Dat geld ook voor Gloom en Slopoke natuurlijk.
Vergeet Politoed niet! :)

Ga zelf ook pas weer weer Eevee's evolven zodra Gen2 er is, die van net was naar aanleiding van wat MLPN zei. Heb nog zo'n 750 candy staan dus dat komt wel goed hehe

<GoT>NightStalker

• Shadow_J
Je kan je beste eevee alvast Espeon en Umbreon noemen.
Wss zal je zo direct wel een goeie evolve hebben :p

• Refution
Ideeën over mogelijk realistisch haalbare gen 2 best pokemon?

Denk aan het gemak van het krijgen aan een Vaporeon en diens over het algemeen hoge cp...
kandidaten naast espeon en umbreon?

Edit: Onmogelijk zinsbouw, hierbij opnieuw:
Wat zouden de eventuele opvolgers zijn van vaporeon en companen als zijnde gymdominators van generation 2?
Had persoonlijk het idee dat charizards & bulbasaurs dit van gen 1 zouden worden maar dat is niet zo, vandaar.

[ Voor 63% gewijzigd door Refution op 12-12-2016 15:22 ]

• Shadow_J
Refution schreef op maandag 12 december 2016 @ 15:17:
Ideeën over mogelijk realistisch haalbare gen 2 best pokemon?

Denk aan het gemak van het krijgen aan een Vaporeon en diens over het algemeen hoge cp...
kandidaten naast espeon en umbreon?

Edit: Onmogelijk zinsbouw, hierbij opnieuw:
Wat zouden de eventuele opvolgers zijn van vaporeon en companen als zijnde gymdominators van generation 2?
Had persoonlijk het idee dat charizards & bulbasaurs dit van gen 1 zouden worden maar dat is niet zo, vandaar.
Je kan hier altijd eens kijken : https://rankedboost.com/pokemon-go/generation-2-tier-list/

Het blijft natuurlijk steeds afwachten tot het er is en afwachten hoe vaak er iets spawnt ;)

• Autofan1985
Blissey lijkt de meest realistische:

https://rankedboost.com/pokemon-go/generation-2-tier-list/

EDIT: Shadow_J was me net voor. :+ Maar de eerste 5 zijn gen2 legendairies volgens mij. En een CP2000+ Blissey lijkt me echt zwaar *** om in ene gym te treffen met dat stamina. :)

EDIT 2: Oh, kijk helemaal over Tyranitar heen. Leuke voor tegen Lapras en Arcanine bijv.

[ Voor 61% gewijzigd door Autofan1985 op 12-12-2016 15:31 ]

Verwijderd

Nog niks bekend zeker over de nieuwe pokemon?

• Autofan1985
Verwijderd schreef op maandag 12 december 2016 @ 15:32:
Nog niks bekend zeker over de nieuwe pokemon?
Volgens mij wordt dat pas vanaf 17:00 NL tijd bekend gemaakt. Dus nu nog niks bekend nee. ;)

• Refution

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:02
Autofan1985 schreef op maandag 12 december 2016 @ 15:32:
[...]

Volgens mij wordt dat pas vanaf 17:00 NL tijd bekend gemaakt. Dus nu nog niks bekend nee. ;)
17:00 = 00:00 in de US? Hoe zit dit precies?
Volgens mij beginnen/eindigen die double XP weken altijd ergens midden op de dag, toch?

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Autofan1985
Richh schreef op maandag 12 december 2016 @ 15:43:
[...]

17:00 = 00:00 in de US? Hoe zit dit precies?
Volgens mij beginnen/eindigen die double XP weken altijd ergens midden op de dag, toch?
Had ergens iets gelezen dat men verwachtte dat het om 8:00 PST bekend gemaakt zou worden meen ik. En 8:00 PST = 17:00 CET. Maar sowieso zullen we moeten afwachten vrees ik.

Verwijderd

Pfff :(
Pagina: 1 ... 36 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status