Power to the beat.
Verwijderd
Eh, dat 'ie enthousiast is voor zijn event?ronaldm3 schreef op woensdag 07 september 2016 @ 18:33:
Kunnen we iets afleiden uit deze foto gemaakt door Tim zelf?
https://twitter.com/tim_cook
Ja dat het daar nog schemerig is.ronaldm3 schreef op woensdag 07 september 2016 @ 18:33:
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Misschien gemaakt met een iPhone 7ronaldm3 schreef op woensdag 07 september 2016 @ 18:33:
idd
Power to the beat.
[ Voor 41% gewijzigd door stimm op 07-09-2016 18:39 ]
It's All In The "Mix"
Ik zit ook alvast klaar! Have fun iedereen, mogen er maar mooie producten verschijnen!Mixpower schreef op woensdag 07 september 2016 @ 18:41:
Ik ga er alvast voor zitten, have fun iedereen!
Ze lopen trouwens al verdacht een paar dagen in een donkerblauw t-shirt in de Apple stores, goh, waar zou dat op kunnen wijzen.
Sinds stagefright komen er wel regelmatiger security updates binnen, maar een major android versie update kost nog steeds een 9 maanden vanaf de Google release bij Samsung.
Er zijn mijn inziens geen intressante nexus devices langsgekomen of aangekondigd afgelopen jaren. Dan hou je alleen de superieure oled beeldkwaliteit over als pluspunt.. mijn hoop is voorlopig gevestigd op Apple.
Als er daadwerkelijk een blauwe iPhone 7 komt bestel ik hem meteen, anders laat ik hem gaan denk ik en wacht ik tot volgend jaar! Have fun.bardi-1 schreef op woensdag 07 september 2016 @ 18:42:
[...]
Ik zit ook alvast klaar! Have fun iedereen, mogen er maar mooie producten verschijnen!
Ze lopen trouwens al verdacht een paar dagen in een donkerblauw t-shirt in de Apple stores, goh, waar zou dat op kunnen wijzen.
It's All In The "Mix"
Cola ✔
Live-stream ✔
Creditcard ✔
Dat heb ik nou ook, gezien het design ook vrijwel hetzelfde is als de iPhone 6(s)Mixpower schreef op woensdag 07 september 2016 @ 18:43:
[...]
Als er daadwerkelijk een blauwe iPhone 7 komt bestel ik hem meteen, anders laat ik hem gaan denk ik en wacht ik tot volgend jaar! Have fun.
Sommige linkjes werken nog.Zanniebal schreef op woensdag 07 september 2016 @ 18:39:
Dit kwam voorbij op twitter, Amazon product pagina voor iPhone 7: https://gizmodo.com/amazo...n-the-iphone-7-1786326033
https://www.amazon.com/gp...f2b27&pf_rd_i=15196837011
Nothing new dus qua vorm. Die bezel is zo 2008.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Laat naar de EU sowieso niet. Release in USA is sowieso gelijk aan minimaal UK, Frankrijk, Duitsland etc.PWM schreef op woensdag 07 september 2016 @ 18:37:
Erg benieuwd. Ik heb nu een S7 Edge en dat is wel een verdomd fijne telefoon. Maar, ben over 2 weken een paar weekjes naar de US, dus als Apple weet te verrassen neem ik er 1 mee. En, als ze laat naar de EU komen neem ik een stapeltje mee
Hopelijk (!) deze keer ook direct Nederland erbij.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ja precies, ik heb een 6 Plus in Gold, eerste keer dat ik voor goud koos maar ik ven hem chique.bardi-1 schreef op woensdag 07 september 2016 @ 18:43:
[...]
Dat heb ik nou ook, gezien het design ook vrijwel hetzelfde is als de iPhone 6(s)
Een donkerblauwe iPhone 7 dat zou wel nice zijn
It's All In The "Mix"
Hoop op een mooie frisse lijn in de Mac reeks (Macbook / iMac / Mac Pro)
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Ziet er goed uit, have fun man!ralphjxss schreef op woensdag 07 september 2016 @ 18:46:
[afbeelding]
Hier zijn we er ook klaar voor
It's All In The "Mix"
Heb nu een mat zwarte iPhone 6, best nice al zeg ik het zelf. Als Apple zoiets zou fixen dan hoef ik m'n iPhone niet meer te moddenJeroenimoes schreef op woensdag 07 september 2016 @ 18:46:
Pianolak-zwarte iPhone lijkt me trouwens een slecht idee - als je érgens microkrasjes op ziet zitten is het daar wel op
Hoop op een mooie frisse lijn in de Mac reeks (Macbook / iMac / Mac Pro)
Ik zie alleen een zwart scherm?Silversin schreef op woensdag 07 september 2016 @ 18:48:
Stream is up
Nu je dat zo zegt, doet het mij denken aan de achterkant van de iPhone 3G/3GS. Daar waren krassen (én haarscheurtjes) flink zichtbaar. Ik word er eerlijk gezegd niet erg vrolijk van als ik daar aan terugdenkJeroenimoes schreef op woensdag 07 september 2016 @ 18:46:
Pianolak-zwarte iPhone lijkt me trouwens een slecht idee - als je érgens microkrasjes op ziet zitten is het daar wel op
Wij ook.ralphjxss schreef op woensdag 07 september 2016 @ 18:46:
[afbeelding]
Hier zijn we er ook klaar voor

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Is er een reden dat er geen quickreply is hier?
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar
Verder eigenlijk niet zo'n hoge verwachtingen van dit event, maar misschien zijn er nog mooie verassingen
Ja irritant.CyBeR schreef op woensdag 07 september 2016 @ 18:54:
tv is actief.
Lezen van bestand mislukt:
VLC kon het bestand "C:\Users\*****\Downloads\4500907a_00136.ts" niet openen (Bad file descriptor).
doe ik iets fout ?
WWDC16 ook al.noobynater schreef op woensdag 07 september 2016 @ 18:54:
De stream is 21:9? Geloof niet dat ik dat eerder heb gezien bij Apple.
Kom je uberhoud wel naar binnen?BaZnGaNL schreef op woensdag 07 september 2016 @ 18:53:
Hahaha! Vind het wel grappig dat iedereen MB op schoot heeft. Nog geen enkele Windows laptop gezien!
[ Voor 27% gewijzigd door SidewalkSuper op 07-09-2016 18:55 ]
Why not?
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Ik zou het doen
Ja, zodat jij niet zo snel je onlineliners kunt neerplempenCyBeR schreef op woensdag 07 september 2016 @ 18:54:
tv is actief.
oneliners dus, te snel
[ Voor 5% gewijzigd door oohh op 07-09-2016 18:58 ]
Toen de stream net startte was er een persoon met een surface tabletBaZnGaNL schreef op woensdag 07 september 2016 @ 18:53:
Hahaha! Vind het wel grappig dat iedereen MB op schoot heeft. Nog geen enkele Windows laptop gezien!
Je ziet, niets houdt mij tegen.oohh schreef op woensdag 07 september 2016 @ 18:58:
[...]
Ja, zodat jij niet zo snel je onlineliners kunt neerplempen
oneliners dus, te snel
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Kijk vooral naar de titel?
[ Voor 6% gewijzigd door Vince23 op 07-09-2016 19:01 ]
Anders waren ze pas echt de boot in gegaan met hun Note 7 debacle.
[ Voor 31% gewijzigd door BaZnGaNL op 07-09-2016 19:01 ]
Met opeens een Apple Watch..BaZnGaNL schreef op woensdag 07 september 2016 @ 19:01:
James Corden!!!!!!!!!!!
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Hij doet zn best met zn shadesPWM schreef op woensdag 07 september 2016 @ 19:03:
Ben gek op James Corden, leuk om naar te kijken. Maar Cook past er gewoon niet naast. Hij heeft niet echt een funfactor in zich.
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Ach ja, volgens mij mocht James Corden alleen mee in de "show" als hij een Apple Watch zal dragen..

Verder leuke opening zo!
Dat maakt het nou juist leuk naar mijn meningPWM schreef op woensdag 07 september 2016 @ 19:03:
Ben gek op James Corden, leuk om naar te kijken. Maar Cook past er gewoon niet naast. Hij heeft niet echt een funfactor in zich.
Nooit opgevallen in elk geval en ben wel iemand van de Watches.
Wellicht viel het daarom niet op
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Gaat wel te lang door zo...barrymossel schreef op woensdag 07 september 2016 @ 19:02:
Doen ze best leuk idd.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Jij had met die bril én een wandelstok op moeten komenXenvius schreef op woensdag 07 september 2016 @ 19:04:
Wel jammer dat hij die bril gelijk weggooit xD
Joh.sww89 schreef op woensdag 07 september 2016 @ 19:05:
Dit is ook puur vanwege die overname he van dit programma. As we speak
Hij draagt meestal een audemars royal oak. Heb hem nog niet met een apple watch gezien.Famous schreef op woensdag 07 september 2016 @ 19:04:
[...]
Nooit opgevallen in elk geval en ben wel iemand van de Watches.
Wellicht viel het daarom niet op
Paid stond er.Silversin schreef op woensdag 07 september 2016 @ 19:06:
Vraag me af of het actieve gebruikers zijn =p Denk het niet.
hopelijk doen ze daar ook wat aan

Haters everywhere but I don’t really care
Dat is wel gezellig toch.gekke-gerrit schreef op woensdag 07 september 2016 @ 19:06:
Apple music heeft af en toe ook wat kuren, zoals het voorschotelen van kerstmuziek op deze warme dagen
hopelijk doen ze daar ook wat aan
Gelukkig is er vanuit UMG al een verbod gekomen voor artiesten om exclusieve deals te maken.
haha, ja daar heb ik niet eens over nagedachtPhusebox schreef op woensdag 07 september 2016 @ 19:07:
Eerst beginnen met crap nieuws dan lijkt alles daarna fantastisch. Logisch toch.

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
In dit topic is de zogenaamde 'kroeg-mode' actief. Dat wil zeggen dat slowchat toegestaan is. Verder is het GoT beleid wél gewoon van toepassing, dus wat normaal niet mag (afgezien van slowchat), mag nu ook niet. Hou het gezellig, dan kunnen we dit ook bij toekomstige Apple Events blijven doen.
Mocht je een nieuw 'ervaringen' topic willen openen voor de aangekondigde producten en/of diensten, neem dan eerst contact op met de moderators. Dit voorkomt dat meerdere mensen aan hetzelfde topic werken, en al je noeste arbeid voor niets is.