poeh best lastig .. ik zou van alle 3 een filmpje moeten maken van hetzelfde stuk en dan inside en outside .. maar daar heb ik nu niet meer de tijd voor. Maar heel eerlijk vind ik het gehuil uit AC Legends GT Classics 1.14.3. 2017-06 zoals we gebruikten met die laatste race gewoon epic!!
Als je voor de NART look en feel gaat (manmanman wat smoelt deze auto dik!!

) .. dan is de gewone AC Legends 2.0 Beta RC2 toch beter .. met name outside is kippenvel !!!
Deze laatste (ze worden steeds kleiner btw) heeft outside een raar bijgeluid bij het gas los/terugschakelen. En huilen doet ie ook niet .. wat is er precies anders als ik vragen mag?
Dus de auto uit RC2 met het geluid van 1.14.3 is eigenlijk de ideale combinatie, maar dat klopt niet bij de NART uitvoering met de dikke sidepipes .. dussss
Trouwens complimenten voor het chroomwerk en de lederen stoelen ..
Het chroom zag er in een oude versie nog wat grijs uit maar het is nu echt prachtig zoals het chroom spiegelt als het zonlicht er overheen glijdt. En ook die stoelen met die ribbels .. schitterend
Ik heb een zwak voor de Daytona en zat me even af te vragen waardoor .. maar ik heb vroeger enkele modelauto's gemaakt waaronder een rooie Daytona spider en herinner me alle details zoals die 4 pijpen

en ook vooral die richtingaanwijzers zoals die om de hoek buigen, die vorm .. epic zeker voor die tijd! Mijn grote broer heeft toen een modelletje gebouwd van de Daytona Coupe in N.A.R.T. uitvoering en heeft die nog steeds

.. en mijn modelletje staat ook nog steeds hier in huis btw

Ow en niet te vergeten de legendarische filmicoon Daytona spyder uit Miami Vice ..
https://www.autoblog.nl/a...ri-daytona-uit-miami-vice
.. wat overigens een omgebouwde Corvette was .. maar wisten wij veel

Was ook niet zichtbaar trouwens op onze analoge 4:3 beeldbuis televisie
De latere Testarossa

was overigens wel the real deal
[
Voor 33% gewijzigd door
Alfa Novanta op 07-06-2018 08:12
]