Dat is zeker waar, maar doordat ik nu in 14+ gyms zit merk ik wel dat ik minder snel een gym ga slopen.
Ik blijf het nog wel een heel leuk tijdverdrijf vinden, sowieso zijn er een aantal kanten aan dit spel die je niet in een ander spel kan vinden.
- de kinderen worden er blij van
- de kinderen mee naar buiten nemen als ze niet te harden zijn is simple "Jongens, we gaan een paar gyms pakken".... de jassen zijn al aan voor ik me heb omgedraaid.
- ik heb een reden om niet op de bank chips te eten. Wij zijn heel sportief, maar we hadden beide de neiging 1-2 kg boven wedstrijdgewicht te hangen. Sinds we PoGo spelen heb we totaal geen problemen meer om ons gewicht onder controle te houden ).... de reden is dat we veel minder hebben gesnackt. In plaats daarvan ben je aan het wandelen of fietsen.
Ondanks alle makken en nukken van het spel is het gewoon een briljant spel, wat ook wel blijkt uit de (piek) populariteit.
Ik zelf merk dat de stagnatie van gyms niet goed is voor het spel, maar de kinderen hebben daar geen last van. Elke pokemon is een eigen karakter en elk Gymgevecht is een heroische strijd