Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Vergeet zulke app en neem je telefoon of tablet en neem dashmeterpro voor ac...

Kost je 5 euro maar heb je veeeeeeel meer aan en is simpel in te stellen en zelfs hoe jij wil.. en je hebt 5 schermen in te stellen.. geloof me hier heb je echt meer aan..

En wat betreft die essentials die wordt idd niet meer ondersteunt en is sidekick geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobopalmtree
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-01 00:27
Dashmeterpro is inderdaad goed. Ik gebruikte het altijd met pCars maar ik vind het net handig in Assetto dat je apps gewoon op je main scherm kan zetten. Gebruik het nu niet vaak meer.

Trouwens voor abs en tc indicator is er ook een standaard app, denk 'Electronics' of zoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik heb me tablet met een beweegbare arm en kan die dus op de juiste plek zetten net naast me stuur...

Maar goed ieder zijn eigen app 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobopalmtree
Sn3gG3l schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 19:09:
Kan iemand van de app race essentials een link doorsturen? Die van Race Deparment werkt niet meer en wil deze app graag proberen.
Ik heb het even hier geupload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-10 12:06
Top, thanks, ga toch in ieder geval ff kijken :)

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phoentje
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Nog meer mensen die triple screen setup draaien? Heb het eindelijk voor elkaar. Moest nog in de nvidia settings surround mode inschakelen zodat hij hem als een enkel scherm ziet met 5760x1080 resolutie ipv 3 x 1920x1080
Echter veranderd daardoor ook de manier van werken in windows. Hij ziet hem dan als een enkel zeer groot scherm. Heb wel wat dingen gevonden die hem dan af en toe voor t gamen switchen naar gamesetup maar hoe doen jullie dit?

Ryzen 9 5900x / Asus X570-PRO / G.Skill 3600 32GB / AMD 7900XTX / Samsung G9 49" / Fanatec Podium DD1 / Heusinkveld Sprint / McLaren GT3 Simracing-SetupGuide.com

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• phoentje
  • Niet online
-

[ Voor 189% gewijzigd door phoentje op 14-02-2017 13:08 ]

Ryzen 9 5900x / Asus X570-PRO / G.Skill 3600 32GB / AMD 7900XTX / Samsung G9 49" / Fanatec Podium DD1 / Heusinkveld Sprint / McLaren GT3 Simracing-SetupGuide.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aph3x
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-08 15:29
GoT server Brands Hatch Indy

Car: BMW 2002 Gr 2
Download: http://www.mediafire.com/...bmw_2002+Gr2+by+Bazza.rar

Afbeeldingslocatie: https://i37.servimg.com/u/f37/15/66/24/88/screen27.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

phoentje schreef op zondag 12 februari 2017 @ 13:44:
Nog meer mensen die triple screen setup draaien? Heb het eindelijk voor elkaar. Moest nog in de nvidia settings surround mode inschakelen zodat hij hem als een enkel scherm ziet met 5760x1080 resolutie ipv 3 x 1920x1080
Echter veranderd daardoor ook de manier van werken in windows. Hij ziet hem dan als een enkel zeer groot scherm. Heb wel wat dingen gevonden die hem dan af en toe voor t gamen switchen naar gamesetup maar hoe doen jullie dit?
Je rijd nu zeker met een hele dikke smile rene of niet haha... maar ik gebruik er de surround toggler voor. Maar gebruik hem wel heel weinig want op den duur went het wel om windows op 3 schermen te draaien...

Surround on/off toggler

https://hardforum.com/thr...top-and-surround.1590030/

Ciao

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2017 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinSetz
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 11-10 13:52
Vanavond organiseer ik een race:

Informatie:
Circuit: Zandvoort
Auto: Lotus V6 Cup
Vrije training: Direct beschikbaar
Kwalificatie begint om: 20:00uur
Race begint om: 20:30
Rondes: 20

Regels:
Houd het gezellig en leuk
Je moet Discord kunnen joinen (assetto channel) https://discord.gg/kYweHxw

Wij zijn geen echte pro's (vr groepje)
Lijkt het je leuk om te joinen?
Er zijn 10 plekken vrij:

Servernaam: Tweakers VR Server (ook voor non vr spelers natuurlijk!)
password: gotvr

Laat maar even weten :) zal wel erg leuk zijn als er meer mensen mee doen

[ Voor 3% gewijzigd door KevinSetz op 12-02-2017 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phoentje
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 12 februari 2017 @ 15:37:
[...]

Je rijd nu zeker met een hele dikke smile rene of niet haha... maar ik gebruik er de surround toggler voor. Maar gebruik hem wel heel weinig want op den duur went het wel om windows op 3 schermen te draaien...

Surround on/off toggler

https://hardforum.com/thr...top-and-surround.1590030/

Ciao
Die had ik dus al gevonden ja maar schakeld niet. Gaf steeds timeout om weer als extended scherm te fungeren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-10 23:46
Alfa90_Buttje schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 15:07:
Niks bijzonders, gewoon de 488 GT3 op Monza met 92% grip en koude banden O-) en tevens finale race van ons kampioenschapje :P
GoT Glibber Server up!! :+

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barns
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-10 08:57
Ik kom even een half uurtje mee doen in de Glibber server denk ik :) Verder helaas geen tijd vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

phoentje schreef op zondag 12 februari 2017 @ 17:04:
[...]

Die had ik dus al gevonden ja maar schakeld niet. Gaf steeds timeout om weer als extended scherm te fungeren..
Dat is vreemd bij mij werkt hij gewoon...

Maar nogmaals... maak ke er niet te druk om uit eindelijk went het wel die 3 schermen😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phoentje
  • Niet online
Klopt alleen niet als je meer als gamen doet. Oa Adobe lightroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

phoentje schreef op zondag 12 februari 2017 @ 20:47:
Klopt alleen niet als je meer als gamen doet. Oa Adobe lightroom
Ok ja die gebruik ik inderdaad niet..gebruik alleen photoshop cs6 en photoshop bridge functie en firefox en wat kleine muziek en film programma's.. daar werkt het gelukkig wel..

Verder doe ik me andere werk op me laptop..

Maar daar heb je weinig aan... zal is rond vragen voor je of er wat anders is..

Spreek je.

Ciao.

Edit krijg net via app te horen dat displayfusion een optie kan zijn...

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2017 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phoentje
  • Niet online
Hmmm die ken ik wel maar betwijfel het dat dat doet wat ik wil. Kom er wel uit. Even tijd in steken. En ander script ik zelf wel wat ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Shrake
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-09 20:06
Paar dagen oud nieuws inmiddels al, maar had ze hier nog niet gezien.

er zijn een paar nieuwe "teasers" gedropt...

Plaatje 1
Plaatje 2
Plaatje 3
Plaatje 4
Plaatje 5
Plaatje 6
Plaatje 7
Plaatje 8
Plaatje 9
Plaatje 10

En dan de kers op de taart Ferrari 250 GTO?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
Ik zag het al via facebook ja.
Mooie auto's hoor. Maar ik zou graag nog wel een paar circuits erbij willen zien.

En wat ik verder nog mis in dit lijstje: De BMW M6 GT3 ??? Die zou toch ook nog komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shrake
Ze hebben ook al aangegeven nog niet alles te hebben laten zien en dit slechts "het topje van de ijsberg" is.

We krijgen ook nog Laguna Seca binnen niet al te lange tijd en ook een fictionele baan in Schotland, beetje naar het idee van Black Cat County.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Shrake schreef op maandag 13 februari 2017 @ 10:33:
Paar dagen oud nieuws inmiddels al, maar had ze hier nog niet gezien.

er zijn een paar nieuwe "teasers" gedropt...
Porsche LMP is er al

1 plaatje is een Audi LMP en nog 1tje is een Toyota LMP, recente modellen allemaal, en ook de Mazda 787b, en ook Ferrari 250 GTO.

Maw is 1 van de circuits die er aan zit te komen "Le Mans" ? (past wel in het rijtje thuis.)

Ook 2 Rally auto`s, ben benieuwd wat Kunos allemaal van plan is.

How do you save a random generator ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shrake
Le Mans is een tijdje geleden ontkent door Marco, aangezien het veel te duur zou zijn. Met de huidige "overname" is er echter een flinke geldstroom vrijgekomen waardoor ik inderdaad niet gek zou staan te kijken als Le Mans uiteindelijk z'n weg naar AC zou vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ze zijn heel wat gan plan idd... zeker als er rally auto's bij komen..dan komen er heus meer en ook banen bij...

Zou wel super strak idee zijn.. dan heb je echt van alles wat en misschien ook wel rallycross ect ect...

Hoop dat ze gewoon door gaan en alles steeds verbeteren en uitbouwen.. zodat we over 10 jaar nog ac 1 spelen haha en niet bij asseto corsa 6 zitten of iets zoals dirt doet..

Kunos ruleźźźźźź hahaha 👍👊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FightingAce
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 20:09
Ik verwacht niet te veel van de aanwezigheid van rally auto's. Dat de Audi Quattro een keer zou komen is niet heel verrassend gezien de licentie en de aanwezigheid van de road legal versie. Ik betwijfel ten zeerste hoe goed rally rijden in te passen valt in de physics engine. Ik heb altijd begrepen dat elk oppervlak in AC in feite asfalt is, maar voor bijvoorbeeld gras langs de baan is de grip simpelweg zeer laag. Om echt rallyrijden te simuleren zal er toch wel wat meer nodig zijn dan dat.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• phoentje
  • Niet online
Het kampioenschap is voorbij en de terechte winnaar is Jur!
Het was nog rete spannend in de allerlaartste race tussen Butje Jur en mij maar Jur reed toch wel solo naar de overwinning wat genoeg punten opleverde voor P1.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/1dBPh6q.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• -Sander-
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:17

-Sander-

///M Powerrrrrr

Toch nog 7e geworden :), bedankt Rene voor het hosten van het kampioenschap en de puntentelling!
Komt er weer een nieuwe?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jurrr90
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17-08 12:48

Jurrr90

Capt_Buttons

Heeeuj! *O* *O*

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alfa Novanta
feli Jurrr !!! zeer terechte winnaar! *O*
phoentje schreef op maandag 13 februari 2017 @ 21:51:
Het kampioenschap is voorbij en de terechte winnaar is Jur!
Het was nog rete spannend in de allerlaartste race tussen Butje Jur en mij maar Jur reed toch wel solo naar de overwinning wat genoeg punten opleverde voor P1.

[afbeelding]
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

boven verwachting .. had me echt 4e zien worden, jammer dat Benny afhaakte :'(

maar vandaag race 1 ging echt lekker! Race 2 zowaar pole position! :D
Enne .. 3e Nederlander op RSR met een 1:50.002 O+
waarbij de eerste 2 tijden van afgelopen zomer zijn, met oudere AC en banden versies

Helaas al snel onder druk van the Real Slim Shady en we tikten elkaar ook nu en dan dus veel teveel met verdedigen bezig dat ik niet de juiste lijnen reed. En ik was heel voorzichtig met de exits om maar niet in de rondte te gaan en dat ging goed, maar helaas iets te weinig snelheid en daardoor sitting duck op het laatst :'(

Maargoed, de eerste race met de 488 de eerste keer was toen echt de ene spin na de andere, en heb nu een vrij stabiele setup, dus allang blij een (bijna) foutloze race te hebben gereden. Het enige foutje was meteen de fout waar René dankbaar van profiteerde, anders was de eindstand wellicht anders geworden .. maar ik ben dik tevreden :Y

Gaaf kampioenschap René, perfect met die statistieken erbij ook !! d:)b

Nu langzaamaan oefenen voor de endurance nu !! :o
.. en het lijkt me leuk om binnenkort een Bathurst GT3 tribute te doen!! (maar geen 12 uur hoor) ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Alfa Novanta op 13-02-2017 22:37 ]

AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gooien101
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 11-03-2022

gooien101

aka. Tha Real Slim Shady

Jaa, zonde van die paar incidentjes maar was uiteindelijk echt een close race!
Dit was precies waar ik naar opzoek was toen ik hieraan mee deed, eindelijk een goed gevecht! :)

Ik ben Shady voor als je dat uit de context nog niet kon opmaken :P

[ Voor 3% gewijzigd door gooien101 op 13-02-2017 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FightingAce schreef op maandag 13 februari 2017 @ 16:26:
Ik verwacht niet te veel van de aanwezigheid van rally auto's. Dat de Audi Quattro een keer zou komen is niet heel verrassend gezien de licentie en de aanwezigheid van de road legal versie. Ik betwijfel ten zeerste hoe goed rally rijden in te passen valt in de physics engine. Ik heb altijd begrepen dat elk oppervlak in AC in feite asfalt is, maar voor bijvoorbeeld gras langs de baan is de grip simpelweg zeer laag. Om echt rallyrijden te simuleren zal er toch wel wat meer nodig zijn dan dat.
Is ook maar een idee en stiekeme wens van mij haha ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bobopalmtree
Het was niet mijn avond. De start van de eerste race was een rommeltje. Werd op de grid al aangereden door een te vroege starter, moest even naast de baan in de chicane en dan nog een tik, meteen laatste.
De 2de start ging beter, maar viel weer meteen terug naar de laatste plek. Dan nog wat oponthoud door 2 jongens voor me die een incident hadden en een race zat er voor mij niet meer in. Beetje flauw van dan te stoppen maar ik had er even geen zin meer in. ;w

Anyway, proficiat Jur en ook René en Alfa. Spannend tot de laatste race. *O*

Bedankt voor het hosten René, was een leuk kampioenschap. Ik kijk uit naar het volgende. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
zooooo zonde ... weet helaas hoe dat voelt ;(

@René: hoe stond eigenlijk de damage in de 2e race??? Ik heb wel wat tikjes gehad, ook op de neus (mij fout) dus wellicht was mijn airodynamica enigzins impaired bedenk ik me nu :o

[ Voor 69% gewijzigd door Alfa Novanta op 13-02-2017 23:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• phoentje
  • Niet online
Alfa90_Buttje schreef op maandag 13 februari 2017 @ 23:05:
zooooo zonde ... weet helaas hoe dat voelt ;(

@René: hoe stond eigenlijk de damage in de 2e race??? Ik heb wel wat tikjes gehad, ook op de neus (mij fout) dus wellicht was mijn airodynamica enigzins impaired bedenk ik me nu :o
20%! Ik reed met schade in race 1 nadat bas bleef staan bij de start. Had niet veel last maar scheelde ruim een 0,5 per ronde denk k

[ Voor 15% gewijzigd door phoentje op 13-02-2017 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
Ah, zal eens de replay bekijken hoe mijn top was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzard
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-05 11:52

bazzard

Bas

Ik kan me niet herinneren dat ik bleef staan, ik stond achter ar33(neem ik) die maakte een valse start, ik reageerde daar op maar was blijkbaar geen valse start.
Echter remde mijn voorganger weer waardoor ik uit reactie ook remde.
Misschien heb ik het fout, ging best snel allemaal.

IN iedergeval bedankt voor het hosten! Ik hoop dat er snel een nieuw seizoen komt en ik alle races kan meedoen ipv de helft :)

[ Voor 18% gewijzigd door bazzard op 14-02-2017 07:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phoentje
  • Niet online
bazzard schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 07:31:
Ik kan me niet herinneren dat ik bleef staan, ik stond achter ar33(neem ik) die maakte een valse start, ik reageerde daar op maar was blijkbaar geen valse start.
Echter remde mijn voorganger weer waardoor ik uit reactie ook remde.
Misschien heb ik het fout, ging best snel allemaal.

IN iedergeval bedankt voor het hosten! Ik hoop dat er snel een nieuw seizoen komt en ik alle races kan meedoen ipv de helft :)
Waren er twee bassen? :) Was in ieder geval een groene 488 waar ik vol achterin jankte. Hij stond voor ar33 op de grid volgens mij

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• phoentje
  • Niet online
Is er animo voor een endurance race a.s. maandag avond? Laten we zeggen met een tijdschema als volgt:

19.30 Open Practice
20.00 Qualify Practice
20.30 Race (1 uur, even rondjes uitrekenen hoeveel laps dit moeten zijn, afhankelijk van de baan)
Verplichte pitstops inbouwen. etc. etc.

Polletje voor de track en auto? Wellicht keuze uit 2 autos of allemaal dezelfde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Sander-

-Sander-

///M Powerrrrrr

Klopt race 1 had ik inderdaad een valse start, ik schrok dat ik reed en de rest stil stond dus remde weer af. Toen begon iedereen te rijden en reed ik ook mee.

Stomme actie, geen voordeel en als kers op de taart moest ik ook nog een drive trough doen :(

@ phoentje: endurance van een uurtje lijkt me wel tof, leuk om keer te proberen!

[ Voor 14% gewijzigd door -Sander- op 14-02-2017 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzard

bazzard

Bas

Ik weet het niet meer, helaas geen dashboard beelden, ik weet wel dat ik door mijn start redelijk vooraan lag in de eerste ronde. Maar zoals gewoonlijk gaat de hartslag omhoog en miste ik me rempunt totaal in de laatste bocht en mocht ik achteraan me weg vervolgen.

Maar ik ben helemaal voor de endurance race:)
Poll starten lijkt me een goed idee en misschien kunnen we de server dan alvast opzetten om te testen, want om 19:30 heb ik nog twee kids en oefen meestal op vrijdag overdag :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 00:52

Oxigeon

En zo is dat!

Hmm, ik volg deze game toch al een tijdje. Verder denk ik ook dat deze wel zal draaien op mijn laptop. Ziet er eigenlijk allemaal leuk uit + de statistieken die worden bijgehouden op RSR maakt het allemaal nog veel leuker.

Maar zijn er mensen die deze game met een controller spelen? Of speelt echt iedereen met een stuurtje?

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oxigeon schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 09:08:
Hmm, ik volg deze game toch al een tijdje. Verder denk ik ook dat deze wel zal draaien op mijn laptop. Ziet er eigenlijk allemaal leuk uit + de statistieken die worden bijgehouden op RSR maakt het allemaal nog veel leuker.

Maar zijn er mensen die deze game met een controller spelen? Of speelt echt iedereen met een stuurtje?
Denk niet dat je dit met een controller wil spelen je komt dan echt te kort.. het is namelijk geen arcade game. Heb het paar keer geprobeerd maar je wordt echt weg gereden en de feeling is er totaal niet.. maar goed misschien denken er andere mensen wel weer anders over, maar betwijfel het..

Wil je het zelf ervaren zou ik zeggen JOIN!!! 😊

En op je laptop kun je de game spelen ja mits deze een beetje goede specs heeft en geen lag als je online gaat maar dat is met alle computertjes tegenwoordig 😊

Cheers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

phoentje schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 08:11:
Is er animo voor een endurance race a.s. maandag avond? Laten we zeggen met een tijdschema als volgt:

19.30 Open Practice
20.00 Qualify Practice
20.30 Race (1 uur, even rondjes uitrekenen hoeveel laps dit moeten zijn, afhankelijk van de baan)

Polletje voor de track en auto? Wellicht keuze uit 2 autos of allemaal dezelfde?
Ik zou idd polletje voor de track doen alloewel de redbull of imola mij erg trekken..

Qua auto allemaal de zelfde is wel zo leuk..

Ciao.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alfa Novanta
phoentje schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 08:11:

19.30 Open Practice
20.00 Qualify Practice

Alfa90_Buttje schreef op maandag 13 februari 2017 @ 22:32:
[...]

.. en het lijkt me leuk om binnenkort een Bathurst GT3 tribute te doen!! (maar geen 12 uur hoor) ;)

Hint !! *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jurrr90

Jurrr90

Capt_Buttons

:Y Ja Bathurst! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Sander-

-Sander-

///M Powerrrrrr

Red Bull ring en Bathurst, oftewel kom maar op met de poll :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phoentje
  • Niet online
Butje link me nog eens hoe ik een tweakers poll op zet?

Nog meer tracks in de poll?

Imola
Redbull
Badhurst
Macau :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bobopalmtree
Ja bratwurst :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phoentje
  • Niet online
Oh en autos? tweede poll erbij

:D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bazzard

bazzard

Bas

een uur Bathurst pff das best goed voor de concentratie (raak ik meestal kwijt op de lange rechte stukken)

Missschien er als genoeg animo is twee klasses?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -Sander-

-Sander-

///M Powerrrrrr

Zoiets ?

GT3:
- Z4 GT3
- SLS AMG GT3
- MP4 – 12C GT3
- Huracan GT3
- GT-R NISMO 2014 GT3
- AMG GT3
- 911 GT3 R 2016
- 911 GT3 Cup 2017
- 650 GT3
- 488 GT3

GT4:
- 2 Eleven GT4
- Cayman GT4 Clubsport
- Granturismo MC GT4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzard

bazzard

Bas

oww dacht eigenlijk aan een klasse welke iets sneller is en iets meer grip hebben (voor mij wel nodig met zoveel muurtjes langs baan)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -Sander-

-Sander-

///M Powerrrrrr

Is een Fiatje 500 dan niet beter iets voor je ? Heb je meer tijd om te remmen en de bocht door te komen ;) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
phoentje schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 11:25:
Butje link me nog eens hoe ik een tweakers poll op zet?
http://poll.dezeserver.nl/index.cgi?action=create

knock your socks off :P
Nog meer tracks in de poll?

Imola
Redbull
Badhurst
Macau :P
Op Macau kun je niet inhalen :+

/me hard wegholt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• phoentje
  • Niet online
Poll voor de endurance race op 20-02-2017

Poll: Endurance Auto selectie
Z4 GT3
SLS AMG GT3
MP4 – 12C GT3
Huracan GT3
GT-R NISMO 2014 GT3
AMG GT3
911 GT3 R 2016
911 GT3 Cup 2017
650 GT3
488 GT3
2 Eleven GT4
Cayman GT4 Clubsport
Granturismo MC GT4
audi r8 lms
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=398354&layout=2&sort=prc
http://poll.dezeserver.nl...=398354&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Poll: Endurance Auto selectie
Le Mans
Bathurst
Macau
Assen
Red Bull Ring
Monza
Barcelona
Silverstone
Zandvoort
Imola
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=398355&layout=2&sort=prc
http://poll.dezeserver.nl...=398355&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzard

bazzard

Bas

Stemmen uitgebracht (zie ze er niet bij staan maar zal wel goed zijn gegaan).

We kunnen natuurlijk ook ieder ze eigen keuze in een klasse. In ieder geval nu al zin in :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-10 17:57

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Èind van de maand haal ik voor het eerst sinds jaren weer een stuurtje voor op pc. Ik heb vroeger in internationale competitie GTR2 gereden. Ik reed toen met een goedkoop stuur en een enkele monitor aan een bureau. Ik ga nu voor een iets duurder stuur (G29) en weer op een enkele monitor aan een bureau. Heb helaas geen plaats voor een playseat met grote tv ervoor.

Rijden er meer mensen hiero met een dergelijke setup of zijn het allemaal de (semi)pro race installaties? Tweede vraag is dan gelijk of je een deuk in een pakje boter (lees: mee kan doen in het kampioenschap) kan rijden.

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -Sander-

-Sander-

///M Powerrrrrr

Enkele monitor met stuur hier, rijd ook nog niet zo lang AC. Maar doe leuk mee in de middenmoot.
Het gaat er ook om of je er plezier aan beleefd, winnen hoeft niet altijd.

Soms is een battle die ronden lang duurt nog wel mooier dan een easy overwinning zonder battle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
^ wat hij zegt! Race 1 van 3e gestart naar 3e over de finish was vrij saai .. race 2 van pole naar een 5e plek maar wel met de nodige strakke battles was eigenlijk nog wel zo (té) spannend :+
Techno Overlord schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 13:39:
Rijden er meer mensen hiero met een dergelijke setup of zijn het allemaal de (semi)pro race installaties?
Core i5 met ATI 270 R9 en een AOC monitor@2560x1440 met een Logitech G27 stuurtje op mijn bureau :P
Tweede vraag is dan gelijk of je een deuk in een pakje boter (lees: mee kan doen in het kampioenschap) kan rijden.
ik ben 3e geworden gister en had zowaar een pole position *O*

[ Voor 15% gewijzigd door Alfa Novanta op 14-02-2017 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phoentje
  • Niet online
Zie ook geen results... doe ik iets fout Butje? Dan paste ik m ff opnieuw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Sander-

-Sander-

///M Powerrrrrr

Ik zie ze er prima bij komen hoor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzard

bazzard

Bas

Shift f5, img staat in je browser cache. Zag het wel op een ander systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Sander-

-Sander-

///M Powerrrrrr

bazzard schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 14:04:
Shift CTRL+ f5, img staat in je browser cache. Zag het wel op een ander systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phoentje
  • Niet online
Èind van de maand haal ik voor het eerst sinds jaren weer een stuurtje voor op pc. Ik heb vroeger in internationale competitie GTR2 gereden. Ik reed toen met een goedkoop stuur en een enkele monitor aan een bureau. Ik ga nu voor een iets duurder stuur (G29) en weer op een enkele monitor aan een bureau. Heb helaas geen plaats voor een playseat met grote tv ervoor.

Rijden er meer mensen hiero met een dergelijke setup of zijn het allemaal de (semi)pro race installaties? Tweede vraag is dan gelijk of je een deuk in een pakje boter (lees: mee kan doen in het kampioenschap) kan rijden.
Heb zelf een Playseat (office chair :P ) en ook een G29. Eerst met 1 x 24 inch. Nu sinds paar dagen 3 x 24 inch. Prima te doen op 1 scherm!
Gewoon aanhaken dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RavenLord
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-07 21:41

RavenLord

Live to Ride, Ride to Live

Heb ook mn stem gedaan. Assen en Nissan (vind vooral t uiterlijk erg mooi, nog nooit mee gereden haha)
Maar maakt mij niets uit eigenlijk ;)

Helaas maandag niet mee kunnen doen, en was dus al de laatste race hoorde ik haha. Niet dat ik veel punten had in totaal :P
Nu dus kijken hoe t uithoudingsvermogen is van mij haha

psn: splettervlek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben benieuwd... leuk idee

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2017 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RavenLord
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-07 21:41

RavenLord

Live to Ride, Ride to Live

1 scherm met ikea stoel en stuur op t bureau.
Zit voor geen meter :+

Ik heb een racestand pro, maar die is voor de logitech DFGT. De G29 past hier net niet lekker op, maar denk dat ik de pedalen maar met wat plankjes hout er op vast probeer te zetten. Het bureau en de pedalen nu los op de grond is kansloos. Ik trap regelmatig de pedalen weg en zie ze dan maar weer recht te krijgen tijdens een race..
Andere optie is deze race stand verkopen aan iemand met het oude stuur en dan een nieuwe stand voor dit stuurtje.
Hoogte en plaats van de pedalen was voor mij perfect.

psn: splettervlek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Lees goede dingen over de Wheelstand Pro. De hele tijd het stuur weer vast en losmaken van bureau zie ik niet zitten. Ik ga dan steeds minder vaak racen omdat ik de hele boel moet opzetten en aansluiten en dus erg zonde. Die Wheelstand Pro lost dat probleem mooi op zodat ik het geheel kan inklappen en opbergen.

Forever raver!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is mijn setup... maar zoals sander al zegt.. al zit je aan de keukentafel met een 13inch scherm het gaat om het plezier.. tuurlijk wil je steeds beter spul maar dat wil niet zeggen dat je gelijk eerste ofzo wordt haha 😉

https://s14.postimg.org/ie9lvpxgv/20170209_231606.jpg

https://s32.postimg.org/am5qferr7/20170209_231557.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2017 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrake
Volgens Stefano's twitter account is er vandaag een nieuwe update. Geen details maar verwacht wordt dus dat het gaat om de Lotus 3-11, R8 LMS (nieuwe), 911 RSR, Mazda 787b, etc.

Zie plaatjes in mijn post op de vorige pagina voor meer info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Verwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 14:45:
[...]

Dit is mijn setup... maar zoals sander al zegt.. al zit je aan de keukentafel met een 13inch scherm het gaat om het plezier.. tuurlijk wil je steeds beter spul maar dat wil niet zeggen dat je gelijk eerste ofzo wordt haha 😉

Dat ziet er zeer goed uit moet ik zeggen. Ik kan me voorstellen dat je met een dergelijke setup nog meer de game in wordt getrokken wat wellicht je prestaties doet verbeteren. Ik ga voor de G29 en de Wheel Stand Pro. Zo is het makkelijk ter verplaatsen. Wil straks met de nieuwe Gran Turismo op de PS4 ook wel eens een rondje wagen in de woonkamer. Thnx voor de input iig. Ik meld mij binnenkort hier weer voor deelname aan het kampioenschap.

Forever raver!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bazzard

bazzard

Bas

[...]

Dat is best een hele vette setup _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• phoentje
  • Niet online
gooien101 schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 12:23:
Hoi allemaal!

Na een tijdje geen AC gespeeld te hebben is het een paar weken geleden weer gaan kriebelen, nu ik het weer een beetje onder de knie heb zou ik graag meedoen met de race van maandag avond! Kan ik gewoon de server joinen met het opgegeven password of moet ik me nog aanmelden bij iemand? :)
The more the marrier!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-10 12:06
[...]

Dang aardige setup hoor! _/-\o_

Ik race zelf met G29 en Wheelstand Pro.

[ Voor 4% gewijzigd door Sn3gG3l op 14-02-2017 15:10 ]

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurrr90

Jurrr90

Capt_Buttons

Kijk eens wat er in de changelog staat voor 1.12

"Added online Timed Races (with and without additional lap)"

Komt dat even mooi uit :P

[ Voor 22% gewijzigd door Jurrr90 op 14-02-2017 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phoentje
  • Niet online
Jurrr90 schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 15:12:
Kijk eens wat er in de changelog staat voor 1.12

"Added online Timed Races (with and without additional lap)"

Komt dat even mooi uit :P
Vet!!!! 1H racetime dus!!
Ook volgens mij een nieuwe vette track!

Bathurst in de 488 lijkt winnaar te worden al lijkt me de vandaag uitgekomen r8 ook vet? Of is die er nog niet?

[ Voor 7% gewijzigd door phoentje op 14-02-2017 15:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alfa Novanta
phoentje schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 15:51:
Bathurst in de 488 lijkt winnaar te worden al lijkt me de vandaag uitgekomen r8 ook vet? Of is die er nog niet?
Euhm .. ik mis de optie voor verschillende GT3 auto's samen .. anders is het ook geen tribute hé :P

neem gewoon de 5 meest gekozen auto's als keuze optie voor de race?!

[ Voor 40% gewijzigd door Alfa Novanta op 14-02-2017 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:23
FightingAce schreef op maandag 13 februari 2017 @ 16:26:
hij zit er nu in, drift wel leuk.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barns
Enthousiastelingen die vanavond nog een beetje willen racen? Wie kan / wil er een server in de lucht gooien? Ik ben zo rond 19:30 thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phoentje
  • Niet online
Ik heb twee servers dedicated. Roep maar wat je wil. Stel ik m in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phoentje
  • Niet online
Alfa90_Buttje schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 15:54:
[...]

Euhm .. ik mis de optie voor verschillende GT3 auto's samen .. anders is het ook geen tribute hé :P

neem gewoon de 5 meest gekozen auto's als keuze optie voor de race?!

Dan moet ik booked werken. Kan wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
Hoeft toch niet perse? Als men aangeeft welke auto men wil rijden zorg je dat daar genoeg van beschikbaar zijn. De rest ziet maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-10 16:08
Ik ga denk ik vanavond wel wat rijden om de nieuwe patch te testen. Zal hier wel aankondigen als mijn server up gaat. Ben wel benieuwd naar die neue baan. En ook die Quatro

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -Sander-

-Sander-

///M Powerrrrrr

5 meest gekozen (zoals ze nu staan) op Bathurst lijkt me ook een mooie mix!

[ Voor 15% gewijzigd door -Sander- op 14-02-2017 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phoentje
  • Niet online
Alfa90_Buttje schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 18:23:
Hoeft toch niet perse? Als men aangeeft welke auto men wil rijden zorg je dat daar genoeg van beschikbaar zijn. De rest ziet maar.
Ook een optie. Maar wil wel evenwaardige autos. Zijn de top 5 evenwaardig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Sander-

-Sander-

///M Powerrrrrr

Even proefservertje opzetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzard

bazzard

Bas

Als we dan toch op Bathurst gaan rijden dan wel de grip op 90% :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barns
phoentje schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 18:04:
Ik heb twee servers dedicated. Roep maar wat je wil. Stel ik m in
Tjsa, maakt me niet zo veel uit. Voor ieders plezier alvast een Brathurst met een paar wagens uit de poll? Ik vind het wel leuk om ff weer een uurtje te racen gewoon. Als ik niets voorbij zie komen, ga ik eerst wel ff wat andere servers bij langs.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• phoentje
  • Niet online
Bathurst gaat nu aan op de server met wat verschillende autos uit de lijst zodat iedereen een beetje kan oefenen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-10 16:08
GoT Fun Server is up.

Audi Quatro op Highlands Motorsport Park om ff te beginnen.

See you there

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou het gewoon op 1 auto houden.. de ferrari gt3 is dikke bak mooie sound van audio en dan barthurst of luever imola en gassen dat uur... 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DutchDevil79 schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 20:12:
GoT Fun Server is up.

Audi Quatro op Highlands Motorsport Park om ff te beginnen.

See you there
Nice...

Gaan we deze donderdag ook doen. Dan doe ik wel rondje mee nu geen tijd helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barns
phoentje schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 20:11:
Bathurst gaat nu aan op de server met wat verschillende autos uit de lijst zodat iedereen een beetje kan oefenen
Ik heb nog niet alle wagens (moet DLC's nog kopen blijkbaar). Ga nu dus even meedoen met de GoT Fun Server.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CoronelHimself
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-10 14:35

CoronelHimself

Division Brabant

Mij maakt het niet veel uit of het een GT3 is of een GT4 zolang het maar niet die dweil van een Ferrari is. Dat ding is niet aan mij besteed volgens mijn heeft dat ding last van alle vormen van overstuur. Maar het liefst heb ik dat ze gewoon allemaal beschikbaar zijn. Of is dat niet mogelijk?

Steam - PTR83

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
CoronelHimself schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 21:56:
Mij maakt het niet veel uit of het een GT3 is of een GT4 zolang het maar niet die dweil van een Ferrari is. Dat ding is niet aan mij besteed volgens mijn heeft dat ding last van alle vormen van overstuur.
Rofl :+ tis idd een bijzonder ding maar kreeg hem uiteindelijk goed aan de praat op Monza met een flinke partij Toe en Arb voor bijna max en achter bijna 0 ... al lijkt Bathurst daarmee meer op pinball _O-
Maar het liefst heb ik dat ze gewoon allemaal beschikbaar zijn. Of is dat niet mogelijk?
Tuurlijk kan dat :) vanavond ff rust avondje maar zet gerust morgen wat op als de anderen niet al wat hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CoronelHimself schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 21:56:
Mij maakt het niet veel uit of het een GT3 is of een GT4 zolang het maar niet die dweil van een Ferrari is. Dat ding is niet aan mij besteed volgens mijn heeft dat ding last van alle vormen van overstuur. Maar het liefst heb ik dat ze gewoon allemaal beschikbaar zijn. Of is dat niet mogelijk?
Geloof mij beter de ferrari dan de porsche dat is pas een zwabber bak...

De ferrari is een super bak super licht kan laat vol in de ankers gezet worden en ligt lekker op de weg.. zeg er wel bij dat je wel eerst wat rondjes moet rijden maar dat is zo gebeurd toch 😂😂

Maar goed ik heb mclaren gestemd op imola.. die combi is dodelijk voor een endurance uurtje.. 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjmbult
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 08-09 19:38

mjmbult

Mike

voted

https://twitch.tv/madmikeplays

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• phoentje
  • Niet online
Meer votes dan mensen lijkt het.
Voor een latere endurance (week erna ofzo bijv.) een andere opzet.

Ik zet hem in op Imola met de Audi R8 LMS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bazzard

bazzard

Bas

Ik ga ook voor imola, iets meer vergevingsgezind :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:12

Niellie41

[object Object]

Ik zie steeds de Porsche GT3 Cup er bij staan.
FYI, dat is geen GT3 spec auto.

[ Voor 5% gewijzigd door Niellie41 op 14-02-2017 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
Was op Bathurst idd een aparte klasse!
ja dat blijft een apart fenomeen op tweakers ;)

[ Voor 73% gewijzigd door Alfa Novanta op 14-02-2017 23:20 ]

Pagina: 1 ... 16 ... 129 Laatste