• freggell
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-08-2024
readytoflow schreef op woensdag 28 september 2016 @ 09:53:
Zijn er überhaupt spelers die nagedacht hebben over hun teamkeuze (lees niet klakkeloos doorgeklikt hebben; lees die geel of rood zijn :+ ) en die ook stabiel in 10+ gyms staan?
Als ik gewoon zonder lezen voor blauw had gekozen het niet een groot probleem in mijn buurt.
Moet erbij melden dat ik al een maand niet gekeken heb wat de gyms in mijn buurt doen, maar daarvoor waren ze voornamelijk blauw en af en toe geel.

• Blakapim
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 01-11-2024
Zijn er überhaupt spelers die nagedacht hebben over hun teamkeuze (lees niet klakkeloos doorgeklikt hebben; lees die geel of rood zijn :+ ) en die ook stabiel in 10+ gyms staan?
Ik ben team rood, ik sta stabiel heb een week of 2 in 11 gyms gestaan. Laatst zijn er weer wat uit gegooid en moet eigenlijk weer even een rondje doen om mezelf in wat gyms te zetten. Sta nu op 9 gyms geloof ik. In de buurt zijn er 5 gyms die eigenlijk al 3 weken rood zijn.

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:57
Ik en iedereen die ik persoonlijk ken is blauw. Blauw was tevens dominant in het begin hier.
Denk dat blauw simpelweg minder is gaan spelen.

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:55
Thalaron schreef op woensdag 28 september 2016 @ 10:03:
[...]

Ik en iedereen die ik persoonlijk ken is blauw. Blauw was tevens dominant in het begin hier.
Denk dat blauw simpelweg minder is gaan spelen.
Hier in de buurt (Nijmegen Dukenburg) is alles overwegend blauw. Maar je ziet duidelijk dominantiegebieden. Een paarhonderd meter verderop is bijvoorbeeld een rode wijk. En bij mijn werk in Amersfoort (De Hoef) heeft geel de overhand.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

• babybel123
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-06-2021
Ik zie mensen dingen typen als: een rondje doen om mezelf in gyms te zetten.
Stel, je woont in een dorp met 3 gyms. 2 daarvan heb je stabiel.
Rondom je woonplaats zit Deventer en Zwolle.
In Deventer kom je weinig en als je er komt zie je in een uur tijd de gym 10x van kleur veranderen.
In Zwolle zitten de gyms zo ongeveer allemaal op level 10, voornamelijk rood.
Detail: jij bent geel.
Wat zou je doen?

(welkom in mijn wereld...)

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-01 17:32
babybel123 schreef op woensdag 28 september 2016 @ 10:08:
In Deventer kom je weinig en als je er komt zie je in een uur tijd de gym 10x van kleur veranderen.
Wat zou je doen?

Overnieuw beginnen natuurlijk :+

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/ulz44.jpg

Yeah :D

• Thalaron
Wat zou je doen?

Gyms links laten liggen.
Indien je zooi wilt kopen in de store van gold... gewoon een keer een paar uurtjes/dagje overwerken en daar coins van kopen ;)

Ofja.. je hoeft niet te werken natuurlijk als je genoeg centjes hebt. Doelde er meer op dat tijd=geld dus indien dat efficienter is dan Gyms pakken ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Thalaron op 28-09-2016 10:11 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• Mx. Alba
Wat zou je doen?

Wat je dan doet is een paar afgelegen gyms zoeken.

Ik zit in 10 gyms, waarvan er 5 zichtbaar zijn vanuit mijn woonkamer en 1 net buiten beeld. Verder twee op een lastig bereikbare locatie langs mijn woon-werk-route, en een op een lastig bereikbare locatie waar ik misschien 1x per maand langs kom. En de 10e? Ik zou zelf geen idee meer hebben waar ik die gedropt heb maar hij staat er al heel lang, is vast ook een vrij afgelegen gym. :D

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

• Ossi
Thalaron schreef op woensdag 28 september 2016 @ 10:10:
[...]

Gyms links laten liggen.
Indien je zooi wilt kopen in de store van gold... gewoon een keer een paar uurtjes/dagje overwerken en daar coins van kopen ;)

Ofja.. je hoeft niet te werken natuurlijk als je genoeg centjes hebt. Doelde er meer op dat tijd=geld dus indien dat efficienter is dan Gyms pakken ;)
Qua tijdskosten en baten kunnen Gyms inderdaad niet concurreren met werk. Maar het is ook een stukje competitie wat het voor veel mensen leuk maakt :)

• Mx. Alba
Ossi schreef op woensdag 28 september 2016 @ 10:12:
[...]

Qua tijdskosten en baten kunnen Gyms inderdaad niet concurreren met werk. Maar het is ook een stukje competitie wat het voor veel mensen leuk maakt :)
Ja ik vind het eigenlijk wel een beetje jammer dat gyms nu zo stabiel zijn. Haalt een beetje de dynamiek uit het spel.

• Blakapim
Wat zou je doen?

Ga een dagje naar een grote stad en gooi ze daarbij. Liep laatst op de Zuidas in Amsterdam en daar waren volgens mij 5 level 9 gele gyms. Maargoed ik snap je probleem, lijkt me ook niet veel aan om dit spel buiten de stad te spelen.

• Ossi
Mx. Alba schreef op woensdag 28 september 2016 @ 10:13:
[...]

Ja ik vind het eigenlijk wel een beetje jammer dat gyms nu zo stabiel zijn. Haalt een beetje de dynamiek uit het spel.
Op zich eens, maar als je ziet wat het kost aan materialen om een gym neer te halen, dan vind ik het ook wel prima zo :)

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
maar voor geel en rood is het dus lastiger om veel gyms in bezit te houden.
Blauw zijn beetje als de chinese krijgsmacht. Ze zijn niet de beste, maar wel met heul veul... :+

Ligt ook beetje aan de waan vd dag. Schijnt nu rustiger te worden. Maar maand terug 1,5 week in een gym gestaan. Deze wisselt nu weer meerdere keren per dag.

• Doopy-X-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-01 19:49
Gisteravond een poke in gym gemikt, was level 3. Laatste keer dat ik keek, was het 00:30. Sta ik vanmorgen om 07:00 bij de bus...is het een level 7 geworden. :o

Er is dus gewoon iemand die midden in een woonwijk 's nachts die gym traint 8)

*burp*

• Marselaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-11-2025
readytoflow schreef op woensdag 28 september 2016 @ 10:27:
Blauw zijn beetje als de chinese krijgsmacht. Ze zijn niet de beste, maar wel met heul veul... :+
Probleem voor ons blauwen is dat de gyms op lvl 10 zitten en er niemand meer bij kan. En als team Rood of Geel nou nog eens een gym neerhaalde, kan je weer lekker battelen. Nu hopen de potions en revives zich op, zonder doel, zonder hoop, zonder.....

PSN: Marselaar

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:28
ik geef mijn pokemons altijd de namen van de gyms waar ik inzit. Als er eentje thuis komt weet ik waar ik moet gaan kijken. Daarnaast blijft mijn sterkste pokemon altijd thuis, deze Exeggutor gebruik ik om gyms te slopen zodat ik er een andere in kan zetten. Mocht mijn sterkste vast zitten in een gym en andere eruit gegooid worden krijg ik er moeilijk iets in.

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 20-01 11:51
Marselaar schreef op woensdag 28 september 2016 @ 10:35:
[...]

Probleem voor ons blauwen is dat de gyms op lvl 10 zitten en er niemand meer bij kan. En als team Rood of Geel nou nog eens een gym neerhaalde, kan je weer lekker battelen. Nu hopen de potions en revives zich op, zonder doel, zonder hoop, zonder.....
Ja ik wil gerust blauwe gyms slopen, enigste nadeel is dat ik alleen ben. Voorheen met mijn vriendin en een vriend van me een rondje rijden en blauwe gyms slopen. Maar de 1 is gestopt en mijn vriendin kan er gewoon niks van heeft lage poke's :X

• Doopy-X-
The Source schreef op woensdag 28 september 2016 @ 10:45:
Daarnaast blijft mijn sterkste pokemon altijd thuis, deze Exeggutor gebruik ik om gyms te slopen zodat ik er een andere in kan zetten. Mocht mijn sterkste vast zitten in een gym en andere eruit gegooid worden krijg ik er moeilijk iets in.
Je weet dat er een verschil is tussen attack & defense Pokes he? ;)
Pokes met attackmoves gooi ik sowieso niet in gyms, ook niet als ze hoge CP hebben, die schrikken misschien in de eerste instantie af maar zodra de gym aangevallen wordt heb je daar helemaal niets aan.

[ Voor 8% gewijzigd door Doopy-X- op 28-09-2016 10:53 ]

*burp*

• readytoflow
  • Niet online
Ik weet nog lang niet veel van al die Pokemon. Maar weet wel dat attackers altijd in het voordeel zijn met de huisige regels.

• Thalaron
readytoflow schreef op woensdag 28 september 2016 @ 11:00:
Ik weet nog lang niet veel van al die Pokemon. Maar weet wel dat attackers altijd in het voordeel zijn met de huisige regels.
Hij bedoeld de moveset welke je in de gym zet vs waar je mee aanvalt.

Een Dragonite met Dragon Breath en Dragon Claw is b.v. de beste voor aanvallen maar niet voor defending.
Voor defending kan je het beste Steel Wing en Dragon Pulse hebben. Wat om aan te vallen weer waardeloos is ;)

• Marselaar
Doopy-X- schreef op woensdag 28 september 2016 @ 10:52:
[...]

Pokes met attackmoves gooi ik sowieso niet in gyms, ook niet als ze hoge CP hebben, die schrikken misschien in de eerste instantie af maar zodra de gym aangevallen wordt heb je daar helemaal niets aan.
Zodra de gym aangevallen wordt, is het bij voorbaat toch al een verloren zaak?

• readytoflow
  • Niet online
Weet ik, maar wanner je ze omdraait ga je daar m.i. In de praktijk niet veel van merken.

De aanvaller heeft toch wel goede kans wanneer zijn cp/hp voldoende is.
En die defender dragonite zal als aanvaller in het huidige systeem ook weinig last hebben van zijn tekortkomingen.

^^wat Marselaar zegt dus

[ Voor 4% gewijzigd door readytoflow op 28-09-2016 11:05 ]

• Thalaron
readytoflow schreef op woensdag 28 september 2016 @ 11:04:
Weet ik, maar wanner je ze omdraait ga je daar m.i. In de praktijk niet veel van merken.
De praktijk is dat als er 10x een goede defender in staat dat het meer tijd / revives / potions kost om hem naar beneden te krijgen. Ofwel: Men loopt sneller door.

Als ze willen gaat hij 99% zeker eraan. Maar wanneer het te lang gaat duren is het zinvoller om door te lopen naar de volgende met brakke pokies erin ;)

• The Source
Doopy-X- schreef op woensdag 28 september 2016 @ 10:52:
[...]

Helaas heb ik met 10 gyms en geen stardust te weinig keuze in.
Ik sta het liefst op de 4de of 5de plek met een hoge CP pokemon dan met een lage CP pokemon die een goede defense heeft maar op de 1st plek, die er na een paar aanvallen toch uitligt.

• Mx. Alba
Thalaron schreef op woensdag 28 september 2016 @ 11:07:
[...]

De praktijk is dat als er 10x een goede defender in staat dat het meer tijd / revives / potions kost om hem naar beneden te krijgen. Ofwel: Men loopt sneller door.

Als ze willen gaat hij 99% zeker eraan. Maar wanneer het te lang gaat duren is het zinvoller om door te lopen naar de volgende met brakke pokies erin ;)
Exact. Wat dat betreft is het net als fietssloten. Je hoeft je fiets niet volledig onjatbaar te maken - als hij maar uitziet alsof hij moeilijker te jatten is dan andere fietsen in de buurt. Als iemand specifiek jouw fiets wil hebben dan krijgen ze die toch wel gejat - het enige wat je kunt doen is ervoor zorgen dat lui die gewoon een fiets willen jatten liever een andere jatten dan die van jou.

• readytoflow
  • Niet online
En dat doe je dus dmv hoge level gyms met daarin hoge CP Pokemon. Niet louter Pokemon met goede defensemoves. Die zie je er toch niet bijstaan niet.

Weet ik veel dat jij een compleet nutteloze Trolliwrath hebt die al omvalt als je ernaar kijkt :P . Ik zie alleen een Poliwrath met hoge CP.

[ Voor 7% gewijzigd door readytoflow op 28-09-2016 11:23 ]

• Mx. Alba
readytoflow schreef op woensdag 28 september 2016 @ 11:22:
En dat doe je dus dmv hoge level gyms met daarin hoge CP Pokemon. Niet louter Pokemon met goede defensemoves. Die zie je er toch niet bijstaan niet.

Weet ik veel dat jij een compleet nutteloze Trolliwrath hebt die al omvalt als je ernaar kijkt :P . Ik zie alleen een Poliwrath met hoge CP.
Exact. En die Troliwrath staat nu al anderhalve maand in die gym dus dat lijkt te werken. :D

• Thalaron
Een cp1700 Slowbro sloopt mijn cp3000+ Dragonite indien die IceBeam heeft.
Om maar even een voorbeeld te noemen.

Vaak begin ik met een match tegen een lvl 10 gym. Maar wanneer ik tegen de 1e 3 al 6 pokies nodig heb dan skip ik hem. Laatst een slecht opgebouwde gym op lvl 9 tegengekomen. Laagste was een cp2000 Lapras. Toen die eruit was had ik 2! Pokemon nodig om de overige 8 te slopen.

Dus goede moveset voor defending + hoge cp = next ;-)

• babybel123
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-06-2021
denk dat dat ook wel een beetje one-of-a-kind is... gebeurt niet dagelijks wat je omschrijft, moet je wel heel erg de optimale situatie voor hebben zegmaar...

• Thalaron
Hoe dan ook is het wel degelijk een verschil ;)

De gyms waar ik al een week in stabiel sta hebben van die irritante defenders onderin staan waardoor ik hem ook lastig omhoog kon trainen naar lvl 9/10. De gyms die makkelijk te trainen zijn lig ik er vaak ook binnen een paar uur weer uit.

Maar goed... de Gyms werken sowieso niet echt lekker in hun huidige vorm naar mijn mening.

[ Voor 12% gewijzigd door Thalaron op 28-09-2016 12:02 ]

• daan!
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17:14
Thalaron schreef op woensdag 28 september 2016 @ 12:01:
De gyms waar ik al een week in stabiel sta hebben van die irritante defenders onderin staan waardoor ik hem ook lastig omhoog kon trainen naar lvl 9/10.
Lapras met blizzard... :-(

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
We hebben hier de straat uit een gym staan die mijn kleur is. Alleen is die al weken level 10. 1 keer lager geweest, maar toen waren we niet sterk genoeg. Was wel makkelijk cashen geweest zeg maar.

• Orsetto
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-01 13:50
Gisteren met een bootje door wezen varen. Ideaal voor het uitbroeden van eieren vanwege de snelheid!

En door die spawn bonanza heb ik toch maar mooi een clefairy gevangen gisteren.

Merk dat hier team blauw aan het afhaken is. Er zijn al wat lvl 10 Gyms neer. Heerlijk!

• Blakapim
Is inderdaad erg irritant, al kan je Blizzard nog wel oke dodgen.

• Doopy-X-
Die is inderdaad heel naar. Gisteravond ook nog een level 9 gym proberen te trainen met een 2000CP Lapras als laagste, verloor elke keer nipt met mijn Jolteon.

*burp*

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 25-11-2025
Doopy-X- schreef op woensdag 28 september 2016 @ 13:32:
[...]

Die is inderdaad heel naar. Gisteravond ook nog een level 9 gym proberen te trainen met een 2000CP Lapras als laagste, verloor elke keer nipt met mijn Jolteon.
Ik had vorige week een Lapras en die versloeg ik nipt met mijn Vaporeon die ietjes lager was. Die Lapras had ook blizzard, maar door gewoon te spammen kreeg ik hem net neer voor zijn 2de blizzard attack. Eerste keer probeerde ik te dodgen, maar toen verloor ik net omdat hij 2x blizzard kon doen. Deed het met een Vaporeon die Aqua Tail heeft.

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20-01 15:30
Doopy-X- schreef op woensdag 28 september 2016 @ 13:32:
[...]

Probeer t eens met een Arcanine / Flareon met Fireblast of Heatwave. Vindt een Lapras ook niet fijn! :) Flamethrower lukt het ook nog wel mee als je goed kan dodgen..

<GoT>NightStalker

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 22-10-2025
demo31051987 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 14:05:
[...]

[...]

Iedereen z'n ding. Maar ik heb geen vertrouwen in een simpel document op Google Docs. Ik zal mijn nesten netjes toevoegen aan TheSilphRoad en ik hoop dat mensen, die er geen moeite mee hebben om een Reddit account aan te maken, mij en andere NL-gebruikers zullen helpen met het toevoegen van nesten en frequent spawns.
Ik heb er moeite mee in de zin dat het registreren niet werkt. :P Heb al een mail gestuurd.

• Doopy-X-
schaapiej schreef op woensdag 28 september 2016 @ 14:39:
[...]

Probeer t eens met een Arcanine / Flareon met Fireblast of Heatwave. Vindt een Lapras ook niet fijn! :) Flamethrower lukt het ook nog wel mee als je goed kan dodgen..
Ik heb helaas Arcanine niet, ik heb wel een Flareon met de optimale attackmoves, die vanavond maar eens proberen mocht dezelfde beesten nog in die gym zitten ;)

Ik laat het weten!

*burp*

Verwijderd

readytoflow schreef op woensdag 28 september 2016 @ 10:27:
Blauw zijn beetje als de chinese krijgsmacht. Ze zijn niet de beste, maar wel met heul veul...
Marselaar schreef op woensdag 28 september 2016 @ 10:35:
[...]

Bij mij is het geel dat juist erg de overhand heeft waar ik woon behalve de 2 gyms vlak bij mijn huis. Als je in de minderheid bent dan moet je gewoon er voor zorgen dat je de gyms laag houd want volgens mij maken ze die nergens in 1 keer lvl 10 want dan moet je al met 10 man (die actief en hoog genoeg zijn ) tegelijk kunnen afspreken. Dus bv lvl 5 gyms zo snel mogelijk neer halen want daar is maar een groepje van 3 man voor nodig om hem lvl 8 te krijgen wat al redelijk moeilijk is om neer te halen. Het zelfs al kan je nog een tijdje geen muntjes pakken.

Alleen jammer voor mij dat geel bij mij in de buurt wel erg goed samenwerkt . Vorige keer dat ik ze tegenkwam fietste ze rond met een groep van +- 10 man 8)7

• Mx. Alba
Heu, ik ben opeens twee gyms kwijt... Nou ja, één instabiele die is geflipt, en één level 10 waarin ik onderin bungelde is nu level 9...

Oh joy, ik heb een Rattata-nest! :/

[ Voor 12% gewijzigd door Mx. Alba op 28-09-2016 15:28 ]

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-01 09:01
Mx. Alba schreef op woensdag 28 september 2016 @ 15:25:
Heu, ik ben opeens twee gyms kwijt... Nou ja, één instabiele die is geflipt, en één level 10 waarin ik onderin bungelde is nu level 9...

Oh joy, ik heb een Rattata-nest! :/
Jij hebt tenminste een nest. Ik wil ook vanaf de bank pokies kunnen vangen! :P

• murphylee
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-09-2023

murphylee

MurphyLee#2626

Merken jullie ook dat er (very) rare spawnpoint bij zijn gekomen en dat er nu gewoon veel meer spawnt dan voorheen!

Bedoel.. dit is gewoon niet meer leuk :(

Voor de update moest je echt zoeken naar wilde (very)rare pokemon.
Zoals een Snorlax, Lapras, Magmar of een vaporeon.

Je was echt blij met een willekeurige Slowbro spawn wanneer het echt druk was op een plek.
Rennen voor je leven om net die 1e wilde pokemon te vangen die je nog niet in je lijst had.

Tegenwoordig spawnt hier bij mij in het dorp echt van alles!
Volgens mij heb ik hier een Snorlax nest zitten 8)7 dagelijks meerdere malen een spawn in een omtrek van 3 kilometer.

Ben 3 uurtjes Pokemon gaan hunten. (daarbij wel gebruik gemaakt van een map)
Dit is mijn lijstje:

Snorlax x2
Tentacruel x2
Vaporeon x2
Magmar x2
Gengar
Kingler

en een shitload aan candy farmen:

Exeggute
Growlithe
Squirtle

Spawns die voorheen nooit bij mij in het dorp voor kwamen.

Ik snap wel dat dit voor de gemiddelde speler een positieve impact heeft maar voor een die-hard speler is dit echt een domper. :(

I bad beat my meat by busting my nuts!

Verwijderd

Waar woon jij?? Bij mij is er niks veranderd in de zin van meer bijzondere spawns hoor,, ik denk dat je gewoon geluk hebt ;)

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18:06
murphylee schreef op woensdag 28 september 2016 @ 15:30:
Merken jullie ook dat er (very) rare spawnpoint bij zijn gekomen en dat er nu gewoon veel meer spawnt dan voorheen!

Je was echt blij met een willekeurige Slowbro spawn wanneer het echt druk was op een plek.
Rennen voor je leven om net die 1e wilde pokemon te vangen die je nog niet in je lijst had.

Volgens mij heb ik hier een Snorlax nest zitten 8)7 dagelijks meerdere malen een spawn in een omtrek van 3 kilometer.

Dit is mijn lijstje:

Snorlax x2
Tentacruel x2
Vaporeon x2
Magmar x2
Gengar
Kingler

Exeggute
Growlithe
Squirtle

Ik snap wel dat dit voor de gemiddelde speler een positieve impact heeft maar voor een die-hard speler is dit echt een domper. :(
Dit is zeer locatie afhankelijk. Een increase van rare of zelfs uncommen pokemon heb ik de regio dat ik speel nog niet gezien.

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 25-11-2025
Ik heb wel meer spawnpunten erbij rondom mijn huis, maar nog niet zulke bijzondere spawns gehad...

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-01 20:11

Dit is mijn lijstje:

Snorlax x2
Tentacruel x2
Vaporeon x2
Magmar x2
Gengar
Kingler

Exeggute
Growlithe
Squirtle

Jesus, vroeger klaagden ze dat er te weinig leuks spawnde, nu begint men te klagen dat er teveel goeds spawnt.... Hollanders he, altijd wat te zeiken.

• Shiro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-01 23:55

Shiro

Serenity

Dit is mijn lijstje:

Snorlax x2
Tentacruel x2
Vaporeon x2
Magmar x2
Gengar
Kingler

Exeggute
Growlithe
Squirtle

Welke dorpje is dat waar al dat soort Pokemon's spawnen :D ? Ik heb nog wel een paar Snorlaxen gebruiken.

Juniper RWD

• murphylee

murphylee

MurphyLee#2626

mark-k schreef op woensdag 28 september 2016 @ 15:33:
[...]
Jesus, vroeger klaagden ze dat er te weinig leuks spawnde, nu begint men te klagen dat er teveel goeds spawnt.... Hollanders he, altijd wat te zeiken.
Limburg.

Tja... Ik heb een kleine 100 euro uitgegeven aan dit spel om zulke pokemon net uit een ei te krijgen omdat ik ze nooit in het wild tegen kwam.
Maand geleden ook een dagje Kijkduin bezocht. Vooral voor de ervaring + het was lekker weer.
Ook natuurlijk voor de Pokemon :+

Maar ik was toen nog blij met een Snorlax van cp41!

Nu zitten er allemaal level 33 trainers in gyms met 8 dragonites en 10 snorlaxs

Verwijderd

Zullen we met z'n allen Brunssum even Lillo'en? :D

• mark-k
murphylee schreef op woensdag 28 september 2016 @ 15:41:
[...]

Brunssum, Limburg.

Tja... Ik heb een kleine 100 euro uitgegeven aan dit spel om zulke pokemon net uit een ei te krijgen omdat ik ze nooit in het wild tegen kwam.
Maand geleden ook een dagje Kijkduin bezocht. Vooral voor de ervaring + het was lekker weer.
Ook natuurlijk voor de Pokemon :+

Maar ik was toen nog blij met een Snorlax van cp41!

Nu zitten er allemaal level 33 trainers in gyms met 8 dragonites en 10 snorlaxs
Oeh das nog lekker dichtbij :)

Maar je bent dus eigenlijk boos omdat jij je pokemon gekocht hebt en anderen ze nu gratis kunnen krijgen?

Edit: Mijn mapje ziet alleen maar drowzees in Brunssum, zoals overal hier in t zuiden... Beek en Sittard zit ook vol met Drowzees bijvoorbeeld, daar mag ook wel eens een migration in komen. (geteld: 24 25 Drowzees in Brunssum op dit moment gespawned....)

En qua gyms valt het ook wel mee voor zover ik zie, gemiddeld nog niet 1 snorlax/dragonite per gym, behalve bij de rooie die toch bekend staan als Team Cheater :P

[ Voor 22% gewijzigd door mark-k op 28-09-2016 15:48 ]

• Doopy-X-
<randstad mode on>
Ach, jullie moeten toch op 1 of andere manier gecompenseerd worden daar in Limburg..
<randstad mode off>

:P

*burp*

• murphylee

murphylee

MurphyLee#2626

mark-k schreef op woensdag 28 september 2016 @ 15:43:
[...]

Maar je bent dus eigenlijk boos omdat jij je pokemon gekocht hebt en anderen ze nu gratis kunnen krijgen?
Gekocht, gekocht....

Bedoel je kon ze altijd al gratis krijgen. Je moest alleen heel goed zoeken. :)
Ben ook niet boos, gewoon een beetje teleurgesteld in de acties van Niantic.
Update beleid etc..

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 19-01 19:58

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

murphylee schreef op woensdag 28 september 2016 @ 15:48:
[...]

Gekocht, gekocht....

Bedoel je kon ze altijd al gratis krijgen. Je moest alleen heel goed zoeken. :)
Ben ook niet boos, gewoon een beetje teleurgesteld in de acties van Niantic.
Update beleid etc..
Op zich zou dit een logische voorbereiding kunnen zijn voor de nieuwe gen. Als iedereen nu makkelijker de rares kan krijgen dan is gen 2 tegen die tijd alleen maar specialer.

Ik hoop wel dat ze voor die tijd nog wat doen met de legendaries. Niet dat ik serieus genoeg speel om ze oooooit te krijgen, maar gewoon omdat de hype eromheen me leuk lijkt _O-

• Raymon1988
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 29-12-2025
Bij mij is momenteel het meeste blauw en zit een aantal is al een paar dagen level 10. Zit er aan te denken om een smurf account aan te maken, weekje powerlevelen en dan een andere gymkleur te kiezen ermee om de lvl 10 gyms eens aan te pakken en mijn eigen pokemon van mijn main account erin te stoppen.
Pokemon hunten hoef ik het niet meer te doen, in mn vrije week hier in Groningen 4 nieuwe erbij, nu 79 in total. Kan nog een paar nieuwe in mijn pokedex krijgen door te evolueren maar verder zie ik het somber in bij mij in de buurt

[ Voor 0% gewijzigd door Raymon1988 op 28-09-2016 16:33 . Reden: 79 ipv 76 pokemon ]

• GandalfTheGrey
  • Laatst online: 02-12-2025

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Iemand die weet waar nu Snorlax en Charmander spawnen? Die moet ik in ieder geval nog :-)

Ik woon in regio Utrecht.

[ Voor 14% gewijzigd door GandalfTheGrey op 28-09-2016 16:12 ]

Computer Specs

• Mx. Alba
Raymon1988 schreef op woensdag 28 september 2016 @ 16:04:
Bij mij is momenteel het meeste blauw en zit een aantal is al een paar dagen level 10. Zit er aan te denken om een smurf account aan te maken, weekje powerlevelen en dan een andere gymkleur te kiezen ermee om de lvl 10 gyms eens aan te pakken en mijn eigen pokemon van mijn main account erin te stoppen.
Pokemon hunten hoef ik het niet meer te doen, in mn vrije week hier in Groningen 4 nieuwe erbij, nu 76 in total. Kan nog een paar nieuwe in mijn pokedex krijgen door te evolueren maar verder zie ik het somber in bij mij in de buurt
76 maar? Damn... En ik zat me al op te naaien over mijn 123... :D

• Ossi
GandalfTheGrey schreef op woensdag 28 september 2016 @ 16:07:
Iemand die weet waar nu Snorlax en Charmander spawnen? Die moet ik in ieder geval nog :-)

Ik woon in regio Utrecht.
Zoek een post van mij van gisteren. Charmander nest op de golfbaan in Assen :)

• Raymon1988
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 29-12-2025
Mx. Alba schreef op woensdag 28 september 2016 @ 16:14:
[...]

76 maar? Damn... En ik zat me al op te naaien over mijn 123... :D
Bleken er 'al '79 te zijn, foutje. Scheelt mij weer 3.
Maar er zit bijvoorbeeld een diglett nest vlak bij mijn huis en heb die nog niet. Halve wijk uitgekamt met 4 man maar nog geen diglett tegen gekomen XD. Despawned altijd (als ik te dicht bij in de buurt kom, het mag mij niet :P )

• Mx. Alba
Raymon1988 schreef op woensdag 28 september 2016 @ 16:37:
[...]

Bleken er 'al '79 te zijn, foutje. Scheelt mij weer 3.
Maar er zit bijvoorbeeld een diglett nest vlak bij mijn huis en heb die nog niet. Halve wijk uitgekamt met 4 man maar nog geen diglett tegen gekomen XD. Despawned altijd (als ik te dicht bij in de buurt kom, het mag mij niet :P )
Dan zal het geen nest zijn maar een spawn. Als het een nest is dan is het niet te missen. :D

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-01 09:01
mark-k schreef op woensdag 28 september 2016 @ 15:43:
[...]

Edit: Mijn mapje ziet alleen maar drowzees in Brunssum, zoals overal hier in t zuiden... Beek en Sittard zit ook vol met Drowzees bijvoorbeeld, daar mag ook wel eens een migration in komen. (geteld: 24 25 Drowzees in Brunssum op dit moment gespawned....)

En qua gyms valt het ook wel mee voor zover ik zie, gemiddeld nog niet 1 snorlax/dragonite per gym, behalve bij de rooie die toch bekend staan als Team Cheater :P
Dat is zeker dichtbij. Ik reed eerst 's morgens altijd door Schinveld naar mijn werk (Landgraaf hier), maar nu maar via Brunssum rijden. :)

• tweakerjunior
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 08-01 18:22
Mijn tweede poliwrath met submission :(
Nu sparen voor een politoed als gen2 uitkomt ...

• Marselaar
Mx. Alba schreef op woensdag 28 september 2016 @ 15:25:
Ik ook ineens uit een stel gyms geknikkerd. Nou moet ik vanavond weer op pad....

Vanmiddag ook een gym van 7 naar 8 aan het trainen. Nog 2 battles te gaan -> error. Ik na halfuurtje terug en iemand anders hem al naar lvl 8 getraint. 8)7 8)7 :O

Verwijderd

Hmm, heb een Snorlax van 84% met 777CP en stats 13/10/15 met Zen Headbutt en Bodyslam.
De moeite waard?

Heb er nog eentje met 71% en 1206cp en stats 15/4/13 met Zen Headbutt en Hyper Beam.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2016 18:22 ]

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 26-12-2025

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Marselaar schreef op woensdag 28 september 2016 @ 17:48:
[...]

Ik ook ineens uit een stel gyms geknikkerd. Nou moet ik vanavond weer op pad....

Vanmiddag ook een gym van 7 naar 8 aan het trainen. Nog 2 battles te gaan -> error. Ik na halfuurtje terug en iemand anders hem al naar lvl 8 getraint. 8)7 8)7 :O
Die error krijg je als je GPS instabiel is en de game denkt dat je uit range gelopen bent. Vervolgens word je voor 10 minuten "geband" uit die gym...

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• DutchEZmoder
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-01 21:35
Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2016 @ 18:20:
Hmm, heb een Snorlax van 84% met 777CP en stats 13/10/15 met Zen Headbutt en Bodyslam.
De moeite waard?

Heb er nog eentje met 71% en 1206cp en stats 15/4/13 met Zen Headbutt en Hyper Beam.
Ja die 84% is op zich wel goed. Moves zijn perfect voor defender, dus beetje levelen en het is een monster. :)

https://www.flickr.com/photos/jeroenvanderwardt/albums www.instagram.com/jeroen.van.der.wardt

Verwijderd

DutchEZmoder schreef op woensdag 28 september 2016 @ 19:04:
[...]

Ja die 84% is op zich wel goed. Moves zijn perfect voor defender, dus beetje levelen en het is een monster. :)
Ben 25, kan nu 13x een power up doen met mijn candy's :).

• copywizard
  • Niet online
net een nieuw nest ontdekt haveneiland bij diemen zit vol maar dan ook enorm vol met voltorbs en magnemites (magnetons "magnetrons")

dacht voor de liefhebber?

AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4

• mark-k
Of je wacht gewoon tot je er eentje uit een ei krijgt. @snorlax verhaal.

[ Voor 14% gewijzigd door mark-k op 28-09-2016 19:20 ]

Verwijderd

mark-k schreef op woensdag 28 september 2016 @ 19:20:
Of je wacht gewoon tot je er eentje uit een ei krijgt. @snorlax verhaal.
Ja daar zat mijn twijfel, maar nog niet veel 10km eieren gekregen. 5 ofzo...

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
DutchEZmoder schreef op woensdag 28 september 2016 @ 19:04:
[...]

hyper beam is toch beter?

• roffeltjes
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13:53
copywizard schreef op woensdag 28 september 2016 @ 19:19:
net een nieuw nest ontdekt haveneiland bij diemen zit vol maar dan ook enorm vol met voltorbs en magnemites (magnetons "magnetrons")

dacht voor de liefhebber?
Om te vermijden? :)

Alle gekheid op een stokje... bij ons huis hebben we de volgende migraties gehad

Seel-Slowbro *Jay*
Slowbro-Magnemite *Boo*
Magnemite-Voltorb *YOU GOT TO BE KIDDING ME!!!!*

Well played Niantic, well played :+

• copywizard
  • Niet online
roffeltjes schreef op woensdag 28 september 2016 @ 20:17:
[...]

Om te vermijden? :)

Alle gekheid op een stokje... bij ons huis hebben we de volgende migraties gehad

Seel-Slowbro *Jay*
Slowbro-Magnemite *Boo*
Magnemite-Voltorb *YOU GOT TO BE KIDDING ME!!!!*

Well played Niantic, well played :+
vermijden of er of af rennen wat jou het beste uitkomt hier in de buurt heb ik nog nooit een magnemite gezien me eerste ving ik 1 uur rijden naar kijkduin :) dus nu zijn ze maar 30 min van huis vandaan!

maar ben het met je eens why not give us a mankey, growlithe, pikachu etc... nest niantic!!!

AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4

• roffeltjes
Ik ben gewoon een verwende Amsterdammer die jammert over zijn prive nest. :+

Voor de Amsterdammers: Exeggcute spawned nu een paar keer per uur bij de Heineken Music Hall.

Als iemand weet waar er nu Growlithes spawnen in Amsterdam ben ik haar/hem erkentelijk!

[ Voor 24% gewijzigd door roffeltjes op 28-09-2016 20:26 ]

• Marselaar
NMe schreef op woensdag 28 september 2016 @ 18:40:
[...]

Die error krijg je als je GPS instabiel is en de game denkt dat je uit range gelopen bent. Vervolgens word je voor 10 minuten "geband" uit die gym...
Dat is dan een redelijk nieuwe bug? Heb namelijk wel eens eerder gehad dat ik out of range was, maar kon dan daarna gewoon verder trainen.

• roffeltjes
Het is geen bug, het is de spoof protectie. Het is niet prettig als het gebeurt vanwege GPS drift, maar ik ben niet meer gesniped sinds ze dat hebben ingevoerd.

BTW, er zijn goede tools om je GPS flink te verbeteren. Ik zelf gebruik GPS status, daarmee kan ik mijn GPS resetten en een nieuwe lijst satelieten downloaden. Als mijn GPS gaat buggen gebruik ik die tool om de boel weer netjes te krijgen.

• badros86
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 30-10-2025
vandaag even een paar keer de game gestart. Blijkt dat ik vlak voor mn deur een squirtle spawnpunt heb. Vanochtend, vanmiddag en zojuist op de zelfde plek een squirtle gevangen. Kan ik dit dan een nest noemen? Of is dat pas als er meerdere zijn op verschillende plekjes.

beetje een n00b vraag ja... :)
roffeltjes schreef op woensdag 28 september 2016 @ 20:45:
Het is geen bug, het is de spoof protectie. Het is niet prettig als het gebeurt vanwege GPS drift, maar ik ben niet meer gesniped sinds ze dat hebben ingevoerd.

BTW, er zijn goede tools om je GPS flink te verbeteren. Ik zelf gebruik GPS status, daarmee kan ik mijn GPS resetten en een nieuwe lijst satelieten downloaden. Als mijn GPS gaat buggen gebruik ik die tool om de boel weer netjes te krijgen.
Deze?

[ Voor 49% gewijzigd door badros86 op 28-09-2016 21:13 ]

• Marselaar
roffeltjes schreef op woensdag 28 september 2016 @ 20:45:
Hoezo is dit spoof protectie? Alsof een spoofer tijdens zijn gymbattle ineens naar Central Park loopt?
En je bent niet meer gesniped? Geloof dat ik je niet helemaal volg

• wheez50
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:47
Ik heb rond mijn huis drie plekken waar regelmatig weedles spawnen. Elke plek apart is een weedle spawnpoint. Samen zijn ze een flink nest.

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20-01 15:30
badros86 schreef op woensdag 28 september 2016 @ 21:11:
vandaag even een paar keer de game gestart. Blijkt dat ik vlak voor mn deur een squirtle spawnpunt heb. Vanochtend, vanmiddag en zojuist op de zelfde plek een squirtle gevangen. Kan ik dit dan een nest noemen? Of is dat pas als er meerdere zijn op verschillende plekjes.

Een nest is inderdaad met meerdere bij elkaar.
Wat jij hebt is gewoon een vaste spawn.

Ik heb net buiten bereik van mn huis een Omanyte spawn. Teveel moeite haha :p

<GoT>NightStalker

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10:55
Voor de lopers/fietsers die niets in de hand willen houden of in de broekzak:

Je kan een sportarmband aan je onderarm hangen voor je smartphone, en een aan je bovenarm voor je power bank. :+
Mijn power bank is zonet toegekomen: was de enigste dat ik vond met deze form factor. Zeer dun en past dus in een sportarmband.
Foto's naast een Sony Xperia Z3 Compact (4.6" screen).

Hier gekocht: http://www.banggood.com/X...mi-Samsung-p-1040996.html
Is een betrouwbare site: zie [Ervaringen] Online shoppen in China - Deel 2a

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/2648/-%20pogo%20uitrusting/20110101_014645.jpg

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/2648/-%20pogo%20uitrusting/20110101_014700.jpg

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/2648/-%20pogo%20uitrusting/DSC_0014.JPG

[ Voor 5% gewijzigd door Asgaro op 28-09-2016 21:49 ]

• Mx. Alba
Holy crap. Staat er opeens een boom in mijn woonkamer!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/pg4v1WyVw3qkAusO03ry5VOw/full.png

CP??? Nog nooit eerder tegengekomen...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/UePAX22xiZUjjaZvuvE4dukr/full.png

Een paar ultra balls en hoppa!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/rV6MRcf1L2RP94wHpzZNkW2F/full.png

64% IV... Helaas slechte charge move maar wel mijn hoogste Pokie!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Pd1YM3mnU613L4XS0rwUMYtV/full.png

[ Voor 4% gewijzigd door Mx. Alba op 28-09-2016 21:56 ]

• Shaffy
  • Registratie: April 2012
  • Niet online

Shaffy

We zullen doorgaan

Mx. Alba schreef op woensdag 28 september 2016 @ 21:55:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Nog nooit in het wild gezien, mooie vangst!

Zie trouwens dat je nog steeds een karper als buddy hebt, nog steeds geen zeedraak? ;)

• mark-k
Mx. Alba schreef op woensdag 28 september 2016 @ 21:55:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Beetje pic heavy, maar congratz.

• Mx. Alba
Shaffy schreef op woensdag 28 september 2016 @ 21:57:
[...]

Nog nooit in het wild gezien, mooie vangst!

Zie trouwens dat je nog steeds een karper als buddy hebt, nog steeds geen zeedraak? ;)
Jawel maar die kreeg Twister. :/

• roffeltjes
badros86 schreef op woensdag 28 september 2016 @ 21:11:

Spawn: 1 pokemon die op gezette tijden "spawned"
Nest: Meerdere pokemons die redelijk continue spawnen
Jep, dat is hem. Ik kreeg steeds meer last van GPS drift, maar dat is nu redelijk onder controle.
Marselaar schreef op woensdag 28 september 2016 @ 21:16:
[...]

Hoezo is dit spoof protectie? Alsof een spoofer tijdens zijn gymbattle ineens naar Central Park loopt?
En je bent niet meer gesniped? Geloof dat ik je niet helemaal volg
Wat je zag waren bots die op het moment dat je een gym omhoog trainde er opeens iets bij werd gepropt (snipen)en kon je weer opnieuw (nog hoger) trainen. Duidelijk botjes die via spoofen gyms volkopten, of het waren spelers met Harry Potters onzichtbaarheids-cape :+

Doordat je niet zomaar meer naar een gym toe kan portallen (immers dan krijg je een 10 minuten lockout) gebeurd dit veel minder.

[ Voor 35% gewijzigd door roffeltjes op 28-09-2016 22:06 ]

• Marselaar
roffeltjes schreef op woensdag 28 september 2016 @ 22:02:
[...]

Doordat je niet zomaar meer naar een gym toe kan portallen (immers dan krijg je een 10 minuten lockout) gebeurd dit veel minder.
Ok, maar nu ging ik niet naar de gym, maar er vandaan. Als het al gps-drift was, want die is bij mij maar zeer beperkt. Misschien kwam er juist wel een spoofer bij ofzo. Want 30 minuten later was hij alweer een level omhoog getrained. Nou ja, anyway, gemiste kans. Daarom maar een stel andere gyms bezet/getrained.

Bedankt voor de uitleg.

• roffeltjes
De spoof protectie zag dat je opeens van en naar de gym sprong, sneller dan menselijk mogelijk. Dat kwam door de GPS die heel even bokte, maar de spoof protectie heeft daar maling aan en sluit je 10 minuten van die gym uit.

Het is vervelend, maar ik moet toegeven dat het wel een positief effect lijkt te hebben. Het is minder erg met het snipen.

• Reiben
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Zo te horen heeft iedereen extra spawns erbij gekregen, ben ik dan de enige die spawns kwijtgeraakt is? Van 3 spawns per uur vanuit huis naar 1 spawn per uur. Thug life! -O-

• Blakapim
roffeltjes schreef op woensdag 28 september 2016 @ 22:08:
De spoof protectie zag dat je opeens van en naar de gym sprong, sneller dan menselijk mogelijk. Dat kwam door de GPS die heel even bokte, maar de spoof protectie heeft daar maling aan en sluit je 10 minuten van die gym uit.

Het is vervelend, maar ik moet toegeven dat het wel een positief effect lijkt te hebben. Het is minder erg met het snipen.
Ik had het net ook. Level 9 gym van 40.000 naar 49.000 getraind toen ik de error kreeg. Behoorlijk vervelend.

• Mx. Alba
Reiben schreef op woensdag 28 september 2016 @ 22:38:
Zo te horen heeft iedereen extra spawns erbij gekregen, ben ik dan de enige die spawns kwijtgeraakt is? Van 3 spawns per uur vanuit huis naar 1 spawn per uur. Thug life! -O-
Bij mij thuis lijkt het aantal spawns verdubbeld te zijn. Regelmatig zitten er 5 of 6 Pokies tegelijk - meestal de usual crap maar net vlak achter elkaar een Mr. Mime, een Eevee en een Jigglypuff. En dus eerder vanavond die Exeggutor.

• mark-k
Mx. Alba schreef op woensdag 28 september 2016 @ 22:56:
[...]

Bij mij thuis lijkt het aantal spawns verdubbeld te zijn. Regelmatig zitten er 5 of 6 Pokies tegelijk - meestal de usual crap maar net vlak achter elkaar een Mr. Mime, een Eevee en een Jigglypuff. En dus eerder vanavond die Exeggutor.
Bij mij is het ver-oneindigd! Had er eerst 0 en nu 1tje binnen bereik vanaf de bank.

Huizen hier op de hoek hebben er 10 in de achtertuin....

• tomdg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18-01 14:02
Nou vanavond weer even rond dit tijdstip pokemon in de gaten gehouden, maar deze keer naast 2x een parasect en 1x een gloom niks gezien wat ook maar een beetje zeldzaam is.

Had na die lapras en blastoise stiekem toch een beetje hoop dat er een soort verband was en er iedere avond wel iets leuks zou spawnen, maar helaas het blijkt toch te mooi om waar te zijn.

• Mx. Alba
Ik heb trouwens toch maar mijn karper buddy ingeruild voor een Pikachu. Nog maar 10 candy nodig voor een Raichu. En dan gaat er een Oddish meelopen want ik zit ook dicht tegen de Vileplume aan.

• mark-k
Mx. Alba schreef op woensdag 28 september 2016 @ 23:16:
Ik heb trouwens toch maar mijn karper buddy ingeruild voor een Pikachu. Nog maar 10 candy nodig voor een Raichu. En dan gaat er een Oddish meelopen want ik zit ook dicht tegen de Vileplume aan.
Hoe de hell ben je al lvl 28 zonder een vileplume? Ik heb er al 3 kunnen maken ofzo.

Overigens eindelijk een squirtle uit een ei gekregen, die is wel 80+, alle die ik na de update gevangen heb waren nog steeds zwaar crap (eigenlijk de meeste wilde pokemon zijn crap sinds de update).

• The Source
Eindelijk een goede lapras uit een 10km ei en een leuke growlite uit een 5km ei. Had gehoopt op een snorlax voor mijn collectie echter ben ik hier ook blij mee.

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-01 11:54
Ik zie dat dit nog niet gepost is: "Gemeente Den Haag gaat Pokemonmaker voor de rechter slepen" http://www.ad.nl/den-haag...erlast-kijkduin~a7278612/

In mijn ogen begrijpelijk maar zeer hypocriet... je profileert je als Pokemon walhalla van Nederland in de hoop te 'profiteren' van de hype. Nu pakt dat averechts uit en ga je de schuld bij andere neerleggen :r

Ik snap dat ze niet willen dat de natuur gesloopt wordt. Maar aangeven dat er extra kosten zijn, dat kun je enigsins verwachten ala je ziet hoe groot de hype is/was. En het is niet de schuld van Ninatic dat mensen beslissen om de duinen in te rennen, vuil achter te laten en midden in de nacht te gaan hunten.

Ben benieuwd waar dit schip gaat stranden.

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Uit dat artikel
De eis: 's avonds en 's nachts (tussen 23.00 en 07.00 uur) geen Pokémonfiguren meer op en rond het Deltaplein in Kijkduin.
Ze willen niet meer dat we tussen 23 en 7 als Ash, Team Rocket etc. gaan verkleden daar ;w

Maar idd zo slecht... Zogenaamd geel trots jezelf venoemen tot Pokémon hoofdstad van NL (om winst te willen maken) en dan er min of meer vanaf willen omdat t juist kosten mee brengt achteraf.
Maar dat veel mensen verboden gebieden betreden (al dan niet leidend tot vernieling) vind ik ook niet kunnen.
Pagina: 1 ... 99 ... 116 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status