Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Game PC CoD:BO3 & Star Wars: Battlefront

Pagina: 1
Acties:
  • 405 views

Verwijderd

Topicstarter
Gegroet mede Tweakers

Ik zou graag een nieuw systeem aanschaffen waarop ik Cod: Black Ops 3 én Star Wars: Battlefront op zou kunnen spelen. Ook (omdat ik een youtuber in-wording ben) zou het handig zijn dat ik na het downloaden en installeren van de games nog geheugen over heb om video-bewerkingssoftware en screen-recording software te installeren. Daar komt dan ook ineens bij dat tijdens het "runnen" van de game ik ook soepel kan opnemen.

Mijn budget ligt rond de 700 euro (inclusief scherm dan) omdat ik nog maar 14 ben en dus geen inkomsten heb behalve mijn zakgeld. Maximum-prijs is dan toch echt wel 800 euro. (Dit alles ook incl. verzendkosten)

Ik zoek geen bepaald model of merk, het systeem moet gewoon voldoen aan bovenstaande vereisten.

Het zou altijd handig zijn als hij er cool uitziet met lichten en zo, maar als het er standaard uitziet zou ik nog altijd zéér blij zijn!

Ik ga geen uren achter elkaar spelen dus een mega zwaar koelingsysteem is niet nodig.

Als ik met mijn budget maximum-prestaties kan halen uit het systeem zou dat geweldig zijn maar, standaard is ook goed.

Ik zou heel graag hebben dat mensen de specs die ik zoek zouden kunnen achterlaten en een website waar ik deze kan samenvoegen tot een computer of dat jullie een computer achterlaten welke al deze dingen (aan)kan.

Alvast bedankt en ik vertrouw op jullie! :) :)

Verwijderd

Topicstarter
Gewoon de onderdelen is ook goed, ik ken iemand die hem eventueel voor me in elkaar zou kunnen zetten.

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Waarom heb jij 2 topics nodig voor 1 computer?

Specs voor Bo3 én Star wars Battlefront?

Ey!! Macarena \o/

Verwijderd

Topicstarter
De eerste was niet uitgebreid genoeg, die zal over een uur verwijderd worden. Dus deze is degene die wel goed is.

• assn
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09:56
Verwijderd schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 12:50:
De eerste was niet uitgebreid genoeg, die zal over een uur verwijderd worden. Dus deze is degene die wel goed is.
Deze is ook niet echt goed genoeg nog:
DAA beleid

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Uhm, deze voldoet ook nog niet echt...
Je hebt stap 1 en 2 wel gedaan, maar 3 en 4 nog niet.

Kortom, je mist nog een lijst van componenten, de daarbij behorende motivatie en de twijfelpunten.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:21
Weet niet of het handig is om iemand die niet weet dat je 3 games op één computer kan installeren een computer te laten samenstellen. Kan die gene die het voor je gaat bouwen je niet helpen met samenstellen?

[ Voor 21% gewijzigd door Ramon op 28-08-2016 12:56 ]

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

Topicstarter
@McKaamos Waarom moet ik componenten toevoegen en de daarbijhorende motivatie en twijfelpunten?

Verwijderd

Klik eens wat rond in topics met systemen rond hetzelfde budget Desktop Aankoopadvies om zo tot een eigen lijstje van onderdelen te komen.
Verwijderd schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 12:58:
@McKaamos Waarom moet ik componenten toevoegen en de daarbijhorende motivatie en twijfelpunten?
Lees DAA beleid eens door. Geldt ook voor jou.

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2016 13:00 ]

Verwijderd

Topicstarter
@Ramon Die persoon is mijn hulpmiddel als er niemand op Tweakers is die me op een betere manier kan helpen, want de persoon die ik ken zal namenlijk ook nog eens extra geld vragen voor het helpen met de componenten uit te zoeken.....

Verwijderd

Topicstarter
@ACB2401 Het probleem is wel dat ik onderdelen moet vinden die compatibel zijn met beide games.

• Reepje
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
En nu komt het soepel opnemen van games er nog bij...dat zal wel moeilijker worden.

Als ik bedenk dat er nog bij moet: toetsenbord, muis, speakers, windows, verzendkosten en dat voor 800 euro. Dan moet je zoeken naar een kale pc van 500 euro. Dat is krap aan. Zeker als je ook wil streamen.

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 13:01:
@ACB2401 Het probleem is wel dat ik onderdelen moet vinden die compatibel zijn met beide games.
Het idee is dat je zélf enigszins moeite moet doen. Tweakers is geen gratis helpdesk, maar een (discussie)forum waar we samen elkaar proberen te helpen.

Dus zélf een systeem proberen samen te stellen en je eventuele twijfels uitten, maar niet (in hoofdletters schreeuwend note bene) je vraag hier neerplempen en verwachten dat wij alles voor je oplossen..

Verwijderd

Topicstarter
@Osiris Ik ben constant bezig met zelf research te doen hoor.

• Reepje
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
nou ja...zo schiet het toch niet op. Binnen jouw budget past dan het medium gaming systeem (best buy september) dan net niet, maar daar zou ik dan toch wel voor gaan. Je kan misschien links en rechts wat tientjes afschaven, maar zou ik niet doen.

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i3-6100 Boxed€ 115,56€ 115,56
1Gigabyte GA-H110M-S2H€ 53,95€ 53,95
1Gigabyte Radeon RX 470 G1 Gaming 4G€ 238,91€ 238,91
1Cooler Master Force 500€ 39,-€ 39,-
1Crucial CT2K4G4DFS8213€ 32,14€ 32,14
1Corsair CX450M€ 52,-€ 52,-
1Crucial MX300 2,5" 275GB€ 71,14€ 71,14
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 602,70

Verwijderd

Topicstarter
@Reepje Weet ik het is een moeilijke opgave, maar het streamen is zeker niet nodig en toetsenbord, muis heb ik al. Misschien een dom vraagje maar waarom speakers?

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 13:07:
@Osiris Ik ben constant bezig met zelf research te doen hoor.
Als je dan hier deelt wat je zoal gevonden hebt kunnen wij daar advies over geven.

Verwijderd

Topicstarter
@Reepje Kan ik met deze specs Bo3 en Star wars spelen?

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Verwijderd schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 12:58:
Omdat er 1001 mogelijke configuraties zijn passend bij de omschrijving die je geeft. Iedereen heeft zoveel andere voorkeuren en valide argumenten waarom je ergens voor zou moeten kiezen, dat jij er niet mee geholpen bent.
Daarom is het de bedoeling dat jij richting geeft aan een topic, anders krijg je 500 reacties waar je nogsteeds geen kaas van kan maken.

Daarom staat in het DAA beleid een 4 stappen plan.
1: Een duidelijke titel:
heb je aan voldaan, al mag de caps lock wel uit hoor ;)

2: Een goede omschrijving van de doelstelling
Heb je eveneens aan voldaan.

3: Vericht onderzoek.
Dit blijkt helaas niet uit je openingspost.
Misschien is het zinvol om eens te kijken naar de systeem eisen die jouw favoriete games stellen. Die staan gewoon achterop het doosje en op de website van de uitgever van die games.
Er zijn ook hele handige websites die je kunnen vertellen of iets werkt op een bepaalde configuratie, zoals: http://www.systemrequirementslab.com/

4: Een configuratie samenstellen in de Pricewatch
Zoals in DAA beleid aangegeven is er een hele handige wenslijst optie die je heel makkelijk in je topic kan plakken.
Gebruik je onderzoek van stap 3 om een set componenten te kiezen en stop dat in je topic.
Beschrijf daarbij waar je aan twijfelt.Bijvoorbeeld of de videokaart die je hebt gekozen wel de meest interessante prijs/prestatie heeft in zijn klasse. Daarmee kan er gericht een antwoord gegeven worden, zodat jij maximaal geholpen bent.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17:30

br00ky

Moderator Harde Waren
Je topicstart is nu al vrij compleet, maar we verwachten hier ook al een eigen opzetje. Zie ook de volgende passage uit het DAA beleid
3. Eigen onderzoek is nog steeds vereist (dit is en blijft GoT!) en we verwachten dat je zelf al een idee hebt opgedaan. Als je zelf al een configuratie hebt bedacht, post deze dan met behulp van de wenslijst in de pricewatch hier. Dat geeft je mede-Tweakers inzicht in waar je zelf aan hebt gedacht en hoe er binnen je budget betere of andere keuzes te maken zijn.

Het is dus verplicht eerst zelf met een voorstel te komen en dit voorstel te onderbouwen. Een simpele opsomming van eisen/wensen is niet wenselijk; je topic wordt in dat geval dan ook gesloten. Je kan in dat geval contact opnemen met de moderator die je topic gesloten heeft om te vragen of hij weer open mag, mits je natuurlijk wijzigingen hebt aangebracht zodat het geheel wel aan de eisen voldoet.

Een simpel antwoord als 'Ik heb heb er niet veel verstand van!' óf 'Ik ben veel sneller klaar als jullie het doen!' is uit den boze.
Aangezien dit ontbreekt sluit ik voorlopig je topic. Dit lijkt flauw, maar enerzijds doen we dit om ervoor te zorgen dat je zélf inzicht krijgt in wat er mogelijk is en anderzijds om de kwaliteit van de topicstarts hier te bewaken. Anders vervalt dit subforum in een "ik wil een pc voor x euro, mkay dank je doei" niveau, en dat is iets dat niemand wil :). Je eerste opzet hoeft niet top te zijn, we willen alleen graag dat je er eerst over nadenkt.

Om inspiratie op te doen kun je de verschillende topics in dit subforum doorzoeken en de recente best buy guides van januari, maart, mei en juli.

Tevens vind je veel waardevolle informatie in [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen. Met de Handleiding Pricewatch dien je vervolgens een mooi lijstje te maken (dus géén copy-paste lijsten van andere sites bijv.). Met die informatie kan vervolgens gericht advies gegeven worden om het helemaal aan jouw wensen aan te passen.

Neem even contact op met me (pijltje naast mijn username, vervolgens "stuur bericht") als je een lijstje hebt, dan gooi ik je topic weer open, zodat je die erbij kan plaatsen

Succes.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.