Via welke trace code heb je dit opgezocht dan ?stekki schreef op donderdag 22 september 2016 @ 18:45:
Ik zie net beweging, op dhl site staat nu delivery tegen morgenavond...
[...]
Je kunt nog beter een slecht leverbare robot stofzuiger(iLife A4) bij Gearbest EU warehouse bestellen dan bij CoolBlue een iPhone 7. Woensdagochtend bestelt morgen levering
Heb 14-9 bij mobiel.nl een iPhone 7 32GB black i.c.m. een verlenging van mijn T-mobile abonnement besteld. Tot op heden alleen het mailtje ontvangen over de uitgestelde levering.
Ik vroeg mij af of dit enigszins overeen komt met de ervaringen van anderen, ik lees namelijk her en der dat dit model toch wel weer op voorraad is.
Ik vroeg mij af of dit enigszins overeen komt met de ervaringen van anderen, ik lees namelijk her en der dat dit model toch wel weer op voorraad is.
Woot! Net status Update van KPN "Gereed maken bestelling"
Geintje mensen
Geintje mensen
[ Voor 113% gewijzigd door Toppe op 22-09-2016 20:11 ]
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Gewoon een hoop zeiken en bellen en je krijgt gewoon voorrang.Toppe schreef op donderdag 22 september 2016 @ 20:00:
Woot! Net status Update van KPN "Gereed maken bestelling"
Nee hoor:)
Kan de langst wachtende wel een cursus klantenservice afzeiken geven
Kan de langst wachtende wel een cursus klantenservice afzeiken geven
Yup!! HierDylannx3 schreef op donderdag 22 september 2016 @ 19:23:
Heeft iemand vandaag een iphone 7+ 256GB in de Apple Store gescoord?
edit: een jet black
Ik heb dezelfde vorige week vrijdag besteld met verlenging kpn en heb hem vandaag ontvangen.robindboer schreef op donderdag 22 september 2016 @ 19:56:
Heb 14-9 bij mobiel.nl een iPhone 7 32GB black i.c.m. een verlenging van mijn T-mobile abonnement besteld. Tot op heden alleen het mailtje ontvangen over de uitgestelde levering.
Verwijderd
Veel succes iedereen met wachten of met zijn telefoon, vanochtend kunnen reserveren bij Apple annulering geplaatst bij t-mobile en nu de eigenaar van een iPhone 7+128gb. Kan het iedereen aanraden om het op deze manier te doen, weg met de onwetendheid en sneller je telefoon je handen.
Via een code die ik van een DHL medewerker heb gekregen aan de lijn...
gsm frikandel schreef op donderdag 22 september 2016 @ 19:33:
[...]
Via welke trace code heb je dit opgezocht dan ?
Hoe laat heb je het besteld? En waar opgehaald
Verwijderd
Kun je ook de voorraad van andere producten zoals screenprotectors hoesjes etc. Checkken op de site van apple
Maak je geen zorgen, daar hebben ze genoeg vanVerwijderd schreef op donderdag 22 september 2016 @ 20:26:
Kun je ook de voorraad van andere producten zoals screenprotectors hoesjes etc. Checkken op de site van apple
My bad....Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2016 @ 20:26:
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Hmm, vreemd. Wellicht krijgen ze de iPhones geleverd van de providers? En is T-Mobile langzamer... Kan niet echt een andere reden bedenken.DDR schreef op donderdag 22 september 2016 @ 20:18:
[...]
Ik heb dezelfde vorige week vrijdag besteld met verlenging kpn en heb hem vandaag ontvangen.
Mixpower schreef op donderdag 22 september 2016 @ 19:25:
[...]
Ze waren er wel, maar ik heb geen zin om er heen te rijden en om €1129,- in één keer af te tikken zoals de meesten hier, zelfs Kecin die er maar een week voor hoeft te werken wacht gezellig met ons af
Als ik er een dag voor vrij moet nemen is het de moeite niet meer waard natuurlijk
I'm not a number, I'm a free man! Geld over? Check m'n V&A
Amsterdam en besteld om 6:05 uurDylannx3 schreef op donderdag 22 september 2016 @ 20:25:
[...]
Hoe laat heb je het besteld? En waar opgehaald
Ik was vandaag in de Apple store maar zelfs als showmodel stond daar geen Jet Black, zijn die dingen dan zo slecht leverbaar?!
Die van mij zat ook in jouw vliegtuig en is vanmiddag wel afgeleverd 😁gsm frikandel schreef op donderdag 22 september 2016 @ 17:49:
[...]
Dat hij vandaag is afgeleverd zag ik net ook. Ik denk dat hij bij een sorteercentrum is aangekomen nu. Vraag me alleen af of deze dan morgen wordt bezorgd of pas op dinsdag. Niemand bij DHL kan hierop antwoord geven want tegen mij wordt gezegd dat ze niet weten waar het pakket is op dit moment
Welke store? Gisteren in Den Haag stonden ze daar gewoon.kx22 schreef op donderdag 22 september 2016 @ 20:33:
Ik was vandaag in de Apple store maar zelfs als showmodel stond daar geen Jet Black, zijn die dingen dan zo slecht leverbaar?!
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
veel plezier met je iPhoneOllieMongollie schreef op donderdag 22 september 2016 @ 20:36:
[...]
Die van mij zat ook in jouw vliegtuig en is vanmiddag wel afgeleverd 😁
Status op de Apple site staat nu het volgende:
Status Onderweg naar klant – verzending op schema
Gesch. levering 21 september 2016
stond toestraks nog op 27 september
Ik heb gisteren m'n I7 128GB Jet Black pre-order bij Tele2 geannuleerd en heb een nieuw abonnement bij T-Mobile aangevraagd met een I7 128GB Black.
Nu maar hopen dat hij snel geleverd wordt. Heb vanmiddag even gechat met T-Mobile en ze verwachten het toestel binnen 2 weken te kunnen leveren.
Nu maar hopen dat hij snel geleverd wordt. Heb vanmiddag even gechat met T-Mobile en ze verwachten het toestel binnen 2 weken te kunnen leveren.
Nou de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Nadat ik begin van de avond en relatief chagarijnige mail heb gestuurd naar Coolblue, ben ik zojuist terug gebeld dat mijn toestel eindelijk binnen is.
iPhone 7 plus 128gb mat zwart Kpn non eu verlenging.
Ik zat bij de eerste 20 voor dit toestel/abbo/provider.
Misschien moeten we dan ook met z'n allen een chagrijnige mail naar T-Mobile sturenNyana schreef op donderdag 22 september 2016 @ 21:01:
Nou de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Nadat ik begin van de avond en relatief chagarijnige mail heb gestuurd naar Coolblue, ben ik zojuist terug gebeld dat mijn toestel eindelijk binnen is.
Helaas heb je tegen de tijd dat je antwoord krijgt al de iPhone binnen, want ze zeggen dat je na 10 dagen pas antwoord krijgt op je mail, te belachelijk voor woorden
Weer een dag verder en weer geen vordering bij mijn bestelling. Nog steeds 3-7 oktober
Morgen een dag vrij en hopelijk kan ik een reservering scoren.
Verwijderd
Dan zou het vnaf morgen tot 30 september je status kunnen veranderen naar verzending wordt voorbereid toch?dcell schreef op donderdag 22 september 2016 @ 21:18:
Weer een dag verder en weer geen vordering bij mijn bestelling. Nog steeds 3-7 oktober![]()
Verwijderd
Dit is ten strengste verboden, ik zou er een melding van maken bij DHL.AddictIII schreef op donderdag 22 september 2016 @ 16:23:
[...]
De transporteur die komt leveren op mijn werk doet dit ook dikwijls. Als zijn ronde niet klaargeraakt zet hij zelf alle pakketjes als afgeleverd en hij levert ze gewoon de dag nadien... Om gezeik te voorkomen vermoed ik??? Geen idee...
Zo verdwijnen er namelijk pakketjes
Het is inderdaad om gezeik te voorkomen dat chauffeurs dit soort onzin uithalen maar heb dit een paar keer meegemaakt en alle keren konden de chauffeurs zich aanmelden bij het uwv
Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2016 @ 21:27:
[...]
Dit is ten strengste verboden, ik zou er een melding van maken bij DHL.
Zo verdwijnen er namelijk pakketjesze kunnen ook aan de hand van je postcode en huisnr. je zendingsnr. opzoeken. kost de service medewerker misschien iets meer moeite.
Het is inderdaad om gezeik te voorkomen dat chauffeurs dit soort onzin uithalen maar heb dit een paar keer meegemaakt en alle keren konden de chauffeurs zich aanmelden bij het uwv
offtopic:
Bij ons doen ze het bijna allemaal... behalve PostNL en UPS...
Zit er één tussen die bij ons pakketten neerzet en die 4/5 uur later weer ophaalt als z'n bus vol zit...
Zelfde als met pakketten gooien, soms krijgen we dozen met extra inhoud...
Bij ons doen ze het bijna allemaal... behalve PostNL en UPS...
Zit er één tussen die bij ons pakketten neerzet en die 4/5 uur later weer ophaalt als z'n bus vol zit...
Zelfde als met pakketten gooien, soms krijgen we dozen met extra inhoud...
Verwijderd
Net weer Gsmwijzer aan de lijn gehad, hebben ook nog enkel idee wanneer ze iets binnen krijgen. Normale 7 in bepaalde varianten op voorraad, 7 plus niks.
Wanneer en hoe laat heb je besteld als ik vragen mag? Ik heb hetzelfde toestel besteld met KPN verlengin, maar ze kunnen mij nog steeds geen datum geven.Nyana schreef op donderdag 22 september 2016 @ 21:01:
Ik mailde Coolblue net en kreeg dit:
Helaas is er op dit moment nog niet bekend of we genoeg iPhones binnen zullen krijgen om alle KPN pre-orders uit te leveren. Ook kan ik helaas niet zien op welk nummer van de lijst u staat. De levering staat gepland op 26 september, mocht u één van de gelukkigen zijn dan ontvangt u daar eind deze week bericht over per e-mail.
26e nieuwe lading?
?
Helaas is er op dit moment nog niet bekend of we genoeg iPhones binnen zullen krijgen om alle KPN pre-orders uit te leveren. Ook kan ik helaas niet zien op welk nummer van de lijst u staat. De levering staat gepland op 26 september, mocht u één van de gelukkigen zijn dan ontvangt u daar eind deze week bericht over per e-mail.
26e nieuwe lading?
Ik heb geen idee dus kan alleen maar hopenVerwijderd schreef op donderdag 22 september 2016 @ 21:22:
[...]
Dan zou het vnaf morgen tot 30 september je status kunnen veranderen naar verzending wordt voorbereid toch?
De 26e pas? Toevalligerwijs ook de datum dat de nieuwe KPN EU-bundel ingaat als ik me niet vergis. Hoe laat had jij besteld?iFlames schreef op donderdag 22 september 2016 @ 22:08:
Ik mailde Coolblue net en kreeg dit:
26e nieuwe lading??
Laat pas, zondag de 11e. Verwacht dus niet dat ik de mijne al krijg (128GB JB)macweeds schreef op donderdag 22 september 2016 @ 22:13:
[...]
De 26e pas? Toevalligerwijs ook de datum dat de nieuwe KPN EU-bundel ingaat als ik me niet vergis. Hoe laat had jij besteld?
Ik vrees het ook van niet de JB is echt slecht leverbaar. Wel een slechte zaak dat coolblue niet openheid geeft over het aantal toestellen dat ze ontvangen en of je erbij zit. Dit is gewoon aan het lijntje houden zo!iFlames schreef op donderdag 22 september 2016 @ 22:15:
[...]
Laat pas, zondag de 11e. Verwacht dus niet dat ik de mijne al krijg (128GB JB)
Verwijderd
Ik ben vandaag nog even in een KPN winkel geweest en daar heb ik een lijst gezien waarin de backorders stonden vermeld Ik heb me even geconcentreerd op de zwarte ipone 7 plus 32 gb. Er stonden vanmorgen ruim 1000 stuks in backorder welke nog niet geleverd konden worden. Op zich valt dit wel mee. Ik zal ook aantallen staan van ruim 4000.
Ik net via twitter een DM gestuurd naar Coolblue
Hallo Martin, helaas kunnen we je geen zekerheid geven, aangezien we deze zelf ook niet hebben. We krijgen met mondjesmaat nieuwe leveringen en voorraad maar kunnen niet zeggen wanneer jij aan de beurt bent.
Dus same ol same old
Heb gezegd dat ik er dit weekend nog over denk
Hallo Martin, helaas kunnen we je geen zekerheid geven, aangezien we deze zelf ook niet hebben. We krijgen met mondjesmaat nieuwe leveringen en voorraad maar kunnen niet zeggen wanneer jij aan de beurt bent.
Dus same ol same old
Heb gezegd dat ik er dit weekend nog over denk
[ Voor 8% gewijzigd door SpoekGTi op 22-09-2016 22:20 ]
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Zelfde gezeik hier, totaal 0,0 info. Belsimpel houdt zich stil en daar ben ik aardig pissig van. Dat je niet kan leveren is tot daar aan toe, maar tijdens het bestellen was de levertijd 2 weken en tot op de dag van vandaag geen update of mailtje dat er nog niet geleverd kan worden.
Laat dan teminste wat weten
Formerly known as Ragdoll
Vrijwel overal het zelfde gesodemieter, dus we hebben geen poot om op te staan, en we moeten het allemaal maar pikkenInFamous schreef op donderdag 22 september 2016 @ 22:45:
Zelfde gezeik hier, totaal 0,0 info. Belsimpel houdt zich stil en daar ben ik aardig pissig van. Dat je niet kan leveren is tot daar aan toe, maar tijdens het bestellen was de levertijd 2 weken en tot op de dag van vandaag geen update of mailtje dat er nog niet geleverd kan worden.
[ Voor 3% gewijzigd door Joshoon op 22-09-2016 22:48 ]
Ik ben ook niet pissig over de situatie en snap dat Belsimpel en consoorten en niks aan kunnen doen.
Maar FFS laat wat weten, je klanten gewoon aan het lijntje houden is gewoon een no-go. Dat geldt blijkbaar voor meerdere partijen, maar hoe moeilijk is het om een email te sturen met sorry voor de vertraging op dit moment is levering nog niet bekend.
Dan weet ik teminste iets, nu laten ze gewoon helemaal niks weten.
Maar FFS laat wat weten, je klanten gewoon aan het lijntje houden is gewoon een no-go. Dat geldt blijkbaar voor meerdere partijen, maar hoe moeilijk is het om een email te sturen met sorry voor de vertraging op dit moment is levering nog niet bekend.
Formerly known as Ragdoll
Overal het zelfde verhaalInFamous schreef op donderdag 22 september 2016 @ 22:51:
Ik ben ook niet pissig over de situatie en snap dat Belsimpel en consoorten en niks aan kunnen doen.
9/9 09:17. Is om 16:54 omgezet door coolblue naar KPN toestel. Was voordeliger.macweeds schreef op donderdag 22 september 2016 @ 22:03:
[...]
Wanneer en hoe laat heb je besteld als ik vragen mag? Ik heb hetzelfde toestel besteld met KPN verlengin, maar ze kunnen mij nog steeds geen datum geven.
Ik had precies hetzelfde, en zelfs om 9:08 besteld. Zelfde toestel, non EU verlenging. Daarna toen hij 's middags inderdaad gewijzigd werd naar KPN toestel zeiden ze ook dat die tijd werd aangepast. Echter heb nog steeds NIETS vernomen.Nyana schreef op donderdag 22 september 2016 @ 22:52:
[...]
9/9 09:17. Is om 16:54 omgezet door coolblue naar KPN toestel. Was voordeliger.
Blijf me altijd verbazen hoe lang het kan duren voor sommigen. Vrijdag besteld bij de Mediamarkt, maandag opgehaald (iPhone 7 black 128gb)
Eerder iPhones gekocht, altijd gewoon gelijk of bijna gelijk leverbaar in lokale winkels...
Eerder iPhones gekocht, altijd gewoon gelijk of bijna gelijk leverbaar in lokale winkels...
Hmm, ik heb de wijziging geweigerd van CoolBlue, het was maar €1 goedkoper en dan zou opnieuw in de rij moeten aansluiten voor een KPN variant(levering).Nyana schreef op donderdag 22 september 2016 @ 22:52:
[...]
9/9 09:17. Is om 16:54 omgezet door coolblue naar KPN toestel. Was voordeliger.
Ik heb trouwens een EU abbo verlenging als ook een non provider *toestel(Apple levering) en bestelt om 9.56 op de 9de. Erg benieuwd hoe lang het nog gaat duren voor mij, stiekem hoop ik dat er maar weinigen zijn die die combi hebben
*iPhone 7 128GB mat zwart.
[ Voor 4% gewijzigd door Miki op 22-09-2016 23:33 ]
Heb ook maar contact opgenomen met Coolblue:
Wij krijgen de iPhone 7 praktisch één voor één binnen omdat Apple gewoonweg geen grote oplage levert van deze toestellen, wanneer u de uwe kunt verwachten is dus helaas niet met zekerheid te zeggen. Voor meer informatie verwjis ik u graag naar de volgende pagina: http://www.pdashop.nl/adv...ie-over-pre-ordering.html.
Dus gewoon hetzelfde liedje....
Wij krijgen de iPhone 7 praktisch één voor één binnen omdat Apple gewoonweg geen grote oplage levert van deze toestellen, wanneer u de uwe kunt verwachten is dus helaas niet met zekerheid te zeggen. Voor meer informatie verwjis ik u graag naar de volgende pagina: http://www.pdashop.nl/adv...ie-over-pre-ordering.html.
Dus gewoon hetzelfde liedje....
Ik had ook gevraagd hoeveelste ik stond op de lijst. Maar hij zei alleen dat ze het zo eerlijk mogelijk probeerde te verdelen. Duidelijk niet gelukt dus in jou geval.bjonnie schreef op donderdag 22 september 2016 @ 23:04:
[...]
Ik had precies hetzelfde, en zelfs om 9:08 besteld. Zelfde toestel, non EU verlenging. Daarna toen hij 's middags inderdaad gewijzigd werd naar KPN toestel zeiden ze ook dat die tijd werd aangepast. Echter heb nog steeds NIETS vernomen.
Net even de Apple site gecheckt en de IPhone 7 128gb mat zwart kun je dus gewoon morgen ophalen in de Apple store...helaas voor mij te ver weg
True that!Kecin schreef op donderdag 22 september 2016 @ 20:31:
[...]
Als ik er een dag voor vrij moet nemen is het de moeite niet meer waard natuurlijk
It's All In The "Mix"
Als je het vooraf naar mij overmaakt dan wil ik hem wel voor je oppikken en verzenden (a'dam of haarlem store).drpeer_holland schreef op donderdag 22 september 2016 @ 23:59:
Net even de Apple site gecheckt en de IPhone 7 128gb mat zwart kun je dus gewoon morgen ophalen in de Apple store...helaas voor mij te ver weg
Nou das lekker dan. Ik heb bij Typhone dezelfde besteld om 11:04. Zou hem dus eerder moeten krijgen dan jij. Uiteraard gun ik hem jou, maar geen first in first out dusDa.Rock schreef op donderdag 22 september 2016 @ 18:11:
iPhone 7+ Black 128GB besteld bij Typhone met t-mobile verlenging wordt morgen geleverd. Besteld op 9-9 rond 12u. Valt me reuze mee, had verwacht langer te moeten wachten gezien de reacties in dit topic.
Drama manier van communiceren bij mobiel.nl!robindboer schreef op donderdag 22 september 2016 @ 19:56:
M'n bestelling gisteren gelukkig stopgezet: morgen lekker naar een van de Apple Store voor een Vodafone & iPhone 7 32 of 128GB
Zelfde probleem hierdrpeer_holland schreef op donderdag 22 september 2016 @ 23:59:
Heb "eindelijk" mijn iPhone 7 128GB matzwart. Nouja, zaterdag dan, nog even op de postpode wachten. Heb mijn online order bij Apple geannuleerd en eentje in de Apple Store in Den Haag gereserveerd en die laten ophalen door mijn broer ^^ Scheelt flink wat weken wachten en minder reistijd.
Bij Bol.com zijn de volgende modellen op voorraad:
- iPhone 7 roségoud (32GB)
- iPhone 7 goud (128GB)
- iPhone 7 zwart (256GB)
Dat weten ze zelf niet eens.macweeds schreef op donderdag 22 september 2016 @ 22:17:
[...]
Ik vrees het ook van niet de JB is echt slecht leverbaar. Wel een slechte zaak dat coolblue niet openheid geeft over het aantal toestellen dat ze ontvangen en of je erbij zit. Dit is gewoon aan het lijntje houden zo!
Die link die hier gepost wordt om in de Apple Store een exemplaar te reserveren zei gisterenavond: kom om 06.00 terug.
Als je dat doet en een model selecteert om te reserveren is de melding: "eerstvolgende reserveringsmogelijkheid 10.00 uur". Wat is dan het nut van die 06.00 uur melding? Je kunt om 06.00 uur nl niks doen.
Als je dat doet en een model selecteert om te reserveren is de melding: "eerstvolgende reserveringsmogelijkheid 10.00 uur". Wat is dan het nut van die 06.00 uur melding? Je kunt om 06.00 uur nl niks doen.
Om 6.00uur is de nieuwe voorraad erop gezet.SAICRJMPM schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 06:22:
Dit link die hier gepost wordt om in de Apple Store een exemplaar te reserveren zei gisterenavond: kom om 06.00 terug.
Als je dat doet en een model selecteert om te reserveren is de melding: "eerstvolgende reserveribngsmogelijkheid 10.00 uur". Wat is dan het nut van die 06.00 uur melding? Je kunt om 06.00 uur nl niks doen.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
De Apple store gaat vanaf 10 open. Dus je kan pas vanaf 10 een iPhone reserveren om op te halen 😂SAICRJMPM schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 06:22:
Die link die hier gepost wordt om in de Apple Store een exemplaar te reserveren zei gisterenavond: kom om 06.00 terug.
Nieuwe dag, nieuwe kansen *poetst zijn F5 toets*
Edit:
Het lijkt toch aanhoudend zo te zijn, dat de meeste 7-modellen goed leverbaar zijn. Enkel de GitZwarte is minder goed verkrijgbaar.
Edit:
Het lijkt toch aanhoudend zo te zijn, dat de meeste 7-modellen goed leverbaar zijn. Enkel de GitZwarte is minder goed verkrijgbaar.
[ Voor 60% gewijzigd door Mar.tin op 23-09-2016 07:28 ]
Als de verwachtte levering is tussen 3 en 7 oktober en de huidige status is "artikelen worden verwerkt" wanneer kun je dan ongeveer een statusverandering verwachten?
https://www.facebook.com/hbbsebas2023
Jammer, ik dacht vroeg wakker te worden zodat ik hem kan bestellen. Maar helaas, nog uitverkocht. 
https://reserve.cdn-apple...ne/availability?channel=1
De afgelopen dagen was er telkens tussendoor weer een beetje nieuwe voorraadBoost9898 schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 07:34:
Jammer, ik dacht vroeg wakker te worden zodat ik hem kan bestellen. Maar helaas, nog uitverkocht.
Wat ik ook niet snap: op de reguliere Apple site staat al dagen (eigenlijk vanaf dag 1 zowat) bij ale iPhone Plus modellen: geen voorraad, verwachte levering 2-3 weken.Boinkie schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 07:09:
[...]
De Apple store gaat vanaf 10 open. Dus je kan pas vanaf 10 een iPhone reserveren om op te halen 😂
Maar op die speciale link die hier gepost wordt is het toch elke dag mogelijk in ten minste één van de 3 stores wat te reserveren. Waarom wijkt de reguliere Apple site af?
De retail stores krijgen een aparte voorraad toegewezen. Het zou niet best zijn als deze stores 3 weken niets kunnen verkopen..
SAICRJMPM schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 07:35:
[...]
Wat ik ook niet snap: op de reguliere Apple site staat al dagen (eigenlijk vanaf dag 1 zowat) bij ale iPhone Plus modellen: geen voorraad, verwachte levering 2-3 weken.
Maar op die speciale link die hier gepost wordt is het toch elke dag mogelijk in ten minste één van de 3 stores wat te reserveren. Waarom wijkt de reguliere Apple site af?
Het is weer bijna September 2026 :)
Omdat het in feite 2 verschillende winkels zijn (of eigenlijk 4)SAICRJMPM schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 07:35:
[...]
Wat ik ook niet snap: op de reguliere Apple site staat al dagen (eigenlijk vanaf dag 1 zowat) bij ale iPhone Plus modellen: geen voorraad, verwachte levering 2-3 weken.
De Apple online store is een winkel, met zijn eigen voorraad, en de apple stores an-sich zijn losse winkels. Dus elk van de 3 krijgt seperaat voorraad binnen
Dit is gek. Om 6 uur had volgens die link de Den Haag store een iPhone 7 Plus zwart in voorraad.Boost9898 schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 07:34:
Nu inderdaad niet. Hoe kan dit? Je kon volgens die site pas om 10.00 uur reserveren dus hoe kan die zwarte iPhone 7 Plus ineens weg zijn om 7.38 uur, terwijl om 06.00 uur hij nog genoemd werd met melding "je kunt pas om 10.00 uur reserveren".
Je kunt pas om 10 uur afhalen, niet om 10 uur reserverenSAICRJMPM schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 07:39:
[...]
Dit is gek. Om 6 uur had volgens die link de Den Haag store een iPhone 7 Plus zwart in voorraad.
Nu inderdaad niet. Hoe kan dit? Je kon volgens die site pas om 10.00 uur reserveren dus hoe kan die zwarte iPhone 7 Plus ineens weg zijn om 7.38 uur, terwijl om 06.00 uur hij nog genoemd werd met melding "je kunt pas om 10.00 uur reserveren".
Wat leven we in een gekke wereld eigenlijk. We zitten gewoon te zoeken naar een telefoon om er ruim €800 doorheen te rammen.

EDIT: Misschien is dit betrouwbaar, ik weet het niet.
https://www.afuture.nl/product/5327282/apple-iphone-7
[ Voor 30% gewijzigd door Boost9898 op 23-09-2016 07:42 ]
Niet waar of ik heb die site totaal verkeerd begrepen. Anders shit, dan had ik vandaag er een kunnen hebben. Ik zag toch duidelijk een melding: je kunt pas RESERVEREN om 10.00 uur. Of ik was nog slaapdronken?Mar.tin schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 07:40:
[...]
Je kunt pas om 10 uur afhalen, niet om 10 uur reserveren. Je kon om 6 uur reserveren, om hem om 10 uur af te halen.
Dit was melding:
Dit model is op voorraad in deze Store. De eerstvolgende reserveringsmogelijkheid is vandaag om 10:00 uur.
Dus ik dacht ik moet om 10.00 ur terugkomen op die site.
[ Voor 16% gewijzigd door SAICRJMPM op 23-09-2016 07:43 ]
SlaapdronkenSAICRJMPM schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 07:42:
[...]
Niet waar of ik heb die site totaal verkeerd begrepen. Anders shit, dan had ik vandaag er een kunnen hebben. Ik zag toch duidelijk een melding: je kunt pas RESERVEREN om 10.00 uur. Of ik was nog slaapdronken?
Dit was melding:
Dit model is op voorraad in deze Store. De eerstvolgende reserveringsmogelijkheid is vandaag om 10:00 uur.
Je kon hem om 6 uur reserveren om hem om 10 uur op te halen, dan gaat de store open
€1189 incl toebehoren in mijn gevalBoost9898 schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 07:41:
Wat leven we in een gekke wereld eigenlijk. We zitten gewoon te zoeken naar een telefoon om er ruim €800 doorheen te rammen.![]()
Ik kan me voorstellen dat het er een beetje misleidend staat, maar als je doordrukt op de blauwe, bijna onmisbare knop, kun je hem echt reserveren voor afhalen.SAICRJMPM schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 07:42:
[...]
Niet waar of ik heb die site totaal verkeerd begrepen. Anders shit, dan had ik vandaag er een kunnen hebben. Ik zag toch duidelijk een melding: je kunt pas RESERVEREN om 10.00 uur. Of ik was nog slaapdronken?
Dat is dan totaal onduidelijk uitgelegd. De melding had het duidelijk over reseveren om 10.00 uur, niet ophalen.SpoekGTi schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 07:43:
[...]
Slaapdronken
Je kon hem om 6 uur reserveren om hem om 10 uur op te halen, dan gaat de store open
Ik kopieerde de melding in mijn post hierboven.
Op dit moment acht ik niets betrouwbaarder dan het reserveren op de site zelfBoost9898 schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 07:41:
Wat leven we in een gekke wereld eigenlijk. We zitten gewoon te zoeken naar een telefoon om er ruim €800 doorheen te rammen.![]()
Shit! Ik had dus vandaag om 6.00 uur er eentje kunnen bestellen. Maar omdat het totaal verwarrend staat niet gedaan. Niet te geloven.Mar.tin schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 07:44:
[...]
€1189 incl toebehoren in mijn geval![]()
[...]
Ik kan me voorstellen dat het er een beetje misleidend staat, maar als je doordrukt op de blauwe, bijna onmisbare knop, kun je hem echt reserveren voor afhalen.![]()
[afbeelding]
Ik had hem bijna, maar was te laatSAICRJMPM schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 07:48:
[...]
Shit! Ik had dus vandaag om 6.00 uur er eentje kunnen bestellen. Maar omdat het totaal verwarrend staat niet gedaan. Niet te geloven.
Maar ja, als je gewoon op die grote blauwe knop geramd had was het vast gelukt
[ Voor 12% gewijzigd door Mar.tin op 23-09-2016 07:50 ]
Even een vraagje vooraf, stel hij is straks beschikbaar en ik ga hem snel bestellen. Moet ik hem dan op een bepaalde datum afhalen? Of kan ik gewoon binnenlopen met een bewijs of iets dergelijks.
Bestellen en betalen kan je vaak wat langer wachten. Via reserveringspagina moet je hem vandaag ophalen.Boost9898 schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 07:50:
Even een vraagje vooraf, stel hij is straks beschikbaar en ik ga hem snel bestellen. Moet ik hem dan op een bepaalde datum afhalen? Of kan ik gewoon binnenlopen met een bewijs of iets dergelijks.
Als hij beschikbaar is kun je een tijdslot kiezen vandaag, en daar moet je je dan ook aan houden (het vandaag-gedeelte dan), anders vergeven ze hem aan een anderBoost9898 schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 07:50:
Fout, ligt hele dag voor je klaar. Tijdslot is om de drukte te verspreiden.Mar.tin schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 07:52:
[...]
Als hij beschikbaar is kun je een tijdslot kiezen vandaag, en daar moet je je dan ook aan houden, anders vergeven ze hem aan een ander
Dat bedoelde ik natuurlijkDennischo schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 07:53:
[...]
Fout, ligt hele dag voor je klaar. Tijdslot is om de drukte te verspreiden.
Mar.tin schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 07:52:
[...]
Als hij beschikbaar is kun je een tijdslot kiezen vandaag, en daar moet je je dan ook aan houden (het vandaag-gedeelte dan), anders vergeven ze hem aan een ander
Wat als ik hem om een of andere reden niet kan ophalen vandaag?Rub147 schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 07:52:
[...]
Bestellen en betalen kan je vaak wat langer wachten. Via reserveringspagina moet je hem vandaag ophalen.
Als je hem reserveert viaBoost9898 schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 07:57:
[...]
[...]
Wat als ik hem om een of andere reden niet kan ophalen vandaag?
Kies je een tijdslot voor vandaag, dat enkel voor vandaag geldig is,
Als je hem gewoon via de gebruikelijke weg reserveert (productpagina) betaal je hem ook direct, en kun je hem ophalen wanneer je wilt.
Dan vergeven ze hem, als je gereserveerd hebt. Als je al betaald hebt ligt hij de volgende dag er waarschijnlijk nog wel.Boost9898 schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 07:57:
[...]
[...]
Wat als ik hem om een of andere reden niet kan ophalen vandaag?
Lekker hoor... vanmorgen om 5.50 de wekker om er vervolgens achter te komen dat Ziggo een storing heeft.... are you F*** kidding me... naja nu wel lekker bijtijds op de zaak.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Spoiler-2634/hero/28547946
Verwijderd
En dan niet eraan denken van je telefoon een hotspot te maken??Spoiler schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 08:04:
Lekker hoor... vanmorgen om 5.50 de wekker om er vervolgens achter te komen dat Ziggo een storing heeft.... are you F*** kidding me... naja nu wel lekker bijtijds op de zaak.
hahaha das een goede, maar had waarschijnlijk ook niets uitgemaakt, voordat ik kon inloggen en bestellen was alles al weggekaapt door script kiddysVerwijderd schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 08:08:
[...]
En dan niet eraan denken van je telefoon een hotspot te maken??
Nou... ik zit momenteel in de stone-age met mijn iphone 4 dus daar begin ik absoluut niet aan.... kon m'n iphone 6 plus snel van de hand doen dus dit was mijn enige backup toenVerwijderd schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 08:08:
[...]
En dan niet eraan denken van je telefoon een hotspot te maken??
Kleine voorraad 32Gb 7+ en bij Amsterdam en Den haag
De plus heb ik niets aan.
Ik ga heel de dag F5 rammen denk ik.
Ik ga heel de dag F5 rammen denk ik.
Ik heb een Plus JB bij hun besteld, Deze zal wel helemaal moeilijk te leveren zijn... ☹Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2016 @ 21:46:
Net weer Gsmwijzer aan de lijn gehad, hebben ook nog enkel idee wanneer ze iets binnen krijgen. Normale 7 in bepaalde varianten op voorraad, 7 plus niks.
Ongeloofelijk.. ik zag net ook al een unicorn hier langs de weg lopen.Mar.tin schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 08:43:
7+ GITZWART 256 voorraad AMSTERDAM
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Aaaand goneMar.tin schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 08:43:
7+ GITZWART 256 voorraad AMSTERDAM
Om te bewijzen dat ik niet lieg :loekf2 schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 08:45:
[...]
Ongeloofelijk.. ik zag net ook al een unicorn hier langs de weg lopen.

Edit: En alweer weg!
[ Voor 5% gewijzigd door Mar.tin op 23-09-2016 08:46 ]
Het is potverdikkeme een groot drama met die plussen.. En maar wachten en maar wachten...
ja zag hem ook staan idd
Dit topic is gesloten.
![]()