Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arkman
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 14-08 21:20
@Alfa90_Buttje Ja, dat eindeloos puzzelen is herkenbaar |:( echter niet met het gewenste resultaat.

Om een voorbeeld te geven: wanneer ik Tor Poznan opstart zie ik de vangrails als een malle flikkeren.

Ben benieuwd naar jouw settings, mijn inschatting is de de sleutel ligt in bepaalde AA-settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arkman
@phoentje ACC heb ik redelijk draaien op die slome bak van mij. Als ik jouw settings ga gebruiken, haal ik geen 45 fps meer, schat ik zo in, gezien jouw hardware.

45fps + windows motion smoothing, of hoe dat ook mag heten, werkt prima hier.

Naar je RF2-settings ben ik wel benieuwd, dat draait bij mij prima, maar er is altijd ruimte voor verbetering _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twijfels
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12-09 16:38
Gisteren heb ik mijn Fanatec DD1 gekregen als vervanging voor m'n CSW V2.5.
In ACC werkt ie perfect, echter in AC is de FFB super zwak (rondje Nordschleife kan ik met een vinger aan het stuur doen..). Heb alle recommended settings van Fanatec gehanteerd. Hij begon sowieso al niet lekker door na één minuut te rijden opeens helemaal geen FFB meer te geven.

Heb de ff post process ini file al verwijderd welke ik bij de CSW gebruikte maar dat heeft niet geholpen. FFBclip zowel aan als uit werkt ook niet.

Iemand de gouden tip met wat ik nog kan proberen? Googlen heeft me niet verder geholpen.
Drivers zijn up to date, pc is opnieuw opgestart in de tussentijd. Als niks helpt doe ik maar een volledige re-install, maar bij voorkeur niet natuurlijk:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PRM2D4
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 01-07-2023
Heren voor wie het leuk lijkt..

We gaan aankomende maandag en de zaterdag daarop een funrace houden bij fastlane met assetto corsa. Dit doen we elke week, maar wel met andere autos en banen.. en als je zelf ideeën heb laat ze ons weten we staan daar open voor.

Auto: opel calibra 4x4
Baan: zandvoort 2020
Download in fastlane discord
Discord: https://discord.gg/N8drgcM

Dus wil je mee doen check even onze discord lees de regels vooral die 1e en laatste zijn belangrijk 😁👍🏻

En wie weet zien we je daar wel verschijnen.

Cheers.

Edit,.. we rijden aankomende zaterdag trouwens op croft en doen een peugeot gti vs golf gti funrace,.. dus nogmaals heb je zin join us... 👈🏻

PEUGEOT GTI VS GOLF GTI:
Practice server 24/7 open.
Race server 19.00 open
Race server 20.10 quali
Race sever 20.30 race 2x20 reverse grid

[ Voor 34% gewijzigd door PRM2D4 op 20-08-2020 08:57 ]

• H-Alien
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-06 16:54
En mocht je niet tot maandag kunnen wachten dan is vanavond weer een funrace op SRHI, wemelt van de funraces _/-\o_ Vanavond Donnington met de Mazda Mx5 Cup, joinen via srhi.eu :)

www.simsport-racing.com

• PRM2D4
@H-Alien

Goed lezen kerel zie edit aankomende zaterdag rijden we ook gewoon dus hoeven ze niet tot maandag te wachten 👍🏻

Maar leuke klasse die mx5 hebben we 2 weken geleden ook gedaan was volle bak.. succes gegarandeerd.

Cheers.

• H-Alien
Nu vraag je wel heel veel van me ;) Maar zaterdag dus, had ik eerst staan, toen maandag...blijkt het toch zaterdag :D

www.simsport-racing.com

• PRM2D4
@H-Alien

Haha ja we doen er 2 per week,... 👈🏻👈🏻👍🏻

Cheers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Milan1NL
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 18-09 19:03
PRM2D4 schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 07:38:

We gaan aankomende maandag en de zaterdag daarop een funrace houden bij fastlane met assetto corsa. Dit doen we elke week, maar wel met andere autos en banen.. en als je zelf ideeën heb laat ze ons weten we staan daar open voor.

Discord: https://discord.gg/N8drgcM

Dus wil je mee doen check even onze discord lees de regels vooral die 1e en laatste zijn belangrijk 😁👍🏻

En wie weet zien we je daar wel verschijnen.

Cheers.

Edit,.. we rijden aankomende zaterdag trouwens op croft en doen een peugeot gti vs golf gti funrace,.. dus nogmaals heb je zin join us... 👈🏻

PEUGEOT GTI VS GOLF GTI:
Practice server 24/7 open.
Race server 19.00 open
Race server 20.10 quali
Race sever 20.30 race 2x20 reverse grid
Dus zaterdag de Peugeot en de golf? Leuke combi! Evt kom ik als het uitkomt!

AMD Ryzen 7 9700X | MSI GeForce RTX 3060 VENTUS 2X 12G OC (in 2026 upgraden) | Patriot Memory Viper Venom 2x16GB 6000Mhz | Corsair Force MP600 PRO LPX 2TB M.2 | Gigabyte GP-UD850GM PG5 V2.0 PSU | Gigabyte X870 EAGLE WIFI7 | Windows 11 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PRM2D4
@Milan1NL ja zeker leuke combi ren zo hebben we vele keren dit soort combinaties..

Elke keer weer wat anders en als je zelf een idee hebt gooi het in de groep..

En we zien je snel verschijnen dan,.. top 👍🏻

Cheers

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 21:05

Net nog even een introductie en instructie gemaakt voor de Ferrari Hublot 488 Challenge Evo esports event, voor wie de auto wil, en/of voor wie meedoen wil aan het event :)

6 september gaat het los op Spa Franchorchamps! *O*

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06:26
Ooh wacht dan moet ik op Spa gaan oefenen ipv Mugello 🤓

Afgelopen weken sws niks gereden(helaas)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
@paragon ah, jij hebt m ook gedownload? :)

Snap jij meer van die kwalificatie? Gemiddelde top zoveel over de 4 circuits?

[ Voor 6% gewijzigd door Alfa Novanta op 23-08-2020 23:00 ]

AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paragon
@Alfa90_Buttje ja stond al een tijdje op me te wachten, maar zie dat ik zwaar off pace ben ook met ook een 27er. Was eerst nog langzamer omdat de TC verkeerd stond ingesteld. Hoger is de minder TC. Maar vind het echt geen makkelijke auto om mee te rijden.

Q nog niet in verdiept...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PRM2D4
Het is idd een auto die je niet ff 1 2 3 de baan over trekt,... vooral het remmen is echt naar mijn idee niet ok.. het is net of je een remt op een natte dweil..

Verder ziet de mod er wel zeer gelikt uit. Hoop ook dat ze hem nog wel ff aanpassen qua remmen, maar vrees ergste..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alfa Novanta
Er schijnt onlangs een update voor de auto te zijn geweest, maar daar heb ik nog niet mee gereden. Maar met de eerdere versies reed men ook al 22'ers dus dan gaan die Aliens ook alleen maar harder. :')

De remmen zijn echt beroerd.. sommige bochten lijkt het wel redelijk, maar op andere momenten moet je echt vet vroeg remmen anders schiet je door. Ik denk zelf dat je de ABS omlaag moet schroeven voor betere remmen. Standaard staat die vrij hoog (qua ingrijpen) dus die zou je omlaag kunnen zetten (hogere waarde inderdaad).

En dan het onderstuur .. misschien moet de vleugel nog lager, maar door Eau Rouge vind ik hem nu al verschrikkelijk instabiel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paragon
Ok dus ABS moet ook omhoog om minder ABS te hebben? Ja die remmen en het onderstuur, maar goed te gewend aan GT3s zelf denk ik. Voor mij zou de rembalans ook een stuk naar achteren kunnen, maar helaas...

Eau Rouge is eng idd...

25er zie ik nog wel gebeuren,..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:54

jfeelders

Kwaliteit voor kwantiteit...

Hoe snel kregen jullie de link/code voor de Ferrari 488 Challenge Evo DLC toegestuurd? Ik heb de 14e geregistreerd en ook op die dag mijn email geverifieerd maar daarna is het stil gebleven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paragon
@jfeelders dag na m'n registratie(8aug)

Het is de welkomsmail.

[ Voor 24% gewijzigd door paragon op 25-08-2020 07:44 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PRM2D4

We hadden gisteren weer een volle grid met de calibra 4x4 op zandvoort. Dus wie dit ook wil mee maken,.. aankomende zaterdag doen we het nog eens keertje.

29 augustus 2020
Race: 2x25 reverse grid
Discord: https://discord.gg/N8drgcM

En volgende week maandag 31 augustus 2020 rijden we een eatc klasse. 👈🏻

Auto: Honda vs Renault
Baan: knutstrop

Beide server staan 24/7 open voor als je wilt oefenen..

Dus join fastlane en doe mee,... 👍🏻

Cheers.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alfa Novanta
@here beide (proef)(?) races hierboven gereden gister, en dat was DIKKE PRET!! :Y
Omg, die Calibra is machtig leuk om mee te rijden. Die 4x4 WERKT!! (voor de verandering itt de originele Kunos 155 V6 Ti die Kunos gesloopt heeft :N ). De baan is de originele Zandvoort, maar MET de nieuwe kombochten. Heel apart. Niet MEGA kombocht zoals Daytona, maar het heeft wel wat.

En Knutstorp .. omg, WAT EEN BAAN!! Een achtbaan, lekker knus, HELE krappe bochten, blinde bochten .. zo valt ineens de weg WEG terwijl er een hairpin achter ligt, echt oppassen dus! En dan is er deze bocht..

Afbeeldingslocatie: https://www.gtplanet.net/wp-content/uploads/2017/05/RaceRoom-Knutstorp-5-e1495199097965.jpg

Afbeeldingslocatie: https://www.snaplap.net/wp-content/uploads/2018/05/Ring-Knutstorp-1.jpg

in werkelijkheid (ingame dan) is hij nog 10x spannender!! Echt bizar ding.. :+

Nog een paar sfeerplaatjes O+

Afbeeldingslocatie: https://cdn1.snaplap.net/wp-content/uploads/2018/05/04093510/Ring-Knutstorp-panorama.jpg

Afbeeldingslocatie: https://live.staticflickr.com/3823/13690818493_2e90fc314f_b.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door Alfa Novanta op 25-08-2020 08:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• H-Alien
Die knuts ziet er wel tof uit ja!

www.simsport-racing.com

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PRM2D4
Heel mooi gezegd @Alfa90_Buttje die 4x4 was zeker gaaf en met een full grid was het echt een gave race.. en zeker dat je kuch kuch weer zonder prut zat in ronde 2 haha,.. maar wel.aardig dat we je allemaal ff een zetje hebben mogen gegeven en je zo toch de streep kon halen niet waar haha...

En die knutstrop gaat wat worden hoor.. zie er al naar uit dus tot maandag..

Cheers.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arkman
Ah, nu valt het kwartje wat betreft de term "Knutseldorp" op discord :)

Zandvoort met de calibra was een hele gave ervaring, vooral de kombocht in VR is spectaculair. :Y

En dat getril en gestuiter op de baan....., zaterdag toch maar ff het volume van de buttkickers wat dempen :X

Dialoog: "Zeg, zijn jullie aan het verbouwen?". "Nee, hoor, manlief is aan het racen....".

Leuk deelnemersveld ook, heel gemêleerd. "Aliens & Snails"

Uiteraard val ik zelf in die eerste categorie :Z O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PRM2D4
Arkman schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 07:12:
Ah, nu valt het kwartje wat betreft de term "Knutseldorp" op discord :)

Zandvoort met de calibra was een hele gave ervaring, vooral de kombocht in VR is spectaculair. :Y

En dat getril en gestuiter op de baan....., zaterdag toch maar ff het volume van de buttkickers wat dempen :X

Dialoog: "Zeg, zijn jullie aan het verbouwen?". "Nee, hoor, manlief is aan het racen....".

Leuk deelnemersveld ook, heel gemêleerd. "Aliens & Snails"

Uiteraard val ik zelf in die eerste categorie :Z O-)
Ja was zeker leuk veld... en zo heeft iedereen wat idd. Was overal op de baan wel een gevecht aan de gang,..

En ja die buttkickers zullen zeker mening mens wakker gemaakt hebben haha heb de mijne eigenlijk nog amper aan maar ga hier vd week toch ff na kijken. Want als het zoals je zegt sinpel in te stellen is met simhub moet het goed komen...

Maar goed we zien je zaterdag dan maar weer op zandvoort. Iedereen heeft nu beetje kunnen oefenen haha dus ga ik er vanuit dat we zatrrdag allemaal aliens zijn hahaha..

Cheers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arkman
Nou, zal wel "snailien" worden zaterdag .

En wat die buttkickers betreft: Simhub is echt een aanrader, maar heel simpel is het niet omdat je heel veel zaken kunt instellen qua feedback. Bijvoorbeeld als een van je banden de grip verliest. Je kunt dan allemaal thresholds instellen om het te tunen. Wat het weer complex kan maken.

Het is meer dan een gimmmick en kan echt nut hebben, zie het als extra info op de ffb van je stuur.

Hier nuttige info: R3m3d7's blog: Het gebruik van bass shakers (transducers/shakers/buttkickers)...

Op Youtube staan ook veel goede tutorials.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Milan1NL
Late rea. Maar was een erg leuke zaterdag avond. Ben ook zeer benieuwd op Knutseldorp 🤡🎉

AMD Ryzen 7 9700X | MSI GeForce RTX 3060 VENTUS 2X 12G OC (in 2026 upgraden) | Patriot Memory Viper Venom 2x16GB 6000Mhz | Corsair Force MP600 PRO LPX 2TB M.2 | Gigabyte GP-UD850GM PG5 V2.0 PSU | Gigabyte X870 EAGLE WIFI7 | Windows 11 Pro

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PRM2D4
@Arkman ja dat dacht ik dus eerst ook dat het beetje een gimmick was maar wat ik nu zie en lees had ik er ff wat meer tijd in moeten steken. Ff klein extern geluidskaartje kopen en dan maar is kijken wat er allemaal mee kan...

Want simhub gebruikte ik eigenlijk alleen voor info en keek er verder niet meer na. Zal nu wel gaan veranderen haha tnx.

@Milan1NL leuk om te lezen dat je het naar je zin had afgelopen maandag,... of was het toch zaterdag haha 😁😂 in ieder geval tof ook te zien dat je al naar knutseldorp uit kijkt,.. we hebben je er graag bij,.. en het gaat nog wat worden op die achtbaan.. deze moet je wel ff onder de knie krijgen en kan je niet zo instappen.. maar daarom zijn het ook fun races dat is prio 1,... fun!!!

Zie je snel weer op de baan,... 👍🏻

• Arkman
@PRM2D4 Mogelijk zit er op je mobo ook een onboard soundcard? Die kun je er prima voor gebruiken, mits hij al niet in gebruik is uiteraard. Werkt als een speer hier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Milan1NL
PRM2D4 schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 20:21:
@Arkman ja dat dacht ik dus eerst ook dat het beetje een gimmick was maar wat ik nu zie en lees had ik er ff wat meer tijd in moeten steken. Ff klein extern geluidskaartje kopen en dan maar is kijken wat er allemaal mee kan...

Want simhub gebruikte ik eigenlijk alleen voor info en keek er verder niet meer na. Zal nu wel gaan veranderen haha tnx.

@Milan1NL leuk om te lezen dat je het naar je zin had afgelopen maandag,... of was het toch zaterdag haha 😁😂 in ieder geval tof ook te zien dat je al naar knutseldorp uit kijkt,.. we hebben je er graag bij,.. en het gaat nog wat worden op die achtbaan.. deze moet je wel ff onder de knie krijgen en kan je niet zo instappen.. maar daarom zijn het ook fun races dat is prio 1,... fun!!!

Zie je snel weer op de baan,... 👍🏻
Was er alle 2 de dagen. 👍🏼

• PRM2D4
@Arkman uhm die zit inderdaad beetje vol maar komt goed heb nog wel iets om te gebruiken...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Infinchible
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 09:53

Infinchible

Woef!

Ik begin er nu ook een beetje in te komen. Ben echt nog een beginner, zit met mijn gaming chair op de laagste stand (geen wieltjes gelukkig), rugleuning naar achter, achter de Logitech Formula Force EX (jaartje of 15-20 oud? :D) en de Oculus Rift op mijn hoofd.
Ben vooral nog van alles aan het uitproberen en aan het ontdekken, vind het erg tof om touristenfahrten te rijden op de Nordschleife, daar een beetje netjes rijden en vooral niet botsen. Heb nu 14 uur in het spel zitten, mag nog wel wat meer bij.

Vanavond voor het eerst een rondje met de MX5 op de Nordschleife waar ik wel iets tevreden mee was, toevallig even de recorder aangezet. Stuur is nogal wiebelig, FFB in center moet ik nog even naar kijken denk ik. Staat wel behoorlijk stevig nu, bijna kramp in mijn handen. :+

Zou een G25 of G27 van Logitech nog veel schelen met de Formula Force EX qua gevoel voor wegligging? Ik ben nu toch wel serieus aan het kijken naar iets beters, maar geen idee wat ik zou kunnen verwachten hiervan.

Rondje Nordschleife:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skybiker
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-09 07:26
Mogguhh all, AC nu te koop voor een tientje, en nu ik dit draadje gevonden heb is het nog zeer actief als multiplayer.

Gewoon kopen dus, maar begreep dat er nog al wat andere dingen nodig zijn, manager e.d als ik het goed gehoord heb, vraagje aan jullie daar dit draadje van 482 pagina's wel erg veel is om door te lezen.

Hebben jullie tips over alle bijkomende zaken, leuke mods manager, instellingen, leuke online races, e.d

Ik hou wel van het rijden met open wheelers.

Ben nog niet heel ervaren (maar ook niet de langzaamste) en rij regelmatig op Iracing.

Mijn rig,

Fanatec base met v2 stuur en tripple 32inch screen setup.

Zie jullie vast wel op de baan als ik alles geïnstalleerd heb.

iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alfa Novanta
Infinchible schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 01:32:
Ik begin er nu ook een beetje in te komen. Ben echt nog een beginner, zit met mijn gaming chair op de laagste stand (geen wieltjes gelukkig), rugleuning naar achter, achter de Logitech Formula Force EX (jaartje of 15-20 oud? :D) en de Oculus Rift op mijn hoofd.
Ben vooral nog van alles aan het uitproberen en aan het ontdekken, vind het erg tof om touristenfahrten te rijden op de Nordschleife, daar een beetje netjes rijden en vooral niet botsen. Heb nu 14 uur in het spel zitten, mag nog wel wat meer bij.

Vanavond voor het eerst een rondje met de MX5 op de Nordschleife waar ik wel iets tevreden mee was, toevallig even de recorder aangezet.
Mazda 787B O+ En leuk hoe je die GT-R GT3 nog even achter je houdt in je MX5'je :+
Stuur is nogal wiebelig, FFB in center moet ik nog even naar kijken denk ik. Staat wel behoorlijk stevig nu, bijna kramp in mijn handen. :+
volgens mij zou je even kunnen kijken naar de minimum force setting. Die stond bij mij vrij hoog en veroorzaakte dat wiebelen rond de middenstand. Die kan gewoon op het allerlaagste, zodat je ook de kleinste nuances voelt.
Zou een G25 of G27 van Logitech nog veel schelen met de Formula Force EX qua gevoel voor wegligging? Ik ben nu toch wel serieus aan het kijken naar iets beters, maar geen idee wat ik zou kunnen verwachten hiervan.

Rondje Nordschleife:
[YouTube: Assetto Corsa // Nordschleife Touristenfahrten // Mazda MX5 Cup // Oculus Rift // no talk]
Ik heb nog een G27 met 3 pedalen en een loadcell in het rempedaal, mocht je op zoek zijn ;)
Echt een leuke upgrade waar je serieus snel mee kunt zijn..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PRM2D4
@rappejap en @Infinchible jullie zijn van harte welkom bij fastlane als jullie willen leren en uiteraard racen, want door veel te racen leer je het snelste..

Dus wees welkom op onze discord en wees niet bang we hebben een hele diverse groep rijders.. enige is lees even de regeld vooral de 1e en laatste regel zijn belangrijk.

https://discord.gg/h8kf2UX

Cheers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PRM2D4
Maandag 31 augustus 2020 rijden we een eatc klasse bij Fastlane,....

Is dit te te kort dag voor je dan doen we het 7-9-2020 gewoon nog een keer over en heb je nog een kleine week de tijd om te oefenen..

Want de servers staan 24/7 open..

Dus join en doe mee,... 👍🏻

Cheers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible

Infinchible

Woef!

PRM2D4 schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 14:47:
@rappejap en @Infinchible jullie zijn van harte welkom bij fastlane als jullie willen leren en uiteraard racen, want door veel te racen leer je het snelste..

Dus wees welkom op onze discord en wees niet bang we hebben een hele diverse groep rijders.. enige is lees even de regeld vooral de 1e en laatste regel zijn belangrijk.

https://discord.gg/h8kf2UX

Cheers.
Dankje! Heb me aangemeld! :)
Ben benieuwd inderdaad.
Alfa90_Buttje schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 12:20:
[...]

Mazda 787B O+ En leuk hoe je die GT-R GT3 nog even achter je houdt in je MX5'je :+

[...]

volgens mij zou je even kunnen kijken naar de minimum force setting. Die stond bij mij vrij hoog en veroorzaakte dat wiebelen rond de middenstand. Die kan gewoon op het allerlaagste, zodat je ook de kleinste nuances voelt.

[...]

Ik heb nog een G27 met 3 pedalen en een loadcell in het rempedaal, mocht je op zoek zijn ;)
Echt een leuke upgrade waar je serieus snel mee kunt zijn..
Die GT-R was gewoon lekker even met mij aan het spelen, maar vond het wel tof op zich. Merk wel dat ik wat meer fouten maak als er mensen in de buurt rijden, dus dat was mooi om te oefenen. :P
Die FFB settings zal ik nog even mee gaan spelen ja, die middenstand is nog niet zo erg trouwens, maar gehele FFB staat op dit moment best stevig.

Maar zou ik echt verschil merken tussen de FFB van Formula Force EX vs de G27?
Iemand toevallig in de buurt van Harderwijk die wel eens een demo wil geven? :+

Vanavond alvast wat proefrondjes gereden op Knutstorp, mocht ik morgenavond tijd hebben om te komen racen. Hoop het wel, want lijkt me superleuk om een keer te doen.
Nog wat filmpjes opgenomen en dit was een van de snellere rondes daarop, al is hij wel ontzettend slordig. Nog niet vaak met manual gereden moet ik eerlijk bekennen, maar moet er nu toch maar eens aan geloven.

[ Voor 13% gewijzigd door Infinchible op 30-08-2020 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PRM2D4
Morgen zaterdag dus 😁 5-9-2020 Rijden we een eatc klasse bij Fastlane,....

En aankomende maandag 7-9-2020 rijden we een renault.

Auto: Renault clio
Baan: modena
Race 2x25 reverse grid

Dus als jullie zin hebben join,....
Onze servers staan 24/7 open dus tijd zat om te oefenen.. 👍🏻

Discord entry:  https://discord.gg/N8drgcM

Cheers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phoentje
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Fastlane is dat weer nieuw?

Ryzen 9 5900x / Asus X570-PRO / G.Skill 3600 32GB / AMD 7900XTX / Samsung G9 49" / Fanatec Podium DD1 / Heusinkveld Sprint / McLaren GT3 Simracing-SetupGuide.com

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alfa Novanta

@phoentje Valt mee, is er al even. Raymond zijn eigen Discord. :)

En bij deze mijn onboard :) EPIC baan!! _O_

[ Voor 3% gewijzigd door Alfa Novanta op 05-09-2020 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phoentje
  • Niet online
Maar er is nu toch al srhi??

Ryzen 9 5900x / Asus X570-PRO / G.Skill 3600 32GB / AMD 7900XTX / Samsung G9 49" / Fanatec Podium DD1 / Heusinkveld Sprint / McLaren GT3 Simracing-SetupGuide.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PRM2D4
Klopt maar ik merkte dat vele die nog AC racen het plezier in racen miste en liever meer een nederlandse groep wilden.. en dat kon srhi niet bieden. En er waren nog wat andere zaken waardoor ik besloten heb er mee te kappen en fastlane te starten 😁

En daar gaan we voor fun en zonder al die "verplichtingen" in kampioenschappen en weet ik het wat... we rijden dus ook alleen funraces 2x per week en dan elke week een andere baan en auto...dus als je keertje lekker mee wilt doen op een maandag of zaterdag je bent welkom,...

[ Voor 11% gewijzigd door PRM2D4 op 06-09-2020 08:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PRM2D4
Na een zeer geslaagde raceavond gisteren op knutstrop is het alweer tijd voor de volgende twee funraces bij fastlane..

7-9-2020 en 12-9-2020
Race 2x25 reverse grid

En over 2 weken

14-9-2020 en 19-9-2020
Auto: Calibra 4x4 vs Alfa 155 4x4
Baan: Bathurst
Race 1x50

Onze servers staan 24/7 open dus tijd zat om te oefenen.. 👍🏻

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -Sander-
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:47

-Sander-

///M Powerrrrrr

Wat zijn de starttijden? En is het met of zonder quali?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H-Alien
Zekers, maar kan prima naast elkaar bestaan. Wij doen bijvoorbeeld geen wekelijkse AC funraces. En we zijn inderdaad een internationale mix van nationaliteiten :)

ACC loopt als een speer (kampionschap net gestart, vrijwel vol met 49 drivers = awesome! Funraces wekelijks). Animo voor AC kampioenschap was minder dus hebben we voor nu even on hold gezet. Plan is nu om waarschijnlijk maandelijks een thematische hotlap server te draaien met einde van de maand een fun race. Elke maand met 2 type wagens, een classic en een moderne, eind van de maand of 2 korte funraces met beide wagens of 1 lange race met 1 wagen.

www.simsport-racing.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• phoentje
  • Niet online
Hou het nu eens bij een enkele organisatie, blijf daar bij ipv de hele tijd iedereen elders onder te brengen en een maand later weer ergens anders
Kan je het toch zelf daar opzetten

[ Voor 10% gewijzigd door phoentje op 06-09-2020 13:28 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alfa Novanta

@phoentje zie pm ;)
-Sander- schreef op zondag 6 september 2020 @ 10:16:
Wat zijn de starttijden? En is het met of zonder quali?
moet je even op Discord kijken :)
rond 20:00 en met qualy.

[ Voor 91% gewijzigd door Alfa Novanta op 06-09-2020 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PRM2D4
phoentje schreef op zondag 6 september 2020 @ 13:14:
Hou het nu eens bij een enkele organisatie, blijf daar bij ipv de hele tijd iedereen elders onder te brengen en een maand later weer ergens anders
Kan je het toch zelf daar opzetten
Er zijn genoeg redennen om andere groepen te starten dat weet je zelf ook wel.

Succes met rf2 kerel 👍🏻😁

[ Voor 17% gewijzigd door PRM2D4 op 06-09-2020 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phoentje
  • Niet online
🤣

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PRM2D4
Voor wie vanavond zin en tijd heeft om te racen bij fastlane.

Race 2x25 reverse grid
Download in discord

En maandag 14-09-2020 en 19-09-2020 racen we.

Auto: Calibra 4x4 vs Alfa 155 4x4
Race 1x50
Download in discord

Onze 2 servers staan 24/7 open dus tijd zat om te oefenen.. 👍🏻

[ Voor 3% gewijzigd door PRM2D4 op 12-09-2020 08:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Infinchible

Infinchible

Woef!

Ik kom straks ook nog even kijken en meedoen met de race, altijd leuk en gezellig!
Leuke baan wel, ook goed voor driftraces. :+

• PRM2D4
Infinchible schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 19:06:
Ik kom straks ook nog even kijken en meedoen met de race, altijd leuk en gezellig!
Leuke baan wel, ook goed voor driftraces. :+
Ja het was zeker weer gezellig en mooie opkomst ook weer en dat voor een zaterdag,.. top.
Helaas moest ik er eerder mee stoppen,.. had ook echt een slechte quali,.maar in de race had ik toch leuke gevechten met paul en jan in race 1.. 2e race moest ik dus helaas laten schieten.

Vond de auto best wel een zwabberbak maar dat mocht de pret niet drukken... en modena is zeker leuk om stukje te driften ook al ken ik dat amper hahaha..

Op naar maandag op bathurst ben benieuwd.

Cheers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Infinchible

Infinchible

Woef!

PRM2D4 schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 22:21:
[...]

Ja het was zeker weer gezellig en mooie opkomst ook weer en dat voor een zaterdag,.. top.
Helaas moest ik er eerder mee stoppen,.. had ook echt een slechte quali,.maar in de race had ik toch leuke gevechten met paul en jan in race 1.. 2e race moest ik dus helaas laten schieten.

Vond de auto best wel een zwabberbak maar dat mocht de pret niet drukken... en modena is zeker leuk om stukje te driften ook al ken ik dat amper hahaha..

Op naar maandag op bathurst ben benieuwd.

Cheers.
Het is inderdaad wel een zwabberbak, maar vond het wel gaaf om te rijden. Bathurst heb ik nog niet echt geoefend, maar dat is wel een lastige baan volgens mij. Hoop wel dat ik er maandag bij kan zijn.
1e race vanavond ging bij mij erg lekker, 1e paar rondes in gevecht met Edwin voor plaats 2, maar op een gegeven moment liep hij steeds verder op me uit. Toen heb ik de rest van de race in niemandsland gereden.

2e race had ik erg veel zin in, dan rij je toch wat meer tussen de auto's, maar helaas in de 1e ronde mijn motor opgeblazen door een foutief tikje tegen de schakelaar... 100 in de 1 vond hij niet zo fijn.
Even naar de pit, daar 5 minuten penalty gehad en toen weer de baan op om toch nog even lekker te racen, daar nog wel wat mensen ingehaald, maar stond al aantal rondes achter, dus de race was sowieso wel over. :+ Leuk avondje weer in ieder geval! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PRM2D4
Infinchible schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 23:30:
[...]

Het is inderdaad wel een zwabberbak, maar vond het wel gaaf om te rijden. Bathurst heb ik nog niet echt geoefend, maar dat is wel een lastige baan volgens mij. Hoop wel dat ik er maandag bij kan zijn.
1e race vanavond ging bij mij erg lekker, 1e paar rondes in gevecht met Edwin voor plaats 2, maar op een gegeven moment liep hij steeds verder op me uit. Toen heb ik de rest van de race in niemandsland gereden.

2e race had ik erg veel zin in, dan rij je toch wat meer tussen de auto's, maar helaas in de 1e ronde mijn motor opgeblazen door een foutief tikje tegen de schakelaar... 100 in de 1 vond hij niet zo fijn.
Even naar de pit, daar 5 minuten penalty gehad en toen weer de baan op om toch nog even lekker te racen, daar nog wel wat mensen ingehaald, maar stond al aantal rondes achter, dus de race was sowieso wel over. :+ Leuk avondje weer in ieder geval! d:)b
Goed te lezen dat je een leule avond heb gehad, daar doen we het immers voor. En bathurst komt heus goed is een uitdagend baantje maar als je hem kent zo gaaf.

En zeker met de 4x4 gaat het zeker een spectacel worden..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Arkman
Bathurst is een hele gave baan, maar op de een of andere manier krijg ik altijd associaties met een:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/axKNjsQ0nZKuU_hCjfzHFfu0rDI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/5TQ6seZWXZaKaVB0lIifTxxm.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

_O-

true :+

[ Voor 10% gewijzigd door Alfa Novanta op 13-09-2020 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PRM2D4
@Arkman haha ja daar kan je wel eens gelijk in hebben...

Maar het mag ook wel eens wat uitdagender toch.. anders kennen we net zo goed nascar rijden,.. rondje kerk 😁

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arkman
Mij hoor je niet mopperen, vanavond lekker flipperen... :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PRM2D4
Vanavond is er weer een nieuwe race op bathurst en op zaterdag 19-9-2020 Rijden we hem nog een keer.

Auto: alfa 155 4x4 en calibra 4x4
Race: 1x50
Sever reset voor race 19.00

En volgende week maandag 21-9-2020 en 26-9-2020 rijden we een mini

Auto: Mini can am
Baan: Brand Hatch
Race 2x25 reverse grid
Server reset voor race 19.00

Onze twee servers staan 24/7 open dus tijd zat om te oefenen.. 👍🏻

Cheers.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Alfa Novanta
En mijn pov van de race.. zeer bewogen avond wederom, ondanks wat foutjes erg genoten oOo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arkman
"Lawnmowing Calibra x5" "The death or the gladi.. ehhmm "some kind of flowers" _O-

Door problemen met WMR kon ik er niet bijzijn, maar zaterdag ga ik ook ff lekker grasmaaien, weliswaar in de Alfa, op BAthurst

• Alfa Novanta

haha :+ ... ik denk dat ik de Calibra eens proberen ga, kijken wat een echte 4x4 doet op de mount!! :9

• PRM2D4
Die zal de mountain waarschijnlijk glad strijken en er een weilandje van maken met een kabbelend beekje @Alfa90_Buttje 🙈👍🏻

• Alfa Novanta

@PRM2D4 als het goed is valt het wel mee anders hebben ze geen goede BoP nou ?! ;)

• Arkman
@Alfa90_Buttje Welke tyres-app gebruik je bij AC in het filmpje, is dat de standaard app van AC of een andere?

• Arkman
Bij de Opel werkt het display bij mij niet, ik zie geen snelheid en ook niet in welke versnelling ik rijd.

Is dat bij jullie ook zo, of rijd ik in een verkeerde of verouderde versie?

Voor mijn gevoel is de Opel trager, maar stabieler en gemakkelijker op de baan te houden dan de Alfa en meer geschikt voor minder ervaren / getalenteerde rijders.

De Alfa daarentegen is veel wendbaarder, maar meer kans op fouten en meer geschikt voor mensen die wel gevoel voor het spelletje hebben..

• Alfa Novanta
Arkman schreef op donderdag 17 september 2020 @ 14:13:
@Alfa90_Buttje Welke tyres-app gebruik je bij AC in het filmpje, is dat de standaard app van AC of een andere?
Dat is gewoon de standaard Tyres app.

Kijk maar, de rechter gewoon..
https://www.racedepartment.com/downloads/protyres.14030/

ProTyres vergt nogal wat van je systeem qua resources, deze is een stuk lichter.
Arkman schreef op donderdag 17 september 2020 @ 14:19:
Bij de Opel werkt het display bij mij niet, ik zie geen snelheid en ook niet in welke versnelling ik rijd.

Is dat bij jullie ook zo, of rijd ik in een verkeerde of verouderde versie?
Ik gebruik de Race Essentials balk .. ik kijk nooit op het werkelijke dashboard. Veel te klein en blurry in VR

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arkman
Poeh... het duizelt me al als ik naar de pro tyres app kijk, doe je dat tijdens een race, dat weet je zeker dat het grasmaaien wordt :X

En resources besparen is bij mij ook nodig in VR dus het wordt de standaard app.

Bedankt voor je info!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Net weer even lekker lopen knallen op Bathurst !! Race 2 .. super close gevecht met Tonke Hack! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Laatst online: 21:34

backupdevice

No Risk , Full Push

Ik heb gisteren voor het eerst AC op de PS4 gespeeld . De F1 2004 Ferrari gedownload en lekker rondjes knallen op Imola.

Vraagje hierover. Ik zie op YouTube filmpjes voorbij komen van mensen die 1.15 en 1.14 klokken terwijl de echte snelste ronde een 1.20.4 is van Schumacher. Ik heb er nu een ronde of 20 opzitten en rij 1.21.3 . Ik heb al twee punten in de gaten waar ik nog in totaal .6 kan winnen . Ben dus best tevreden om al zo snel in de buurt van IRL te zitten.

Maar hoe kan het dat er nog 5 a 6 sec in het spel zit. Dacht dat A-C best een hoog niveau van Sim is met een hoog irl verhouding.

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alfa Novanta
je zou meer info moeten opzoeken bij die tijden, maar ze schroeven vaak de temperatuur omlaag zodat je met ultra zachte banden rijden kunt, en als je maar genoeg ronden rijdt zit er vast wel wat bijzonders tussen. Schumacher had veel minder tracktime natuurlijk en het risico wat je IRL loopt, loop je in de game natuurlijk niet. Maar onderschat de aliens niet.. het blijft natuurlijk een simulatie. Je kunt soms dingen doen die je IRL niet kunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice

backupdevice

No Risk , Full Push

Alfa90_Buttje schreef op zondag 20 september 2020 @ 14:49:
je zou meer info moeten opzoeken bij die tijden, maar ze schroeven vaak de temperatuur omlaag zodat je met ultra zachte banden rijden kunt, en als je maar genoeg ronden rijdt zit er vast wel wat bijzonders tussen. Schumacher had veel minder tracktime natuurlijk en het risico wat je IRL loopt, loop je in de game natuurlijk niet. Maar onderschat de aliens niet.. het blijft natuurlijk een simulatie. Je kunt soms dingen doen die je IRL niet kunt.
Ok thx

Maar wat is dan een representatieve tijd ? Dichtbij de snelste ronde irl of dichtbij de snelle rondes in de game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
Nouja, je speelt een game en als je online racen wil zijn dat de mensen die je wilt verslaan, niet Schumacher natuurlijk. En als je net voor het eerst AC speelt, op de PS4 n.b. (met een controller?) dan denk ik dat er nog veel ruimte voor verbetering is. Heb je überhaupt een optimale setup gemaakt?

Welke filmpjes gebruik je als referentie?

Da's aardig op de Max zo te zien _/-\o_

[ Voor 17% gewijzigd door Alfa Novanta op 20-09-2020 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice

backupdevice

No Risk , Full Push

Ok. Ja ... nee met een stuur :X

Maar de setup kan nog zeker aangepast worden . Ben nu aan het kijken naar de gear ratios en dat scheelt ook. Zit nu op 20.9 . Dus nog een sec of 4 te gaan.

Zie idd dat ik met de gear ratio’s veel kan halen, wanneer remmen en weer op het gas

[ Voor 19% gewijzigd door backupdevice op 20-09-2020 19:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:17
RSS heeft vandaag de RSS Formula 1990 V12 uitgebracht.

[ Voor 53% gewijzigd door PatrickC op 20-09-2020 19:58 ]

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alfa Novanta
PatrickC schreef op zondag 20 september 2020 @ 19:23:
RSS heeft vandaag de RSS Formula 1990 V12 uitgebracht.
MEEST EPIC klinkende F1 ooit !!! _O_ O+

Hoewel ... gezien zijn leeftijd zou de BRM V16 ook (bijna) met die titel naar huis mogen gaan! :9~

O+

neh .. de Ferrari F1 V12 wint O+

[ Voor 117% gewijzigd door Alfa Novanta op 20-09-2020 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PRM2D4
Vanavond 21-09-2020 is er weer een nieuwe race op brand hatch en op zaterdag 26-9-2020 Rijden we hem nog een keer.

Auto: Mini can am
Baan: Brand Hatch indy
Race 2x25 reverse grid
Server reset voor race 19.00

En volgende week maandag 28-9-2020 en 4-10-2020 rijden we een

Auto: Radical S3
Baan: Assen

Cheers.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alfa Novanta
potverpielekes .. sta ik zowaar 27ste in de qualy op dit moment .. :P

https://www.ferrari.com/it-IT/esports/standings

bijna in de race als dat zo zou blijven :Y :N :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PRM2D4
Alfa90_Buttje schreef op maandag 21 september 2020 @ 23:58:
potverpielekes .. sta ik zowaar 27ste in de qualy op dit moment .. :P

https://www.ferrari.com/it-IT/esports/standings

bijna in de race als dat zo zou blijven :Y :N :+
ja ik waag me er niet eens meer aan krijg die bak niet onder controle,.. dus een 27e plek zou voor mij al een overwinning zijn haha ;)

Dus ja,.. heb me gisteren maar bij de mini clan aangesloten haha,...

was gisteren volle bak man moesten zelfs extra plekken erin zetten.. 24 man in totaal en man man man wat een geprop op brand hatch indy. maar zeker weer een geslaagde avond,.. op naar de zaterdag.

voor wie CM heeft en de replays wil bekijken:

Brand Hatch Indy Can Am 21-09-2020:
Quali : https://acstuff.ru/s/RBNmpsOHlreTVnb21qanVz
Race 01 : https://acstuff.ru/s/RBeXplZDU5Y3BkOW1iOXE5
Race 02 : https://acstuff.ru/s/RBbWUyOHcwYTBhb2hrN245

Zaterdag ben je er wel bij toch?

Cheers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alfa Novanta
Ga het proberen :)

36ste 45ste inmiddels :o

Gister nog 3 tienden verbeterd naar 02:07.121 op 1,991s van de top-alien .. op zich niet eens zo gek denkik .. met zo'n hok :X

Heb nu eigenlijk wel een geinige setup .. kan er nu redelijk mee rijden, alleen dat onderstuur.. mannnnnn :X

[ Voor 83% gewijzigd door Alfa Novanta op 23-09-2020 11:25 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Alfa Novanta
Nou, ik heb mijn uiterste best gedaan .. en had ik morgen vrij dan zou het wellicht nog wel iets sneller kunnen ... maar dit is 'm .. helaas

#33 Alfa Novanta PB 02:06.261 Gap 00:01.131
Sector 1: 00:34.101 +0,4
Sector 2: 00:56.587 +0,4
Sector 3: 00:35.573 +0,3

Startgrid:
#1 Wojciech Łukaszek PB 02:05.130 _/-\o_
...
#24 Aaron Pearson PB02:06.064 :o

that's it .. toch nog heul errug close geworden .. 0,2 tekort :o
en morgen komen er vast nog wel wat gasten onderdoor dus dan zak je nog een plek of wat.

Enne ..ol' school Assetto Corsa hé .. Kudos Kunos!! d:)b

* Alfa Novanta trots :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arkman
Mag je inderdaad wel trots op zijn ja :Y

Nog heel ff en we richten de ABF op *O*

Kun je geen "thuiswerkdag" inplannen? O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alfa Novanta
@Arkman ghehe thanks :)

Assetto Corsa Best Friends association?

Ik kan altijd ff flink hoesten uiteraard.. :+
Maar een startveld van 24 rijders binnen een seconde op Silverstone. Dat wordt vast wel speciaal :o

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arkman
Alfa_Buttje_Fanclub :)F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arkman
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AcplhaUtSRvtQlncUo92QQYgjqo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Vfz42eTt7FqefjeC0QFeiM3Q.jpg?f=user_large

• Alfa Novanta

huhuhuhhuuhuhuhuhhhuuu :P :+

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:07

Superkiwi

Hoi doei

Zijn er hier lui die racen met een (non-DD) Fanatec stuur icm een Playseat Evolution?
Mijn T500 RS gaat binnenkort vervangen worden door een CSL Elite base + Clubsport F1 wheel
en vraag me af of de Playseat hier wel stevig genoeg voor is, daar ik had begrepen dat Fanatec spul een stevige rig vereist en als je naar de stevigheid van de Playseat kijkt.... juist.
Als men deze combinatie hier afraadt dan gaat de Playseat gelijk mee de verkoop in, net zo makkelijk ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Superkiwi op 24-09-2020 11:26 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CoronelHimself
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19:47

CoronelHimself

Division Brabant

dvdkiwi schreef op donderdag 24 september 2020 @ 10:56:
Zijn er hier lui die racen met een (non-DD) Fanatec stuur icm een Playseat Evolution?
Mijn T500 RS gaat binnenkort vervangen worden door een CSL Elite base + Clubsport F1 wheel
en vraag me af of de Playseat hier wel stevig genoeg voor is, daar ik had begrepen dat Fanatec spul een stevige rig vereist en als je naar de stevigheid van de Playseat kijkt.... juist.
Als men deze combinatie hier afraadt dan gaat de Playseat gelijk mee de verkoop in, net zo makkelijk ;)
Dit soort vragen kun je beter hier vragen. En het antwoord staat denk ik ook al in dat topic. :)

Steam - PTR83

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:07

Superkiwi

Hoi doei

Ah bedankt!
Kende het "show je race rig" topic al wel maar deze nog nooit in gekeken eigenlijk.
Na een korte search lijkt het me niet het beste idee om Fanatec spul op de Playseat te monteren ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H-Alien
Alfa90_Buttje schreef op donderdag 24 september 2020 @ 07:40:
Maar een startveld van 24 rijders binnen een seconde op Silverstone. Dat wordt vast wel speciaal :o
Dat beloofd inderdaad wel wat, wanneer is de race (ga er vanuit dat ie wel gestreamd wordt ergens).

www.simsport-racing.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alfa Novanta
@H-Alien

AM Race #1 Spa Franchorchamps
AM Race #2 Imola
AM Race #3 Barcelona
AM Race #4 Silverstone Zondag a.s. :)

Van iedere race gaat de top 6 door, dus 4x6=24 rijders voor AM vs PRO race.

[ Voor 10% gewijzigd door Alfa Novanta op 25-09-2020 12:59 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PRM2D4
De volgende races staan weer op de planning bij FastLaneSimRacing en dat ziet er als volgt uit.

Maandag 28-09-2020 en Zaterdag 03-10-2020

Auto: Radical S3
Baan: Assen

Maandag 05-10-2020 en Zaterdag 10-10-2020

Auto: Donkervoort D8 GT4
Baan: Lausitzring GP

Discord entry: https://discord.gg/N8drgcM

Cheers.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• H-Alien
Vrijdag mijn eerste multiclass race meegedaan met simracing.gp (samen met wat andere srhi mannen....en dame). Was een mooie ervaring. 1 hour virtual race op le Mans met de Toyota TS040 LMP1 (was LMPT1 of GT klasse, ga natuurlijk geen gt3 rijden als je al de hele tijd acc rijdt :))

In de eerste bocht aangetikt, rondje draaien en achteraan beginnen nog achter de gt3's. Maar was een super toffe ervaring, echt lachen met verschillende klasse's door elkaar. Ging prima, veel respect voor elkaar en zorgt voor mooie momenten. Uiteindelijk een 40 tal rijders, heb je ook wel nodig op le Mans.

Nog een mooi "past precies" momentje:

Ik moet zeggen, dat simracing.gp zit echt super strak in elkaar. Super fijne gui en de servers gedragen zich prima, inschrijfsysteem is top, stats na afloop zijn een leuke bonus en race gedrag is prima. Ik heb er vertrouwen in dat het ook na beta een topper wordt.

www.simsport-racing.com

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:17
2 uurtjes praten over een F1 1990 V12... :+

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PRM2D4
Voor wie zin heeft in een LMP3 Kampioenschap van 8 races op de woensdag om de week zou ik zeggen meld je aan bij Fastlane,.. we zullen rijden op de volgende banen/dagen.

Paul Ricard Club 28-10-20
Spa-Francorchamps OSRW 11-11-20
Watkins Glen Boot 25-11-20
Silverstone OSRW 09-12-20
Nurburgring - GP (Formula) OSRW 23-12-20
Road America 06-01-21
Suzuka Circuit - SuperGT 20-01-21
Mugello OSRW 03-02-21

We hebben al 12 inschrijvingen dus wees er snel bij. Inschrijven kan tot volgende week woensdag.

Dus als je zin hebt join Fastlane discord: https://discord.gg/h8kf2UX

En wie weet tot snel,

Cheers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alfa Novanta

oew .. Watkins Glen :9~

en Mugello heeft ook een heerlijke flow O+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PRM2D4
En road america is ook een dijk van een baan voor de lmp3,... 👍🏻

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alfa Novanta
Zo, vanavond eens ff wat anders gedaan. Gejoined op Theamusante 's server voor haar Ferrari event! :)
  • Ferrari 250 GTO V12
  • Ferrari 288 GTO V8 Bi-turbo
  • Ferrari FXX K V12 + KERS

Ging best aardig !! Afgezien van de start van de 250 GTO race dan
.. 3e en 2e in de 288 GTO resp. FXX K race! *O*

@AWagen was er ook nog bij! Gezellig O+

[ Voor 4% gewijzigd door Alfa Novanta op 11-10-2020 00:06 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AWagen
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
Yes was zeker gezellig! Leuke opzet van de races ook :)

Bij de GTOs maar achterin gestart omdat ik mijzelf niet vertrouwde met het remmen maar ging best goed en steeds naar de top 6 kunnen rijden!

FXX K ging ik dan weer zelf de fout in.. maar wat een zenuwachtige autotjes allemaal! Lekker avondje gewerkt in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
Jup, lastig om mooi constant te rijden, iedere ronde is anders. :+

Pagina: 1 ... 121 ... 129 Laatste