Beste Tweakers,
Ik ben aan het onderzoeken welke VPS ik het beste kan huren. Ik wil deze VPS (Centos 7) gaan gebruiken voor mezelf en mijn eigen website hosten. Later misschien nog een aantal andere domeinen hosten maar niks bijzonders.
Nou heb ik op dit forum veel negatieve reacties gelezen over Strato/Versio, dit was wel in 2014/2015. Is deze mening nog veranderd in de loop van de tijd?
Zit er dan zoveel verschil in kwaliteit tussen TransIP en Strato/Versio? Daarnaast lees ik veel goede verhalen over TransIP.
Hieronder een kleine opsomming van beschikbare VPS'en bij de hosting providers
TransIP:
1 Intel Xeon
1.024 MB
50 GB SSD
1.000 GB Dataverkeer
Prijs: €5 (eerste maand, daarna €10)
Strato:
2 CPU vCores
2 GB RAM
200 GB SSD/HDD
Traffic unlimited
Prijs: € 4.5 (eerste mand, daarna €9)
Versio:
Geheugen: 1.024 MB RAM
CPU Cores: 1
Hardeschijf: 100 GB
Dataverkeer: 2.000 GB
Prijs: €9.99
Het prijs verschil is nogal groot, maar natuurlijk wil ik wel kwaliteit. Waar zouden jullie voor kiezen? Of zijn er nog betere keuzes aan hosting providers?
Bedankt alvast voor de reacties.
Ik ben aan het onderzoeken welke VPS ik het beste kan huren. Ik wil deze VPS (Centos 7) gaan gebruiken voor mezelf en mijn eigen website hosten. Later misschien nog een aantal andere domeinen hosten maar niks bijzonders.
Nou heb ik op dit forum veel negatieve reacties gelezen over Strato/Versio, dit was wel in 2014/2015. Is deze mening nog veranderd in de loop van de tijd?
Zit er dan zoveel verschil in kwaliteit tussen TransIP en Strato/Versio? Daarnaast lees ik veel goede verhalen over TransIP.
Hieronder een kleine opsomming van beschikbare VPS'en bij de hosting providers
TransIP:
1 Intel Xeon
1.024 MB
50 GB SSD
1.000 GB Dataverkeer
Prijs: €5 (eerste maand, daarna €10)
Strato:
2 CPU vCores
2 GB RAM
200 GB SSD/HDD
Traffic unlimited
Prijs: € 4.5 (eerste mand, daarna €9)
Versio:
Geheugen: 1.024 MB RAM
CPU Cores: 1
Hardeschijf: 100 GB
Dataverkeer: 2.000 GB
Prijs: €9.99
Het prijs verschil is nogal groot, maar natuurlijk wil ik wel kwaliteit. Waar zouden jullie voor kiezen? Of zijn er nog betere keuzes aan hosting providers?
Bedankt alvast voor de reacties.