Ik weet niet zo goed wat ik over het spel moet bediscussiëren. Ik heb 'm gewoon uitgespeeld en vandaag op de post gedaan. Dankzij ING heb ik het spel voor netto €0 gespeeld

Ik vond 'm leuk, maar de uitdaging vond ik ver te zoeken. In bijvoorbeeld GTA bouwt het verhaal zich op en worden de missies ook complexer en gaver (ja helaas ook afgewisseld met rij-daar-en-daar-naartoe-missies). WD2 vind ik in dat opzicht vrij lineair. Leuk om te spelen hoor, daar niet van, maar als je eenmaal wat missies gedaan hebt dan ken je het trucje wel en speel je bijna elke missie op dezelfde manier en dan ervaar je weinig tegenstand. Zo loopt elke vijand een vaste route en door even te observeren weet je ze een voor een om te leggen. An sich wel leuk, maar meer vijanden en betere AI vraagt meer van jouw creativiteit en kunnen. Dan heb je ook nog een RC Car, drone, politie en bendes tot je beschikking welke jouw problemen voor je oplossen. Al met al kom je er dan vrij gemakkelijk vanaf.
Dus onbedoeld toch nog een eindoordeel van mijn kant

Het spel is dus redelijk lineair en daardoor blijft discussie over het spel naar mijn idee achterwege. Ik weet amper meer welke missies ik heb gespeeld en welke indruk op mij maakten. Desondanks vond ik het wel vermakelijk om telkens naar een manier te zoeken om op een dak te komen voor het hacken van een antenne of ctOS systeemkastje om vervolgens geconfronteerd te worden met een puzzel (met die knooppunten). De middelen die je tot je beschikking hebt zijn zeker een toevoeging aan de gameplay, al zorgen deze wel voor een zekere onbalans. Al met al wist het spel mij te boeien, en was het een genot om te spelen op de PS4 Pro. Ik heb de intentie om het spel nog een keer te spelen en dan op een niveautje hoger. Dus dat zegt ook wel wat denk ik

Nu heb ik mijn geld in feite weer terug, en dan koop ik 'm straks weer voor een prikkie.