Een jongen van 18 die een verhouding krijgt met een man van 40 ?Mx. Alba schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 16:45:
[...]
Zeg collega, zou je die misgendering willen corrigeren?Het is echt zeer pijnlijk om een trans persoon te misgenderen of te deadnamen.
And you're saying SJW like it's a bad thing...
Ik vond het laatste seizoen wel interessant. Vooral interessant om te zien hoe zijn wil om te winnen het uiteindelijk toch (deels) won van zijn ethische principes.
[...]
Te veel LHBTQIA+? Hoezo? Er zit een trans persoon in. En een homo-stel. En dat is al te veel volgens jou? Ik ken persoonlijk tientallen trans mensen. Niet alleen omdat ik in het LHBTQIA+-circuit rondhang, maar bijvoorbeeld ook de zoon van een collega, die ik dus ook gekend zou hebben zonder me zelf actief in de "scene" te begeven. Er is echt geen ongewoon hoog aandeel LHBTQIA+ in de serie. Wat wel uitzonderlijk is is dat daar wat meer aandacht aan besteed wordt dan "normaal"... Maar ja, "normaal" wordt het weggemoffeld of gemisrepresenteerd, dus dan lijkt een normale representatie inderdaad misschien overdaad, terwijl het dat dus niet is.
Die schoonzus die nadrukkelijk in beeld gebracht is
Die bijeenkomst van LHBTOIA personen.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen