Een electric snijdt door die vaporeons als boter....Shiro schreef op maandag 26 september 2016 @ 16:04:
[...]
Tegen een Vaporeon trainen is ronduit irritant en ik heb geen potions meer![]()
Naja, vanavond als ik terug ben maar weer eens checken hoe de gym ervoor staat.
Zo goeiemorgen, het spel is wat rustiger geworden zeg! De gym hier bij de Markthal stond gewoon ruim 2 uur compleet stil. Normaal was een half uur er niet uit geschopt worden al heel veel.
Heb mezelf op plekje 2 kunnen nestelen in een lvl 7 gym
ben benieuwd hoe lang die het houdt.
Heb mezelf op plekje 2 kunnen nestelen in een lvl 7 gym
Of opblazen met Solarbeam-TheNose- schreef op maandag 26 september 2016 @ 16:15:
[...]
Een electric snijdt door die vaporeons als boter....
off-topic:Blakapim schreef op maandag 26 september 2016 @ 15:30:
[...]
Lapras zie ik nog wel eens langskomen in Rotterdam (op de kaart). Snorlax heb ik 1 keer in Kijkduin gezien.
Je kunt multi-quoten op GoT en er zit een edit-knop. Je bent nu soms aan het double-posten.
on-topic:
Eind vorige week op één dag een Snorlax én Lapras gevangen in het wild. Helaas had de Lapras een vrij lage CP (~300). Nu nog hopen op een fatsoenlijke uit een 10km ei, kreeg gister een 2de Onyx helaas
Ik ga me de komende tijd maar eens focussen op het verzamelen van Bulba's, Charmanders en Dratini's, want ik kan die alle drie nog niet evolven, vanwege zwaar candy tekort
[ Voor 37% gewijzigd door FREAKJAM op 26-09-2016 16:47 ]
is everything cool?
Wil mij er wel op gaan focussen maar ik kom die dingen zo weinig tegen...FREAKJAM schreef op maandag 26 september 2016 @ 16:44:
Ik ga me de komende tijd maar eens focussen op het verzamelen van Bulba's, Charmanders en Dratini's, want ik kan die alle drie nog niet evolven, vanwege zwaar candy tekort
Ben level 27 en de candy voor die beesten staat er zo voor;
Bulba; 20
Squirter; 34
Char; 22
Dratini; 38
First world problems!
Level 23 hier, hier ook first world problemsschaapiej schreef op maandag 26 september 2016 @ 17:29:
[...]
Wil mij er wel op gaan focussen maar ik kom die dingen zo weinig tegen...
Bulba; 20
Squirter; 34
Char; 22
Dratini; 38
First world problems!
Bulba; 30
Char; 15
Dratini; 22
Squirtle; 59
is everything cool?
Ga eens naar het Rembrandtpark in Amsterdam, dan kan je die bulbasaur binnen 2 uur evolueren in een venusaur met genoeg candy achter de hand om hem te maxxen tot level 40.schaapiej schreef op maandag 26 september 2016 @ 17:29:
[...]
Wil mij er wel op gaan focussen maar ik kom die dingen zo weinig tegen...
Bulba; 20
Squirter; 34
Char; 22
Dratini; 38
First world problems!
Bulbasaur 25
Charmander 139
Squirtle 129 (2e keer)
...
Dratini 620
Nog steeds geen goeie tegengekomen
Charmander 139
Squirtle 129 (2e keer)
...
Dratini 620
Nog steeds geen goeie tegengekomen
Zojuist mijn telefoon opgestart en een Lapras op de radar in ons kleine dorpje!
Maar hij verdween alweer snel. We hadden geen schijn van kans om er op tijd bij te zijn.
Maar hij verdween alweer snel. We hadden geen schijn van kans om er op tijd bij te zijn.
Ik ving vandaag opeens een 95% Squirtle dus die update kijkt wel te werken qua IV.
Verder zag ik gisteravond opeens een lvl 10 gym van kleur verschieten dus er wordt nog wel degelijk gespeeld.
Verder zag ik gisteravond opeens een lvl 10 gym van kleur verschieten dus er wordt nog wel degelijk gespeeld.
Ik heb wel een spot waar magmar elk uur zowiezo spawnt,Eek2nd schreef op maandag 26 september 2016 @ 15:44:
[...]
Naast dat het al minder wordt gespeeld, is het ook zo dat de zomervakantie voorbij is en dus veel kinderen pas na school kunnen spelen als ze tijd voor hebben (of in de pauze als de gym vlakbij school is).
Dus het is nu iets makkelijker om een drukke gym te veroveren tijdens schooluren of laat in de avond
Lapras heb ik 3x in het wild gezien (2 gevangen), en 1 keer blijkbaar misgelopen op Kijkduin..
Voor de rest nooit Lickitung,, Snorlax enzo gezien in het wild (wel magmar op radar)
https://www.google.nl/map...!3d52.7248331!4d4.9415777
Waar? misschien komt ie vaker in beeld
hneel schreef op maandag 26 september 2016 @ 18:24:
Zojuist mijn telefoon opgestart en een Lapras op de radar in ons kleine dorpje!
[ Voor 57% gewijzigd door ajaxalex op 26-09-2016 18:33 ]
Dinteloord.ajaxalex schreef op maandag 26 september 2016 @ 18:31:
[...]
Ik heb wel een spot waar magmar elk uur zowiezo spawnt,
[...]
Waar? misschien komt ie vaker in beeld
Dorpje met zo'n 5000 inwoners, 4 pokestops en 1 gym.
Ik zal het zeker eens in de gaten houden. Misschien een volgende keer op die plek aanwezig zijn rond het minuten-tijdstip dat die ongeveer gespawnd moet hebben.
Godnondeju, volgens mij heb ik thuis een IP ban hangen, zodra ik mn wifi aan zet zie ik niks meer op de kaart, zet ik mobiel internet aan werkt alles weer prima. Mapje doet ook niks meer (ja wel scannen maar ziet niks).
Hmmm.. Das erg ver weg voor mij, maar heb al 2 Magmars uit eieren, dus hoeft niet speciaal voor opzoek.ajaxalex schreef op maandag 26 september 2016 @ 18:31:
[...]
Ik heb wel een spot waar magmar elk uur zowiezo spawnt,
Thanx iig.
Was het hier maar zo'n feest, heb pas 40 candy ofzo. Wel de evoluties zo al gevangen maar buiten een dex entry zijn ze volkomen nutteloos.Blakapim schreef op maandag 26 september 2016 @ 18:15:
[...]
Ga eens naar het Rembrandtpark in Amsterdam, dan kan je die bulbasaur binnen 2 uur evolueren in een venusaur met genoeg candy achter de hand om hem te maxxen tot level 40.
ok mijn problemen:
level 26
134 in de pokedex
Charamander 11
Machope 31
Hitmonlee (nooit gezien)
Snorlax (nooit gezien)
De volgende heb ik bijna;
Clefairy 47
Mankey 28
Growlite 43
Graveler 82 (mijn buddy)
Iemand suggesties voor locaties?
level 26
134 in de pokedex
Charamander 11
Machope 31
Hitmonlee (nooit gezien)
Snorlax (nooit gezien)
Clefairy 47
Mankey 28
Growlite 43
Graveler 82 (mijn buddy)
Charmander kun je vinden in Soest. Zoek maar even in dit topic voor locatie
Oeh had trouwens nog een nieuwe theorie voor de mensen die er graag in trappen 
Had al een tijd 2 10km eieren en was het wachten zat, dus had er eentje in mn incubator gedaan. Staat nu op 8.5km en heb ondertussen n ei of 4 uitgebroed denk ik, waarbij ik 2 nieuwe 10km eieren kreeg. Dus misschien moet je wel gewoon 1 ei in de incubator hebben en nog minimaal eentje ernaast om meer 10km eieren te krijgen.
Of misschien is het wel gewoon totally random, maar dat moet je niet geloven hoor want is niet bewezen...
Had al een tijd 2 10km eieren en was het wachten zat, dus had er eentje in mn incubator gedaan. Staat nu op 8.5km en heb ondertussen n ei of 4 uitgebroed denk ik, waarbij ik 2 nieuwe 10km eieren kreeg. Dus misschien moet je wel gewoon 1 ei in de incubator hebben en nog minimaal eentje ernaast om meer 10km eieren te krijgen.
Of misschien is het wel gewoon totally random, maar dat moet je niet geloven hoor want is niet bewezen...
Compleet random. Had nog 2 eieren over, 1 10km in de incubator en 1 los. Alleen maar 5 en 2km eieren uit de stops..
Verpest het nou niet voor alle goedgelovige mensen die hier weer hoop uit hadden kunnen puttenEddos schreef op maandag 26 september 2016 @ 21:39:
Compleet random. Had nog 2 eieren over, 1 10km in de incubator en 1 los. Alleen maar 5 en 2km eieren uit de stops..
Je moet juist die 10 km niet in een incubator doen.... Bij mij heeft het gewerkt. Ik had maanden geen 10km eieren en ik heb er vier op kunnen sparen. Nu zit ik op 2.Eddos schreef op maandag 26 september 2016 @ 21:39:
Lag net lekker op m'n bed en dacht ga even pokemon go opstarten, zie ik ineens een onbekende pokemon staan in m'n nearby, dus ik kijk nog eens goed, is het een blastoise! 
Dus ik dacht daarvoor moet ik natuurlijk wel even naar buiten gaan, even op de radar gekeken waar hij dan zou moeten zitten. Dus loop een klein stukje en jahoor daar spawnt hij. Dus natuurlijk gelijk kijken naar het cp, is die maar liefst 35...
Natuurlijk wel leuk dat er gewoon een blastoise hier op de buurt spawnt, namelijk nog nooit een bijzondere pokemon gezien hier, maar wel jammer dat je dan de laagste van de laagste krijgt.
Dus ik dacht daarvoor moet ik natuurlijk wel even naar buiten gaan, even op de radar gekeken waar hij dan zou moeten zitten. Dus loop een klein stukje en jahoor daar spawnt hij. Dus natuurlijk gelijk kijken naar het cp, is die maar liefst 35...
Natuurlijk wel leuk dat er gewoon een blastoise hier op de buurt spawnt, namelijk nog nooit een bijzondere pokemon gezien hier, maar wel jammer dat je dan de laagste van de laagste krijgt.
Hee, er is iets veranderd. Ik zie spawns op plekken waar ze nooit waren, en waar een magnemite nest zat, spawnt er net een cubone ....
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Het lokale charmander nest is ongewijzigd.u_nix_we_all schreef op maandag 26 september 2016 @ 23:04:
Hee, er is iets veranderd. Ik zie spawns op plekken waar ze nooit waren, en waar een magnemite nest zat, spawnt er net een cubone ....
Maar inderdaad: ik zie spawn op plaatsen waar nooit een pokemon zat!
Dat is best bijzonder, ik kende inmiddels in een straal van 300 meter om het huis precies alle mogelijke plekken waar iets kon verschijnen!!
Edit: hopelijk blijft de oude spawnplek hetzelfde, dan kan ik vanuit huis bij 2 spawnplaatsen en een pokestop.
[ Voor 10% gewijzigd door daan! op 26-09-2016 23:38 ]
Klopt, ik had net opeens een pidgey die ik vanuit huis kon vangen. Voorheen moest ik de deur uit of hopen op gps jitteru_nix_we_all schreef op maandag 26 september 2016 @ 23:04:
En nu weer een spawn in de oude vertrouwde plek.
Het lijkt er dus op dat er extra spawnplaatsen zijn toegevoegd!
Het lijkt er dus op dat er extra spawnplaatsen zijn toegevoegd!
[ Voor 92% gewijzigd door daan! op 27-09-2016 00:09 ]
Growlithe's kan je veel vinden bij de Rijkerswoerdse plassen aan de zuidkant van Arnhem, aan de Kerkstraat.The Source schreef op maandag 26 september 2016 @ 21:00:
ok mijn problemen:
[..]
Growlite 43
[..]
Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur
Inderdaad rijkerswoerdse plassen, confirmed.Arjan A schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 00:08:
[...]
Growlithe's kan je veel vinden bij de Rijkerswoerdse plassen aan de zuidkant van Arnhem, aan de Kerkstraat.
Dat is puur toeval. Het lijkt mij erg sterk dat Niantic dat zo bedacht zou hebben.badros86 schreef op maandag 26 september 2016 @ 22:20:
[...]
Je moet juist die 10 km niet in een incubator doen.... Bij mij heeft het gewerkt. Ik had maanden geen 10km eieren en ik heb er vier op kunnen sparen. Nu zit ik op 2.
Zoek even op mijn eerste post van vandaag, ook een Blastoise, van maarliefst CP32tomdg schreef op maandag 26 september 2016 @ 23:04:
Lag net lekker op m'n bed en dacht ga even pokemon go opstarten, zie ik ineens een onbekende pokemon staan in m'n nearby, dus ik kijk nog eens goed, is het een blastoise!
Helaas voor mij kan het dus altijd erger
Haha ik heb je post inderdaad voorbij zien komen, alleen niet meer onthouden. Aan het balkje te zien dacht ik dat dit toch wel het laagst was, maar toch een meevaller voor mij het kan ergerOssi schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 00:26:
[...]
Zoek even op mijn eerste post van vandaag, ook een Blastoise, van maarliefst CP32
Alleen heb ik dan weer niet de beste moveset
Zet Clefairy even voor 3km als buddyThe Source schreef op maandag 26 september 2016 @ 21:00:
ok mijn problemen:
level 26
134 in de pokedex
Charamander 11
Machope 31
Hitmonlee (nooit gezien)
Snorlax (nooit gezien)
Clefairy 47
Mankey 28
Growlite 43
Graveler 82 (mijn buddy)
Gedaan met het feest na 22u in het Belgische Lillo :
De Antwerpse gemeenteraad heeft deze avond hoogdringend én unaniem een tijdelijk politiereglement goedgekeurd voor havendorpje Lillo. Tot 31 december mag je er 's nachts (22 uur tot 7 uur) géén Pokémon Go meer spelen.
http://www.hln.be/hln/nl/...Pokemon-Go-in-Lillo.dhtml
http://www.gva.be/cnt/dmf...anger-in-lillo-ronddwalen
De Antwerpse gemeenteraad heeft deze avond hoogdringend én unaniem een tijdelijk politiereglement goedgekeurd voor havendorpje Lillo. Tot 31 december mag je er 's nachts (22 uur tot 7 uur) géén Pokémon Go meer spelen.
http://www.hln.be/hln/nl/...Pokemon-Go-in-Lillo.dhtml
http://www.gva.be/cnt/dmf...anger-in-lillo-ronddwalen
Blijkbaar hadden ze ook iets bedacht met een IV waarde die schaalt met het Pokedex nummer. Dus met die peabrains daar weet je het maar nooit!darkdesign schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 00:20:
[...]
Dat is puur toeval. Het lijkt mij erg sterk dat Niantic dat zo bedacht zou hebben.
Ja.. dat had ik dus ook.. opeens een Pidgey voor mn deur die ik van huis lon vangen, terwijl vanaf het begin tot dan ik maar 1 Caterpie had die ik kon vangen van huis..Orsetto schreef op maandag 26 september 2016 @ 23:45:
[...]
Klopt, ik had net opeens een pidgey die ik vanuit huis kon vangen. Voorheen moest ik de deur uit of hopen op gps jitter
En net maar ff gekeken.. nog een rattata.
Ok, tis nog prut... maar wie weet (vorige update terug was er ook al een spawn plaats vlakbij erbij met af en toe wat betere beesten ergens waar nooit wat kwam, maar kom er niet bij vanuit huis)
Ja hier ook 
En de bug/feature die ik van de week had waarbij ik perongeluk twee Laprassen heb gepowered omdat ze opschuiven in de lijst is nu ook weg in update 0.39.0
Wou dat ik even had gewacht
En de bug/feature die ik van de week had waarbij ik perongeluk twee Laprassen heb gepowered omdat ze opschuiven in de lijst is nu ook weg in update 0.39.0
Wou dat ik even had gewacht
Haha daar heb je gelijk in.schaapiej schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 02:31:
[...]
Blijkbaar hadden ze ook iets bedacht met een IV waarde die schaalt met het Pokedex nummer. Dus met die peabrains daar weet je het maar nooit!
Ik heb hier nu ook een spawn in mijn woonkamer die ik nooit eerder had. Helaas weer een random crap spawn waarvan ik er al een stuk of zes binnen bereik heb.
Correctie, minstens twee nieuwe spawns binnen bereik. Helaas die tweede ook crap. Tot nu toe heb ik er alleen nog ratten en rupsen gezien.
Correctie, minstens twee nieuwe spawns binnen bereik. Helaas die tweede ook crap. Tot nu toe heb ik er alleen nog ratten en rupsen gezien.
[ Voor 31% gewijzigd door Mx. Alba op 27-09-2016 07:16 ]
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Nests veranderd? Ik zit in de trein onderweg naar Delfzijl, wou op de terugweg even langs Rembrandtplein voor bulba, zit die nest er nog wel?
Dat is het Rembrandtpark (dus even opletten waar je heen gaat). Of het nest er nog zit weet ik niet. Ik had hetzelfde plan voor na mijn werk, dus ben ook wel benieuwd.Bobje schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 07:22:
Nests veranderd? Ik zit in de trein onderweg naar Delfzijl, wou op de terugweg even langs Rembrandtplein voor bulba, zit die nest er nog wel?
PSN: Marselaar
TheSilphRoad heeft hier ook al een topic over op Reddit: https://www.reddit.com/r/...eat_migration_appears_to/Tomski1986 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 06:28:
Alle nests zijn veranderd!!
Rembrandtspark ziet er niet goed uit.
Nog erger... de spawn in het park waar ik woon is weg.... rattapidgey kingdom.
Vondelpark: Ekans
Gaasperplaspark: Kabuto
Rembrandtspark: Random?
Amstelpark: Random (slecht)
Vondelpark: Ekans
Gaasperplaspark: Kabuto
Rembrandtspark: Random?
Amstelpark: Random (slecht)
[ Voor 29% gewijzigd door roffeltjes op 27-09-2016 08:04 ]
Op de Zweed lijkt het inderdaad niet goed te zijn met het Rembrandtpark. Ik blij dat ik vorige week nog geweest ben en mijn 91% Bulbasaur heb kunnen evolven.roffeltjes schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 07:54:
Rembrandtspark ziet er niet goed uit.
Ik zie wel dat er een wijziging in de spawn is geweest. Bij mij zie ik nu ineens hele andere pokemon spawnen zoals:
- Charmander (nog nooit gezien in mijn omgeving)
- Diglett (uberhaupt nog nooit gezien, alleen in een ei)
- Koffing (nog nooit gezien in mijn omgeving)
- Pikachu (nog nooit gezien in mijn omgeving)
- Exeggcute (nog nooit gezien in mijn omgeving)
- Oddish (nog nooit gezien in mijn omgeving)
Nu hopen dat dit Charmander spot ook blijvend is zodat ik eindelijk mijn Charizard kan evolven.
[ Voor 39% gewijzigd door Extigo op 27-09-2016 08:10 ]
Dat bedoelde ik maar sowieso toch bedankt voor de alertheid! Lees nu dat t waarschijnlijk tegenvalt. Was er in Delfzijl nog wat te halen? Ik laat Soest nu ook wel even voor wat t is. Zijn er ook nests geconfirmed in Zeeland?Marselaar schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 07:35:
[...]
Dat is het Rembrandtpark (dus even opletten waar je heen gaat). Of het nest er nog zit weet ik niet. Ik had hetzelfde plan voor na mijn werk, dus ben ook wel benieuwd.
Vanochtend voor het eerst een Dewgong gezien.
Helaas na 8 pogingen met een ultraball en elke keer een berry .....poef weg.
Hierna maar 3 gyms overgenomen en snel coins geincasserrd, inmiddels 1 uur later al weer uit alle gyms.
Toch maar een keer de enige stabiele rode gym in de buurt van lvl 9 naar 10 trainen om een vaste spot te krijgen.
Blijft toch erg lastig om in een kleiner dorp sterke pokemons te trainen. enige wat lukt is een Vaporeon , doordat er regelmatig evee's spawnen.
72/74 nu en lvl 22.
Hierna maar 3 gyms overgenomen en snel coins geincasserrd, inmiddels 1 uur later al weer uit alle gyms.
Toch maar een keer de enige stabiele rode gym in de buurt van lvl 9 naar 10 trainen om een vaste spot te krijgen.
Blijft toch erg lastig om in een kleiner dorp sterke pokemons te trainen. enige wat lukt is een Vaporeon , doordat er regelmatig evee's spawnen.
72/74 nu en lvl 22.
Eergisteren een seal evolved naar dewgong van 13xx, kom ik gisterenavond ook eentje tegen van 12xx, en die vluchtte ook al na de 2de berry en ultraballgarrow schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 08:30:
Vanochtend voor het eerst een Dewgong gezien.
72/74 nu en lvl 22.
Ik had gisteravond ook ineens meer spawn punten vanuit mijn kamer, maar helaas de usual crap. Ik scan nu ook net even en inderdaad, de charmander nest in Spijkenisse (Hongerlandsedijk) lijkt verandert te zijn in een tentacool nest (zag er net 3 daar). Even in de gaten houden om te verifieren nog...
Lijkt erop dat het een Drowzee nest geworden is...Bobje schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 07:22:
Dat was het alWahWah schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 09:03:
[...]
Lijkt erop dat het een Drowzee nest geworden is...
Alleen tegelijkertijd ook een Bulbasaur nest.
Achzo, dus alleen de bulbanest is er niet meer dan. Ben er zelf nog nooit geweest, maar zat er wel aan te denken om te gaan voor me venusaur...maar dat gaat hem niet meer worden dusAzaruc schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 09:11:
[...]
Dat was het al
Alleen tegelijkertijd ook een Bulbasaur nest.
Kunnen enkele mensen eens zeggen rond welk lvl ze hun eerste mass evolution (dus Lucky Egg en volledig halfuur gebruiken) met Pidgeys/Rattata's hebben kunnen doen.
Ik ben momenteel lvl 15 en denk dat ik er ver ben. Ik ga straks eens rekenen.
Mijn charmander nest is ook weg, sterker nog de meeste nests die ik ken zijn geen nest meer:(
en aans löpt wa vast
Ik heb mijn eerste gedaan op level 12, toen had ik genoeg voor de normale manier (ongeveer 60 evoluties).Asgaro schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 09:26:
Kunnen enkele mensen eens zeggen rond welk lvl ze hun eerste mass evolution (dus Lucky Egg en volledig halfuur gebruiken) met Pidgeys/Rattata's hebben kunnen doen.
Ik wil me plus binnen krijgen, ik verwacht dan dat ik weer redelijk zal spelen maar echt gewoon geen idee wanneer die verstuurd zou worden. had hem al 7 juli besteld.
Zelfde, ging van 12 naar 15/16 ongeveer. Zit nu op 20 door wat meer te vangen en heb nu van een aantal pokemons (ratata, pidgey,weedle, sparrow) +/- 200 candies. Dus ik ga binnenkort weer zoiets doenIdieEasy schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 09:29:
[...]
Ik heb mijn eerste gedaan op level 12, toen had ik genoeg voor de normale manier (ongeveer 60 evoluties).
Heb op lvl 12 al m'n eerste sessie gedaan (gelijk 3 lvl's erbij). op lvl 18 nog een keer en vorige week op lvl 21 nogmaals.Asgaro schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 09:26:
Voordeel is uiteraard dat je sneller levelt en dus eerder beter pokemons kunt vangen en je ze hoger kunt maxxen t.b.v. gyms.
Uiteraard is het persoonlijk en je krijgt op lvl 20 nog 2 lucky eggs!
Ik begon al bij level 9 ofzo... en toen ook met maar 30 evoluties max. Ik vond het level en verzamelen van genoeg pidgey's/weedle's en ratata maar traag gaan...Asgaro schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 09:26:
Wat zat ik er toen naast, want inmiddels ben ik nog 50k verwijderd van level 30... vergeleken met de 350k exp dat ik nu moest verzamelen om van 29 naar 30 te gaan, waren mijn eerste 20 levels een walk in the park...
Ik ben nu weer pidgey's en al dat onzin aan het stacken om rond de 100 te evoluweren. Ik heb nu ongeveer 30 evoluties klaarstaan ofzo... dus nog ff 2-3 dagen doorgaan
Juniper RWD
De spawnplek die ik vanuit huis kan pakken spawnde elk uur een pokemon waarvan er 1 op de 3 Squirtles waren. Ik heb nu al twee dagen geen Squirtle meer gezien. Het kan aan mij liggen, want ik ben ook veel weg geweest. Echter zou ik normaal toch nog wel een aantal hebben gehad. Misschien dat alle spawnplekken iets veranderd zijn.filthy rich schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 09:29:
Mijn charmander nest is ook weg, sterker nog de meeste nests die ik ken zijn geen nest meer:(
De ekans nest is veranderd in een vulpix nest bij lage Bergse bos
NS FC: SW 2742 0448 8213
Heb je coordinaten of een extactere locatie?Musta schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 09:42:
De ekans nest is veranderd in een vulpix nest bij lage Bergse bos
https://www.google.nl/map...!3d51.9666667!4d4.5166667demo31051987 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 09:43:
[...]
Heb je coordinaten of een extactere locatie?
Waar het Lage Bergse Bos is weet ik wel, maar is de nest te vinden vlakbij het restaurant of meer richting de manege?
Het verschilt, ik zie ze op de scanner overal opduiken. Vooral in de buurt vn het kiplekker hoekse hout zie ik ze veel nudemo31051987 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 09:47:
[...]
Waar het Lage Bergse Bos is weet ik wel, maar is de nest te vinden vlakbij het restaurant of meer richting de manege?
Ik merk ook veranderingen. Ik kwam gisteren plots een Dragonair tegen en vlakbij mijn huis een Seal. Die heb ik beide nog nooit op die plek gezien.
Wat is nu precies de definitie van een nest? Is een nest een spawnpoint waar altijd dezelfde pokemon spawnt. Ik zie namelijk ook spawns waar bijna altijd dezelfde pokemon spawnt, maar soms ook een pidgey.
Het lokale charmander nest lijkt ook weg, zie nu elektrabuzz, ponyta, scyther, horsea, machop.. maar nooit meer dan 1 van een soort..
Een nest is een plek waar bepaalde Pokémon heel vaak (meerdere tegelijk binnen een relatief klein gebied) spawnen. En dan hebben we het natuurlijk niet over Pidgeys enzo (dan is heel Nederland één gigantisch Pidgey-nest) maar over Pokémon die elders vrij zeldzaam zijn, maar die dus op die plek aan de lopende band tevoorschijn komen.Amd RuLuzzz schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 10:14:
Wat is nu precies de definitie van een nest? Is een nest een spawnpoint waar altijd dezelfde pokemon spawnt. Ik zie namelijk ook spawns waar bijna altijd dezelfde pokemon spawnt, maar soms ook een pidgey.
[ Voor 5% gewijzigd door Mx. Alba op 27-09-2016 10:17 ]
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Om een voorbeeld te geven: Voor de migratie van gisteravond spawnde er met enige regelmaat Pinsirs voor mijn deur. En dan heb ik het over 2 a 3 pinsirs tegelijk. Dat is dus een Pinsir-nest.Mx. Alba schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 10:17:
[...]
Een nest is een plek waar bepaalde Pokémon heel vaak (meerdere tegelijk binnen een relatief klein gebied) spawnen. En dan hebben we het natuurlijk niet over Pidgeys enzo (dan is heel Nederland één gigantisch Pidgey-nest) maar over Pokémon die elders vrij zeldzaam zijn, maar die dus op die plek aan de lopende band tevoorschijn komen.
Ben trouwens wel beniewd wat er met dat nest is gebeurd.
Ik kan in mijn omgeving wel zien dat er bij bepaalde spawnpoint veel relatief zeldzame pokemons met grote regelmaat spawnen al dan niet niks anders als die pokemon. Wat ik nog niet heb gezien dat er meerdere van dat soort daar spawnen.Mx. Alba schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 10:17:
[...]
Een nest is een plek waar bepaalde Pokémon heel vaak (meerdere tegelijk binnen een relatief klein gebied) spawnen. En dan hebben we het natuurlijk niet over Pidgeys enzo (dan is heel Nederland één gigantisch Pidgey-nest) maar over Pokémon die elders vrij zeldzaam zijn, maar die dus op die plek aan de lopende band tevoorschijn komen.
Nu hopen op een bulbasaur en charmander nest in de buurt van Arnhem/Nijmegen. Dat zijn toch wel de pokemons die nog het ver weg zijn voor mij.
Need more candy... naar pidgeys ook veel andere power level meuk klaar staan, zo'n 100+ evolves. Maar twijfel of ik nog wel will power levellen. Van level 26 naar level 26.4 weinig nutShiro schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 09:38:
[...]
Ik begon al bij level 9 ofzo... en toen ook met maar 30 evoluties max. Ik vond het level en verzamelen van genoeg pidgey's/weedle's en ratata maar traag gaan...![]()
Wat zat ik er toen naast, want inmiddels ben ik nog 50k verwijderd van level 30... vergeleken met de 350k exp dat ik nu moest verzamelen om van 29 naar 30 te gaan, waren mijn eerste 20 levels een walk in the park...
Ik ben nu weer pidgey's en al dat onzin aan het stacken om rond de 100 te evoluweren. Ik heb nu ongeveer 30 evoluties klaarstaan ofzo... dus nog ff 2-3 dagen doorgaan
[ Voor 10% gewijzigd door The Source op 27-09-2016 10:43 ]
Ik zit in het NoordOosten (kop van Overijssel) van ons mooie landje, maar weet iemand welicht een leuke plek hier in de buurt?
Kijkduin is voor mij/ons al gauw 2,5uur in de wagen. Hoe graag ik dat ook zou doen, als ik er ben (na werktijd) is 't al donker.
Kijkduin is voor mij/ons al gauw 2,5uur in de wagen. Hoe graag ik dat ook zou doen, als ik er ben (na werktijd) is 't al donker.
Welk lokaal?daan! schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 10:14:
Het lokale charmander nest lijkt ook weg, zie nu elektrabuzz, ponyta, scyther, horsea, machop.. maar nooit meer dan 1 van een soort..
PSN: Marselaar
Sorry, maar je bent niet het meest zielig hoorOssi schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 00:26:
[...]
Zoek even op mijn eerste post van vandaag, ook een Blastoise, van maarliefst CP32
]
Vrouwlief meldt dat er nu twee spawns bereikbaar zijn vanuit huis ipv 1. Er is zeker iets veranderd.
Raar,Ricmaniac schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 09:32:
Ik wil me plus binnen krijgen, ik verwacht dan dat ik weer redelijk zal spelen maar echt gewoon geen idee wanneer die verstuurd zou worden. had hem al 7 juli besteld.
Hier in België kan ik gewoon de winkel(s) binnen stappen en er ene kopen ..
Zelf ga ik de mijne morgenavond afhalen (daarstraks snel nog gereserveerd .. je weet maar nooit..)
Mijn ervaring leert me (toch in België) dat pre-orderen vaak geen goed idee is, soms betaal je meer en bijna altijd mag je langer wachten dan de mensen die gewoon ene afhalen in de winkel
Nu had ik een keertje mazzel, gisteravond Dewgong gevangen van 1424, 76% IV. Koste me 2 ultra'sDakoina schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 08:58:
[...]
Eergisteren een seal evolved naar dewgong van 13xx, kom ik gisterenavond ook eentje tegen van 12xx, en die vluchtte ook al na de 2de berry en ultraball
*burp*
Ketting niet toevallig losgeraakt?Pathogen schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 10:48:
Vrouwlief meldt dat er nu twee spawns bereikbaar zijn vanuit huis ipv 1. Er is zeker iets veranderd.
Virtual Reality schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 10:46:
[...]
Sorry, maar je bent niet het meest zielig hoor, heb deze 2 joekels gevangen:
[afbeelding]]

Part of the game, maar blijf bij mn standpunt dat ik vind dat 3rd evolutions en zeldzame Pokemons niet met zon lage cp moeten kunnen spawnen.
Ha! Ik stap graag bij je in de auto als er goede tips zijn!Krullebol.nl schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 10:39:
Ik zit in het NoordOosten (kop van Overijssel) van ons mooie landje, maar weet iemand welicht een leuke plek hier in de buurt?
Ach.... Er moeten gewoon meer Paralympische Gyms komen voor deze beestjesBlakapim schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 11:09:
[...]
Part of the game, maar blijf bij mn standpunt dat ik vind dat 3rd evolutions en zeldzame Pokemons niet met zon lage cp moeten kunnen spawnen.
Zou geen gek idee zijn om een CP cap op gyms te zetten. Dan heb je nog wat aan die lagere CP pokemon en kunnen beginnende spelers ook gym battles doen en coins verdienen.Orsetto schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 11:22:
[...]
Ach.... Er moeten gewoon meer Paralympische Gyms komen voor deze beestjes
Ja dan zitten die gyms binnen no time vol met misvormde Blastoise, gengars en venusaurs. Good luck als level 7 speler met je pidgeot of beedrill.WahWah schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 11:24:
[...]
Zou geen gek idee zijn om een CP cap op gyms te zetten. Dan heb je nog wat aan die lagere CP pokemon en kunnen beginnende spelers ook gym battles doen en coins verdienen.
Later leuk om met vrienden te doen, de onder 100 CP battles, of de onder 200 of onder 1.000Orsetto schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 11:22:
[...]
Ach.... Er moeten gewoon meer Paralympische Gyms komen voor deze beestjes
Gewoon bewaren en later lol mee trappen
Zo ben ik aan het sparen voor een compleet parasect battle team, gewoon omdat het leuk is om enkel dezelfde pokemon te gebruiken (zoals die youngters met enkel rattata's in de game)
Wow, net ff op de radar gekeken....het lijkt erop dat er een spawnpunt vlak bij huis is gekomen, hopelijk ratjes vanaf de bank vangen vanaf vanavond!
*burp*
Nog steeds beter dan tegen al die 2k+ pokkies te vechten waar je helemaal geen kans maakt...Blakapim schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 11:25:
[...]
Ja dan zitten die gyms binnen no time vol met misvormde Blastoise, gengars en venusaurs. Good luck als level 7 speler met je pidgeot of beedrill.
als ik het zo zie is het charmander nest in soest veranderd in een scyhter en eevee nest
AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4
misschien kunnen we een soort nesten topic beginnen hier op tweakers?
AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4
In Tunhout (Be) aan het kasteeltje zit/zat een Magmar nest (in het begin Jynx). Spawnde er elke dag wel 1-2 minimaal. Verder bij Van Roey zat/zit een Onix
Het is wel belangrijk nesten langer dan een uurtje te volgen.
Het kan altijd eens zijn dat er toevallig een tijdje geen spawns zijn.
Ook bestaande nesten kunnen eens nagekeken worden op de nieuwe pokemon
Het kan altijd eens zijn dat er toevallig een tijdje geen spawns zijn.
Ook bestaande nesten kunnen eens nagekeken worden op de nieuwe pokemon
Bij Nijmegen in de buurt van de A73, naast de sint walrickweg.
Echt vreemd, zie vanalles. Nu ook meedere machop, meerdere ponyta, execute, wartortle, electrabuzz, en dat naast de meer 'gewone' spawns van oddish/bellsprout/eevee/horsea/staryu/slowpoke..
[ Voor 32% gewijzigd door daan! op 27-09-2016 12:25 ]
Verwijderd
Ik had op en rond mijn werkplek 4 spawnpunten zitten, dit zijn er nu 7!
Ze spawnen om:
**:44
**.52
**.55
**.03
**.04
**.09
**.18
Spawns variëren tussen de standaard CRWP spam tot Koffing, Seel, Krabby, dat soort Pokémon. Heb eenmaal een Marowak hier gevangen, nog met de oude spawnpunten.
Nu ik deze tijden en locaties precies weet is het heel makkelijk om ze in de gaten te houden
Ben benieuwd wat er allemaal gaat spawnen met deze nieuwe points. De oude spawnpoints zijn trouwens deels wel verdwenen.
Ze spawnen om:
**:44
**.52
**.55
**.03
**.04
**.09
**.18
Spawns variëren tussen de standaard CRWP spam tot Koffing, Seel, Krabby, dat soort Pokémon. Heb eenmaal een Marowak hier gevangen, nog met de oude spawnpunten.
Nu ik deze tijden en locaties precies weet is het heel makkelijk om ze in de gaten te houden
Ik hoop maar dat mijn charmander en squirtle spawnplek in apeldoorn zuid er nog is. moet nog een paar candy voor alle evolves en hoop nu eindelijk een goede iv squirtle en charander te vangen.
....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....
Een Pinsir nest is bij mij om de hoek veranderd in een Ponyta nest. Leuk, voor mijn 98% Ponyta. Aan de andere kant van de stad is een Squirtle nest veranderd in een Pinsir nest. Ook een Omanyte nest in die omgeving. Alleen jammer dat ik daar dan niet zo vaak kom.
Hier is een Oddish spawn veranderd in een Scyther spawn.Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 13:03:
Ahw so cute
Bij mij in een park dichtbij is een Pikachu spawn veranderd in CharmanderCharmander heb ik nog maar 1 gevangen EVER. Dus dit is fijn
[ Voor 45% gewijzigd door Kevaai op 27-09-2016 13:25 ]
Net bijna een Pokemon dood getrapt..
Echt een piepkleine Spearow, waarschijnlijk nog een baby!

Echt een piepkleine Spearow, waarschijnlijk nog een baby!

Verwijderd
Ahw so cute 
Bij mij in een park dichtbij is een Pikachu spawn veranderd in Charmander
Charmander heb ik nog maar 1 gevangen EVER. Dus dit is fijn
Bij mij in een park dichtbij is een Pikachu spawn veranderd in Charmander
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status