"Search for an app" op Windows Phone

Pagina: 1
Acties:

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Op sommige pagina's krijg ik de melding "search for an app in the store" (twee keer op deze pagina: Buitenlandse TV Series 2016-2017). Ik vermoed dat het door de signature van Donstil komt, maar dat weet ik niet zeker. Ik weet ook niet zeker of het een bug is hoor, of dat het wat jullie betreft prima is. Het valt me sinds een paar dagen pas op, vandaar.
Edit: ik heb het nu ook op deze pagina: Het grote Audi topic - Deel 5, en daar heeft donstil niet gepost. Het ligt misschien toch ergens anders aan dan)...

[ Voor 27% gewijzigd door sig69 op 11-10-2016 22:19 ]

Roomba E5 te koop

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:45

InFamous

excommunicado

Op welk device en browser komt dit voor?

Ah, Windows Phone dus.
Heb je een concreet voorbeeld waar dit gebeurt?

[ Voor 23% gewijzigd door InFamous op 11-10-2016 22:20 ]

Formerly known as Ragdoll

• sig69
  • Nu online
InFamous schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 22:18:
Op welke device en browser komt dit voor?

Hier op iOS en ik krijg geen melding over een app. Heb je een concreet voorbeeld waar dit gebeurt?
IE op Windows Phone 8.1, Nokia Lumia 920. Zie mijn edit voor voorbeelden.

Roomba E5 te koop

• InFamous

InFamous

excommunicado

Toevallig geen Youtube app geïnstalleerd?

Op beide pagina's zie ik namelijk youtube linkjes / embedded video's voorbij komen.

Krijg je hier nu ook de melding?

[ Voor 24% gewijzigd door InFamous op 11-10-2016 22:23 ]

• sig69
  • Nu online
Dat viel me zojuist ook op, want op de eerste pagina die ik noemde staan twee video's en krijg ik twee meldingen.
Ik krijg de melding hier nu ook ja. Ik heb inderdaad geen Youtube app geïnstalleerd, de embedded video's werken prima. Dit is wel pas sinds kort, misschien wel sinds de introductie van lazy loading. Kan ik dat uitzetten, om te testen?

[ Voor 5% gewijzigd door sig69 op 11-10-2016 22:28 ]

Roomba E5 te koop

• InFamous

InFamous

excommunicado

sig69 schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 22:27:
Dat viel me zojuist ook op, want op de eerste pagina die ik noemde staan twee video's en krijg ik twee meldingen.
Ik krijg de melding hier nu ook ja. Ik heb inderdaad geen Youtube app geïnstalleerd, de embedded video's werken prima. Dit is wel pas sinds kort, misschien wel sinds de introductie van lazy loading. Kan ik dat uitzetten, om te testen?
Dit kan je waarschijnlijk eerder zoeken bij Youtube, AFAIK laat tweakers geen meldingen zien over apps.

[ Voor 3% gewijzigd door InFamous op 11-10-2016 22:30 ]

• sig69
  • Nu online
Dat is waarschijnlijker inderdaad. Dacht misschien wordt er door tweakers iets anders gedaan bij het lazy loaden van embedded Youtube video's, maar het zal eerder bij Youtube zelf vandaan komen. Wel handig dat hij een lijstje met drie muziek players opent in de store dan :)

Roomba E5 te koop

Pagina: 1