Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-10 23:46
Pitconfig werkt top :)
ook leuk die ventjes die de wielen echt van de auto af halen. Ik kon mooi de Brembo's zien zitten :D

[ Voor 4% gewijzigd door Alfa Novanta op 19-02-2017 19:06 ]

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeker leuk... 1 nadeel is je moet het echt niet vergeten in te stellen... want vergeet je het dan gebeurd er weinig....

Of als je het verkeerd instelt wat ik en denk nog wel meer hebben gehad dan zit je tank ineens vol en rij je op kneiter harde banden haha..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CoronelHimself
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10:36

CoronelHimself

Division Brabant

Verwijderd schreef op zondag 19 februari 2017 @ 19:19:
Zeker leuk... 1 nadeel is je moet het echt niet vergeten in te stellen... want vergeet je het dan gebeurd er weinig....

Of als je het verkeerd instelt wat ik en denk nog wel meer hebben gehad dan zit je tank ineens vol en rij je op kneiter harde banden haha..
Klopt het is ook jammer dat je niet zoals bij PCars van tevoren allerlei strategien aan kan maken, maar dat dit via een apart programma dient te gebeuren. Overigens kun je wel de waarden in AC aanpassen als je de pitstop doet alleen gaat dit wel op tijd.

Steam - PTR83

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzard
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-05 11:52

bazzard

Bas

Zit dus net te denken, volgens mij kun je niet de banden druk aanpassen tijdens een pitstop. Ik ben namelijk bang dat ik net niet uitkom met een 1 stopper. Zou voor de laatste stint wel een soft willen gebruiken maar op de zelfde druk als de medium koken die over..

Misschien dan toch een 2 stopper en dan minder brandstof en op softs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CoronelHimself schreef op zondag 19 februari 2017 @ 21:18:
[...]

Klopt het is ook jammer dat je niet zoals bij PCars van tevoren allerlei strategien aan kan maken, maar dat dit via een apart programma dient te gebeuren. Overigens kun je wel de waarden in AC aanpassen als je de pitstop doet alleen gaat dit wel op tijd.
Ok,.. maar krijg je dan geen checksum fail als je online gaat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bazzard schreef op zondag 19 februari 2017 @ 23:10:
Zit dus net te denken, volgens mij kun je niet de banden druk aanpassen tijdens een pitstop. Ik ben namelijk bang dat ik net niet uitkom met een 1 stopper. Zou voor de laatste stint wel een soft willen gebruiken maar op de zelfde druk als de medium koken die over..

Misschien dan toch een 2 stopper en dan minder brandstof en op softs...
Gewoon naar soft gaan heb nog niet meegemaakt dat die dan overkoken in de laatste rondjes... en anders gewoon proberen in practice wat voor jou beste werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
ik rij met softs gewoon op 15 voor, 17 achter en alleen als je veel schuivers maakt worden ze te heet, anders blijven ze mooi rond de 80-84 graden .. en anders nog een barretje er in :P

AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjmbult
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 08-09 19:38

mjmbult

Mike

Ben benieuwd naar de strategie van iedereen vanavond

https://twitch.tv/madmikeplays

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mjmbult schreef op maandag 20 februari 2017 @ 11:01:
Ben benieuwd naar de strategie van iedereen vanavond
Gewoon vol tanken die bak en gaaaaaaaan 😊

Had er graag bij willen zijn maar heb al een kampioenschap... dus hopelijk komt er nog keertje 1 van tweakers af dan haak ik wel in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartus1989
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-10 18:44
Ik ga gewoon op Medium en voltanken inderdaad.
Zojuist even geprobeerd op Soft, maar ik hou het zo'n 12 ronden vol en dan is de lol er eigenlijk wel af bij mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo en zo met een endurance is beste niet op soft te rijden,.. pak mediums idd en dan je spanning net op het randje zetten dat als je na rondje of 3/4 mooie groene bandjes hebt ;)

je kan namelijk wel gelijk groene banden willen maar als je dit idd na 12 rondjes alweer moet wisselen dan verlies je een hoop tijd in de pits, want helaas zijn ze in assetto niet zo snel als in de F1 haha ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• phoentje
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
bartus1989 schreef op maandag 20 februari 2017 @ 12:37:
Ik ga gewoon op Medium en voltanken inderdaad.
Zojuist even geprobeerd op Soft, maar ik hou het zo'n 12 ronden vol en dan is de lol er eigenlijk wel af bij mij...
Allerbelangrijkste wordt op de baan blijven ;) Constant rijden> niet op de max maar op een lekker tempo :D

Ryzen 9 5900x / Asus X570-PRO / G.Skill 3600 32GB / AMD 7900XTX / Samsung G9 49" / Fanatec Podium DD1 / Heusinkveld Sprint / McLaren GT3 Simracing-SetupGuide.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pos2007
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Klopt het dat de oefenserver het nu niet doet? Kan alleen barcelona op circuitpics vinden?

Laat maar, er zat al een wachtwoord op.

Mag iedereen trouwens meedoen? Ik zag dat er een max is van 20, maar ik doe anders op maandag ook niet mee. Ik wil niet iemand zijn plaats inpikken die voor het kampioenschap op maandag wel mee doet.

[ Voor 58% gewijzigd door Pos2007 op 20-02-2017 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dissidend
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-10 19:50
Ga proberen om er ook bij te zijn vanavond. Mits er nog plaats is natuurlijk.
Zal wel een opgave worden, 1.5uur met Rift op :P B)

Ben niet de snelste maar hopelijk blijft het veld een beetje bij elkaar zodat je toch nog wat actie hebt onderweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barns
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-10 08:57
Ik ga proberen er ook bij te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
of ik mee kan doen hangt van de visite af :P

.. ik kan ze met borrelnootjes en een biertje ernaast zetten als ik een uur aan het rijden ben maar ik denk toch niet dat dát zo'n succes gaat zijn :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• phoentje
  • Niet online
Van harte Klaas!

Ryzen 9 5900x / Asus X570-PRO / G.Skill 3600 32GB / AMD 7900XTX / Samsung G9 49" / Fanatec Podium DD1 / Heusinkveld Sprint / McLaren GT3 Simracing-SetupGuide.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
Dankjewel René! O+ Ik heb er één koud staan voor je, maarjah..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Gaat iemand streamen misschien? Meerijden gaat denk ik niet lukken, maar ben benieuwd naar de race.

...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bobopalmtree
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-01 00:27
Alfa90_Buttje schreef op maandag 20 februari 2017 @ 17:10:
of ik mee kan doen hangt van de visite af :P

.. ik kan ze met borrelnootjes en een biertje ernaast zetten als ik een uur aan het rijden ben maar ik denk toch niet dat dát zo'n succes gaat zijn :+
Gefeliciteerd Buttje. Hoop dat je er bij kan zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
Thanks Benny :)
Luxicon schreef op maandag 20 februari 2017 @ 18:12:
Gaat iemand streamen misschien? Meerijden gaat denk ik niet lukken, maar ben benieuwd naar de race.
Zolang er sloten vrij zijn kun je joinen in een auto en in de pits blijven staan en met anderen meekijken door op hun naam te klikken in het chat scherm. Nu niet met 200 man gaan doen want dan wordt er weinig gereden! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
Bleh .. visite :'( :') have fun ;w

[ Voor 22% gewijzigd door Alfa Novanta op 20-02-2017 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Alfa90_Buttje schreef op maandag 20 februari 2017 @ 19:10:
Thanks Benny :)

[...]

Zolang er sloten vrij zijn kun je joinen in een auto en in de pits blijven staan en met anderen meekijken door op hun naam te klikken in het chat scherm. Nu niet met 200 man gaan doen want dan wordt er weinig gereden! :P
Oja! Handig, dat is een mooie, dan kun je ook makkelijk switchen. Ik krijg precies bezoek zometeen, dus dat kruist precies deze race. Zal zo gelijk de server ingaan.

Te laat helaas: session is closed for new connections. Er doen zo te zien 16 mensen mee. Mooie opkomst.

[ Voor 9% gewijzigd door Luxicon op 20-02-2017 20:43 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon typeR
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-07 20:21
Hmm endurance is niet echt iets voor mij, connectie valt weg met 5 minuten te gaan... erg zuur. Mooie strijd tussen Jos en Michiel wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -Sander-
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-10 21:17

-Sander-

///M Powerrrrrr

Was leuk, paar fouten gemaakt en daardoor kansloos. Maar laatste 5 min nog paar plaatsen kunnen pakken door mensen die nog ff snel banden gingen wisselen.

Uur is al met al wel erg lang om geconcentreerd te blijven. Half uur is dan beter denk ik ?

Bedankt voor het hosten Rene! _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door -Sander- op 20-02-2017 21:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gooien101
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 11-03-2022

gooien101

aka. Tha Real Slim Shady

Wat een prachtige race weer! Na een half uur was de concentratie er wel uit maar dat hoort er ook bij!
Uiteindelijk door een fout van mezelf als laatste de tweede ronde ingegaan maar wel als 4e gefinished! :)

Bedankt voor het hosten!

[ Voor 6% gewijzigd door gooien101 op 20-02-2017 21:53 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CoronelHimself

CoronelHimself

Division Brabant

Was een leuke race al waren de 2 extra ronden aan het eind wel een verrassing, gelukkig had ik nog 0,04 liter over. Blijkbaar was ik de enige op harde banden, heb ze halverwege ook niet vervangen en volgens die banden-app waren ze aan het einde nog altijd 99%...... Daardoor ook niet echt iemand aan kunnen vallen wel her en der wat kleine schermutselingen gehad, maar meestal liet ik ze er maar voorbij als ze een stuk sneller waren.

Ik moet zeggen dat één uur goed te doen is, al had ik zowel tijdens de practice en de quali wel een minimaal aantal ronden gereden omdat ik vanmiddag nog een kleine blessure aan de pols had opgelopen.

Misschien kunnen we nog eens een 2,4uur van hulpeldepup doen. :P Al moet je zoiets ook niet te vaak doen.

Voor een regulier kampioenschap kun je als je toch 2 races per avond wilt ook een sprint (plusminus 15 minuten) en een hoofdrace (plusminus 25 minuten).

[ Voor 12% gewijzigd door CoronelHimself op 20-02-2017 22:00 ]

Steam - PTR83

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jurrr90
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17-08 12:48

Jurrr90

Capt_Buttons

Jep was heel vet.. Mooi duel van een uur met Mr de Groot ;)! Ik zag het fuel tekort enigsinds aankomen dus ging 3 rondjes voor het einde conserveren. Dat heeft me helaas nog een plek gekost aan Slim Shady. Moest nog steeds over de finish rollen zonder fuel.

Maar dan weten we dat voor een eventueel volgende keer!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• phoentje
  • Niet online
Top mannen!!! Super netjes gereden allen. De 1e bocht ging ook goed! Werd nog even spannend in de laatste ronden. Helaas is de nieuwe update een beetje buggy waardoor de sessie op de site niet werd afgetikt...
http://assetto-corsa.tk

Als iemand een betere uitslag heeft graag :)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/TAffZTZ.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pos2007
  • Niet online
Mooi om te zien hoe jullie kunnen rijden hoor. Ik zat met nog iemand vast en volgen mij kwam Slim Shady er aan en binnen een paar bochten had die ons allemaal al te pakken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Heb wat gemist lees ik zo... jammer..

Had een eigen kampioenschap maar daar werd ik er ff hard afgetikt en kon ik achteraan aansluiten... had dus beter met jullie mee kunnen gaan...

Naja volgende keer beter.. 😁

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gooien101

gooien101

aka. Tha Real Slim Shady

phoentje schreef op maandag 20 februari 2017 @ 22:01:
Top mannen!!! Super netjes gereden allen. De 1e bocht ging ook goed! Werd nog even spannend in de laatste ronden. Helaas is de nieuwe update een beetje buggy waardoor de sessie op de site niet werd afgetikt...
http://assetto-corsa.tk

Als iemand een betere uitslag heeft graag :)
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/cKxONck.png
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/F8hDpZb.png

De laatste alleen helaas iet wat donker..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lezut
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 29-09 22:14
Ging mooi. Een uur lang (zeer dicht) in de buurt van Jos gereden. Kon hem in de eerste ronde direct inhalen, toen heb ik 'm dik 20 minuten achter me kunnen houden. Toen kwam hij er langs, maar na de pitstop was ik er weer voorbij. Daarna een foutje gemaakt waardoor ik wijd ging.

Toen kon Jos mij weer inhalen en daar is het bij gebleven. Ik moest zoals meerderen de laatste rondes short shiften en mijn motor viel bij de ingang van de pitstraat uit in de laatste ronde. Mazzel gehad qua brandstof dus :+

[ Voor 4% gewijzigd door lezut op 20-02-2017 22:09 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alfa Novanta
Jij en Jos waren de enigen met een 45'er !! _O_

Zo aan de tijden te zien zou ik met wat normaal rijden rond de 7e plek van René hebben kunnen uitkomen dus dat had vast een paar leuke gevechten op kunnen leveren :) Benny en Jur reden net een tikkeltje te hard denk ik met hun lage 46'ers .. we zullen het nooit weten :P

Binnenkort een keer 60 minuten knallen op Bathurst met een GT3 mix ??!! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjmbult

mjmbult

Mike

Mclaren gt3 op bathurst...denk dat rene en ik dat wel zien zitten......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
ghehe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dissidend
Was erg leuk om een keer met de "mannen" mee te rijden. :*)

Leuk gevecht met Jur gehad tot paar ronden voor het einde. Gelukkig genoeg brandstof mee want die extra ronden had ik ook niet verwacht :X

Wel een paar foutjes hier en daar maar gelukkig niks race bepalend.

Iedereen bedankt voor de leuke race d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shva
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-09 19:44

Shva

aka Jos_theboss

top race tussen mij en Michiel, was meer een sprint race dan een endurance race. :)

vond het wel vreemd dat je tijdens de pit niet kon terug schakelen, ik stond in z'n vier, dat koste wat tijd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shva
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-09 19:44

Shva

aka Jos_theboss

en bathurst met time acceleration lijkt me wel interessant jah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjmbult

mjmbult

Mike

Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2017 @ 22:02:
Heb wat gemist lees ik zo... jammer..

Had een eigen kampioenschap maar daar werd ik er ff hard afgetikt en kon ik achteraan aansluiten... had dus beter met jullie mee kunnen gaan...

Naja volgende keer beter.. 😁
zijn mijn skins voor ers toevallig goedgekeurd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• phoentje
  • Niet online
mjmbult schreef op maandag 20 februari 2017 @ 23:29:
[...]
Ook benieuwd naar!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bobopalmtree
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-01 00:27
CoronelHimself schreef op maandag 20 februari 2017 @ 21:57:
Misschien kunnen we nog eens een 2,4uur van hulpeldepup doen. :P ...
Ik doe mee. Nog net iets meer endurance gevoel dan en ook meerdere pitstops. :)
Alfa90_Buttje schreef op maandag 20 februari 2017 @ 22:30:
...
Binnenkort een keer 60 minuten knallen op Bathurst met een GT3 mix ??!! :+
+1 :9~

Was leuke race vooral de eerste helft waarin er redelijk wat actie was rond me. Jammer genoeg wel een incidentje met Mike. Ik had niet door dat je naast me zat. Denk dat ik te veel op barns lette. Nog eens sorry daarvoor.

Grappig dat slim shady me voorbij ging, ik paar ronden later achter hem de pits in reed en net voor hem terug de pits uit kon. 8) Hij ging me dan snel weer terug voorbij maar was toch even leuk. :P

Ik tankte trouwens 110 liter bij. Die extra lap op het einde ging nog net, met 0,3l over de finish.

Bedankt voor de leuke race iedereen en Rene voor het hosten weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjmbult

mjmbult

Mike

bobopalmtree schreef op maandag 20 februari 2017 @ 23:57:
[...]

[...]

Was leuke race vooral de eerste helft waarin er redelijk wat actie was rond me. Jammer genoeg wel een incidentje met Mike. Ik had niet door dat je naast me zat. Denk dat ik te veel op barns lette. Nog eens sorry daarvoor.

Grappig dat slim shady me voorbij ging, ik paar ronden later achter hem de pits in reed en net voor hem terug de pits uit kon. 8) Hij ging me dan snel weer terug voorbij maar was toch even leuk. :P

Ik tankte trouwens 110 liter bij. Die extra lap op het einde ging nog net, met 0,3l over de finish.

Bedankt voor de leuke race iedereen en Rene voor het hosten weer.
Kan gebeuren, race incident en misschien had ik nog wel even kunnen zeggen dat ik links naast je zat. No hard feelings! In de longrun was je sneller :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bazzard

bazzard

Bas

Leuke race gisteren, ook in het achter veld. Ondanks dat ik trager was dan de gene achter me hem lang achter kunnen houden door de juiste lijnen aan te houden en niet meer ruimte te geven dan nodig. Soms waren mensen enthousiast en eindigde dat in wat contact.

Helaas 1x een spin en dat koste meteen een plek. Ik reed wel iets rustiger dan normaal want als ik tijden van >1,47 moet rijden gaat het eens in de 5 ronden fout. Bijzonder dat jullie zo hard en stabiel kunnen rijden!

In iedergeval thanks iedereen voor het sportieve rijden en natuurlijk rene voor het hosten en organiseren.!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
bobopalmtree schreef op maandag 20 februari 2017 @ 23:57:
[...]

[...]

Of misschien een keer op Le Mans rijden. Bedenk me net dat ik die baan nog maar een paar ronden gereden heb maar nog lang niet ken! :P

Leuk zo die race verslagen te lezen, was ik er toch een beetje bij O+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• phoentje
  • Niet online
Zit net even mijn rondetijden te bekijken http://85.17.189.117:5144...s?playerInSessionId=1975#
Toch best constant gereden zeg :P Lage 1.48 en veel 1.47...
Wel de hele tijd in die range... terwijl ik eerst lage 1.46s reed.. waarschijnlijk toch de TC die ik nu wel had aanstaan. In mijn Qualify laps reed ik constant zonder TC en was ik beduidend sneller.
Maar wel mooi dat AL mijn laps Valid zijn.. heb letterlijk een uur lang geen fouten gemaakt.. Denk dat Batuhurst een probleem gaat worden dan hahahahaha

Le mans vind ik een goeie... a.s. maandag Le mans mannen? Ik wil best een mix voorstellen maar dan ga ik wel een booked server doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mjmbult schreef op maandag 20 februari 2017 @ 23:29:
[...]
Als je de template van ers heb gebruikt wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
phoentje schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 07:59:
Zit net even mijn rondetijden te bekijken http://85.17.189.117:5144...s?playerInSessionId=1975#
Toch best constant gereden zeg :P Lage 1.48 en veel 1.47...
Wel de hele tijd in die range... terwijl ik eerst lage 1.46s reed.. waarschijnlijk toch de TC die ik nu wel had aanstaan. In mijn Qualify laps reed ik constant zonder TC en was ik beduidend sneller.

Maar wel mooi dat AL mijn laps Valid zijn.. heb letterlijk een uur lang geen fouten gemaakt..
dat komt omdat ik niet in de buurt was :+
Denk dat Batuhurst een probleem gaat worden dan hahahahaha
O-)
Le mans vind ik een goeie... a.s. maandag Le mans mannen? Ik wil best een mix voorstellen maar dan ga ik wel een booked server doen.
d:)b

nee zonder gekheid, goed gereden! ik had vast geen uur lang foutloos gereden, dus dan was ik 8ste ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07-10 13:25
Geloof dat ik gisteravond weer wat gemist heb :o

Volgende week ook maar meedoen als er weer endurance gereden wordt. Hoe laat beginnen jullie dan aan de race? Of komt er nog een aankondiging :+

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jiltjes
  • Laatst online: 06-12-2024

Jiltjes

Boeh! Schrok je?

Voor degenen die er zin in hebben, vanavond gaan we weer los met de DTM Alfa 155 V6ti op Mugello. Dit is een los staande race. Volgende week nog een los staande race (op onze race dinsdag) met de Porsche 718 60 op Silverstone 67.
Binnenkort volgt dan weer een aankondiging voor nieuwe en korte kampioenschappen (max 4 races).

Voor alle Alfa liefhebbers hier dus wel een must om vanavond mee te doen ;-)

Naam: GTHQ.nl Community Racing [MR-AB]

Voice channel:
discord.gg/R6Xe8

Stats
gthq.nl/simracing/assetto-corsa/assetto-corsa-gthq-server

i5 4590 | 16GB | GTX960 | Win10 | T300RS Alcantara edition | T3PA | TH8A | GTOmega EVO

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Barns
Was echt een mooie race. Ik vond een uur niet te lang, maar het was wel een flinke race. Half uurtje of 45m is ook leuk.

Gaf in de eerste of tweede ronde een tik aan Mike Bult (wie is dat hier haha), had gewoon niet gezien dat hij naast me zat. Excuses. Daarna paar domme foutjes gemaakt, zat paar keer te loeren naar m'n fuel en miste daardoor 3x een rempunt. Was ook wennen om na de pitstop met een zware wagen weer te rijden, dat viel ook erg op. Mooi :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mjmbult

mjmbult

Mike

Barns schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 10:14:
Was echt een mooie race. Ik vond een uur niet te lang, maar het was wel een flinke race. Half uurtje of 45m is ook leuk.

Gaf in de eerste of tweede ronde een tik aan Mike Bult (wie is dat hier haha), had gewoon niet gezien dat hij naast me zat. Excuses. Daarna paar domme foutjes gemaakt, zat paar keer te loeren naar m'n fuel en miste daardoor 3x een rempunt. Was ook wennen om na de pitstop met een zware wagen weer te rijden, dat viel ook erg op. Mooi :)
Mike hier aangenaam :)
No hard feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phoentje
  • Niet online
Barns schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 10:14:

Je was t mij ook knap lastig aan t maken. Maar na wat foutjes van je kon ik je lossen. Je tikte benny aan die vervolgens uit moest wijken naar mike

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alfa Novanta
Jiltjes schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 10:09:
Voor degenen die er zin in hebben, vanavond gaan we weer los met de DTM Alfa 155 V6ti op Mugello. Dit is een los staande race.

Voor alle Alfa liefhebbers hier dus wel een must om vanavond mee te doen ;-)

Naam: GTHQ.nl Community Racing [MR-AB]

Voice channel:
discord.gg/R6Xe8

Stats
gthq.nl/simracing/assetto-corsa/assetto-corsa-gthq-server
Oe oe oe ... ik doe mee!!! :9~

Hoe laat starten jullie??

_/-\o_ d:)b

[ Voor 16% gewijzigd door Alfa Novanta op 21-02-2017 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barns
phoentje schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 12:50:
[...]
Je was t mij ook knap lastig aan t maken. Maar na wat foutjes van je kon ik je lossen. Je tikte benny aan die vervolgens uit moest wijken naar mike
Ah, nu heb ik jouw AC-naam ook haha, lastig die verschillende usernames en AC-namen ;) Ja, we hadden mooie battles, knap gereden! Ik tikte Benny inderdaad in de chicane aan. Remde heel laat om aansluiting te vinden, maar doordat Benny langzamer dan verwacht de bocht pakte heb ik de keuze gemaakt om binnendoor te schieten. Achteraf had ik rechtuit moeten gaan, maar hoopte het te halen... leer momentje. Heb 35 uur in AC zitten, de ervaring komt langzamerhand, snelheid ben ik redelijk tevreden over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phoentje
  • Niet online
Barns schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 13:53:
[...]

Ah, nu heb ik jouw AC-naam ook haha, lastig die verschillende usernames en AC-namen ;) Ja, we hadden mooie battles, knap gereden! Ik tikte Benny inderdaad in de chicane aan. Remde heel laat om aansluiting te vinden, maar doordat Benny langzamer dan verwacht de bocht pakte heb ik de keuze gemaakt om binnendoor te schieten. Achteraf had ik rechtuit moeten gaan, maar hoopte het te halen... leer momentje. Heb 35 uur in AC zitten, de ervaring komt langzamerhand, snelheid ben ik redelijk tevreden over.
Netjes dan, je liep wel steeds op me in op bepaalde punten. Met name de 1e chicane!
Ik had mijn pace niet te pakken. Ruim een seconde langzamer. Ging voor zekerheid :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09:13
[...]

Ik ben in AC ook gewoon Sn3gG3l hoor :p

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mjmbult

mjmbult

Mike

[...]

Voor 35 uren assettotijd heb je er al behoorlijk de gang in zeg! Je ging lekker!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tummie555
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 11-10 12:27
Mag ik misschien ook meedoen? Zo ja, hoe laat begint het festijn?

P.s. ik ben een serieuze, nette racer en geen 12. (Niet te verwarren met dat ik "goed" ben.) O-)

Bewijstuk A:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/sS4jGyz.jpg

[ Voor 87% gewijzigd door Tummie555 op 21-02-2017 18:49 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jiltjes

Jiltjes

Boeh! Schrok je?

Alfa90_Buttje schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 13:12:
[...]

Oe oe oe ... ik doe mee!!! :9~

Hoe laat starten jullie??

_/-\o_ d:)b
Vanavond om 19.00 uur lounge open.
20.00 uur quali 1 voor 15 minuten
20.15 uur race, 15 minuten

Race 2 volgt na 15 minuten quali, wederom 15 minuten.

Hope to see you straks.

i5 4590 | 16GB | GTX960 | Win10 | T300RS Alcantara edition | T3PA | TH8A | GTOmega EVO

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jiltjes

Jiltjes

Boeh! Schrok je?

Tummie555 schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 17:16:
Mag ik misschien ook meedoen? Zo ja, hoe laat begint het festijn?

P.s. ik ben een serieuze, nette racer en geen 12. (Niet te verwarren met dat ik "goed" ben.) O-)

Bewijstuk A:
[afbeelding]
Wow! Netjes!!
DD wheel?

Bedoel je meeracen met de GTHQ server?
Tuurlijk, iedereen is welkom! Zolang je maar clean rijdt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tummie555
Ja klopt, Dennis reimer kit (argon servo drive) met KollMorgen servo. 😊 Leuk! Ik rij normaalgesproken alleen maar training, zelfs geen carreer, erg spannend zo'n eerste officiële race! 😉

[ Voor 43% gewijzigd door Tummie555 op 21-02-2017 18:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jiltjes

Jiltjes

Boeh! Schrok je?

Tummie555 schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 18:54:
Ja klopt, Dennis reimer kit (argon servo drive) met KollMorgen servo. 😊
Dikke mik man!
Ik zie geen scherm, gebruik je VR?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tummie555
Ja klopt ook, oculus cv1. 3D en 360° werkt fantastisch met race spellen. Maar, gewone schermen blijven wel veeeeeeeeeeeeeeeel mooier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jiltjes

Jiltjes

Boeh! Schrok je?

Tummie555 schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 18:57:
Ja klopt ook, oculus cv1. 3D en 360° werkt fantastisch met race spellen. Maar, gewone schermen blijven wel veeeeeeeeeeeeeeeel mooier.
Wow we are talking serious budget man!! :*)

Mijn meisje ziet mij al aankomen :P

Ik heb erg last van wagen ziekte, heb jij daar last van en hoe verhoudt zich dit tot de OR CV1?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tummie555
Haha, heb dan ook geen vriendin meer 😜maar nee geen last van wagenziekte. VR is wennen, zelfs als je stil zit in een stoel, je maag denkt gelijk; " ik hoor die bewegingen te voelen". Maar het went tegelijkertijd wel weer erg snel. Ik gebruik tegenwoordig een windblower om een zacht briesje te geven, dat helpt perfect, nooit meer misselijke mensen gehad hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tummie555
Hmmm.. ik mag niet meedoen. Minorrating zegt dat ik een N ben. Hoe kan ik ervarings kilometers rijden om de A of B te halen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09:13
Tummie555 schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 19:13:
Hmmm.. ik mag niet meedoen. Minorrating zegt dat ik een N ben. Hoe kan ik ervarings kilometers rijden om de A of B te halen?
Op Mino Rated servers een aantal rondjes clean in de buurt van anderen rijden :)

Edit: hier nog wat meer info, het is goed te doen. http://www.minorating.com/Grades

[ Voor 11% gewijzigd door Sn3gG3l op 21-02-2017 19:18 ]

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Tummie555 schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 19:13:
Idd gewoon ff wat servers joinen elen 10 rondjes clean rijden en je ben al een rating hoger....

Let wel je rating zakt alleen als jij de veroorzaker ben van een crash en een eenzijdige crash telt niet mee... oja en rij niet tegen de rij richting in dan zak je wel snel maar dat is logisch..

Have fun..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoronelHimself

CoronelHimself

Division Brabant

phoentje schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 07:59:

Heb je al enig idee welke wagen(s) je wilt gaan doen? Dit zou natuurlijk ook een goede race zijn om eens de GTE's te pakken. ;)

Steam - PTR83

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-10 16:08
Wij zijn op de GoT fun server even aan het testen

Download track:
http://www111.zippyshare.com/v/pbkYk2d5/file.html

Auto:
http://www.racedepartment.com/downloads/dallara-fx-17.13928/

Server te vinden onder GoT Fun server.

[ Voor 43% gewijzigd door DutchDevil79 op 21-02-2017 21:41 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tummie555
Wat een heerlijk ontvangst mensen, ik werd al snel C, maar die B kwam maar niet, zal mij even inlezen en dat rijbewijs halen ; )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jiltjes

Jiltjes

Boeh! Schrok je?

Race 2 van vanavond:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jiltjes

Jiltjes

Boeh! Schrok je?

Tummie555 schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 20:36:
Wat een heerlijk ontvangst mensen, ik werd al snel C, maar die B kwam maar niet, zal mij even inlezen en dat rijbewijs halen ; )
Vanaf vanavond laat weer een nieuwe server open voor de rest van de week. Aanstaande dinsdag weer een moment om mee te kunnen doen.
Porsche 718 RS 60 op Silverstone 67. MR AB

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• phoentje
  • Niet online
Showcase van onze McLaren 650
http://imgur.com/a/gl2VC

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-10 16:08
Programma voor aankomende Donderdag.

Dag: Donderdag 23-02-2017
Aanvang: 20:00
Naam: GoT Fun Server

Teamspeak server:149.210.183.21

Race 1:
Ford Escort Mk1 op Mosport
Kwalificatie: 30 min
Race laps: 10

Race 2:
Maserati GranTurismo MC GT4 vs Porsche Cayman GT4 Clubsport op Zandvoort
Kwalificatie: 30 min

Race 3:
Dallara-BMW FX/17 op Thomson Road Grandprix
Kwalificatie 30 min.

Benodigde downloads:

Mosport:
http://www111.zippyshare.com/v/pbkYk2d5/file.html

Thomson Road Grandprix:
http://www.racedepartment...on-road-grand-prix.13694/

Dallara FX 17:
http://www.racedepartment.com/downloads/dallara-fx-17.13928/

Uitleg instalatie:

Auto's en skin packs instaleren in de volgende map:
Steam folder\SteamApps\common\assettocorsa\content\cars'

Banen instaleren in de volgende map:
Steam folder\SteamApps\common\assettocorsa\content\tracks'

Optionele downloads:

ptracker (app voor tijden en setups):
http://www.racedepartment.com/downloads/ptracker.3509/

HeliCorsa (handig om te zien waar auto's om je heen zitten:
http://www.racedepartment.com/downloads/helicorsa.5199/

Banden warmte app:
http://www.racedepartment...temperatures.3507/updates

Teamspeak client:
http://teamspeak.com/?page=downloads

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjmbult

mjmbult

Mike

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jiltjes

Jiltjes

Boeh! Schrok je?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BeetjeVreemd
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 07-09 20:49
Zo dan, m'n filmpje is klaar. 8)
Ben er aardig wat uurtjes zoet mee geweest #understatement,
maar hij is wel tof geworden al zeg ik het zelf.
(nu kan 'k weer wat harde schijf ruimte terug krijgen door al de opgenomen replay footage etc. te verwijderen,
555GB videomateriaal was het uiteindelijk geworden 8)7 )

B450 - 5800X - 32GB DDR4 3200 MT/s CL16 - RTX 4070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Patser,........ haha 👅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10-10 14:41
Ik ben sinds kort overgegaan van een XBOX 1 naar een PS4. Waar ik op de XBOX project cars had zoek ik nu een racer op de PS4 om mij wat te vermaken (vooral offline).
Omdat ik project cars niet opnieuw wil kopen dacht ik aan assetto corsa, is dit wat vergelijkbaar?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shrake
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-09 20:06
Engineer Stewie schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 09:10:
Ik ben sinds kort overgegaan van een XBOX 1 naar een PS4. Waar ik op de XBOX project cars had zoek ik nu een racer op de PS4 om mij wat te vermaken (vooral offline).
Omdat ik project cars niet opnieuw wil kopen dacht ik aan assetto corsa, is dit wat vergelijkbaar?
Nee, eigenlijk niet.

Project Cars is toch echt wel een simcade daar waar Assetto Corsa een volbloed sim is. Als je van racen houdt en het graag zo realistisch mogelijk wilt, zou ik overigens wel Assetto aanraden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• phoentje
  • Niet online
Luitjes! Voor volgende week maandag wil ik op veler verzoek een Bathurst Endurance opzetten. Lengte en je auto nog te bepalen (GT3 klasse).
Graag je naam invullen in de xls sheet met je ingame naam + nick er achter om een plek te reserveren. Geen opgave is niet meedoen. Dan krijg je een kick in de server. Eventueel volgende keer even het booking systeem uitzoeken maar is nu iets te veel werk dus maar even zo.

Afbeeldingslocatie: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/d/df/Mount_Panorama_Circuit_Map_Overview.PNG
Ferrari 488 GT3
Mercedes AMG GT3
McLaren 650 GT3
Nissan GT-R GT3
Lamborghini Huracan GT3
Porsche GT3 cup
Porsche 911 GT3

.

[ Voor 3% gewijzigd door phoentje op 22-02-2017 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phoentje
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/d/df/Mount_Panorama_Circuit_Map_Overview.PNG
Ferrari 488 GT3
Mercedes AMG GT3
McLaren 650 GT3 (Rene Vos/Phoentje)
Nissan GT-R GT3
Lamborghini Huracan GT3
Porsche GT3 cup
Porsche 911 GT3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dissidend
phoentje schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 10:00:
[afbeelding]
Ferrari 488 GT3
Mercedes AMG GT3
McLaren 650 GT3 (Rene Vos/Phoentje)
Nissan GT-R GT3 (I. de Groot/Dissidend)
Lamborghini Huracan GT3
Porsche GT3 cup
Porsche 911 GT3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzard

bazzard

Bas

phoentje schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 09:59:

Ferrari 488 GT3 Bas B / Bazzard
Mercedes AMG GT3
McLaren 650 GT3
Nissan GT-R GT3
Lamborghini Huracan GT3
Porsche GT3 cup
Porsche 911 GT3

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurrr90

Jurrr90

Capt_Buttons

phoentje schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 10:00:
[afbeelding]
Ferrari 488 GT3 (Bas B/Bazzard)
Mercedes AMG GT3
McLaren 650 GT3 (Rene Vos/Phoentje) (Jur Verlouw/Jurrr90)
Nissan GT-R GT3 (L. de Groot/Dissidend)
Lamborghini Huracan GT3
Porsche GT3 cup
Porsche 911 GT3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jurrr90

Jurrr90

Capt_Buttons

Dit gaat een rommeltje worden. Werkt dit?

INSCHRIJVEN

Volgens mij moet dit werken.. Misschien handiger als iedereen zijn naam in die spreadsheet zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pos2007
  • Niet online
Jurrr90 schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 11:25:

INSCHRIJVEN

Volgens mij moet dit werken.. Misschien handiger als iedereen zijn naam in die spreadsheet zet.
Naam in de spreadsheet gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Sander-

-Sander-

///M Powerrrrrr

Ingeschreven, even afhankelijk van de tijd van de endurance :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phoentje
  • Niet online
Jurrr90 schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 11:25:

INSCHRIJVEN

Thanks!! Ja werkt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• phoentje
  • Niet online

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/BnLYHYN.png

Woensdag 22-02-2017 - Assen - Ferrari 458 GT2

Event & Time schedule

19.45 | Free Practice
20.10 | Qualify Practice
20.30 | Race

Host Settings

• [h3=nostyle][b]Server settings[/b][/h3] [hr]
  • Practice1: 20MIN
  • Qualify 2: 20MIN

• Race: 15 Laps
  • Weather: Foggy
  • Time of the day: 09:00
  • Fuel: 100% Fuel
  • Tyre wear: Real tire usage
  • Tyre blankets: On
  • Damage: 20%
  • Grip Level: 100%
  • Minorrating: A/B/C/N
  • Max Players: 20

Teamspeak

• Address: ts.bug-community.com
  • Channel: Assetto Corsa

Server / Championship statistics & Standings:

Downloads / Mods:

Extra info:

• http://steamcommunity.com/groups/acSimRacing Wordt lid van de Steam Community!
  • (SIM) RACING RULES http://www.minorating.com/Rules
  • Je rijd de race uit tot het einde. Zonde geldige reden van stoppen wordt je uitgesloten voor de volgende race.
  • Hou het gezellig. Ga niet schelden en bespreek eventuele incidenten na de race!
  • Je bent niet verplicht alle races van het kampioenschap mee te rijden. (wel zo handig voor de overwinning ;) )
  • De server zal standaard de dag voordat de race begint op de betreffende auto/baan ingesteld staan zodat je kan oefenen incl. password

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phoentje
  • Niet online
-Sander- schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 13:09:
Ingeschreven, even afhankelijk van de tijd van de endurance :P
Zoek ik vanavond even uit. Start zal sowieso 20.30 worden. Maak vanavond de boel even netjes ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• phoentje
  • Niet online

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/LV2Eq3c.png

Maandag 27-02-2017 - Bathurst - GT3

Event & Time schedule

19.30 | Free Practice
20.00 | Qualify Practice
20.30 | Race

Host Settings

• [h3=nostyle][b]Server settings[/b][/h3] [hr]
  • Practice1: 30MIN
  • Qualify 2: 30MIN

• Race: 1 HOUR
  • Weather: Clear
  • Time of the day: 10:00
  • Fuel: 100% Fuel
  • Tyre wear: Real tire usage
  • Tyre blankets: On
  • Damage: 10%
  • Grip Level: 100%
  • Minorrating: A/B/C/N
  • Max Players: 20

Teamspeak

• Address: ts.bug-community.com
  • Channel: Assetto Corsa

Server / Championship statistics & Standings:

Downloads / Mods:

Extra info:

• INSCHRIJVEN VIA Deze LINK
  • Wil je met je eigen skin rijden geef deze dan VOOR zondag aan mij door.!!!
  • http://steamcommunity.com/groups/acSimRacing Wordt lid van de Steam Community!
  • (SIM) RACING RULES http://www.minorating.com/Rules
  • Je rijd de race uit tot het einde. Zonde geldige reden van stoppen wordt je uitgesloten voor de eventuele volgende race.
  • Hou het gezellig. Ga niet schelden en bespreek eventuele incidenten na de race.
  • De server zal standaard een aantal dagen voordat de race begint op de betreffende auto/baan ingesteld staan zodat je kan oefenen incl. password

[ Voor 6% gewijzigd door phoentje op 27-02-2017 11:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jurrr90

Jurrr90

Capt_Buttons

Verkeerde mod in de Bathurst aankondiging Rene.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Sander-

-Sander-

///M Powerrrrrr

Tot wanneer mag je je keuze aanpassen voor de auto ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• phoentje
  • Niet online
-Sander- schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 14:02:
Tot wanneer mag je je keuze aanpassen voor de auto ?
Ik denk tm zondag ofzo. Als ik met booked ga werken. Zal na vanavond de server instellen met verschillende autos om te testen. En anders lokaal even oefenen.

Pfff bijna een nieuw forum inrichten met al die races

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10-10 14:41
Shrake schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 09:49:
[...]

Nee, eigenlijk niet.

Project Cars is toch echt wel een simcade daar waar Assetto Corsa een volbloed sim is. Als je van racen houdt en het graag zo realistisch mogelijk wilt, zou ik overigens wel Assetto aanraden.
Mag wel wat moeilijker zijn dan Project cars, dan is het assetto corsa waar ik voor ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gooien101

gooien101

aka. Tha Real Slim Shady

De server zal standaard de dag voordat de race begint op de betreffende auto/baan ingesteld staan zodat je kan oefenen incl. password
Op een of andere manier sluit Assetto Corsa meteen af als ik de server join, in practice werkt de map echter wel, hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phoentje
  • Niet online
gooien101 schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 15:08:
[...]

Op een of andere manier sluit Assetto Corsa meteen af als ik de server join, in practice werkt de map echter wel, hebben meer mensen hier last van?
Staat nog een password op de server he. Heb je die ingegeven?
Heb m even met de hand aangezet qua config. Kan m vanavond thuis pas met de gui inrichten.

Pagina: 1 ... 18 ... 129 Laatste