Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Specs voor Bo3 én Star wars Battlefront?

Pagina: 1
Acties:
  • 235 views

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Gegroet mede Tweakers

Ik wil een Desktop aanschaffen aan een zo laag mogelijke prijs waarop ik Cod: Bo3, Star Wars Battlefront en misschien ook Overwatch op kan spelen, weet er iemand of het mogelijk is om al deze games op 1 computer te kunnen spelen? Zo ja, laten jullie dan de specs die ik nodig zal hebben in de reacties achter?
Alvast bedankt!

Alle reacties

• Reepje
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
Nee, dat zal zeer moeilijk worden.
Het beste kan je dan 3 computers aanschaffen, eentje voor BO3, een voor star wars en eentje voor Overwatch.
8)7

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem is dan wel dat het heel prijzig zal worden.........

• Anton2610
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11:40
Je kunt de kosten wat drukken door 1 monitor te gebruiken en gewoon iedere keer een andere pc aan te sluiten.

_/-\o_

• Reepje
  • Niet online
Waarom heb je alle vragen weggehaald en niet beantwoord toen je een topic startte?

https://gathering.tweakers.net/forum/insert_topic/121

Als je dat doet, kan je wellicht wel wat zinnige tips krijgen.

Verwijderd

Topicstarter
Zelfs als ik dat doe zal het veel te duur worden, ik ben namelijk nog maar 14 en heb geen vakantiejob of dergelijke...

• Reepje
  • Niet online
Vul nu eerst alle vragen in, of je nu 14 bent of 44, dat is gewoon het beginpunt.

Belangrijk is vooral je budget, en of je het zelf inelkaar gaat zetten of een compleet systeem wilt kopen enz. enz enz. Al die vragen kom je gewoon tegen als je een topic start hier. Die vragen staan er niet voor niets.

Verwijderd

Topicstarter
@Reepje, ik heb een nieuwe aangemaakt (de nieuwe is veel uitgebreider) kan jij eens checken of die zo goed is?

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
br00ky in "NIEUWE COMPUTER MET VEREISTEN AANSCHAFFEN!" dus. Géén nieuwe topics aanmaken. Eerst zelf een lijstje klussen, daarna gaat je andere topic weer open.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.