• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19-01 21:55

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Zojuist mijn eerste poor Leno Snorlax momentje gehad:

Ik lag lekker te chillen op de bank, werkweek zojuist achter de rug en voetjes gestrekt op de bank met mijn schoenen uit. Ineens melding op mijn telefoon dat een Snorlax 2.5km verderop is gespawned.

Ik dus als een malle mijn schoenen aan, jasje aan en sleutels gepakt. Als een bezetene naar beneden gerend (ik woon drie hoog) en fiets gepakt in het fietsenhok. Fiets stond dubbel op slot dus dat was ook nog een heel gedoe. Ik had nog 9 minuten (volgens Google maps) de tijd om die kant op te fietsen, maar dusdanig doorgetrapt dat ik er binnen 5 minuten was en dus nog 4 minuten had om hem te vangen.

Eenmaal aangekomen spawnde hij in het begin niet en leek het erop alsof hij zich had verstopt op een parkeerterrein van een schietboogvereniging. Ik dus maar gewoon het terrein gefietst aangezien het hek open was en toen spawnde opeens onze luie donder.

Na slechts één berry en een ultrabal had ik hem al gevangen. Nu in het bezit van mijn 2de Snorlax (vorige was uit een ei).

CP:1858
IV: 36 a 40% volgens GoIV
Moveset: Lick/Body Slam

Jammer van de IV, maar wel goede moveset attack-wise. Vriendin verklaarde me voor gek natuurlijk, maar ik heb tenminste mn eerste wilde Snorlax in de pocket :D

is everything cool?

• Orsetto
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-01 13:50
Vanmiddag in Soest geweest bij de flats. De Charmamder spawn niet gevonden (niet lang gezocht, moest weer door) maar wel een leuke plek in het algemeen.

Er stonden iets van 10! lures aan, en toch maar mooi mijn eerste rhyhorn gevangen!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-01 14:49
Thalaron schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 17:58:
[...]

Balen natuurlijk. Echter kan je nog altijd beter 30x 93%+ hebben dan 5x100% :)
ZOveel verschil maakt het ook niet ie 75% of 100% heeft.

Ook is een 50% ideale moveset beter dan een 100% niet ideale moveset.

Vind het een groter probleem dat wanneer je afgelegen woont het amper nut heeft om het spel te spelen... Niet iedereen kan even de auto pakken natuurlijk. Ik heb hier zelf geen last van maar mensen met beperkingen/weinig budget of simpelweg te jong is dat wel een punt natuurlijk.

Daarnaast is het overgrote deel van mijn hoge IV's uit een Egg dus spoofen lijkt me niet heel zinnig voor hoge IV's... flink wandelen des te meer :)
Yeah, evolueerde net mn oddish naar een vileplume 89%, wat voor charge aanval krijgt die denk je? Right, Moonblast..
Vriend had meer geluk, die kreeg solar beam.
Heb nog een 67% Vileplume met goeie movesets,, maar zijn cp is maar 670 en om daar dust in te steken. Dat wordt nog heel wat oddish vangen denk ik weer :)

Wat een spel zeg. Zag een Snorlax in Delfshaven weer (mn 3e op de scanner), een kleine 7 minuten te gaan.
Moet een eindje fietsen mr ik red het.
Ben er net op tijd met de fiets, nog 30 seconden ongeveer, ik zie hem spawnen, ik sta letterlijk op de Snorlax.
Ik druk erop, wat gebeurt er????

Juist, niets |:( |:( |:( |:( |:( |:(
Wat een @!@!@!@!@!@ spel zeg!! Loopt die vast op het moment dat een Snrolax spawnt, bye bye Snorlax ;w

[ Voor 17% gewijzigd door Musta op 23-09-2016 20:48 ]

NS FC: SW 2742 0448 8213

FREAKJAM schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 19:55:
Zojuist mijn eerste poor Leno Snorlax momentje gehad:
_O-

--------

OK, ik heb dus een nog k#t ding van het spel ontdekt :(

- Ik heb een 100% Lapras gevangen *O*

- Met een van de beste movesets *O*

- CP van 312 -O-

Goed.

Na een behoorlijk mini-rage momentje had ik zoiets van f#ckit ik ga m gewoon poweren.
Ik had nog wat candy van eerdere Laprassen en als buddy :)

Dus.

Ik ga als een bezetene dat ding poweren. Zo veel, dat je nauwelijks leest.
Op een gegeven moment, met mijn laaste candy, zie ik de power 'poef' plots van 1022 naar 989 terug veranderen! WTF :?

Totale paniek!
Bug???

En toen zag ik het....

De afschuwelijke, verstikkende werkelijkheid begon langzaam tot me door te dringen..

Als..

Als je een Pokie powered, en deze gaat met z'n CP over een hogere (zelfde type) volgende in de lijst heen, dan komt deze lagere in je beeld te staan, en schuift de gepowerde omhoog in de lijst :'(

Blijkt dus dat ik 6x (!!!!!!!) de twee Laprassen om en om heb gepowered :(

Ik had dus gvd een veel hogere 100% Lapras met beste moveset kon hebben!!!!!!!

spoiler:
FFFFUUUUUUU@$@$#^#&#&@%@%@%$@%
#%#%#%#%#%#%^#^&#*(#($($($($E
&$&$^$^$^$^$^$^&$&$&$&$&$&$&$&$
*#&#%#&#*#)_#_#{##)*#^#$@#!%!&@*@#*
@^%@%#^#^#^&#*#(#$#$_#)#!!!!!!!!!

Zou Niantic me die candy's willen teruggeven voor zo'n domme "feature" in het spel?
(afgezien van mijn eigen domme actie O-) )

• Musta
poor Leno schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 20:59:
[...]

_O-

--------

- CP van 312 -O-

Goed.

Na een behoorlijk mini-rage momentje had ik zoiets van f#ckit ik ga m gewoon poweren.

Dus.

Op een gegeven moment, met mijn laaste candy, zie ik de power 'poef' plots van 1022 naar 989 terug veranderen! WTF :?

Totale paniek!
Bug???

En toen zag ik het....

De afschuwelijke, verstikkende werkelijkheid begon langzaam tot me door te dringen..

Als..

Als je een Pokie powered, en deze gaat met z'n CP over een hogere (zelfde type) volgende in de lijst heen, dan komt deze lagere in je beeld te staan, en schuift de gepowerde omhoog in de lijst :'(

spoiler:

Zou Niantic me die candy's willen teruggeven voor zo'n domme "feature" in het spel?
Hiervoor hebben ze de buddy feature geintroduceerd :+

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-01 20:11
[...]

_O-

--------

- CP van 312 -O-

Goed.

Dus.

Totale paniek!
Bug???

En toen zag ik het....

Als..

spoiler:

Whahaha, ik had hetzelfde alleen dan met n vaporeon dus dat was niet zo pijnlijk. Pokemon gewoon op cp zetten dan valt het meer op als hij erover gaat.

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12:10
badros86 schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 18:10:
[...]
Edit: en hoe werkt spoofen dan in combo met veel 90%+ pokemon hebben dan??
Heel erg makkelijk! :p
Maar dat mag hier allemaal niet besproken worden hehe

@hierboven, haha ja erg fijn die feature.. zelf ook 1x gehad maar dat was gelukkig met een Hypno. Iets minder candy problemen dan Lapras!

[ Voor 20% gewijzigd door schaapiej op 23-09-2016 21:09 ]

<GoT>NightStalker

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 29-12-2025
Het lijkt alsof de nesten aangepast zijn. Had hier een sandshrew nest en nu weer een pidgey...... nest

• spocy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 27-12-2025
[...]

_O-

--------

- CP van 312 -O-

Goed.

Dus.

Totale paniek!
Bug???

En toen zag ik het....

Als..

spoiler:

Hahaha wat ben je toch een held Leno, maar inderdaad een vervelende feature, zou er zelf waarschijnlijk ook ingetrapt zijn |:(

• Blakapim
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 01-11-2024
spocy schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 21:36:
[...]

Hahaha wat ben je toch een held Leno, maar inderdaad een vervelende feature, zou er zelf waarschijnlijk ook ingetrapt zijn |:(
Waarom is het een vervelende feature dat je pokemons gesorteerd worden op CP? Zou anders nogal een onoverzichtelijk geheel worden.

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:03
[...]

_O-

--------

- CP van 312 -O-

Goed.

Dus.

Totale paniek!
Bug???

En toen zag ik het....

Als..

spoiler:

Dat met dat upgraden is irritant idd... had dat ook een keer met Dragonite :(

Naast Candy ook 20.000 dust verpest toen...

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:07
Ik zat al twee dagen op 9 gyms. Nu viel me ook op dat een gym die vaak flipte nu al twee dagen blauw is... Dus die heb ik net maar naar Level 8 getraind en mijn Arcanine erin gegooid. Kijken hoe lang die het uithoudt...

Ik n die hierboven genoemde bug is er idd sinds deze versie. Heel irritant. Daarom doe ik poweren alleen als ze op CP gesorteerd zijn. Zie je meteen als je Lapras opeens een Slowbro wordt. :D

[ Voor 30% gewijzigd door Mx. Alba op 23-09-2016 22:01 ]

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

• mark-k
Mx. Alba schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 21:58:
Ik zat al twee dagen op 9 gyms. Nu viel me ook op dat een gym die vaak flipte nu al twee dagen blauw is... Dus die heb ik net maar naar Level 8 getraind en mijn Arcanine erin gegooid. Kijken hoe lang die het uithoudt...

Ik n die hierboven genoemde bug is er idd sinds deze versie. Heel irritant. Daarom doe ik poweren alleen als ze op CP gesorteerd zijn. Zie je meteen als je Lapras opeens een Slowbro wordt. :D
Is er ook gewoon in 0.35 hoor.

En ik had het op CP ook, dacht zie t vanzelf, maar de pokemon erboven was ook een Vaporeon dus niet opgemerkt xD

[ Voor 9% gewijzigd door mark-k op 23-09-2016 22:14 ]

• murphylee
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-09-2023

murphylee

MurphyLee#2626

jaydenjarno schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 21:15:
Het lijkt alsof de nesten aangepast zijn. Had hier een sandshrew nest en nu weer een pidgey...... nest
Hmm, hier merk ik helemaal niets van.
Heb nog altijd een Drowsee + Jynx nest bij mij in het dorp.
Nu verschijnen er wel steeds meer starters. Vooral de squirtle!

I bad beat my meat by busting my nuts!

• Musta
Mx. Alba schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 21:58:

https://www.reddit.com/r/...ng_up_with_cp_sort_fixed/

Zeggen ze hier niet dat het gefixed is nu of begrijp ik het verkeerd?

• Marselaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-11-2025
De locatie van mijn Snorlax klopt niet. Er staat Naarden, maar was juist tussen Hilversum en Bussum. Mijn Grimer blijkt dus uit Spanje te komen. Toch nog een souvenirtje.

EDIT: Heb ook een Sandslash uit Bussum waar de datum niet van klopt. Die datum was ik niet in Nederland. Best wel beetje vaag dus.

[ Voor 28% gewijzigd door Marselaar op 23-09-2016 23:16 ]

PSN: Marselaar

• spocy
Blakapim schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 21:39:
[...]

Waarom is het een vervelende feature dat je pokemons gesorteerd worden op CP? Zou anders nogal een onoverzichtelijk geheel worden.
Niemand zegt dat het een vervelende feature is dat pokemons gesorteerd kunnen worden op CP. De vervelende feature is de automatische wissel tijdens het upgraden.

But I shouldn't feed the troll 8)7 :X

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

spocy schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 23:36:
[...]

Niemand zegt dat het een vervelende feature is dat pokemons gesorteerd kunnen worden op CP. De vervelende feature is de automatische wissel tijdens het upgraden.

But I shouldn't feed the troll 8)7 :X
Is geen bug, is een feature voor spelers van het gele team. Die vinden namelijk dat alle pokemon lief zijn en veel aandacht verdienen. Vandaar dat Niantic gedacht heeft dat jij het wel fijn zou vinden om je stardust evenredig over je 'kindjes' te verdelen

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• spocy
Switchie schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 23:55:
[...]

Is geen bug, is een feature voor spelers van het gele team. Die vinden namelijk dat alle pokemon lief zijn en veel aandacht verdienen. Vandaar dat Niantic gedacht heeft dat jij het wel fijn zou vinden om je stardust evenredig over je 'kindjes' te verdelen
je ziet het mij toch ook geen bug noemen ;) >:)

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

spocy schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 23:57:
[...]

je ziet het mij toch ook geen bug noemen ;) >:)
Maar je vind het wel een vervelende feature...
Zit jij wel lekker in je gele velletje of heb je het gevoel dat je in een hokje gedrukt wordt maar je er niet echt thuis voelt? Wil je er anders over praten? :9

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• spocy
Switchie schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 00:01:
[...]

Maar je vind het wel een vervelende feature...
Zit jij wel lekker in je gele velletje of heb je het gevoel dat je in een hokje gedrukt wordt maar je er niet echt thuis voelt? Wil je er anders over praten? :9
Nee praten durf ik niet, heb je een postduif ter beschikking wellicht? :+

• Shaffy
  • Registratie: April 2012
  • Niet online

Shaffy

We zullen doorgaan

Switchie schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 00:01:
[...]

Hoe zou deze uitspraak overkomen op een Tweaker met Aziatische achtergrond denk je..?

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-01 17:32
[...]

_O-

--------

- CP van 312 -O-

Goed.

Dus.

Totale paniek!
Bug???

En toen zag ik het....

Als..

spoiler:

Godver, snap nu pas wat er bij mij gebeurde met drie Hypno's... Dacht dat het een bug was dat ze alle drie tegelijk sterker werden... Maar ook steeds iets terug sprongen van CP... Ook iets van 60k staat verspild aan drie Hypno's die naast elkaar stonden, terwijl ik er maar 1 wilde levelen :')

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Shaffy schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 00:03:
[...]

Hoe zou deze uitspraak overkomen op een Tweaker met Aziatische achtergrond denk je..?
Geen idee. Maar mocht iemand hier aanstoot aan nemen, dan zou ik diegene echt met klem adviseren om er met een expert over te praten. Als je al zo ver gaat om verbanden te zoeken die er niet zijn kan dat volgens mij nooit goed zijn voor de bloeddruk.

• Shaffy
  • Niet online

Shaffy

We zullen doorgaan

Switchie schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 00:09:
[...]

Geen idee. Maar mocht iemand hier aanstoot aan nemen, dan zou ik diegene echt met klem adviseren om er met een expert over te praten. Als je al zo ver gaat om verbanden te zoeken die er niet zijn kan dat volgens mij nooit goed zijn voor de bloeddruk.
Ik plaag je maar een beetje ;) Maar als team geel zijnde moest ik even happen :)

• Ossi
Ik wilde vandaag een gym levelen, stond een Squirtle onderin met CP van 317, makkie toch? Mooi niet hè... Hij maakte mij dood in 4 aanvallen en niets dat ik had kreeg m onder 50% van de Pokemon die lager dan zijn cp was... Onverrichter zaken verder gegaan :(

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Shaffy schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 00:11:
[...]

Ik plaag je maar een beetje ;) Maar als team geel zijnde moest ik even happen :)
Plagen? Team geel hoort lief te zijn voor de medemens... Foei!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 27-10-2025
Switchie schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 00:13:
[...]

Plagen? Team geel hoort lief te zijn voor de medemens... Foei!
ik vind team geel maar een k*tteam, alle gyms zijn lvl 10 geel sinds 3 weken hier en is geen beweging in te krijgen :(

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

DigitalError schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 00:34:
[...]

ik vind team geel maar een k*tteam, alle gyms zijn lvl 10 geel sinds 3 weken hier en is geen beweging in te krijgen :(
Is hier ook een beetje de tendens. Denk dat ongeveer de helft van de gyms in de buurt level 10 zijn. Ben gestopt met verslaan van andere kleuren en zoek alleen nog naar level 8 a 9 gyms van mijn eigen kleur waar ik na een beetje trainen bij in kan stappen.
Als ik een overschot aan potions en revives heb haal ik voor de fun nog wel eens een gym neer waar je vervolgens binnen 10 minuten uit bent omdat je in je eentje absoluut geen weerstand kunt bieden.

Ben overigens benieuwd of Niantic op korte termijn met 'game changing' updates gaat komen. Tot nu toe hebben we sinds release eigenlijk geen grote toevoegingen gehad, waardoor waarschijnlijk veel spelers inmiddels zijn afgehaakt. Hierdoor is het hele usp (de straat op, sociaal gebeuren bla bla) eigenlijk 180 graden gedraaid en keert het zich nu tegen hen. Principe is erg leuk bedacht, maar keerzijde is dat je een gigantische penetratie nodig hebt om de game spannend te houden.
Bij een gemiddelde online game heb je immers aan 2 spelers genoeg. Zolang je ze aan elkaar kunt matchen, kunnen ze onderling strijden. Nu wordt de 'strijd' op beduidend kleinere schaal uitgevochten dus als mijn buurman stopt heb ik bij wijze van geen uitdaging meer.

[ Voor 35% gewijzigd door Switchie op 24-09-2016 01:08 ]

• spocy
Switchie schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 00:46:
[...] dus als mijn buurman stopt heb ik bij wijze van geen uitdaging meer.
Je kunt altijd overwegen te verhuizen natuurlijk :>

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

spocy schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 02:18:
[...]

Je kunt altijd overwegen te verhuizen natuurlijk :>
Ben al druk op zoek. Helaas biedt Funda nog steeds geen filter voor dratini spawnplekken. Tuin op het zuiden interesseert me niet zoveel. :9

• spocy
Switchie schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 02:30:
[...]

Ben al druk op zoek. Helaas biedt Funda nog steeds geen filter voor dratini spawnplekken. Tuin op het zuiden interesseert me niet zoveel. :9
Ow mij dan weer wel, bij voorkeur met dratini spawnplek uiteraard ;)

• eborn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-01 15:58
Ossi schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 00:04:
[...]

Godver, snap nu pas wat er bij mij gebeurde met drie Hypno's... Dacht dat het een bug was dat ze alle drie tegelijk sterker werden... Maar ook steeds iets terug sprongen van CP... Ook iets van 60k staat verspild aan drie Hypno's die naast elkaar stonden, terwijl ik er maar 1 wilde levelen :')
Klopt, super irritant. Ik heb gelukkig weinig dezelfde pokemon als ik iets gemist levellen. En dan valt het meteen op als het soort a pokemon veranderd. Maar dit is wel een bugje wat er snel uit mag!
eborn schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 08:36:
[...]

Klopt, super irritant. Ik heb gelukkig weinig dezelfde pokemon als ik iets gemist levellen. En dan valt het meteen op als het soort a pokemon veranderd. Maar dit is wel een bugje wat er snel uit mag!
Het bleef me best irriteren, dus ik heb net een verzoekje gedaan bij Niantic of ik wat Lapras candy terug mag hebben O-)

Nu maar wachten!

• mark-k
poor Leno schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 10:24:
[...]

Het bleef me best irriteren, dus ik heb net een verzoekje gedaan bij Niantic of ik wat Lapras candy terug mag hebben O-)

Nu maar wachten!
Don't hold your breath mate.
Niet geschoten is altijd mis & nee heb je, ja kun je krijgen :D

• Marselaar
poor Leno schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 10:30:
Niet geschoten is altijd mis & nee heb je, ja kun je krijgen :D
En maar klagen dat ze geen bugs fixen. Geen wonder met allemaal dit soort verzoeken om een paar candy. Toch hoop ik dat je ze krijgt. Altijd meegenomen.

Thnx! Ik verwacht verder niets hoor.

Maarja dit is voor hun een kleine moeite, 10 seconden werk.. Even history checken, knop Candy overmaken indrukken :D

• Musta
Waar is een Tangela te vinden in Nederland eigenlijk? Heb het ooit uit een ei gekregen, maar daarna echt nergens meer gezien. Lijkt wel een exclusive :p

• Mx. Alba
Musta schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 10:42:
Waar is een Tangela te vinden in Nederland eigenlijk? Heb het ooit uit een ei gekregen, maar daarna echt nergens meer gezien. Lijkt wel een exclusive :p
Tangela is een gras Pokémon dus ik denk dat de kans om die tegen te komen het grootst is waar je bijvoorbeeld ook Bellsprouts vindt.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:37
Op de route naar Kijkduin kwam er een Tangela uit een ei. In Kijkduin zelf ook nog eentje gevangen. Dus misschien heb je daar eens geluk?

• Musta
mat.hi.as schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 10:47:
Op de route naar Kijkduin kwam er een Tangela uit een ei. In Kijkduin zelf ook nog eentje gevangen. Dus misschien heb je daar eens geluk?
Bah jammer, ben 2x geweest naar Kijkduin maar niet tegengekomen :(
De tweede keer kijkduin was afgelopen woensdag en het was niet zo speciaal meer als de 1e keer, veel minder mensen en meer de common pokemon.
Mx. Alba schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 10:44:
[...]

Tangela is een gras Pokémon dus ik denk dat de kans om die tegen te komen het grootst is waar je bijvoorbeeld ook Bellsprouts vindt.
Hmm dacht ik ook, je hebt in Rotterdam bij de Erasmus Uni een bellsprout nest bij De Esch, helaas nog geen tangela daar tegengekomen. Maar zal het in de gaten houden

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:57
straks is er in de prinsentuin een lure party.
Wat voor ultra rare pokemons kunnen er eigenlijk uit een lure komen?

ook lapras, snorlax .. charizard enz?

• Marselaar
Aggressor schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 11:08:
straks is er in de prinsentuin een lure party.
Wat voor ultra rare pokemons kunnen er eigenlijk uit een lure komen?

ook lapras, snorlax .. charizard enz?
Wat en waar is de prinsentuin?

Lapras kan zeker, die heb ik woensdag nog zien verschijnen uit een lure.
De rest dus ook, neem ik aan.

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:57
Marselaar schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 11:18:
[...]

Wat en waar is de prinsentuin?

Lapras kan zeker, die heb ik woensdag nog zien verschijnen uit een lure.
De rest dus ook, neem ik aan.
In Leeuwarden.
Is een lure party in de prinsentuin.van 13.30 tot 16.00

• Marselaar
Aggressor schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 11:36:
[...]

In Leeuwarden.
Is een lure party in de prinsentuin.van 13.30 tot 16.00
O, da's te ver. Waar worden dit soort events aangekondigd?

Heb zin om iets leuks te vangen vandaag.

[ Voor 7% gewijzigd door Marselaar op 24-09-2016 11:43 ]

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Hoe gaat de sortering op HP eigenlijk? Want als dat doe staat het niet geheel op volgorde van hoog naar laag.

• daan!
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15:22
Ik ben vandaag toevallig in Rotterdam, zijn daar nog leuke plaatsen/nesten om pokemon te jagen?

• eborn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-01 15:58
darkdesign schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 12:39:
Hoe gaat de sortering op HP eigenlijk? Want als dat doe staat het niet geheel op volgorde van hoog naar laag.
Het is op HP percentage. Dus hoeveel health een pokemon nog heeft. Als alles 100% is geldt de CP.

Een omgekeerde sorteeroptie zou soms ook
prettig zijn om Pokemons die juist al schade hebben nog een keer te selecteren. Zou een hoop scrollen schelen.

[ Voor 19% gewijzigd door eborn op 24-09-2016 13:05 ]

• hejkompas
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-01 20:32
Musta schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 10:42:
Gisteren zaten er 5 net onder westerpark amsterdam

• Musta
daan! schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 12:56:
Ik ben vandaag toevallig in Rotterdam, zijn daar nog leuke plaatsen/nesten om pokemon te jagen?
Euromastpark en museumpark voor exxegcutes

• Shiro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21-01 20:00

Shiro

Serenity

daan! schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 12:56:
Als je geluk had, kon je 1 van de 2 meepakken :D

Lapras

Was ongeveer rond 13:45 ofzo. En ik had er 1 van de 2 kunnen vangen, wel ruk stats, maja een Lapras is een Lapras.

Juniper RWD

• Ossi
Gisteren mijn eerste 10km ei gekregen :o
Ik was toen op 15k na net geen level 26...

• Mx. Alba
Ossi schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 15:19:
Gisteren mijn eerste 10km ei gekregen :o
Ik was toen op 15k na net geen level 26...
Niet meteen gaan broeden! Je hebt meer kans om eieren te krijgen van de types die hebt maar die je niet in incubators hebt zitten. Dus ik zet tegenwoordig 5km eieren direct in incubators en zorg ervoor dat ik altijd minstens een 2km en een 10km ei in mijn "voorraad" heb zitten.

• badros86
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 30-10-2025
Thalaron schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 21:56:
[...]

Dat met dat upgraden is irritant idd... had dat ook een keer met Dragonite :(

Naast Candy ook 20.000 dust verpest toen...
Ja dit heb ik ook gemerkt. Als je je pokis sorteert op # dan moet het goed gaan.

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Nou dat valt te bezien hoor...
Heb nog nooit zo weinig 10km eieren gekregen sinds ik ze op aan het sparen ben. Nu eindelijk 5, bij 6 gaan we se denk uitbroeden in de hoop dat er nu eindelijk iets fatsoenlijks uit komt. Nou ja, lees: Lapras en/of snorlax, de rest al een of meerdere keren ontvangen.

• badros86
readytoflow schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 16:02:
Nou dat valt te bezien hoor...
Heb nog nooit zo weinig 10km eieren gekregen sinds ik ze op aan het sparen ben. Nu eindelijk 5, bij 6 gaan we se denk uitbroeden in de hoop dat er nu eindelijk iets fatsoenlijks uit komt. Nou ja, lees: Lapras en/of snorlax, de rest al een of meerdere keren ontvangen.
ik had er zelf vier opgespaard: 3x Electabuzz en een eevee.. No im not kidding... :'(
hoop dat jullie meer luck hebben.
Volgens mij is dat opsparen zodat je meer dezelfde krijgt, nog steeds een broodje urban aap :/

• Thalaron
Vraag me ook af hoelang ze wachten met toevoegen van Legendary Pokémon... wanneer niemand het spel nog speelt?

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• badros86
Mx. Alba schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 15:55:
[...]

Niet meteen gaan broeden! Je hebt meer kans om eieren te krijgen van de types die hebt maar die je niet in incubators hebt zitten. Dus ik zet tegenwoordig 5km eieren direct in incubators en zorg ervoor dat ik altijd minstens een 2km en een 10km ei in mijn "voorraad" heb zitten.
Je hebt liever 2km eitjes dan 5km?

• Thalaron
badros86 schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 16:15:
[...]

Je hebt liever 2km eitjes dan 5km?
Ik ook hoor :)
Stuk meer kans op een starter en veel sneller weg waardoor weer kans @ 10KM

5 KM zitten maar een paar bruikbare opties tussen wanneer je al wat verder bent.

• daan!
  • Laatst online: 15:22
Shiro schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 15:00:
[...]

Als je geluk had, kon je 1 van de 2 meepakken :D

[afbeelding]

Was ongeveer rond 13:45 ofzo. En ik had er 1 van de 2 kunnen vangen, wel ruk stats, maja een Lapras is een Lapras.
Musta schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 14:21:
[...]

Euromastpark en museumpark voor exxegcutes
Bedankt, helaas nog geen lapras, wel genoeg dratini langs het water ^^

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
poor Leno schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 16:11:
Volgens mij is dat opsparen zodat je meer dezelfde krijgt, nog steeds een broodje urban aap :/
Volgens mij ook... sta al een tijdje te wachten met mijn 10km ei.. krijgt er geen bij

• Mx. Alba
Thalaron schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 16:22:
[...]

Ik ook hoor :)
Stuk meer kans op een starter en veel sneller weg waardoor weer kans @ 10KM

5 KM zitten maar een paar bruikbare opties tussen wanneer je al wat verder bent.
Exact. Uit 5km eieren komt weinig bruikbaars meer.

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
eborn schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 12:58:
[...]

Het is op HP percentage. Dus hoeveel health een pokemon nog heeft. Als alles 100% is geldt de CP.

Een omgekeerde sorteeroptie zou soms ook
prettig zijn om Pokemons die juist al schade hebben nog een keer te selecteren. Zou een hoop scrollen schelen.
Oké, iets anders dus dan ik dacht. Thanks voor de uitleg :)

Ik zit trouwens nog steeds te wachten op een Squirtle met een IV boven de 80 om mijn tweede poging te doen een Blastoise te maken met goede Moves. Mijn eerste was niet zo gelukt. Dus voor het eerst een Squirtle uit een ei gekregen en enthousiast de IV gecheckt. Blijkt het een IV te hebben tussen de 64 en 71. Niet gigantisch slecht, maar ik had toch iets beters verwacht voor een Pokémon dat uit een ei komt :P

• Ossi
Mx. Alba schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 15:55:
[...]

I know, was ik ook van plan. Kan heel goed een broodje aap verhaal zijn. Maar vond het zo bijzonder dat ik er 1 heb, dat ik bijna een screenshot zou nemen om in te stellen als bureaubladachtergrond :')

• Mx. Alba
Ossi schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 17:40:
[...]

I know, was ik ook van plan. Kan heel goed een broodje aap verhaal zijn. Maar vond het zo bijzonder dat ik er 1 heb, dat ik bijna een screenshot zou nemen om in te stellen als bureaubladachtergrond :')
Kan broodje aap zijn inderdaad maar toen ik altijd voornamelijk 5km eieren op de plank had loggen kreeg ik altijd bijna alleen maar 5km eieren en soms een 2km ei. Toen ik een 2km ei en een 10km ei vrij hield, kreeg ik er daar veel meer van. De eieren op mijn plank zijn nu allemaal 2km en 10km... De eieren die ik aan het uitbroeden ben zijn wel bijna allemaal 5km omdat ik die nu direct in een incubator gooi als ik ze krijg.

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 14:23
Ik heb een weekje geleden besloten mijn 10km eieren op te sparen, en de rest 2/5 uit te broeden. Heb in een week tijd 4 10 km eieren staan. De andere 5 zijn 5km eieren.
Het lijkt er idd wel op als je ze opspaart dat je er meerdere krijgt.

• murphylee
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-09-2023

murphylee

MurphyLee#2626

Jullie moeten eens bijhouden of je bij het tegelijkertijd uitbroeden van 10km eieren ook vaker dezelfde Pokémon uitbroedt.

Bij mij komt het namelijk regelmatig voor dat ik 1 of meer van dezelfde krijg. Wat dus eigenlijk nadelig is.
Kan natuurlijk ook voordelig zijn wanneer je 2x een Lapras en 3x een Snorlax uit je eieren krijg 8)
Maar 3x een pinsir heb je natuurlijk niets aan!

Zie dit regelmatig voorkomen bij vrienden of youtubers. En ook hier op het forum zijn er al berichten te lezen van dubbele...

I bad beat my meat by busting my nuts!

• copywizard
  • Niet online
heerlijk zo dagje soest ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/I2jCXDIe26xsuiVeWvFXZq4n/full.png

op naar de tweede charizard! (eerst nog een GOEDE charmander vinden)
en nog een blastoise en lapras gevangen op dezelfde dag is net een kleine kijkduin maar dan heeeel rustig en relaxed.

AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4

• Shaffy
  • Niet online

Shaffy

We zullen doorgaan

copywizard schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 21:05:
heerlijk zo dagje soest ;)

[afbeelding]

op naar de tweede charizard! (eerst nog een GOEDE charmander vinden)
en nog een blastoise en lapras gevangen op dezelfde dag is net een kleine kijkduin maar dan heeeel rustig en relaxed.
Zo! :) En dat spawnt zo de hele dag door?

• copywizard
  • Niet online
Shaffy schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 21:14:
[...]

soms een 30 min stil en dan komen ze weer gemiddeld ongeveer een stuk of 6 - 8 per uur makkelijk
en zoals je ziet ook regelmatig "rare" pokemon zoals scyther, pinsir, magmar, lapras, snorlax, blastoise, jynx etc..

• Marselaar
copywizard schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 21:26:
[...]

soms een 30 min stil en dan komen ze weer gemiddeld ongeveer een stuk of 6 - 8 per uur makkelijk
en zoals je ziet ook regelmatig "rare" pokemon zoals scyther, pinsir, magmar, lapras, snorlax, blastoise, jynx etc..
Soest staat al een tijdje op mijn lijstje. Morgen maar eens gaan....

• roffeltjes
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21-01 13:53
Betreft 2 of 5km eitjes... ik ben ambivalent.

De beste 2km is de Bulba, kort daarop gevolgd door de Jigglypuff en de Squirtle . Charmander is wel aardig, maar geen geweldige gym pokemon. Geodude is ook nog wel eentje die interresant is (lastig te vinden). Pikachu heeft zijn charme en Magikarp is de basis van de Gyarados

5km biedt daarentegen de beste twee Gym pokemons die je nog kan vinden op "normale" spawnpunten (een Lapras of Snorlax spanwpunt heb ik nog nooit van gehoord): Exeggutor en Arcanine.

Daarnaast leveren eieren goede Slowpokes en Poliwraths op, waarbij de Slowpoke zeker net zo goed is als de Bulba en veel makkelijker candy voor te farmen is. Sterker nog, de Poli is op sommige punten ook net zo goed als de Bulba.

Verder heb je nog Nidos, Bellsprouts, Oddishes, Machop en de lastig te vinden Grimer.

2km eitjes gaan gewoon harder en er zit minder rommel tussen (6 stuks). Bij 5km duurt het langer en heb je gewoon heel veel crap. Maar de beste 5km pokemons zijn kop en schouders boven de 2km toppers.

• copywizard
  • Niet online
Marselaar schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 21:41:
[...]

Soest staat al een tijdje op mijn lijstje. Morgen maar eens gaan....
het is een beetje een aparte buurt maar laat je hierdoor niet afschrikken ga gewoon tussen de twee flats inzitten bij het speeltuintje en je zal snel genoeg andere mensen op hun schermpjes zien staren.

als tip mocht je honger/dorst krijgen aan het einde van de Smitsweg +- 10 min lopen zit een Albert Heijn (zondag ook open).

• Marselaar
copywizard schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 21:45:
[...]

het is een beetje een aparte buurt maar laat je hierdoor niet afschrikken ga gewoon tussen de twee flats inzitten bij het speeltuintje en je zal snel genoeg andere mensen op hun schermpjes zien staren.

als tip mocht je honger/dorst krijgen aan het einde van de Smitsweg +- 10 min lopen zit een Albert Heijn (zondag ook open).
Hehe, bedankt voor de tips. Mochten er nog tweakers heen gaan, laat het ff weten.

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
roffeltjes schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 21:43:
Betreft 2 of 5km eitjes... ik ben ambivalent.

De beste 2km is de Bulba, kort daarop gevolgd door de Jigglypuff en de Squirtle . Charmander is wel aardig, maar geen geweldige gym pokemon. Geodude is ook nog wel eentje die interresant is (lastig te vinden). Pikachu heeft zijn charme en Magikarp is de basis van de Gyarados

5km biedt daarentegen de beste twee Gym pokemons die je nog kan vinden op "normale" spawnpunten (een Lapras of Snorlax spanwpunt heb ik nog nooit van gehoord): Exeggutor en Arcanine.

Daarnaast leveren eieren goede Slowpokes en Poliwraths op, waarbij de Slowpoke zeker net zo goed is als de Bulba en veel makkelijker candy voor te farmen is. Sterker nog, de Poli is op sommige punten ook net zo goed als de Bulba.

Verder heb je nog Nidos, Bellsprouts, Oddishes, Machop en de lastig te vinden Grimer.

2km eitjes gaan gewoon harder en er zit minder rommel tussen (6 stuks). Bij 5km duurt het langer en heb je gewoon heel veel crap. Maar de beste 5km pokemons zijn kop en schouders boven de 2km toppers.
Spreek me er niet van, van die eieren...
330 eieren uitgebroed. Maar veel, heel veel van hetzelfde.
2km's slechts 2 clefairies, 1pikachu, 1 jigglypuff, 2 a 3 keer squirtle/charmander. Intelbaar veel WRPC. Wel paar leuke magikarps.

5km's lastig te herinneren maar slechts 1 Arcanine, 1 grimer, nooit een lickytung (missen we ook nog), nooit een mr mime (nu niet meer zo zeldzaam maar toch). Wel redelijk wat executes. O.a Veel meowth en venonat.

10 km's moet ik mn posts even nalezen. Denk nu stuk of 23? Van alles wat. Veel eevees, jinx, en nog een hoop dubbelen. Weinig kaboto's (zie ze ook niet vaak. Nog lang geen kabutops),
Dratini's en Omanytes. Nog nooi een Snorlax of Lapras.

Ik neig er zelf naar dat eieren bij een bepaade
Stop een bepaalde range aan Pokemon oplevert. Vandaar vaak dezelfde Pokemon uit de eieren. Veel dezelfde stops.

Maar wil de 10km's eens opsparen tot 6 dus. Tot nu toe was het toch ook niet veel, dus slechter worden we er niet van...

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Shaffy schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 21:14:
[...]

Ik zit dit weekend in Dusseldorf en daar heb je ook een paar aardige hotspots zitten in de buurt van het Hilton. Een plek waar de hele dag door Magmars spawnen, een plek voor Charmanders en een plek vol met Omanytes :)

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• Apocalyptus
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-07-2023
Welke Squirtle zouden jullie nemen om te evolven?

Squirtle 1:
554cp
87% iv
11/13/15

Of

Squirtle 2:
556cp
84%
13/12/13

• Mx. Alba
Apocalyptus schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 22:58:
Welke Squirtle zouden jullie nemen om te evolven?

Squirtle 1:
554cp
87% iv
11/13/15

Of

Squirtle 2:
556cp
84%
13/12/13
Lood om oud ijzer maar ik zo ws die tweede als eerste evolven en die andere achter de hand houden.

• Blakapim
copywizard schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 21:45:
[...]

Ik vond het ook een beetje een vreemd buurtje. Veel charmanders, maar aan het eind van de avond begon er flink wat gespuis te verschijnen op straat.

• Blakapim
Net mijn 780 cp eevee met 86% ik geëvalueerd. Helaas een jolteon, was anders een cp2000+ vaporeon geweest. Helaas pindakaas

• mark-k
Blakapim schreef op zondag 25 september 2016 @ 00:26:
Net mijn 780 cp eevee met 86% ik geëvalueerd. Helaas een jolteon, was anders een cp2000+ vaporeon geweest. Helaas pindakaas
Tsss noemt zichzelf zo'n geweldige trainer en dan het verschil tussen evolueren en evalueren niet weten.

• Blakapim
mark-k schreef op zondag 25 september 2016 @ 00:55:
[...]

Tsss noemt zichzelf zo'n geweldige trainer en dan het verschil tussen evolueren en evalueren niet weten.
Autocorrect Mark ;-) Daarnaast zou ik het zeer op prijs stellen als je niet zo kinderachtig reageerd. Ik laat me niet uit de tent lokken.

• mark-k
zeg dan niks

[ Voor 89% gewijzigd door BM op 26-09-2016 09:47 ]

• Ossi
Blakapim schreef op zondag 25 september 2016 @ 00:26:
Niks mis met Jolteon, krijg ze graag om tegen al die waterpokemon te vechten. Stuk beter dan Flareon in ieder geval :)

• Blakapim
Ossi schreef op zondag 25 september 2016 @ 08:30:
[...]

Niks mis met Jolteon, krijg ze graag om tegen al die waterpokemon te vechten. Stuk beter dan Flareon in ieder geval :)
Klopt maar ik had er al 2 + 2 raichus. Een extra cp2000 Pokémon had wel goed uitgekomen voor in de gyms.

• Tuttel
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21-01 16:45
Blakapim heeft ook louter een account om hier te trollen zo te zien :')

Gister maar eens een eindje gaan fietsen om wat gyms in de outskirts van Eindhoven over te nemen, daar gelukkig wat minder lvl 10 gyms. Zowaar 6 muntjes kunnen collecten, maar zie dat er al weer 4 pokies thuis zijn.

[ Voor 60% gewijzigd door Tuttel op 25-09-2016 08:57 ]

• Mx. Alba
Hee ik heb vanmorgen een Pokémon gepowerd en ik vond het al vreemd dat hij niet "veranderde" in een andere Pokémon. Toen ik de Pokémon "afsloot" zag ik dat hij toch wel een plek omhoog was geschoven in de CP-gesorteerde lijst maar toch "open" bleef staan. Het ziet ernaar uit dat poor Leno nu dus ook weer zonder problemen Pokies kan gaan poweren! :D

• Blakapim
Tuttel schreef op zondag 25 september 2016 @ 08:53:
Blakapim heeft ook louter een account om hier te trollen zo te zien :')

Gister maar eens een eindje gaan fietsen om wat gyms in de outskirts van Eindhoven over te nemen, daar gelukkig wat minder lvl 10 gyms. Zowaar 6 muntjes kunnen collecten, maar zie dat er al weer 4 pokies thuis zijn.
Wat is hier trollen aan?

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 14:23
Vannacht heeft iemand 3 level 10 gyms naaar beneden gehaald. Ik stond er bijna 2 weken in alle 3. Ben blij dat er weer wat gebeurt in de buurt. Het was gewoon echt helemaal niks.

• Amd RuLuzzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-01 14:52
ajaxalex schreef op zondag 25 september 2016 @ 09:43:
Vannacht heeft iemand 3 level 10 gyms naaar beneden gehaald. Ik stond er bijna 2 weken in alle 3. Ben blij dat er weer wat gebeurt in de buurt. Het was gewoon echt helemaal niks.
Herkenbaar. Bij ons zijn van de 11 gyms 7 geel level 8+, 3 stuks Rood 7+ waar ik ook in zit en 1 blauwe die soms nog flipt. Voor de rest gebeurd er weinig.

Een van de rode gyms is een level 9 met nog 2500 exp tot level 10. Al dagen probeerd niemand om hem nog even omhoog te brengen om zijn mon erin te zetten. Het spel loopt hier een beetje dood heb ik het idee.

• RevQ
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-01 14:55
Overal waar ik kom zijn vooral level 10 gyms van team geel. In Tilburg veel en in Oisterwijk gisteren alles ook geel. Nog wel wat rode te vinden waar ik bij kan maar is lastig.

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-01 08:06

westergas

rikkie_pc

Na de update "failed to log in/try different account" waarbij ik voor de update steeds te zien kreeg dat mijn device of OS niet geschikt was (waarschijnlijk vanwege root). Is dat "failed to log in/try different account" ook vanwege root of ben ik gewoon geband?

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

• Oekiejoekie
  • Laatst online: 30-12-2025
westergas schreef op zondag 25 september 2016 @ 11:39:
Na de update "failed to log in/try different account" waarbij ik voor de update steeds te zien kreeg dat mijn device of OS niet geschikt was (waarschijnlijk vanwege root). Is dat "failed to log in/try different account" ook vanwege root of ben ik gewoon geband?
Had ik van de week ook. Uiteindelijk was de oplossing om mijn telefoon uit te loggen via de computer, opnieuw inloggen, en toen werkte het weer.

WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...

• Asgaro
  • Laatst online: 21-01 10:55
edit: ruwe schatting via de Breeder achievement: 3 op 33 hatches = 9%

Ik ben lvl 13 en heb zonet mijn 3de 10km egg gekregen. Is dit veel/weinig?
(Ik koop wel relatief veel incubators. Dat zorgt wel dat ik meer eggs krijg en dus meer kans heb.)

Ik weet niet of de theorie van "Als je een 10km egg hebt, hou het bij, en je zult er meer krijgen" klopt, maar bij mij verliep het zo:
- de eerste 2 10km eggs heb ik al lang geleden gekregen. En het was vrij kort opeen.
- ik dacht, ik hou ze allebei en hatch ze niet, zodat mijn kans - als de theorie zou kloppen - om een 3de 10km egg te krijgen, zou verhogen.
- maar ik bleef maar geen nieuw 10km egg krijgen.
- nu heb ik gisteren een 10km egg in incubator gestoken, zodat ik nog 1 10km egg overhad dat nog niet werd incubated.
- en nu, dag erna, krijg ik eindelijk terug een 10km egg!

Het kan allemaal uiteraard toeval zijn. Maar wat ik nu ga doen is: hou exact 1 10km egg bij, maar geen 2 of meer :)

[ Voor 13% gewijzigd door Asgaro op 25-09-2016 12:09 ]

• Asgaro
  • Laatst online: 21-01 10:55
Iemand een idee om op Android ervoor te zorgen dat Pokemon Go niet afsluit als het even in de background staat?

Soms kan ik wel switchen naar iets anders, weliswaar kort, en gewoon terugkeren. Maar meestal moet PoGo terug van nul opstarten.

Ik heb veel apps geïnstalleerd staan, en dat zal ongetwijfeld meespelen omdat er redelijk wat steeds in de achtergrond moeten draaien (= meer RAM verbruik; mijn device heeft 2GB), maar ik wil geen apps uninstallen.

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16-12-2025

bbblije

Riiiiight

Asgaro schreef op zondag 25 september 2016 @ 12:13:
Iemand een idee om op Android ervoor te zorgen dat Pokemon Go niet afsluit als het even in de background staat?

Soms kan ik wel switchen naar iets anders, weliswaar kort, en gewoon terugkeren. Maar meestal moet PoGo terug van nul opstarten.

Ik heb veel apps geïnstalleerd staan, en dat zal ongetwijfeld meespelen omdat er redelijk wat steeds in de achtergrond moeten draaien (= meer RAM verbruik; mijn device heeft 2GB), maar ik wil geen apps uninstallen.
Je hebt het bij het juiste eind, is een RAM issue. Verder niets aan te doen in jouw geval.

• Mx. Alba
Fml. Eindelijk een Gyarados. Bite + Twister. :/

• LodanMax
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 21-01 10:39

LodanMax

Systeembeheerder

Ik mis eigenlijk nog bij Upgrades de maximale upgrades voor Pokémon en Item storage.

Zodra je deze op 1000 hebt staan kun je niet meer boost aanschaffen.

Bag Upgrade:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/r2zig8Lt.png

Storage Upgrade
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/F2g8LNDt.png

[ Voor 0% gewijzigd door LodanMax op 25-09-2016 15:35 . Reden: typo ]

Please consider the environment before posting on the internet.

Pagina: 1 ... 95 ... 116 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status