• Kevaai
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16-04-2021
Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 13:03:
Ahw so cute :+

Bij mij in een park dichtbij is een Pikachu spawn veranderd in Charmander *O* Charmander heb ik nog maar 1 gevangen EVER. Dus dit is fijn :)
Hier nu een Scyther spawn in plaats van een Oddish spawn |:(

• Marselaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-11-2025
Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 13:03:
Ahw so cute :+

Bij mij in een park dichtbij is een Pikachu spawn veranderd in Charmander *O* Charmander heb ik nog maar 1 gevangen EVER. Dus dit is fijn :)
Welk park?

Is er een goed Nederlands nest overzicht? Wat ik tot nu toe zag was erg beperkt. En nu ze toch allemaal weer opnieuw geinventariseerd moeten worden...

Hier rond station Sloterdijk wel meer spawns, maar vrijwel alleen rattata, pidgey, spearow en drowzee.

PSN: Marselaar

• Arjan A
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:37

Arjan A

Cenosillicafoob

De growlithe-nesten bij de Rijkerswoerdse plassen lijken allemaal verdwenen... Maar op de golfbaan iets verderop zit het ineens vol met bulbasaurs volgens de radar... Vreemde wijzigingen, maar in de buurt van mijn werk is niets veranderd (middle of nowhere industriegebied).

Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur

• Azaruc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15-11-2025
Marselaar schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 13:07:
[...]

Welk park?

Is er een goed Nederlands nest overzicht? Wat ik tot nu toe zag was erg beperkt. En nu ze toch allemaal weer opnieuw geinventariseerd moeten worden...

Hier rond station Sloterdijk wel meer spawns, maar vrijwel alleen rattata, pidgey, spearow en drowzee.
Als we deze even met z'n allen updaten kunnen we die voortaan gebruiken ;)

D3 Profile

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:27
Hee volgens mij is de bonus bij elke 10e stop eruit gesloopt :(

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

• daan!
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17:14
Azaruc schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 13:17:
[...]

Als we deze even met z'n allen updaten kunnen we die voortaan gebruiken ;)
Ik gebruik gewoon die van thesilphroad. Veel uitgebreider en meer mensen die eraan meewerken.

• Marselaar
daan! schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 13:19:
[...]

Ik gebruik gewoon die van thesilphroad. Veel uitgebreider en meer mensen die eraan meewerken.
Ook in NL? Laatste keer zag ik alleen maar dingen in de VS

• robin1979
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-12-2025
Mx. Alba schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 13:17:
Hee volgens mij is de bonus bij elke 10e stop eruit gesloopt :(
Nee hoor, net nog 8 (!) items uit 1 stop.

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-01 09:01
robin1979 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 13:36:
[...]

Ik ook net nog gewoon.

Mijn eerste 100% Pokemon nu, een ~850CP ponyta. :P

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Weer even een druk halfuurtje gehad met drie toestellen. 8) Ik moet zeggen dat ik dat ook veel liever doe dan er totaal 1,5 uur aan besteden waarbij je het grootste deel van de tijd naar die animaties zit te kijken die je na een paar keer ook wel gezien hebt. Drie stuks is net bij te houden. Ook door de servers denk ik alhoewel dat nu mogelijk toch even parten speelde.

Ging voor een tijd lekker tot een van de toestellen even wat bleef hangen en het defavoritiseren ;) even niet wou. Er was misschien op de achtergrond weer eens iets actief geworden dat het toestel vertraagde. Dat kostte wat tijd voordat ik de 'flow' weer te pakken had en later ging er weer even wat mis waardoor ik blijkbaar op twee toestellen een paar keer dezelfde pokie evolueerde wat dan leidt tot een foutmelding. Dattie niet geëvolueerd kan worden "due to an unknnown error". Unknown? Nahh... voor mij niet hoor. :+ Ik weet niet of dat kwam door iets wat ik deed of omdat de server het even niet tijdig aan alle toestellen doorgaf.

Hoe dan ook. Nieuw record met 169 evolves. Op één toestel 57 en op twee 56. Prompt L29 en al weer een derde onderweg naar L30. :P Later weer even al die evoluties ruimen.

Heb deze keer nog een los lucky egg gekocht. Saldo stond op 1130. Net niet genoeg voor een pretpakket van 25 LE. :9 Ik denk dat ik dat wel ga aanschaffen als de muntjes voldoende blijven stromen. Later evt. ook 25 incense. Lijkt me voor de winter wel een geschikte combo als je even een half uurtje of uurtje speelt. Nog 600 muntje voor mijn max itembag. Kan ik evt. nu al kopen. Pokebag op 650. Die ga ik nu weer opruimen dus het zal nog weken duren voor ik daar evt. extra ruimte wil hebben. Itembag op 1000, dan 25 LE en dan rustig de pokebag uitbreiden denk ik. Ik zie wel. :)

• Azaruc
daan! schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 13:19:
[...]

Ook wel een goede inderdaad. Voor NL ook redelijk bijgehouden lijkt het.
https://thesilphroad.com/catalog

D3 Profile

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ervaren jullie ook dat het vangen van Pokemons moeilijker is geworden? Vaker dan voorheen rennen Pokemons weg en daarnaast ben ik ook meer ballen kwijt voor de Pokemon gevangen is.

Of komt dat door mijn levelup van 24 naar 25?

• CaptJackSparrow
  • Niet online
darkdesign schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 13:45:
Ervaren jullie ook dat het vangen van Pokemons moeilijker is geworden? Vaker dan voorheen rennen Pokemons weg en daarnaast ben ik ook meer ballen kwijt voor de Pokemon gevangen is.

Of komt dat door mijn levelup van 24 naar 25?
Daar heb ik meer mensen over horen klagen. Een L33 speler maar hij zei dat ook een veel lagere speler (L26 of zo) er erg veel last van had. Hij kreeg er een beetje genoeg van. Moet hem nog vragen of hij wel voldoende rekening houdt met de grootte van het cirkeltje bj het gooien. Dat doe ik tegenwoordig meer, vooral bij bruine en rode cirkeltjes.

• Mx. Alba
robin1979 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 13:36:
[...]

Vreemd... Tijdens de lunchpauze 2x 10 stops aangedaan en geen bonus gekregen. :/ Nou zat er tijdens zowel de heenweg als de terugweg wel een "bug-stop" tussen. Je weet wel, hij spint zonder je iets te geven en blijft blauw, maar als je dan nog een keer spint zie je "Try again later" en als je PoGo afsluit en weer opent is hij wel paars... :/

[ Voor 5% gewijzigd door Mx. Alba op 27-09-2016 13:51 ]

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:25
Ik maak ook gebruik van TheSilphRoad en voeg al mijn nesten en frequent spawn areas toe. Ik zou dan ook willen voorstellen dat iedereen zijn info hier plaatst! :)

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 19-01 19:58

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

demo31051987 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 13:58:
Ik maak ook gebruik van TheSilphRoad en voeg al mijn nesten en frequent spawn areas toe. Ik zou dan ook willen voorstellen dat iedereen zijn info hier plaatst! :)
Zolang silphroad eist dat ik me inlog met een reddit account kunnen ze mijn rug op :p

• Extigo
IdieEasy schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 13:59:
[...]

Zolang silphroad eist dat ik me inlog met een reddit account kunnen ze mijn rug op :p
Want?

• Kevaai
Blastoise op het station van Eindhoven, nog 7 minuten. Go Go Go

• IdieEasy

IdieEasy

Dat heb ik niet en heb er ook geen behoefte aan.
En een account hebben om dingen te kunnen bekijken is niet _echt_ user friendly.

• babybel123
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-06-2021
Kevaai schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 14:00:
Blastoise op het station van Eindhoven, nog 7 minuten. Go Go Go
Da red ik heul nie vanuit Zwolle!

• Extigo
IdieEasy schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 14:01:
[...]

En een account hebben om dingen te kunnen bekijken is niet _echt_ user friendly.
Het is niet alleen bekijken, maar ook toevoegen. En een account aanmaken is toch niet zo heel moeilijk, die heb je voor Tweakers ook aan moeten maken... Naar mijn mening is dat een non-issue.

• Marselaar
IdieEasy schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 14:01:
[...]

O ja, dat was het. Voor mij ook geen Silph Road dus. Er was wel nog een ander overzicht (wiki-achtig iets) maar daar stond dus haast niets in in NL.

• IdieEasy

IdieEasy

demo31051987 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 14:02:
[...]

Het is niet alleen bekijken, maar ook toevoegen. En een account aanmaken is toch niet zo heel moeilijk, die heb je voor Tweakers ook aan moeten maken... Naar mijn mening is dat een non-issue.
Yup, maar tweakers kon ik ook lezen voordat ik iets moest aanmaken. Hier heb ik dus ook rustig een jaartje of 4 gelurked voordat ik het nodig vond om te posten.

En reddit is gewoon niet mijn ding, forums lezen wat lekkerder weg dan die gruwelijke comment chains.

• Extigo
IdieEasy schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 14:03:
[...]

Yup, maar tweakers kon ik ook lezen voordat ik iets moest aanmaken. Hier heb ik dus ook rustig een jaartje of 4 gelurked voordat ik het nodig vond om te posten.

En reddit is gewoon niet mijn ding, forums lezen wat lekkerder weg dan die gruwelijke comment chains.
Marselaar schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 14:02:
[...]

O ja, dat was het. Voor mij ook geen Silph Road dus. Er was wel nog een ander overzicht (wiki-achtig iets) maar daar stond dus haast niets in in NL.
Iedereen z'n ding. Maar ik heb geen vertrouwen in een simpel document op Google Docs. Ik zal mijn nesten netjes toevoegen aan TheSilphRoad en ik hoop dat mensen, die er geen moeite mee hebben om een Reddit account aan te maken, mij en andere NL-gebruikers zullen helpen met het toevoegen van nesten en frequent spawns.

• Blakapim
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 01-11-2024
demo31051987 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 14:02:
[...]

Wat ik wel irritant vind aan die nest map op silph road is dat je alleen per pokemon kan kijken. Ik zou graag een map zien met alle nests (eventueel met filters zodat je alleen interessante nests ziet). Vind het per pokemon aanklikken een beetje omslachtig.

• Doopy-X-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-01 19:49
Blakapim schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 14:12:
[...]

Wat ik wel irritant vind aan die nest map op silph road is dat je alleen per pokemon kan kijken. Ik zou graag een map zien met alle nests (eventueel met filters zodat je alleen interessante nests ziet). Vind het per pokemon aanklikken een beetje omslachtig.
Inderdaad. Ik wil gewoon de nesten in mijn woonplaats zien, dit is echt omslachtig gedoe.

*burp*

• Azaruc
Doopy-X- schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 14:14:
[...]

Inderdaad. Ik wil gewoon de nesten in mijn woonplaats zien, dit is echt omslachtig gedoe.
Dat vind ik ook het grote nadeel van SilphRoad en juist weer het voordeel van de google drive lijst, waarin je per provincie gewoon ziet welke nesten er zijn.

Een mooie combi (op een kaart alle nesten zien) heb ik helaas nog niet gevonden.

D3 Profile

• Extigo
Azaruc schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 14:17:
[...]

Dat vind ik ook het grote nadeel van SilphRoad en juist weer het voordeel van de google drive lijst, waarin je per provincie gewoon ziet welke nesten er zijn.

Een mooie combi (op een kaart alle nesten zien) heb ik helaas nog niet gevonden.
Mee eens, maar ik ben van mening dat het Google Drive document nogal verouderd is. Bij TheSilphRoad zie je dat direct.

Voor beide zijn er voor- en nadelen. Dat ben ik met je eens. Een combi zou geweldig zijn.

• MeagaShira
  • Laatst online: 23-12-2025

MeagaShira

MeagaShira_NL

Nou zo te zien is mijn pikachu spawn voor mijn huis weg en exeggcute voor in de plaats gekomen. charmander spawn weg en pikachu voor in de plaats. Baal ervan heb 117 charmander candy moet nu de rest met buddy erbij lopen. Hopen op een goede iv charmander uit een ei. Squirtle spawnplek nog geen idee wat daar voor in de plaats is gekomen. Moet nog 2 squirtle vangen plus 1 met goede iv om de 125 candy te halen. Vanavond maar is een rondje fietsen en kijken of de spawns in de avond anders zijn.
Ben dus niet zo blij met de migratie.

....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:14
MeagaShira schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 14:57:
Nou zo te zien is mijn pikachu spawn voor mijn huis weg en exeggcute voor in de plaats gekomen. charmander spawn weg en pikachu voor in de plaats. Baal ervan heb 117 charmander candy moet nu de rest met buddy erbij lopen. Hopen op een goede iv charmander uit een ei. Squirtle spawnplek nog geen idee wat daar voor in de plaats is gekomen. Moet nog 2 squirtle vangen plus 1 met goede iv om de 125 candy te halen. Vanavond maar is een rondje fietsen en kijken of de spawns in de avond anders zijn.
Ben dus niet zo blij met de migratie.
Whutt.... Exeggcutor FTW
Heb je naar mijn mening veel meer aan.

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

The Source schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 14:58:
[...]

Whutt.... Exeggcutor FTW
exeggcute niet exxeggutor :P daarvoor in de plaats ja maar zeker weten doe ik et nog niet. Heb hem nu 2x zien spawnen terwijl hij eerder nooit spawnde voor mijn huis. Nu al 2 binnen een drie kwartier.Moet daar ook aardig wat candy van voor evolve dus die vind ik nog niet zo erg. Heb genoeg pikachu candy om mijn raichu verder te poweren. Ik baal meer van de charmander en squirtle.

[ Voor 11% gewijzigd door MeagaShira op 27-09-2016 15:02 ]

....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....

Verwijderd

Marselaar schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 13:07:
[...]

Welk park?

Steinse Groen in Gouda.

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-01 17:32
CaptJackSparrow schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 13:50:
[...]

Daar heb ik meer mensen over horen klagen. Een L33 speler maar hij zei dat ook een veel lagere speler (L26 of zo) er erg veel last van had. Hij kreeg er een beetje genoeg van. Moet hem nog vragen of hij wel voldoende rekening houdt met de grootte van het cirkeltje bj het gooien. Dat doe ik tegenwoordig meer, vooral bij bruine en rode cirkeltjes.
Dat cirkeltje... daar was in het begin inderdaad een boel gedoe over. Dat de vangkans bij een grote of kleine cirkel beter is. Maar ik heb daar al heel lang niks meer over gehoord en volgens mij was dat ook niet waar. Het geeft volgens mij aan waar je de bal moet gooien om een nice/great/excellent te gooien. Kan iemand dat bevestigen of ontkrachten?

De golfbaan in Assen zal wel blij zijn met de wijzigingen....
Ze zijn nu een Charmander nest geworden :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/7tdsmQqT5mXgDzbkdVfSHZzq/full.jpg?nohitcount=1

• Kevaai
Lapras op het evoluon in Eindhoven, nog 8 minuten. Go Go Go

• Tuttel
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 16:45
Kevaai schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 15:35:
Lapras op het evoluon in Eindhoven, nog 8 minuten. Go Go Go
Gvd, ik kijk best met enige regelmaat in Eindhoven, maar heb echt nog nooit iets dusdanigs bijzonders gezien wat de moeite waard was. Wel blij te weten dat ze er wel zijn, wie weet :D

Eindelijk ook een gym op de TU naar negen getrained, en zie dat een ander knaapje nu bezig is hem naar 10 te tillen. :)

• Kevaai
Snorlax op de Bayeuxlaan in Eindhoven, nog 4 minuten. Go Go Go

• Tuttel
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 16:45
Haha kut, zie hem, te ver weg op het moment met de benenwagen.

• Kevaai
Al een tijdje aan het scannen in de regio Eindhoven. Dit lijkt het te zijn geworden:
Stadswandelpark is een Pinsir park geworden, voorheen Squirtle |:(
Henri Dunantpark is een Ponyta park geworden, voorheen Pinsir :)
Anne Frankplantsoen is een Omanyte park geworden :)

• IdieEasy

IdieEasy

Kevaai schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 15:59:
Snorlax op de Bayeuxlaan in Eindhoven, nog 4 minuten. Go Go Go
Welkom in het topic! Het posten van een bepaalde (random) spawn van een pokemon is niet heel nuttig. Niemand kan hem namelijk gaan halen. 99% van de tweakers zullen namelijk niet uit Dorp/Stad X of Y komen. Nests worden besproken omdat je daar speciaal naar op zoek kan zijn en er eventueel voor om kan rijden.

Ik snap dat je enthousiast bent, maar 3 posts verder komt het een beetje over als iets te enthousiast ;)

• Blakapim
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 01-11-2024
The Source schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 14:58:
[...]

Whutt.... Exeggcutor FTW
Precies dit, zou een moord doen voor een Exeggcute nest voor mn deur. Komt natuurlijk omdat alles nu draait om hoge cp zodat je hoog in een gym staat.

[ Voor 38% gewijzigd door Blakapim op 27-09-2016 16:43 ]

• Kevaai
IdieEasy schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 16:26:
[...]

Welkom in het topic! Het posten van een bepaalde (random) spawn van een pokemon is niet heel nuttig. Niemand kan hem namelijk gaan halen. 99% van de tweakers zullen namelijk niet uit Dorp/Stad X of Y komen. Nests worden besproken omdat je daar speciaal naar op zoek kan zijn en er eventueel voor om kan rijden.

Ik snap dat je enthousiast bent, maar 3 posts verder komt het een beetje over als iets te enthousiast ;)
Ach, ik volg het topic al een tijdje maar nog niet eerder gereageerd. Ik ben trouwens niet iemand die als een dolle op zoek naar een bepaald beestje gaat. Ik zie wel wat er op mijn pad (of in de nabije omtrek daarvan) komt.

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Ossi schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 15:08:
[...]
Dat cirkeltje... daar was in het begin inderdaad een boel gedoe over. Dat de vangkans bij een grote of kleine cirkel beter is. Maar ik heb daar al heel lang niks meer over gehoord en volgens mij was dat ook niet waar. Het geeft volgens mij aan waar je de bal moet gooien om een nice/great/excellent te gooien. Kan iemand dat bevestigen of ontkrachten?
Staat al vanaf het begin bij Niantic zelf op de site.
You have the greatest chance of capturing the Pokémon while the colored ring is at its smallest diameter. At the opportune moment, fling the Poké Ball toward the Pokémon.
Als je binnen die ring gooit krijg je OOK nog een XP bonus maar die staat los van de grotere vangkans.

• Bobje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-05-2024
Blastoise op Amersfoort CS

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16:11
Fucking net een Blastoise gevangen in het wild. Piet Mondriaanplein in Amersfoort. WTF!

EDIT: Wat Bobje dus zegt. OMG zo blij hiermee!

[ Voor 22% gewijzigd door Robkazoe op 27-09-2016 16:56 ]

• Bobje
Ja ik zat in de trein, 1 cm buiten bereik 😔

• Robkazoe
Bobje schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 17:01:
Ja ik zat in de trein, 1 cm buiten bereik 😔
Voor een Blastoise was ik wel even de trein uit gerend. Dan maar een half uur later thuis. :D

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20-01 15:30
IdieEasy schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 16:26:

Dit. Laten we niet allemaal random spawns gaan roepen :X

<GoT>NightStalker

• Bobje
Robkazoe schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 17:04:
[...]

Voor een Blastoise was ik wel even de trein uit gerend. Dan maar een half uur later thuis. :D
Was hij wel de moeite qua IV? Haha nou ik ben gisteren sinds twee maanden weer thuis, vandaag ene afspraak gehad, ik verkies t vrouwtje toch boven die schildpad 😜

• Robkazoe
Bobje schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 17:08:
[...]
Was hij wel de moeite qua IV? Haha nou ik ben gisteren sinds twee maanden weer thuis, vandaag ene afspraak gehad, ik verkies t vrouwtje toch boven die schildpad 😜
44,4%. Beste tot nu toe wat betreft mijn Squirtles (die zitten vaak tussen de 10 en 20%).

• badros86
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 30-10-2025
Wat is mn leven saai geworden nu ik ff niet meer speel. :(:(

Weet iemand of er al wat bekend is over toevoeging vd nieuwe generatie pokemon?

• DutchEZmoder
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-01 21:35
Heb ik een 100% blastoise, heeft ie Ice Beam... Paar weken later een 93.33% blastoise met Flash Cannon 8)7 8)7 8)7

https://www.flickr.com/photos/jeroenvanderwardt/albums www.instagram.com/jeroen.van.der.wardt

• roffeltjes
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13:53
Bleh... Amsterdam is voor zover ik kan zien aanzienlijk generfed.

Had ik net een Exeggcute spawn en 2 Growlith spawns gevonden kan ik weer gaan zoeken. So far nothing:(

Pikachu park: Kapot.
Bulbapark: Kapot.
Java buurt: Kapot.

Nog geen enkel nest gezien wat beter uit deze migratie is gekomen. Gelukkig wel veel meer spawns, dus dat maakt wel wat goed, maar ik ben nog niet gelukkig met wat ik zie.

Ach ja... ik vind ze wel weer.

• rickuss
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-01 02:36
roffeltjes schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 18:30:
Bleh... Amsterdam is voor zover ik kan zien aanzienlijk generfed.

Had ik net een Exeggcute spawn en 2 Growlith spawns gevonden kan ik weer gaan zoeken. So far nothing:(

Pikachu park: Kapot.
Bulbapark: Kapot.
Java buurt: Kapot.

Nog geen enkel nest gezien wat beter uit deze migratie is gekomen. Gelukkig wel veel meer spawns, dus dat maakt wel wat goed, maar ik ben nog niet gelukkig met wat ik zie.

Ach ja... ik vind ze wel weer.
Erg jammer inderdaad, was net bezig met Charmanders te farmen in Oost... Maar vandaag wel opeens een Grimer en Rapidash gevonden, die had ik voor de nieuwe patch nog nooit gezien (centrum).

PS. Pokemon storing? De app start wel op, kaart wordt geladen, maar verder helemaal leeg. Geen stops, gyms, etc. Of heb ik nu een soft ban?

[ Voor 8% gewijzigd door rickuss op 27-09-2016 18:35 ]

• schaapiej
  • Laatst online: 20-01 15:30
rickuss schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 18:34:
PS. Pokemon storing? De app start wel op, kaart wordt geladen, maar verder helemaal leeg. Geen stops, gyms, etc. Of heb ik nu een soft ban?
App/telefoon al opnieuw gestart?
Wat je omschrijft komt wel vaker voor. Bij een softban zie je voor zover ik weet wel alles maar krijg je geen items uit stops en peren de pokemon 'm na de 1e ball.

<GoT>NightStalker

• DutchEZmoder
  • Laatst online: 20-01 21:35
Heb ik ook al een paar uur, geen pokestops te zien. En soms zie ik ze maar kan ik niet looten. Maar een softban lijkt me sterk aangezien ik op dezelfde locatie bezig ben.

https://www.flickr.com/photos/jeroenvanderwardt/albums www.instagram.com/jeroen.van.der.wardt

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Aaargh...daar gaat nr 133. Eindelijk een plek gevonden waar regelmatig Kabuto's spawnden is alles veranderd. Zat wel een charmander nu. Geen idee hoe vaak en hoeveel. Die heb ik ook nog nodig maar was er bijna met die onvindbare kabuto's.

Inderdaad wel een spawnlocatie bij voor de deur. Tot nu toe alleen maar Rat-Pid gezien helaas.

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:22

Nibbz

Postmaster General

Ik gebruikte tot vandaag altijd versie 0.35.0, omdat de nieuwere versies niet werkten (unable to authenticate). Vandaag kwam pokemon go met de melding dat ik moest updaten. En nu kom ik niet verder dan "Failed to login".

Heb een poosje geleden problemen met mn google authenticator gehad. Echter heb ik ook wel eens gps fix gebruikt. Echter nooit mail ontvangen van een ban of iets dergelijks.

Kan het dan met de google authenticator te maken hebben? (pokemon go staat niet bij allowed apps als ik inlog op mn google account. Maar weet ook niet of het daar vereist is).

13:37

• Salmon
  • Laatst online: 14:43

Salmon

.NET developer

Nibbz schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 20:14:
Ik gebruikte tot vandaag altijd versie 0.35.0, omdat de nieuwere versies niet werkten (unable to authenticate). Vandaag kwam pokemon go met de melding dat ik moest updaten. En nu kom ik niet verder dan "Failed to login".

Heb een poosje geleden problemen met mn google authenticator gehad. Echter heb ik ook wel eens gps fix gebruikt. Echter nooit mail ontvangen van een ban of iets dergelijks.

Kan het dan met de google authenticator te maken hebben? (pokemon go staat niet bij allowed apps als ik inlog op mn google account. Maar weet ook niet of het daar vereist is).
Rooted telefoon? Dat gaat dan niet werken, door de nieuwe afvangen/weigeren van rooted telefoons.

Verwijderd

Blijkbaar mag je in lillo geen pokemon meer spelen tussen 22.00 uur en 7 uur. Ik snap wel dat de bewoners last hebben maar dit is wel overdreven :(

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-01 14:49
Pfff baal nu wel dat ik root heb, zie op de scanner nu een Lapras en een Golem... (in Delfshaven weer)

[ Voor 11% gewijzigd door Musta op 27-09-2016 20:51 ]

NS FC: SW 2742 0448 8213

• IdieEasy

IdieEasy

Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 20:46:
Blijkbaar mag je in lillo geen pokemon meer spelen tussen 22.00 uur en 7 uur. Ik snap wel dat de bewoners last hebben maar dit is wel overdreven :(
Hoe bedoel je overdreven? Het zijn schappelijke tijden zodat de bewoners kunnen slapen. Verder wordt er niets verboden qua andere tijden! Als ik kijkduin zie, en ik projecteer dat bij mij in de straat.... Dan zou dit me blij maken, en mogelijk niet ver genoeg gaan.

Laten we wel wezen: de spelers zullen zich niet heel netjes gedragen hebben. Dat doen ze bij semi rares al niet, ik wil niet weten wat er gebeurt als er een lapras spawned op een eigen stuk grond ;)

• ramones73
  • Laatst online: 28-11-2025
Mx. Alba schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 13:51:
[...]

Vreemd... Tijdens de lunchpauze 2x 10 stops aangedaan en geen bonus gekregen. :/ Nou zat er tijdens zowel de heenweg als de terugweg wel een "bug-stop" tussen. Je weet wel, hij spint zonder je iets te geven en blijft blauw, maar als je dan nog een keer spint zie je "Try again later" en als je PoGo afsluit en weer opent is hij wel paars... :/
Je hebt de items dan wel gewoon gekregen , check je journal maar nadat je dit voor hebt ;)

• Mx. Alba
ramones73 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 22:46:
[...]

Je hebt de items dan wel gewoon gekregen , check je journal maar nadat je dit voor hebt ;)
Ja dat klopt maar toch wellicht daardoor niet de bonus voor de 10e stop?

• tomdg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18-01 14:02
Gisteravond de blastoise hier in de buurt gevangen, dus zat thuis op de bank en moest toch even de radar scannen om te kijken of er misschien nog een keer een blastoise of iets anders leuks zal spawnen.

Dat gebeurde helaas niet op dezelfde plek, maar wilde toch het dorp even verder scannen om te kijken of er nog iets leuks zou zitten.

En jahoor na verschillende locaties gescant te hebben zie ik daar ineens een lapras verschijnen een kilometer verderop. Gelukkig nog genoeg tijd dus op de fiets daarheen gegaan.

Helaas was het cp van 442 weer niet super, maar hee het is een lapras en toch weer een nieuwe entry in de pokedex!

Tot nu toe pakt het veranderen van de spawns goed uit hier. (al moet ik zeggen dat ik eigenlijk nog nooit 2 avonden achter elkaar op hetzelfde tijdstip heb zitten kijken)

Maar dat wordt nu toch iedere avond rond kwart voor 11 even de radar in de gaten houden!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-01 20:11
rickuss schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 18:34:
[...]

Erg jammer inderdaad, was net bezig met Charmanders te farmen in Oost... Maar vandaag wel opeens een Grimer en Rapidash gevonden, die had ik voor de nieuwe patch nog nooit gezien (centrum).

Toevallig een eigen map draaien? Klinkt als een ip ban, had ik laatst ook. Op de wifi zag ik niks, mobiele internet werkte het perfect.

• tweakerjunior
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 08-01 18:22
Ik kan nu thuis pokemons vangen sinds de laatste update

• copywizard
  • Niet online
Drowzee time anyone?

net ontdekt dat het charmander nest in soest 500 meter is verhuisd en is veranderd in een drowzee nest!
bij de Spinel in soest zie je in 1 klap 9 drowzees en 1 hypno dat kan je gerust een nieuw nest noemen lijkt me zo.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/XasNMRjBOw9ZLAeFqG1B2iPS/full.png

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/iLOF0CL3hY9ekB8zqzzZXwd4/full.png

en zelfs nog enigszins een verdwaalde seadra, squirtle en jynx :)

[ Voor 4% gewijzigd door copywizard op 27-09-2016 23:24 ]

AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:57
copywizard schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 23:23:
Drowzee time anyone?

net ontdekt dat het charmander nest in soest 500 meter is verhuisd en is veranderd in een drowzee nest!
bij de Spinel in soest zie je in 1 klap 9 drowzees en 1 hypno dat kan je gerust een nieuw nest noemen lijkt me zo.

[afbeelding]

[afbeelding]

en zelfs nog enigszins een verdwaalde seadra, squirtle en jynx :)
Zou lachen zijn geweest wanneer in het midden van die plek er een Psychiatrische instelling zou staan :+

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11:23
Thalaron schreef op woensdag 28 september 2016 @ 00:08:
[...]

Zou lachen zijn geweest wanneer in het midden van die plek er een Psychiatrische instelling zou staan :+
Almere ziet er net zo uit rond CS... Trek zelf je conclusies :P

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Verwijderd

IdieEasy schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 21:36:
[...]

Hoe bedoel je overdreven? Het zijn schappelijke tijden zodat de bewoners kunnen slapen. Verder wordt er niets verboden qua andere tijden! Als ik kijkduin zie, en ik projecteer dat bij mij in de straat.... Dan zou dit me blij maken, en mogelijk niet ver genoeg gaan.

Laten we wel wezen: de spelers zullen zich niet heel netjes gedragen hebben. Dat doen ze bij semi rares al niet, ik wil niet weten wat er gebeurt als er een lapras spawned op een eigen stuk grond ;)
Die overlast komt jammer genoeg van een kleine minderheid. Maar volgende keer als ik ga dan ga ik om 22.00 uur mijn smartphone in de auto leggen en ga ik daart met mijn gameboy spelen en dan eens zien hoe ze reageren >:)

• Mx. Alba
Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2016 @ 07:02:
Die overlast komt jammer genoeg van een kleine minderheid. Maar volgende keer als ik ga dan ga ik om 22.00 uur mijn smartphone in de auto leggen en ga ik daart met mijn gameboy spelen en dan eens zien hoe ze reageren >:)
Toen ik er vorige week was, op een gewone doordeweekse dag, was het daar heel druk en het café en het restaurant zaten zo te zien goed vol. Ik denk niet dat die ondernemers problemen hebben met de Pokémongekte! Het ging er gemoedelijk aan toe in ieder geval, ik zag weinig zwerfafval, er stonden een aantal grote kliko's - don't worry, be happy!

• Extigo
Gisteren een evolutie-rondje gedaan. 92000 XP erbij gekregen en 6 nieuwe entry's in de pokedex.

Eindelijk mijn 87% Magikarp kunnen evolueren. En wat krijg ik:
Afbeeldingslocatie: http://oi68.tinypic.com/2namjjm.jpg

*O* *O* *O*

• Doopy-X-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-01 19:49
10 km: Jynx. :'(

*burp*

• dennisvalk
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16:47
Mijn hoogtepunt van de laatste dagen: een excellent throw op een weedle *O*

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/11700066/Weedle.png

• Oekiejoekie
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 30-12-2025
Nibbz schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 20:14:
Had ik ook na de upgrade. App verwijderd, data verwijderd, alles opnieuw installeren hielp niet. Toen heb ik mijn telefoon geforceerd uitgelogd uit mijn google-account. Kreeg daarna op mijn telefoon de melding dat ik opnieuw in moest loggen, en daarna werkte Pokemon ook weer.

WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...

• Ask!
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 16-12-2025
Ik heb 115 KM met mijn Growlithe gelopen (buddy)! *O*

Ik wil Achievements :p

• babybel123
Ik reageer niet altijd maar houd het topic voor zover mogelijk wel bij. Zit nog even met een aantal vraagjes.
Zie mensen praten over de 10e stop bonus. Kan iemand mij dit even toelichten?
Daarnaast ben ik van plan om een poliwag te evolven. Op welke aanvallen moet ik hopen bij Poliwrath en op welke juist niet?
Tot slot nog de vraag of het verschil maakt of ik eerst een pokemon evolueer en dan power up, of wanneer ik eerst een pokemon power up en daarna pas evolueer?

ps: 115km... ik dacht dat ik veel liep (45km met mijn koffing, die zie je bij ons nooit...)

• mat.hi.as
  • Laatst online: 16:34
babybel123 schreef op woensdag 28 september 2016 @ 09:02:
Ik reageer niet altijd maar houd het topic voor zover mogelijk wel bij. Zit nog even met een aantal vraagjes.
Als je 10 verschillende stops achter elkaar ronddraait, krijg je 50 bonus experience en een hoop meer items dan normaal (meestal regular pokeballs bij mij, maar ik weet niet of dat altijd zo is)
Daarnaast ben ik van plan om een poliwag te evolven. Op welke aanvallen moet ik hopen bij Poliwrath en op welke juist niet?
Volgens deze link Bubble + Hydro Pump.
Tot slot nog de vraag of het verschil maakt of ik eerst een pokemon evolueer en dan power up, of wanneer ik eerst een pokemon power up en daarna pas evolueer?
Het maakt uiteindelijk geen verschil, het is alleen beter om eerst te evolueren, omdat je dan zeker weet dat je Pokie de goede (of juist niet) moves heeft, voordat je er dust en candy in stopt.

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:14
Voor 4de dag achtereen 10 gyms gecashed.
Soms wordt ik er bij een lokale gym uitgegooid (die nooit hoger dan lvl 5 wordt) maar voor het cashen kan ik makkelijk weer in een andere gym komen. Ik probeer stabiel in minimaal 10 level 10 gyms te komen.
Valt me iig niet tegen.

[ Voor 4% gewijzigd door The Source op 28-09-2016 09:09 ]

• babybel123
thanks, helemaal duidelijk! :)

• IdieEasy

IdieEasy

Na 10 Unieke stops kreeg je een "mega" reward. Namelijk 6-7 items uit 1 stop. Hierdoor krijg je ook meteen 100 xp ipv de standaard 50 xp.
https://pokemongo.gamepress.gg/gym-defenders-tier-list
(zie ook de attackers tier-list als je daarin geïnteresseerd bent.)
Over het algemeen kan je beter eerst evolven, en daarna pas je power-up doen. Dit omdat het niets uit maakt voor het eind resultaat, maar je wel eerst de moveset kan bekijken. Mocht je willen power-uppen omdat je de IV probeert te berekenen dan kan dat natuurlijk geen kwaad. (IV is geavanceerde versie van appraise).
ps: 115km... ik dacht dat ik veel liep (45km met mijn koffing, die zie je bij ons nooit...)
Er is altijd baas boven baas :D

Ik "loop" uberhaupt te weinig sinds de update van de lagere snelheid :'(

• babybel123
The Source schreef op woensdag 28 september 2016 @ 09:09:
Voor 4de dag achtereen 10 gyms gecashed.
Soms wordt ik er bij een lokale gym uitgegooid (die nooit hoger dan lvl 5 wordt) maar voor het cashen kan ik makkelijk weer in een andere gym komen. Ik probeer stabiel in minimaal 10 level 10 gyms te komen.
Valt me iig niet tegen.
Totdat ik je bericht las was ik super blij dat ik 2 van de gyms in m`n woonplaats stabiel lijk te hebben en daardoor 20 coins per dag krijg...
eentje op level 5 (ga ik vanmiddag ff naar 6 uppen) en eentje op level 8...

• Ask!
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 16-12-2025
Ik heb nu 40 candy, kan eindelijk bijna een Growlithe laten evolueren.
Ik kom er echt nooit eentje tegen, had er eentje uit een ei haha.

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 25-11-2025
Ik zit op 99.6km met mijn Dratini (100%), kheb pas 86 candy, dus ik moet nog even >.< Kom ze bijna niet tegen, maar gisteravond heb ik er 1 vlak bij mijn huis gevonden. Hoop dat dit elke avond is, dan heb ik over een weekje ongeveer eindelijk een Dragonite...

• Marselaar
IdieEasy schreef op woensdag 28 september 2016 @ 09:10:
[...]

Na 10 Unieke stops kreeg je een "mega" reward. Namelijk 6-7 items uit 1 stop. Hierdoor krijg je ook meteen 100 xp ipv de standaard 50 xp.

Ik "loop" uberhaupt te weinig sinds de update van de lagere snelheid :'(
Magertjes hoor. Ik heb toch echt vaak 8 items bij de bonus stop.

Update lagere snelheid? Heb ik weer iets gemist? Is toch 10,5 km/u nog steeds?

Ik loop me een ongeluk maar veel zoden zet het niet aan de dijk.

Wel kwam ik er achter dat de drie pokemons die ik nog moet zonder evolve, de region exclusive zijn. Ik kan nu dus de 142 halen door alleen nog met buddies te gaan lopen. Of dat lukt voor zomer volgend jaar betwijfel ik echter nog steeds. :)

• IdieEasy

IdieEasy

WahWah schreef op woensdag 28 september 2016 @ 09:21:
Ik zit op 99.6km met mijn Dratini (100%), kheb pas 86 candy, dus ik moet nog even >.< Kom ze bijna niet tegen, maar gisteravond heb ik er 1 vlak bij mijn huis gevonden. Hoop dat dit elke avond is, dan heb ik over een weekje ongeveer eindelijk een Dragonite...
ik ben er nog nooit zoveel tegen gekomen als afgelopen week.... Sinds de update al 4 gevonden... Totaal tot zaterdag stond op 3 stuks!

Er is hoop!

• Shiro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20:00

Shiro

Serenity

babybel123 schreef op woensdag 28 september 2016 @ 09:10:
[...]

Totdat ik je bericht las was ik super blij dat ik 2 van de gyms in m`n woonplaats stabiel lijk te hebben en daardoor 20 coins per dag krijg...
eentje op level 5 (ga ik vanmiddag ff naar 6 uppen) en eentje op level 8...
2 is inderdaad niet zo heel veel, Het lukt mij ongeveer al een maand om elke dag 100 coins te cashen:

Eergisteren had ik nog:
Coins-1 Coins-2
En ja, ik heb redelijk wat gym battles gedaan.

Vandaag zat ik overigens nog in 18 gym's, ben gisteren een level 9 en 10 gym kwijt geraakt. Ik raak gemiddeld elke dag wel een gym kwijt ofzo :| Verbaasd me nog dat er mensen zijn die midden in de nacht erop uit trekken om zo'n gym te mollen, want ik stop ze meestal in een lvl 9 of 10 gym...

Juniper RWD

• IdieEasy

IdieEasy

Marselaar schreef op woensdag 28 september 2016 @ 09:22:
[...]

Magertjes hoor. Ik heb toch echt vaak 8 items bij de bonus stop.
Grrrrrr laten we het eens hebben over mijn geluk en bijvoorbeeld de CP die ik steeds kreeg.... volgens mij waren we er al achter dat jij meer geluk had :+
Update lagere snelheid? Heb ik weer iets gemist? Is toch 10,5 km/u nog steeds?
Ja die dus.... 15 km/u was tenminste fietsbaar!
Ik loop me een ongeluk maar veel zoden zet het niet aan de dijk.
Hmm? Op hoeveel eitjes uitgebroed zat je ook alweer?
Wel kwam ik er achter dat de drie pokemons die ik nog moet zonder evolve, de region exclusive zijn. Ik kan nu dus de 142 halen door alleen nog met buddies te gaan lopen. Of dat lukt voor zomer volgend jaar betwijfel ik echter nog steeds. :)
De spawns lijken nu wel heel erg veranderd te zijn. Ik ga huizerstrandje wat meer in de gaten houden, maar de "rustige" plekken lijken betere spawns te hebben gekregen (zelfs dingen in mijn huis :O :O) en het lijkt alsof de hele drukke plekken minder goede spawns hebben gekregen.

[ Voor 5% gewijzigd door IdieEasy op 28-09-2016 09:27 ]

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:57
Ben zelf al blij dat ik bijna een week in 3 stabiele gyms zit.
Die zitten overigens verder weg. Hier thuis blijft, ondanks dat ik echt nooit iemand zie spelen, niets langer heel dan 1 dag.

Denk dat dorpen leuke plekken voor bots zijn ofzo...

Waar ik woon zijn er overigens 4 Gyms... dus 22 zou lastig zijn zonder de auto te pakken :+
Dorp ernaast waar ik werk zijn er meer maar daar is geel/rood erg dominant waar ik dus niet veel mee op schiet :O
IdieEasy schreef op woensdag 28 september 2016 @ 09:25:
Voor zover ik weet is het altijd 10.5KM/H geweest?

[ Voor 49% gewijzigd door Thalaron op 28-09-2016 09:28 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

Weet iemand welke pokemon ik goed kan gebruiken tegen charizard?
Slowbro, Raichu, Wigglytuff zijn de enige die ik nog heb om onder de cp van charizard te zitten.
Wil de gym gaan levelen zodat andere mensen erbij kunnen.

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:02

Dan gaan we wel heel erg ver terug de tijd in. Ik weet iig dat het eind juli ook al 10,5km/h was.

• IdieEasy

IdieEasy

Hogader schreef op woensdag 28 september 2016 @ 09:29:
[...]

Dan gaan we wel heel erg ver terug de tijd in. Ik weet iig dat het eind juli ook al 10,5km/h was.
Ja... Wrijf het er maar in... Ik ben oud... Ik weet het
MeagaShira schreef op woensdag 28 september 2016 @ 09:27:
Slowbro, Raichu, Wigglytuff zijn de enige die ik nog heb om onder de cp van charizard te zitten.
https://pokemongo.gamepress.gg/pokemon/6
https://pokemongo.gamepre...-chart-strengths-weakness
https://pokemongo.gamepress.gg/gym-defenders-tier-list

Earth is je beste optie, maar van die 3 is het slowbro!

• daan!
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17:14
MeagaShira schreef op woensdag 28 september 2016 @ 09:27:
Slowbro als hij wateraanvallen heeft.
Electric is ook super effective tegen flying, maar de vuuraanvallen doen normale schade tegen electric terwijl watertypes daar minder last van hebben.
dus slowbro met water = meer schade veroorzaken tegen vuurtype, en minder schade ontvangen van vuur.
en raichu = meer schade veroorzaken tegen flying type, en geen gereduceerde schade ontvangen van vuur.

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

top thnx.
Slowbro wordt het dan. Heeft confsion en ice beam.
De andere slowbro water gun en water pulse

• Marselaar
[...]

Grrrrrr laten we het eens hebben over mijn geluk en bijvoorbeeld de CP die ik steeds kreeg.... volgens mij waren we er al achter dat jij meer geluk had :+
Verander je naam! Heb ik zoveel geluk omdat ik mijzelf Marselaar noem, of noem ik mezelf Marselaar omdat ik zoveel geluk heb?

10,5 km/u lukt ook nog, maar het is inderdaad supertraag en iedereen kijkt me verbaasd aan waarom ik zo langzaam fiets op mijn ebike :P

Hmm? Op hoeveel eitjes uitgebroed zat je ook alweer?
174 zie ik.

De spawns lijken nu wel heel erg veranderd te zijn. Ik ga huizerstrandje wat meer in de gaten houden, maar de "rustige" plekken lijken betere spawns te hebben gekregen (zelfs dingen in mijn huis :O :O) en het lijkt alsof de hele drukke plekken minder goede spawns hebben gekregen.
Ik hou me aanbevolen voor enige bevinding.

Het enige wat ik meer zie zijn Drowzee's. Verder is het de same old show hier in de buurt.

• Kevaai
Zit ik op mijn werk verschijnt er opeens een Lapras :)

CP 1548
IV 71%
Ice Shard
Ice Beam

• readytoflow
  • Niet online
Zijn er überhaupt spelers die nagedacht hebben over hun teamkeuze (lees niet klakkeloos doorgeklikt hebben; lees die geel of rood zijn :+ ) en die ook stabiel in 10+ gyms staan?

• babybel123
bijna. ik heb voor geel gekozen en sta in een level 8 en level 5 (vanmiddag level 6 ^^) gym.

• readytoflow
  • Niet online
Eh..stabiel in 10+ gyms. Dus 100 muntjes. Niet stabiel in een lvl 10'gym.

Mijn exxecutor is na 2,5 week weer thuis uit 'weet niet meer waar vandaan'.

• Marselaar
readytoflow schreef op woensdag 28 september 2016 @ 09:53:
Zijn er überhaupt spelers die nagedacht hebben over hun teamkeuze (lees niet klakkeloos doorgeklikt hebben; lees die geel of rood zijn :+ ) en die ook stabiel in 10+ gyms staan?
Wat valt daar precies over na te denken op lvl 5?

Ik ben team Mystic geworden, omdat Pokemon ongeveer gelijk staat aan mijn neef, en hij team blauw had gekozen.

Pagina: 1 ... 98 ... 116 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status