Ja, dat is zeker iets om naar uit te kijken. Ziet er erg goed uit en geweldig dat dat nog voor AC uit wordt gebracht. De userbase is er dan ook wel naar natuurlijkArkman schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 07:36:
Hopelijk deze: https://virtual.tcr-series.com/
Is ook voor de mindere goden,goed te doen
[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.
We gaan het zien @Arkman we hebben nu een testserver staan met wat leuke verschillende autos dus we gaan het zien....Arkman schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 07:36:
Hopelijk deze: https://virtual.tcr-series.com/
Is ook voor de mindere goden,goed te doen
Cheers.
psn: taker-mart
Jazeker bij fastlane is meer dan genoeg plek dus join en doe lekker mee.taker1987 schreef op zondag 20 juni 2021 @ 20:44:
is er nog plek in een tweakers server van acc ?
Discoed voor meer info: https://discord.gg/8y3AwafVDv
Zien we je daar wel verwchijnen.
Cheers.
ik krijg een ongeldige uitnodigingPRM2D4 schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 07:12:
[...]
Jazeker bij fastlane is meer dan genoeg plek dus join en doe lekker mee.
Discoed voor meer info: https://discord.gg/8y3AwafVDv
Zien we je daar wel verwchijnen.
Cheers.
psn: taker-mart
Hardware: Thrustmaster TX500 base, Thrustmaster T-LCM pedals, Thrustmaster F1 stuur of Thrustmaster Ferrari 499XX evo stuur.
Probleem: de auto (alle) wil niet van z'n plek.
Alles werkt zoals het hoort, kan gas geven, op en neer schakelen, sturen maar de auto komt niet van z'n plek.
Toetsenbord doet het wel.
Heb al van alles geprobeerd, inverten, alle voor ingestelde instellingen, kalibreren, gas en rem omdraaien etc.
Niets werkt, de auto komt niet van z'n plek.
Wie weet de oplossing?
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Ja. en verder gebeurt er niets.PatrickC schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 00:40:
@toaster1 Vreemd… De toeren lopen wel op als je het gaspedaal indrukt?
Zal ik naar kijken, thanks.jfeelders schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 06:58:
Autoclutch? Zonder koppeling kan je gas geven wat je wil.
YouTube: F1 Austria 2021 Hotlap - Red Bull Ring - 1:04.237 + Setup (Assetto C...
Snelle ronde rijd je op de Red Bull Ring JCvanDoorn. Maar je gaat wel vaak te wijd bij het insturen van de bochten. Lees letterlijk buiten de baan. Is persoonlijk natuurlijk, als je er plezier uithaalt zeker blijven doen, maar online of in races krijg je penalty's aan je broek.
Ik ga je setup zeker proberen!
Leuke ronde en de baan zo breed mogelijk maken is belangrijk maar zoals al eerder aangegeven ga je veels te ver buiten de baan en dat zal je zeker warnings gaan opleverenJCvanDoorn schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 09:54:
Nu Max zo lekker bezig is, wordt het steeds leuker om zelf ook op die F1 tracks te rijden in een F1 auto (RSS Formula Hybrid 2021. HIer mijn setup en snelste ronde voor als je het zelf ook wilt proberen.
YouTube: F1 Austria 2021 Hotlap - Red Bull Ring - 1:04.237 + Setup (Assetto C...[YouTube: F1 Austria 2021 Hotlap - Red Bull Ring - 1:04.237 + Setup (Assetto Corsa Formula Hybrid 2021)]
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Jullie zijn van harte welkom bij Fastlane..
Dus als je zin hebt wees welkom en doe leklet mee met ons,.. we zijn puur hollands en doen niet aan ik ben de snelste en kijk mij eens de baan over vliegen.... we hebben ze er wel bij zitten die reete snel zijn, maar dan wel met een volwassen instelling... maar we zijn echt een gevarieerde communitie die van racen houdt..
Dus nogmaals wees welkom en we zien jullie graag in onze discord...
https://discord.gg/hYWGm4nr3R
Cheers.
Voor wie AC met de Custom Shaders Patch speelt.
Gisteren (12/7) is de nieuwe publieke CSP versie 1,75 vrijgegeven.
Hierin is nu de mogelijkheid voor AMD Fidelity FX "super resolution" aanwezig.
Ook is er een behoorlijke slag geslagen in de optimalisatie van CSP.
Zonder Fidelity FX kreeg ik er al tussen de 8 en 15 fps bij op mijn RX590.
Lijkt ook inde praktijk een hele goede update te zijn voor zover ik nu kan zien en ervaar.
Fidelity FX lijkt ook goed te gaan, beetje proberen wat een goede instelling is voor scherm en voor VR
Ps. CSP rain is, en blijft voorlopig, alleen via Patreon versies te krijgen.
Ciao
Oudere jongere
Weten jullie of VR variable rate supersampling werkt als je het via nvidia inspector toestaat? Mijn gpu is niet snel genoeg om het hele spel te supersamplen en de aliasing op bomen en de vangrail is in het midden van het blikveld toch wel storend.
Mechwarrior Online: Flapdrol
Is het een groot verschil? Ben van plan dezelfde overstap te maken.haarbal schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 11:42:
Na anderhalf jaar assetto corsa weer eens geprobeerd nu ik de cv1 heb ingeruild voor een reverb g2
Join anders onze discord dan is er vast wel iemand die julkie het antwoord kan geven... meeste tweakerleden die nig ac en acc speken zitten bij fastlane...
Discord.. https://discord.gg/hYWGm4nr3R
De scherpte binnen de (merkbaar kleine) sweetspot is enorm veel hoger en je moet je best doen om nog iets van screendoor of individuele pixels te zien. Ook niet zo gek met 3,6x de resolutie (qua rauwe specs) en normale pixel layout in plaats van pentile in de cv1, waardoor het effectief misschien eerder richting de 5x zou hoge resolutie is.multynoob schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 16:43:
Is het een groot verschil? Ben van plan dezelfde overstap te maken.
Verder ben ik niet onder de indruk. Cv1 voelde degelijker en gebruiksvriendelijker.
Mechwarrior Online: Flapdrol
https://beta.simracing.gp/events/nBZYO4OH27UnhrWZhn_oN
Mocht je nog niet op simracing.gp zitten dan moet je je eerst even registreren (kan via dezelfde link) uiteraard
www.simsport-racing.com
Vanavond een unieke race in ol' school AC .. Le Mans in het donker .. (normaal in ACC, niet in AC!) en met LMP1 wagens versus Supercars .. straatautos maar wel focking snel. Geen idee hoe dat gaat aflopen
Laten we er maar vanuit gaan dat het op rolletjes loopt !!
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
en omdat het kan, laten we Zandvoort eens proberen GO MAX

Forza Ferrari !!

[ Voor 5% gewijzigd door Alfa Novanta op 05-09-2021 00:07 ]
We gaan een tcr kampioenschap houden bij fastlane. We hebben al 17 deelnemers dus wees er snel bij.
Inschrijving geopend! (Tot 5 Oktober)
Fastlane AC TCR kampioenschap 2021
Regels:
7 Race dagen (14 races) waarvan de beste 12 tellen (2 schrap races).
Race dag: Vanaf Maandag 11 Oktober elke twee weken.
Circuits worden na 28 September erbij gezet naar aanleiding van de resultaten van de poll.
Auto's: WTCR_2020 - Audi RS3 LMS TCR '20, Volkswagen Golf GTi TCR '20, Peugeot 308 TCR '20, Cupra TCR '20, Honda Civic Type R FK7 TCR '20, Hyundai I30 N TCR '20.
https://krakenfiles.com/view/XX1z5AgR6o/file.html
1 auto voor het gehele seizoen.
Om de setup makkelijk te maken zullen er een aantal settings voor alle auto's gelijk zijn en niet aangepast kunnen worden.
Wat kan aangepast worden: Bandenspanning, Brandstof, Achtervleugel, Camber, Toe-in/uit, ARB's, veerspanning en rijhoogte.
Liveries: Eigen liveries zijn te maken en voor 5 Oktober aan te leveren bij Jason Boring. Deze worden verzameld en dan als download pakket aangeboden vanaf 8 Oktober.
We hebben 32 plekken beschikbaar. Als je je aanmeldt dan verwachten we ook dat je je best doet om zoveel mogelijk races mee te doen.
TC: Toegestaan
ABS: Toegestaan
Verplichte pitstop: Nee
Brandstof Verbruik - 100%.
Banden Slijtage - 100%
Schade - 70%. Hiermee kun je na kleine tikken zonder veel problemen doorrijden, maar grotere fouten gaan schade opleveren.
We rijden 2x een sprint inclusief ballast en de rest van de orginele tcr regels..
Dus als je zin heb je bent van harte welkom.
Cheers...
Discord: https://discord.gg/bRtRPXfe42
Edit: 21 deelnemers
heb je ook plaatjes/filmpjes van de mod? ik kan m niet vinden. Kun je de post wat mee opleuken.PRM2D4 schreef op woensdag 29 september 2021 @ 07:05:
Voor de Assetto corsa liefhebbers die van tcr houden..
We gaan een tcr kampioenschap houden bij fastlane. We hebben al 17 deelnemers dus wees er snel bij.
Fastlane AC TCR kampioenschap 2021
Auto's: WTCR_2020 - Audi RS3 LMS TCR '20, Volkswagen Golf GTi TCR '20, Peugeot 308 TCR '20, Cupra TCR '20, Honda Civic Type R FK7 TCR '20, Hyundai I30 N TCR '20.
wel crap dat de Alfa er niet bij zit en mijn agenda zit al mega vol met races

[YouTube: Assetto Corsa * WTCR 2018 v2.0 [free download]]
[ Voor 11% gewijzigd door Alfa Novanta op 29-09-2021 10:27 ]
Ja sorry kerel, maar die alfa en lynk waren van andere maker dan de rest en waren net wat sneller dan de rest en zagen er ook minder gelikt uit.. maar het pakket wat gewoon gelijkwaardig js van maki en delphinsky is echt genieten.... daar hoeft echt geen alfa of lynk bij 🤪🤣Alfa Novanta schreef op woensdag 29 september 2021 @ 10:14:
[...]
heb je ook plaatjes/filmpjes van de mod? ik kan m niet vinden. Kun je de post wat mee opleuken.
wel crap dat de Alfa er niet bij zit en mijn agenda zit al mega vol met races
[YouTube: Assetto Corsa * WTCR 2018 v2.0 [free download]]
Oja en qua plaatje uh ja had gekund maar als mensen willen zien hoe de autos eruit zien laat ze maar joinen.. kunnen ze gelijk mee dken dan wel ff testen..
Want dit wordt een super gaaf kampioenschap net als de dtm90 en de lmp3... en is ook mooie voorloper voor wat erna komt...
Cheers 👍🏻
Komt goed en wat je zegt de zin is belangrijkste...DeTjuk schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 09:24:
Moet nog even de auto's beter gaan testen, maar heb er wel zin in!
Heb er zelf ook zin in,.. al jaar geen kampioenschap gereden dus was blij dat we nu op maandag gaan rijden kan ik weer mee doen..
en we hebben nog 8 plekken over dus wie nog wil join fastlane!!!
Twijfel alleen beetje hoe actief ik kan zijn aangezien het nog steeds vrij hectisch kan zijn irl en aangezien ik de vorige keer er daardoor uit ben gezet of het zin heeft aan te melden?
Je kunt je gewoon aanmelden hoor, geen probleem, zie uitnodigingslink hierboven ergens of anders mij of @PRM2D4 even een DM sturen.krypto936 schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 21:10:
Oh fastlane bestaat dat nog?! Jaar geleden wel een paar keer mee gedaan ook op discord gezeten maar helaas door drukte op werk en andere zaken wat minder actief geweest en ben ik denk ik gekicked. Probeerde laatst contact (via pm in discord) te zoeken maar berichten kwamen niet aan dus dacht dat het niet meer bestond...
Twijfel alleen beetje hoe actief ik kan zijn aangezien het nog steeds vrij hectisch kan zijn irl en aangezien ik de vorige keer er daardoor uit ben gezet of het zin heeft aan te melden?
Ja dat bestaat zeker nog.. alleen er was een bot ingsteld die niet actieve leden kickte zo zijn er enkele gekicked dus grote kans dat je daarbij zat...krypto936 schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 21:10:
Oh fastlane bestaat dat nog?! Jaar geleden wel een paar keer mee gedaan ook op discord gezeten maar helaas door drukte op werk en andere zaken wat minder actief geweest en ben ik denk ik gekicked. Probeerde laatst contact (via pm in discord) te zoeken maar berichten kwamen niet aan dus dacht dat het niet meer bestond...
En qua actief mee doen als je mee rijd wat we wel als eis hebben 😁 en afentoe ff berichtje plaatst waarderen we.. want wat heeft het anders voor nut om bij een racecommunitie te gaan als je toch niet rijd???
Dus join de club en schrijf je lekker in bij ons tcr kampioenschap je heb nog enkele dagen.... en er is nog plek.
Cheers.
https://discord.gg/bRtRPXfe42
Gisteren de knoop doorgehakt en mijn auto gekozen voor het aankomende Fastlane TCR kampioenschap. Het is de Hyundai I30 geworden.PRM2D4 schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 10:52:
[...]
Ja dat bestaat zeker nog.. alleen er was een bot ingsteld die niet actieve leden kickte zo zijn er enkele gekicked dus grote kans dat je daarbij zat...
En qua actief mee doen als je mee rijd wat we wel als eis hebben 😁 en afentoe ff berichtje plaatst waarderen we.. want wat heeft het anders voor nut om bij een racecommunitie te gaan als je toch niet rijd???
Dus join de club en schrijf je lekker in bij ons tcr kampioenschap je heb nog enkele dagen.... en er is nog plek.
Cheers.
https://discord.gg/bRtRPXfe42
Zijn er al leuke skins gemaakt @PRM2D4 ?
Ok goede keuze,...DeTjuk schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 09:27:
[...]
Gisteren de knoop doorgehakt en mijn auto gekozen voor het aankomende Fastlane TCR kampioenschap. Het is de Hyundai I30 geworden.
Zijn er al leuke skins gemaakt @PRM2D4 ?
En ja ze zijn er vol op mee bezig... zelfs de crew en engineers en banner worden aangepakt... 🤪😁🏁
/f/image/A2u9odqvOIetPDWt3BgFIjBG.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/6RXBvgImzg464nQ0z6a09EJh.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/XrnsPGDTu0bHakqiaS3ZK07P.png?f=fotoalbum_large)
👍🏻🤘🏻
Edit: 25 rijders en vanavond is de openings race,...
[ Voor 21% gewijzigd door PRM2D4 op 11-10-2021 18:57 ]

ghehehe ... met een 1:43:039 en slechts de 5e tijd vs een 1:42:282 van Arjan en 1:42.702 van Patrick met nog 25 seconden op de klok en op benzinedampen begonnen aan een ultieme laatste poging tijdens de kwalificatie gisteren ... mooie lap al zeg ik het zelf!
Laatste poging qualy lap:
wel jammer dat de server toen crashte en er niet geraced werd en we de qualy weer opnieuw moeten doen
[ Voor 10% gewijzigd door Alfa Novanta op 12-10-2021 10:32 ]
Gelukkig waren er velen die gewoon bleven en we bssloten hadden om een practice als race neer te zetten en dan zonder punten,...
Was zeer leerzaam en zeker gezellig.. alles is nu wel 2 weken opgeschoven dus dan poging 2 en hopelijk dat er nkg wat leden bij komen.
Dus wie nog wil je kan je nog inschrijven er zijn nog 6 plekken van de 32 over dus wees snel het kan nog tot de 21e...
Cheers.
Vanavond de retry!
Er is weer een funrace morgen bij fastlane..
FUN SERVER
Date: 30-10-2021
Auto: Donkervoort d8 gt4
https://krakenfiles.com/view/RiMFfj8nUG/file.html
Baan: Acopone Raceway
https://www.racedepartmen...ds/acopone-raceway.40661/
Practice: 19.30 75 min
Qualify: 20.45 15 min
Race: 21.00 2x20 min [Reverse Grid]
Lapstats: http://138.201.249.29:17589/lapstat
Discord : https://discord.gg/zrq2vyGs
Maar we starten snel weer een nieuw kampioenachap waar je ook aan mee kan doen mocht je willen..
Dit zal al een porsche cup worden dus als je zin heb join fastlane..
Zie discord https://discord.gg/zrq2vyGs
[ Voor 4% gewijzigd door PRM2D4 op 29-10-2021 19:29 ]
https://www.simracing.gp/tcr-virtual
[ Voor 22% gewijzigd door Harry Nak op 07-11-2021 22:47 ]
ow god ... ja die was er ook nog.Harry Nak schreef op zondag 7 november 2021 @ 22:47:
Iemand die nog meedoet met het officiële TCR Virtual kampioenschap?
Was dat niet dat fiasco btw? wordt dat nog wat ?
Ja, klopt.Alfa Novanta schreef op maandag 8 november 2021 @ 12:20:
[...]
ow god ... ja die was er ook nog.
Was dat niet dat fiasco btw? wordt dat nog wat ?
Problemen met van alles, maar ja, wel 10.000 euro te winnen en een rondje in een TCR auto.
Nope die mod is echt niet heel relaxed...Harry Nak schreef op zondag 7 november 2021 @ 22:47:
Iemand die nog meedoet met het officiële TCR Virtual kampioenschap?
Ze hebben hem zo laag gemaakt in physics dat ook mensen met een low budget pc het kunnen spelen..
Maar daardoor de high budget gamers het afweren...
Zonde maar goed we rijden bij fastlane ons eigen tcr kampioenschap wel..
Rijd jij wel dan met dat virtua tcr kampioenschap mee??
Cheers.
Het British Touring Car Championship oftwel BTCC
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ULKdidjII4izrIY7j6aT3nBf.jpg?f=user_large)
Het kampioenschap start 18 November 2021, 19:30 NL tijd.
De volgende BTCC autos zijn beschikbaar:
Alfa Romeo Giulietta
Audi RS3
BMW 125i M
Ford Focus
Honda Civic
Toyota Avensis
Schema:
Round 1 | Brands Hatch 18-11-2021 19:30 [GMT+1]
Round 2 | Thruxton 02-12-2021 19:30 [GMT+1]
Round 3 | Croft 16-12-2021 19:30 [GMT+1]
Round 4 | Knockhill 06-01-2022 19:30 [GMT+1]
Round 5 | Oulton Park 20-01-2022 19:30 [GMT+1]
Round 6 | Snetterton 03-02-2022 19:30 [GMT+1]
Aangezien de meeste content mods zijn, hebben we het makkelijk voor je gemaakt. Als je onze sync tool installeert, dan worden alle mods voor je geinstalleerd.
Mocht je dit toch handmatig willen doen, alle links worden op de website getoond.
Voor meer details en registratie : https://www.racingleague.net/Season/Details?sid=9
:strip_exif()/f/image/bh7VZmZwUZPijvhPMlGTY0Rx.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik ga het in ieder geval wel proberen. Er zijn inderdaad heel veel goede coureurs die de neus ervoor ophalen, dus meer kansen voor mij.PRM2D4 schreef op maandag 8 november 2021 @ 16:02:
[...]
Nope die mod is echt niet heel relaxed...
Ze hebben hem zo laag gemaakt in physics dat ook mensen met een low budget pc het kunnen spelen..
Maar daardoor de high budget gamers het afweren...
Zonde maar goed we rijden bij fastlane ons eigen tcr kampioenschap wel..
Rijd jij wel dan met dat virtua tcr kampioenschap mee??
Cheers.
Hoe vind je de physics tussen Raceroom en AC eigenlijk?
ik rijd geen Raceroom ik rijd alleen AC en met Content manager en Pure 3.2 is het een genot om te spelen waar velen games nog wat van kunnen lerenHarry Nak schreef op maandag 8 november 2021 @ 19:05:
[...]
Ik ga het in ieder geval wel proberen. Er zijn inderdaad heel veel goede coureurs die de neus ervoor ophalen, dus meer kansen voor mij.
Hoe vind je de physics tussen Raceroom en AC eigenlijk?
zeker met al die mods wb banen en auto's geeft mij nog voldoende plezier...
En succes met je deelname,...
wij hebben zojuist Assen north gereden was weer super gezellige avond met 19 man opkomst en 3 afzeggingen helaas, maar mocht de pret niet drukken... dus als je keer zin heb mee te rijden zowel fuin of kampioenschap je bent welkom,..
na de tcr gaan we een porsche cup kampioenschap doen,.
Cheers!
Fastlane FUN SERVER
Password: Welcome!
Date: 17-11-2021 en 20-11-2021
Auto: ACMC Subaru Impreza Time Attack:
https://mega.nz/file/klF3...-X2CATJ2iWo6Ul2pq-mdJJZ50
Baan: Silverstone Classic 90's
https://drive.google.com/...fxVqiB7k2XCv22BcSP8Z/view
Practice: 19.30 75 min
Qualify: 20.45 15 min
Race: 21.00 1X60 min
Alfa Novanta in "[PC] Assetto Corsa Competizione"
[ Voor 167% gewijzigd door Alfa Novanta op 20-11-2021 00:13 ]

zojuist geregistreerd voor de komende racesMarc Dieters schreef op maandag 8 november 2021 @ 16:06:
Schrijf je nu in voor een van de meest spectaculaire race klassen in Europa.Het British Touring Car Championship oftwel BTCC
[Afbeelding]
Alfa Romeo Giulietta
Audi RS3
BMW 125i M
Ford Focus
Honda Civic
Toyota Avensis
Schema:
Aangezien de meeste content mods zijn, hebben we het makkelijk voor je gemaakt. Als je onze sync tool installeert, dan worden alle mods voor je geinstalleerd.
Mocht je dit toch handmatig willen doen, alle links worden op de website getoond.
Voor meer details en registratie : https://www.racingleague.net/Season/Details?sid=9
[Afbeelding]
Brands Hatch helaas moeten missen .. jammer want echt mijn baan

http://138.201.249.29:17584/championship
Doe je goed kerel,... zal je nog eens voor laten haha nee gekheid je doet goede zaken...Alfa Novanta schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 00:18:
Goede zaken gedaan in de TCR cup, sta zowaar aan de leiding
http://138.201.249.29:17584/championship
En dit is wel een gaaf kampioenschap zo toch. Hoop dat je dit volhoudt 👍🏻
Je heb in ieder geval een mooie zakje ballast bij je... op naar de 50kg??
Cheers.
AC gaat mij altijd nog goed af, ook fwd's... icm Tor Poznan wordt smullen.PRM2D4 schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 15:48:
Doe je goed kerel,... zal je nog eens voor laten haha nee gekheid je doet goede zaken...
En dit is wel een gaaf kampioenschap zo toch. Hoop dat je dit volhoudt 👍🏻
Je heb in ieder geval een mooie zakje ballast bij je... op naar de 50kg??
Cheers.
Brno is trouwens ook legendarisch! Misschien kunnen we die er nog aan vastplakken als de animo blijft
:strip_exif()/f/image/6zMnynWFa08lsRrmAYlazWTC.jpg?f=fotoalbum_large)
Vraag. Het valt me nu pas op dat er een BMW tussen staat. De rest is FWD lijkt mij en de BMW is RWD correct? Dan is dat toch een hele andere auto om me te rijden? Hoe kan dat binnen 1 klasse gelijkwaardig zijn?Marc Dieters schreef op maandag 8 november 2021 @ 16:06:
Schrijf je nu in voor een van de meest spectaculaire race klassen in Europa.Het British Touring Car Championship oftwel BTCC
[Afbeelding]
Alfa Romeo Giulietta
Audi RS3
BMW 125i M
Ford Focus
Honda Civic
Toyota Avensis
Edit: het schijnt gewoon te kunnen
[ Voor 7% gewijzigd door Alfa Novanta op 23-11-2021 20:21 ]
Brno ook zeker gaaf,... maar moet even kijken idd of het animo zo blijft want we hebben ook weer nieuwe leden erbij die ook mee willen doen. En om die halverwege een kampioenachap toe tevoegen lijkt me niet handig..Alfa Novanta schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 18:55:
[...]
AC gaat mij altijd nog goed af, ook fwd's... icm Tor Poznan wordt smullen.![]()
Brno is trouwens ook legendarisch! Misschien kunnen we die er nog aan vastplakken als de animo blijft![]()
[Afbeelding]
maar ik zal eens polsen.. en anders hebben we nog zat andere mods die we kunnen inzetten.
Kreeg gister al goede feedback over een openwheeler aprilia griiip...
Of een posche cup
Maar zoals gezegd zal is polsen wat de rest wil. Want dit is een mooie club zo om samen te racen...
Cheers.
Misschien moeten we ons daar niet zo druk om maken. Er zijn 10 races, rij je er 9 prima, rij je er 6 ook prima maar dan kom je vast niet zo hoog. Meesten boeit dat niet zo, maar misschien worden ze zo wel getriggered volgende keer eerder aan te haken.PRM2D4 schreef op woensdag 24 november 2021 @ 07:12:
Brno ook zeker gaaf,... maar moet even kijken idd of het animo zo blijft want we hebben ook weer nieuwe leden erbij die ook mee willen doen. En om die halverwege een kampioenachap toe tevoegen lijkt me niet handig..
Vind wel dat ze minimaal x ronden hebben moeten rijden op de server, zodat ze de auto en baan goed genoeg kennen.
Ik maak me er niet zo druk om jij ook niet maar we rijden met meerdere. Maar komt heus goed.Alfa Novanta schreef op woensdag 24 november 2021 @ 08:42:
[...]
Misschien moeten we ons daar niet zo druk om maken. Er zijn 10 races, rij je er 9 prima, rij je er 6 ook prima maar dan kom je vast niet zo hoog. Meesten boeit dat niet zo, maar misschien worden ze zo wel getriggered volgende keer eerder aan te haken.
Vind wel dat ze minimaal x ronden hebben moeten rijden op de server, zodat ze de auto en baan goed genoeg kennen.
En die valid laps hebben we al staan in de race rules en als mensen die valid laps niet hebben en ze veroorzaken problemen ja dan melden we dit wel ff aan die persoon.
Ook ben ik van mening om vaker een funrace te pakken of een trainingsavond om ook aan elkaar te wennen.. want op croft zat ik achter yanniek tot ik best dichterbjj kwam ik een mega slipstream had en hij dus blijkbaar op 1 punt eerder remde dan ik,. Resultaat ik moest uitwijken om geen crash te hebben en verloor daarmee 4 plekken helaas.
Dus ja,.. het blijft een hobby maar best klote als zoiets gebeurd.
Cheers.
En als extra;.... mega veel gratis car en track mods en twee 24/7 server met fun races en kampioenschappen en gegarandeerd gezellige race avonden,... een betere black friday deal krijg je echt nergens... behalve bij FastLane SimRacing
join at: https://discord.gg/pKmyPrCK
ééntje uit de oude doos !!
Oew vanavond Thruxton! Nog nooit gereden. Spannend!Marc Dieters schreef op maandag 8 november 2021 @ 16:06:
Schrijf je nu in voor een van de meest spectaculaire race klassen in Europa.
Schema:
[Afbeelding]
Is er ook een Discord ofzo? Of hoe hebben jullie onderling contact? gevonden
Welke tijden worden er gereden?
beetje in een hurry, nu hopen dat de mods het gaan doen!
Ja... uuh.. nee dus

Server issues... Iets met een checksum error bij joinen v.d. server, waar iedereen last van had..
Nu wordt deze race verplaatst naar een latere datum..
Was desondanks zeker gezellig! Leuk dat je er was
[ Voor 16% gewijzigd door MTFDarkEagle op 03-12-2021 08:42 ]
Gegroet! Lukas
btw is die Lukas zo'n alien met zijn 7:03:511 op de ring?? .. kom ik aan met mijn 7:12
@DefiniteTmn nu jij!
[ Voor 6% gewijzigd door Alfa Novanta op 03-12-2021 09:17 ]
Van het weekend zal ik eens kijken wat ik kan bereiken daar hahaAlfa Novanta schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 09:16:
@MTFDarkEagle geeft niet, shit happens. Wel heel apart, aangezien de practice server het prima deed.
btw is die Lukas zo'n alien met zijn 7:03:511 op de ring?? .. kom ik aan met mijn 7:12
@DefiniteTmn nu jij!
Is wel een lastige combinatie denk ik, gezien de auto ook weer niet bijster snel is geloof ik
i7 6700K, GTX 1070, 16GB DDR4 | Fanatec CSL Elite Base + LC, Thrustmaster TH8A, Oculus Rift
Ja idd - de practice server deed het prima... Maar, het lek is boven water gelukkigAlfa Novanta schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 09:16:
@MTFDarkEagle geeft niet, shit happens. Wel heel apart, aangezien de practice server het prima deed.
@DefiniteTmn nu jij!

Haha per definitie ben ik GEEN alien haha!
Van 't weekend ga ik nog eens wat rondjes rijden.. Dit rondje reed ik met m'n Formula stuur en die is niet echt handig (pun intended
Vind de combi wel echt tof
De 2-eleven is mijns inziens absoluut een hele leuke auto om rond de Schleife te gooien.
Gegroet! Lukas
was het idd een skin probleem?MTFDarkEagle schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 10:14:
Ja idd - de practice server deed het prima... Maar, het lek is boven water gelukkig
ow .. jij bent die Lukas gast?!Haha per definitie ben ik GEEN alien haha!
wat heb je aan de setup gedaan om zo snel rond te komen? don't tell me dat het default wasVan 't weekend ga ik nog eens wat rondjes rijden.. Dit rondje reed ik met m'n Formula stuur en die is niet echt handig (pun intended![]()
) voor deze auto/circuit combi..
Vind de combi wel echt tof
De 2-eleven is mijns inziens absoluut een hele leuke auto om rond de Schleife te gooien.
Nee, geen skin probleem. Was iets in een anti-cheat dinges gebeuren of zo.
Gelukkig voor jou, was niet default[...]
wat heb je aan de setup gedaan om zo snel rond te komen? don't tell me dat het default was
Heb alleen de band druk goed/beter gezet.. Voor de rest niet aangezeten

#Edit: oh ja, en TC uitgezet
[ Voor 3% gewijzigd door MTFDarkEagle op 03-12-2021 10:36 ]
Gegroet! Lukas
En idd, hij is vrij los op de weg.. Beetje glibberen en glijden

Gegroet! Lukas
Gegroet! Lukas
Combi is dus als volgt:
Fastlane FUN SERVER [TIME ATTACK]
Password: Fastlane
Date: xx-12-2021 en xx-12-2021
Auto:
Opel Kadett Blasl C-Coupe 16V https://krakenfiles.com/view/8jC0Y5CwPq/file.html
Subaru 4x4 Time Attack 2019: https://krakenfiles.com/view/L3D5AXjgW1/file.html
Ford Super Van: http://www.mediafire.com/...e-v0.5b-DRD-test.rar/file
Baan: Nordschleife standaard in kunos
Server open 24/7 voor de komende 2 weken en als het animo er is nog wel wat langer!!!
dus wees welkom doe je ding en wees welkom bij ons op discord: https://discord.gg/uSngCycX
[ Voor 4% gewijzigd door PRM2D4 op 04-12-2021 17:11 ]
Ga de Opel en Subaru beide eens proberen.
dat rijden we hier ook Nard,...Card Nox schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 16:45:
Ik rij enkel ACC GT3 (en af en toe GT4) dat ik wel zin heb in een klein verzetje.
Ga de Opel en Subaru beide eens proberen.

[ Voor 19% gewijzigd door PRM2D4 op 04-12-2021 17:13 ]
[ Voor 15% gewijzigd door Card Nox op 04-12-2021 21:15 ]
cheers en leuk dat je even mee reed misschien tot andere keer.

wat een mega race was dit zo close alles op 1.35 in de top 10 niet normaal..
heb echt een zeer leuke avond gehad en was echt close racen,..
jammer van de 2e race met reverse grid,.. maar goed ik had een aardige start en na de crash lag ik 15e kon mooi terug komen,. tot ik niet gezien werd door andre.. maar goed uiteindelijk toch nog 5e geworden in totaal dus mag niet klagen.
en ga morgen ff je replay kijken kerel,. Top!!
Volgende race wordt op atlanta motorsport park en die staat weer gereed dus tot dan!!
Cheers
Dus Jantje huilt

gelukkig hebben we nog een aantal races te gaan..
inmiddels is ook bekend wat we hierna gaan doen en dat is een kampioenschap met de Radical SR3
dus voor wie ook mee wilt doen met dit geweldige kampioenschap met deze dijk van een auto,... zou ik zeggen schrijf je in bij onze discord en we zien je snel op de baan
gegarandeerd succes,.. binnen onze community zijn al veel leden die er naar uitkijken, dus de grid zal gevuld zijn.. dus wacht niet te lang...
heb hem trouwens ook op de green hell gezet dus als je ff wilt oefenen met 3 andere bakken waarvan je het bestaan denk niet eens wist,... is dit je kans
Cheers!
[ Voor 4% gewijzigd door PRM2D4 op 08-12-2021 00:03 ]
Welke Supervan is het trouwens? Er zijn 3 versies gebouwd
Supervan 1
Supervan 2
Supervan 3
Anders kom je ook ff rondje doen..
Cheers.

Slechts 5e tijdens qualy, in de race meerdere malen schuin geduwd en ingehaald, toch weer teruggekomen en 3e gefinished. En dan de 2e race, reversed grid! Vanaf 14e plek gestart, Eric op de kont .. na T1 al 7e ofzo en toen stuivertje wisselen met Eric, dan weer Arjan, dan weer Eric .. en toen het ultieme gevecht op het einde ..

kranig geweerd @PRM2D4 !!! Mooi gevecht! Goed verdedigd. Jammer van wat foutjes, waardoor ik er bij komen kon en uiteindelijk in T1 voorbij kwam, in de laatste ronde!! (zou Max trots zijn!?
Wel jammer dat je met Eric op de vuist ging .. als je ertussen was gegaan was je wellicht 3e geëindigd. Jammer van die spin .. zonde

Ja me banden waren beetje op aan het gaan dus ja,.. maar goed logisch dat je er langs ging en ik ging niet op de vuist met hem ik had hem nooit daar verwacht,.. sowieso had die ook even kunnen wachten tot volgende punt want ik laat iedereen er toch altijd langs die sneller is, maar ik kreeg via crewchief te horen stay on your line net nadat jij er langs was en zag ook geen rood pijltje van de radar,..en ineens zat hij en ja ik zei het nog tot 2x aan toe, maar helaas door dat gekwek op de voice had hij hem gemute dus hoorde hij me niet. Maar goed het zij zo,.. vond wel dat er velen zeer agressief reden dit keer, maar kan zijn vanwege de baan.Alfa Novanta schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 10:06:
HOLY CRAP ... wat een race, wat een avond!!!![]()
Slechts 5e tijdens qualy, in de race meerdere malen schuin geduwd en ingehaald, toch weer teruggekomen en 3e gefinished. En dan de 2e race, reversed grid! Vanaf 14e plek gestart, Eric op de kont .. na T1 al 7e ofzo en toen stuivertje wisselen met Eric, dan weer Arjan, dan weer Eric .. en toen het ultieme gevecht op het einde ..
[YouTube: [Alfa Novanta LIVE] FLSR AC WTCR Cup @ Atlanta Motorsport Park 🇺🇸 2x20 min reversed grid. LIVE !!]
kranig geweerd @PRM2D4 !!! Mooi gevecht! Goed verdedigd. Jammer van wat foutjes, waardoor ik er bij komen kon en uiteindelijk in T1 voorbij kwam, in de laatste ronde!! (zou Max trots zijn!?)
Wel jammer dat je met Eric op de vuist ging .. als je ertussen was gegaan was je wellicht 3e geëindigd. Jammer van die spin .. zonde
maar goed zie je wel weer op de baan voor nu im off,.. ciao!
Hahaha vet! Ik ben bijAlfa Novanta schreef op donderdag 23 december 2021 @ 21:48:
Heej @DefiniteTmn nieuwe uitdaging op de Nordschleife
[YouTube: Claas Xerion 5000 Trac VC: Wir fahren Nordschleife! [engl. subtitles] Fast Lap | auto motor & sport]
@PRM2D4 is hier al een mod van?
i7 6700K, GTX 1070, 16GB DDR4 | Fanatec CSL Elite Base + LC, Thrustmaster TH8A, Oculus Rift
Nu speel ik wel eens F1 2020 en daar weet ik wel dat Mercedes en Red Bull de beste auto's hebben, maar hoe zit dat bij ACC ? Ik weet bijgod niet wat een goede auto is voor een newbie
Speel met controller, probeer altijd de basis uit te hebben (ABS etc.) maar heb wel line assist aan staan zodat ik weet hoe hard ik door de bochten kan gaan. Sindskort ook op schakelen ipv automaat.
En zijn sommige DLC's de moeite waard?
Ter land, ter zee en in de kroeg
Probeer de Ferrari eens, of de Lexus, die kun je als beginnend ACC coureur met een controller redelijk onder controle houden denk ik. De Porsche wordt wel een uitdaging, die breekt achter nogal snel uit als je gaat liften. Verder is het ook een kwestie van smaak en voorkeur. De nieuwe BMW is bijvoorbeeld ook best stabiel en snel, maar geeft mij weinig voldoening.Christiano007 schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 14:06:
Ik heb ACC gekocht op de PS5 omdat hij in de aanbieding was.
Nu speel ik wel eens F1 2020 en daar weet ik wel dat Mercedes en Red Bull de beste auto's hebben, maar hoe zit dat bij ACC ? Ik weet bijgod niet wat een goede auto is voor een newbie![]()
Speel met controller, probeer altijd de basis uit te hebben (ABS etc.) maar heb wel line assist aan staan zodat ik weet hoe hard ik door de bochten kan gaan. Sindskort ook op schakelen ipv automaat.
Verder hoeven ABS en TC niet uit op een GT wagen, het zit er niet voor niets op. Je kunt hier mee gaan spelen naar gelang je banden opwarmen (grip toeneemt) en/of de baan opdroogt etc. Een raceline op de weg projecteren is nu juist weer iets wat je m.i. wel zo snel mogelijk uit zou moeten zetten
i7,GTX2070,32Gb,3x24",Rift-s, Fanatec CSL-elite&DD
TC en ABS zijn je vrienden!Christiano007 schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 14:06:
Ik heb ACC gekocht op de PS5 omdat hij in de aanbieding was.
Nu speel ik wel eens F1 2020 en daar weet ik wel dat Mercedes en Red Bull de beste auto's hebben, maar hoe zit dat bij ACC ? Ik weet bijgod niet wat een goede auto is voor een newbie![]()
Niet voor niets gaat juiste de GT3 klasse enorm goed bij de wedstrijden en word er steeds minder gereden met GTE en is de DTM zelfs getransformeerd naar GT3.
Beste auto's zijn er wel, de BMW bijvoorbeeld.
Maar die vraagt wel goeie stuurmanskunst als je op de limiet rijdt.
Ferrari is dan een stukje relaxter.
Maar je moet er onder ALLE omstandigheden rekening mee houden dat het GEEN F1 is.
Waar dat echt een game is, is ACC meer een simulator.
en dingen als racelines zou ik snel uitzetten, er zijn zoveel lijnen mogelijk door bochten...
/edit
ohw... ik zie net dat je post in het AC topic, maar er is ook een ACC topic
raymondw in "[PC] Assetto Corsa Competizione"
[ Voor 6% gewijzigd door raymondw op 27-12-2021 12:10 ]
to linux or not ,that's my quest... | 5800X | 32GB 3800C15 | X570-Pro | 980 1TB | 7900XTX | PVoutput | Fiets