Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 19-03 11:26
Albantar schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 16:45:
[...]

Zeg collega, zou je die misgendering willen corrigeren? :( Het is echt zeer pijnlijk om een trans persoon te misgenderen of te deadnamen.

And you're saying SJW like it's a bad thing...

Ik vond het laatste seizoen wel interessant. Vooral interessant om te zien hoe zijn wil om te winnen het uiteindelijk toch (deels) won van zijn ethische principes.

[...]

Te veel LHBTQIA+? Hoezo? Er zit een trans persoon in. En een homo-stel. En dat is al te veel volgens jou? Ik ken persoonlijk tientallen trans mensen. Niet alleen omdat ik in het LHBTQIA+-circuit rondhang, maar bijvoorbeeld ook de zoon van een collega, die ik dus ook gekend zou hebben zonder me zelf actief in de "scene" te begeven. Er is echt geen ongewoon hoog aandeel LHBTQIA+ in de serie. Wat wel uitzonderlijk is is dat daar wat meer aandacht aan besteed wordt dan "normaal"... Maar ja, "normaal" wordt het weggemoffeld of gemisrepresenteerd, dus dan lijkt een normale representatie inderdaad misschien overdaad, terwijl het dat dus niet is.
Een jongen van 18 die een verhouding krijgt met een man van 40 ?
Die schoonzus die nadrukkelijk in beeld gebracht is
Die bijeenkomst van LHBTOIA personen.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• algalid
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 30-03 17:46
De serie is geannuleerd, de acteurs waren blijkbaar niet meer beschikbaar:
https://variety.com/2019/...celed-netflix-1203278713/

• -tom-562
  • Registratie: juli 2005
  • Nu online

-tom-562

Oliesjeik

Gisteravond de laatste 2 afleveringen gekeken. Van dit seizoen vond ik die 2 het sterkste denk ik. De rest van de episodes had bijna elke keer hetzelfde patroon. Probleem X is er, Kirkman krijgt 2 opties voorgeschoteld en kiest elke keer de middenweg. Verder vond ik het laatste seizoen wel een heel erg groot SJW-sausje hebben (dat maakte het nogal vermoeiend vond ik).
Ik zou het jammer vinden als er geen vervolg komt (1, maximaal 2 seizoenen), om de boel fatsoenlijk af te sluiten (is Moss er echt ingeluisd, wat doet de FBI verder, krijgt alles nog een staartje voor Kirkman etc.)

Men do not quit playing because they grow old. They grow old because they quit playing.

• Albantar
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 15:22

Albantar

Get schwifty! Ꙭ

https://tweakers.net/ext/f/NFs91FzGwctAyrPuwKWS8GSe/full.jpg

Iemand de Koreaanse versie al gekeken?

Wubba lubba dub dub! В темноте всё кошки серы...

• garrow
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 14:46

garrow

PSN: Garrow1978

Designated survivor is een leuke serie, echter helaas wel een van vele waarin je een supre eerste seizoen hebt en hierna langzaam elke keer iets minder.
Wat ik met name jammer vond, was dat in seizoen 1 er een grote rode draad in zat welke in alle afleveringen ruimschoots aan bod kwam . Dit was in de volgende seizoenen veel minder en uiteindelijk waren het meer afleveringen aan elkaar dan nog een groot verhaal.

Jammer, maar desalnietemin vind ik het nog steeds een aanrader (misschien echter na seizoen 1 stoppen)
Pagina: 1 2 3 Laatste

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True