Helemaal niets maar dit is dan ook een verkapt speculatie topic over de iPhone "7" en daar worden standaard toestellen van de concurrentie bijgehaald ter vergelijking, niets mis mee toch?
Dat lijkt mij wel anders snijden ze zichzelf behoorlijk in de vingers. Mac Pro gaat ook al een eeuwigheid mee in computerland termen, rMBP ook al, die laatste refresh stelde echt totaal niets voor. Willen ze de "Pro" users tevreden houden dan zullen ze nu wel moeten komen met nieuw spul. Als je een pre rMBP hebt en je wilt upgraden of je hebt nog geen rMBP dan is het wel heel dom om nu de huidige iteratie te kopen, zelfde geldt voor de Mac Pro (zie al een aantal Mac Pro gebruikers aan de Hackintosh gaan). Persoonlijk houd ik het nog wel 2 jaar uit met mijn late 2013 rMBP.
Ik mis zelf bij Apple de appeal die ze een aantal jaren geleden nog hadden, op dit moment zitten ze in een dip, een beetje te vergelijken met de Bangle-beemer generatie bij BMW

. Apple blijft voor mij op dit moment nog wel mijn nummer 1 in wat ze doen maar het is wel bergafwaarts aan het gaan in mijn ogen, hoop dat 2017 weer een opleving brengt bij Apple, de concurrentie is voor mij nog steeds geen alternatief!
Dat gezegd hebbende, die iPhone 7 gaat er hier zeker komen