[Keynote] 'See you on the 7th' 7 september 2016 19:00

Pagina: 1 ... 5 ... 22 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iMars
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-09 09:09

iMars

Full time prutser

Donstil schreef op woensdag 07 september 2016 @ 11:30:
[...]

Een facelift komt dan ook niet na twee jaar.
Neem de bmw 3 serie. Dat model loopt iets van 7 jaar en wordt na 4 jaar mild gefacelift.
True, mijn opmerking was meer als nuance bedoeld ;)

Koop hier mijn P1 reader :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrock
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17:06

Patrock

Eat - ride - sleep - repeat

Hoe zit het tegenwoordig dan met een toestel bij een abbo? Dacht dat hier laatst veel ophef over is geweest omdat dit een lening type is geworden, en hiermee dus ook BKR geregistreerd met eventuele invloed op een toekomstige hypotheek. Of is dit allemaal niet zo dramatisch als ik denk?

Zit erg na te denken om een nieuwe iPhone te halen namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:52
Drie jaar geleden, toen ik voor een hypotheek bij de bank zat woog echt alles mee. Zelfs het feit dat ik € 1000,- in het rood kan met mijn betaalrekening.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coptician
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09 18:25
Hoe zit het tegenwoordig dan met een toestel bij een abbo? Dacht dat hier laatst veel ophef over is geweest omdat dit een lening type is geworden, en hiermee dus ook BKR geregistreerd met eventuele invloed op een toekomstige hypotheek. Of is dit allemaal niet zo dramatisch als ik denk?
Je krijgt inderdaad een BKR-registratie. Maar als je een hypotheek wilt gaat nemen is het simpelweg op te lossen door de telefoon helemaal af te betalen. Dan wordt je BKR-registratie ook verwijderd.

En laten we eerlijk zijn - als je een huis gaat kopen draait het niet meer om €500-€700.

--

Hoewel ik liever een wat grotere aanpassing van het uiterlijk zou willen zien (de S7 Edge laat zien dat bezels niet meer hoeven en ik vind de ruimte die de home knop en de overkant te groot is), wil ik liever interessante hardware features of verbeteringen zien. Verbeteringen van 3D Touch, volledig nieuwe hardwarefeatures, of andere slimmigheden die de upgrade van een 6+ de moeite waard maken.

Van wat ik tot nu toe heb gezien ben ik niet onder de indruk.

[ Voor 39% gewijzigd door coptician op 07-09-2016 11:42 ]

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:32
4POX schreef op woensdag 07 september 2016 @ 11:20:
[...]

http://www.wired.com/2016/09/fine-iphone-looks-fact-better/

Kan deze tekst goed begrijpen. Autofabrikanten komen ook niet elke twee jaar met een nieuw ontwerp. Terwijl de auto's van binnen wel veranderen.
Nee, bij auto's duurt het een jaar of 4 voor een restyle :)

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

ronaldm3 schreef op woensdag 07 september 2016 @ 11:17:
[...]

Volgens Gsmarena, zijn de eerste iPhone 7ens al op weg naar NL :)
Link?
Kan het zo niet zo snel vinden..

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Als die ook naar Engeland gaat misschien alsnog eens daar bestellen al weet ik niet of ik het vertrouw :+
Maar als dat de aantallen zijn mogen ze inderdaad nog wel wat extra gaan leveren..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Zul je zien dat ze naar Nederland worden verscheept zodat ze vanuit hier naar Duitsland en Engeland gedistribueerd worden. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:59

swv

Dat lijkt mij gewoon een van de vrachten die is verzonden. Ik bedoel hoeveel kan Foxconn produceren? 300.000 iPhone's - shit nieuwe spelling het moet zijn iPhone devices - per dag?

Vroeger was er toch een distributiecentrum in Venray? Die is in 2014 opgeheven. Wellicht dat het nu echt voor de Nederlandse markt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Rivanov schreef op woensdag 07 september 2016 @ 12:15:
Zul je zien dat ze naar Nederland worden verscheept zodat ze vanuit hier naar Duitsland en Engeland gedistribueerd worden. :+
Haha zoals elke jaar :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
sww89 schreef op woensdag 07 september 2016 @ 12:17:
Dat lijkt mij gewoon een van de vrachten die is verzonden. Ik bedoel hoeveel kan Foxconn produceren? 300.000 iPhone's - shit nieuwe spelling het moet zijn iPhone devices - per dag?

Vroeger was er toch een distributiecentrum in Venray? Die is in 2014 opgeheven. Wellicht dat het nu echt voor de Nederlandse markt is.
Ten tijden van de iPhone 6 maakte ze de eerste weken 450.000 iPhones en 150.000 iPhone Plus modellen per dag.

Ten tijden van de 6s release is dat voor de plus modellen op geschroefd.

Er zit nog steeds een distributie punt in Eindhoven toch?

[ Voor 11% gewijzigd door Donstil op 07-09-2016 12:21 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Donstil schreef op woensdag 07 september 2016 @ 12:19:
[...]

Ten tijden van de iPhone 6 maakte ze de eerste weken 450.000 iPhones en 150.000 iPhone Plus modellen.
Laat ze lekker 600.000 normale iPhones maken.. Wat moet je nou met een +..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv

swv

Dan zijn in drie weken alle preorders wel bezorgd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Famous schreef op woensdag 07 september 2016 @ 12:20:
[...]

Tunnelvisie much?

Ik zou echt niet meer terug willen naar een "normale" iPhone.

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Famous schreef op woensdag 07 september 2016 @ 12:20:
[...]

Nou ik en mijn vriendin, dus als ze er twee maken is het voor mij prima :)
Zolang de Plus de betere iPhone is kwa specificaties blijf ik die kopen, eerder ga ik niet terug naar de normale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Weet ik toch lieverds :D
't blijft het internet eh :+

Vind zelf echter de + wel te groot, pantalon zit nu al strak met een normale iPhone erin en colbert niet altijd aan. En nee, de pantalons zijn goed op maat :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv

swv

Ik wil ook niet kleiner, maar nu ik een P9 voor erbij heb met tevens 1080p merk ik dat wel in de broekzak. Veel win je er niet mee dan van 5.2" naar 5.5". Wat ik wel merk is dat Android net even wat anders gebruik maakt van de schermruimte dan iOS. En ik ben er nog niet over uit welke van de twee besturingssystemen ik op dit gebied nou fijner vind. Ik neig naar iOS.

Edit: Trouwens, zal de Plus nu nóg zwaarder worden vanwege hetzelfde ontwerp maar grotere accu? Ik wil eigenlijk wel weer een lichtere telefoon.

[ Voor 16% gewijzigd door swv op 07-09-2016 12:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Patrock
  • Registratie: Augustus 2011

Patrock

Eat - ride - sleep - repeat

Ik hoop dat de Apple SIM toegevoegd gaat worden, of dual sim ondersteuning met beide nummers actief. Loop nu continue met een iPhone en een Android. Zou er graag één goede iPhone van willen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:42
Er zijn totaal geen geruchten te vinden over een USB C aansluiting ipv lightning toch?
Wat zou de reden kunnen zijn dat Apple vast blijft houden aan lightning?
Ik heb het idee dat USB C toch superieur is aan lightning

[ Voor 15% gewijzigd door yorroy op 07-09-2016 12:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Famous schreef op woensdag 07 september 2016 @ 12:23:
Weet ik toch lieverds :D
't blijft het internet eh :+

Vind zelf echter de + wel te groot, pantalon zit nu al strak met een normale iPhone erin en colbert niet altijd aan. En nee, de pantalons zijn goed op maat :>
In mijn pantalons past de plus gewoon, al heb ik war grotere zakken met mijn 2.0m
In mijn colberts is dat een ander verhaal, ik heb er een paar waar de plus niet volledig inkan en dat is idd best irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv

swv

yorroy schreef op woensdag 07 september 2016 @ 12:24:
Er zijn totaal geen geruchten te vinden over een USB C aansluiting ipv lightning toch?
Compatibiliteit (met accessoires).

Maar uiteindelijk zou het mooi zijn als je één aansluiting voor Mac en iOS devices hebt. En dan wint USB C het van lightning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Waarom dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-09 15:17
Heel simpel. Mensen moeten licenties betalen aan Apple voor lightning accessoires. Ze verdienen daar dik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv

swv

m3gA schreef op woensdag 07 september 2016 @ 12:28:
[...]

Heel simpel. Mensen moeten licenties betalen aan Apple voor lightning accessoires. Ze verdienen daar dik aan.
Nog wel een beter argument inderdaad. Is natuurlijk een dikke melkkoe welke Apple in eigen beheer heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
m3gA schreef op woensdag 07 september 2016 @ 12:28:
[...]

Maakt geen reet uit, ze verdienen aan MFi, en dat zal je met USB-C net zo goed houden om dat het niet gebonden is aan welke connector je gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

sww89 schreef op woensdag 07 september 2016 @ 12:29:
[...]

Nog wel een beter argument inderdaad. Is natuurlijk een dikke melkkoe welke Apple in eigen beheer heeft.
Daar moet de schoorsteen ook roken.. Simpel.
Als jij met iets 2 miljoen kan verdienen en mensen nemen het af of je verdient 750k en ze nemen het ook af..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mixpower
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:39
Damn, echt zin om weer een Keynote te zien! Can't wait! :D :+

It's All In The "Mix"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
johnkeates schreef op woensdag 07 september 2016 @ 12:31:
[...]

Maakt geen reet uit, ze verdienen aan MFi, en dat zal je met USB-C net zo goed houden om dat het niet gebonden is aan welke connector je gebruikt.
Zover ik weet moet je met lightning de chip in de kabel hebben. Dat is ook de reden dat je met goedkope kabels alleen kunt laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv

swv

Dus komt het er op neer dat je simpel gezegd met een zelf gebrouwen lightningkabel bij Apple langs moet met een zak geld, en met een USB-C kabel ook bij elk ander merk terecht kunt. = reden om lightning nog even aan te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

m3gA schreef op woensdag 07 september 2016 @ 12:46:
[...]

Zover ik weet moet je met lightning de chip in de kabel hebben. Dat is ook de reden dat je met goedkope kabels alleen kunt laden.
En dan gaat het vaak traag of niet helemaal lekker.
Denk dat ik met de neppe kabels mijn batterij heb verneukt..
Mixpower schreef op woensdag 07 september 2016 @ 12:46:
Damn, echt zin om weer een Keynote te zien! Can't wait! :D :+
Ik ga zeker kijken en kijk er ook wel naar uit maar echt zin, muah..
Wordt toch weer precies het zelfde als de vorige keren het is alleen dat mijn 6 echt gaar is en snel een nieuwe moet :+

Ik kijk meestal om bepaalde functies te weten te komen en om de nieuwe iPhone te zien. De rest, couldn't care less.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave

HeatWave

Die discussie over Apple en zijn eigen kabels loopt natuurlijk ook al jaren.

En ik vind ook dat ze er teveel voor vragen, maar het afvangen van risico door goedkope meuk is een legitieme reden nog steeds vind ik. Apple probeert al jaren te voorkomen dat spullen stukgaan door een kabel van 1 euro uit China en dat er dan vervolgens allerlei rants op internet komen dat er een iPhone in de fik is gevlogen.

Ik zie regelmatig toch wel aanbiedingen op bijv Groupon voor echte Apple kabels voorbijkomen, dus het is een kwestie van even slim shoppen vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

HeatWave schreef op woensdag 07 september 2016 @ 12:53:

En ik vind ook dat ze er teveel voor vragen, maar het afvangen van risico door goedkope meuk is een legitieme reden nog steeds vind ik. Apple probeert al jaren te voorkomen dat spullen stukgaan door een kabel van 1 euro uit China en dat er dan vervolgens allerlei rants op internet komen dat er een iPhone in de fik is gevlogen.

Ik zie regelmatig toch wel aanbiedingen op bijv Groupon voor echte Apple kabels voorbijkomen, dus het is een kwestie van even slim shoppen vaak.
Al zijn er genoeg 'aanbiedings'websites welke adverteren met een Echte, Legitieme, Gecertificeerde!!!1!! kabel terwijl dit niet zo is. Denk bijvoorbeeld maar aan de aanbiedingswebsite welke ook met een i begint. Zijn gewoon fake maar vragen wel 12 euro (+nog wat verzendkosten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
HeatWave schreef op woensdag 07 september 2016 @ 12:53:

Maar die Groupon kabels zijn wel erg vaak gewoon fake. Of zogenaamde "OEM" Kabels zonder doosje welke helemaal niet bestaan.

Er is echter ook wel een hoop rommel in het USB-C segment (Nu al). Kabels waar mijn MacBook niet mee opladen omdat ze niet aan de officiële USB-c standaard voldoen enz.

Geef mij maar lightning. Ik heb zat orginele kabels en geen zin om weer alles te wisselen eigenlijk. Zeker niet als het eigenlijk geen voordelen bied.

[ Voor 7% gewijzigd door Donstil op 07-09-2016 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Niet online
sww89 schreef op woensdag 07 september 2016 @ 12:50:
Dus komt het er op neer dat je simpel gezegd met een zelf gebrouwen lightningkabel bij Apple langs moet met een zak geld, en met een USB-C kabel ook bij elk ander merk terecht kunt. = reden om lightning nog even aan te houden.
Gedeeltelijk ja, maar vaak wordt vergeten dat Lightning niet alleen een kabel/type connector is, maar ook een protocol. Lightning zegt ook iets of de techniek er achter. Ja, het is proprietary, maar wel een standaard waarbij zowel vorm van connector en techniek altijd hetzelfde zijn.

USB-C is ook een standaard, maar het zegt alleen iets over de vorm van het stekkertje. Wat je er door heen jaagt staat je helemaal vrij. Daarom is er ook zo veel verwarring over met welke kabel je nu wel snel kunt laden en met welke niet, waarmee haal je wel snelle dataoverdracht en waarmee niet, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
m3gA schreef op woensdag 07 september 2016 @ 12:46:
[...]

Nee, dat moet alleen als je MFi certified wil zijn en support wil krijgen en geven. Als je gewoon de chinees uit wil hangen kan je prima chiploze kabels maken. Je kan dan gewoon power en data doen, maar app-specifieke zaken gaan dan weer niet lukken om dat je zonder MFi en zonder ID chip geen communicatie tussen en app en randapparatuur kan doen zonder Jailbreak.
sww89 schreef op woensdag 07 september 2016 @ 12:50:
Nee, dat is dus niet waar het op neer komt zoals ik al schreef. Als je MFi spul wil maken moet je daar een licentie voor hebben bij Apple. Of dat nou USB, FireWire, Lightning, printer poort of IrDA is maakt geen reet uit.

Dus je kan een lightning kabel zonder MFi certificering maken, en zonder ID chip, en dan heb je nog steeds een lightning kabel. Geldt voor USB-C ook. Maar als je dus iets wil doen waar je MFi voor nodig hebt en/of ID chip, dan gaat dat ook voor USB-C op.
Famous schreef op woensdag 07 september 2016 @ 12:50:
[...]
[...]
Dat komt inderdaad voor als de namaak kabels echt slecht zijn. Het is in principe prima mogelijk een goede kabel te maken zonder MFi cert of ID chip, maar dat doet niemand, want als je kwaliteit gaat maken kan je net zo makkelijk MFi cert doen...

Iedereen doet altijd alsof certified spul maken extreem duur is, of de moeite niet waard is, maar het is meestal zo dat een fabrikant echt rommel maakt, en nooit door MFi zou komen met z'n shit. Daarnaast willen ze gewoon even lekker snel cashen en zo min mogelijk uitgeven. Dan is MFi al meteen te veel gevraagd. Dat werkte bijv. met USB2 nog wel, en USB1 uiteraard ook, om dat de toleranties nog vrij ruim waren, de snelheid was niet heel hoog, er hoeft ook niet zo veel vermogen door het draadje, en met CCA of CCS rommel kom je op korte afstanden ook nog wel weg. Maar zodra je op hoge sneleid data heen en weer wil transporteren of meer ampere door je draadje wil duwen zal er toch echt 'puur' koper gebruikt moeten worden en niet een goedkoop aftreksel.

Nu zou een fabrikant dat op de verpakking kunnen zetten, bijvoorbeeld "Dit is een CCA kabel van slechte kwaliteit", maar dat zou niet gunstig zijn voor de verkoop, en om dat de meeste consumenten toch niks weten laten ze het lekker zitten. Een keurmerk zou een eerstvolgende stap zijn, maar hoe ga je dat controleren? En stel dat je dan een brakke kabel tegen komt, ga je dan naar China om boos te doen bij de fabriek? Geen echte oplossing dus... en het is niet alsof de retailers er wat mee gaan doen, zolang het verkoopt kijken ze vooral graag de andere kant op, of vaak weten ze het niet eens dat de meeste kabels troep zijn. De stap daarna is ID chips met pubkey infrastructuur zodat het niet na te maken is, en dat is wat Apple dan dus maar is gaan doen, zodat mensen niet neppe 'Made for iPhone' logotjes op de verpakking kunnen zetten, wat in het verleden vaak genoeg voorgekomen is.

Natuurlijk is het leuk voor ze als het nu een cashcow is geworden, maar het afschaffen lost niet echt iets op.

Dit is naast Lightning dus een probleem bij USB-C, om dat het vrij eenvoudig is om lekkere goedkope rommel te maken en de consument met de problemen te laten zitten, en om dat het 'lekker open en vrij' is kan je er ook niet echt wat tegen doen. ID chips in USB-C kabels gaat niemand leuk vinden, en mensen lijken liever half-werkende troep te hebben dan een echt goede oplossing, dus wat hier aan gedaan gaat worden moeten we nog maar zien...

[ Voor 29% gewijzigd door johnkeates op 07-09-2016 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mixpower
Famous schreef op woensdag 07 september 2016 @ 12:50:
[...]

[...]

Ik ga zeker kijken en kijk er ook wel naar uit maar echt zin, muah..
Wordt toch weer precies het zelfde als de vorige keren het is alleen dat mijn 6 echt gaar is en snel een nieuwe moet :+

Ik kijk meestal om bepaalde functies te weten te komen en om de nieuwe iPhone te zien. De rest, couldn't care less.. 8)7
Haha, ach heb altijd de hoop weer verbaast te worden om iets en soms gebeurt dat maar meestal niet :+
Eens kijken wat die iPhone 7 word, zou toch wel humor zijn als ze nu ineens met een totaal ander toestel komen dan de leaks.. al acht ik die kans wel heel klein :P

It's All In The "Mix"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 14:31
Ten tijde van de iPhone 6 heb ik een pre-order gedaan bij Coolblue en zo de iPhone binnen de lancering week geleverd gekregen.

Nu gaan er wat geruchten (zie hierboven, maar ook op andere plekken op the interwens) dat NL binnen de eerste wave gaat zitten. Daarnaast is de verwachting dat in de nacht van do op vr of vr op za de pre-order kan starten.

Is het in dat geval slimmer (lees sneller) om via de Online Apple Store te bestellen?
Op basis van geruchten gaat het de 7+ zwart, 128GB worden ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mixpower
smoken schreef op woensdag 07 september 2016 @ 13:03:
Ten tijde van de iPhone 6 heb ik een pre-order gedaan bij Coolblue en zo de iPhone binnen de lancering week geleverd gekregen.

Nu gaan er wat geruchten (zie hierboven, maar ook op andere plekken op the interwens) dat NL binnen de eerste wave gaat zitten. Daarnaast is de verwachting dat in de nacht van do op vr of vr op za de pre-order kan starten.

Is het in dat geval slimmer (lees sneller) om via de Online Apple Store te bestellen?
Zou wel echt heel nice zijn als NL deze keer in de eerste wave zit, dan kunnen we hier ook op een nette manier gaan pre-orderen.

It's All In The "Mix"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21:41

Het is eigenlijk wat je zelf het liefst wilt. Ik de iPhone 6 toen via de Apple Store Online gepre-ordered en dan kan je heel mooi de kleur/model/gb uitkiezen en daarna een datum + tijdstip wanneer je hem komt ophalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Mixpower schreef op woensdag 07 september 2016 @ 13:02:
[...]

Haha, ach heb altijd de hoop weer verbaast te worden om iets en soms gebeurt dat maar meestal niet :+
Eens kijken wat die iPhone 7 word, zou toch wel humor zijn als ze nu ineens met een totaal ander toestel komen dan de leaks.. al acht ik die kans wel heel klein :P
Die kans acht ik ook aardig klein.
Vaak is bijna alles gelekt en komt er nog één ding (of twee) welke we nog niet (helemaal) wisten.

Ondanks dat zit ik er vanavond wel gewoon klaar voor en hoop dat NL eens bij de release zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online

Onlangs dat de support bij CoolBlue top is koop ik toch liever bij Apple. Dan kan je in het tweede jaar ook gewoon terecht bij de genius bar namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMars

iMars

Full time prutser

Patrock schreef op woensdag 07 september 2016 @ 12:24:
Ik hoop dat de Apple SIM toegevoegd gaat worden, of dual sim ondersteuning met beide nummers actief. Loop nu continue met een iPhone en een Android. Zou er graag één goede iPhone van willen maken.
Of Apple SIM én een "gewone" SIM _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-09 15:05

ronaldm3

Apple Watch :)

Donstil schreef op woensdag 07 september 2016 @ 13:22:
[...]

Onlangs dat de support bij CoolBlue top is koop ik toch liever bij Apple. Dan kan je in het tweede jaar ook gewoon terecht bij de genius bar namelijk.
Tevens is Apple bijzonder snel met het vervangen van dingen om dat ze alles op voorraad hebben. :)
Scherm van een 6S is binnen een uur vervangen.
Bij Coolblue ben je hem denk ik een week kwijt.

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht ook vanavond even af, maar heb afhankelijk van de prijs schat ("€950,-") en levertijd/datum ook interesse in een 7+ 128gb model.
Het liefst haal ik hem ook op bij een Apple Store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvisje
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08-04 14:44
Weinig mensen die op de apple watch2 wachten.. ik ben wel benieuwd wat hier voor verbetering in gaat zitten en wat het verschil gaat zijn met de 1 (en hopelijk blijven de prijzen gelijk)

Ik blijf waarschijnlijk bij mijn 6s 64gb aangezien ik nu nog niet echt dingen hoor van dit is echt innovatief. Ik zelf gebruik nauwelijks de 3D touch bv.

We gaan het zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xven0mxz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-09 17:47

xven0mxz

Feyenoord Rotterdam 1908!

Ben benieuwd naar de nieuwe kleuren! Piano zwart ziet er heel strak uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave

HeatWave

Darkvisje schreef op woensdag 07 september 2016 @ 13:35:
Weinig mensen die op de apple watch2 wachten.. ik ben wel benieuwd wat hier voor verbetering in gaat zitten en wat het verschil gaat zijn met de 1 (en hopelijk blijven de prijzen gelijk)

Ik blijf waarschijnlijk bij mijn 6s 64gb aangezien ik nu nog niet echt dingen hoor van dit is echt innovatief. Ik zelf gebruik nauwelijks de 3D touch bv.

We gaan het zien
Hier wel 1 hoor :). Meer dan de iPhone 7, die waarschijnlijk geen upgrade-must is van een 6s+.

Maar of die me gaat overtuigen om mijn Watch 1 te vervangen is ook nog maar te bezien... alleen voor GPS en wat meer accu doe ik het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv

swv

Mwah ook geen interesse in de Watch 2. De huidige voldoet prima voor wat ik er mee wil: klokkijken en notificaties lezen. Joh al komt er straks een laserstraal in die marshmellows kan roosteren, dan nog ben ik er niet gevoelig voor en koop ik hem niet.

Doe mij maar de 7. Grappig hoe jij tegen de Watch 2 aankijkt HeatWave. Watch 1 vs 2 lijkt mij net zo saai als iPhone 6s vs 7. Wat we er van denken te weten dan he.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darkvisje
HeatWave schreef op woensdag 07 september 2016 @ 13:38:
[...]

Hier wel 1 hoor :). Meer dan de iPhone 7, die waarschijnlijk geen upgrade-must is van een 6s+.

Maar of die me gaat overtuigen om mijn Watch 1 te vervangen is ook nog maar te bezien... alleen voor GPS en wat meer accu doe ik het niet.
Dat snap ik inderdaad. Ik was echter aan het wachten tot de nieuwe Watch zou uitkomen.
Ik ben dus wel blij met de GPS functie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave

HeatWave

sww89 schreef op woensdag 07 september 2016 @ 13:39:
Mwah ook geen interesse in de Watch 2. De huidige voldoet prima voor wat ik er mee wil: klokkijken en notificaties lezen. Joh al komt er straks een laserstraal in die marshmellows kan roosteren, dan nog ben ik er niet gevoelig voor en koop ik hem niet.

Doe mij maar de 7. Grappig hoe jij tegen de Watch 2 aankijkt HeatWave. Watch 1 vs 2 lijkt mij net zo saai als iPhone 6s vs 7. Wat we er van denken te weten dan he.
Snap ik hoor :).

Maar ik heb eigenlijk altijd de niet-S modellen overgeslagen :). Maar de watch is voor mij echt weer een leuk ding itt een telefoon, daar ben je inmiddels zo aan gewend, dat is geen fun factor meer voor mij ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Twijfel hier ook nog wel. Ik heb nu een 5, en die doet het eigenlijk nog best goed. Als ik nu iets nieuws ga kopen kan ik de 7 kopen maar als die geen features heeft die een 6S niet ook heeft, kan ik beter wat geld besparen en de 6S kopen denk ik.

Zal eens zien vanavond.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv

swv

HeatWave schreef op woensdag 07 september 2016 @ 13:42:
[...]

Snap ik hoor :).

Maar ik heb eigenlijk altijd de niet-S modellen overgeslagen :). Maar de watch is voor mij echt weer een leuk ding itt een telefoon, daar ben je inmiddels zo aan gewend, dat is geen fun factor meer voor mij ;).
Ohh maar als ie dan echt GPS krijgt dan snap ik de hebfactor wel hoor. Maar ik doe niet aan hardlopen oid dus dan is het voor mij nutteloos. Ook gezien ik er mee doe. Ik koop liever nieuwe bandjes. Wat ik dan onlangs nog heb gedaan.

Mocht de Watch snelladen ondersteunen en bijvoorbeeld 7 dagen mee kunnen op een lading, zodat sleeptracking ook nog wat wordt, dan heb ik wel weer oren naar een nieuw model. Mij bekruipt nu het gevoel dat de technologie voor een ideale geavanceerde Watch icm met uithoudingsvermogen om de pols nog niet bestaat.

Edit: Alternatief voor sleeptracking e.d. voor mij zou de Mi Band 2 kunnen zijn voor enkele tientjes zodat die 's nachts gedragen kan worden. Dat ding kan dan ook 20 dagen mee o.i.d. Mja dan is het ook een hebfactor ipv dat ik het echt nodig heb of nuttig is voor mij.

[ Voor 13% gewijzigd door swv op 07-09-2016 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:10
BeQuietAndDrive schreef op woensdag 07 september 2016 @ 13:42:
Twijfel hier ook nog wel. Ik heb nu een 5, en die doet het eigenlijk nog best goed. Als ik nu iets nieuws ga kopen kan ik de 7 kopen maar als die geen features heeft die een 6S niet ook heeft, kan ik beter wat geld besparen en de 6S kopen denk ik.

Zal eens zien vanavond.
Precies hier mijn gedachte, heb nu een 5S zit eerder nu te wachten op de pricedrop van de 6S ipv een nieuwe 7 (of 6SE) te kopen.

Vriendin lief wil een SE hebben dus das een no-brainer, maar voor mezelf denk ik dat het een 6S gaat worden

En als ze een nieuwe watch aankondigen, ben over een goeie maand 12,5 Jaar bij de zaak en mocht wat uitzoeken dus das dan wel nice.

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
SpoekGTi schreef op woensdag 07 september 2016 @ 13:51:
[...]

Precies hier mijn gedachte, heb nu een 5S zit eerder nu te wachten op de pricedrop van de 6S ipv een nieuwe 7 (of 6SE) te kopen.

Vriendin lief wil een SE hebben dus das een no-brainer, maar voor mezelf denk ik dat het een 6S gaat worden

En als ze een nieuwe watch aankondigen, ben over een goeie maand 12,5 Jaar bij de zaak en mocht wat uitzoeken dus das dan wel nice.
Ik kn de prijs even niet zien omdat de store al down is maar het verschil op 6s release tussen 6 en 6s was toch maar €100,-?

Daar zou ik persoonlijk het nieuwere toestel niet voor laten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 14:31
mprkooij schreef op woensdag 07 september 2016 @ 13:05:
[...]

Het is eigenlijk wat je zelf het liefst wilt. Ik de iPhone 6 toen via de Apple Store Online gepre-ordered en dan kan je heel mooi de kleur/model/gb uitkiezen en daarna een datum + tijdstip wanneer je hem komt ophalen.
Pre-order en überhaupt bestellen bij Apple zelf spreekt me wel zeer aan.
Maar hoe werkt het dan met verzenden vanuit de NL Apple Store?
Wordt ie dan geleverd op de release dag van NL of pas later?

(even voordat ik kwade gezichten krijg: ik vraag om ervaringen uit het verleden, niet verwachtingen op basis van geruchten ;-) )

[ Voor 3% gewijzigd door smoken op 07-09-2016 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
sww89 schreef op woensdag 07 september 2016 @ 13:39:

No way dat ik weer duizend euro uitgeef aan een nieuwe Apple Watch. Ik vind het een fijn product hoor maar dat is voor mij puur en alleen een notificatie filter. Alle toeters en bellen staan uit.

Ik vervang dat ding pas als hij echt defect is oid of er een grotere komt.

(Ik heb er inmiddels ook 10 Apple bandjes bij, dus die moeten het liefst ook nog passen)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Laatste rondje iPhone leaks.
https://9to5mac.com/2016/...nd-waterproofed-sim-tray/

Afbeeldingslocatie: https://media.idownloadblog.com/wp-content/uploads/2016/09/iPhone-7-backside-leak-001.jpg

Afbeeldingslocatie: https://media.idownloadblog.com/wp-content/uploads/2016/09/iPhone-7-backside-leak-002.jpg

Afbeeldingslocatie: https://media.idownloadblog.com/wp-content/uploads/2016/09/iPhone-7-backside-leak-003.jpg

Afbeeldingslocatie: https://media.idownloadblog.com/wp-content/uploads/2016/09/iPhone-7-backside-leak-004.jpg

Edit: foto's werken niet zie ik. Zitten wel een paar mooie voorbeelden in het artikel.

[ Voor 48% gewijzigd door Donstil op 07-09-2016 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
Donstil schreef op woensdag 07 september 2016 @ 14:02:
[...]

Ik kn de prijs even niet zien omdat de store al down is maar het verschil op 6s release tussen 6 en 6s was toch maar €100,-?

Enigzins eens, maar ik vind mijn 5S al niet eens traag.....dus voor wat ik er mee doe zou een 6S prima best zijn. De enige reden voor de upgrade zou zijn, ik wil wel eens wat anders na 3 jaar :)

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3

ronaldm3

Donstil schreef op woensdag 07 september 2016 @ 14:10:
Laatste rondje iPhone leaks.
https://9to5mac.com/2016/...nd-waterproofed-sim-tray/

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Edit: foto's werken niet zie ik. Zitten wel een paar mooie voorbeelden in het artikel.
Op die piano black zie je het apple logo echt bijna niet!
Zou me werkelijk verbazen als die dan zo in de winkel komt.
Ik ga voor de Matt zwarte, die heeft dan ook een matt Apple logo :).

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimzm
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-09-2024
Weet iemand hoe lang het doorgaans duurt voor de keynote na afloop in zijn geheel online te kijken is? Ik ben net te laat thuis om hem helemaal te zien en wacht misschien liever tot ik hem achteraf kan bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3

ronaldm3

Pimzm schreef op woensdag 07 september 2016 @ 14:15:
Weet iemand hoe lang het doorgaans duurt voor de keynote na afloop in zijn geheel online te kijken is? Ik ben net te laat thuis om hem helemaal te zien en wacht misschien liever tot ik hem achteraf kan bekijken.
Na een paar uur staan er al delen online, de echte keynote is meestal een paar dagen later te zien op youtube of Apple website.

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
smoken schreef op woensdag 07 september 2016 @ 14:04:
[...]

Pre-order en überhaupt bestellen bij Apple zelf spreekt me wel zeer aan.
Maar hoe werkt het dan met verzenden vanuit de NL Apple Store?
Wordt ie dan geleverd op de release dag van NL of pas later?

(even voordat ik kwade gezichten krijg: ik vraag om ervaringen uit het verleden, niet verwachtingen op basis van geruchten ;-) )
Dat weet ik zelf niet, ik heb hem opgehaald in de Apple Store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben juist wel benieuwd naar de watch 2, heb de 1 expres overgeslagen met veel moeite vooral toen de goude aluminium versie kwam.

Mijn vriendin wilt graag de roze gouden maar ook dat je hem om kunt houden in je slaap zonder leeg zijn.

Nog even wachten dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvisje
Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2016 @ 14:32:
Ik ben juist wel benieuwd naar de watch 2, heb de 1 expres overgeslagen met veel moeite vooral toen de goude aluminium versie kwam.

Mijn vriendin wilt graag de roze gouden maar ook dat je hem om kunt houden in je slaap zonder leeg zijn.

Nog even wachten dus :)
Dat zou inderdaad mooi zijn! ik hoop met je mee! 2dagen accu duur is prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

ronaldm3 schreef op woensdag 07 september 2016 @ 14:14:
[...]

Op die piano black zie je het apple logo echt bijna niet!
Zou me werkelijk verbazen als die dan zo in de winkel komt.
Ik ga voor de Matt zwarte, die heeft dan ook een matt Apple logo :).
Mij maakt het niet uit, Apple wellicht wel.
Denk wel dat ik het zo een mooi model vind in die kleur.

Het is echter afwachten hoe ze eruit komen.. Ik vind een witte voorkant ook wel mooi maar hoef geen gouden achterkant. Een gouden ring vind ik dan nog wel kunnen want die 'mis' ik nu wel (die zit er niet in bij space grey). Net het extraatje wat het af maakt in mijn ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:42
Ik ga ook vooral kijken voor de Watch2. Ik heb de 1 ook bewust overgeslagen vanwege het missen van GPS. Nu met een dikkere accu en gps wordt alleen maar mooier.

De iPhone 7 kan ik toch pas in januari bestellen als mijn abbo afloopt.

De Keynote is weer gewoon te kijken op de Apple TV, dus ik zit er om 1900 uur klaar voor met de creditcard in de hand. Watch2 is instant buy!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
Ik wil MacBook pro's zien! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked-Game
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23-09 11:51
BeQuietAndDrive schreef op woensdag 07 september 2016 @ 13:42:

Zal eens zien vanavond.
Zit in precies dezelfde situatie als jij. Een werkende iPhone 5, die nu wel een keer vervangen mag worden, maar de vervanging dus afhankelijk is van de features van de 7.

Solarpanel PVOutput: ParkzichtSolar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Donstil schreef op woensdag 07 september 2016 @ 14:02:
[...]

Toch 100 euro, procentueel gezien nog best veel trouwens. Ik heb ook nog een nieuwe laptop nodig, geef het dan misschien liever daaraan uit (grotere SSD ofzo).

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• page404
  • Laatst online: 20:36

page404

Website says no

Ik ook, maar dit is echt een iPhone event dus ik gok meer op een ander event in de loop van oktober. EN DAN MOETEN ZE ER G*****ME WEL EEN KEER MEE OVER DE BRUG KOMEN! ;)

ZIPper: Zelfstandig Interim Professional

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

page404 schreef op woensdag 07 september 2016 @ 14:58:
[...]

Ik ook, maar dit is echt een iPhone event dus ik gok meer op een ander event in de loop van oktober. EN DAN MOETEN ZE ER G*****ME WEL EEN KEER MEE OVER DE BRUG KOMEN! ;)
Last van de warmte? _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvisje
ik snap hem wel, is al zo lang geleden dat die modellen zijn gerefreshed, heb ook een collega die wacht tot ik hem kan bestellen >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PGB83
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 00:06
Hier nog één die vooral geïnteresseerd is in de Apple Watch 2 vanavond. Ook de eerste generatie (met veel moeite) overgeslagen.

De iPhone koop ik om de twee jaar. Dus zal het met veel interesse volgen, maar ben zelf volgende jaar bij de 10e verjaardag van de iPhone weer aan de beurt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iMars

iMars

Full time prutser

Peabz21 schreef op woensdag 07 september 2016 @ 15:37:
Hier nog één die vooral geïnteresseerd is in de Apple Watch 2 vanavond. Ook de eerste generatie (met veel moeite) overgeslagen.

De iPhone koop ik om de twee jaar. Dus zal het met veel interesse volgen, maar ben zelf volgende jaar bij de 10e verjaardag van de iPhone weer aan de beurt.
Hier nog een :*) Wil graag een Apple Watch, had er bijna een in mei dit jaar gekocht, maar toch even in kunnen houden om dit jaar de Apple Watch 2 te kopen.
Mijn vorige telefoon was de iPhone 4s, heb vorig jaar de 6s gekocht. Zolang deze nog acceptable goed werkt, hoef ik niet persé een nieuwe. Maar ben wel nieuwsgierig naar de ontwikkelingen en hoe het er ECHT uit gaat zien ;)

En natuurlijk hoop ik op de bekende:
Afbeeldingslocatie: https://9to5mac.files.wordpress.com/2016/09/2014-09-09-c1-onemorte-0c1b51.jpg

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Laatst online: 16:23

Tourniquet

Hiya, fellas!

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Niet online

iAR

Darkvisje schreef op woensdag 07 september 2016 @ 13:35:

De geruchten gaan alleen over sneller, dunner, meer accu en gps. Laat maar dan. Het is een overhyped product. Als er nu waterdicht (zwemtracking), 5Ghz wifi, meer en betere health sensoren/tracken is dan wil ik hem wel kopen. Heb nu de kleine en wil de dan grote :)

Ik wil wel heel graag een nieuwe iPhone Plus. Maar ik ben zo bang dat de randen nog zo ouderwets groot zijn. Dat is toch bijna een dealbreaker.

En stiekem hoop ik toch nog op iMessage voor Android, als One More Thing. Maar dat zal wel niet.

[ Voor 5% gewijzigd door iAR op 07-09-2016 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMars

iMars

Full time prutser

;)
“Elk mens is uniek en daarom verdient elk mens een unieke oplader. Met de iDapter geven we het opladen terug aan de gebruiker: één snoer, één oplader, één jij.”
Dan wordt het USB-C, aangezien de laatste MacBook ook USB-C is ... in kader van "één snoer" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvisje
iAmRenzo schreef op woensdag 07 september 2016 @ 15:50:
[...]

De geruchten gaan alleen over sneller, dunner, meer accu en gps. Laat maar dan. Het is een overhyped product. Als er nu waterdicht (zwemtracking), 5Ghz wifi, meer en betere health sensoren/tracken is dan wil ik hem wel kopen. Heb nu de kleine en wil de dan grote :)

Ik wil wel heel graag een nieuwe iPhone Plus. Maar ik ben zo bang dat de randen nog zo ouderwets groot zijn. Dat is toch bijna een dealbreaker.

En stiekem hoop ik toch nog op iMessage voor Android, als One More Thing. Maar dat zal wel niet.
De zelfde geruchten dus als de iphone, andere kleur iets snellere cpu, iets meer ram...
Ik zou een iphone ook graag waterproof zien, een irisscanner en doorlopend scherm.

Als je iets nog niet hebt is het leuk om te hebben. Ik verwacht geen spannende updates vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
Darkvisje schreef op woensdag 07 september 2016 @ 16:01:
[...]

De zelfde geruchten dus als de iphone, andere kleur iets snellere cpu, iets meer ram...
Ik zou een iphone ook graag waterproof zien, een irisscanner en doorlopend scherm.

Als je iets nog niet hebt is het leuk om te hebben. Ik verwacht geen spannende updates vanavond.
Irisscanner zie ik persoonlijk niet zitten. Touch-ID is toch voldoende? Als ik de verhalen mag geloven over de Note 7 zijn het extra handelingen en foutgevoelig (bril/omgevingslicht etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvisje
loeberce schreef op woensdag 07 september 2016 @ 16:04:
[...]

Irisscanner zie ik persoonlijk niet zitten. Touch-ID is toch voldoende? Als ik de verhalen mag geloven over de Note 7 zijn het extra handelingen en foutgevoelig (bril/omgevingslicht etc).
Het was ook maar een idee, meer om aan te geven dat er nog genoeg te bedenken is maar dat het deze keer niet gaat gebeuren ;)

Net als bij de iwatch, kleine updates om de verkoop weer iets te kietelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:08
HeatWave schreef op woensdag 07 september 2016 @ 13:38:
[...]

Me 2! Ben wel erg benieuwd naar die nieuwe watch en z'n prijs.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Net ook op het nieuws..
"Ze moeten echt wat interessants laten zien"

Probeer volgend jaar is bij de 7S :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave

HeatWave

Goh, wat vervelend, of ik me op wil geven om de iPhone 7 te testen voor het bedrijf zodra ze leverbaar zijn :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
iAmRenzo schreef op woensdag 07 september 2016 @ 15:50:
[...]

Ja want 2,4 Ghz Wifi op je iWatch1.0 is echt not done. Dat moet zeker 5 Ghz zijn, je merkt nu echt dat het OS vertraagd door het langzame wifi. Niet door de rest van de ruk hardware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv

swv

Donstil schreef op woensdag 07 september 2016 @ 16:11:
[...]

Ja want 2,4 Ghz Wifi op je iWatch1.0 is echt not done. Dat moet zeker 5 Ghz zijn, je merkt nu echt dat het OS vertraagd door het langzame wifi. Niet door de rest van de ruk hardware.
Uhm, een kanttekening: Ik gebruik thuis alleen 5GHz voor mijn Apple spullen. 2.4GHz is er alleen voor Sonos, weegschaal, weerstation, printer en dat soort zaken die niet anders ondersteuen. Praktisch 5GHz only dus voor de apparaten die er echt toe doen. Mijn Watch weet dus mijn 2.4GHz wachtwoord niet omdat mijn iPhone die ook niet kent, en zodoende heb ik alleen verbinding met Bluetooth. Wat overigens prima voor mij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

sww89 schreef op woensdag 07 september 2016 @ 16:20:
[...]

Uhm, een kanttekening: Ik gebruik thuis alleen 5GHz voor mijn Apple spullen. 2.4GHz is er alleen voor Sonos, weegschaal, weerstation, printer en dat soort zaken die niet anders ondersteuen. Praktisch 5GHz only dus voor de apparaten die er echt toe doen. Mijn Watch weet dus mijn 2.4GHz wachtwoord niet omdat mijn iPhone die ook niet kent, en zodoende heb ik alleen verbinding met Bluetooth. Wat overigens prima voor mij is.
Is je buik zo groot dat je het niet meer kan aflezen en dit via een ander apparaat moet?? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv

swv

Famous schreef op woensdag 07 september 2016 @ 16:22:
[...]

Is je buik zo groot dat je het niet meer kan aflezen en dit via een ander apparaat moet?? :?
Haha nee ik heb een Withings nogwatweegdinges en die stuurt alle data door naar een app. Leuk om een beetje te peilen hoe zwaar je bent en hoe zwaar je was enzo. Maar dit zijn typisch apparaten die alleen 2.4GHz hebben. Dus ik snap best dat 5GHz op de Watch ook welkom is aangezien de iPhone (lees: compagnon) dat wél ondersteund. Andere (halve) oplossing is om de gebruiker de keuze te geven met welk netwerk te verbinden. Nu ben je afhankelijk van de netwerken die de iPhone kent. Maar zoals ik al zei ben ik tevreden met de standaard aangeboden bluetooth oplossing.

[ Voor 10% gewijzigd door swv op 07-09-2016 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFangirl
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 24-02-2023
Ik heb er ook weer zin in. Ga m'n iPhone 6S niet updaten, doet het nog prima. Ik kijk wel uit naar de Watch 2. Als die een beetje is wat ik ervan verwacht ga ik die wel kopen.

MacBook, sja daar wacht ik ook op. Maar daar gaan ze het vanavond echt niet over hebben.

Ow en iOS 10 kijk ik ook naar uit. Zou top zijn als je die vandaag al kan updaten. Ik heb geen bèta's uitgeprobeerd. Ben ik geen type voor.

MacBook Pro Retina 2015 | iPhone XR | iPad 2018 | Time Capsule | Apple TV 4th gen | Apple Watch Series 2 | AirPods

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
sww89 schreef op woensdag 07 september 2016 @ 16:20:
[...]

Is allemaal 1 netwerk hier hoor. 2,4 en 5 samen.
Geen gedoe met welk apparaat op werk netwerk zit.

Ideaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv

swv

Donstil schreef op woensdag 07 september 2016 @ 17:32:
[...]

Is allemaal 1 netwerk hier hoor. 2,4 en 5 samen.
Geen gedoe met welk apparaat op werk netwerk zit.

Ideaal.
True. Ik heb echter een Ubiquiti accesspoint in huis. De long range variant om precies te zijn. Dat ding dekt centraal gelegen op 5GHz drie verdiepingen. Ik wil de latency van het netwerk en storing met de buren beperken. Met Airplay enzo toch wel een vereiste dat het goed en snel werkt. Vandaar de hele zooi op 5GHz en werkt ook zonder gedoe verder ;)

Maar ik ben blij verder dat Apple wel de beste, betrouwbaarste en snelste netwerkspullen inbouwt. Alleen de software liet in het verleden dan wel eens te wensen over. Al heb ik weinig klachten gehad. Maargoed om niet af te dwalen brengt mij dat op het volgende: Het zou fijn zijn als de iPhone 7 tenminste LTE cat 9 gaat ondersteunen gezien ik bij T-Mobile zit en het snellere 4g+ (naar 300Mbit) bijna klaar is om te worden uitgerold. Gewoon omdat het kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
sww89 schreef op woensdag 07 september 2016 @ 17:46:
[...]

True. Ik heb echter een Ubiquiti accesspoint in huis. De long range variant om precies te zijn. Dat ding dekt centraal gelegen op 5GHz drie verdiepingen. Ik wil de latency van het netwerk en storing met de buren beperken. Met Airplay enzo toch wel een vereiste dat het goed en snel werkt. Vandaar de hele zooi op 5GHz en werkt ook zonder gedoe verder ;)

Maar ik ben blij verder dat Apple wel de beste, betrouwbaarste en snelste netwerkspullen inbouwt. Alleen de software liet in het verleden dan wel eens te wensen over. Al heb ik weinig klachten gehad. Maargoed om niet af te dwalen brengt mij dat op het volgende: Het zou fijn zijn als de iPhone 7 tenminste LTE cat 9 gaat ondersteunen gezien ik bij T-Mobile zit en het snellere 4g+ (naar 300Mbit) bijna klaar is om te worden uitgerold. Gewoon omdat het kan.
Ja je moet dan ook gewoon een AirPort kopen joh. Heb je geen gedoe werkt gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv

swv

Donstil schreef op woensdag 07 september 2016 @ 17:48:
[...]

Ja je moet dan ook gewoon een AirPort kopen joh. Heb je geen gedoe werkt gewoon.
Nee, heb het bewust zo gedaan vanwege de uitzonderlijke dekking, betrouwbaarheid, ondersteuning (evenaart de Airport wel in veel opzichten) voor bijna de helft van de prijs. Het is ook geen consumentenapparatuur.

Die hele AirPort familie verdient wel een update trouwens. In oktober wellicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
Donstil schreef op woensdag 07 september 2016 @ 17:48:
[...]

Nou heb hier een AirPort extreme gehad waar ik meer gezeik mee had dan dat het stabiel draaide.

Nu als hoofdrouter een Synology en 3 airports expres eraan om een dekkend airplay netwerk te hebben en het draait goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proliner
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 22-09 15:53
Hier nog een link met uitleg hoe je op verschillende apparaten mee kunt kijken naar het live event. Veel kijk plezier!

[ Voor 4% gewijzigd door Proliner op 07-09-2016 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
sww89 schreef op woensdag 07 september 2016 @ 17:51:
[...]

Nee, heb het bewust zo gedaan vanwege de uitzonderlijke dekking,
Moet je kleiner gaan wonen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mprkooij
VLC stream open staan, volgens mij zijn ze met de audio/video check's bezig :P Zie opeens een random man in beeld komen die staat te klappen en te tellen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimm
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-08 19:34
mprkooij schreef op woensdag 07 september 2016 @ 18:20:
VLC stream open staan, volgens mij zijn ze met de audio/video check's bezig :P Zie opeens een random man in beeld komen die staat te klappen en te tellen :9
Wat is het adres?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mprkooij
LIVE: APPLE SPECIAL EVENT

[ Voor 14% gewijzigd door mprkooij op 07-09-2016 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:51
Ik kan helaas niet live volgen maar naderhand ga ik wel alles lezen. Kan niet wachten 🤗
Pagina: 1 ... 5 ... 22 Laatste

Let op:
In dit topic is de zogenaamde 'kroeg-mode' actief. Dat wil zeggen dat slowchat toegestaan is. Verder is het GoT beleid wél gewoon van toepassing, dus wat normaal niet mag (afgezien van slowchat), mag nu ook niet. Hou het gezellig, dan kunnen we dit ook bij toekomstige Apple Events blijven doen.

Mocht je een nieuw 'ervaringen' topic willen openen voor de aangekondigde producten en/of diensten, neem dan eerst contact op met de moderators. Dit voorkomt dat meerdere mensen aan hetzelfde topic werken, en al je noeste arbeid voor niets is.