• Doopy-X-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-01 19:49
Verwijderd schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 13:06:
[...]

Dat is heel zuur.. :'( Maar hij schrikt vast wel af in een Gym :)
Ik had eigenlijk niks anders verwacht.....ik denk niet dat ik hem veel ga gebruiken, heb net ook een Vaporeon van 1872 gekregen met Water Gun & Water Pulse (wel helaas maar 76%), die doet tenminste wat terug in een gym...nu weer druk dust sparen!

*burp*

• nagasy
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-01 15:22

nagasy

Duck Duck Duck Goose

readytoflow schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 12:11:
Andere iOS users ook last van dat PoGo er nogal eens uitklapt sinds iOS 10? Gebeurd onregelmatig. Nieuw is dat opstarten daarna ook niet altijd lukt. Aflsuiten, zelfs
Telefoon opnieuw opstarten. Maakt dan niet uit. En dan na paar keer proberen zit je wel weer ineens in het spel. Beetje à la kickstart bij een oude brommer zeg maar. :+
Ligt niet enkel aan iOS 10.
Gewoon de ganse update is buggy.
Op iOS 9 heb ik daar ook last van.
Samen met de bovenstaande issues inzake het shopmenu of de witte pokébal die blijft draaien

Battle.net: NagaByrd#2844

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14:02
Leuke aan versie 0.39 is dat je nu weer kunt zijn waar je je pokemon (of eerste versie van ...) hebt gevangen.
Heb ik tijdens een zakenreis in Taipei een Dratini gevangen, zie ik nu terug in mijn Dragonite CP3000 :)

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

CappieL schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 13:13:
Leuke aan versie 0.39 is dat je nu weer kunt zijn waar je je pokemon (of eerste versie van ...) hebt gevangen.
Heb ik tijdens een zakenreis in Taipei een Dratini gevangen, zie ik nu terug in mijn Dragonite CP3000 :)
Geldt dit dus ook voor eerder gevangen pokies en eieren? Zo ja, kan bovenstaande region-exclusive-discussie opgelost worden met een simpele update naar 0.39 ;)

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• Darkermoon
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
copywizard schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 12:39:
[...]

ok ik probeer nu niet heel moeilijk te gaan doen maar dit is een sirieuze vraag ? want vanaf welk moment weet jij dat alle miljoen spelers hem niet uit eieren hebben gehad? dat is een beste aanname om te nemen dus alsof je spreekt voor alle tweakers! en andere pogo spelers?
John Hanke heeft vandaag nog op Twitter gezegd dat het niet mogelijk is
the eggs can only be found in their natural habitat.
Maar ik sluit niet uit dat het als bug wel eens voorkwam waardoor het alsnog mogelijk was. Kans lijkt mij overigens wel zéér zéér klein. Dus twee regio-gebonden Pokémon is al helemaal bijzonder.
Het enige wat ik mij nog kan voorstellen dat het voor sommige mensen zo lijkt is dat je op een grensgebied van twee continenten een 'verkeerde' pokémon uit het andere continent kan krijgen. Daarbij zou Niantic gebruik maken van de kaarten van Google Maps, dus ik vermoed ook de continent-informatie van Google. Maar voor ons kikkerlandje is dat niet echt van toepassing.

Edit:
Switchie schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 13:15:
[...]

Geldt dit dus ook voor eerder gevangen pokies en eieren? Zo ja, kan bovenstaande region-exclusive-discussie opgelost worden met een simpele update naar 0.39 ;)
Ja dit geldt ook voor eerder gevangen Pokémon (in ieder geval op Android).

[ Voor 13% gewijzigd door Darkermoon op 23-09-2016 13:19 ]

• CappieL
Switchie schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 13:15:
[...]

Geldt ook voor oude... de datum staat er ook bij.
Voorbeeld:
Rotterdam, Zuid-Holland, Nederland
13-9-2016

In één van de eerste versie van PoGo, stond er nog een kaartje met waar deze ongeveer gevangen was.
Die hebben ze er lang geleden uitgesloopt, maar deze zou ik nog wel eens willen zien.

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

CappieL schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 13:19:
[...]

Geldt ook voor oude... de datum staat er ook bij.
Voorbeeld:
Rotterdam, Zuid-Holland, Nederland
13-9-2016

In één van de eerste versie van PoGo, stond er nog een kaartje met waar deze ongeveer gevangen was.
Die hebben ze er lang geleden uitgesloopt, maar deze zou ik nog wel eens willen zien.
Nou, @copywizard.... Help ons de discussie voor altijd de wereld uithelpen.
Laat neefje updaten naar 0.39 en een screentje maken van de locatie / tijdstip van de region-exclusives.
Heb hier nog een lekker flesje wijn staan, geheel voor u, als jouw neefje ze inderdaad netjes in NL heeft gevonden.

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
thx haha het is inderdaad en beetje triest om zo te reageren en had ik in eerste instantie ook niet verwacht.
Maar blijkbaar is het niveau hier toch iets lager als of de rest van tweakers ;)

AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4

• copywizard
  • Niet online
Switchie schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 13:23:
[...]

Nou, @copywizard.... Help ons de discussie voor altijd de wereld uithelpen.
Laat neefje updaten naar 0.39 en een screentje maken van de locatie / tijdstip van de region-exclusives.
Heb hier nog een lekker flesje wijn staan, geheel voor u, als jouw neefje ze inderdaad netjes in NL heeft gevonden.
het zal even duren eer ik hem weer zie maar ga het hem voorstellen als ik hem weer zie.

p.s. zie dat 0.39 net uit is dus dan zal het geen probleem zijn als ik hem weer zie zal ik hem vragen mij screenshots te sturen en zal ik ze hier posten

[ Voor 13% gewijzigd door copywizard op 23-09-2016 13:30 ]

• Doopy-X-
Hernoemen jullie trouwens jullie monsters zodat bij battles makkelijk te zien is welke te kiezen?

Mijn conventie is als volgt:

<TypeMoves><IV><Percentage Attack><Percentage Defense>

Percentages van Attack/Defense bereken ik als volgt:
Current CP / Max CP * DA%
Current CP / Max CP * DD%

+ staat voor beste attackmoveset
- staat voor beste defensemoveset
| staat voor de rest

Voorbeeld:
Afbeeldingslocatie: https://s22.postimg.org/cwujxe929/Pok_mon_GO_2016_09_23_13_13_43.png

*burp*

• artificial_sun
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-01 12:05

artificial_sun

Mazda Rx7

copywizard schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 13:25:
[...]

thx haha het is inderdaad en beetje triest om zo te reageren en had ik in eerste instantie ook niet verwacht.
Maar blijkbaar is het niveau hier toch iets lager als of de rest van tweakers ;)
Het niveau is inderdaad bedroevend, mensen uitmaken voor leugenaar :-( . Als die eieren in het begin zijn opgepikt (voor het officieel uit van in NL) geloof ik je meteen. Ik heb ook kinderen met een Tauros gezien.

Dus ik geloof dat je neef er eerlijk aan is gekomen (waarschijnlijk door een bug, want welke regio was Europa toe het spel hier niet uit was). Tot het tegendeel bewezen is.

Stadia was beter....

• CappieL
artificial_sun schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 13:32:
[...]

Het niveau is inderdaad bedroevend, mensen uitmaken voor leugenaar :-( . Als die eieren in het begin zijn opgepikt (voor het officieel uit van in NL) geloof ik je meteen. Ik heb ook kinderen met een Tauros gezien.

Dus ik geloof dat je neef er eerlijk aan is gekomen (waarschijnlijk door een bug, want welke regio was Europa toe het spel hier niet uit was). Tot het tegendeel bewezen is.
Die regio's lagen toch al vast voordat NL officieel aan de PoGo ging? Alsof Brazilië vorige maand nog in regio "Europa" lag, omdat de app nog niet in de Play Store / AppStore beschiktbaar was.
(Bugs daargelaten...)

• copywizard
  • Niet online
[...]

dankjewel dit is wat ik zocht bevestiging dat het mogelijk is/was hoe klein de kans ook is of door een eventuele bug en ik was geheel niet op zoek naar mensen die meteen met hun vinger gingen wijzen.

maar zoals ik al aangaf ik ga erachteraan om te bewijzen dat hij het wel of niet eerlijk heeft verkregen dan wel via een bug of niet

• CappieL
copywizard schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 13:37:
[...]
maar zoals ik al aangaf ik ga erachteraan om te bewijzen dat hij het wel of niet eerlijk heeft verkregen dan wel via een bug of niet
Stel dat hij een regio-only Pokemon heeft verkregen door een bug, misschien dacht PoGo door die bug wel dat de speler in die bepaalde regio was. Met het resultaat dat er gewoon "Australië" staat voor die KimKardashian of "Central Park, New York" voor die Tauros..

Bepaal jij maar in hoeverre je kunt bewijzen dat het een bug is of cheaten...

CappieL gaat weer Pokkies vangen... :w

• copywizard
  • Niet online
CappieL schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 13:41:
[...]

Stel dat hij een regio-only Pokemon heeft verkregen door een bug, misschien dacht PoGo door die bug wel dat de speler in die bepaalde regio was. Met het resultaat dat er gewoon "Australië" staat voor die KimKardashian of "Central Park, New York" voor die Tauros..

Bepaal jij maar in hoeverre je kunt bewijzen dat het een bug is of cheaten...

CappieL gaat weer Pokkies vangen... :w
als dat erbij staat neem ik me woorden terug en geloof ik mijn neefje niet dat hij ze eerlijk heeft verkregen.
maar als hij dus upgrade naar de gister gereleasde update zou er dus bij de pokemon moeten staan waar hij gevangen is als daar netjes staat dat ze in nederland zijn verkregen is dat naar mijn idee voldoende bewijs lijkt ?

• artificial_sun

artificial_sun

Mazda Rx7

Ja zeker.

Ik ga weer werken, zondag lekker tussen de trainers (ik speel zelf niet) op het terras zitten aan zee.

Stadia was beter....

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22-01 12:10
Zojuist weer een 10km ei uitgelopen, helaas nog geen Lapras of Snorlax... maar wel een Chansey! :)
Had ik ook nog niet dus vind 't prima. nummertje 124 voor mijn Pokédex.

<GoT>NightStalker

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 14:23
[...]

Verwijderd schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 12:50:
ajaxalex kan hier vast meer over vertellen :)
Een vriend van mij kreeg ook een tauros uit zijn 5ei. Maar dit was in de eerste week toen het spel online kwam. Waarschijnlijk was er toen een bug waardoor het mogelijk was.
Als jouw neefje deze afgelopen week heeft gevangen dan kan ik ook alleen maar zeggen spoof :o .

Maar zoals ik zag met 0.39 kunnen we erachter komen. Ik wacht het af.

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19-01 21:55

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Doopy-X- schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 13:26:
Hernoemen jullie trouwens jullie monsters zodat bij battles makkelijk te zien is welke te kiezen?

Mijn conventie is als volgt:

<TypeMoves><IV><Percentage Attack><Percentage Defense>

Percentages van Attack/Defense bereken ik als volgt:
Current CP / Max CP * DA%
Current CP / Max CP * DD%

+ staat voor beste attackmoveset
- staat voor beste defensemoveset
| staat voor de rest

Voorbeeld:
[afbeelding]
Iemand op Redddit heeft iets soortgelijks denk ik.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/qdhpqWg.png

is everything cool?

• Marselaar
  • Laatst online: 23-11-2025
ajaxalex schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 13:59:
[...]

[...]

Maar zoals ik zag met 0.39 kunnen we erachter komen. Ik wacht het af.
Ik zou geen conclusies trekken als er sprake is van een bug. De vang-locatie die nu getoond gaat worden kan ook buggy zijn, zoals hierboven al wordt gezegd. Dan zit je dus iemand alsnog vals te beschuldigen.

Wat is er trouwens zo moeilijk aan om iemand gewoon te geloven zonder bewijs? Zoiets heet vertrouwen. Oh wacht, dat is juist heel moeilijk voor sommige mensen. Lastig leven, dan moet je jezelf namelijk ook continu bewijzen. Zeer vermoeiend.

PSN: Marselaar

• ajaxalex
[quote]Darkermoon schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 13:18:
[...]

[...]
Marselaar schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 14:10:
[...]

Ik zou geen conclusies trekken als er sprake is van een bug. De vang-locatie die nu getoond gaat worden kan ook buggy zijn, zoals hierboven al wordt gezegd. Dan zit je dus iemand alsnog vals te beschuldigen.

Wat is er trouwens zo moeilijk aan om iemand gewoon te geloven zonder bewijs? Zoiets heet vertrouwen. Oh wacht, dat is juist heel moeilijk voor sommige mensen. Lastig leven, dan moet je jezelf namelijk ook continu bewijzen. Zeer vermoeiend.
Zoals Darkermoon al zei. Ik geloof best dat het in de eerste weken een bug kan zijn, maar nu in dit stadium is het geen bug.

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 25-11-2025
De pokemons zijn region exclusive, zoals bekend is. Als hij ze leuk door een bug heeft gekregen, lucky him. Heeft hij gecheat, bad boy (hopen dat Niantic hem pakt).

• Marselaar
ajaxalex schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 14:13:
[quote]Darkermoon schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 13:18:
[...]

[...]

[...]

Zoals Darkermoon al zei. Ik geloof best dat het in de eerste weken een bug kan zijn, maar nu in dit stadium is het geen bug.
En wat "bewijst" 0.39 dan??? Niets dus, want de locatie van de bug kan ook verkeerd staan.

Zolang je niet naast iemand staat in NL en hem op de map in Australië ziet lopen, weet je niet zeker of hij cheat. Dan kan je kiezen wat je doet, geloven of niet.

• Marselaar
WahWah schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 14:14:
De pokemons zijn region exclusive, zoals bekend is. Als hij ze leuk door een bug heeft gekregen, lucky him. Heeft hij gecheat, bad boy (hopen dat Niantic hem pakt).
Precies, meer dan dit is het niet. Al hoop ik niet eens dat Niantic hem pakt.

Verwijderd

Hmm net een 98% oddish gevangen 15/15/14. Mooi maar ik weet niet wat een vileplume doet in een gym?

• Doopy-X-
Cool! Dat zwarte een is goed idee!

*burp*

• daan!
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15:22
Verwijderd schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 14:22:
Hmm net een 98% oddish gevangen 15/15/14. Mooi maar ik weet niet wat een vileplume doet in een gym?
Niet een geweldige verdediger, maar met solarbeam wel een geweldige vaporeon killer!

• GandalfTheGrey
  • Laatst online: 02-12-2025

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Niet in een gym gooien, maar zelf houden om Gyms te slopen. Gaat als een mes door de boter bij Vaporeon. Alleen hopen op Razor Leaf/Solarbeam :-) Ik heb helaas Acid/Solarbeam.

Computer Specs

• Blakapim
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 01-11-2024
Marselaar schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 14:10:
[...]

Ik heb vandaag een Moltres, Zapdos en een Mew gevangen. Er kwamen ook nog 2 Taurossen en 3 Farfetched uit mn eieren. Wat een geluk! Ik weet niet hoe het kan, maar heb echt niet gecheat. Gelukkig heb ik ook geen bewijs nodig om deze zeer onbetrouwbare stelling te kunnen onderbouwen, want we vertrouwen elkaar blind hier. One happy family.

• daan!
  • Laatst online: 15:22
Blakapim schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 14:34:
[...]

Ik heb vandaag een Moltres, Zapdos en een Mew gevangen. Er kwamen ook nog 2 Taurossen en 3 Farfetched uit mn eieren. Wat een geluk! Ik weet niet hoe het kan, maar heb echt niet gecheat. Gelukkig heb ik ook geen bewijs nodig om deze zeer onbetrouwbare stelling te kunnen onderbouwen, want we vertrouwen elkaar blind hier. One happy family.
Wat goed, gefeliciteerd!

Verwijderd

Ik ben gestopt met op deze dude reageren... d:)b

• ajaxalex
Marselaar schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 14:18:
[...]

En wat "bewijst" 0.39 dan??? Niets dus, want de locatie van de bug kan ook verkeerd staan.

Zolang je niet naast iemand staat in NL en hem op de map in Australië ziet lopen, weet je niet zeker of hij cheat. Dan kan je kiezen wat je doet, geloven of niet.
Als jij een ei uitbroed geeft ie de locatie aan waar je die hebt gehatched. Dus als hij gehatched heeft zie je de locatie waar, als hij gespoofd heb staat er wel een andere locatie.

• Marselaar
Blakapim schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 14:34:
[...]

Gaaf dat je dat allemaal gevangen hebt, man! Hoe heb je dat gedaan?
Waarom begin je nu over cheaten? Ik heb je nergens van verdacht.

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-01 09:01
Hier wordt mijn autistische kant blij van zeg, ziet er netjes uit...als ik wat tijd heb ook eens doen met mijn toppers! :)

• Marselaar
Verwijderd schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 14:39:
[...]

Ik ben gestopt met op deze dude reageren... d:)b
Haha, misschien wel het verstandigst ;-)

• Blakapim
Marselaar schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 14:41:
[...]

Haha, misschien wel het verstandigst ;-)
Misschien is het handig om je oren te spitsen en te luisteren als ik iets zeg. Ik zit namelijk dagelijks in 13 gyms en vang daarmee 5K STARDUST en 150 COINS. Daarnaast ben ik hier de enige met een Pokedex van 143, een haast magisch getal.

• Marselaar
ajaxalex schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 14:40:
[...]

Als jij een ei uitbroed geeft ie de locatie aan waar je die hebt gehatched. Dus als hij gehatched heeft zie je de locatie waar, als hij gespoofd heb staat er wel een andere locatie.
Maar als je door een bug een Tauros uit een ei ontvangt, dan is de hatch-locatie mogelijk dus ook beïnvloed door die bug. Daarom bewijst het helemaal niets.

Verder, als je door gps spoofing een ei haalt uit een pokestop in Taurostan, en je spooft weer terug naar NL en daar hatcht je Tauros uit je ei, wat bewijst het dan? Precies, weer helemaal niets.

Kortom, geloof iemand of niet, maar laat het oordeel of er gecheat is aan de enige over die het echt weet.

• Extigo
  • Laatst online: 20:26
Blakapim schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 14:43:
[...]

Misschien is het handig om je oren te spitsen en te luisteren als ik iets zeg. Ik zit namelijk dagelijks in 13 gyms en vang daarmee 5K STARDUST en 150 COINS. Daarnaast ben ik hier de enige met een Pokedex van 143, een haast magisch getal.
150 coins? Dat is knap met een max van 100 coins per 21 uur. CHEATER!

• Blakapim
demo31051987 schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 14:45:
[...]

O, dus als ik net zeg dat iemand een cheater is omdat hij een allemaal region exclusives heeft gehatched moet ik maar begrip en vertrouwen tonen, maar als ik zeg dat ik 150 coins per dag krijg mag jijmij wel veroordelen? Behoorlijk hypocriet gedrag vertoon je dan.

PS: Ik weet ook wel dat 100 coins de max is, aangezien ik dat al weken achter elkaar dagelijks incasseer.

• Extigo
Blakapim schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 14:47:
[...]

O, dus als ik net zeg dat iemand een cheater is omdat hij een allemaal region exclusives heeft gehatched moet ik maar begrip en vertrouwen tonen, maar als ik zeg dat ik 150 coins per dag krijg mag jijmij wel veroordelen? Behoorlijk hypocriet gedrag vertoon je dan.

PS: Ik weet ook wel dat 100 coins de max is, aangezien ik dat al weken achter elkaar dagelijks incasseer.
Ik ben niet hypocriet. Ik heb verder niemand veroordeelt. Jij bent degene die iemand cheater noemt en ik reageer weer naar jou (sarcasme anyone). Wat ik hiermee wil bereiken is dat iemand een cheater noemen erg makkelijk is. Ik heb net zoveel hekel aan cheaters als jij, maar ik report mensen aan Niantic als ik het zie. Ik zal nooit zonder feitelijke onderbouwing iemand beschuldigen.

• Blakapim
demo31051987 schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 14:50:
[...]

Ik ben niet hypocriet. Ik heb verder niemand veroordeelt. Jij bent degene die iemand cheater noemt en ik reageer weer naar jou (sarcasme anyone). Wat ik hiermee wil bereiken is dat iemand een cheater noemen erg makkelijk is. Ik heb net zoveel hekel aan cheaters als jij, maar ik report mensen aan Niantic als ik het zie. Ik zal nooit zonder feitelijke onderbouwing iemand beschuldigen.
Bij deze mijn feitelijke onderbouwing:
Je kan geen egg hatchen in NL en daar een region exclusive uit krijgen, laat staan 2.

Dat is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.

• roffeltjes
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21-01 13:53
Het zal mij allemaal worst wezen, maar het "vertrouwen" geneuzel hies is wat mij betreft behoorlijk emotioneel getamboer.

De kans dat hij door een bug twee regio specifieke pokemon krijgt terwijl dit volgens de developer en miljoenen ervaringen onmogelijk is, is "klein". Hou er rekening mee dat er nog geen enkele first hand ervaring tussen zit. Het is elke keer een vriendje of een neefje of een kennis die "niks van telefoons weet" die uit een ei een rare pokie krijgt.

Nogmaals, sop is de kool niet waard, maar dat dit hoogstwaarschijnlijk nonsense is, is evident.

• Blakapim
roffeltjes schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 14:52:
Het zal mij allemaal worst wezen, maar het "vertrouwen" geneuzel hies is wat mij betreft behoorlijk emotioneel getamboer.

De kans dat hij door een bug twee regio specifieke pokemon krijgt terwijl dit volgens de developer en miljoenen ervaringen onmogelijk is is klein. hou er rekening mee dat er nog geen enkele first hand ervaring tussen zit. Het is elke keer een vriendje of een neefje of een kennis die allemaal niks van telefoons weten die " uit een ei" een rare pokie krijgt.

Nogmaals, sop is de kool niet waard, maar dat dit hoogstwaarschijnlijk nonsense is, is evident.
Knip, onzin en offtopic

[ Voor 11% gewijzigd door Grotman op 23-09-2016 16:52 ]

• copywizard
  • Niet online
Blakapim schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 14:47:
[...]

ik heb het topic even nagezocht maar demo31051987 heeft jou nooit eerder een cheater genoemd dus om meteen iemand hypocriet te noemen is wel heel erg kort door de bocht?

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:07
(jarig!)
Blakapim schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 14:53:
[...]

Ik benoem je bij deze tot "Hand of the King" van dit forum, omdat je de enige bent die een beetje normaal na kan denken (samen met mij dan (the King of the forum).
Mag ik z'n hoofd eraf hakken? :D

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

• Extigo
copywizard schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 14:54:
[...]

ik heb het topic even nagezocht maar demo31051987 heeft jou nooit eerder een cheater genoemd dus om meteen iemand hypocriet te noemen is wel heel erg kort door de bocht?
Dank je wel. _/-\o_

• Shiro
  • Laatst online: 23:52

Shiro

Serenity

Voor gym's is het:

Exeggutor
Venusaur

Vervolgens:
Victeerbell
Vileplume

Deze 2 zijn ongeveer even goed met grass moves. Wel handig voor gym's want we hebben ongeloofelijk veel waterpokemons :)

Juniper RWD

• Blakapim
copywizard schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 14:54:
[...]

AUB
demo31051987 schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 14:45:
[...]

• Lambo LP670 SV
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21-01 18:14
Terug ontopic?

Iemand nog bijzondere 100% poke's? Tot nu toe alleen nog maar een pidgey uit een ei..

• roffeltjes
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21-01 13:53
@Blakapim, je maakt veel teveel kabaal om een domme geospoof. Er zijn belangrijker dingen in het leven.

[ Voor 61% gewijzigd door roffeltjes op 23-09-2016 14:58 ]

• Extigo
Lambo LP670 SV schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 14:55:
Terug ontopic?

Iemand nog bijzondere 100% poke's? Tot nu toe alleen nog maar een pidgey uit een ei..
Geen 100%. Wel zojuist een 96% Venonat gevangen.

• Blakapim
demo31051987 schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 14:56:
[...]

Geen 100%. Wel zojuist een 96% Venonat gevangen.
Ik heb een 100% DRAGONITE (een van de vele 100% Pokemon die ik heb).

• ajaxalex
Marselaar schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 14:45:
[...]

Maar als je door een bug een Tauros uit een ei ontvangt, dan is de hatch-locatie mogelijk dus ook beïnvloed door die bug. Daarom bewijst het helemaal niets.

Verder, als je door gps spoofing een ei haalt uit een pokestop in Taurostan, en je spooft weer terug naar NL en daar hatcht je Tauros uit je ei, wat bewijst het dan? Precies, weer helemaal niets.

Kortom, geloof iemand of niet, maar laat het oordeel of er gecheat is aan de enige over die het echt weet.
Het is toch niet zo moeilijk zoals ik het zeg? Als er staat bij tauros, Central park, dan spooft ie. Als ie een ei heeft gehaald uit Amerika is het idd moelijker/

• Extigo
Blakapim schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 14:57:
[...]

Ik heb een 100% DRAGONITE (een van de vele 100% Pokemon die ik heb).
Cool! Goede moves?

• copywizard
  • Niet online
sirieus ik geef het op hahaha zonde van me tijd ik kom erop terug met screenshots en wie het gelooft gelooft het en wie niet die niet lekker boeiend.

• ajaxalex
copywizard schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 14:59:
[...]

sirieus ik geef het op hahaha zonde van me tijd ik kom erop terug met screenshots en wie het gelooft gelooft het en wie niet die niet lekker boeiend.
Je begon er zelf over lieverd

• Marselaar
ajaxalex schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 14:57:
[...]

Het is toch niet zo moeilijk zoals ik het zeg? Als er staat bij tauros, Central park, dan spooft ie. Als ie een ei heeft gehaald uit Amerika is het idd moelijker/
Dan is het niet moeilijker, dan staat er Rembrandtpark, Nederland. Bewijst niets dus, alleen waar het ei gehatcht is.

Maar het punt is, dat er mogelijk sprake is van een bug in de code. En alles wat er na een bug in de code gebeurt, is per definitie onbetrouwbaar. Je zult de test opnieuw moeten doen nadat de bug gefixed is. En dat is dus niet mogelijk want je kan het niet reproduceren. Helaas brengt v0.39 ons hier dus niet verder mee.

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-01 17:32
copywizard schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 14:59:
[...]

Screenshots bewijzen niets, want ze kwamen uit een ei toch? Het toont niet uit welke Pokestop het ei kwam, maar waar het ei uitgekomen is...
Zei hij ook hoe lang hij ze al heeft?

• Extigo
Ossi schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 15:01:
[...]

Screenshots bewijzen niets, want ze kwamen uit een ei toch? Het toont niet uit welke Pokestop het ei kwam, maar waar het ei uitgekomen is...
Zei hij ook hoe lang hij ze al heeft?
Ik denk dat je daar de spijker op zn kop slaat. Maar dan nog is het niet duidelijk, want we weten niet wanneer deze mogelijke bug eruit gehaald is.

• Blakapim

• copywizard
  • Niet online
ajaxalex schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 15:00:
[...]

Je begon er zelf over lieverd
klopt maar was gewoon een onschuldige vraag of andere mensen dit ook hadden ervaren was niet bepaald uit op een flame war over/tegen mijn neefje :)

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-01 17:32
copywizard schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 15:02:
[...]

klopt maar was gewoon een onschuldige vraag of andere mensen dit ook hadden ervaren was niet bepaald uit op een flame war over/tegen mijn neefje :)
Wat had je verwacht met zo'n post bij een stel fanatiekelingen? De niet fanatiekelingen spelen het spel niet meer...
Niemand hier heeft het ervaren en er was sprake van bug, waarvan niemand zeker weet of die bug ooit heeft bestaan. Zo moeilijk was het niet om de boel te faken.

[ Voor 17% gewijzigd door Ossi op 23-09-2016 15:05 ]

• Blakapim
copywizard schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 15:02:
[...]

Ik moet zeggen dat ik wel respect voor je heb om zo een obvious troll te zijn en het hele forum achter je te krijgen met de stupide casus die je schetst.

• Extigo
Top dus! Ik weet niet uit welke tool je dit haalt, maar kijk je uit dat je niet gebanned wordt voor het gebruiken van 'illegale' programma's die niet van Niantic zijn.

• Blakapim
demo31051987 schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 15:05:
[...]

Top dus! Ik weet niet uit welke tool je dit haalt, maar kijk je uit dat je niet gebanned wordt voor het gebruiken van 'illegale' programma's die niet van Niantic zijn.
Knip, onzin en offtopic

[ Voor 26% gewijzigd door Grotman op 23-09-2016 16:51 ]

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14:28

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

8)7

[ Voor 44% gewijzigd door Grotman op 23-09-2016 16:51 ]

Last.fm | Code Talks

• copywizard
  • Niet online
Blakapim schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 15:05:
[...]

Ik moet zeggen dat ik wel respect voor je heb om zo een obvious troll te zijn en het hele forum achter je te krijgen met de stupide casus die je schetst.
waarom ga je zo door? met je 248 karma ben je duidelijk uit om iets uit te lokken ik hoop dat je bij deze je er gewoon bij neer wilt leggen en mij niet verder wil uitmaken voor dingen die niet geheel kloppen anders hebben we altijd nog de rapporteer knop.

• Extigo
Blakapim schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 15:06:
[...]

Thanks voor de tip!

Ik heb een neefje bij Niantic werken die kan me zo weer unbannen en die geeft me ook vaak eieren met region exclusives erin en ik heb ook een aantal gen2 pokemon gekregen al (van dat neefje).
Ga jij er dan eens heel snel voor zorgen dat we eindelijk Gen2, trading en breeding gaan krijgen.

• Blakapim
demo31051987 schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 15:07:
[...]

Ga jij er dan eens heel snel voor zorgen dat we eindelijk Gen2, trading en breeding gaan krijgen.
Ga ik mee aan de slag voor je.

• artificial_sun

artificial_sun

Mazda Rx7

Bij ons in Breda Z-O/Bavel weinig 100%. Maar wel Hitmonchan, Snorlax en Lapras in minder dan 24 uur. Huize artificial is heel gelukkig

Edit: dit was een reactie op iemand die vroeg of er nog mooie 100% dingen gevangen worden :9

[ Voor 26% gewijzigd door artificial_sun op 23-09-2016 15:26 ]

Stadia was beter....

Verwijderd

Blakapim schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 14:53:
[...]

Ik benoem je bij deze tot "Hand of the King" van dit forum, omdat je de enige bent die een beetje normaal na kan denken (samen met mij dan (the King of the forum).
Gast ik heb je tot vandaag nog nooit op dit forum gezien, dus ga niet tof lopen doen. 8)7 En als jij eggs met region exclusives krijgt van je neefje die bij Niantic werkt en al gen2 Pokémon in je bezit hebt ben jij wel de LAATSTE die anderen kan beschuldigen van oneerlijk spelen. Dus rot lekker op ofzo met je 200 100% Pokémon, I don't give a sh*t. :r :r :r

• badros86
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 30-10-2025
Lambo LP670 SV schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 14:55:
Terug ontopic?

Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/259gad2.png :)

• -Marc-
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:03
Dayum, welk level ben je wel niet dat je zoveel 100p pokies hebt?

• badros86
-Marc- schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 15:37:
[...]

Dayum, welk level ben je wel niet dat je zoveel 100p pokies hebt?
29.5

• Mx. Alba
(jarig!)
Hij heeft zelfs een 100% Wehkamp! :D

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

• Blakapim
[quote]Verwijderd schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 15:31:
[...]

Kinderachtig

[ Voor 76% gewijzigd door Grotman op 23-09-2016 16:50 ]

• Extigo
Blakapim schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 15:42:
[...]

Lekker happen naar de baas vent. Wel mooi dat je daadwerkelijk gelooft dat mijn neefje bij Niantic werkt. Ik vind dat je je nogal druk maakt voor iemand "who don't gives a shit". En ik snap dat het even slikken is als iemand je rustige forum waar gepraat wordt over welke sok je het best kan gebruiken om je stardust in op te sparen opeens wakker geschud wordt door een Pokemon trainer met een Pokedex van 143 + een 100% Dragonite.
We worden niet wakker geschud door je pokedex en je 100% Dragonite, maar door je gescheld en gezeur over een cheater.

• Mx. Alba
(jarig!)
Zullen we weer on topic verder gaan en de ad hominems laten voor wat ze zijn?

• Blakapim
demo31051987 schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 15:44:
[...]

We worden niet wakker geschud door je pokedex en je 100% Dragonite, maar door je gescheld en gezeur over een cheater.
Volgens mij heb ik niet zitten schelden, de ander daarentegen....
Verwijderd schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 15:31:
[...]

Dus rot lekker op ofzo met je 200 100% Pokémon, I don't give a sh*t. :r :r :r

Verwijderd

Blakapim schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 15:42:
[...]

... een Pokemon trainer met een Pokedex van 143 + een 100% Dragonite.
Dit soort opmerkingen krijg je mij wel de kast mee op ja.

Maargoed, vertel jij maar later aan je kleinkinderen hoe goed jij was in Pokemon Go :+ Heb je toch maar even bereikt in je leven! *O*

• Blakapim
Mx. Alba schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 15:45:
[mbr]Zullen we weer on topic verder gaan en de ad hominems laten voor wat ze zijn?[/]
Bij deze heb je goedkeuring van "The King of this Forum" (ik dus) om de discussie weer on topic verder te laten gaan. Laat ik maar aftrappen. Aanschouw mijn collectie 90%+ Pokemon:

Beste pokemons

Verwijderd

Geweldig joh!
Dan wil ik toch liever tot het koninkrijk van badros86 behoren, vind zijn trainer-skills nóg hoogstaander. :)

• MeltedForest
  • Laatst online: 14-11-2025

MeltedForest

Lenny-t

Leuk zo'n 100% dragonair, maar met 77cp ga je geen potten breken in een gym :+
Oftewel, transfer dat ding gewoon lekker en evolueer je 100% dratini, want die is wel nice :)

• Blakapim
Verwijderd schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 15:51:
Geweldig joh!
Dan wil ik toch liever tot het koninkrijk van badros86 behoren, vind zijn trainer-skills nóg hoogstaander. :)
Knip... Want kinderachtig en offtopic

[ Voor 19% gewijzigd door Grotman op 23-09-2016 16:49 ]

• Blakapim
MeltedForest schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 15:54:
Leuk zo'n 100% dragonair, maar met 77cp ga je geen potten breken in een gym :+
Oftewel, transfer dat ding gewoon lekker en evolueer je 100% dratini, want die is wel nice :)
Knip, onzin en offtopic

[ Voor 27% gewijzigd door Grotman op 23-09-2016 16:53 ]

• Mx. Alba
(jarig!)
Modbreak:Welk deel van "on topic verdergaan" en/of "ad hominems laten voor wat ze zijn" wordt er niet begrepen?

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Mx. Alba schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 16:08:
[...]

[modbreak]Welk deel van "on topic verdergaan" en/of "ad hominems laten voor wat ze zijn" wordt er niet begrepen?[/]
Vooral het ad hominem denk ik, doe er dan direct een linkje bij :P
Wikipedia: Ad hominem

Verwijderd

Mx. Alba schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 16:08:
[...]

[modbreak]Welk deel van "on topic verdergaan" en/of "ad hominems laten voor wat ze zijn" wordt er niet begrepen?[/]
Hij heeft er wel zijn best op gedaan :)

Ik heb wat research gedaan van de spawns om en nabij mijn werk, dus ik ga nu via een omweg naar huis en verwacht wel een aantal leuke Pokemon op te pikken :D Fijn weekend iedereen!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

JesseSebastian schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 10:26:
Nieuwe minor update incoming:

Trainers, Pokémon GO is being updated to version 0.39.0 for Android and 1.9.0 for iOS. Release notes:

http://pokemongolive.com/en/post/ver-update-092216/
"Minor bug fixes"

Audio dat nog altijd wegvalt noem ik niet minor, hopelijk fixen ze dat nou eens een keer. Telkens als een andere app geluid maakt, valt die van Pokémon Go weg.

Vanmiddag een "excellent throw" :o :D op een Drowzee, ontsnapt dat klote beest en "ran away" :(

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• schaapiej
Raven schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 17:06:
Vanmiddag een "excellent throw" :o :D op een Drowzee, ontsnapt dat klote beest en "ran away" :(
Hehe mooi blijft dat ja... gister een Venomoth; razz + ultra + curve + excellent.
Ra ra wat gebeurde er :+

<GoT>NightStalker

• freggell
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-08-2024
schaapiej schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 17:07:
[...]

Hehe mooi blijft dat ja... gister een Venomoth; razz + ultra + curve + excellent.
Ra ra wat gebeurde er :+
Bleef in de bal zitten ? :+

• schaapiej
Ja! ...heel eventjes :X
Daarna rende ie weg. Toen moest ik wel lachen, hij kon natuurlijk ook gewoon vliegen! :p

<GoT>NightStalker

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

schaapiej schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 17:10:
[...]

Ja! ...heel eventjes :X
Daarna rende ie weg. Toen moest ik wel lachen, hij kon natuurlijk ook gewoon vliegen! :p
Typische 'minor text fix'. In versie 0.41 vliegt hij. :)

Verwijderd

Ik ben lvl 32 en heb maar 2 keer een 100% pokemon cubone en clefairy.

7929 pokemon gevangen en 277 eieren uitgebroed.

Ik spoof niet dus het zal daar wel aan liggen :(

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:41
Verwijderd schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 17:40:

Balen natuurlijk. Echter kan je nog altijd beter 30x 93%+ hebben dan 5x100% :)
ZOveel verschil maakt het ook niet ie 75% of 100% heeft.

Ook is een 50% ideale moveset beter dan een 100% niet ideale moveset.

Vind het een groter probleem dat wanneer je afgelegen woont het amper nut heeft om het spel te spelen... Niet iedereen kan even de auto pakken natuurlijk. Ik heb hier zelf geen last van maar mensen met beperkingen/weinig budget of simpelweg te jong is dat wel een punt natuurlijk.

Daarnaast is het overgrote deel van mijn hoge IV's uit een Egg dus spoofen lijkt me niet heel zinnig voor hoge IV's... flink wandelen des te meer :)

[ Voor 8% gewijzigd door Thalaron op 23-09-2016 17:59 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
je hebt wss gewoon pech.

ben maar L24 en heb al 2x100%, een Drowzee en een Elektabuzz, beide wel uit eieren.

edit: en misschien heb je wel 50x 100% Rattata's en Pidgey's naar de prof gestuurd :D

[ Voor 28% gewijzigd door Mofkees op 23-09-2016 18:00 ]

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

• badros86
Verwijderd schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 17:40:

Nou ik spoof zelf ook niet hoor en ik heb al een mooie collectie. Voornamelijk door veel wandelen/fietsen wat hierboven ook gezegd werd. Ik heb de meeste ook uit een ei, waarvan ik inmiddels bijna 800 van uitgebroed heb.

Niet gelijk janken of het over spoofen hebben als andere mensen betere pokis blijken te hebben. :r :r :r :r

Edit: en hoe werkt spoofen dan in combo met veel 90%+ pokemon hebben dan??

[ Voor 5% gewijzigd door badros86 op 23-09-2016 18:12 ]

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

badros86 schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 18:10:
[...]
Edit: en hoe werkt spoofen dan in combo met veel 90%+ pokemon hebben dan??
Nieuwe hype onder puisterige tieners met een te kleine e-pen; IV-spoofing :P

OT, vind het wel jammer om te merken dat de hype echt sterk aan het afnemen is.
Oke, scholen zijn weer begonnen dus dat het minder zou worden t.o.v. De vakantie-periode was te voorspelen.
Woon in een middelgrote stad (+/- 85k inwoners uit mijn hoofd) maar zie zelfs in het centrum amper meer lures aanstaan.
2 weken geleden was er een 'event' gepland in de binnenstad, maar een snelle blik op google maps gaf aan dat er maar liefst maximaal 8 lures tegelijk actief waren terwijl binnenstad toch minstens 20 stops heeft.
Ook gym-bashing is niet echt meer aan de orde. Gym hier voor de deur wordt nog wel dagelijks overgenomen, maar de 12 gyms waar ik inzit zijn al tijden onaangeraakt c.q. Niet significant naar beneden geramt.
Jammer, want spanning is er op die manier wel beetje af nu. Pokedex heb ik zo goed als compleet en levelen heeft geen toegevoegde waarde (waarom zou ik mijn pokies dwangmatig sterker maken als er toch geen actie is op de gyms?)

[ Voor 63% gewijzigd door Switchie op 23-09-2016 19:07 ]

• unfor
  • Laatst online: 21-01 17:46
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/OjMhLes7dli9zuNruZ8sDy1x/medium.png

50 KM "gewandeld" met mijn maatje dankzij zwakke GPS ontvangst, als ik 5 KM gelopen heb in die tijd is het veel.

[ Voor 20% gewijzigd door unfor op 23-09-2016 19:25 ]

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-01 20:11
Nou, vandaag niet veel gedaan want het verkeer geregeld tijdens de Eneco tour (ofja poging tot :P ), maar had ervoor gezorgd dat mijn post precies bij een gym lag, dus in de rustige momenten fijn die gym kunnen trainen. Hij was al blauw, dus heb m van lvl 2 naar lvl 7 getraind. 4 plekjes vrij en nog 7k te gaan dus zodra er 4 bijzetten is hij meteen lvl8 en kan er nog eentje bij.

En mensen maar zeuren dat we hun dag aan het verpesten waren met die kut wielerwedtrijd :9
Pagina: 1 ... 94 ... 116 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status