Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OsiriS.nl
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-08 14:39
Dat laatste kan goed kloppen, check dit maar eens: linkje

De belangrijke Temporal filtering is btw niet mogelijk met SLI :?

Los van de hick-ups is het een leuke game om te spelen. Ook het feit dat MP verwerkt is in de SP vind ik wel lachen! WD niet veel gespeeld maar ik denk dat ik WD2 toch een stuk meer ga spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
OsiriS.nl schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 08:42:
Dat laatste kan goed kloppen, check dit maar eens: linkje
Bizar! Dat verklaart een hoop van mijn problemen, thanks :)

Ik vind trouwens temporal filtering niet zo mooi. Het is dezelfde techniek als consoles gebruiken en maakt alles super blurry, vooral als je aan het rondrijden bent. Ik zou het uitzetten als je PC het aan kan. Wel handig als je oude hardware hebt.

[ Voor 25% gewijzigd door Avioto op 02-12-2016 10:30 ]

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilltris
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-06-2023
Is het niet mogelijk om dit topic te splitsen naar een een [CONSOLE]Watch Dogs 2 en een [PC] Watch Dogs 2? Dan kan in de [CONSOLE] topic inhoudelijk over het spel gepraat worden en kan het PC meester ras in hun eigen topic lopen klagen dat hun computer het spel niet aankan en discussiëren over welke instellingen je moet aanpassen om het spel te kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:25

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Nilltris schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 12:55:
Is het niet mogelijk om dit topic te splitsen naar een een [CONSOLE]Watch Dogs 2 en een [PC] Watch Dogs 2? Dan kan in de [CONSOLE] topic inhoudelijk over het spel gepraat worden en kan het PC meester ras in hun eigen topic lopen klagen dat hun computer het spel niet aankan en discussiëren over welke instellingen je moet aanpassen om het spel te kunnen spelen.
Feitelijk was die er al, maar die is wel gesloten door een mod :? :
Watch Dogs 2 hardware & performance topic

Update; de OP is niet heel goed, toegegeven, dat zal het sluiten hebben verklaard idd.

[ Voor 6% gewijzigd door DerOllie op 02-12-2016 15:06 ]

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 05-08 00:10
Nilltris schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 12:55:
Er zijn voor alle platformen samen op dit moment pas 8 pagina's aan reacties op dit spel. Beetje overdreven om dit te splitten, immers krijg je dan 4 pagina's per topic. Daarnaast kunnen PC en Console gamers elkaar helpen met vraagstukken ingame.

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 07:19

swv

DerOllie schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 13:58:
[...]

Feitelijk was die er al, maar die is wel gesloten door een mod :? :
Watch Dogs 2 hardware & performance topic
Die startpost slaat natuurlijk ook helemaal nergens op :F Misschien dat het in goed overleg wel mogelijk is? Aan de andere kant loopt dit topic niet zo hard. Dus laten we dan afspreken dat de posts nuttig blijven. En dus niet tientallen posts achter elkaar met specs en loopt slecht/loopt goed bij mij. Want ik heb de indruk dat daar niemand mee geholpen is. Dat er performance problemen zijn weten nou wel toch? Kan je beter bij Ubisoft gaan klagen. Dan wordt het nog gepatcht ook ;)

Ik heb al best veel uren in het spel zitten en het verveelt nog niet. Ik moet wel zeggen dat ik bewust niet uren achter elkaar speel, maar meer het spel regelmatig even opstart. ik wissel namelijk ook nog af met Uncharted 4 welke ik vanwege de PS4 Pro weer opnieuw ben gaan spelen. Wat betreft WD2 ben ik benieuwd wat er te doen is wanneer ik klaar ben met de storyline. Iemand die al zover is? Mag eventueel tussen spoilertags.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoepap
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04-2022
voor zij die de game op 4k spelen: blijkbaar kan je een 5 gb grote high res texture pack downloaden
http://store.steampowered.com/app/525010/
Je gpu moet wel minstens 6gb ram hebben
Hier wat meer uitleg:
https://www.techpowerup.c...lysis/Watch_Dogs_2/4.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dierkx36
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-08 00:33
Sjoepap schreef op donderdag 1 december 2016 @ 07:47:
Hoe goed is watch dogs 2 geoptimaliseerd voor pc? Hoe draait het bij jullie?
Hier gaat het wel redelijk goed op 4K :Y

(I7 6700K @ 4,4GHz , 16GB 2800 Mhz RAM, Gigabyte GTX 1080 Gaming G1 en Intel 750 PCI-E SSD)

Normaal hengelt fps tussen 50 en 60, in de stad als je wat aan het doorrijden bent zakt hij naar 40, alleen valt het niet echt op :N
Heb alleen wel last dat het beeld ineens een tel op zwart gaat :?

Gebruik de laatste Geforce driver (die van van de week) en instelling in WD2 zijn very high, SAn Fransico fog aan, Ambient Occulsion op HBAO+ en Temperal Filtering op aan

Inhoud : 40% cynisme, 50% sarcasme en 10% caffeine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-08 18:48
Sjoepap schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 14:58:
voor zij die de game op 4k spelen: blijkbaar kan je een 5 gb grote high res texture pack downloaden
http://store.steampowered.com/app/525010/
Je gpu moet wel minstens 6gb ram hebben
Hier wat meer uitleg:
https://www.techpowerup.c...lysis/Watch_Dogs_2/4.html
Die texture pack is toch niet alleen voor een 4k resolutie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 12:32
Mensen met mic die wat co-op missies willen doen? (pc). pm altijd welkom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoepap
jaaoie17 schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 17:57:
[...]

Die texture pack is toch niet alleen voor een 4k resolutie?
Het is een high res texture pack, dus bedoeld voor hoge resoluties. Misschien valt 1440p daar ook nog wel onder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
dierkx36 schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 15:48:
[...]

Hier gaat het wel redelijk goed op 4K :Y

(I7 6700K @ 4,4GHz , 16GB 2800 Mhz RAM, Gigabyte GTX 1080 Gaming G1 en Intel 750 PCI-E SSD)

Normaal hengelt fps tussen 50 en 60, in de stad als je wat aan het doorrijden bent zakt hij naar 40, alleen valt het niet echt op :N
Heb alleen wel last dat het beeld ineens een tel op zwart gaat :?

Gebruik de laatste Geforce driver (die van van de week) en instelling in WD2 zijn very high, SAn Fransico fog aan, Ambient Occulsion op HBAO+ en Temperal Filtering op aan
Ik speel ook alles op ultra, extra details op 100%. Heb die ene aa op smaa staan en heb Temperal Filtering aan. Voor de rest alles op het hoogst. Resolutie op 1080p. Heb geen fps meter of wat gebruikt, maar ik schat wel rond de 60 fps, maar als ik eenmaal die temp filtering uitzet kakt de fps in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Meer mensen waarvan de multiplayer niet meer werkt? Ik kan nog wel multiplayer missies doen maar de Hack en Bounty dingen werken niet meer. Staat minutenlang te zoeken en geeft dan aan dat er momenteel geen spelers zijn, dit is echter al dagen zo.

Ik moet namelijk nog een iemand omleggen binnen de bounty mode voor de bounty trophy :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
wat heeft de laatste update gebracht ? ik merk dat de performance slechter is geworden in-game. ik heb de high resolution pack geinstalleerd, zou het met dit te maken hebben ? (ik speel op 1080P)

i7 3770k
evga gtx 980 ti classified
16gb ram

[ Voor 11% gewijzigd door Farabi op 04-12-2016 01:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
lennox-06 schreef op zondag 4 december 2016 @ 01:54:
wat heeft de laatste update gebracht ? ik merk dat de performance slechter is geworden in-game. ik heb de high resolution pack geinstalleerd, zou het met dit te maken hebben ? (ik speel op 1080P)

i7 3770k
16gb ram
Speel jij ook met Temperal Filtering aan. Ik zie bij verschillende benchmarks dat je met een 1080gtx rond de 75fps moet halen met Temperal Filtering uit op ultra preset. Ik haal echt geen 75 fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
jaaoie17 schreef op zondag 4 december 2016 @ 04:42:
[...]

Speel jij ook met Temperal Filtering aan. Ik zie bij verschillende benchmarks dat je met een 1080gtx rond de 75fps moet halen met Temperal Filtering uit. Ik haal echt geen 75 fps.
ja, die heb ik aanstaan. de rest van de instellingen heb ik op ssao en high staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
lennox-06 schreef op zondag 4 december 2016 @ 12:00:
[...]

ja, die heb ik aanstaan. de rest van de instellingen heb ik op ssao en high staan.
Als ik alles op ultra zet met temperal Filtering aan, gaat tie mega vloeiend. Zet ik dat uit haal ik echt geen 75-80 fps wat ik wel in die benchmarks terug zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
jaaoie17 schreef op zondag 4 december 2016 @ 12:08:
[...]

Als ik alles op ultra zet met temperal Filtering aan, gaat tie mega vloeiend. Zet ik dat uit haal ik echt geen 75-80 fps wat ik wel in die benchmarks terug zie.
klopt, dat merkte ik ook bij mij. heel raar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
lennox-06 schreef op zondag 4 december 2016 @ 12:10:
[...]

klopt, dat merkte ik ook bij mij. heel raar..
Of zullen ze in die benches toch niet alles op ultra hebben gezet. Want nergens in die benches kan ik aflezen welke exacte settings ze gebuiken.

Als ik de schaduwen van HFTS naar ultra zet, gaat het meestal heel vloeiend. Daarbij kan ik de msaa ook op 2x zetten met Temporal Filtering off en de rest op ultra.

[ Voor 20% gewijzigd door jaaoie17 op 05-12-2016 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoepap
Maakt die temperal filtering een groot verschil op visueel vlak? Zie het spel er merkbaar beter uit met/zonder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Laatst online: 14:50

Dhrax

Prog Lord

Sjoepap schreef op maandag 5 december 2016 @ 08:44:
Maakt die temperal filtering een groot verschil op visueel vlak? Zie het spel er merkbaar beter uit met/zonder?
Het is een behoorlijk verschil inderdaad. Het ziet er zonder TF gewoon een stuk fraaier uit, maar reken gelijk gemiddeld 30/40 fps minder. Het is op mijn systeem onspeelbaar zonder gebruik te maken van TF. Zonder TF zit ik teveel in de 30 regionen en dat wil je niet. Met TF houd ik ook geen strak 60, maar dips onder de 40 komen weinig voor, alleen bij veel actie. Dit bij een 1920*1080 resolutie, alles op Ultra en Extra Details 0%.

Al met al mag Ubisoft nog wel een hoop gaan fixen, de game is met alle toeters en bellen aan op geen enkel systeem fatsoenlijk te spelen.

[ Voor 4% gewijzigd door Dhrax op 05-12-2016 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Al even zitten googelen, maar krijg er geen zinnig antwoord op; wanneer komt die Zodiac missie beschikbaar in game? Ik heb de code ingewisseld, dus de missie zit in de game, en ik dacht eerder ergens te lezen dat de missie beschikbaar kwam wanneer je 1 miljoen volgers hebt, daar zit ik al overheen, maar ik zie nog geen side-mission verschijnen. Moet je een bepaalde main mission ook al hebben gedaan misschien?

Self-update: Gevonden, inderdaad meer dan 1.1 miljoen volgers, maar ook een bepaalde missie moet je gedaan hebben. Die heb ik nu gedaan, en toen kwam inderdaad de Zodiac missie naar voren...

[ Voor 18% gewijzigd door DerOllie op 11-12-2016 18:44 ]

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17-08 22:38
Hoe is de game verder, naast alle performance discussie?

Bevat deze game nou ook nog veel random content/zij-missies/activities? Zonder dat dit de verplichte Ubisoft-praktijken zijn? Of andere leuke gadgets om in de wereld mee te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax

Dhrax

Prog Lord

Divak schreef op maandag 5 december 2016 @ 15:10:
Hoe is de game verder, naast alle performance discussie?
Erg vermakelijk. Ik word continue afgeleid met side missies, online content of plaatsen waar je voorbij loopt en toch even wilt kijken. Al met al (voor mij) indicatoren voor een sterke afwisselende game.

Je kunt eigenlijk zoveel klooien als je wilt. zonder bezig te zijn met de main storyline.

Bovendien is er naadloze integratie met een Xbox of Playstation controller, hetgeen het spelen net weer wat leuker maakt. Dit soort games spelen gewoon super met een gamepad.

[ Voor 26% gewijzigd door Dhrax op 05-12-2016 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basjuhh
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-08 14:34
Speel watch dogs op de ps4. Heb het idee dat er geen surround sound is. Soms hoor ik achter me geluid als een politie me op de hielen zit of als ik een kantaarnpaal omver rij. Maar vind dat er zo goed als geen omgevingsgeluid is. Ook als ik bij dialogen de camera draai naar achter dan hoor ik mensen niet meer praten. Ps4 staat op prefer dolby. Bij battlefield 1 werkt surround prima met de huidige settings en aansluiting... ligt dit aan watch dogs of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Zo ik heb hem uit. 100% op de Ps4.
Vermakelijke game.

Niet de vrije wereld game zoals GTA dat is maar gewoon een prima actie game in een vrije wereld.

Ik merkte richting het eind wel wat herhaling in de missies helaas maar verder een prima voldoende.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
Donstil schreef op maandag 5 december 2016 @ 22:25:
Zo ik heb hem uit. 100% op de Ps4.
Vermakelijke game.

Niet de vrije wereld game zoals GTA dat is maar gewoon een prima actie game in een vrije wereld.

Ik merkte richting het eind wel wat herhaling in de missies helaas maar verder een prima voldoende.
Ben eigenlijk van plan alleen de verhaal missies te doen. Ga je het dan moeilijk krijgen of valt het wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-08 15:00

-SaveMe-

-klik-

jaaoie17 schreef op maandag 5 december 2016 @ 23:42:
[...]

Ben eigenlijk van plan alleen de verhaal missies te doen. Ga je het dan moeilijk krijgen of valt het wel mee.
In principe kun je alles wel doen met de basis uitrusting. Heb zelf weinig van de advanced hacking skills gebruikt. Sommige kunnen wel handig zijn (helikopter wegsturen, meer explosives/zappers). Neem de silenced assault rifle mee!

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iinsane
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 10-08 19:07
Heeft iemand een duidelijker plaatje van de tattoo van wrench op zijn keel? Ik kan niks vinden.. staat ook niet in het PDF'je met zijn tattoo's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

iinsane schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 23:13:
Heeft iemand een duidelijker plaatje van de tattoo van wrench op zijn keel? Ik kan niks vinden.. staat ook niet in het PDF'je met zijn tattoo's
Afbeeldingslocatie: http://cdn.mos.cms.futurecdn.net/z6ia6LxLhDKM62yiQwvEm3-1200-80.jpg

De A van Anarchy ?

[ Voor 33% gewijzigd door -SaveMe- op 07-12-2016 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-08 16:54
Lijkt er wel op:

Afbeeldingslocatie: http://patrickaustralia.com.au/wp-content/uploads/anarchy_symbol.png

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iinsane
  • Laatst online: 10-08 19:07
thanks dat is m ja :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dierkx36
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-08 00:33
Bij de "tap into HAUM retrieval data system" missie kom in niet in de server.
Ik heb de key die 1 van de guard's bij zich heeft, "log" vervolgens in op die server (wat het ook mag zijn) en vervolgens zou een scherm moeten zien waarbij je 2 punten moet verbinden om die muurbox te unlocken.

Ik zie het scherm, alleen niet dat "kniestuk" om de 2 punten te verbinnen.

Die ik iets fout of is dit een bug :?

(Het is de PC versie van WD2)

Laat maar, gevonden (denk ik)

[ Voor 4% gewijzigd door dierkx36 op 08-12-2016 11:34 ]

Inhoud : 40% cynisme, 50% sarcasme en 10% caffeine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08-07 21:15
Ik heb nu watch dogs 2 geinstalleerd op de pc, maar ik heb een soort lag af en toe van een paar seconden, fps is rond de 58? Hij rent of rijdt gewoon maar reageert totaal niet op mijn input van mijn keyboard en na een paar seconden (5 tot 10s) gebeurd alles opeens wat ik voorheen deed toen hij niet reageerde.

Edit: Ik heb mijn 360 controller aangesloten en totaal geen last meer van bovenstaande. Het is dus echt een keyboard probleem. Ik heb ook een andere keyboard aangesloten en ook exact hetzelfde probleem.

Edit2: Probleem schijnt aan de game te liggen. Ubisoft heeft hetzelfde probleem met andere games.

Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

[ Voor 42% gewijzigd door Ferio op 09-12-2016 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax

Dhrax

Prog Lord

Ferio schreef op donderdag 8 december 2016 @ 20:40:
Ik heb nu watch dogs 2 geinstalleerd op de pc, maar ik heb een soort lag af en toe van een paar seconden, fps is rond de 58? Hij rent of rijdt gewoon maar reageert totaal niet op mijn input van mijn keyboard en na een paar seconden (5 tot 10s) gebeurd alles opeens wat ik voorheen deed toen hij niet reageerde.

Edit: Ik heb mijn 360 controller aangesloten en totaal geen last meer van bovenstaande. Het is dus echt een keyboard probleem. Ik heb ook een andere keyboard aangesloten en ook exact hetzelfde probleem.

Edit2: Probleem schijnt aan de game te liggen. Ubisoft heeft hetzelfde probleem met andere games.

Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
Wachten op de patch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
Zucht.. dat vermoeden heb ik ook..

Bij andere spellen bij Ubisoft zeggen ze iets over keyboard led onder settings uitzetten... ik weet niet of dit ook bij watch dogs zo is.

Options > 3rd party > disable LED Keyboard Support.

https://www.reddit.com/r/...lay_in_key_presses_on_pc/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muhda
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16:49

muhda

Time & Space traveler

Kan je al missies opnieuw selecteren en spelen of moet je opnieuw met de game beginnen?
Ubisoft zou een patch vrijgeven waardoor het kon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

muhda schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 23:23:
Kan je al missies opnieuw selecteren en spelen of moet je opnieuw met de game beginnen?
Ubisoft zou een patch vrijgeven waardoor het kon...
Patch moet nog komen, dus even wachten nog denk ik...

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-05-2022
Ik heb Watch dogs 2 voor de ps4 nu, wat ik wel heel irr vind is dat je ook de online missies ziet op je kaart. terwijl ik niet online kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Het gebrek aan savepoints is wel dramatisch in dit spel, die laatste missie, wtf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

shoombak schreef op zondag 11 december 2016 @ 14:02:
Het gebrek aan savepoints is wel dramatisch in dit spel, die laatste missie, wtf
Wat is er met die laatste missie dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
soccerroos schreef op zondag 11 december 2016 @ 13:59:
Ik heb Watch dogs 2 voor de ps4 nu, wat ik wel heel irr vind is dat je ook de online missies ziet op je kaart. terwijl ik niet online kan.
In de app map kan je volgens mij de legenda selecteren en aanvinken wat je wilt zien op de map. Deze optie al geprobeerd ?

Moet zeggen dat het zeer verslavend is, toch al weer een aantal uren gespeeld. Eerst op hard, maar toch weer opnieuw begonnen op realistic. Speel het met een controller op PC. Al met al een stuk beter dan deel 1. Wat me alleen opvalt is dat de AI van de mensen een stuk minder is. In deel 1 kreeg je een prijs op je hoofd als ze doorhadden dat je geld aan het stelen was via hun telefoon. Gaf altijd wel leuke taferelen door een bounty-hunter op te blazen met een zelfgemaakte bom :p

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
Spelen zo mensen weinig watch dogs 2 hier of is er ergens nog een topic? :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nilltris
  • Laatst online: 14-06-2023
Ferio schreef op woensdag 14 december 2016 @ 11:19:
Ik denk dat er genoeg mensen spelen maar er gewoon weinig discussie over het spel is.

Toch wel wat mooie dingen in de laatste patch. Voor de gehele patch note zie: http://watchdogs.ubisoft....91-16&ct=tcm:154-76770-32

Vooral:
o For the target player, in NetHack, the hacker’s RC is displayed as a neutral-colored object (instead of red).

• The red targeting line displayed between the enemy and their RC only appears when the RC is profiled, instead of just by targeting it.

• The hacker is warned when their RC is profiled: “RC WAS DETECTED: Your position has been revealed!”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Speel het ook nog elk weekend (heel graag zelfs), maar ik ben eigenlijk een beetje op de rem aan het drukken, missies gingen zo snel dat ik denk dat ik hem zo heb uitgespeeld, en wil de kerstvakantie er ook nog wat plezier aan hebben... Wellicht toch de moeilijkheidsgraad omhoog gooien. :/

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swv

swv

Ik weet niet zo goed wat ik over het spel moet bediscussiëren. Ik heb 'm gewoon uitgespeeld en vandaag op de post gedaan. Dankzij ING heb ik het spel voor netto €0 gespeeld :) Ik vond 'm leuk, maar de uitdaging vond ik ver te zoeken. In bijvoorbeeld GTA bouwt het verhaal zich op en worden de missies ook complexer en gaver (ja helaas ook afgewisseld met rij-daar-en-daar-naartoe-missies). WD2 vind ik in dat opzicht vrij lineair. Leuk om te spelen hoor, daar niet van, maar als je eenmaal wat missies gedaan hebt dan ken je het trucje wel en speel je bijna elke missie op dezelfde manier en dan ervaar je weinig tegenstand. Zo loopt elke vijand een vaste route en door even te observeren weet je ze een voor een om te leggen. An sich wel leuk, maar meer vijanden en betere AI vraagt meer van jouw creativiteit en kunnen. Dan heb je ook nog een RC Car, drone, politie en bendes tot je beschikking welke jouw problemen voor je oplossen. Al met al kom je er dan vrij gemakkelijk vanaf.

Dus onbedoeld toch nog een eindoordeel van mijn kant ;) Het spel is dus redelijk lineair en daardoor blijft discussie over het spel naar mijn idee achterwege. Ik weet amper meer welke missies ik heb gespeeld en welke indruk op mij maakten. Desondanks vond ik het wel vermakelijk om telkens naar een manier te zoeken om op een dak te komen voor het hacken van een antenne of ctOS systeemkastje om vervolgens geconfronteerd te worden met een puzzel (met die knooppunten). De middelen die je tot je beschikking hebt zijn zeker een toevoeging aan de gameplay, al zorgen deze wel voor een zekere onbalans. Al met al wist het spel mij te boeien, en was het een genot om te spelen op de PS4 Pro. Ik heb de intentie om het spel nog een keer te spelen en dan op een niveautje hoger. Dus dat zegt ook wel wat denk ik :) Nu heb ik mijn geld in feite weer terug, en dan koop ik 'm straks weer voor een prikkie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Denk dat dat inderdaad een goede uitleg is.

www.youtube.com/DerOllie

• Ferio
Duidelijk verhaal zo.

IK heb hem vrij weinig gespeeld nog, behoorlijk druk vorige week en deze week. Ik zit nog helemaal aan het begin van het spel. Invasion lijkt mij ook leuk om te doen, zeker na de nieuwe patch dus ik ben benieuwd waar het heen gaat.

De eerste DLC komt geloof ik ook snel eraan.

• swv

swv

Om nog even toe te voegen: De reden om WD2 nu weg te doen is omdat ik de €40 die ik ervoor krijg weer voor een ander spel kan gebruiken, en WD2 na het uitspelen van de verhaallijn weinig meer te brengen heeft. Dat online gebeuren interesseert mij niet zo omdat ik die coop missies graag alleen en op mijn eigen manier wil spelen. Tevens zijn er weinig games waarvan ik de DLC koop. Sticker of outfit DLC vind ik al helemaal onzin dus dan moet het echt een uitbreiding zijn op de gameplay. En dan kan het leuk zijn om een spel na een tijdje (weer) te kopen/spelen wanneer er een GOTY (met alle uitgebrachte DLC) of seasonpass in de aanbieding is.

Ik had mij sowieso niet verdiept in de DLC voor WD2. Dus even kijken: http://www.xgn.nl/nieuws/...ason-pass-details-onthuld DLC Human Conditions en No Compromise lijken mij wel interessant vanwege de extra missies, maar de prijs die daar waarschijnlijk tegenover staat niet ;) Hopelijk komt er dan een GOTY edition over een tijdje.

• Dhrax

Dhrax

Prog Lord

Meer mensen die last hebben van een wederom verslechterde performance na de laatste update ?
Ik had voorheen met Temporal Filtering en SMAA een redelijk ok performance, 40-60. Maar ik merk nu veel dips onder 40 en op drukke stukken vaak beneden de 30.

Ik ben wat aan het stoeien geweest met de settings en heb nu nagenoeg dezelfde performance met MSAA2/4 of TXAA2. Voorheen kreeg ik hier een behoorlijke fps dip mee, maar dit is nu veel stabieler. In die zin dus wel positief. Laten we hopen dat 1.08 dit soort zaken verder gaat aanpakken. Het is een heerlijke game om te spelen, maar die fps schommelingen doen toch veel teniet aan de ervaring ... jammer.

• Farabi
  • Niet online
Dhrax schreef op donderdag 15 december 2016 @ 11:46:
Meer mensen die last hebben van een wederom verslechterde performance na de laatste update ?
Ik had voorheen met Temporal Filtering en SMAA een redelijk ok performance, 40-60. Maar ik merk nu veel dips onder 40 en op drukke stukken vaak beneden de 30.

Ik ben wat aan het stoeien geweest met de settings en heb nu nagenoeg dezelfde performance met MSAA2/4 of TXAA2. Voorheen kreeg ik hier een behoorlijke fps dip mee, maar dit is nu veel stabieler. In die zin dus wel positief. Laten we hopen dat 1.08 dit soort zaken verder gaat aanpakken. Het is een heerlijke game om te spelen, maar die fps schommelingen doen toch veel teniet aan de ervaring ... jammer.
bij mij werkt het alleen maar slechter met de updates. in het begin kon ik alles op ultra lekker vloeiend spelen. ik heb nu alles op high gezet en anti-aliasing uitgezet en het voelt dan pas aan als 60fps.

i7 3770k
16gb ram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
Even een vraag:

Ik heb nu mijn skill tree geupdate en bij voorbij rijdende auto's kan ik nu alleen nog maar de besturing e.d. hacken. Hoe kan ik nu switchen naar bv geld hacken of iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

Geld hacken? Als in, iemands bankrekening plunderen? Dan moet je gewoon mensen gaan profilen op straat, en als je dan een blauw dollarteken als hackmogelijkheid hebt, kun je geld van hem/haar stelen.

Maar stel je daar niet te veel bij voor, zelfs bij targets met een flinke bankrekening is de gemiddelde opbrengst zo'n 500-600. Als je echt geld wilt verdienen ga je die moneybags verzamelen :)

And for now completely different: Ik moet alleen de co-op trophie nog halen en dan heb ik de game op platinum staan op PS4 :) :) Nu alleen wachten tot mijn collega eens aan de game begint zodat ik met hem een co-op missie kan doen :X

Time is never wasted when you're wasted all the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Phase schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 03:43:
Nu alleen wachten tot mijn collega eens aan de game begint zodat ik met hem een co-op missie kan doen :X
Ik zou gewoon ff een random joinen. Is zo gepiept. Heb ik ook gedaan. Co-op missies stellen ook niet echt veel voor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Laatst online: 17-08 18:06
Vandaag even in de UK steam store gehaald. Scheelde 8 euro van de Nederlandse prijs. Heb een Maatje wonen in de UK.

Maar dat terzijde de game is verrassend leuk. Een een goeie Fun factor. Co op is ook leuk om te doen en de missies voor co op zijn ook divers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
Heeft iemand hier ook dat de game geregeld crashed? Het kan soms uren goed gaan, maar soms ook in paar minuten. Het gebeurd altijd als er aktie is. En als die crashed komt er ook zon pop-up van ubisoft in beeld. Ik speel de pc versie.

[ Voor 5% gewijzigd door jaaoie17 op 25-12-2016 02:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
jaaoie17 schreef op zondag 25 december 2016 @ 02:02:
Heeft iemand hier ook dat de game geregeld crashed? Het kan soms uren goed gaan, maar soms ook in paar minuten. Het gebeurd altijd als er aktie is. En als die crashed komt er ook zon pop-up van ubisoft in beeld. Ik speel de pc versie.
Heb er nu al heel wat uren in zitten en toevallig vandaag mijn eerste crash gehad, idd terwijl er veel actie was. Daarna weer minstens een uur gespeeld en geen problemen meer. Hopen dat dit de eerste en enige keer was, zit overigens al ver richting het einde en vind de game een stuk beter dan zijn voorganger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dartillus
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 28-03-2023
Heb de Gold versie gisteren van GMG voor een leuke 46 euro gekocht, paar uurtjes gespeeld. Online gedeelte is wel leuk gedaan, ben na de tutorials alleen maar daarmee bezig geweest!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15:06
Wat is het verschil tussen Gang War en APB: Wanted Criminal? Beide roepen een groep NPC's op die je target neerschieten. Is de ene beter dan de ander?

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Piet_Piraat7 schreef op donderdag 29 december 2016 @ 19:16:
Wat is het verschil tussen Gang War en APB: Wanted Criminal? Beide roepen een groep NPC's op die je target neerschieten. Is de ene beter dan de ander?
Wat my opvalt is dat een gangwar maar een x aantal personen heeft. Een APB is van de politie en wil nog wel eens komen met re-inforcements. Je kan hetoverigens maar een gelimiteerd aantal keer doen per scenario.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 88Weighed
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-08 20:00
jaaoie17 schreef op zondag 25 december 2016 @ 02:02:
Het schijnt te helpen als je UPlay in offline modus zet. Heb het zelf helaas ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oxford bastard
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 29-10-2021
Hallo allemaal.

Nu wil ik het wel eens weten of het nou aan mij ligt of niet. Want blijkbaar ben ik een van de weinige die dit echt een groot probleem vind. Het volgende: Ik zie bij Watch dogs 2 geen visuele verschillen tussen de normale ps4 en de pro versie op het eerste oog. Mijn grootste hekelpunt van WD 2 is die verschrikkelijke AA. Als je stil staat is het pracht en praal maar zodra je de camera beweegt, een en al bewegende randen en pixelgeknipper. Ik dacht dat WD 2 gedownsampled was naar 1080p en dat het er strak uit moest zien? Ik speel op een 1080p tv en BF1 en Tombraider laten zien hoe strak een game eruit kan zien met een pro patch.

Ik heb watchdogs verwijderd en opnieuw geïnstalleerd zonder patches, daarna weer 1.08 gedownload en zie dus geen verschil. Wat is hier aan de hand?
Vooral overdag

Kan iemand mij zeggen of WD 2 op de pro opnieuw last heeft van slechte AA of dat de game toch echt strakke lijnen(hier en daar aanwezig is geen probleem natuurlijk) heeft als je door de spelwereld beweegt.

[ Voor 21% gewijzigd door oxford bastard op 01-01-2017 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15:06
Ik vind de geforceerde online missies soms wel irritant. Dan begin ik een missie, druk ik op escape bij 'looking for player' zodat ik toch echt alleen zit en ben ik bijna klaar met de missie komt er ineens een player bij. Die vervolgens ook nog in het gebied blijft hangen terwijl de laatste stap is 'leave area'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv

swv

Piet_Piraat7 schreef op maandag 2 januari 2017 @ 08:35:
Ik vind de geforceerde online missies soms wel irritant. Dan begin ik een missie, druk ik op escape bij 'looking for player' zodat ik toch echt alleen zit en ben ik bijna klaar met de missie komt er ineens een player bij. Die vervolgens ook nog in het gebied blijft hangen terwijl de laatste stap is 'leave area'.
Ja dat vond ik nou ook super hinderlijk. Ik was ook in de veronderstelling dat ik door looking for player te negeren, alleen een missie zou doen. Dat ging een paar keer goed totdat ik een keer lekker vorderde op mijn manier en er opeens een dude bij kwam en dus de hele missie verpest werd omdat 'wij' werden ontdekt. Toen was ik er wel weer klaar mee ook. Ik dacht namelijk een manier gevonden te hebben om het spel een tijdje in mijn eentje door te kunnen spelen na het verhaal uitgespeeld te hebben. Niet dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
heeft iemand dit probleem ook sindskort ?

http://forums.ubi.com/sho...y-digital-download-Forums

hoe kan ik dit oplossen ?

UPDATE: het probleem is verholpen nadat ik de stationsletter heb aangepast via schijfbeheer.

[ Voor 20% gewijzigd door Farabi op 08-01-2017 01:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax

Dhrax

Prog Lord

Zit er nog een update aan te komen ? Het lijkt erop alsof Ubisoft het allemaal wel prima vind nu ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• computerjunky
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:10
Heb deze game bij mijn videokaart gekregen maar wat een drama zeg.
Na vele crashes en hangs in laad schermen heb ik nu de single player uitgespeeld.
En dan heb je nog de constante waarschuwing dat je geen anti cheat heb draaien terwijl deze gewoon mee draait als process..

Helaas blijft de irritante blauwe kat over mijn scherm hobbelen...
Deze zou weg moeten gaan na een missie maar met de game progress op 100% is dus duidelijk dat dit niet gebeurd is.
Ook delen van wat ik gehaald heb zijn door de crashes pleite en het opnieuw laden van de probleem missies lijkt onmogelijk.
Ik krijg een laad scherm eb meteen na het laden nog een laad scherm en word terug geknikkerd naar waar ik gebleven was...

Verder is de MP zeer teleurstellend. Steeds dezelfde 15 of zo missies en zeer zelden een hack invasie die door de zeer gelimiteerde ruimte erg makkelijk te detecteren zijn.
Mis ik iets in deze game of is dit het dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equazor_
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-08 18:26
Tot nu toe vermaak ik me prima met deze game, de performance is goed op mijn systeem.
Soms heb ik alleen om onverklaarbare reden ineens fps drops, het spel loopt redelijk stabiel rond de 50/60 fps.
Dan zakt ineens de hele performance in en blijft de fps hangen rond de 25/30, pas na een herstart van de game heb ik weer 50/60 fps.

i7-6700k, 16GB DDR4, GTX970, SSD,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax

Dhrax

Prog Lord

Equazor_ schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 17:33:
Tot nu toe vermaak ik me prima met deze game, de performance is goed op mijn systeem.
Soms heb ik alleen om onverklaarbare reden ineens fps drops, het spel loopt redelijk stabiel rond de 50/60 fps.
Dan zakt ineens de hele performance in en blijft de fps hangen rond de 25/30, pas na een herstart van de game heb ik weer 50/60 fps.

i7-6700k, 16GB DDR4, GTX970, SSD,
De game is inderdaad leuk genoeg om te blijven spelen, ondanks de technische mankementen. Het vertrouwen dat dit nog opgelost gaat worden, heb ik al niet meer. Ondertussen even geswitched naar Resident Evil Biohazard, maar ik wil deze zeker nog uitspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
wie heeft de update van 13GB al binnengehaald voor de pc ? het spel blijft buggy. deze wil ik z.s.m. uitspelen en verwijderen van mijn hdd. word een beetje ziek van al die kraak missies, in deel 1 was dit veel beter uitgewerkt.

[ Voor 23% gewijzigd door Farabi op 15-02-2017 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
Nog niet binnengehaald, maar aangezien ik tot nu toe nauwelijks last gehad heb met de game.
Het spel bij mij tot nu toe maar één keer gecrasht, wel op bepaalde punten aanzienlijke FPS drops maar verder draait het bij mij goed, dus vermaak me er nog prima mee al heb ik hem wel bijna uitgespeeld.

Blijft toch wel bijzonder hoe verschillend de game draait op diverse hardware, toch echt niet Ubisofts cup of tea dat multiplatform ontwikkelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax

Dhrax

Prog Lord

lennox-06 schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 09:03:
wie heeft de update van 13GB al binnengehaald voor de pc ? het spel blijft buggy. deze wil ik z.s.m. uitspelen en verwijderen van mijn hdd. word een beetje ziek van al die kraak missies, in deel 1 was dit veel beter uitgewerkt.
Ik heb de update wel binnengehaald. Vooral toegespitst op het online gedeelte.
Wat nieuwe features en bug fixes voor de PC, maar de game blijft bedroevend slecht draaien met veel performance drops. Ik zit op 80% inmiddels, ik speel de main story nog even uit en dan is het klaar voor mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
kunnen jullie msi afterburner gebruiken tijdens het gamen ? evga precision x werkt niet om de benchmarks te zien. is er een programma dat wel werkt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Er zijn plaatsen met graffiti die als je ze fotografeert rare sound fragments spelen, over de shuffelaar. eentje is op het kerkhof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17:34
Na de update (v 1.11) voor de PS4 draait de game nog beroerder en ik ben niet de enige :/

Link: http://forums.ubi.com/sho...rate-slowdowns?p=12318279

Het is nu gewoon lastiger om van het spel te genieten en dwingt je bijna om een Pro te halen met de boost modus terwijl Ubisoft gewoon beter moet programmeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adipose
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 14-03-2021
Op mijn pc, met toch wel redelijke specs, draait het spel alleen met alles op low op 30 fps. Als ik op medium wil spelen loopt hij alweer op 15fps. Specificaties zijn:

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5-4590 Tray€ 230,40€ 230,40
1ASRock B85M Pro4€ 63,-€ 63,-
1Club 3D Radeon R9 280X royalQueen€ 216,99€ 216,99
1Seagate Desktop HDD ST2000DM001, 2TB€ 72,50€ 72,50
1Cooler Master N300 (KKN1, closed)€ 41,95€ 41,95
1SK HYNIX HMT351U6CFR8C----
1Cooler Master GM G550M€ 64,-€ 64,-
Totaal€ 1.269,10

Verder overigens wel een leuk spel, alleen erg jammer dat hij zo slecht draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oxford bastard
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 29-10-2021
D. Ninjai schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 10:09:
Na de update (v 1.11) voor de PS4 draait de game nog beroerder en ik ben niet de enige :/

Link: http://forums.ubi.com/sho...rate-slowdowns?p=12318279

Het is nu gewoon lastiger om van het spel te genieten en dwingt je bijna om een Pro te halen met de boost modus terwijl Ubisoft gewoon beter moet programmeren.
Draait soepel op de pro(zonder boost mode) Heb geen last van slechte framerate of screentearing . Maarjah om het stabiel laten lopen moest wel weer de resolutie omlaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17:34
oxford bastard schreef op zondag 19 februari 2017 @ 02:18:
[...]

Draait soepel op de pro(zonder boost mode) Heb geen last van slechte framerate of screentearing . Maarjah om het stabiel laten lopen moest wel weer de resolutie omlaag.
Oke top. Inmiddels draait het bij mij ook weer soepel dus hopelijk blijft bij 1 keer. Misschien een bugje die zorgde voor een instabiele framerate.

Ik beleef verder erg veel plezier aan deze game. Met name hacker invasions vind ik een heerlijke kat en muis spel! _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14:23
Vanaf dit weekend ook begonnen met Watch_Dogs 2 op de PS4. Tot nu toe een heerlijk spel, vooral als je lekker aan het klooien bent om ergens ongezien binnen te komen. Gisteren de drone ook maar aangeschaft, nu nog een goede gun kopen met silencer, want met die stun gun is geen doen en een andere gun triggert iedereen in de omgeving.

Het enige dat ik irritant vind, is dat ik soms gewoon niet van de politie afkom. Dan ben je ze eindelijk een beetje kwijt, probeer je een rustig steegje op te zoeken om je te verschuilen, komt er vanaf de andere kant alweer 1 aan die je gespot heeft. Dit is toch echt wel heel vervelend, aangezien je dan nooit aan ze ontkomt. Iemand nog tips om snel de politie van je af te kunnen schudden?

Latin capital letter y with diaeresis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
YdieresiS schreef op maandag 20 februari 2017 @ 10:23:
Het enige dat ik irritant vind, is dat ik soms gewoon niet van de politie afkom. Dan ben je ze eindelijk een beetje kwijt, probeer je een rustig steegje op te zoeken om je te verschuilen, komt er vanaf de andere kant alweer 1 aan die je gespot heeft. Dit is toch echt wel heel vervelend, aangezien je dan nooit aan ze ontkomt. Iemand nog tips om snel de politie van je af te kunnen schudden?
Makkelijkste is toch met de auto uit de line of sight van die politie rijden en vervolgens ergens stil staan en je verschuilen in de auto.
En veel gebruik maken van de prompts om pijpleidingen op te blazen en andere mogelijkheden zoals de auto hacks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matizovic
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15:54
Is er een manier om een hack-invasie te voorkomen?
Was laatst bezig cruciale data te veroveren toen mijn data werd gestolen.
Normaal zit ik er al niet op te wachten dat andere spelers mijn game binnenkomen, maar op zo'n moment al helemaal niet. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14:23
@Matizovic In de instellingen bij multiplayer kun je zelf kiezen welke soorten multiplayer je in of uitschakelt.
Watch Dogs 2 allows you to decide how much of an online experience you want the game to be, and to choose which of the online games mode you want to take part in. To set your preferences:

- From the main menu, select Settings > Online Preferences
- On the next screen, you'll be able to choose from multiple options allowing you to select what games mode you can participate in - or be the target of.
Bron: https://support.ubi.com/e...Settings-in-Watch-Dogs-2/

[ Voor 105% gewijzigd door YdieresiS op 22-02-2017 14:13 ]

Latin capital letter y with diaeresis

• Matizovic
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15:54
YdieresiS schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 14:11:
@Matizovic In de instellingen bij multiplayer kun je zelf kiezen welke soorten multiplayer je in of uitschakelt.

[...]

Bron: https://support.ubi.com/e...Settings-in-Watch-Dogs-2/
Ah, dank!
Dan kijk ik daar vanavond even naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
Is die dlc Human Conditions nog de moeite waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaStealth
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:16
Toen ik net begon met Watchdogs had ik de mogelijkheid om tijdens het rijden mensen te targetten en geld afhandig te maken/ botnet credits te krijgen.
Nu heb ik de vehicle control skill geleerd, en kan ik tijdens het rijden andere auto's beinvloeden, ik kan ze dus laten remmen, sturen, gas geven. De optie om geld af te troggelen is weg.

Hoe kan ik de mensen in de auto targetten om geld te stelen?

Mess with the best, die like the rest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-08 21:26

Martinspire

Awesomeness

ThaStealth schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 11:33:
Toen ik net begon met Watchdogs had ik de mogelijkheid om tijdens het rijden mensen te targetten en geld afhandig te maken/ botnet credits te krijgen.
Nu heb ik de vehicle control skill geleerd, en kan ik tijdens het rijden andere auto's beinvloeden, ik kan ze dus laten remmen, sturen, gas geven. De optie om geld af te troggelen is weg.

Hoe kan ik de mensen in de auto targetten om geld te stelen?
Kan wel, maar dan moet je precies mikken en meestal niet te hard rijden. De game legt op den duur namelijk de focus op inzetten van middelen tegen politie en weggebruikers en prefereert dat boven het hacken van personen. Op den duur merk je ook dat het hacken van mensen voor geld eigenlijk maar weinig oplevert. 1 moneybag levert al meer op dan een kwartier mensen te hacken.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Ik moet deze dringend nog eens opstarten, heb de main game uitgespeeld, maar dlc nog niet echt tijd voor met Ghost Recon (wat trouwens mijn controls helemaal omgegooid heeft). Wel gehoord dat er nu blijkbaar mp races zijn?

iemand die dit weekend of volgende week wat wil rondhangen? (pc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaasjan.
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 26-07 20:54
Hallo, ik heb watch dogs 2 vandaag gekocht, maar kan maar 3 uur spelen. Heb de volledige versie in de playstation store gekocht. hoe is dat mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15:05
Zijn er tweakers die dit spel op de ps4 pro spelen? Bij mij loopt het spel om de haverklap vast. Ik heb boostmode uitgezet echter blijft dit probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Laatst online: 10:18
Prima game. Momenteel ook in de aanbieding op PSN tijdens het UbiWeekend :)

[ Voor 5% gewijzigd door Nol_NL op 04-03-2018 13:54 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:00

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luit
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Hoelang duurde het bij jou voordat de game in je library verscheen? Bij mij staat hij er na een uur wachten nog niet in: https://club.ubisoft.com/en-US/games/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Luit schreef op maandag 13 juli 2020 @ 08:42:
[...]

Hoelang duurde het bij jou voordat de game in je library verscheen? Bij mij staat hij er na een uur wachten nog niet in: https://club.ubisoft.com/en-US/games/
Staat er nog niet bij. Volgens Ubi:
After registering you will soon receive your free PC copy of Watch Dogs 2 in your Uplay PC library.
Dus kan net zo goed morgen zijn. Geduld is een schone zaak :).

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giel1
  • Laatst online: 10:51
Je kunt nu via deze link de game gratis claimen: https://register.ubisoft.com/ubisoft-forward-reward/en-US :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TIGER1125
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 12:47
Luit schreef op maandag 13 juli 2020 @ 08:42:
[...]

Ik ga er vanuit dat je 'm nu wel hebt ;)

Het duurde mij tot in de loop van de middag voordat ik hem gisteren in de library zag verschijnen. Dus zeg maar even voor het gemak een uur of 6?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tsjarlie
  • Laatst online: 15:52
TIGER1125 schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 09:27:
[...]

Ik ga er vanuit dat je 'm nu wel hebt ;)

Het duurde mij tot in de loop van de middag voordat ik hem gisteren in de library zag verschijnen. Dus zeg maar even voor het gemak een uur of 6?
Ik wacht al 2 dagen en nog steeds niet in mijn library ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TIGER1125
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 12:47
tsjarlie schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 09:49:
[...]

Wel via deze link aangemeld? https://register.ubisoft.com/ubisoft-forward-reward/en-US dan zou hij daarna aan je Uplay worden toegevoegd. Als het goed is staat er dan een bevestiging wanneer je aangemeld bent.

Anders zou je even contact moeten zoeken via Ubisoft forum of de mail met support om te kijken waar het dan fout gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

tsjarlie schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 09:49:
[...]

Hier ook nog niet. Ik wacht het nog even af. Wel slecht geregeld weer hoor. Ik was gewoon ingelogd tijdens de stream, zowel op Twitch als op Ubisoft zelf, en ik heb me aangemeld achteraf.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:17
Ik heb de game ondertussen wel in mijn library. Ik meen ergens gelezen te hebben dat het een week kan duren omdat ze het in batches doen.

EDIT: Bron: https://support.ubisoft.com/en-US/News/000056669

[ Voor 18% gewijzigd door Lizard op 17-07-2020 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Ik heb hem inmiddels ook ja.

Cunning linguist.