Ondanks een veel snellere Rene

die een LeClerc'je leek te gaan doen met een pole en een win op Spa werd het in de race een LeClerc'je op Bahrein, die dus tegen het eind voorbij gereden werd.... de bodemspeling van deze auto's is vrij weinig en als je naast de baan komt, zoals @
phoentje die zo'n 20 seconden vast kwam te staan toen zijn wielen stonden te harken terwijl de bodem op een bult rustte .. erg jammer, want dat was anders zeker een win!
Ik had een goede start, was enige die de DRS open had geloof ik
Helaas na de knik een kusje van @
Card Nox die bij mij een RAI op Max probeerde en dus op 2 wielen ging... waarbij ik ook dwars ging .. en @
Card Nox mij daarna op het rechte stuk uiteindelijk voorbij ging met zijn DRS zodat ik 8ste lag. Al met al duurde dat gelukkig niet lang, dus al snel lag ik 3e en na een vrij eenvoudige pass @
FightingAce (een Max Verstappen'tje, buitenom in Blanchimont

) lag ik dus 2e achter @
phoentje.
Ik kwam geleidelijk wat dichterbij tot ik uitgleed en tegen de vangrails kwam. Toen ik ging pitten dacht ik toch maar ff de schade te repareren maar dat duurde toch ook wel een seconde of 5 extra... maargoed, uiteindelijk kwam ik voor @
phoentje toen die dus stond te malen .. en ik wist dat gaatje van een seconde of 9 vervolgens constant te houden... dus de eerste win

Das snel opgelost als je voor wat minder vleugel zet toch?

Op Kemmel straight kom ik meteen een plekje winnen. Helaas moest ik bij het aanremmen van de busstop weer wat ontwijken waardoor ik meteen werdt aangevallen door Klaas, ik probeerde je genoeg ruimte te geven maar daardoor raakte ik de varkenrug aan de binnenkant, waardoor ik tegen je op vloog.
Niks gemerkt... was ik dat wel??

Maar volgende week ook geen fun race? Gewoon iets simpel, waar je niet teveel voor hoeft te oefenen.
* Alfa Novanta schopt @raymondw
[
Voor 5% gewijzigd door
Alfa Novanta op 03-09-2019 10:17
]