Alfa90_Buttje schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 09:14:
[...]
Niet om het één of't ander, maar misschien kunnen jullie eens nadenken of je de toegang wat laagdrempeliger kunt maken?! Als wij van Tweakers niet mee zouden hebben gedaan, hoeveel deelnemers had je dan nog gehad? 6 man? Hier op tweakers worden de benodigdheden allemaal in 1 post gezet, incl. wachtwoord en vol=vol echter gebeurt dat niet, maar is de deelname gewoon goed te noemen. En ja er zullen wel eens wat schermutselingen in de achterste regionen zijn, maar over het algemeen wordt er netjes gereden!
Ook miste ik een aantal grote namen bij jullie, swa/josstheboss en Robert de Rooij/Dutchdevil en nog wel een paar.
En verder is het wel erg lang doodstil op teamspeak zo 90 minuten lang zwijgen. Wij zijn gewend toch wel wat te babbelen tussendoor, ook wel leuk om te horen hoe andere aan het battle'en zijn, of zich ver-excuseren als ze iemand een tikje geven. Maargoed .. tis jullie feestje

Enerzijds snap ik je reactie en ben ik het deels met je eens, anderzijds zitten er wel wat haken en ogen aan het organiseren op een kampioenschap op de manier zoals wij het doen. Bij ERS willen wij graag hoogwaardige kampioenschappen aanbieden, daarbij hebben wij in de afgelopen jaren onze formule verbeterd en dit is hetgeen wat voor ons het beste werkt.
In de 11 jaar dat we nu bestaan hebben we veel geschaafd en gekneed om kwalitatief racen aan te bieden. de Barrières die wij nu opgooien zijn deels gevormd omdat er maar mensen aanmelden om spullen te downloaden, het verspreiden van spam of na een aantal deelnames ineens niet meer deelnemen.
Door de tijd die wij erin steken vinden wij dan ook dat de mensen die mee rijden zich ook moeten confirmeren aan de regels zoals deze binnen ERS geldend zijn. Een open kampioenschap is vaak uitgelopen op een drama door de vele tickets die het opleverde en de fun factor die hierbij door de leden verdween.
Wel ben ik het eens met je punt dat wij heel blij zijn met de inschrijvingen die vanuit dit platform zijn gekomen, zonder jullie was het Endurance kampioenschap niet mogelijk geweest dus wij hopen natuurlijk dat jullie willen blijven deelnemen.
TS is uitgeschakeld tijdens de race en kwalificatie omdat mensen zich graag willen concentreren op het rijden. Wel kan je eventueel zelf in een apart kanaal gaan zitten als je toch wilt kletsen met iemand tijdens de race. Let wel op dat je dan waarschijnlijk geen crew meldingen meer krijgt, maar dat kunnen we wellicht technisch nog wel oplossen voor de volgende race