I haven’t slept for three days, because that would be too long.
U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.

Waarom zo die focus op Ford? Ik kan zo vier series opnoemen waar Microsoft heel hard hun Surface Pro/Book staat te pluggen.Pepper92 schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 07:50:
@Spotmatic
Je bent niet de enige. Ik dacht even dat ze een achtervolg-auto of gps-iets inschakelde o.i.d. Maar nee verschrikkelijke product placement.
Hawaii Five 0! Nu wil ik een Ford met ingebouwde Surface Pro.RodeStabilo schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 12:22:
[...]
Waarom zo die focus op Ford? Ik kan zo vier series opnoemen waar Microsoft heel hard hun Surface Pro/Book staat te pluggen.

Misschien wel, maar dan tonen ze vast iets relevants op het scherm? De scene met de Ford was voor het verhaal totaal irrelevant, maar er werd wel heel erg opzichtig de nadruk op gelegd.RodeStabilo schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 12:22:
[...]
Waarom zo die focus op Ford? Ik kan zo vier series opnoemen waar Microsoft heel hard hun Surface Pro/Book staat te pluggen.
Er zijn er blijkbaar meer die het bijzonder schaamteloos vinden (incl. filmpje): http://www.independent.co...dvert-video-a7706886.html
"[...] the most blatant product placement ever seen in a TV show [...]"
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Comment;Spotmatic schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 12:47:
Er zijn er blijkbaar meer die het bijzonder schaamteloos vinden (incl. filmpje): http://www.independent.co...dvert-video-a7706886.html
Maybe Ford thought they were doing an Advert for a Designated Driver drinksafe campaign
Omdat ze er echt een losse scène van maakten. Als ze haar en haar telefoon hadden gefilmd en de auto op de achtergrond was gestart, oké, maar dit kon puur als losse reclame (op tv) worden uitgezonden. Bij Microsoft is 't meer product placement.RodeStabilo schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 12:22:
[...]
Waar ik me vooral aan stoor zijn de veelal oersaaie dialogen.
Kijk m nog wel af, maar zal blij zijn als het afgelopen is.
En dan zonder open einde graag, want nog een seizoen ga ik niet meer trekken.
Voor Microsoft surface/W10 heb ik ook wel een aantal keer erg opzichtige product placement gezien die vergelijkbaar was met dit. Ik kan mij daar ook wel een beetje aan ergeren. Dat ze gesponsord worden om een surface/ipad weet ik veel wat ergens te gebruiken vind ik nog prima, maar dat er dan echt, verder nutteloze, screen-time gebruikt wordt om daar extra aandacht op te richten is gewoon vervelend.
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Op een gegeven moment heeft het ook niets te maken met een designated survivor, maar puur politiek gedoe (House of Cards maar dan minder) en wat terreur erbij (Homeland maar dan minder). Het concept van Designated Survivor is leuk, maar leent zich wat mij betreft enkel voor een miniserie.
Ik kijk de terroristische gedeeltes, de saaie dialogen overbrugg ik met mijn telefoon..
Dat het niet ultra realistisch is neergezet moet je dan uiteraard wel kunnen verdragen (maar dan vallen heeeeel veel series af).
Ben benieuwd hoe het zich verder gaat ontwikkelen. Het kan mijn inziens 2 kanten op:
- Kirkman probeert het land verder op te bouwen en probeert alle politieke problemen de baas te zijn, op de achtergrond gaat het gevecht tegen Browning Reed verder (ben de naam van die sjef van dat bedrijf ff kwijt). Dit lijkt mij de insteek van S2
Edit: even in spoiler gezet, vanwege verwijzing naar S1
[ Voor 4% gewijzigd door Chrosser op 18-07-2017 11:37 ]
Ik hoop dat de volgende afleveringen meer Maggie Q scenes bevatten, die zijn meestal het leukst.
Thanks voor de reminder. Die ga ik dus maar eens checken het weekendalgalid schreef op donderdag 28 september 2017 @ 11:01:
Het 2e seizoen is begonnen op Netflix. Wat een teleurstelling... Er zitten te veel goofy moments in om te genieten van de aflevering. De serie is altijd wel tongue in cheek geweest maar een overdosis is niet nodig.
Ik hoop dat de volgende afleveringen meer Maggie Q scenes bevatten, die zijn meestal het leukst.
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Ik irriteerde mij meer aan het slechte "Nederlands" kies dan een duitse stad en doe lekker duits, want dat kunnen ze tenminste beter na doen. Verder ook die ultra ultra duidelijke CG gebouwen eerst het Capitol om daarna de Westerkerk en een andere toren die ik niet herkende heel lang te maken zodat hij boven de hoge gebouwen uitkwam, die ook heel duidelijk Amerikaans waren.algalid schreef op donderdag 28 september 2017 @ 11:01:
Het 2e seizoen is begonnen op Netflix. Wat een teleurstelling... Er zitten te veel goofy moments in om te genieten van de aflevering. De serie is altijd wel tongue in cheek geweest maar een overdosis is niet nodig.
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Ik had hetzelfde, maar vond het dan wel weer prijzenswaardig dat ze de moeite hebben genomen om de juiste nummerborden op de auto's te soepen.Pompi schreef op donderdag 28 september 2017 @ 14:21:
[...]
Ik irriteerde mij meer aan het slechte "Nederlands" kies dan een duitse stad en doe lekker duits, want dat kunnen ze tenminste beter na doen. Verder ook die ultra ultra duidelijke CG gebouwen eerst het Capitol om daarna de Westerkerk en een andere toren die ik niet herkende heel lang te maken zodat hij boven de hoge gebouwen uitkwam, die ook heel duidelijk Amerikaans waren.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Vorig jaar liep Netflix NL inderdaad een week achter op de US release. In de UK liep Netflix echter wel gelijk, dus het zal een lokaal rechten probleem geweest zijn. Blijkbaar hebben ze dat nu opgelost.Rivanov schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 14:49:
Nederlandse Netflix loopt nu wel gelijk met de US release? Want hij kwam via Sonarr gisteren binnen terwijl hij ook sinds gisteren op Netflix staat. Was met seizoen 1 niet. Toen liep Netflix achter op de Amerikaanse TV release
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl
Ja, echt hè XD Ik dacht eerst hé, zelfs Nederlandse kentekens. Totdat ik die GVD auto zag XD Vond het verder wel weer een redelijk vermakelijke aflevering.Spooksel schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 09:16:
Wel extreem comisch die scenes in 'Amsterdam'. Obvious studio shots met wat skyline van Amsterdam in de achtergrond gemonteerd. En dan die auto in die loods... een kentekenplaat met de lettercombinatie 'GVD', trololo.
Ik kan me voorstellen dat ze de props afdeling gewoon wat plaatjes hebben laten zoeken van NL kentekens en dan wat fabriceren. Waarom zou je in vredesnaam moeite doen om een stel nep platen te laten maken in NL en die te verzenden naar de US. En dat voor een scene van amper 2min
Het meest curieuze vond ik nog wel de auto's in de "Nederlandse" loods. Iets wat leek op een klassieke Ford Cortina, maar dan met gele moderne kentekenplaten.Spooksel schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 12:00:
Mjah, die details zoals locaties & kentekenplaten die niet helemaal ok zijn om Nederland voor te laten stellen kan ik me eigenlijk niet zo aan storen. Het was eerder gewoon komisch hoe het gedaan was, zeker met die GVD plaat
Ik kan me voorstellen dat ze de props afdeling gewoon wat plaatjes hebben laten zoeken van NL kentekens en dan wat fabriceren. Waarom zou je in vredesnaam moeite doen om een stel nep platen te laten maken in NL en die te verzenden naar de US. En dat voor een scene van amper 2min

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Voor de rest was het een ietwat spannende aflevering maar de voorspelbaarheid is wat te hoog om op het puntje van je stoel te zitten... Het blijft voorlopig een mak begin van het 2e seizoen.
Er was ook nog een flauw staaltje product placement: het openen van een Ford SUV dmv een app. Het nut is wat beperkt want hij stond er 10 cm vandaan. Andere merken werken al met proximity sensors, een extra teleurstelling in de aflevering...
Mwah dat vond ik wel meevallen, volgens mij had die app ook geen Ford logo's oid dus het leek bij mij gewoon alsof hij de auto hackte. Zou juist anti-productplacement zijn danalgalid schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 23:48:
Er was ook nog een flauw staaltje product placement: het openen van een Ford SUV dmv een app. Het nut is wat beperkt want hij stond er 10 cm vandaan. Andere merken werken al met proximity sensors, een extra teleurstelling in de aflevering...
Meest storende vond ik het military/police verhaal. Vanaf moment 1 had ik al zoiets van "Dan laat je het de FBI/politie toch doen?" En dan hebben ze 3 advocaten die dit niet kunnen verzinnen, terwijl dit zelfs nu ook regelmatig op deze manier gedaan wordt om dat gebeuren te omzeilen.
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Nu 4 afleveringen gezien. Blijft wel leuk, maar seizoen 1 was veel sterker door onder andere het doorlopende verhaal. Nu lost het team onder leiding van Kirkman elke week weer een “grootst” wereldprobleem op. Kwaliteit is, vind ik, stuk minder. Blijkt ook wel uit de beoordelingen per aflevering op IMDB.....
Personeel van de president die advies 'A' geeft of er niet uit komt, president die zelf in actie komt en het advies niet opvolgt of met een briljante oplossing komt. En Kirkman wordt ZO idioot sympathiek neergezet dat het best irritant begint te worden.
Dus, de eerste serie die ik laat vallen als ik geen tijd of zin meer heb.
S01 was wel leuk, maar in s02 na een aflevering of 4 afgehaakt, het gaat nergens meer over. De kwaliteit van de serie is echt om te huilen.RiCk schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 16:23:
Wie volgt het nog hier?
Nu 4 afleveringen gezien. Blijft wel leuk, maar seizoen 1 was veel sterker door onder andere het doorlopende verhaal. Nu lost het team onder leiding van Kirkman elke week weer een “grootst” wereldprobleem op. Kwaliteit is, vind ik, stuk minder. Blijkt ook wel uit de beoordelingen per aflevering op IMDB.....
Ook dat Hannah opeens verliefd is op die Engelse kerel..
Voor veel mensen ook nog leuk om te volgen, maar er zal toch ook een serieus deel afhaken, als er niet snel terug een goede rode lijn in het seizoen komt.
Wat een enorme slechtheid ja. Een typisch Amerikaanse steeg (breed, met van die condens wat uit ventilatiegaten komt) en dan Amsterdam er digitaal achter plakken. We zouden willen dat stegen in een Nederlandse stad zo breed warenSpotmatic schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 22:15:
[...]
Het meest curieuze vond ik nog wel de auto's in de "Nederlandse" loods. Iets wat leek op een klassieke Ford Cortina, maar dan met gele moderne kentekenplaten.En daarnaast overduidelijk een bordeauxrode Lada Niva. Typisch auto's die je in het Nederlandse straatbeeld aantreft.

En dat "Nederlands"... ik mag toch hopen dat die Russische volzinnen van de president wél in orde waren...
Wat ik van het 2e moet vinden weet ik nog niet...
Uiteindelijk vond ik seizoen 1 toch best sterk, seizoen 2 af en toe wat minder, met wel een paar goede afleveringen ertussen. En vooral aflevering 10 (de laatste voor nu) was toch wel even slikken.
The devil is in the details.
Net aflevering 10 gezien en inderdaad, onverwacht... 28 februari gaat het feest weer verder.Hahn schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 21:58:
Paar weken geleden weer verder gegaan met Designated Survivor nadat ik (denk ik) een jaartje geleden een paar afleveringen had gekeken, maar het me toen niet helemaal kon overtuigen om verder te kijken.
Uiteindelijk vond ik seizoen 1 toch best sterk, seizoen 2 af en toe wat minder, met wel een paar goede afleveringen ertussen. En vooral aflevering 10 (de laatste voor nu) was toch wel even slikken.
Uhm.. Je snapt dus niet dat hij op dat moment zijn eigen dood maar aan het faken was omdat hij exposed was? Dus een beetje theatraal vallen pas daar wel bij. Het was letterlijk ook gewoon nep...vanaalten schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 22:22:
Mwah, slecht einde. Brit wordt recht van voren in z'n borst geschoten en valt dan miraculeus zijwaarts van de brug, over de railing heen. Kwam behoorlijk nep over. En natuurlijk overleeft 'ie het, want natuurlijk had hij een kogelvrij vest aan. Meh. Kwaliteit is het bepaald niet.
Wel interessant einde. Ik vond dit seizoen echt geen ene reet aan. Allemaal kleine frutverhaaltjes die nergens over gaan (bosbrand, religekkies, virus, oorlogsheld, bijensterfte etc.) en een enorm oninteressant overkoepelend verhaal met die rechtzaken/moeder.
Gelukkig hebben ze het met dit einde weer wat interessanter gemaakt, want anders waren wij denk ik gestopt met kijken.
Jawel, dat snap ik. En jij. En dat zou Hannah ook moeten snappen. Je moet letterlijk zien nadat je die kogel hoog op z'n borstkas hebt gemikt dat 'ie zelf actief over de railing springt, in plaats van dat 'ie neerstort zoals zou gebeuren zonder vest.Angeloonie schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 09:09:
Uhm.. Je snapt dus niet dat hij op dat moment zijn eigen dood maar aan het faken was omdat hij exposed was? Dus een beetje theatraal vallen pas daar wel bij. Het was letterlijk ook gewoon nep...
Wat mij betreft is het dus ongeloofwaardig dat Hannah er zo intrapt.
Dat is met wel meer dingen in deze serie.. zo van "heb je dat serieus niet door?"vanaalten schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 12:46:
[...]
Jawel, dat snap ik. En jij. En dat zou Hannah ook moeten snappen. Je moet letterlijk zien nadat je die kogel hoog op z'n borstkas hebt gemikt dat 'ie zelf actief over de railing springt, in plaats van dat 'ie neerstort zoals zou gebeuren zonder vest.
Zelfs mét kogelvrij vest is het ongeloofwaardig dat ie over een railing springt. Typisch filmdingetje dat je dan zomaar weer op kunt staan en wegrennen. In de realiteit heb je een klaplong en/of gekneusde ribben en lig je te kreunen op de grond van de overwelmende pijn. Dan doe je echt niets meer.vanaalten schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 12:46:
[...]
Jawel, dat snap ik. En jij. En dat zou Hannah ook moeten snappen. Je moet letterlijk zien nadat je die kogel hoog op z'n borstkas hebt gemikt dat 'ie zelf actief over de railing springt, in plaats van dat 'ie neerstort zoals zou gebeuren zonder vest.
Zelfde met traangas. In films rennen ze er met een zakdoekje voor hun mond doorheen. In de realiteit zie je gewoon niets meer en ben je gewoon alleen maar bezig met je neus en ogen.
Maakt dat films minder vermakelijk? Imo niet.
Cunning linguist.
dat vind je ongeloofwaardig? vind je niet dat het vooral misgaat met het feit dat ze hem lekker laat wegdrijven en lekker in de kroeg een drankje gaat zitten weg-sippen?vanaalten schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 12:46:
[...]
WTF? Is ze dood? Ik kan niet wachten tot 1 maart!
Eerste seizoen was wel sterker dan tweede seizoen trouwens. Maar ook het iets mindere tweede seizoen is heel goed te kijken.
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Mx. Alba schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 13:38:
WTF? Is ze dood? Ik kan niet wachten tot 1 maart!
http://variety.com/2017/t...ies-the-first-1202574260/
[ Voor 1% gewijzigd door Mx. Alba op 21-02-2018 14:04 ]
algalid schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 13:48:
[...]
spoiler:Die side story met die moeder is dan eindelijk(!) afgelopen en dan zo'n einde. Maar goed, ze ging toch al naar de exit omdat ze in een andere serie speelt:
http://variety.com/2017/t...ies-the-first-1202574260/
Ik heb het maar even voor je tussen spoiler tags gezet, want in andere serie-topics wordt dergelijke informatie die niet uit uitgezonden afleveringen afkomstig is niet op prijs gesteld.
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Wel, het mag in spoiler maar de grote Amerikaanse TV sites zien het als afgehandeld en uitgezondenMx. Alba schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 14:05:
[...]
Ik heb het maar even voor je tussen spoiler tags gezet, want in andere serie-topics wordt dergelijke informatie die niet uit uitgezonden afleveringen afkomstig is niet op prijs gesteld.
Die discussie is al meerdere malen gevoerd. De consensus is altijd terechtgekomen op: als het niet in een officiële aflevering is uitgezonden, dan moet het in spoilertags.algalid schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 14:20:
[...]
Wel, het mag in spoiler maar de grote Amerikaanse TV sites zien het als afgehandeld en uitgezonden
De rode draad was/is het overlijden van z'n vrouw*, maar verder is het vrij mak wat mij betreft. Het blijft een leuke serie (vooralsnog) maar de kwaliteit van seizoen 1 is ver te zoeken.Ramon schreef op zondag 4 maart 2018 @ 12:27:
Designated Survivor is weer terug na de winterpauze. Moet zeggen dat ik me dit keer wel een beetje ergerde aan het "wekelijkse drama en het komt altijd weer goed"-idee. Maargoed zal het toch wel blijven kijken
[ Voor 13% gewijzigd door TommyGun op 24-04-2018 16:47 ]
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Niet echt duidelijk waarom
/edit
Deze is duidelijker
http://variety.com/2018/t...rama-canceled-1202807925/
[ Voor 33% gewijzigd door FreakNL op 12-05-2018 07:30 ]

Ik ben benieuwd hoe ze het gaan afsluiten.
Is het allemaal al niet opgenomen? Hoop niet dat het met een cliffhanger stopt zoals je wel meer ziet.Hahn schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 11:03:
Ik ben benieuwd hoe ze het gaan afsluiten.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Either way, kan ik nog wel benieuwd zijn, toch?Gunner schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 11:05:
[...]
Is het allemaal al niet opgenomen? Hoop niet dat het met een cliffhanger stopt zoals je wel meer ziet.
Zeker. Moet er zelf nog een paar episodes kijken dus ik weet nog niet welke kant het opgaat.
Ben het verder wel met je eens, in het begin was het nog wel ergens origineel maar werd het wel iets minder gaandeweg Seizoen 2 maar een seizoen 3 had ik zeker gekeken.
Wat ik wel goed vond is dat ik Kiefer Sutherland niet meer als Jack Bauer zag.
[ Voor 4% gewijzigd door Gunner op 12-05-2018 11:08 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Was ergens ook wel te verwachten dat het zou stoppen, het was nog wel leuk om naar te kijken maar de rode draad mistte een beetje het tweede seizoen en dat vinden veel mensen blijkbaar belangrijk tegenwoordig.
[ Voor 50% gewijzigd door Ramon op 12-05-2018 11:11 ]
'Episode 22 available on 17 May' zegt mijn Netflix, dus ik denk het (gelukkig) nietRamon schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 11:07:
Beide seizoenen hebben nu 21 afleveringen gehad dus ik denk dat het hierbij gaat blijven om eerlijk te zijn.
Volgens IMDB zal nr 22 wel de laatste zijn.Hahn schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 11:21:
'Episode 22 available on 17 May' zegt mijn Netflix, dus ik denk het (gelukkig) niet
Gisteren werd ook aangekondigd dat het geannuleerd wordt:
Variety - ‘Quantico,’ ‘Designated Survivor’ Canceled by ABC
Yep, zoals FreakNL in "[Serie] Designated Survivor" al zeialgalid schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 11:38:
[...]
Volgens IMDB zal nr 22 wel de laatste zijn.
Gisteren werd ook aangekondigd dat het geannuleerd wordt:
Variety - ‘Quantico,’ ‘Designated Survivor’ Canceled by ABC
Oeps, wist niet dat er zoveel DS berichten waren, excuses!
Het seizoen was halverwege al aan het slabakken, ik had het wel verwacht. Wist niet dat er zoveel showrunners waren maar verklaart wel waarom het seizoen all over the place was. Eerst was er de jacht op de slechterik van seizoen 1 maar nadat die dood was sleepte het seizoen zich voort. En de laatste afleveringen was er dan ineens wel een doorlopend verhaal.
Zal niet gemist worden (door mij).
Ja alles is allang gedraaid en was ook al gedraaid voor de annulering kwam. Dat geeft dus helaas niet veel goeie moed op een bevredigend einde.Gunner schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 11:05:
[...]
Is het allemaal al niet opgenomen? Hoop niet dat het met een cliffhanger stopt zoals je wel meer ziet.
Vind het verder wel prima zo. Seizoen 2 was erg matig met alle Case of the Week afleveringen en het tweede deel van seizoen 1 werd eigenlijk ook al minder. Annulering is wel terecht als je het mij zou vragen.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Hopelijk nemen ze nieuwe schrijvers om het zwakke 2e seizoen te doen vergeten en kunnen ze wat meer pit aan als een grote kabelzender niet mee aan tafel zit om de scherpe kanten er af te rijden.
DS heeft als je het mij vraagt wel een hoop potentie, en ik vind het beter weg kijken dan veel andere Amerikaanse series die vooral een kopie van een kopie van een kopie zijn
Ik had al geen gewone TV meer, maar ik merk de laatste maanden dat ik ook steeds minder Netflix begin te kijken.
Aangezien we nog niet weten of het wordt overgenomen is het moeilijk te zeggen. Ik zou ophouden bij de mid season finale, dat geeft ietwat closure. Morgen weten we of de finale iets wordt maar denk dat die een vette cliffhanger zal zijn.PWM schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 23:07:
Ik ben net begonnen in S02. Heeft het nog zin die af te kijken? Of eindigen we met de cliffhanger die dus niet afgemaakt word.
Jammer dat het gestopt is
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Misschien ter compensatie weer eens naar Back to the future kijken.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Edit: ja dus, maar had hem niet herkend.
[ Voor 35% gewijzigd door jopie op 12-08-2018 21:33 ]
Niet herkend? Watjopie schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 21:30:
Doet hij dan mee in designated survivor?
Edit: ja dus, maar had hem niet herkend.
@Shabbaman Ik vond het niet storend, juist knap dat 'ie nog acteert ondanks z'n ziekte.
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Enige dat wel echt enorm opviel is het SJW gehalte en alles over acceptatie, LGBTBBQ etc wat ze er in gepropt hebben. Was gewoon echt te veel en kwam zo geforceerd over af en toe.
Ook gekeken, eeuwig zonde van Meggy Q..Angeloonie schreef op maandag 1 juli 2019 @ 10:08:
Ik vond hem juist wel weer wat beter dan het vorige seizoen. Vorige seizoen waren vooral iedere episode een minicrisis met een slap overkoepelend verhaal, nu was het veel meer een hoofdlijn met wat bijverhaaltjes.
Enige dat wel echt enorm opviel is het SJW gehalte en alles over acceptatie, LGBTBBQ etc wat ze er in gepropt hebben. Was gewoon echt te veel en kwam zo geforceerd over af en toe.
Wel te veel LGBTBBQ gehalte ja, hoop op een 4e seizoen
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
De rol van Isabel Pardo was helemaal gek, dat was 1 grote SJW act. Natuurlijk ook nog even euthanasie er tussendoor fietsen (ook hot topic) en het was compleet.
Ik vond het zonde, aangezien het poltitieke verhaal (nu bedoel ik dus wel het plot
Kappen met het geforceerd inbrengen van de boodschap op de achtergrond voor seizoen 4 graag.
Zeg collega, zou je die misgendering willen corrigeren?PWM schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 14:06:
Elke aflevering was politiek geladen. Dan bedoel ik niet het plot aan sich, maar inderdaad de acceptatie van Homo's, Trans en Latino's. Het vervelende was dat het nogal over the top in het script geschreven was (ah, daar is de Transexuele schoonzus van de president die we nooit eerder hebben gezien).
De rol van Isabel Pardo was helemaal gek, dat was 1 grote SJW act. Natuurlijk ook nog even euthanasie er tussendoor fietsen (ook hot topic) en het was compleet.
Ik vond het zonde, aangezien het poltitieke verhaal (nu bedoel ik dus wel het plot), deze keer wel beter was.
Kappen met het geforceerd inbrengen van de boodschap op de achtergrond voor seizoen 4 graag.
And you're saying SJW like it's a bad thing...
Ik vond het laatste seizoen wel interessant. Vooral interessant om te zien hoe zijn wil om te winnen het uiteindelijk toch (deels) won van zijn ethische principes.
Te veel LHBTQIA+? Hoezo? Er zit een trans persoon in. En een homo-stel. En dat is al te veel volgens jou? Ik ken persoonlijk tientallen trans mensen. Niet alleen omdat ik in het LHBTQIA+-circuit rondhang, maar bijvoorbeeld ook de zoon van een collega, die ik dus ook gekend zou hebben zonder me zelf actief in de "scene" te begeven. Er is echt geen ongewoon hoog aandeel LHBTQIA+ in de serie. Wat wel uitzonderlijk is is dat daar wat meer aandacht aan besteed wordt dan "normaal"... Maar ja, "normaal" wordt het weggemoffeld of gemisrepresenteerd, dus dan lijkt een normale representatie inderdaad misschien overdaad, terwijl het dat dus niet is.Mars18 schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 07:33:
[...]
Ook gekeken, eeuwig zonde van Meggy Q..
Wel te veel LGBTBBQ gehalte ja, hoop op een 4e seizoen
[ Voor 27% gewijzigd door Mx. Alba op 03-07-2019 16:50 ]
Zeg dan gewoon schoonzus? En juist dat het niet zo bedoeld is is wat het zo pijnlijk maakt...PWM schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 16:50:
Moet zeggen dat de zwager in deze oprecht niet zo bedoeld was
Bedankt voor het aanpassen trouwens.
[ Voor 7% gewijzigd door Mx. Alba op 03-07-2019 16:51 ]
Maar als je dit allemaal introduceert in een serie met 10 afleveringen, en elk stuk een deel van het verhaal geeft, dan ben je niet meer naar een serie maar naar een pamflet aan het kijken.
Toch is dat wel degelijk de dagelijkse realiteit van iemand die tot een minderheidsgroep behoort die zich in het politieke circus begeeft. Vraag het maar aan bijvoorbeeld AOC in de Amerikaanse senaat of aan Sylvana Simons in de Amsterdamse gemeenteraad. Die zijn dagelijks met dergelijke kwesties bezig. Juist doordat anderen daar niet of nauwelijks mee bezig zijn valt die last voornamelijk op mensen die zelf tot de benadeelde groep behoren - mits die er überhaupt zijn.PWM schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 16:57:
Het probleem is niet dat er een homostel in zit, niet een transpersoon, niet een Latino die achter elk onderwerp of seksisme of racisme ziet en niet dat er iemand euthanasie wil plegen.
Maar als je dit allemaal introduceert in een serie met 10 afleveringen, en elk stuk een deel van het verhaal geeft, dan ben je niet meer naar een serie maar naar een pamflet aan het kijken.