Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 15-09 14:51
Nee, wat hij zegt klopt. Human Revolution kwam inderdaad uit in 2011. Mankind Divided in 2016.

HR was imo trouwens stukken malen beter dan MD (al was die ook erg leuk). Als je de games gaat spelen zou ik daarmee beginnen.

[ Voor 23% gewijzigd door Timothy3000 op 13-04-2021 08:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Nu online

KipCurreh

Nightcrawler

Zoals reeds aangegeven, speel eerst Human Revolution en daarn Mankind Divided.

Zo loopt het verhaal of timeline mooi door, en het zijn allebei goede games die je tegenwoordig voor een prikje kan kopen meestal. (zeker in een sale gaan die voor 5-10 euro ofzo)

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 13-09 13:26
KipCurreh schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 09:09:
Zoals reeds aangegeven, speel eerst Human Revolution en daarn Mankind Divided.

Zo loopt het verhaal of timeline mooi door, en het zijn allebei goede games die je tegenwoordig voor een prikje kan kopen meestal. (zeker in een sale gaan die voor 5-10 euro ofzo)
Dat gaat helaas niet; Heb enkel een PS5 om te gamen tot mijn beschikking. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-08 16:56
mark-k schreef op maandag 12 april 2021 @ 09:40:
[...]

Wat @Cyphax zegt idd. Het spel was bedoeld als eerste van twee delen. Je merkt ook in het verhaal dat je pas halverwege bent als het spel stopt.
Het probleem was dat het spel gigantisch ge-review-bombed is bij de release, door mensen die boos waren over de microtransactions. Daarmee is het ook minder verkocht en is het vervolg nagenoeg geannuleerd.
Dat lag niet aan de reviewers. Ze hebben Mankind Divided gewoon last-minute gebouwd rondom MTX in opdracht van Square Enix, en nog erger: het heeft er toch wel alle schijn van dat het spel op 2/3e is afgekapt om de rest bij het vervolg te verkopen weer met extra MTX.

Gooi daar nog wat 'augment your preorder' bullshit bij en ja, dan is het niet gek dat de franchise op z'n gat gaat. Eeuwig zonde, want MD is op zichzelf wel een toffe game, aan de gameplay lag het niet.

Het is maar de vraag of en zoja wanneer er ooit weer een Deus Ex game wordt gemaakt, helaas.

Human Revolution blijft wat mij betreft een fantastische klassieker, MD is een erg leuke snack, maar het eindigt nogal abrupt, zacht gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 16:30:
[...]

Dat lag niet aan de reviewers. Ze hebben Mankind Divided gewoon last-minute gebouwd rondom MTX in opdracht van Square Enix, en nog erger: het heeft er toch wel alle schijn van dat het spel op 2/3e is afgekapt om de rest bij het vervolg te verkopen weer met extra MTX.

Gooi daar nog wat 'augment your preorder' bullshit bij en ja, dan is het niet gek dat de franchise op z'n gat gaat. Eeuwig zonde, want MD is op zichzelf wel een toffe game, aan de gameplay lag het niet.

Het is maar de vraag of en zoja wanneer er ooit weer een Deus Ex game wordt gemaakt, helaas.

Human Revolution blijft wat mij betreft een fantastische klassieker, MD is een erg leuke snack, maar het eindigt nogal abrupt, zacht gezegd.
MD was op zich prima, op het feit na dat je maar n half spel hebt gekregen qua verhaal. De microtransactions had ik geen issues mee, ik had altijd al te veel praxis dus die extra kopen was echt nergens voor nodig. Denk ook niet dat ze er veel mee binnen gehaald hebben dus in die zin was het helemaal zonde omdat het hun verkopen echt wel geschaad heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 13-09 13:26
Tof spel, maar vind hem lastig man.

Wapens wisselen krijg ik nog niet lekker onde knie. Dat hacken snap ik ook nog niet goed.

Loop al 1.5 uur te kloten op dat evidence op centraal station

Edit: en teveel stealth naar mijn zin

[ Voor 9% gewijzigd door ArnoldSmiley op 15-04-2021 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 22:42
Zag van de week dat deze op Series S/X al even in 60fps speelbaar is.
Net ff een test op Series X gedaan:Die 60fps is echt een grote plus en de game ziet er vandaag de dag nog prima uit.

Ergens dit jaar ga ik in deze geweldige Cyberpunk game weer een nieuwe run doen. :)
Pagina: 1 2 3 Laatste