[Keynote] 'See you on the 7th' 7 september 2016 19:00

Pagina: 1 ... 3 ... 22 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:32
Delerium schreef op maandag 05 september 2016 @ 09:08:
De 5S had opeens een (snelle) 64-bit CPU en Touch-ID
De 6 had opeens een andere form-factor met een beter scherm
De 6S heeft 3d-touch.
Huh? Buitenkant van de 6 was al gelekt voor de Keynote?
Geen zin om de rest terug te zoeken, maar veel is vaak al bekend.
Verwacht dat de leaks zoals nu gezien het wel zijn voor de iPhones.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
matthijst schreef op maandag 05 september 2016 @ 11:46:
[...]

Huh? Buitenkant van de 6 was al gelekt voor de Keynote?
Geen zin om de rest terug te zoeken, maar veel is vaak al bekend.
Verwacht dat de leaks zoals nu gezien het wel zijn voor de iPhones.
maar force touch was niet gelekt voor de keynote, dus wellicht word je nog verrast ;)

Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iphone 7 laat ik hangen dit keer, wacht op de 8S en de iPad Air 4.
Misschien wel een watch 2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 04 september 2016 @ 21:38:
Iemand die ongeveer weet wat de resell waarde zal worden van de iPhone 6s 64GB?
Zit te twijfelen om een iPhone 7 te nemen als hij anders genoeg is dan de 6s, alleen ik wil niet elk jaar een paar honderd euro betalen voor een nieuwe telefoon.

Als het bedrag wat ik moet bijleggen meer dan 250 euro zal worden vind ik het al teveel...
Eergisteren gekocht voor 400gbp in goud
En 485 voor de plus in goud roze

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
SirLenncelot schreef op maandag 05 september 2016 @ 11:59:
[...]

maar force touch was niet gelekt voor de keynote, dus wellicht word je nog verrast ;)
Nou Force Touch was wel al even bekend hoor voor de Keynote. Het moest alleen nog even bevestigd worden door Apple.

Eigenlijk net zoals nu. Alles is al bekend, het moet alleen nog even bevestigd worden :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMars
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:09

iMars

Full time prutser

Donstil schreef op maandag 05 september 2016 @ 12:20:
[...]

Nou Force Touch was wel al even bekend hoor voor de Keynote. Het moest alleen nog even bevestigd worden door Apple.

Eigenlijk net zoals nu. Alles is al bekend, het moet alleen nog even bevestigd worden :)
Dat weten we over twee dagen pas, of alles bekend is en bevestigd wordt. ;)

Koop hier mijn P1 reader :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robehr
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 17:34
Als het scherm verbeterd is en die mat zwarte daadwerkelijk komt dan bestel ik hem opzeker. Ga geen 800€ uitgeven aan een 720p scherm dan ga ik eens kijken naar de Google pixel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robehr schreef op maandag 05 september 2016 @ 12:56:
Als het scherm verbeterd is en die mat zwarte daadwerkelijk komt dan bestel ik hem opzeker. Ga geen 800€ uitgeven aan een 720p scherm dan ga ik eens kijken naar de Google pixel.
Maar op een google pixel staat geen ios

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
De Google Pixel is een Tablet toch?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Niet online
Donstil schreef op maandag 05 september 2016 @ 13:15:
De Google Pixel is een Tablet toch?
nieuws: 'Nieuwe Google-telefoons heten Pixel en Pixel XL'
Robehr schreef op maandag 05 september 2016 @ 12:56:
Ik krijg hier een beetje jeuk van. Ik betaal liever 800 euro voor een toestel met een 720p scherm als ik daarmee ook een bepaalde kwaliteit en gebruikerservaring koop. Liever dat dan 1080p op 5" en een toestel dat steken op allerlei andere gebieden laat vallen. Gebaseerd op mijn ervaringen met de OnePlusOne waar je voor weinig geld allerlei goede specs kocht maar daarnaast ook alle gebreken van Android en slechte ondersteuning vanuit Oneplus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:59

swv

Ja dacht ik ook maar sinds dit jaar is dat anders https://androidworld.nl/n...l-smartphones-android-71/ :P

Overigens hoe websites en OS elementen/apps tegenwoordig geschaald zijn is een hoge resolutie display haast onnodig. 720p op 4.7" is wat mij betreft net op het randje van scherp zijn. En dan heb je ook nog het verschil tussen RGB en Pentile in scherpte. Nee wat dat betreft zijn die iPhone schermen best goed doorontwikkeld ondanks dat het geen OLED is. Die IPS schermen zijn het beste alternatief vind ik dan en net zo high-end :)

[ Voor 28% gewijzigd door swv op 05-09-2016 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robehr
SirLenncelot schreef op maandag 05 september 2016 @ 13:21:
[...]

[...]

Ik krijg hier een beetje jeuk van. Ik betaal liever 800 euro voor een toestel met een 720p scherm als ik daarmee ook een bepaalde kwaliteit en gebruikerservaring koop. Liever dat dan 1080p op 5" en een toestel dat steken op allerlei andere gebieden laat vallen. Gebaseerd op mijn ervaringen met de OnePlusOne waar je voor weinig geld allerlei goede specs kocht maar daarnaast ook alle gebreken van Android en slechte ondersteuning vanuit Oneplus.
Ik heb het niet over dat budget toestel maar over een nieuw flagship model. Ook dat wordt nog afwachten hoe de ux en hardware precies uitvalt. Pure speculatie ook nog. Ik ben enorm tevreden over mijn Apple producten. Werkt als een trein, ook na twee jaar nog. Benieuwd en enthousiast naar woensdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
SirLenncelot schreef op maandag 05 september 2016 @ 13:21:
[...]

[...]

Dit dus!

Ik heb zelf een OnePlus X gehad en dan heb je kwa hardware veel voor weinig. Maar daarbij krijg je een OS vol met bugs, karige support en valse beloften. Mijn zoontje heeft mijn OPX laten stuiteren bij Pokemons zoeken waaardoor ik weer mijn iPhone 5 uit de lade heb gehaald. Het eerste wat opvalt is de kwaliteit van de apps. Die zijn voor iOS bijna allemaal stuk voor stuk net even gelikter uitgewerkt. Plotseling werkt, mijn Fitbit met notificaties en heb ik meer updates gekregen in 2 maanden tijd dan OnePlus in 9 maanden heeft aangeboden.

Kortom ik kan niet wachten om een nieuwe 7 aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quakie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-09 22:00

Quakie

quakelen

In mijn ogen is Apple’s probleem niet andere merken maar meer mensen met dezelfde omloop snelheid je product laten kopen. Even kijkend naar mij zelf. Ik heb een iPhone6 en een apple air2. Dit zijn 2 producten van 2 jaar oud, want ik heb ze tijdens lancering gekocht. Ik heb bijv een ipad1, ipad3 gehad en nu een air2. iPhone4, iPhone5 en nu iPhone6. Elke stap was in mijn ogen gerechtvaardigd door nieuwe functionaliteit qua grootte of qua gewicht , functie etc. Deze twee producten zijn gewoon nog snel en goed waardoor er gewoon langer de tijd gaat zitten tussen het upgraden. Vooraf zie ik geen nut, en daardoor wordt het voor Apple steeds lastiger om mij te overtuigen om zoveel geld uit te geven. Nieuwe innovaties blijven in mijn ogen achterwege, model wijzigt te weinig, prijzen worden hoog gehouden via constructies bijv 90euro extra voor extra geheugen, etc. maar vooral de iphone6 is gewoon nog snel, de air2 ook.. Ik vergelijk het niet eens met een ander merk.

Ik teken nergens meer voor

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Ik snap de toegevoegde waarde van niet-Apple-toestellen in dit topic niet. Ik probeer zoveel mogelijk de Apple-Android-flamewar uit de weg te gaan hier hoor. Maar voor mij is na zoveel Androidtoestellen (galaxy s3/s4 note 2/3, HTC one) prive te hebben gekocht naast de werk iPhone echt de maat wel vol. Ik heb nu een 6s+, nooit meer Android voor mij.

Maar wat heeft dat te maken met het Apple-event? ;).

Ik zal niet overgaan op de 7 prive, misschien mag ik er 1 als vervanging van mijn krasloze 6 op het werk. Maar ik ben wel benieuwd naar de nieuwe Watch, heb deze nu een jaar, onmisbaar niet, wel zo handig dat ik niet meer zonder wil.

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15:45
HeatWave schreef op maandag 05 september 2016 @ 14:40:
Ik snap de toegevoegde waarde van niet-Apple-toestellen in dit topic niet. Ik probeer zoveel mogelijk de Apple-Android-flamewar uit de weg te gaan hier hoor. Maar voor mij is na zoveel Androidtoestellen (galaxy s3/s4 note 2/3, HTC one) prive te hebben gekocht naast de werk iPhone echt de maat wel vol. Ik heb nu een 6s+, nooit meer Android voor mij.

Ik zal niet overgaan op de 7 prive, misschien mag ik er 1 als vervanging van mijn krasloze 6 op het werk. Maar ik ben wel benieuwd naar de nieuwe Watch, heb deze nu een jaar, onmisbaar niet, wel zo handig dat ik niet meer zonder wil.
Mwa echt flamewar heb ik nog niet gezien hier hoor, hoogstens goed onderbouwde argumenten tussen iPhone en Android, prima om het hier over te hebben imo, of moeten we eeuwig doorgaan op gegronde en ongegronde geruchten die we woensdag pas voor 100% weten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Scrtz schreef op maandag 05 september 2016 @ 15:01:
[...]

Mwa echt flamewar heb ik nog niet gezien hier hoor, hoogstens goed onderbouwde argumenten tussen iPhone en Android, prima om het hier over te hebben imo, of moeten we eeuwig doorgaan op gegronde en ongegronde geruchten die we woensdag pas voor 100% weten?
Discussie prima maar in een topic over een komend Apple-event heeft het 0,0 waarde. Dat is wat hij probeert te zeggen.

[ Voor 3% gewijzigd door RodeStabilo op 05-09-2016 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Niet online
ik hoop trouwens naast de verwachte aankondiging van de nieuwe iPhone op een aankondiging van nieuwe Mac's. Ik weet dat dit waarschijnlijk niet zal gebeuren, maar toch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16:04

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

SirLenncelot schreef op maandag 05 september 2016 @ 15:04:
ik hoop trouwens naast de verwachte aankondiging van de nieuwe iPhone op een aankondiging van nieuwe Mac's. Ik weet dat dit waarschijnlijk niet zal gebeuren, maar toch!
Het wordt echt wel tijd dat er wat nieuwe mac's komen, de boel is wel aan vernieuwing toe.

Ze zullen daar toch wel eens wat aan gaan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19:18
Ik had graag mijn 6s vervangen door een 7plus maar als ik de geruchten mag geloven word het weer zo'n groot toestel.
Los van de problemen die er zijn met de note7 is het scherm grote tov de tel zelf wel knap.
Dit zal de eerste keer zijn sinds de 4 dat ik een toestel oversla.
Wsl wel een Apple watch 2 :P

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
RodeStabilo schreef op maandag 05 september 2016 @ 15:03:
[...]

Discussie prima maar in een topic over een komend Apple-event heeft het 0,0 waarde. Dat is wat hij probeert te zeggen.
Nou daar ben ik het niet mee eens.
Zolang het geen Flamewar wordt, onderbouwd is en niet in herhaling treed heeft het best wat waarde naar mijn mening.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Donstil schreef op maandag 05 september 2016 @ 15:32:
Zolang het geen Flamewar wordt, onderbouwd is en niet in herhaling treed heeft het best wat waarde naar mijn mening.
Ja maar in een ander topic. niet in deze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
RodeStabilo schreef op maandag 05 september 2016 @ 15:33:
[...]

Ja maar in een ander topic. niet in deze.
Nou dat vind ik ook niet eigenlijk.

Puur en alleen de Keynote bespreken is gewoon weg niet mogelijk, daar hoort ook een beetje markt vergelijk bij en dan kan je onmogelijk om de high-end Android apparaten heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoomTree
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
HeatWave schreef op maandag 05 september 2016 @ 14:40:

Helemaal niets maar dit is dan ook een verkapt speculatie topic over de iPhone "7" en daar worden standaard toestellen van de concurrentie bijgehaald ter vergelijking, niets mis mee toch?
Psycho_Mantis schreef op maandag 05 september 2016 @ 15:08:
[...]

Het wordt echt wel tijd dat er wat nieuwe mac's komen, de boel is wel aan vernieuwing toe.

Ze zullen daar toch wel eens wat aan gaan doen?
Dat lijkt mij wel anders snijden ze zichzelf behoorlijk in de vingers. Mac Pro gaat ook al een eeuwigheid mee in computerland termen, rMBP ook al, die laatste refresh stelde echt totaal niets voor. Willen ze de "Pro" users tevreden houden dan zullen ze nu wel moeten komen met nieuw spul. Als je een pre rMBP hebt en je wilt upgraden of je hebt nog geen rMBP dan is het wel heel dom om nu de huidige iteratie te kopen, zelfde geldt voor de Mac Pro (zie al een aantal Mac Pro gebruikers aan de Hackintosh gaan). Persoonlijk houd ik het nog wel 2 jaar uit met mijn late 2013 rMBP.

Ik mis zelf bij Apple de appeal die ze een aantal jaren geleden nog hadden, op dit moment zitten ze in een dip, een beetje te vergelijken met de Bangle-beemer generatie bij BMW :+ . Apple blijft voor mij op dit moment nog wel mijn nummer 1 in wat ze doen maar het is wel bergafwaarts aan het gaan in mijn ogen, hoop dat 2017 weer een opleving brengt bij Apple, de concurrentie is voor mij nog steeds geen alternatief!
Dat gezegd hebbende, die iPhone 7 gaat er hier zeker komen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave

HeatWave

Qua laptops en desktops is er niet veel spannends te beleven geweest de laatste tijd idd. Nou ben ik zelf ook van mening dat je met een CPU/GPU upgrade tegenwoordig lang niet meer zoveel opschiet als een paar generaties terug, hooguit een paar % sneller en zuiniger. In de prakijk merk je er niet zoveel van, zeker omdat gaming nooit het sterkste punt van OS X was.

Maar idd de Mac Pro, ooit echt een summum van tech in een mooi jasje begint wel erg verouderd te raken. Daar mogen wel wat nieuwe CPU's en GPU's in, op zijn minst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robehr
Ook wel interessant wordt de vergelijking qua kosten voor een 6s 64gb en een 7 32gb. 16gb wat ik nu heb is te krap, moet vaak allerlei content verwijderen. 32gb is voldoende in principe, 64gb net weer wat te veel. Zal voor meer 6 16gb gebruikers zo zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krilo_89
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21:45
Delerium schreef op maandag 05 september 2016 @ 09:08:
Aangezien momenteel iedereen niets verwacht, zou het wel eens (verrassend) mee kunnen vallen. Soms zijn dingen gewoon nieuw.

De 5S had opeens een (snelle) 64-bit CPU en Touch-ID
De 6 had opeens een andere form-factor met een beter scherm
De 6S heeft 3d-touch.

* Delerium is door de SE niet meer bereid 600+ euro neer te tellen voor iPhones.
Ik hoop dat Apple de boodschap zelf ook doorkrijgt; verlies aan marktaandeel zal uiteindelijk ook het ecosysteem inzetten. En een goede manier om terrein te behouden is prijs.
3D-touch :+ .

Als dat de grootste troef is voor een bedrijf als Apple, dan is het wel droevig. De 2 punten ervoor zijn leuk en enigszins innovatief. 3D-touch is gewoon ergens je vinger wat langer opleggen en je krijgt wat meer opties, kan me niet voorstellen dat mensen nu een iphone 6s kopen vanwege "het hebben van 3D-touch".

Ik hoop serieus dat ze de formfactor van de SE doorvoeren en stoppen met die belachelijk grote telefoons (dat is overigens niet alleen Apple).
Doe mij een SE met een betere camera, meer geheugen en dezelfde schermgrootte qua inch, dan ga ik mijn 5s upgraden. Anders houdt het Apple voor mij een beetje op.
Dat terwijl ik vanaf de eerste iphone generatie mee draai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-09 15:23
Scrtz schreef op maandag 05 september 2016 @ 15:01:
[...]

Het evenement is ook nog niet begonnen. ;)

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoomTree
  • Niet online
Robehr schreef op maandag 05 september 2016 @ 15:43:
Ook wel interessant wordt de vergelijking qua kosten voor een 6s 64gb en een 7 32gb. 16gb wat ik nu heb is te krap, moet vaak allerlei content verwijderen. 32gb is voldoende in principe, 64gb net weer wat te veel. Zal voor meer 6 16gb gebruikers zo zijn.
Ik denk dat de 32GB versie wel de meest gewilde versie wordt, de huidige 16GB gebruikers gaan zeer waarschijnlijk over naar de 32GB en ook een groot gedeelte van de 64GB gebruikers die eigenlijk 64 te veel vinden en 16 te weinig idd. Wordt dringen geblazen denk ik om bij de launch een 32GB versie te bemachtigen.

Ik denk dat de 32GB 50 euro duurder gaat worden dan de 16GB en dat 128GB versie daar weer 120 euro bovenop gooit, ik verwacht geen gelijkblijvende prijzen. Apple kennende gaat het nooit omlaag maar eerder omhoog al was de 5SE dan wel weer een aangename verrassing kwam prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:17

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Wat ik mooi vindt is dat de prijzen stabiel blijven. Ik heb een iPhone 5, die kostte in 2012 met 64GB capaciteit 859 euro. Dat kost vier jaar later een 6S met 64GB ook precies.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Hier nog een.
Ik heb nu een 6s Plus 64 GB omdat 16 GB net te weinig is. Ik gebruik namelijk ongeveer 20 GB waarvan 9,5 GB nog foto's/Video's is ook, de rest komt allemaal uit de cloud of via streaming.

Een 32 GB iPhone is dus ruim voldoende. Als deze iPhone daadwerkelijk uitkomt (dit gerucht ging al eerder) koop ik ook lekker de "instapper".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:06
Ik twijfel over de lange termijn houdbaarheid van 32GB. Nu is het worstelen met 16 GB, mede omdat sommige apps de wereld aan data bewaren op de achtergrond. Facebook is zo'n app die qua opslagruimte 5-10x zijn eigen omvang in gebruik heeft. App deïnstalleren en installeren is de enige remedie. Aangezien mijn telefoons worden doorgeschoven naar mijn vrouw (en potentieel een van de kinderen) gebruiken we ze zo 4-5 jaar. Zonder glazen bol vind ik het lastig inschatten of over 4 jaar een 32GB versie van de iPhone 7 nog voldoende is of dat ik dan had gewild dat ik voor de grotere versie was gegaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrtz
Tja maak maar eens een 4k filmpje oid, dan stapelen die gb's wel op. Heb zelf die 64gb toch wel nodig,wordt dus overstappen naar 128gb..

Als je anno 2016 nog genoeg hebt aan 32gb doe je in mijn ogen toch wel heel weinig met je iPhone, of stream je dan al je muziek enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb zat aan 32GB.
de muziek word bij mij gestreamd via spotify, en alle foto's gaan direct google photos in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16:04

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Ik ben zelf nu wel een beetje "verziekt" met de 64GB versie.
Heerlijk om lekker filmpjes te schieten zonder dat je je druk hoeft te maken over de storage.

Ik zit ook over de 32GB heen en zou ook geen stap terug willen doen. En dat hebben ze dan weer heel slim bekeken bij Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

loeberce schreef op maandag 05 september 2016 @ 16:08:
Ik twijfel over de lange termijn houdbaarheid van 32GB. Nu is het worstelen met 16 GB, mede omdat sommige apps de wereld aan data bewaren op de achtergrond. Facebook is zo'n app die qua opslagruimte 5-10x zijn eigen omvang in gebruik heeft. App deïnstalleren en installeren is de enige remedie. Aangezien mijn telefoons worden doorgeschoven naar mijn vrouw (en potentieel een van de kinderen) gebruiken we ze zo 4-5 jaar. Zonder glazen bol vind ik het lastig inschatten of over 4 jaar een 32GB versie van de iPhone 7 nog voldoende is of dat ik dan had gewild dat ik voor de grotere versie was gegaan.
Als je er toch 5 jaar mee doet, en 64GB zou 100 Euro duurder zijn, dan is dat per maand nog geen 2 euro. Lijkt mij geen lastige keuze dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Niet online

iAR

Ik hoop dat de rumours niet allemaal waar zijn, voor mij heeft Apple wel een paar foute keuzes:
- In plaats van 16, 64 en 128 hebben ze nu 32, 128 en 256 GB. Ik heb nu 64 en dat is prima, 32 is te weinig waardoor ik weer een bump moet maken.
- Ik wil de Plus wel maar volgens de rumours is de phone/screen-ratio nog hetzelfde. Dat kan toch eigenlijk niet meer?
- Hopelijk denkt Apple aan voldoende verbetering (zoals 4K met 60 fps).

En dat terwijl je dus dan bijna 1000 euro (!) neerlegt voor een telefoon. Ik ben benieuwd of Apple dat nog kan verantwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Het is niet alleen dat soort dingen he. Bij introductie was de 6S bijvoorbeeld ook -met afstand- de snelste telefoon. Daar mag je ook best wat voor berekenen. En de 7 gaat waarschijnlijk weer een stap maken.

[ Voor 3% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 05-09-2016 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iAmRenzo schreef op maandag 05 september 2016 @ 16:30:
Ik hoop dat de rumours niet allemaal waar zijn, voor mij heeft Apple wel een paar foute keuzes:
- In plaats van 16, 64 en 128 hebben ze nu 32, 128 en 256 GB. Ik heb nu 64 en dat is prima, 32 is te weinig waardoor ik weer een bump moet maken.
- Ik wil de Plus wel maar volgens de rumours is de phone/screen-ratio nog hetzelfde. Dat kan toch eigenlijk niet meer?
- Hopelijk denkt Apple aan voldoende verbetering (zoals 4K met 60 fps).

En dat terwijl je dus dan bijna 1000 euro (!) neerlegt voor een telefoon. Ik ben benieuwd of Apple dat nog kan verantwoorden.
De 128GB variant gaat dan net zoveel kosten als destijds de 64GB variant.
Ik wil ook graag een groter scherm, maar dan wel met kleine bezels, zeker geen 6Plus :( En idem voor de betere specs :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Scrtz schreef op maandag 05 september 2016 @ 16:18:
Tja maak maar eens een 4k filmpje oid, dan stapelen die gb's wel op. Heb zelf die 64gb toch wel nodig,wordt dus overstappen naar 128gb..

Als je anno 2016 nog genoeg hebt aan 32gb doe je in mijn ogen toch wel heel weinig met je iPhone, of stream je dan al je muziek enzo?
Ik heb er net geen 10 GB foto's op en dat zijn iets van 7500 foto's en filmpjes via iCloud Fotobibliotheek, welke dan bewaard worden in lagere kwaliteit. Als ik ze echt nodig heb download hij ze dus uit de cloud.

Zelfde geld voor muziek, ik stream alles vanaf Apple Music dus dat vreet ook niet zoveel.

Ik ben ten tijden van de 6 plus (welke ik in 16 GB had) opnieuw begonnen en heb toen alleen de apps opnieuw geïnstalleerd als ik ze miste. Dan kom je er achter wat een rommel/onzin je eigenlijk maar meeneemt op je telefoon. Zeker 75% opende ik niet eens 1x per maand.

Ik heb verder bv ook iMessage op 30 dagen. Dat scheelt ook enorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:31

PBP

Verwijderd schreef op maandag 05 september 2016 @ 16:38:
[...]

Ja dat is nog maar afwachten. Bij de iPad Pro hebben zit er ook 180€ verschil tussen de 32 en 128 :F.
Ik heb nu ook 64gb en wil ook niet terug naar 32, hopelijk blijven de prijzen hetzelfde..

Overigens is het toch al min of meer bekend dat er Mac upgrades aan zitten te komen maar niet in deze keynote maar waarschijnlijk ergens in oktober?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 05 september 2016 @ 16:38:
[...]

Nou denk je? Ik denk persoonlijk 32 GB als instap model en dan de meerprijs die ze ook hanteren bij de iPad Pro bv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoomTree
  • Niet online

Definieer weinig doen met je iPhone, ik heb geen 100 apps op de telefoon staan, ben heel selectief in wat voor apps ik gebruik. Muziek stream ik idd als ik al muziek luister op mijn telefoon, als ik een 1080P filmpje of 4K maak dan gaat het bij thuiskomst gelijk op de rMBP voor bewerking ed. idem dito met foto's trouwens. Mijn 64GB 6S Plus was gewoon overkill voor mijn gebruik, ik zat gemiddeld op 25-27GB totaal gebruik dus voor mij is een 32GB ruim voldoende, ik ga en wil geen 100-120 euro extra uitgeven voor iets wat ik niet gebruik. Maar dit kan voor iedereen anders zijn natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave

HeatWave

Natuurlijk stream je al je muziek tegenwoordig. Wel spreken over "anno 2016" maar nog wel antieke methodes als lokaal muziek opslaan gebruiken ;).

Ik heb ook een 6s+ 64GB, maar voornamelijk omdat de 16GB toen 2 weken zou duren :P. Nou ben ik ook stukken makkelijker met wat ik erop laat staat qua apps etc, maar 32GB zou prima voldoen voor mij ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-08 14:55

Ik doe Anno 2016 al ruim 2.5 jaar met mijn 5s met een whopping 16Gb aan opslag capaciteit. Merk dat het enorm irritant is om elke keer mijn foto's te uploaden naar mijn NAS + Cloud om capaciteit vrij te maken. Wanneer ik 32Gb zou hebben heb ik dit gedoe de komende jaren niet en heb zo'n vermoeden dat de gemiddelde consument ook genoeg zou hebben aan de 32Gb. variant.

Zelf kijk ik uit naar woensdag, zo'n Keynote is altijd leuk alleen verwacht ik zoals velen niet veel van de iPhone 7. Er is te weinig vernieuwing in smartphone land de laatste paar jaren waardoor echte innovaties uitblijven.

Vermoed dat ik dan ook upgrade naar een SE 64Gb. welke mij via mijn provider "slechts" 200 EUR aan meer prijs kost t.o.v. mijn huidige SIM only in 2 jaar tijd. Voor die paar EUR per maand aan meer prijs is dat nog wel de upgrade waard tov mijn huidige 5s.

..::System Specs::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Als ze prijs voor 32GB gelijk staat aan 16GB bij een 6/6s hoor je mij niet klagen.
Ik neem zelf altijd het 16GB model gezien deze meer dan prima is! Als ze echter opeens de prijs ook omhoog doen zou ik het wel krom vinden, al denk ik wel dat die gelijk is.

Verder ook benieuwd hoe snel de achterkant slijt als ik naar mijn huidige 6 kijk.. :+

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Famous schreef op maandag 05 september 2016 @ 17:08:
Als ze prijs voor 32GB gelijk staat aan 16GB bij een 6/6s hoor je mij niet klagen.
Ik neem zelf altijd het 16GB model gezien deze meer dan prima is! Als ze echter opeens de prijs ook omhoog doen zou ik het wel krom vinden, al denk ik wel dat die gelijk is.

Verder ook benieuwd hoe snel de achterkant slijt als ik naar mijn huidige 6 kijk.. :+
Haha jou iPhone 6 is inmiddels wel helemaal door gesleten zeker?
Kan me nog foto's van vorigjaar herinneren waarop hij er op zijn zachts gezegd "gesleten" uit zag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Nu online
Famous schreef op maandag 05 september 2016 @ 17:08:

Ben wel van plan om er gelijk een origineel lederen hoesje bij te nemen. Daarbij hoop ik dat de vormgeving niet teveel afwijkt zodat ik bij de Kruidvat of Hema een glazen screenprotector kan halen en erop plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Donstil schreef op maandag 05 september 2016 @ 17:12:
[...]

Haha jou iPhone 6 is inmiddels wel helemaal door gesleten zeker?
Kan me nog foto's van vorigjaar herinneren waarop hij er op zijn zachts gezegd "gesleten" uit zag :)
:D :D :D :D

Nee, dat valt wel mee.
Het was echt in de begin periode waar die mega hard ging en toen was het ook 'goed'. Zal vast iets erger zijn geworden maar dat ter zijde.
Miki schreef op maandag 05 september 2016 @ 17:14:
[...]

Ben wel van plan om er gelijk een origineel lederen hoesje bij te nemen. Daarbij hoop ik dat de vormgeving niet teveel afwijkt zodat ik bij de Kruidvat of Hema een glazen screenprotector kan halen en erop plakken.
Houd niet van hoesjes, ook niet voor mijn telefoon >:)
Meerdere geprobeerd maar vind hoe 'lekker' de telefoon in de hand ligt direct wegvallen. Gebruik hem altijd kaal en weet bij mezelf dat het een gebruiksvoorwerp is voor twee jaar dus maak me ook niet echt druk.

Edit: bedoel ik geen grove schades mee maar een krasjes, tja..

[ Voor 3% gewijzigd door Famous op 05-09-2016 17:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrtz
HeatWave schreef op maandag 05 september 2016 @ 17:02:
Natuurlijk stream je al je muziek tegenwoordig. Wel spreken over "anno 2016" maar nog wel antieke methodes als lokaal muziek opslaan gebruiken ;).

Ik heb ook een 6s+ 64GB, maar voornamelijk omdat de 16GB toen 2 weken zou duren :P. Nou ben ik ook stukken makkelijker met wat ik erop laat staat qua apps etc, maar 32GB zou prima voldoen voor mij ja.
Ja ik wil eigelijk ook over gaan op volledig streamen, alleen als je op vakantie gaat is dat altijd nog een dilemma haha..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Scrtz schreef op maandag 05 september 2016 @ 17:35:
[...]

Ja ik wil eigelijk ook over gaan op volledig streamen, alleen als je op vakantie gaat is dat altijd nog een dilemma haha..
Dan zet je je muziek toch gewoon even offline? Dit kan gewoon met Spotify in... Oh wacht :+ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jullie hebben het over muziek en storage.

Toen de 6s kwam kocht ik hem in 128GB.
Nu heb ik 64GB op zowel ipad als telefoon, voor muziek (mede dankzij itunes) gebruik ik nu een oude blackberry bold met SD kaart van 32gb er in en alleen muziek, geen simkaart en wifi gaat hij echt dagen mee.

Ik wilde zelf een 256GB iphone 7 maar waarom? Fotos etc wil ik meer gaan doen met dslr en minder de telefoon gebruiken. Puur voor dagje weg of snel een foto maar niet meer zoals ik altijd deed

Hoesje heb ik gewoon een silicone case omheen met dust plugs :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2016 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Famous schreef op maandag 05 september 2016 @ 17:38:
[...]

Dan zet je je muziek toch gewoon even offline? Dit kan gewoon met Spotify in... Oh wacht :+ :D
Kan ook met apple music hoor :P

Ja klopt maar het probleem is dat als ik voor 32gb zou gaan, ik zonder muziek al zowat vol zou zitten, wil ik dan mijn muziek (tijdelijk) offline zetten, heb ik daar dus geen ruimte voor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Scrtz schreef op maandag 05 september 2016 @ 17:35:
[...]

Dilemma? Ik ga altijd naar Noord Amerika op vakantie, koop na het landen gelijk een AT&T sim en ben dan voor $50,- 10 GB online, kan me voorstellen dat dit in Europa en Azië ook gewoon kan. Dat mag toch geen beperkende factor meer zijn tenzij je naar Landen zonder internet dekking gaat oid.

Ik vind dat lokaal opslaan van muziek ook enorm beperkend werken. Heb ik net zin in een bepaald album ben ik die nou net vergeten op te slaan 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door Donstil op 05-09-2016 18:05 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21:41
Jongens! Nog 2 dagen en 30 minuten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Zijn er hier nog mensen welke ook bij OMT gaan kijken woensdag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:56
Donstil schreef op maandag 05 september 2016 @ 19:09:
Omt? One more thing?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swv

swv

OMT ja, en dan hier http://www.onemorething.n...y-bestel-snel-je-kaarten/

[ Voor 7% gewijzigd door swv op 05-09-2016 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ja datte ja.

Ga jij @sww89 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:32
HeatWave schreef op maandag 05 september 2016 @ 17:02:
Ah, je reist nooit?

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv

swv

Nou, laat ik vooropstellen dat het mij nog altijd leuk lijkt om eens mee te maken met andere liefhebbers. Echter moet ik zowat het hele land doorreizen om in Rotterdam te komen en daar heb ik niet zo'n zin in (vanwege het OV). Wat dat betreft ben ik een party pooper. Was in mijn studietijd ook altijd zo. Dan moest deze jongen al weer vroeg afhaken anders reden de treinen niet meer (als in; brakke aansluitingen en extra lange reistijd). En het is niet de bedoeling al naar huis te gaan als de OMT borrel feestje begint om 21:00 uur })

Ik ben ook voornemens om eens Tweakers HQ te bezoeken. Dat is voor mij ook al veel dichter bij huis. Jammer dat Tweakers dit soort dingen niet organiseert. Hoewel je dan wekelijks mensen over de vloer hebt natuurlijk met feestjes van andere merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
sww89 schreef op maandag 05 september 2016 @ 19:45:
[...]

Nou, laat ik vooropstellen dat het mij nog altijd leuk lijkt om eens mee te maken met andere liefhebbers. Echter moet ik zowat het hele land doorreizen om in Rotterdam te komen en daar heb ik niet zo'n zin in (vanwege het OV). Wat dat betreft ben ik een party pooper. Was in mijn studietijd ook altijd zo. Dan moest deze jongen al weer vroeg afhaken anders reden de treinen niet meer (als in; brakke aansluitingen en extra lange reistijd). En het is niet de bedoeling al naar huis te gaan als de OMT borrel feestje begint om 21:00 uur })

Ik ben ook voornemens om eens Tweakers HQ te bezoeken. Dat is voor mij ook al veel dichter bij huis. Jammer dat Tweakers dit soort dingen niet organiseert. Hoewel je dan wekelijks mensen over de vloer hebt natuurlijk met feestjes van andere merken.
Ooh dat is zonde ja.
Ik werk en woon in de randstad (30minuten vanaf Rotterdam) en zou hier ook niet snel weg willen eigenlijk.

De rust van het oosten kan ik zeker waarderen maar overal zo lang heen moeten rijden lijkt me vreselijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robehr
Gerucht gaat dat draadloze headphones standaard zijn. Zou best een leuke usp zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Als ze dan ook nog eens fatsoenlijk zouden zitten. Die laatste serie was echt bagger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik vond ze voor graties eigenlijk best prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op maandag 05 september 2016 @ 20:04:
[...]

Ooh dat is zonde ja.
Ik werk en woon in de randstad (30minuten vanaf Rotterdam) en zou hier ook niet snel weg willen eigenlijk.

De rust van het oosten kan ik zeker waarderen maar overal zo lang heen moeten rijden lijkt me vreselijk.
Zou er niet aan moeten denken in de randstad wonen, al dat 'tuig' daar en overal beroofd worden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 05 september 2016 @ 21:15:
[...]

Zou er niet aan moeten denken in de randstad wonen, al dat 'tuig' daar en overal beroofd worden
Je vergat het sarcasme "knopje" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Niet online
Mooi dat beide stellingen waarschijnlijk niet waar zijn: in het oosten hoef je geen barre tochten te ondernemen om ergens te komen en in het westen word je niet te pas en onpas beroofd.

En ontopic: leuke stunt van die makers van de EarPods, zie je meteen dat al die plaatjes op inet zo nep zijn als maar kan.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 05 september 2016 @ 21:15:
[...]

Probeer al weken naar de Supermarkt te komen. Wordt continu beroofd, echt niet te doen hier.
SirLenncelot schreef op maandag 05 september 2016 @ 21:18:
Mooi dat beide stellingen waarschijnlijk niet waar zijn: in het oosten hoef je geen barre tochten te ondernemen om ergens te komen en in het westen word je niet te pas en onpas beroofd.
Op de tractor zijn zelfs kleine stukjes al een lange tijd rijden toch? :+

[ Voor 39% gewijzigd door Donstil op 05-09-2016 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv

swv

Ik woon trouwens in Alkmaar en dat is alles behalve rustig haha, maar op een of andere manier is de verbinding met Rotterdam ruk. En dan met name later op de avond. Dus het voelt voor mij alsof ik het hele land door moet met NS.

Maar genoeg daarover. Ik kijk/volg al jaar en dag de livestream, Engadget en GoT en dat gaat dikke prima. Vooral als ik na afloop teleurgesteld ben kan ik weer snel over op de orde van de avond ipv met een zure kop geforceerd gezellig bij een borrel te staan en even later balend in de trein te zitten. Ow shit ik zou er over ophouden :+ Nee wat ik echt doe is vaak nog allerlei info en handson ervaringen zoeken na afloop om alle info even op een rijtje te krijgen. En de dagen daarna. Ik kan er dan geen genoeg van krijgen tot ik het nieuwe speelgoed van Apple in mijn handen heb.
SirLenncelot schreef op maandag 05 september 2016 @ 21:18:

En ontopic: leuke stunt van die makers van de EarPods, zie je meteen dat al die plaatjes op inet zo nep zijn als maar kan.
Wat dacht je van die Duitsers met hun doppies even iedereen om de tuin leiden. http://www.iculture.nl/ni...hone-draadloze-oordopjes/

[ Voor 22% gewijzigd door swv op 05-09-2016 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
sww89 schreef op maandag 05 september 2016 @ 21:30:
Ik woon trouwens in Alkmaar en dat is alles behalve rustig haha, maar op een of andere manier is de verbinding met Rotterdam ruk. En dan met name later op de avond. Dus het voelt voor mij alsof ik het hele land door moet met NS.

Maar genoeg daarover. Ik kijk/volg al jaar en dag de livestream, Engadget en GoT en dat gaat dikke prima. Vooral als ik na afloop teleurgesteld ben kan ik weer snel over op de orde van de avond ipv met een zure kop geforceerd gezellig bij een borrel te staan en even later balend in de trein te zitten. Ow shit ik zou er over ophouden :+ Nee wat ik echt doe is vaak nog allerlei info en handson ervaringen zoeken na afloop. En de dagen daarna. Ik kan er dan geen genoeg van krijgen tot ik hem in mijn handen heb.
Ooh maar Alkmaar is leuk ja.
Dat is ook aan de goeie kant :)

Ik vind het de laatste jaren wel een stuk leuker met de daadwerkelijke stream, vroeger moesten we het doen met de getikte tekst van Engadget :)

Tegenwoordig heb ik op de AppleTv de stream, mijn iPhone voor iMessage tussen vrienden (sommige net zo gek) en de MacBook voor dit soort topics. Erg leuk altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op maandag 05 september 2016 @ 21:26:
[...]

Probeer al weken naar de Supermarkt te komen. Wordt continu beroofd het is echt niet te doen hier.

[...]

Op de tractor zijn zelfs kleine stukjes al een lange tijd rijden toch? :+
Ach ik woon hier in de buurt, lekker veilig en rustig :)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2016 21:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 05 september 2016 @ 21:33:
[...]

Ach ik woon <Knip> in de buurt, lekker veilig en rustig :)
Ooh gezellig, ik ook :) Edit: Niet meer.

[ Voor 18% gewijzigd door Donstil op 05-09-2016 21:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Edited ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
4K @ 60 fps!

Afbeeldingslocatie: http://a68.tinypic.com/33ti1sp.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door Donstil op 05-09-2016 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv

swv

Zelfs als het onzin is dat iemand er al mee heeft gespeeld, is 4k@60fps een logisch gevolg van de technogische ontwikkelingen. Dus ik geloof het wel. Kan Apple mooi over opscheppen. Die A10 chip slikt alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
De "iPhone 7 Plus Piano Black" denk echter niet dat Apple dit gaat uitbrengen.

Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/de30oh.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Wauw 4k met 60 fps... en daar zit je dan met je 720P schermpje... wat een nutteloze toevoeging.

Is er überhaupt al een Mac die een 4k scherm heeft? Edit: ok de iMac dus.

Als ze nu ook een 4k scherm in de MBP refresh doen dan heb je er al meer aan.

[ Voor 21% gewijzigd door Phusebox op 05-09-2016 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Phusebox schreef op maandag 05 september 2016 @ 22:57:
Wauw 4k met 60 fps... en daar zit je dan met je 720P schermpje... wat een nutteloze toevoeging.

Is er überhaupt al een Mac die een 4k scherm heeft? En ook echt in 4k resolutie rendert?
Huh want content wat je maakt moet altijd op het apparaat blijven waar het op geschoten is?
Dat doe jij ook met foto's van een DSLR enz?

Super handig, krijgen we bij de intre van de Pathé allemaal een Red camera en moeten we daar de film op kijken. 8)7

En ja een Mac met 4K scherm (en 5K) is er al een tijdje :)
Of sluit een Third party 4/5K scherm aan op een Mac, kan allemaal.

[ Voor 9% gewijzigd door Donstil op 05-09-2016 23:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RPHN
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 12-01 15:41
Donstil schreef op maandag 05 september 2016 @ 19:09:
Ik ga daarheen ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ooh leuk?
Wel eens eerder geweest? (En zo ja is dat druk?, kunnen we het goed zien?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
4k op een 4.7 inch schermpje. Grootste onzin wat er bestaat (er zijn nog wel ergere dingen natuurlijk).

Ik hoop op een nieuwe macbook pro want dan koop ik er een. De oude welke goedkoper wordt of de nieuwe welke even duur is, maar dat hangt af wat de nieuwe features zijn.

De huidige macbooks vind ik net ff te duur.

Of mocht er niets veranderen dan wacht ik nog wel eventjes.

Ook ven ik venieuwd naar de nieuwe apple watch. Ik zal er iig woendag bijzitten.

[ Voor 64% gewijzigd door DeeSung op 05-09-2016 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
DeeSung schreef op maandag 05 september 2016 @ 23:40:
4k op een 4.7 inch schermpje. Grootste onzin wat er bestaat (er zijn nog wel ergere dingen natuurlijk).
Lezen is ook een vak hè, dit gaat over opnemen in 4K@60 niet over 4K op een 4,7" schermpje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Donstil schreef op maandag 05 september 2016 @ 23:42:
[...]

Lezen is ook een vak hè, dit gaat over opnemen in 4K@60 niet over 4K op een 4,7" schermpje.
Ja ging over die reactie van phusebox over een 720p schermpie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Donstil schreef op maandag 05 september 2016 @ 23:00:
[...]

Huh want content wat je maakt moet altijd op het apparaat blijven waar het op geschoten is?
Nee maar het contrast is nogal groot tussen scherm resolutie en opname resolutie.

En ja, de meeste gebruikers kijken hun content alleen terug op hun telefoon, sturen die door naar een andere telefoon etc.

4k resolutie op een 5 inch scherm is inderdaad overkill, maar 720p kun je gewoon zien dat het pixelig is zonder met je neus er bovenop te zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RPHN
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 12-01 15:41
Donstil schreef op maandag 05 september 2016 @ 23:37:
[...]

Ooh leuk?
Wel eens eerder geweest? (En zo ja is dat druk?, kunnen we het goed zien?)
Is ook de eerste keer voor mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Nu online
Phusebox schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 05:57:
[...]

Nee maar het contrast is nogal groot tussen scherm resolutie en opname resolutie.

En ja, de meeste gebruikers kijken hun content alleen terug op hun telefoon, sturen die door naar een andere telefoon etc.

4k resolutie op een 5 inch scherm is inderdaad overkill, maar 720p kun je gewoon zien dat het pixelig is zonder met je neus er bovenop te zitten.
Is het al zeker dat het een 720p scherm gaat worden? Ik heb nu een HTC One M8 en die heeft wat mij betreft een fantastisch scherm, al zijn er in de tussentijd toestellen op de markt gekomen die beter zijn uiteraard. Ik vraag me af of dat verschil merkbaar zal zijn en of dit een echte achteruitgang is.

Verder hoor ik nog maar weinig over waterdichtheid van het toestel, al blijven die geruchten wel hardnekkig de ronde doen.

Na jaren geen iPhone meer gehad te hebben neig ik weer naar een iPhone, maar als het allemaal te veel op een 6s lijkt moet ik er nog eens over nadenken. De Galaxy S7 Edge heeft namelijk wel een uitzonderlijk scherm en waterdichtheid :P

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Denman schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 09:07:
[...]

Is het al zeker dat het een 720p scherm gaat worden? Ik heb nu een HTC One M8 en die heeft wat mij betreft een fantastisch scherm, al zijn er in de tussentijd toestellen op de markt gekomen die beter zijn uiteraard. Ik vraag me af of dat verschil merkbaar zal zijn en of dit een echte achteruitgang is.

Verder hoor ik nog maar weinig over waterdichtheid van het toestel, al blijven die geruchten wel hardnekkig de ronde doen.

Na jaren geen iPhone meer gehad te hebben neig ik weer naar een iPhone, maar als het allemaal te veel op een 6s lijkt moet ik er nog eens over nadenken. De Galaxy S7 Edge heeft namelijk wel een uitzonderlijk scherm en waterdichtheid :P
Zeker is het pas na morgen, op dit moment kun je alles als speculatie beschouwen, maar dan wel grenzend aan zeer waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quakie

Quakie

quakelen

4K@60fps ergens lijkt het me hoopvol. Alle grote camera merken worstelen met hitte problemen met 4K. En een iphone zou dit zonder moeite gaan doen zonder dat ie te warm wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:56
Quakie schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 10:30:
4K@60fps ergens lijkt het me hoopvol. Alle grote camera merken worstelen met hitte problemen met 4K. En een iphone zou dit zonder moeite gaan doen zonder dat ie te warm wordt.
De iPhone wordt sowieso al warm. Mijn iPhone 6 wordt enorm heet bij het spelen van spellen als Pokemon en het gebruiken van TomTom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quakie

Quakie

quakelen

kx22 schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 10:32:
[...]

De iPhone wordt sowieso al warm. Mijn iPhone 6 wordt enorm heet bij het spelen van spellen als Pokemon en het gebruiken van TomTom.
Precies, maar bij 4K wordt er intern nog meer onderdelen gebruikt zoals een camera die aan staat en het weg schrijven van de beelden...

maar goed we gaan het morgen zien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:52
Ze waren weer iets te voorbarig op de HK site van apple.com :)

Afbeeldingslocatie: https://snag.gy/iFnlQU.jpg
P.S. Here is the link in the screenshot:

http://www.apple.com/hk/s...ear&fh=4597%2B45f6%2B45a8

EDIT: In that link, I also just noticed that Connection Type is Airplay, Bluetooth, or Wireless :).

EDIT 2: What's the difference between Bluetooth and Wireless?
Bron: Reddit

[ Voor 67% gewijzigd door Rivanov op 06-09-2016 13:20 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Niet online
kx22 schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 10:32:
[...]

ik heb nog nooit een smartphone gehad die niet warm werd wanneer hij intensief gebruikt werd. Heb bij de iPhone nog nooit de mededeling gehad dat hij door de warmte niet meer kon functioneren. (dit heb ik wel bij de iPad gehad wanneer ik in de zon zat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMars
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:09

iMars

Full time prutser

SirLenncelot schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 13:22:
[...]

ik heb nog nooit een smartphone gehad die niet warm werd wanneer hij intensief gebruikt werd. Heb bij de iPhone nog nooit de mededeling gehad dat hij door de warmte niet meer kon functioneren. (dit heb ik wel bij de iPad gehad wanneer ik in de zon zat).
Deze melding heb ik 1x gehad tijdens een vakantie, maar toen lag het meer aan de buiten temperatuur ;)

Koop hier mijn P1 reader :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Rivanov schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 13:20:

[afbeelding]

[...]

Draadloos niet meegeleverd dus, jammer!
Als ze het kunnen oplossen met Airplay zou wel leuk zijn, mijn ervaring is daarmee erg goed namelijk _/-\o_
SirLenncelot schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 13:22:
[...]

Mijn 6 nooit inderdaad, maar mijn 5 hield wel van die melding :+ Muziek aan in de zon? Succes, ik ga gewoon even uit >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
Rivanov schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 13:20:

[afbeelding]

[...]

Trap hier nou niet in. Is gewoon iemand lollig geweest met (element inspecteren) in chrome ofzo en die heeft gewoon de tekst aangepast.
Dit betekent dus dat het zo kan zijn dat de iPhone 7 in Nederland ook bij de eerste week zit van de release? :9~

[ Voor 24% gewijzigd door mprkooij op 06-09-2016 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Maar daar zit Nederland natuurlijk niet bij.
Hopelijk komt die een beetje snel uit in England dan kan ik hem laten verschepen..

Pagina: 1 ... 3 ... 22 Laatste

Let op:
In dit topic is de zogenaamde 'kroeg-mode' actief. Dat wil zeggen dat slowchat toegestaan is. Verder is het GoT beleid wél gewoon van toepassing, dus wat normaal niet mag (afgezien van slowchat), mag nu ook niet. Hou het gezellig, dan kunnen we dit ook bij toekomstige Apple Events blijven doen.

Mocht je een nieuw 'ervaringen' topic willen openen voor de aangekondigde producten en/of diensten, neem dan eerst contact op met de moderators. Dit voorkomt dat meerdere mensen aan hetzelfde topic werken, en al je noeste arbeid voor niets is.