Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 7unkrat
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 22-12-2021
Afbeeldingslocatie: http://nerdist.nl/wp-content/uploads/Watch-Dogs-2.jpg

Ubisoft heeft officieel Watch Dogs 2 aangekondigd. Net zoals zijn voorganger is het een open-wereld game waarbij hacken centraal staat. Je smartphone is je belangrijkste wapen, waarmee je alles mee kan hacken. De nieuwe Watch Dogs game speelt zich af in San Francisco.

Watch Dogs 2
Het spel ligt vanaf 15 november in de winkelschappen voor de PlayStation 4, Xbox One en PC. Watch Dogs 2 verschijnt in verschillende edities, naast een standaard editie kan je de volgende edities bestellen:

Deluxe Edition
Game
Exclusieve hoes
kaart van San Francisco
Lithografieën
Deluxe Pack met digitale aanpassingsvoorwerpen

Gold Edition
Game
Deluxe Pack
Season Pass

San Francisco Edition
Game
Deluxe Pack
Marcus Figurine
Laptopstickers (San Francisco thema)
Lithografieën
Kaart van San Francisco

The Return of DedSec Collector’s Case
Game
Deluxe Pack
Season Pass
Marcus’ sjaal
Marcus’ cap
Artbook (64 pagina’s)
Verzamelobjecten (Dedsec thema)

Wrench Junior Robot Collector’s Pack
Game
Deluxe Pack
Season Pass
Werkende replica Wrench Junior robot (20cm groot, bestuurbaar via een app op iPhone en Android)

[ Voor 3% gewijzigd door 7unkrat op 27-09-2016 23:15 ]

Stadia: 7unkrat#5173

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7unkrat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7unkrat
Afbeeldingslocatie: http://nerdist.nl/wp-content/uploads/Watch-Dogs-2-1.png

Afbeeldingslocatie: http://nerdist.nl/wp-content/uploads/Watch-Dogs-2-2.png

Afbeeldingslocatie: http://nerdist.nl/wp-content/uploads/Watch-Dogs-2-13.jpg

Afbeeldingslocatie: http://nerdist.nl/wp-content/uploads/Watch-Dogs-2-11.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ghighoegha
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 26-05-2022
Deze game lijkt me echt helemaal niks. Heb de eerste Watchdogs niet gespeeld maar vind dit er erg matig uit zien. Vooral het verhaal dan. Ze proberen heel erg geforceerd "coole" hackers neer te zetten maar slaan de plank volledig mis naar mijn mening. Vooral die gast met spikes en digitale bril ziet er echt tenenkrommend slecht uit.

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Ik ga hier ook met een grote boog omheen lopen.

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 17-08 16:17
Lijkt mij dan wel een toffe game, mits beter bij release dan zijn voorganger. De nieuwe wereld ziet er heel interactief uit, veel mensen, kleurrijk, mooie auto's. Wel ziet het er weer naar uit dat de besturing van auto's weer niet fantastisch is, al schijnen ze daar de nodige aandacht aan besteed te hebben. Ook kun je nu praktisch alles hacken, drones gebruiken etc. Best tof..

Geen pre-order maar ik kijk het zeker even aan. :)

[ Voor 9% gewijzigd door Luca op 29-09-2016 12:07 ]

• Galaxis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:39
Deel 1 heb ik een tijdje gespeeld. Maar op de een of andere manier kon het spel mij niet pakken. De gameplay vond ik erg matig, op de een of andere manier was het hem gewoon net niet.

Dit deel ga ik zo maar eens overslaan denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

ghighoegha schreef op woensdag 28 september 2016 @ 16:43:

Ze proberen heel erg geforceerd "coole" hackers neer te zetten maar slaan de plank volledig mis naar mijn mening. Vooral die gast met spikes en digitale bril ziet er echt tenenkrommend slecht uit.
Bij de eerste had ik netjes gewacht en dat bleek een goede keus te zijn.
Bij deze laatste trailer van deel twee kwam het op mij ook erg geforceerd "cool" over. Wacht de reviews wel weer af, misschien is de gameplay wel tof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7unkrat
Ik hoop dat ze niet de fouten maken van het eerste deel. Te weinig interactie zoals je bij een GTAV wel hebt.
Het te coole van de hackers mogen ze van mij ook wel overboord gooien inderdaad. De hele setting daarentegen spreekt mij wel weer aan. Privacy is tegenwoordig al een dingetje, en hier trekken ze dat nog even 2 stappen verder.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=QSXcWnX58fo]

[ Voor 19% gewijzigd door 7unkrat op 02-10-2016 01:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Playlist van youtubers die Watch Dogs 2 hebben kunnen spelen:

Hij snapt de playlist niet :P hierbij als nog YouTube: Hack EVERYTHING! - Watch Dogs 2 Early Access Event

[ Voor 38% gewijzigd door falcon123 op 27-10-2016 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Heb er wel zin in. In tegenstelling tot de mensen die het ontwijken omdat "de sites zeggen dat deel 1 slecht is", heb ik deel 1 met veel plezier gespeeld.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
corset schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 12:55:
Heb er wel zin in. In tegenstelling tot de mensen die het ontwijken omdat "de sites zeggen dat deel 1 slecht is", heb ik deel 1 met veel plezier gespeeld.
Ja same here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Deal van het jaar, watch dogs 2 voor 37 euro bij de ing rente shop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-08 20:46

Dhrax

Prog Lord

Ben benieuwd, heb me goed vermaakt met deel 1, wat absoluut een prima game was.
Als ze de foutjes en de kritiek uit deel 1 hebben gefikst dan kan dit een topper in wording zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurriaan10
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 19-06 15:55
same here. :P
Nieuwevolger schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 08:04:
Deal van het jaar, watch dogs 2 voor 37 euro bij de ing rente shop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iinsane
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 10-08 19:07
Deel 1 ongeveer 3 keer uitgespeeld en vorige week dlc nog ervoor gekocht, was echt een pracht game (VIND IK). Ik kan niet wachten op deel 2, maar ik las ook ergens dat de pc datum uitgesteld is naar eind van de maand, lklopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 14-12-2024
iinsane schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 18:25:
Deel 1 ongeveer 3 keer uitgespeeld en vorige week dlc nog ervoor gekocht, was echt een pracht game (VIND IK). Ik kan niet wachten op deel 2, maar ik las ook ergens dat de pc datum uitgesteld is naar eind van de maand, lklopt dit?
idd 2 weken uitgesteld op pc naar 29-30 november

iRacing Profiel FFXIV RAF code: ETX7G8GH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Deel 1 met redelijk wat plezier gespeeld, ondanks dat het typisch ubisoft was. Maar raar dat er zo weinig interesse in deel 2 is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martell
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 19-07 12:54
Voor de liefhebber: de winkels van Bart Smit en Media Markt verkopen deze game al. De andere zaken (GM, Intertoys etc) zullen vast ook wel mee doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London_Wyverns
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:10
Vandaag bij de Intertoys opgepikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Voor die hem al spelen dan blijkbaar, hoe rijden de auto's? Van de video's te zien leek het alsof er niks geen gevoel van gewicht inzat en dat je meer zweeft over de weg, heb eigenlijk meer zin om gewoon wat te free roamen als ik deze game zou halen maar dan moet het wel plezierig rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maddog03
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 18-08 15:27
Net opgepikt bij de bartsmit (Miro center Enschede)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 11-08 04:56
De verkoop is in een hele hoop winkels vrijgegeven. Dus voor degene die er op zitten te wachten. Net ff op Twitch zitten meekijken maar ziet er stuk soepeler uit. Ben benieuwd naar de eerste cijfers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Nice verkoop is idd al begonnen.
Net op gepikt hier in het centrum (Ps4 versie).

Goed genoten van deel 1 dus met alle nieuwe features door het commentaar op 1 kan het alleen maar beter worden.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22:35
Sipio schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 12:31:
Voor die hem al spelen dan blijkbaar, hoe rijden de auto's? Van de video's te zien leek het alsof er niks geen gevoel van gewicht inzat en dat je meer zweeft over de weg, heb eigenlijk meer zin om gewoon wat te free roamen als ik deze game zou halen maar dan moet het wel plezierig rijden.
Ik heb de game nu een 3-4 uur gespeeld.

Eerste indruk is erg goed. De sfeer is om van te smullen, een erg hoog Mr. Robot gehalte, voor diegene die deze serie volgen. De animaties e.d. zijn stukken beter dan deel 1. De nieuwe gadgets e.d. voegen leuke nieuwe gameplay toe.

Nadat ik echter door de eerste 2 missies heen was, waardoor je door de stad gaat free-roamen, valt (helaas) opnieuw op dat het "GTA-gedeelte" van het spel onder de maat is. Auto's rijden en klinken (opnieuw) voor geen meter, al is het wel ietsje beter dan deel 1.

Gelukkig maken de leuke missies / sfeer veel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
SparksNL schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 15:44:
[...]

Ik heb de game nu een 3-4 uur gespeeld.

Eerste indruk is erg goed. De sfeer is om van te smullen, een erg hoog Mr. Robot gehalte, voor diegene die deze serie volgen. De animaties e.d. zijn stukken beter dan deel 1. De nieuwe gadgets e.d. voegen leuke nieuwe gameplay toe.

Nadat ik echter door de eerste 2 missies heen was, waardoor je door de stad gaat free-roamen, valt (helaas) opnieuw op dat het "GTA-gedeelte" van het spel onder de maat is. Auto's rijden en klinken (opnieuw) voor geen meter, al is het wel ietsje beter dan deel 1.

Gelukkig maken de leuke missies / sfeer veel goed.
"Auto's rijden en klinken voor geen meter'', daar was ik dus al bang voor gezien de filmpjes..voor mij niet de 60 euro waard dus, koop hem wel een keer 2de hands, uiteraard is het verhaal/missies belangrijk maar voor de inleving in de game moet wel alles kloppen vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pakhtun
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16-08 23:53
Heb inmiddels mijn Deluxe Edition van Bol binnen. Zometeen beginnen, ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik heb net ook even twee uurtjes zitten spelen.
Auto rijden is idd een beetje Zo zo maar de rest bevalt me meer dan uitstekend eigenlijk. Ook de algehele look and feel spreekt me erg aan.

Ik ga hier de komende tijd wel mee door komen verwacht ik :)

Edit: Zo kwam ik na de eerste missie in de wereld terecht en zag ik een geld teken op de kaart. Vervolgens bleek in de kelder van een bedrijfje een pick-up te liggen. Echter was dit voor een beginnende speler behoorlijk beveiligd.

Ik ben vervolgens een uur bezig geweest om hier toch doorheen te komen (niet gelukt zonder op te vallen). Dat soort gameplay spreek mij enorm aan en hoop dat dit over de hele map dit soort uitdagingen zijn.

Net zoals ik in deel 1 eigenlijk het veroveren van de wijken enz tof vond.

[ Voor 50% gewijzigd door Donstil op 12-11-2016 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowSaiyan
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21-01-2024
Voor degene die hem al hebben, en dan voornamelijk ps4; hoe is de framerate? Blijft deze een beetje stabiel? Ik heb inmiddels wat streams gekeken en daar lijkt het alsof hij best vaak onder de 30 duikt, valt het mee of is het echt vaak zo?

PSN ID: ShadowSaiyan Battle.net:<GoT>ShadowSaiyan#2394

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23:54
Ik speel WD2 op de PS4 Pro. Framerate is tot nu toe prima en grafisch echt top. Ik mis de pop-up ;) Als dit de standaard gaat worden, dan heeft gamen op de console echt stappen gemaakt. Zeer tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of WD2 bij elke mediamarkt al leverbaar is want dan haal ik hem straks op ipv dinsdag😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kelnarath
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 17-08 08:22
Ik wil het spel ook vandaag gaan halen bij een Media Markt of Intertoys, kan iemand een foto van spel + bon posten zodat het geen lange discussie gaat worden in 1 van de filialen?

Bij voorbaat dank

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swv
  • Laatst online: 22:30

swv

Donstil schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 19:36:
Ik heb net ook even twee uurtjes zitten spelen.
Auto rijden is idd een beetje Zo zo maar de rest bevalt me meer dan uitstekend eigenlijk. Ook de algehele look and feel spreekt me erg aan.

Ik ga hier de komende tijd wel mee door komen verwacht ik :)

Edit: Zo kwam ik na de eerste missie in de wereld terecht en zag ik een geld teken op de kaart. Vervolgens bleek in de kelder van een bedrijfje een pick-up te liggen. Echter was dit voor een beginnende speler behoorlijk beveiligd.

Ik ben vervolgens een uur bezig geweest om hier toch doorheen te komen (niet gelukt zonder op te vallen). Dat soort gameplay spreek mij enorm aan en hoop dat dit over de hele map dit soort uitdagingen zijn.

Net zoals ik in deel 1 eigenlijk het veroveren van de wijken enz tof vond.
Deze post had ik kunnen typen. Zeker vermakelijk spel. Uiteraard helpt de PS4 Pro, en de nieuwigheid daarvan zoals 4k, ook mee want met enige regelmaat verbaas ik mij toch weer over de graphics.

Het feit dat je meer dingen kunt hacken en besturen is ook wel een leuke toevoeging aan de gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik had het spel vandaag in handen, maar twijfel nog... vind de stad een beetje doods eruit zien. alsof het zondag ochtend in schiedam in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
nnndoh schreef op zondag 13 november 2016 @ 21:01:
Ik had het spel vandaag in handen, maar twijfel nog... vind de stad een beetje doods eruit zien. alsof het zondag ochtend in schiedam in.
O ja...

Staat er nog wat leuks te koop in Schiedam dan ;)

Maar even over de doodse omgeving. Er rijdt voldoende verkeer hoor. En npc's op straat zijn er ook genoeg. Ik weet niet of dit met de PS4 Pro heeft te maken, misschien kan die meer op het scherm toveren dan de PS4. Er is in ieder geval meer interactie mogelijk dan in bijvoorbeeld in GTA. Met sommige kan je een praatje maken en andere kan je hacken wat soms hilarische geheimen van mensen bloot geeft. In de middele of nowhere kom je mensen tegen die foto's van planten maken, aan het nordicken zijn of zich anderszins bezig houden. Ik liep een hele groep tegemoet ergens in de bergen. Een opa en een oma hadden ruzie, omdat oma steeds bezoek krijg van donkere mannen. Opa vroeg zich af waarom hij nergens geld kon vinden voor deze dienstverlening. Zo kan ik nog wel wat voorbeelden geven. Het loont in ieder geval om te gaan wandelen ;)

[ Voor 54% gewijzigd door Nol_NL op 14-11-2016 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Hoe zit het eigenlijk met het overnemen van gebieden enz?

Zit dat er deze keer niet in of moet ik daarvoor verder door het verhaal heen?

Ik vond dat persoonlijk namelijk wel een leuke feature. Ik Had alles (of een groot gedeelte) van de kaart al veroverd voor ik überhaupt aan de missies begon in deel 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel-Rebel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:46
Zaterdag gehaald en paar uur gespeeld (PS4), n.a.v. de reviews van deel 1 heb ik die niet gehaald, bij dit deel heb ik de previews niet gelezen en tot op dit moment vind ik het een leuk spel! Uiteraard nog volop met de missies bezig dus ben benieuwd of je nog genoeg te doen hebt tijdens het free roamen als je deze uitgespeeld hebt.

Ik heb een "apart" geval gehad, na 2uur spelen leek het alsof het spel ineens enorm last had van lag, terwijl je niet eens online speelt, heel apart, na afsluiten en herstarten van het spel was dit weer verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maddog03
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 18-08 15:27
Komt er eigenlijk nog een App net als Deel 1 had?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odieus
  • Laatst online: 20-05 13:38

Odieus

Onuitstaanbaar

Iemand enig idee wanneer we de eerste reviews kunnen verwachten? Verloopt het embargo vandaag?

PSN: LinQ-NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Odieus schreef op maandag 14 november 2016 @ 11:30:
Iemand enig idee wanneer we de eerste reviews kunnen verwachten? Verloopt het embargo vandaag?
Om 12.00 uur komen de eerste reviews online als het goed is. Over +/- 15 minuten dus :)

http://psnprofiles.com/AfthyX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odieus
  • Laatst online: 20-05 13:38

Odieus

Onuitstaanbaar

aftermath schreef op maandag 14 november 2016 @ 11:43:
[...]

Om 12.00 uur komen de eerste reviews online als het goed is. Over +/- 15 minuten dus :)
Top, thanks!

PSN: LinQ-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

http://www.metacritic.com/game/playstation-4/watch-dogs-2
8,6 gemiddeld over 12 reviews.
Niet verwacht want vond die trailer wat kansloos :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
nog redelijk positieve reviews. Maar ik ben bang dat deze franchise gedoemd is te mislukken na de ophef om deel 1.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18-08 12:59
Dat deel 1 matig was, betekent niet per definitie dat deel 2 ook slecht is.

PSN: Curvaa_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nol_NL
Ik vind dit deel verre van slecht. Ziet er prachtig uit en een lekkere vibe. Sidemissies zijn ook leuk om te doen. Geen onderwerp wordt geschuwd. Opeens ff klaar met bf1, vanavond lekker verder met wd2, dat is dan weer het nadeel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22:48
Zo juist bij onze intertoys geweest en hun mochten hem niet verkopen.. Weten jullie toevallig of MM Amersfoort al verkoopt? Anders rij ik daar zo heen

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel-Rebel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:46
Bellen?
MM Eindhoven had hem zaterdag dus al in grote aantallen liggen.
Pukson schreef op maandag 14 november 2016 @ 14:30:
Zo juist bij onze intertoys geweest en hun mochten hem niet verkopen.. Weten jullie toevallig of MM Amersfoort al verkoopt? Anders rij ik daar zo heen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pukson
Zojuist opgepikt in MM Amersfoort :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-08 15:46

Willybubba

Nut up or shut up.

Ook opgepikt. Ik had persoonlijk ook weinig issues met deel 1, heb me er lekker mee vermaakt. Ja, downgarde blabla. De gameplay vond ik prima.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jurriaan10
Even een tip voor de mensen die hem nog gaan halen.
Hij is bij de rentepunten winkel van ing voor 37 euro te koop.
Game ziet er trouwens goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
Vermaak me zeker met dit spel! Ik vind ook de dialogen leuk!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19:17
Gisteravond heb ik deze game even gespeeld en de uren vlogen onopgemerkt voorbij. Het oogt mooi en geloofwaardig, eigenlijk precies zoals ik mij de Bay area herinner van een reis van een paar jaar geleden. Van de verschillende soorten trams tot gebouwen, straten, landmarks en diversiteit aan wijken/steden. En de stad leeft met geloofwaardige gebeurtenissen en NPC's.
Daarnaast is er veel te doen in de wereld en is er veel vrijheid in hoe je te werk gaat. Er is echter minder vrijheid in beweging, zo stoor ik mij er bijvoorbeeld aan dat je niet tussen twee verkeerspaaltjes door kunt rennen terwijl er voldoende ruimte is, of dat als er een NPC in de weg staat, bijvoorbeeld in de deuropening, je hier onmogelijk langs kunt komen. Wat ook minder is, is dat de voertuigen bij de minste aanraking alle kanten op schieten.
Maar overall een bijzonder goede eerste indruk en ik kan niet wachten tot ik weer verder kan spelen.
Gespeeld op de Xbox One.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soccer98
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 02-07 21:43
Hele vette game en nu al beter dan deel 1. Een ding wat me alleen een beetje irriteert, naast de gevoelige besturing van het autorijden, is dat je de hele tijd die 'streep' van dingen hacken in het beeld ziet. Dus als je langs iets hackbaars loopt, dat je dan een witte lijn ziet tussen Marcus en bijv. dat stoplicht. In Watch Dogs 1 kon dat weg, maar nu ben ik nog niet te weten gekomen hoe dit moet. Kan het weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwins1984
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Soccer98 schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 16:23:
Hele vette game en nu al beter dan deel 1. Een ding wat me alleen een beetje irriteert, naast de gevoelige besturing van het autorijden, is dat je de hele tijd die 'streep' van dingen hacken in het beeld ziet. Dus als je langs iets hackbaars loopt, dat je dan een witte lijn ziet tussen Marcus en bijv. dat stoplicht. In Watch Dogs 1 kon dat weg, maar nu ben ik nog niet te weten gekomen hoe dit moet. Kan het weg?
Ik ben in de opties wel een hele lijst tegengekomen waar je dingen aan en uit kan zetten.
Ben nu niet thuis dus kan niet voor je kijken, maar ik heb zo'n vermoeden dat je dit gewoon uit kunt zetten! :)

PSN: Edwin1984 -- Steam: edwin1984 -- Xbox live: Edwins1984 -- uPlay: edwin_1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

Hoe is de performantie op PC? Heel youtube en twitch staat vol met playstation footage.... ik word daar een beetje moe van als PC gamer

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 05-08 00:10
SideShow schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 16:33:
Hoe is de performantie op PC? Heel youtube en twitch staat vol met playstation footage.... ik word daar een beetje moe van als PC gamer
Dan had je even moeten Googlen en tot de ontdekking moeten komen dat de PC versie over 2 weken komt.

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soccer98
Edwins1984 schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 16:30:
[...]

Ik ben in de opties wel een hele lijst tegengekomen waar je dingen aan en uit kan zetten.
Ben nu niet thuis dus kan niet voor je kijken, maar ik heb zo'n vermoeden dat je dit gewoon uit kunt zetten! :)
Ik heb ook gekeken, maar heb het niet zo snel kunnen vinden. Vond het er ook maar onoverzichtelijk uit zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scifo83
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-02 02:50
Ik twijfel of ik zou wachten op pc versie of nu al halen op ps4. Hmmm

WD1 indertijd gespeeld op ps4 wel. (Aangezien het toen een gratis bundel spel was -.-)

[ Voor 39% gewijzigd door Scifo83 op 16-11-2016 08:11 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matey
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-08 19:29
Scifo83 schreef op woensdag 16 november 2016 @ 08:09:

WD1 indertijd gespeeld op ps4 wel. (Aangezien het toen een gratis bundel spel was -.-)
Ik twijfelde ook... Maar ben gezwicht voor console :). Had WD op ps4 gespeeld, WD2 nu op Xbox One gekocht. Sinds ik de elite controller op Xbox One heb, verkies ik deze ook te gebruiken, daarom eens op X1 gekocht :+

Een argument om de console versie te kopen is dat WD wel goed draaide op ps4 - voor mij toch - en er met consoleports vaak problemen optreden op PC. Herinner me de laatste Batman game, man man man.

Draait op mijn X1 zeer goed. Enkel problemen met de day 1 patch die ik niet kan downloaden, vermoedelijk door server problemen bij Ubisoft.

[ Voor 7% gewijzigd door Matey op 16-11-2016 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
Matey schreef op woensdag 16 november 2016 @ 08:33:
[...]

Ik twijfelde ook... Maar ben gezwicht voor console :). Had WD op ps4 gespeeld, WD2 nu op Xbox One gekocht. Sinds ik de elite controller op Xbox One heb, verkies ik deze ook te gebruiken, daarom eens op X1 gekocht :+

Een argument om de console versie te kopen is dat WD wel goed draaide op ps4 - voor mij toch - en er met consoleports vaak problemen optreden op PC. Herinner me de laatste Batman game, man man man.

Draait op mijn X1 zeer goed. Enkel problemen met de day 1 patch die ik niet kan downloaden, vermoedelijk door server problemen bij Ubisoft.
Dan noem je ook wel gelijk een game op hé ;)
Heb hem zelf niet gespeeld maar de problemen met Batman op de pc zijn natuurlijk bekend.

Ik heb WD1 op de pc gespeeld zonder noemenswaardige problemen en van de game zelf heb ik genoten dus ga ook zeker deel 2 kopen. Ook ik zit een beetje aan een ps4 pro/ WD2 combi te denken maar denk dat ik het toch nog maar ff bij de pc versie hou. 37 of 450 euro uitgeven (zijn niet de exacte cijfers :P ) is nog al een verschil. En de uitstel van 2 weken voor pc geeft voor mij iig aan dat ze hem willen uitbrengen zonder (teveel) bugs, maar zeker weten doen we dat natuurlijk pas op 29/11

Die ps4 pro komt er uiteindelijk toch wel maar dan hoogstwaarschijnlijk pas later met een Gran Turismo sport of RDR2 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Laatst online: 22:27

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Ga hem graag spelen. WD1 2e hands voor prikkie kunnen kopen, aardige game qua gameplay, maar zeker het hacken en vigilante missies zijn me bijgebleven. Nu had ik nog een bonnetje van de MM liggen, daar maandag besteld en ligt nu thuis op me te wachten.

Dacht dat de Zodiac missies alleen bij de deluxe versie zat, maar kreeg gisteravond laat toch nog een code om de Zodiac missie te downloaden en heb de basis game alleen besteld. Wat zit er dan best weinig bij die deluxe versie (kaart van de stad, luxe hoesje, lithografieën (duur woord voor klein postertje), enkele digitale opsmuk voor personage en attributen), terwijl die momenteel 10 euro duurder is dan waarvoor ik heb hem kunnen bestellen. Is de 10 euro niet waard IMHO...

[ Voor 50% gewijzigd door DerOllie op 16-11-2016 10:54 ]

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19:27
Hoe is de game? Genoeg afwisseling? Leuke missies? Echte vrijheid om dingen aan te pakken op jouw manier?

Vond WD1 erg leuk, maar vermaak me ook nog goed met de remaster van Skyrim.

[ Voor 27% gewijzigd door Piet_Piraat7 op 16-11-2016 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scifo83
Ik denk dat ik toch ga wachten voor de pc versie. Goedkoper, en mijn pc is krachtiger dan mijn ps4 :p

Heb mafia 3 en cod 4 remastered nog liggen om me zoet te houden ^^

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matey
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-08 19:29
Scavy schreef op woensdag 16 november 2016 @ 10:46:
[...]

Dan noem je ook wel gelijk een game op hé ;)
Heb hem zelf niet gespeeld maar de problemen met Batman op de pc zijn natuurlijk bekend.

Ik heb WD1 op de pc gespeeld zonder noemenswaardige problemen en van de game zelf heb ik genoten dus ga ook zeker deel 2 kopen. Ook ik zit een beetje aan een ps4 pro/ WD2 combi te denken maar denk dat ik het toch nog maar ff bij de pc versie hou. 37 of 450 euro uitgeven (zijn niet de exacte cijfers :P ) is nog al een verschil. En de uitstel van 2 weken voor pc geeft voor mij iig aan dat ze hem willen uitbrengen zonder (teveel) bugs, maar zeker weten doen we dat natuurlijk pas op 29/11

Die ps4 pro komt er uiteindelijk toch wel maar dan hoogstwaarschijnlijk pas later met een Gran Turismo sport of RDR2 _/-\o_
Qua uitgaven kan dat idd wel schelen. Black Friday of Kerstmis Deals kunnen je waarschijnlijk ook al wat eurootjes besparen.

Batman idd gekend, maar heeft mij zo een degout bezorgd dat ik dat risico voorlopig niet meer neem. Al geef ik toe dat ik geen 2 weken kon wachten :P Vorige zomer in SF geweest en wou er nog eens virtueel naartoe :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-07 16:24
jurriaan10 schreef op maandag 14 november 2016 @ 18:38:
Even een tip voor de mensen die hem nog gaan halen.
Hij is bij de rentepunten winkel van ing voor 37 euro te koop.
Game ziet er trouwens goed uit.
Hartelijk bedankt voor de tip! Zojuist de PS4 versie besteld voor zo'n 38 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
Scifo83 schreef op woensdag 16 november 2016 @ 08:09:

Ik heb hem op de PS4, maar ik baal hier wel een beetje van. Framerate is echt slecht vaak, en de graphics vallen ook wat tegen.

Verder wel een vermakelijk spel hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scifo83
Rentepunten nog nooit van gehoord bij ing België -.-

Zou dit ook voor mij lukken? :p

Edit: na reactie hierbove. Ok, nog 2 weken volhouden ^^

[ Voor 25% gewijzigd door Scifo83 op 18-11-2016 10:00 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-07 16:24
Adlermann schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 09:58:
[...]

Ik heb hem op de PS4, maar ik baal hier wel een beetje van. Framerate is echt slecht vaak, en de graphics vallen ook wat tegen.

Verder wel een vermakelijk spel hoor.
Ben benieuwd, zou zonde zijn om een schokkerige game te spelen op een splinternieuwe PS4 Pro :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
Robbio85 schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 11:37:
[...]

Ben benieuwd, zou zonde zijn om een schokkerige game te spelen op een splinternieuwe PS4 Pro :F
Volgens de berichten draait hij op de PS4 pro slechter dan op de PS4 :)

http://www.gamekings.tv/n...pro-dan-op-de-gewone-ps4/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikcool
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 01-08 08:21
Komt er een DVD versie van WD 2 op PC want ik zie nergens waar ik die kan bestellen. Ik zie alleen dat ik alleen een download versie van WD 2 die je kan pre-orderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Weet iemand hoe ik aan die Drone kom?
Ik kom nu geregeld "puzzels" tegen waar ik dat ding nodig heb namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soccer98
Donstil schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 19:25:
Weet iemand hoe ik aan die Drone kom?
Ik kom nu geregeld "puzzels" tegen waar ik dat ding nodig heb namelijk.
Kopen bij je 3D printer. Kost dacht ik rond de 65000 dollar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Soccer98 schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 19:44:
[...]

Kopen bij je 3D printer. Kost dacht ik rond de 65000 dollar.
Ooh Nice. Thnx voor het antwoord.
Ga ik dat gelijk ff doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colorsone
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-08 16:23
Watch Dogs 2, loopt erg lekker op de PS4 Pro. En de graphics zijn prachtig! (1080p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv

swv

Ik kan al niet meer zonder die drone. Ik vind hem helemaal geweldig. Gewoon leuk om mee te spelen en het voelt voor mij niet als cheaten; nu.nl. In feite is het gewoon een vliegende camera, welke je al overal aantreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Nice ik heb de Drone inmiddels ook geprint. Blij mee want ik had hem geregeld nodig al.

Ik vind het persoonlijk alleen wel jammer dat het veroveren van wijken er niet meer in zit. Ik ben juist een speler welke de hele kaart uitpluist en dingen unlocked voor ik aan de verhaallijn begin en dat lijkt nu helaas niet te kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:21

On_E

Housemusic

Donstil schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 22:59:
Nice ik heb de Drone inmiddels ook geprint. Blij mee want ik had hem geregeld nodig al.

Ik vind het persoonlijk alleen wel jammer dat het veroveren van wijken er niet meer in zit. Ik ben juist een speler welke de hele kaart uitpluist en dingen unlocked voor ik aan de verhaallijn begin en dat lijkt nu helaas niet te kunnen.
Pluspunt juist, dat ouderwetse Ubisoft gebeuren (torens/wijken veroveren voor je verder kan) zit in dertig andere games. :+

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
On_E schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 10:20:
[...]

Pluspunt juist, dat ouderwetse Ubisoft gebeuren (torens/wijken veroveren voor je verder kan) zit in dertig andere games. :+
Ja dat is wel zo maar je hebt dan wel meer het idee de kaart vrij te spelen.

Nu is er niet zo gek veel te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv

swv

Donstil schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 11:16:
[...]

Ja dat is wel zo maar je hebt dan wel meer het idee de kaart vrij te spelen.

Nu is er niet zo gek veel te doen.
Vind ik wel meevallen. In steegjes welke worden bewaakt door bendeleden en beveiligers valt vaak wat te halen. En dit is pas zichtbaar op de kaart wanneer je er langs rijdt. Overige hacks staan wel op de kaart en ontketenen een kettingreactie aan nevenmissies. Maar inderdaad; er mist wel een totaaloverzicht, dus dat torens unlocken idee - of een variant daarop - was wel handig geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
sww89 schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 11:33:
[...]

Vind ik wel meevallen. In steegjes welke worden bewaakt door bendeleden en beveiligers valt vaak wat te halen. En dit is pas zichtbaar op de kaart wanneer je er langs rijdt. Overige hacks staan wel op de kaart en ontketenen een kettingreactie aan nevenmissies. Maar inderdaad; er mist wel een totaaloverzicht, dus dat torens unlocken idee - of een variant daarop - was wel handig geweest.
Ja niet zo gek veel te doen is misschien niet goed verwoord idd. Het is wat jij al zegt het overzicht.

Ik wil graag op de kaart kijken en dan kunnen zien wat ik allemaal nog moet. Dat is nu helaas niet mogelijk.

Verder vermaak ik me weer prima met al die hack puzzels. Zo heb ik gister een hele grote gedaan onder de golden gate (voor een stuk groene informatie). Die was zonder Drone behoorlijk pittig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:26

Martinspire

Awesomeness

Iemand al de Ubistolen missie gedaan waarbij je het Ubi SF kantoor hacked en een geheime trailer kan bekijken van een ander project? Wel geinig. Heb hem ook opgenomen, maar lijkt een legit sidemissie te zijn en eigenlijk wil ik hem niet spoilen. Was in ieder geval een gozer in Sillicon Valley die ik kon hacken (iemand van Ubisoft) welke me deze zijmissie opleverde. Heb alleen 1 kamer niet van binnen gezien, maar vond het wel een geinige missie. Achievement (leaks and leaks) was overigens niet 1 die weinig mensen hadden, dus ik denk dat ie wel voorbij is gekomen, maar vreemd genoeg zie ik hem in dit topic en op reddit nergens genoemd worden.

Betreft overigens deze: http://www.gosunoob.com/w...ks-and-leaks-achievement/ mocht iemand er meer van willen zien. Vond het wel geinig. Hele kantoor ook met allerlei andere games aangekleed. Rainbow Six Siege, Assassins Creed, etc.

[ Voor 17% gewijzigd door Martinspire op 19-11-2016 17:37 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
Ik heb die persoon gehacked in Sillicon Valley en vond de naam van de missie wel geinig. Morgen de missie is spelen, ben wel benieuwd!

Afgelopen dagen wat uren gespeeld en ik vermaak me prima, veel in de stad rond gereden en Intel, researchpoints en cash verzameld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• z1rconium
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 14-08 16:16
Het is een tof spel, heb hem net uit, main/side missions, maar ik kan me niet zo vermaken in de stad zoals in GTA. Side missies voegen wat mij betreft niet heel veel toe, meer grappig. De variatie van rijdende/vliegende drone vind ik wel een erg leuke toevoeging en voor sommige missies essentieel.

[ Voor 6% gewijzigd door z1rconium op 20-11-2016 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
z1rconium schreef op zondag 20 november 2016 @ 12:23:
Het is een tof spel, heb hem net uit, main/side missions, maar ik kan me niet zo vermaken in de stad zoals in GTA. Side missies voegen wat mij betreft niet heel veel toe, meer grappig. De variatie van rijdende/vliegende drone vind ik wel een erg leuke toevoeging en voor sommige missies essentieel.
Ik moet zeggen dat ik het free roamen in GTA V ook toffer vind. Op een bepaalde manier leeft de stad meer en vooral het autorijden is veel beter.
Maar ik vermaak me met WD nog wel een tijd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Zonet zo gelachen, echt ik was zo stom verbaasd.
Wel even achter spoiler tags gezet voor iedereen die dit zelf wil ontdekken.

spoiler:
Ik had net de mogelijkheid gekregen om de politie op iemand af te sturen en ik was toevallig in de buurt van de promotor van de donut shop, daar moet je ook een ScoutX foto van maken. Ik dacht: "goh, zou grappig zijn als ze hem oppakken", dus ik de politie op hem afgestuurd, die komen aan en arresteren hem. Op dat moment popt er ook een PS achievement boven in beeld. Ik nakijken wat ik specifiek had gedaan daarvoor: EXACT wat ik net deed, politie afsturen op die donut promotie man, dat was een achievement... hahaha. Het was letterlijk de eerste keer dat ik die vaardigheid gebruikte, en precies op die NPC, is het een achievement... ROFLOL...

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv

swv

Niet dat het mij wat uitmaakt en slechts een constatering, maar het valt mij op dat er toch wel vaak intieme herenstelletjes in het spel te vinden zijn welke ergens in een steegje of op een steiger of uitzichtpunt van het uitzicht elkaar genieten :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kassemans
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-08 15:37
Iemand toevallig een idee hoe de Zodiac Killer missie geactiveerd moet worden? Heb de game via ING rentepunten besteld maar geen extra code gekregen. Kan ik ergens zien of deze geactiveerd is in de game?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Utoka
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 18-08 15:04
kassemans schreef op maandag 21 november 2016 @ 13:37:
Iemand toevallig een idee hoe de Zodiac Killer missie geactiveerd moet worden? Heb de game via ING rentepunten besteld maar geen extra code gekregen. Kan ik ergens zien of deze geactiveerd is in de game?
Ik kreeg van MediaMarkt een mailtje met de code voor deze missie. Deze code moest je dan weer bij Ubisoft activeren en dan krijg je een code die je in de PSN store kon invullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kassemans
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-08 15:37
Utoka schreef op maandag 21 november 2016 @ 15:40:
[...]

Ik kreeg van MediaMarkt een mailtje met de code voor deze missie. Deze code moest je dan weer bij Ubisoft activeren en dan krijg je een code die je in de PSN store kon invullen.
Thanks, niets van ING gekregen terwijl het wel werd gepromoot. Eens even achteraan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jurriaan10
Ik heb het zelfde probleem.
ING zegt dat je de code krijgt maar heb hem nergens gezien. :?
kassemans schreef op maandag 21 november 2016 @ 16:48:
[...]

Thanks, niets van ING gekregen terwijl het wel werd gepromoot. Eens even achteraan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan het verhaal maar nauwelijks volgen, als Wrench zn stem te irritant wordt, zet ik gewoon het geluid uit. Ik vond het verhaal uit deel 1 veel beter. Probeer zo snel mogelijk de verhaal lijn uit te spelen voor alle upgrades en daarna kan de fun pas echt beginnen m.i.

Grafisch is het Ok, maar de stad is wat meer dood in vergelijking met de vorige versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
Ik weet het ook niet met het verhaal, voor mij een beetje teveel Mr Robot. Vond het verhaal van deel 1 eigenlijk wel prima.. en geloofwaardiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ shoombak indeed met name geloofwaardiger, normaal verhaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik heb het idee dat sinds 1.04 het rijden met auto's getweakd is. Het rijd allemaal een stuk fijner.
Nu is dus alleen de vraag of meer mensen dat hier ervaren of dat ik inmiddels aan de manier van rijden gewend ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-08 15:00

-SaveMe-

-klik-

Nog niet heel veel gespeeld, maar tot nu toe zeker vermakelijk. Ziet er ook strak uit (PS4 Pro)!
Wel nog heel veel dingen waarvan ik denk "Hoe kom ik daar in godsnaam bij?". Zal wel eerst wat missions gaan spelen en wat skills/gadgets unlocken lijtk me ...

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 08-08 16:55

Madstorm

Derping all the way!

Zit te kijken of ik deze ga preorderen voor de PC. Heb WD1 wel uitgespeeld er redelijk mee vermaakt, dus denk dat WD2 mij ook wel kan vermaken.

Weet iemand het volgende: Is de Campaign compleet Coop te spelen, dus samen met één iemand alle missies te doorlopen?
Ik heb rond zitten kijken en kan hier geen duidelijk antwoord op vinden.

I'm an Ironman!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Nee volgens mij niet, er is een main mission die je alleen moet doen, en daarnaast zijn er missies, side missions, die in coop kunnen worden gedaan.

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• swv

swv

Madstorm schreef op woensdag 23 november 2016 @ 11:58:
Zit te kijken of ik deze ga preorderen voor de PC. Heb WD1 wel uitgespeeld er redelijk mee vermaakt, dus denk dat WD2 mij ook wel kan vermaken.

Weet iemand het volgende: Is de Campaign compleet Coop te spelen, dus samen met één iemand alle missies te doorlopen?
Ik heb rond zitten kijken en kan hier geen duidelijk antwoord op vinden.
Even een eerste opmerking: consolespelers kunnen pas sinds de update van gisteren echt los gaan met seamless multiplayer nieuws: Ubisoft start met 'seamless multiplayer' in Watch Dogs 2 Dus veel multiplayer ervaringen zijn er dus ook nog niet. Maar aangezien alles nu werkt zoals zou moeten, kan ik wel het volgende zeggen:

Je beschikt in het spel over een smartphone waarop je diverse apps kunt installeren. Best geinig. Een daarvan is een multiplayer app. Wanneer je die app opent zie je drie soorten multiplayer opties staan. De eerste is Online cooperatief. Deze houd in dat je - alleen of met een vriend - missies kunt doen welke met een paars icoon staan aangegeven op de kaart. Er zijn er genoeg, dus je zult je niet vervelen. De tweede optie is Premiejager. Dan ga je met meerdere spelers opzoek naar een politiedoelwit. De laatste optie is Hack-invasie. Dan ga je andere spelers hacken zonder zelf ontdekt te worden.

Al deze missies staan aangegeven op de kaart en staan los van de missies die je moet doen voor de campaign. Maar wat mij betreft hebben de missies in de campaign vaak wel overeenkomsten met de Online coöperatieve modus. Dus hier heb je na een lang verhaal van mijn kant jouw antwoord denk ik zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Hack-invasie vond ik persoonlijk in deel 1 erg leuk. Ik heb dit dan ook al een aantal keer geprobeerd afgelopen week. Kreeg helaas nooit aansluiting.

Nu weet ik dus waarom. Lekker handig van Ubisoft om gebruikers daar geen melding van te geven.

Pagina: 1 2 3 Laatste