Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Ik ben Human Revolution momenteel weer aan het uitspelen (net in Montréal aangekomen), een beetje als voorbereiding voor het aanschaffen van Mankind Divided. Vraagje voor de anderen die HR ook zo super vonden, hoe is de soundtrack in MD?

Michael McCann's soundtrack in HR was één van de beste sfeermakers in het spel en is los van het spel ook erg sterk (luister nog regelmatig naar Icarus of de L.I.M.B. Clinici Theme).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-06 16:46

Bosmonster

*zucht*

MD's soundtrack is awesome. Ik speel met koptelefoon en het is weer die typische sfeer! Zitten ook weer een paar memorabele tracks tussen.

Ik ben nu bijna een week bezig en Praag nog niet eens uit :') De main quest nog niet eens echt begonnen :P

Nu de Palisade bank aan het beroven. Kwam eerst per ongeluk binnen via de garage, daar de Picus kluis leeggeroofd. Toen de kantoren maar eens gaan verkennen!

Wat een geweldige game!

[ Voor 6% gewijzigd door Bosmonster op 31-08-2016 23:43 ]

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:10

Wailing_Banshee

You're Next

NLxAROSA schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 18:14:
Eerste stealth non-lethal playthrough gedaan, gelijk Pacifist achievement binnen gehaald. :) Was benieuwd of ik 'm wel zou krijgen, maar turrets hacken en mensen af laten slachten wordt dus niet gezien als kills. :+

Nu maar eens proberen op de psycho killer manier. :)
Oh, dat is cheaten! Zelfs als het spel het goed vindt :P
EddoH schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 20:01:
Ik speel het spel al een tijdje op de PS4, en man, wat ben ik blij. Ik vind de klachtenregen van vooral de PC gamers op het internet ook een beetje symbool staan voor de haat die tegenwoordig heerst in het gamerswereldje.
Mensen betalen 30-60 euro voor een computerspelletje, maar vinden dan dat ze het recht hebben om developers voor vanalles en nog. wat uit te maken, hele artikelen te wijden aan hoe ze 'opgelicht' zijn, en hoe men de mensheid belazert. Als je dan uiteindelijk kijkt wat de echte problemen zijn, dan valt het vaak wel mee.

Ik lees het tegenwoordig niet meer. Ik speel de spellen die ik leuk vind, neem foutjes voor lief (want bedenk je eens hoe complex sommige Games wel niet zijn) en geniet nu van de prachtig ontworpen wereld van Deus Ex.
Helemaal mee eens! Ben zelf ook programmeur en weet hoe lastig het is om iets perfect te maken. Er blijkt altijd ergens wel iets fout te gaan terwijl je zeker weet dat je dat getest hebt...
Bosmonster schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 23:42:
MD's soundtrack is awesome. Ik speel met koptelefoon en het is weer die typische sfeer! Zitten ook weer een paar memorabele tracks tussen.
Ik heb daar maar 1 probleem mee. Die muziek is inderdaad awesome. Helaas valt het stemgeluid weg (wordt overstemd door) als je muziek hard hebt staan. En er is niet altijd ondertiteling. Wel voor de belangrijke gesprekken natuurlijk, maar niet voor de NPC chatter en daar kun je altijd veel kennis uit halen.
Ik ben nu bijna een week bezig en Praag nog niet eens uit :') De main quest nog niet eens echt begonnen :P

Nu de Palisade bank aan het beroven. Kwam eerst per ongeluk binnen via de garage, daar de Picus kluis leeggeroofd. Toen de kantoren maar eens gaan verkennen!

Wat een geweldige game!
Ik moet nog in de B kluizen zien te komen. Maar ik was de garage even vergeten, daar zit natuurlijk ook nog een ingang (de garage is al mooi leeg, moet alleen nog wat kofferbakken leeg halen...)

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
Wailing_Banshee schreef op donderdag 01 september 2016 @ 07:41:

[...]

Ik moet nog in de B kluizen zien te komen. Maar ik was de garage even vergeten, daar zit natuurlijk ook nog een ingang (de garage is al mooi leeg, moet alleen nog wat kofferbakken leeg halen...)
De kluizen in kamers A & B heb ik al leeggeroofd, maar je hebt ook nog 'The Excecutive Vaults' en daar kom ik, voorlopig, nog niet in (iets met een VersaLife-pasje). Echter, de garage was ik ook helemaal vergeten. Dat wordt weer terug naar Palisade dan. ;)

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:32

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Hebben jullie ook een bug dat wanneer je na je initiele load van het spel en het reloaden van een savegame, ineens je energy bar max capacity weer terug is? Alsof de aug upgrades er niet zijn. Heb er continu last van, had hem geupgrade, is ineens weer lager, na volledige exit/reload van spel is hij weer goed, volgende reload zonder exit schiet hij weer terug -O-

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• EddoH
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

Wailing_Banshee schreef op donderdag 01 september 2016 @ 07:41:

[...]
Ik heb daar maar 1 probleem mee. Die muziek is inderdaad awesome. Helaas valt het stemgeluid weg (wordt overstemd door) als je muziek hard hebt staan. En er is niet altijd ondertiteling. Wel voor de belangrijke gesprekken natuurlijk, maar niet voor de NPC chatter en daar kun je altijd veel kennis uit halen.
En hier ben ik het helemaal mee eens. Op de een of andere manier vind ik de audiomix erg onrustig. De muziek past zich aan aan het stemgeluid, maar het stemgeluid blijft onduidelijk en andere geludiseffecten overstemmen de boel ook. Eigenlijk is dat nog mijn grootste minpunt; de audiomix 'voelt' erg druk aan.

Heb uiteraard gespeeld met de level-sliders, maar nog niet mijn optimale settings gevonden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Yonix schreef op donderdag 01 september 2016 @ 08:22:
[...]

De kluizen in kamers A & B heb ik al leeggeroofd, maar je hebt ook nog 'The Excecutive Vaults' en daar kom ik, voorlopig, nog niet in (iets met een VersaLife-pasje). Echter, de garage was ik ook helemaal vergeten. Dat wordt weer terug naar Palisade dan. ;)
Via de garage kom je direct in die kelder vaults (via de open fan). Heb alleen de Picus pas, dus kon alleen daarin. Ding was echt loaded :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Eerste story DLC ziet er veelbelovend uit:

http://www.gamespot.com/a...c-gets-deta/1100-6443267/

*O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:10
Toch jammer dat ze ervoor kiezen dit in DLC vorm aan te bieden. Witcher 3 is tot nu toe het enige goede DLC voorbeeld. Deze DLC missie zal hooguit 2x langer zijn dan die er nu al bij launch in zat (de pre-order missie zeg maar).

Inventaris - Koop mijn meuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Jammer dat deze DLC dan weer 9 euro gaat kosten :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-04 17:17
Ah, hij is eindelijk uit en volgens de reviews best een goed spel dus. Nu snel nog even HR uitspelen. Deel 1 heb ik meerdere keren uitgespeeld, zo goed wordt het helaas nooit meer.

Waarom staat dit topic trouwens onder FPS i.p.v. RPG?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Laatst online: 05-06 23:36
Ja, die DLC mogen ze houden. Ik heb best plezier beleefd aan Mankind Divided, maar het is een half spel en ik ga er niet nog meer geld aan uitgeven. Sowieso Square Enix staat definitief op de watchlist van bullshit uitgevers bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Erapaz schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 18:13:
Ah, hij is eindelijk uit en volgens de reviews best een goed spel dus. Nu snel nog even HR uitspelen. Deel 1 heb ik meerdere keren uitgespeeld, zo goed wordt het helaad nooi meer.
Ik vind MD beter dan HR.
Waarschijnlijk omdat T.NET niet verder kwam dan de introductiemissie. Als Deus Ex een shooter is, dan is Fallout 3 dat al helemaal :P (maar gek genoeg staat die wel gewoon bij de RPG's).

[ Voor 5% gewijzigd door Bosmonster op 02-09-2016 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
Ennnnnn uit. Wat een spel :D tijd voor een echte stealth run.

Kleine spoiler:
spoiler:
dit is echt niet het laatste deel van deze reeks/serie. Tip: even de hele credits kijken. Dit is dus waarom ik artsen niet vertrouw :+

[ Voor 59% gewijzigd door Mrjraider op 03-09-2016 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Nu online
Erapaz schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 18:13:
Zoals ik al eerder heb geprobeerd uit te leggen:
Yonix schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 20:33:
Tja, het is - naar mijn mening - net zoveel FPS als RPG. Echter, gezien het feit dat het topic van 'Human Revolution' in het FPS-forum was geplaatst, leek het mij wel handig om 'Mankind Divided' daar ook te plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Je kan de hele game spelen zonder een schot te lossen. Dat kun je van Fallout niet zeggen ;)

Maar goed. HR stond dus blijkbaar ook al verkeerd...

[ Voor 23% gewijzigd door Bosmonster op 03-09-2016 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 02:58

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Bosmonster schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 13:56:
Je kan de hele game spelen zonder een schot te lossen. Dat kun je van Fallout niet zeggen ;)

Maar goed. HR stond dus blijkbaar ook al verkeerd...
Ik heb het topic maar even verplaatst naar de RPG-categorie. Dit om eventuele verwarring te voorkomen.

Je kunt een hele boom opzetten over welke genre dit nou precies is, bepaald niet eenduidig uiteraard, maar het lijkt me in de kern nog altijd meer een RPG dan een shooter/action game.

[ Voor 10% gewijzigd door Koekiemonsterr op 03-09-2016 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
Afsluitend:
Mijn inziens is het echt een FPS, je ziet immers vanuit de view van Adam.
RPG is de speelwijze van het spel, je kan namelijk verschillende keuzes maken die invloed hebben op jou als persoon maar ook het verhaal.
RPG/FPS is dan ook de genre van dit spel lijkt me ;) Dus beide is goed maar ik denk dat hij het beste in FPS past aangezien je naast schieten met een geweer ook een stungun en tranqualizer rifle gebrukt. Of een van de augs ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
Aangezien je niet per sé hoeft te schieten is het meer een FPRPG dan. :+

Maar hij zou in principe ook in Adventure en Actie kunnen. Mooi, zo'n spel dat niet in een hokje past. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dierkx36
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 05-06 20:39
Kan iemand uitleggen wat er hier verkeerd gaat :?
Net Deus Ex : MD gekocht bij Steam ,geinstalleerd en even spelen ..

Om een 1 of andere manier gaat het fps niet over de 30 fps heen
Ik heb verschillende settings gebruikt, high en very high en het blijft stug ,jawel 30 fps draaien.

In-game vsync staat uit, onder Nvida control staat hij op adaptief (driver is up to date dus daar ligt het probleem ook niet.

Hardware :
Gigabyte GTX 1080 Gaming G1
I7 4790k
16 GB 2400 RAM
Intel 750 800 SSD

Inhoud : 40% cynisme, 50% sarcasme en 10% caffeine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
In de nvidia control vsync uit zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dierkx36
Mrjraider schreef op zondag 04 september 2016 @ 12:08:
In de nvidia control vsync uit zetten?
Net gedaan, maar het maakt niks uit :N
Vsync uit, en nog steeds blijft het stug 30 fps

Zag ook net dat het niet mogelijk is DirectX 12 te selecteren :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
Moet wel kunnen? Misschien de laatste patch nog niet binnen via steam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dierkx36
Laatste patch staat erop (versie 524.17)

Heb hem op 40 fps gekregen :')
MSAA uit en texture filtering op 1...

(Moet wel zeggen dat ik op 4k speel, was het vergeten te zeggen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
Aha probeer een tandje lager. 4K is aardig wat haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 31-05 10:00

SideShow

Administrator

Mrjraider schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 15:42:
Jammer dat deze DLC dan weer 9 euro gaat kosten :/
Ik heb het base spel gekocht voor 40 euro. Ik klaag dus niet als ik voor een DLC 9 euro zou moeten betalen.

Maar de kans is groot dat ik het niet doe..; meestal heb ik het wel "gehad" als ik een spel "uit" heb.
Van Fallout 4 na 160 uur was het in elk geval zo, geen enkele nood gevoeld om een DLC te kopen.
Met Deus Ex zit ik momenteel aan 45 uur... dus ik weet het nog niet.
Wat wel redelijk zeker is, is dat ik de Dark Souls 3 DLC zal kopen, maar goed, dat is een ander topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

SideShow schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 11:38:
[...]

Ik heb het base spel gekocht voor 40 euro. Ik klaag dus niet als ik voor een DLC 9 euro zou moeten betalen.

Maar de kans is groot dat ik het niet doe..; meestal heb ik het wel "gehad" als ik een spel "uit" heb.
Van Fallout 4 na 160 uur was het in elk geval zo, geen enkele nood gevoeld om een DLC te kopen.
Met Deus Ex zit ik momenteel aan 45 uur... dus ik weet het nog niet.
Wat wel redelijk zeker is, is dat ik de Dark Souls 3 DLC zal kopen, maar goed, dat is een ander topic.
Het hangt bij mij van de DLC af. Voegt hij iets toe aan het verhaal? (verdieping, verlenging) Ik vond The Missing Link heel leuk gedaan, alleen jammer dat hij niet gelijk in het verhaal verwerkt was (pas met de Director's Cut).

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
Inderdaad. Missing link zou ik zo weer halen. Nog zon Jensen Story ga ik echter niet halen voor 9 euro. Alle DLC's proeven zo bitter na Blood and Wine voor The Witcher 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castor385
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
dierkx36 schreef op zondag 04 september 2016 @ 12:31:
[...]

Zag ook net dat het niet mogelijk is DirectX 12 te selecteren :?
Volgens mij heeft de game nog geen DirectX 12 support. Zou ergens deze week moeten komen.
Deus Ex: Mankind Divided komt op 23 augustus uit en de in de week van 5 september zou er een patch moeten volgen die DirectX 12-ondersteuning toevoegt aan de game.
zie: nieuws: Deus Ex: Mankind Divided krijgt DX12-ondersteuning enkele weken na re...

Study everything, You'll find something you can use

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-04 18:07
Krijg de cut-scene animaties niet duidelijk van NPC. Jensen zelf ziet er tof uit maar de rest echt bagge. En krijg het ook gewoon voor mijn gevoel niet scherp...In de laptop zit Intel Core i7-4720HQ / GeForce GTX 970M + 16GB RAM. Of mijn laptop is te oud of de settings staan niet goed :+ Hoe dan ook kom ik er niet uit, heb nog niet veel zelf gedaan omdat de vorige keer dat ik iets wilde aanpassen ervoor zorgde dat de game ging crashen wilde ik het nu doen op advies van jullie :+

[ Voor 26% gewijzigd door weszz op 06-09-2016 16:13 ]

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Nu online
Voor de Tweakers die Mankind Divided op de PC spelen:
Deus Ex: Mankind Divided – DX12 patch coming tomorrow

Eidos Montreal’s Community Manager, Poticha, revealed on Reddit that the DX12 patch for Deus Ex: Mankind Divided will be released tomorrow. Poticha did not reveal any additional details about this patch.

Bron:DSOGaming.com
Ik ben benieuwd of het een groot verschil gaat zijn met de DX11-versie. We'll see. :)
weszz schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 16:12:
Krijg de cut-scene animaties niet duidelijk van NPC. Jensen zelf ziet er tof uit maar de rest echt bagge. En krijg het ook gewoon voor mijn gevoel niet scherp...In de laptop zit Intel Core i7-4720HQ / GeForce GTX 970M + 16GB RAM. Of mijn laptop is te oud of de settings staan niet goed :+ Hoe dan ook kom ik er niet uit, heb nog niet veel zelf gedaan omdat de vorige keer dat ik iets wilde aanpassen ervoor zorgde dat de game ging crashen wilde ik het nu doen op advies van jullie :+
Heb je de meest recente Nvidia-drivers geïnstalleerd? Deze bieden namelijk o.a. diverse optimalisaties voor Mankind Divided.

[ Voor 3% gewijzigd door Yonix op 07-09-2016 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 31-05 10:00

SideShow

Administrator

Zo, ben alweer in Praag. En nu gaat
spoiler:
elke flik eraan gezien toch alles restricted zone is

moehaahah >:) >:) >:)
Eerste keer dat ik die armor piercing ammo zeer goed kan gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

Dit weekend hem voor het eerst helemaal uitgespeeld. En ik zie nog genoeg losse draadjes voor vervolgen...

spoiler:
Wie is onze psychiater?
Wat gebeurt er verder met Eliza?
Gaan we Janus nog zien?
Wat is er precies gebeurd in de tijd die Adam kwijt is?

Nu begonnen met een tweede playthrough. Ik heb Pacifist gekregen met de eerste, dus het is nu alle kogels los! Wel jammer dat je je sniper rifle niet kunt silencen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
Wailing_Banshee schreef op maandag 12 september 2016 @ 07:53:
spoiler:
Wie is onze psychiater?
Wat gebeurt er verder met Eliza?
Gaan we Janus nog zien?
Wat is er precies gebeurd in de tijd die Adam kwijt is?
spoiler:
Ik vraag mij af of Adam 2.0 wel de Aadm uit HR is. Alle augs die hij heeft zijn nieuw. Zelfs de versies die Sarif hem oorspronkelijk heeft gegeven. In HR was al vast gesteld dat hij een genetisch gemanipuleerd individu is. Misschien zelfs wel volledig in een lab tot stand gekomen net als JC en Paul (waar hij wellicht een soort voorouder van is). Wellicht is dit wel een nieuwe Jensen kloon met de herinneringen van de oude Jensen (Daria had ook herinneringen die niet van haar waren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

Kwistnix schreef op maandag 12 september 2016 @ 10:11:
[...]

spoiler:
Ik vraag mij af of Adam 2.0 wel de Aadm uit HR is. Alle augs die hij heeft zijn nieuw. Zelfs de versies die Sarif hem oorspronkelijk heeft gegeven.
Leuke twist... Maar over dit stuk, het zou kunnen dat het nooit gecontroleerd is (dat ze er dus wel waren, maar expres niets melden omdat je bijbedoelingen hebt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
Kwistnix schreef op maandag 12 september 2016 @ 10:11:
[...]

spoiler:
Ik vraag mij af of Adam 2.0 wel de Aadm uit HR is. Alle augs die hij heeft zijn nieuw. Zelfs de versies die Sarif hem oorspronkelijk heeft gegeven. In HR was al vast gesteld dat hij een genetisch gemanipuleerd individu is. Misschien zelfs wel volledig in een lab tot stand gekomen net als JC en Paul (waar hij wellicht een soort voorouder van is). Wellicht is dit wel een nieuwe Jensen kloon met de herinneringen van de oude Jensen (Daria had ook herinneringen die niet van haar waren).
Snap niet waar je dat vandaan haalt. Erg domme rumor van dit moment en op reddit al meermaals debunked. Jensen heeft nog gewoon zijn Sarif augments en het enige wat ze erover zeggen is dat ze Adam hadden moeten kunnen identifien aan de serienummers op zijn bestaande augs. Het feit dat hij als John Doe aangemerkt is geeft enkel aan dat de Illuminati geen interesse had in dat Adam Jensen bij naam bekend zou zijn binnen het herstel complex.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aganim
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12:16

Aganim

I have a cunning plan..

Castor385 schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 14:54:
Volgens mij heeft de game nog geen DirectX 12 support. Zou ergens deze week moeten komen.
De eerste DX12 beta patch is inmiddels een paar dagen uit, maar toch maar weer snel overgestapt op DX11.

Op een GTX 1080 is de framerate nog niet optimaal, de minimum waarden liggen net een paar FPS onder DX11. Het ergste is echter dat schaduwen forse problemen met z-fighting/flikkering hebben, daarnaast missen er belichtings/schaduweffecten en zijn de dynamische schaduwen die zichtbaar zijn ontzettend grof opgebouwd.

Iemand inmiddels betere ervaringen onder DX12? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Op een Nvidia kaart hebben de meeste DX12 implementaties sowieso nog weinig zin, aangezien bij Nvidia de DX11 prestaties sowieso beter zijn door de optimalisaties die Nvidia daarop heeft gedaan in het verleden. Zeker voor games die primair voor DX11 (op PC) ontwikkeld en geoptimaliseerd zijn. Daar gaat het voornamelijk over een lagere CPU overhead, waar Nvidia weinig last van heeft met DX11 en AMD vaak nog wat winst kan pakken.

Bij AMD kaarten valt er heel wat meer te winnen, maar vooralsnog niet zo bijzonder veel in deze game, echter wordt dat vaak getest door de media met een i7-6700K of zelfs krachtigere 6 en 8-core CPU's.

Op mijn AMD kaart merk ik geen issues in DX12, wel heb ik Contact Hardened Shadows uitgeschakeld omdat dat zwaar is en issues geeft/gaf, ook Ambient Occlusion nog niet op Very High. Ik speel op 3440x1440 en een enkele kaart heeft het daar wat moeilijk mee in deze game op die resolutie.

[ Voor 18% gewijzigd door Phuncz op 12-09-2016 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Cyphax

Moderator LNX
Cyphax schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 17:57:
Ik heb dit spel ooit in de pre-order gehad bij een webshop, die heeft 'm toen ineens geannuleerd (heel onduidelijk waardoor ik het niet in de gaten had tot een paar weken terug) en nu heb ik dat shoptegoed weer terug maar is de game 10 euro duurder.
Maarja, de minimum-specs zijn van dien aard dat ik het gevoel krijg dat ik het nieteens hoef te proberen. Zit zo: mijn pc heeft een AMD Phenom II X3 720, 4GB RAM en een Geforce GTX260. Het is niet zozeer traag (Human Revolution op alles hoog gaat goed, ook op full HD) maarja, het lijkt wel erg van de minimum af te liggen. En maken ze een demo? Nah.
Niet dat ik er trouwens veel verwacht; als ie met lage detailsettings en minder dan 1920x1080 iets van 30fps kan neerzetten gemiddeld ben ik ook al blij (heb het altijd met oudere hardware die toentertijd snel was gedaan). Maarja, of ie dat redt...
Intussen m'n eigen vraag kunnen beantwoorden: het draait niet. Kaart is denk ik DX10, moet DX11 zijn, game over. :P

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
Gisteren begonnen aan mijn tweede run. Volledig steath in de hoop dat ik geen alarmen laat afgaan of mannetjes vermoord :+ best pittig op "Give me deus ex"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Nu online

Cyphax

Moderator LNX
Deus Ex hoor je op de hoogste moeilijkheidsgraad te spelen. :P
Doe ik altijd wel om mezelf te dwingen om rustig aan te doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
chaoscontrol schreef op maandag 12 september 2016 @ 10:50:
[...]

Snap niet waar je dat vandaan haalt. Erg domme rumor van dit moment en op reddit al meermaals debunked. Jensen heeft nog gewoon zijn Sarif augments en het enige wat ze erover zeggen is dat ze Adam hadden moeten kunnen identifien aan de serienummers op zijn bestaande augs. Het feit dat hij als John Doe aangemerkt is geeft enkel aan dat de Illuminati geen interesse had in dat Adam Jensen bij naam bekend zou zijn binnen het herstel complex.
spoiler:
Sterker nog: eerder in het verhaal wordt zelfs bevestigd dat het de Sarif augs zijn: Vaclav Koller herkende ze als zijnde Sarif implants en zag ook het verschil met de nieuwe implants. Aan het eind wordt wel gesuggereerd dat Jensen op één of andere manier een test subject van de Illuminati is, maar helemaal duidelijk hoe dan precies wordt het niet. Aleen zijn nieuwe implants? Daarvoor al? Bewuste cliffhanger natuurlijk. :)

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

Mrjraider schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 18:13:
Gisteren begonnen aan mijn tweede run. Volledig steath in de hoop dat ik geen alarmen laat afgaan of mannetjes vermoord :+ best pittig op "Give me deus ex"
Daar begin ik altijd mee! Helaas heb ik blijkbaar nog wel ergens een alarm laten afgaan, maar niemand vermoord.
Cyphax schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 18:59:
Deus Ex hoor je op de hoogste moeilijkheidsgraad te spelen. :P
Doe ik altijd wel om mezelf te dwingen om rustig aan te doen. :)
Is er nog een andere moeilijkheidsgraad dan? :p

• Cyphax
  • Nu online

Cyphax

Moderator LNX
Wailing_Banshee schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 08:55:
[...]

Jawel, daar komt die bekende quote vandaan toch? Dat je iemand op easy neerlegt zonder problemen en Jensen dan zegt "I never asked for this"? :+

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-06 20:38

mark-k

AKA markkNL

Wailing_Banshee schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 08:55:
[...]

Daar begin ik altijd mee! Helaas heb ik blijkbaar nog wel ergens een alarm laten afgaan, maar niemand vermoord.

[...]

Hoezo blijkbaar een alarm af laten gaan? Hoe zie je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

mark-k schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 10:38:
[...]

Hoezo blijkbaar een alarm af laten gaan? Hoe zie je dat?
Er is een achievement als je het hele spel gespeeld hebt zonder alarm af te laten hebben gaan (Foxiest of the Hounds geloof ik). En die heb ik niet gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Wailing_Banshee schreef op zondag 18 september 2016 @ 09:35:
[...]

Er is een achievement als je het hele spel gespeeld hebt zonder alarm af te laten hebben gaan (Foxiest of the Hounds geloof ik). En die heb ik niet gekregen.
Oh zo, ik dacht dat je nog in je playthrough bezig was en dat ergens kon zien. Het niet krijgen van de ghost bonus betekent trouwens niet dat een alarm is afgegaan, dat is alleen dat niemand hostile is geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

mark-k schreef op zondag 18 september 2016 @ 11:10:
[...]

Oh zo, ik dacht dat je nog in je playthrough bezig was en dat ergens kon zien. Het niet krijgen van de ghost bonus betekent trouwens niet dat een alarm is afgegaan, dat is alleen dat niemand hostile is geworden.
Foxiest is alarm (smooth operator), ghost is een andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Wailing_Banshee schreef op maandag 19 september 2016 @ 07:43:
[...]

Foxiest is alarm (smooth operator), ghost is een andere.
Ah ja zo zat het idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
Versalife vault, Palisade bank...

http://imgur.com/a/cSMct

:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-05 22:59
what... verdomme, nu moet ik weer terug om te controleren of het niet fake is xD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chaoscontrol
demonic schreef op maandag 19 september 2016 @ 11:49:
[...]

what... verdomme, nu moet ik weer terug om te controleren of het niet fake is xD
Je moet een EMP gooien om genoeg licht te hebben om er goed in te kunnen kijken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Sta je nu nog achter jouw post?
chaoscontrol in "[Multi] Deus Ex: Mankind Divided"

spoiler:
Had eigenlijk het hele spel al een gevoel dat ik met een kloon speelde, de aftiteling maakte dat alleen maar duidelijker voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Jongens dit soort dingen mogen op zich wel in spoiler tags, aangezien je de keuze moet maken om versalife of de bomb maker te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
Angeloonie schreef op maandag 19 september 2016 @ 12:00:
[...]

Sta je nu nog achter jouw post?
chaoscontrol in "[Multi] Deus Ex: Mankind Divided"

Had eigenlijk het hele spel al een gevoel dat ik met een kloon speelde, de aftiteling maakte dat alleen maar duidelijker voor mij.
Enige nuance in mijn vorige post zou geplaatst zijn ja. :+ Toch vind ik het maar een vreemd verhaal, ben benieuwd hoe zich dit zal ontplooien. Misschien is dat in de container juist de cloon? (om maar iets te noemen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-05 22:59
chaoscontrol schreef op maandag 19 september 2016 @ 12:26:
[...]
Misschien is dat in de container juist de cloon? (om maar iets te noemen)
dat klinkt logisch. anders zouden ze de 'oude' sarif aug's moeten hebben geproduceerd, lijkt me niet echt logisch dat dat gedaan is.

zeker niet aangezien je adam toch vol kan duwen met aug's zonder dat die afstotingsverschijnselen krijgt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

chaoscontrol schreef op maandag 19 september 2016 @ 12:26:
[...]

Enige nuance in mijn vorige post zou geplaatst zijn ja. :+ Toch vind ik het maar een vreemd verhaal, ben benieuwd hoe zich dit zal ontplooien. Misschien is dat in de container juist de cloon? (om maar iets te noemen)
Als je naar het gezicht kijkt, ga ik voor dat laatste. Hij heeft geen ingebakken zonnebril...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

spoiler:
Dat lijkt mij ook wel ja, maar hoeft niet perse, alleen denk ik dat zijn 'conscience' overplaatsen een beetje lastig wordt. Eerste gedachte was de doos is de clone want het is maar een halve Adam, maar Adam zn lichaam is natuurlijk ook maar een halve Adam :P. Gecombineerd met Megans vertrek naar Versalife vind ik het best logisch aangezien Adam de key is voor het combineren van mensen en augmentations (en zijn DNA is daarvoor nodig). Ik gok dat ze hem gecloned hebben voor het dna materiaal en om te kunnen experimenteren, nadat ze de echte Adam uitgerust hebben met die experimental zwik. De huidige Adam is gewoon het origineel en de sarif augs zijn ook nog gewoon de nomale, alleen zat hij niet de hele tijd in die WHO (toch?) facility maar waarschijnlijk in GARM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dierkx36
Meer mensen die met veel stotterende zitten in game met de nieuwe dlc :?
Fps is redelijk constant, alleen dat stotteren :X
Hiervoor was het niet.
Ben al de hele tijd met settings aan het spelen maar no go op enige verbetering :(

[edit]
Gevonden, ik bleek een erg oude driver te gebruiken, versie 369.09...
Apart gezien ik gisteren de laatste er nog op heb gegooid (dat gezegd, gisteren was Windows aan het update naar anniversary, dus)

Nu, weer, de laatste Nvidia driver geïnstalleerd en het stotteren is gelukkig minder geworden :)

[ Voor 40% gewijzigd door dierkx36 op 23-09-2016 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
De DLC "System Rift" is uit. Ik heb een stream ervan zitten kijken en ik vind het een gaaf verhaal, sluit deels aan maar ik vind het de 12 euro die je ervoor moet neertellen dus absoluut niet waard. De DLC kan je binnen een uur al uit hebben en dat is kort, zeker voor dat geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14:57
Het is op zich wel prettig dat die DLC er nu al is. Volgens mij zitten er namelijk maar 2 extra verhalen/missies in de Season Pass, dus als ze die ander er over een maandje even uit knallen kan ik in december misschien aan een GotY-editie of zo voor een paar tientjes.

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chaoscontrol
Ik heb mij 5uur vermaakt in de 1e run met System Rift en dat vind ik makkelijk 12 euro waard. Nu nog een keer geruisloos en een keer met alles en iedereen doodmaken. })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
Ik twijfel. Vind dit spel wel erg gaaf :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15:02
Nu bij chapter 3 van Deus Ex HR. Echt heerlijk dat je dit spel kan spelen zonder ook maar iemand te killen. Gewoon op daken of in vents langs de mensen lopen en je kan zo het level uitspelen _O_

Alleen ik had wel gehoord dat je eigenlijk niet moet exploren in deze game, omdat er timers voor bepaalde gebeurtenissen in deze game schijnen te zitten. Klopt dat? Zou wel jammer zijn ik wil wel de tijd nemen.

Mankind Divided haal ik zeker ook nog een keer. Heerlijke games dit :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-06 07:11

4th

NukaWorldNL schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 13:48:
Nu bij chapter 3 van Deus Ex HR. Echt heerlijk dat je dit spel kan spelen zonder ook maar iemand te killen. Gewoon op daken of in vents langs de mensen lopen en je kan zo het level uitspelen _O_

Alleen ik had wel gehoord dat je eigenlijk niet moet exploren in deze game, omdat er timers voor bepaalde gebeurtenissen in deze game schijnen te zitten. Klopt dat? Zou wel jammer zijn ik wil wel de tijd nemen.

Het origineel zal je dan nog beter vinden, beetje outdated qua graphics maar storyline (en verschillende eindes) zijn zeer goed uitgewerkt.

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
De enige timer die ik mij in HR kan herinneren, zat in het begin van het spel, wanneer je na de aanval op Sarif Industries weer terugkeert. Je moet dan niet al te lang wachten om af te reizen richting die fabriek van Sarif waar de gijzeling in gang is, want dan escaleert de boel in de tussentijd. Verder zijn er nog wel wat situaties die je tijdig moet oplossen zodra je ze aantreft, maar die spreken voor zich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Nu online

Cyphax

Moderator LNX
Kwistnix schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 14:39:
[...]

De enige timer die ik mij in HR kan herinneren, zat in het begin van het spel, wanneer je na de aanval op Sarif Industries weer terugkeert. Je moet dan niet al te lang wachten om af te reizen richting die fabriek van Sarif waar de gijzeling in gang is, want dan escaleert de boel in de tussentijd. Verder zijn er nog wel wat situaties die je tijdig moet oplossen zodra je ze aantreft, maar die spreken voor zich.
Verderop in HR heb je nog een situatie waarin je die ene bekende wel of niet kunt redden. Bij mij ging het mis, toen ging ik zoeken naar óf je die persoon eigenlijk wel kunt redden (bij de meeste andere games hoef je die moeite niet te nemen :P), bleek wel zo te zijn, dus dat stukje heb ik toen opnieuw gedaan. Dat zijn de enige twee punten waarop het leven en dood is in HR voor zover ik me kan herinneren (of eigenlijk: waar ik tegenaan was gelopen; dat de gijzelaars doodgaan in het begin heb ik de eerste keer ook ondervonden omdat ik eerst maar eens ging rondneuzen. :+)

Dat deed zelfs de eerste Deus Ex al trouwens. Ik heb toen ook ondervonden dat niet alles vaststaat en dat niet iedereen die dood lijkt te gaan ook echt dood moet gaan... als je toch maar niet het raam uit was gegaan in het hotel... geweldig was dat, vanaf dat moment was ik echt helemaal overtuigd van hoe geweldig dat spel eigenlijk is.

[ Voor 13% gewijzigd door Cyphax op 27-09-2016 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

Het mooiste van alle Deus Exen vind ik dat die keuzes allemaal verwerkt worden in het spel. Het is dus niet: je was te traag dus je ziet dit niet, maar eerder, je was te traag, daardoor is er dit ondertussen gebeurt en krijg je nu een heel andere keus dan die je anders had gehad.

Je vermoordt die persoon aan het begin? Dan zul je hem aan het eind natuurlijk niet terugzien. Je vermoordt hem niet? Dan kan het zijn dat je hem aan het eind nog eens tegenkomt. Misschien is hij je dankbaar, misschien had je beter hem in het begin wel kunnen doodschieten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
Cyphax schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 14:45:
[...]

Verderop in HR heb je nog een situatie waarin je die ene bekende wel of niet kunt redden.
Ja, maar die schaal ik voor t gemak even onder "vanzelfsprekend". Het is een situatie waar je direct midden in zit en je geforceerd wordt te handelen / kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Er zit in de game volgens mij maar 1 moment waarbij tijd van invloed is, en dat is op het einde. Voor de rest niets tegengekomen of gemist omdat ik er te vroeg/te laat was oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huib_Bloodstone
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-05 22:08
game alweer uitgespeeld, DLC ga ik echt niet kopen.... of toch wel.. 12 euro |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dusty-2011
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 06-12-2024
dierkx36 schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 14:50:
Meer mensen die met veel stotterende zitten in game met de nieuwe dlc :?
Fps is redelijk constant, alleen dat stotteren :X
Hiervoor was het niet.
Ben al de hele tijd met settings aan het spelen maar no go op enige verbetering :(

[edit]
Gevonden, ik bleek een erg oude driver te gebruiken, versie 369.09...
Apart gezien ik gisteren de laatste er nog op heb gegooid (dat gezegd, gisteren was Windows aan het update naar anniversary, dus)

Nu, weer, de laatste Nvidia driver geïnstalleerd en het stotteren is gelukkig minder geworden :)
Met zowel DX11 als DX12 had ik in de Praag hub wat stotters her en der door asset streaming. Die heb ik er volledig uitgekregen. Vsync uitgezet, DX11. En dan nieuwste versie Nvidia Inspector geïnstalleerd. Ga in Nvidia Inspector naar het groene knopje rechts in beeld: Start Profile Inspector. Tik bovenaan in Deus Ex: Mankind Divided. Onder het kopje 2: Sync and Refresh ga naar Frame Rate Limiter. Ik heb dit gezet op 45 fps (Frame Rate Limiter v2). Dit haalt alle stotters er voor mij volledig uit. Game draait nu subliem (GTX 970, i5-4590, 16GB RAM). Als dit niet afdoende werkt, verlaag dan je settings totdat wel alle stotters eruitzijn. Heb je dan nog steeds stotters, verander dan de Frame Rate Limiter naar 40 fps. Heb je dan nog steeds stotters, verander dan de Frame Rate Limiter naar 30 fps (indien je 30 fps gebruikt, kun je Vsync eventueel weer aanzetten).

Het is echt ongelooflijk hoezeer een framerate-limiet helpt in dit spel. Zonder een framerate-limiet krijg ik op mijn systeem zodra die wat nieuwe assets is aan het laden echt vervelende stotters. Wel alleen in de 2e hub area, andere gebieden zijn prima. De framerate-limiet verhelpt alles volledig. De game draait bij mij nu volledig gelockt op 45 fps. Prima te doen. Geen stutters of hitching of drops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:09

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Zijn er meer mensen die last hebben van de stotterende bink fmv videos?
Het spel zelf loopt prima zonder gestotter, en ook zonder screen tearing. Ik heb triple buffering aangezet om dit te voorkomen en dat werkt.
Echter de cutscenes stotteren en ik heb flinke screen tearing.
Op internet zie ik geen oplossing hiervoor. Volgens mij is die Bink technologie die ze gebruiken sowieso zwaar outdated en ook is de resolutie van die fmv's nogal laag. En ik speel op 2560x1440....

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Heb je Windows 10 ? Ik heb sinds een recente update moeite om 1080p en lager filmpjes en Netflix vloeiend af te spelen op mijn 3440x1440 scherm. Als ik het instel op 1920x1080 is er niets aan de hand :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:09

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Phuncz schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 07:28:
Heb je Windows 10 ? Ik heb sinds een recente update moeite om 1080p en lager filmpjes en Netflix vloeiend af te spelen op mijn 3440x1440 scherm. Als ik het instel op 1920x1080 is er niets aan de hand :X
Ja, Windows 10.
Maar Youtube 1080P en MKV's gaan prima. Het is echt iets met dit spel...

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Ik heb een probleempje in Ruzicka Station.

Het is de 2de keer dat ik hier ben gekomen

(In spoiler zet ik mijn vraag omdat dat een deel van mijn vraag is)

spoiler:
Na de ontploffing ben ik weer hier maar het platform is afgesloten, op een of andere manier kan ik niet meer een uitgang vinden en loop ik dus de hele tijd rondjes op het ruzicka station

Ik heb al een map gevonden op internet van Ruzicka station

Afbeeldingslocatie: https://guides.gamepressure.com/static/mapy/en/gfx/map_1712.jpg

Echter kom ik wel in een gebied van waar een giftig gas is maar ik heb de augmentation niet om door gas te lopen.

Wat kan ik het beste doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castor385
  • Nu online
Dit is wat ik me nog kan herinneren:
spoiler:
Ik was door een vent gekropen aan de noordzijde van je kaart, dan kom je in het trappenhuis rechts uit. Sneak de trap op naar boven, door main hall heen helemaal achter in de hoek om daar je objective te halen. Daarna zelfde weg weer terug en je kan t station verlaten. Er zijn vrij veel gangetjes waar je doorheen kan, mits je goed zoekt ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Dank je . Dat was de oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seez
  • Laatst online: 09:23
Krijg je meer XP als je vijanden passeert zonder interactie dan dat je ze allemaal non-lethal aanpakt?
Ik heb de tutorial missie gedaan en kreeg geen bonus XP voor het sneaken, maar misschien doe ik iets verkeerd.

Vraag luit dan welke speelstijl levert het meeste XP op.

- Vijanden vermijden
- Vijanden non-lethal uitschakelen
- Vijanden lethal uitschakelen
- Combinatie van vermijden en non-lethal uitschakelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

seez schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 08:15:
Krijg je meer XP als je vijanden passeert zonder interactie dan dat je ze allemaal non-lethal aanpakt?
Ik heb de tutorial missie gedaan en kreeg geen bonus XP voor het sneaken, maar misschien doe ik iets verkeerd.

Vraag luit dan welke speelstijl levert het meeste XP op.

- Vijanden vermijden
- Vijanden non-lethal uitschakelen
- Vijanden lethal uitschakelen
- Combinatie van vermijden en non-lethal uitschakelen
Volgens mij krijg je de meeste XP door alle vijanden non-lethal uit te schakelen. Maar vergeet ook die exploration bonus niet die je op best veel plaatsen kunt krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castor385
  • Nu online
Geen alarm af laten gaan levert ook XP op
Gesprekken succesvol beïnvloeden levert ook XP op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seez
  • Laatst online: 09:23
Bedankt voor de informatie. Waarop ik specifiek doel is of het vermijden van vijanden per saldo meer XP oplevert dan ze non lethal of lethal uitschakelen.

Bv.
3 vijanden non-lethal + 1 lethal = 175XP
4 vijanden non-lethal = 200XP
4 vijanden onopgemerkt voorbij gaan = 200XP + Ghost bonus totaal: 300XP

Als het verschil minimaal is dan schakel ik liever de vijanden uit, want in HR heb ik zo goed als altijd vijanden vermeden. Dit werd tegen het einde heel saai. Dan ga ik liever roleplayen als een stealth agent a la splintercell. Daar waar ik kan vermijden, maar als het teveel moeite is dan proberen uit te schakelen en als het toch bad guys zijn, waarom dan niet elimineren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Heeft het niet disablen van de helikopter in de eerste missie gevolgen voor de rest van het verhaal? Kan er niet echt iets over vinden en dacht dat het sowieso verplicht was om verder te gaan, totdat 'ie weg vloog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.C4
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
bram1984 schreef op maandag 20 februari 2017 @ 06:36:
Heeft het niet disablen van de helikopter in de eerste missie gevolgen voor de rest van het verhaal? Kan er niet echt iets over vinden en dacht dat het sowieso verplicht was om verder te gaan, totdat 'ie weg vloog.
Ik wist niet dat dat mogelijk was maar denk dat je het in een aantal gesprekken/emails wel gaat merken.
Zo heb ik het spel 2x uitgepeeld waarbij in mijn eerste game undercover agent Singh in dezelfde missie doodging en in mijn tweede game in leven bleef. Je merkt het wel in de game maar de impact zal verder niet zo groot zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 337891

Deus Ex mankind divided is 100% uitgespeeld (inclusief alle dlc) . Als 81e op trueachievements.com.

Wat een top ervaring was dat. Heb als laatste 'A criminal mind' gedaan. Echt de moeite! Weet niet of de 30 euro die ik heb neergeteld voor de season pass echt value for money is maar dat terzijde. :))

Echt zonde dat de stekker uit deze serie lijkt. Ga misschien toch nog een Foxy run op Han Revolution doen. Hoewel ik die al grijsgespeeld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

Anoniem: 337891 schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 00:16:
Deus Ex mankind divided is 100% uitgespeeld (inclusief alle dlc) . Als 81e op trueachievements.com.

Wat een top ervaring was dat. Heb als laatste 'A criminal mind' gedaan. Echt de moeite! Weet niet of de 30 euro die ik heb neergeteld voor de season pass echt value for money is maar dat terzijde. :))

Echt zonde dat de stekker uit deze serie lijkt. Ga misschien toch nog een Foxy run op Han Revolution doen. Hoewel ik die al grijsgespeeld heb.
Ik moet alle DLC's nog kopen, maar heb op dit moment weinig zin om spelletjes te spelen. Waarschijnlijk een gevalletje van: ik wil dit doen en dat en dat en dat...

En Foxiest is meestal de eerste achievement die ik haal (qua eind achievements).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 337891

Wailing_Banshee schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 07:40:
[...]

Ik moet alle DLC's nog kopen, maar heb op dit moment weinig zin om spelletjes te spelen. Waarschijnlijk een gevalletje van: ik wil dit doen en dat en dat en dat...

En Foxiest is meestal de eerste achievement die ik haal (qua eind achievements).
In beide spellen heb ik niemand lethal uitgeschakeld (muv van de bosses in Human Revolution). Ik probeer overal sneaky doorheen te gaan. Had er na wat bugs en onverklaarbare alarms in HR geen zin meer in na playthrough 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galvatron
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:02
Deze maar gekocht voor budget prijs in afwachting van Xbox series X en next gen patch Cyberpunk. Wil het in volle console glorie spelen. Ondanks dat Deus Ex een spel van 3/4 jaar oud is ziet het er goed uit. Goed verhaal en veel mogelijkheden (strealth, Rambo) Je kunt ook een 12 min filmpje zien wat er de vorige versie is gebeurd dus je hoeft niet de 2011 versie te spelen. Bijzonder dat deze game weinig aandacht heeft gehad, toch wel een pareltje qua gameplay.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 316512

Ik vind Deus Ex beter dan Cyberpunk. Voelt bij Cyberpunk een beetje alsof je Deus Ex weer opnieuw aan het spelen bent, niet zoveel vernieuwing.

Verder iets met hypes enzovoort. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:24
Deus ook maar weer even geïnstalleerd :)

[YouTube: title]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Galvatron schreef op zondag 13 december 2020 @ 13:29:
Deze maar gekocht voor budget prijs in afwachting van Xbox series X en next gen patch Cyberpunk. Wil het in volle console glorie spelen. Ondanks dat Deus Ex een spel van 3/4 jaar oud is ziet het er goed uit. Goed verhaal en veel mogelijkheden (strealth, Rambo) Je kunt ook een 12 min filmpje zien wat er de vorige versie is gebeurd dus je hoeft niet de 2011 versie te spelen. Bijzonder dat deze game weinig aandacht heeft gehad, toch wel een pareltje qua gameplay.
Misschien nog de moeite om nadien toch de oudere Deus Ex: Human Revolution ook nog te spelen :P . IMHO beter dan deze opvolger, en zo enorm sfeervol met een fantastische soundtrack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galvatron
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:02
Propane schreef op maandag 14 december 2020 @ 11:33:
[...]

Misschien nog de moeite om nadien toch de oudere Deus Ex: Human Revolution ook nog te spelen :P . IMHO beter dan deze opvolger, en zo enorm sfeervol met een fantastische soundtrack.
Zekers, de openings soundtrack van het origineel was ook al episch. Gisteren opnieuw begonnen omdat ik het nu een beetje onder de knie heb hoe ik wil spelen. Qua graphics verbaast het me hoe goed het er nog uitziet. Stukje op het station van Praag doet niet onder van Cyberpunk volgens mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 11:13
Haha toevallig ook dat Deus Ex weer actueel wordt dankzij CP2077.

Heb hem nog nooit gespeeld, net klaar met CP2077. Dus deze game vanmiddag opgepikt via MP voor 4.50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Uit 2016 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Ik zit nog altijd te wachten op deel 2 van deze 'division', verhaal stop halverwege in anticipatie op een tweede game, maar volgens mij hebben ze m nagenoeg gecancelled door de slechte reviews vanwege de (totaal optionele) microtransactions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
mark-k schreef op zondag 11 april 2021 @ 23:17:
Ik zit nog altijd te wachten op deel 2 van deze 'division', verhaal stop halverwege in anticipatie op een tweede game, maar volgens mij hebben ze m nagenoeg gecancelled door de slechte reviews vanwege de (totaal optionele) microtransactions.
Geen idee wat je nou bedoeld eigenlijk?

En slechte reviews? De review van Tweakers was aardig positief hoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyphax
  • Nu online

Cyphax

Moderator LNX
ArnoldSmiley schreef op maandag 12 april 2021 @ 08:15:
[...]

De bedoeling was dat het verhaal in twee games werd verteld. Maar ze hebben alleen de eerste uitgebracht, en die lijkt niet succesvol genoeg te zijn geweest om geld te steken in de tweede helft. Nu zitten we een beetje met een verhaal dat nog niet af is en geen uitzicht op verandering... het is een beetje net als met Half-Life Episode 2.
Als dat dan ook betekent dat de volgende Deus Ex-game helemaal in VR is, sign me up! :+
Ondertussen staat Mankind Divided nog steeds op mijn lijstje van games die ik weer op wil pikken, want ik had 'm nog niet uitgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

ArnoldSmiley schreef op maandag 12 april 2021 @ 08:15:
[...]

Wat @Cyphax zegt idd. Het spel was bedoeld als eerste van twee delen. Je merkt ook in het verhaal dat je pas halverwege bent als het spel stopt.
Het probleem was dat het spel gigantisch ge-review-bombed is bij de release, door mensen die boos waren over de microtransactions. Daarmee is het ook minder verkocht en is het vervolg nagenoeg geannuleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Vind hem toffer als CP2077. En dat vond ik echt een briljante game man
Pagina: 1 2 3 Laatste