Battle.net: NagaByrd#2844
Dat maakt dat ik alleen de eevee en de scyther dubbel heb uit een 10k ei.
Best netjes.
De volgende zal dan toch een laplax moeten kunnen zijn
Dan valt het misschien toch meeShiro schreef op donderdag 22 september 2016 @ 15:42:
[...]
Weet niet welke chart je gebruikt waarin staat dat Zen Headbutt beter is voor een defender, maar van de twee die ik voorbij heb zien komen staat Confusion als beste aanval voor een gym defender. Reden is ook vrij simpel. Confusion is trager en doet meer damage dan Zen headbutt en aangezien defenders toch niet sneller kunnen aanvallen wil je de sloomste aanval met de meeste damage en daarom is Confusion beter.
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
YupMx. Alba schreef op donderdag 22 september 2016 @ 17:24:
Ik ben nu ik Antwerpen voor mijn werk en vroeg me af... Is Lillo nog steeds zo'n hotspot? Zo ja dan ga ik daar na mijn werk even langs.
Tsja, leuk plaatje, maar het zegt eigenlijk niet zoveel. Met name aanvallend is het redelijk nutteloos.
Je bepaald je aanvallers aan de hand van de verdedigers. Het is leuk dat een arcanine zwakker is als een snorlax, maar hij eet mijn Venussaur een stuk sneller op
Zo ook de movesets. Er zijn uiteraard echt slechte movesets, maar 20 of 24 dps is niet zo spannend, resistances en weaknesses zijn dan veel belangrijker.
Bij defense is het ook niet zo belangrijk... de aanvaller neemt de schade immers al mee in zijn inschatting. Niemand kijkt naar een Dragonite en denkt "Ach die heeft vast de neppe moveset".
De beste verdediger wordt nooit aangevallen, dus zijn moveset zal nooit bekend worden.
Wat is je ervaring nu met je poliwrath met bubble en submission? Heb er nu ook zoeen geëvolueerd en twijfel om er stardust in te stoppen als defender. Mijn idee, met hydropump kan hij vaker bubble spammen wat gunstig is, maar de hydropump is weer veel makkelijker te dodgen als submission.mark-k schreef op woensdag 07 september 2016 @ 23:32:
[...]
Jup, ook wel een gehad, vrij vervelend.
Nu redelijk solid in 9 gyms, maar even mijn 90 procent poliwrath met bubble en submission gepowered zodat ik die nog in een gym kan duwen. Overnemen wordt niks meer, mijn 9 sterkste pokemon op de fires na zitten in gyms
Toevallig, ik ga daar zaterdag ook naartoe haha. Ik ga zelf met 3 vrienden, kijken of we onze pokedex toch nog een beetje kunnen aanvullen haha.Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2016 @ 16:41:
Ik ga mss even naar Kijkduin gaan dit weekend, zijn er nog hotspots in nederland?
Als het regent in mei, dan is april voorbij
Heb m op 2k CP staan en staat nu al een week op de TU/e in een gym, prima dingetje. Verschil in dmg is niet enorm veel, maar als attacker moet je wel vaker dodgen, plus dat je geen fighting move verwacht bij een poliwrath (dus ook wel prettig tegen snorlax etc gok ik).Ransom_nl schreef op donderdag 22 september 2016 @ 17:48:
[...]
Wat is je ervaring nu met je poliwrath met bubble en submission? Heb er nu ook zoeen geëvolueerd en twijfel om er stardust in te stoppen als defender. Mijn idee, met hydropump kan hij vaker bubble spammen wat gunstig is, maar de hydropump is weer veel makkelijker te dodgen als submission.
Welk team, morgen even zoekenmark-k schreef op donderdag 22 september 2016 @ 18:34:
[...]
Heb m op 2k CP staan en staat nu al een week op de TU/e in een gym, prima dingetje. Verschil in dmg is niet enorm veel, maar als attacker moet je wel vaker dodgen, plus dat je geen fighting move verwacht bij een poliwrath (dus ook wel prettig tegen snorlax etc gok ik).
Geel bij de kegels idd, Rood bij Fontys, en Blauw op t grasveld zijn wel aardig stabiel. Daarvoor een tijdje bij Vertigo gestaan, maar die switcht nu vrij veel.Tuttel schreef op donderdag 22 september 2016 @ 18:43:
Had het idee dat ze wel aardig switchen op de TU, heb het daar nog niet voor elkaar gekregen om langer dan 2 dagen in een gym te zitten. Al staat geel bij de kegels al een tijdje steady, das nog een projectje om die te slopen.

Lillo! Is dat 't? Ja, dat is 't. Maar er spawnen wonderbaarlijk veel aparte Pokémon. Geen plek om specifiek naar toe te gaan maar zoals vandaag was ik toch in Antwerpen, dan is het de moeite waard om een stukje om te rijden.

Bijvoorbeeld. Nooit in het wild gezien, hier zit hij gewoon.
[ Voor 19% gewijzigd door Mx. Alba op 22-09-2016 19:14 ]
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Zo heb ik er al wat bellsprouts (incl Weepinbell), oddishes (incl gloom), nidoran (icl nidorino/nidorina), pikachu en zelfs exxegcute gevangen, maar ook zitten er vaak eevee's. Vandaag op de terugweg van het werk werd het echter nog mooier, want er zat inneens een cp 1100 Lickitung te wachten. Eerste ontmoeting en gelijk aan de pokedex toegevoegd...
De kans is natuurlijk aanwezig dat het toeval is, maar op de hoeveelheid eieren dat ik heb gehatched sinds de buddy er is zijn niet gigantisch veel. En drie keer uit een ei krijgen wat je al die tijd nog niet hebt gehad is ook toevallig, want het is niet voor niks ingesteld als buddy.
Ik heb het ook een peer keer gehad. Als deze theorie klopt, is het dus een kwestie van 10km eieren hatchen met Snorlax als buddydarkdesign schreef op donderdag 22 september 2016 @ 19:41:
Inmiddels nu de derde keer dat ik de pokemon die ik als buddy heb ingesteld ook uit het ei kreeg. Net dus met een Bulbasaur, 605 cp met 93 IV, dus zeker niet verkeerd![]()
De kans is natuurlijk aanwezig dat het toeval is, maar op de hoeveelheid eieren dat ik heb gehatched sinds de buddy er is zijn niet gigantisch veel. En drie keer uit een ei krijgen wat je al die tijd nog niet hebt gehad is ook toevallig, want het is niet voor niks ingesteld als buddy.
Kwam vandaag overigens deze meneer tegen:

Sowieso blij mee, want heb met m'n level 28,5 nog maar 42 Dratinicandy...
Maar ook nog eens een mooie IV en CP hoog genoeg, dus dit is de huidige kandidaat!
Nu nog 82 candy bij elkaar vangen danwel wandelen
[ Voor 22% gewijzigd door Shaffy op 22-09-2016 21:11 ]
Aan de andere kant, het was vandaag wel raak met mijn Charmander....
=> Lijkt op toeval.
[ Voor 87% gewijzigd door roffeltjes op 22-09-2016 20:51 ]

Klaar. Waar kan ik mijn leven weer ophalen?
In de ballenbak.... O nee, dat was iets anders. Maar.... 143? Ik dacht dat we in NL tot 142 konden? Of heb je een region exclusive erbij?Blakapim schreef op donderdag 22 september 2016 @ 21:05:
[afbeelding]
PSN: Marselaar
Heb tauros gevangen in de us.Marselaar schreef op donderdag 22 september 2016 @ 21:08:
[...]
In de ballenbak.... O nee, dat was iets anders. Maar.... 143? Ik dacht dat we in NL tot 142 konden? Of heb je een region exclusive erbij?
Hey het draait hier niet alleen om jou hè! Een mede trainer laat net het magische nummer 143 in zijn pokedex zien en jij feliciteert hem niet eens. Trainers zoals jij verzieken het imago van de pokemon trainers wereldwijd.eborn schreef op donderdag 22 september 2016 @ 21:13:
Zucht.... ik krijg weer een Gyarados met bite en twister... gelukkig is hij wel 98% /facepalm
Mooie vangst!Mx. Alba schreef op donderdag 22 september 2016 @ 19:08:
[afbeelding]
Bijvoorbeeld. Nooit in het wild gezien, hier zit hij gewoon.
Jaloers!
Die wil ik ook maar ga pas volgend jaar...
Heb hier een week gezeten en ben met nog redelijk passief spelen van 86 naar 110 gegaan. Had zelfs vanuit bed een lapras op de radar gezien (maar toch maar blijven liggen.....)
Klopt helemaal niks van, heb nog nooit een grimer gehad en heb al 200 eieren gehatcht. Dacht pak m als buddy, maar nog steeds geen grimer terwijl ik wel al zeker 15 5km eieren uitgebroed heb.darkdesign schreef op donderdag 22 september 2016 @ 19:41:
Inmiddels nu de derde keer dat ik de pokemon die ik als buddy heb ingesteld ook uit het ei kreeg. Net dus met een Bulbasaur, 605 cp met 93 IV, dus zeker niet verkeerd![]()
Wtf zit daar een kabutops als hoogste pokemon in een gym?Tinusvolkel schreef op donderdag 22 september 2016 @ 22:35:
Tip, boek een weekendje centerparcs port zelande
Heb hier een week gezeten en ben met nog redelijk passief spelen van 86 naar 110 gegaan. Had zelfs vanuit bed een lapras op de radar gezien (maar toch maar blijven liggen.....)
[afbeelding]
Blijkbaarmark-k schreef op donderdag 22 september 2016 @ 22:38:
[...]
Wtf zit daar een kabutops als hoogste pokemon in een gym?
Mn 100% heeft dragon breath en dragon pulse, maar die is al 2 weken op vakantie
NS FC: SW 2742 0448 8213
De moveset van je 84% Dragonite is niet optimaal. Beste voor defense, zie:Musta schreef op donderdag 22 september 2016 @ 22:47:
Is dragon claw wat vokr dragonite? Heb net mn tweede geëvolueerd van 84%,heefr nu steel wing en dragon claw.
Mn 100% heeft dragon breath en dragon pulse, maar die is al 2 weken op vakantie
https://pokemongo.gamepress.gg/pokemon/149
[ Voor 5% gewijzigd door GandalfTheGrey op 22-09-2016 22:50 ]
Yeah zat net daar te kijken, kon de site ff niet vinden. Jammer, sparen voor de next dragonite dus. Nog mr 100 candies te gaan..GandalfTheGrey schreef op donderdag 22 september 2016 @ 22:50:
[...]
De moveset van je 84% Dragonite is niet optimaal. Beste voor defense, zie:
https://pokemongo.gamepress.gg/pokemon/149
Een Slowbro
Een Slowpoke
Een Clefable die na drie Vitesseballen en besjes wegrende
Een stuk of vier Ponytas
Drie Growlithes
Een hele berg Voltorbs en Magnemites
Een stuk of 5 Staryus
Een stuk of 4 Sandshrews
Een Dratini
Een Bulbasaur
Een stuk of 6 Magikarps
Een stuk of 4 Poliwags
Een Kabuto
Een paar Drowzees
Een Psyduck
Een Ekans
Een Nidorino
Drie Rhyhorns
Twee Oddishes
Een Bellsprout
Een Venonat
Een paar Meowths
Een paar Machops
Een stuk of 10 Tentacools
Drie Geodudes
Twee Shellders
Drie Gastlies
Een Exeggcute
Drie Cubones
Een pan vol Krabbys
Een Scyther
Een stuk of drie Horseas
Een stuk of 4 Eevees
Een Pikachu
Leuk plekje wel.
Potverdehierendaar!
Onderweg naar de laatste kwam ik ook langs een blijkbaar net overgenomen gym met nog twee vrije plekjes. Is geen stabiele gym maar dan pak je die mee natuurlijk. Toen ik een minuut later weer vertrok zat er al een derde beest in. Staat nu nog steeds.
Toen ging ik door naar de laatste waar ik gymleader was geweest en die bleek nog niet terugveroverd dus dat heb ik toen maar even gedaan.
Nu heb ik dus weer twee stabiele gyms terug, een onstabiele en een jonge potentieel stabiele erbij. Met op dit moment nog 14 gyms zal ik in elk geval om 23:48 weer voor de 21e achtereenvolgende keer
Denk dat jij toch wel een van de grootverdieners bent wat coins betreftCaptJackSparrow schreef op donderdag 22 september 2016 @ 23:24:
Na al 6 keer stabiel op 12 gyms te hebben gestaan bij cashen vannacht vroeg bij mijn eerste 100 muntjes van vandaag even onaangenaam verrast door de mededeling dat ik er nog maar op 10 stond.
Potverdehierendaar!Dát kan natuurlijk niet. Vandaag er dus weer opuit getrokken om de schade op te nemen. Een van die gyms had ik 6 dagen geleden naar L9 getraind en ik was er als gymleader in gaan zitten dus die moest in zijn geheel down zijn. Bleek dat mijn 1959 Poliwrath waarmee ik twee weken de 3e plaats van onderen kon bezetten in een langstaande L10 gym die toen even L9 was er na die twee weken weer uit gewerkt was. Hij was nu L8 met een Gyarados onderin. Was op zich met mijn paar honderd CP lagere Electabuzz wel te doen maar dan moet je niet van die geintjes krijgen dat je bijv. tot drie keer toe lang moet drukken om één keer je finale charge move eruit te krijgen... ware het niet dat je dan natuurlijk zelf net eerst even dood gaat.
Dus ook maar deels met een hogere Vaporeon gedaan die 219 of zoiets per keer gaf. Zit er nu op de 5e van onderen op L9 in (dus 4e van boven) met een 2044 Slowbro. Moet weer even een tijdje voort kunnen zo.
Op weg er naartoe zag ik dat een al heel lang staande L10 waar ik ook kort onderin had gestaan, bij gebrek aan hogere pokies toen, weer even L9 was geworden dus die had ik eerst ook weer naar L10 kunnen brengen en er deze keer ook een nog iets hogere Slowbro in achtergelaten ook op de 5e van onderen (dus 6e van boven bij een L10). Zat ik dus al weer terug op 12.
Onderweg naar de laatste kwam ik ook langs een blijkbaar net overgenomen gym met nog twee vrije plekjes. Is geen stabiele gym maar dan pak je die mee natuurlijk. Toen ik een minuut later weer vertrok zat er al een derde beest in. Staat nu nog steeds.
Toen ging ik door naar de laatste waar ik gymleader was geweest en die bleek nog niet terugveroverd dus dat heb ik toen maar even gedaan.Mijn buddy had ondertussen het aantal candy dat ik had van 33 naar 51 gebracht dus ik heb toen de gym even wit gelaten, om te kijken of er evt. wat mee gebeurde, en eerst even mijn tweede Exeggcutor gemaakt. Mijn eerst (met Zen Headbutt/Psychic) had ik ooit in het wild gevangen met 18.5k CP en daar had ik al weer drie weken geleden afscheid van genomen toen ik hem als toenmalige hoogste pokie op 2.3k achterliet om een door mij overgenomen afgelegen gym te bewaken. Een investering die dus al goed gerendeerd heeft want die was een weekje geleden toen ik hem weer zag L8.
Deze werd 2208 met Confusion en Solar Beam. Beetje all-purpose mean bastard dus.
Omdat ik hem niet kan uppen als buddy weer meer candy heeft gevonden als ie in een gym staat en hij met Solar Beam voldoende bruikbaar moet zijn als trainer voor lastige gyms heb ik weer mijn hoogste 2,3k Vaporeon teruggezet als investering in wat hopelijk weer een langstaande gym zal worden.
Nu heb ik dus weer twee stabiele gyms terug, een onstabiele en een jonge potentieel stabiele erbij. Met op dit moment nog 14 gyms zal ik in elk geval om 23:48 weer voor de 21e achtereenvolgende keer100 muntjes gaan scoren en een batig saldo van 830 muntjes hebben.
Zal niet veel meer dan 20 euro zijn dus echt een enorm bedrag is het nietShaffy schreef op donderdag 22 september 2016 @ 23:30:
[...]
Denk dat jij toch wel een van de grootverdieners bent wat coins betreftBen wel benieuwd, heb je uitgerekend hoeveel je ongeveer zou moeten hebben uitgegeven voor die coins als je ze niet in gyms verdiend had?
Ik zit nu al de heel tijd op maar 5 gyms, geen tijd en geen zin om er meer bij te halen, veel lvl10 hier in de buurt dus dat wordt m sws niet.
Zekers. Hou ik bij in een Excel sheetje. Na vanavond 23:48 zal ik in totaal 4310 muntjes hebben gescoord. Nog 9 keer en ik zal de 5200 passeren die je voor €40 kunt kopen.Shaffy schreef op donderdag 22 september 2016 @ 23:30:
[...]
Denk dat jij toch wel een van de grootverdieners bent wat coins betreftBen wel benieuwd, heb je uitgerekend hoeveel je ongeveer zou moeten hebben uitgegeven voor die coins als je ze niet in gyms verdiend had?
Jammer dat dat niet gewoon in de game terug te vinden is.CaptJackSparrow schreef op donderdag 22 september 2016 @ 23:37:
[...]
Zekers. Hou ik bij in een Excel sheetje. Na vanavond 23:48 zal ik in totaal 4310 muntjes hebben gescoord. Nog 9 keer en ik zal de 5200 passeren die je voor €40 kunt kopen.
Boeit me niet zoveel hoeveel "steel type pokemon" ik gevangen heb onder de depot agent badge, maar ik zou best willen weten hoeveel defender bonus ik geclaimd heb.
Zal ook wel ergens rond de 3000-4000 zitten.
Maar bij mij in het dorp is het opeens volledig om geslagen. Gyms worden nu zo vaak geflipt dat het niet meer leuk is
In de middag heel veel kids van de middelbare. In de avond zijn ze nog bezig
Ook enkele bots tegen gekomen!
3 namen (lvl 33+) die ik voorheen nog nooit tegen ben gekomen. Met in alle gyms Dragonite's van max level (3k+)
+ Snorlax met hoge cp.
Van het 1 op de andere moment hadden zij zkr 9 gyms in handen.
I bad beat my meat by busting my nuts!
Véél beter zo.
Ik ben allang blij dat ik nu in 1/2 mogelijk stabiele gyms zit.CaptJackSparrow schreef op donderdag 22 september 2016 @ 23:51:
"Trainer has 14 Pokémon assigned."
Véél beter zo.
De anderen in de gehele regio zijn stabiel van het andere team. 4 dagen achter elkaar solo alle gyms (lvl 6-9) solo gesloopt maar allemaal weer lvl 7+ van het andere team.....
2 stabiel is voor mij al een hele overwinning
Sta in die betreffende gyms wel helemaal bovenaan in een lvl 8 en 9 gym met beide een Dragonite... Indien die blijven staan zal mijn volgende hopelijk stabiele gym aangevuld worden met mijn Snorlax die nog onderweg naar de 3K is
[ Voor 21% gewijzigd door Thalaron op 23-09-2016 00:32 ]
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Nice... dit is ook mijn goal. Zit nu op 133. De charmander is mijn grootste probleem... niet te vinden hier in de buurtBlakapim schreef op donderdag 22 september 2016 @ 21:05:
[afbeelding]
Vandaag paar uur rond geweest om wat level 9 gyms te levelen zodat ik erbij kon. Gelukt maar heeft me per uur ofzo per gym gekost. Had misschien beter kunnen wachten tot een ander team er een paar 1000 vanaf haalde dan dat ik er 9000 bij moest knokken. Anyway sta nu in 6 gyms waarvan 4 level 10 gyms die redelijk stabiel zijn. Stap voor stap komen we er wel, moet ook wel want ik heb een mega gebrek aan stardust.
Had bijna ook een 7de gym te pakken, kwartier trainen is er een plek vrij wil ik de mijne erin zetten error.. Zit er een rattata in van cp70. Kijk ik om staat er een jong gastje van 10 ofzo. Nou ja..
[ Voor 43% gewijzigd door The Source op 23-09-2016 00:48 ]
Laat me raden: de levens bij de uitleenbalie waren op en nu ben je kwaad op de wereld?Blakapim schreef op donderdag 22 september 2016 @ 21:17:
[...]
Hey het draait hier niet alleen om jou hè! Een mede trainer laat net het magische nummer 143 in zijn pokedex zien en jij feliciteert hem niet eens. Trainers zoals jij verzieken het imago van de pokemon trainers wereldwijd.
Direct erna een Magikarp met 100%! -> Gyarados Bite/Hydro Pump
Heb nu 2x 100% Bite/Hydro Pump Gyarados
Waar blijft Chansey?
Ps: Nee, ik ga die 2e Gyarados (cp845) niet upgraden
Ruilen voor een Chansey/Tauros/Kengaskan/Far-Fetched?
[ Voor 10% gewijzigd door Thalaron op 23-09-2016 02:44 ]
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Ik had geen geweldige Arcanine behalve een IV96 800 dust mini. Vanmorgen toch maar gevolueerd, krijgt ook nog de juiste moves. Ach ja... levelen gaat toch traag, dus dust zal wel lukken.
Verwijderd
Ik heb 30 candy.
Evolven kost 12 candy.
Ik zie heel kort het juiste aantal candy staan (18), vlak nadat ik op evolve duw.
Na de evolve heb ik 19 candy
Dat is dus 1 te veel, of mis ik iets?
Doe je je geevolvde pokemon gelijk transferen? en is dat die ene die er extra bij is gekomen?Verwijderd schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 08:21:
Een paar dagen geleden ben ik druk begonnen met het evolueren van Pidgeys en Weedles, het volgende viel me op.
Ik heb 30 candy.
Evolven kost 12 candy.
Ik zie heel kort het juiste aantal candy staan (18), vlak nadat ik op evolve duw.
Je krijgt één candy voor elke evolve. Protip: PidgeycalcVerwijderd schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 08:21:
Een paar dagen geleden ben ik druk begonnen met het evolueren van Pidgeys en Weedles, het volgende viel me op.
Ik heb 30 candy.
Evolven kost 12 candy.
Nieuwe versie van Pokémon Go komt eraan trouwens: (de APK is er in ieder geval al).
Pokémon GO is in the process of being updated to version 0.39.0 for Android and 1.9.0 for iOS devices.
Below are some release notes and comments from our development team.We appreciate your continued support and have some exciting features and changes coming soon.
- Capture location: The location where a Pokémon was caught will now be displayed on their information screen.
- Pokémon GO Plus and Incense: Trainers can attempt to capture Pokémon they encounter from using Incense with the Pokémon GO Plus accessory.
- Minor bug fixes
The Pokémon GO team
[ Voor 45% gewijzigd door FREAKJAM op 23-09-2016 08:49 ]
is everything cool?
Gisteravond een Machoke (1140) en een Kabutops (1007) gevangen en eindelijk (na al 8 slechte Slowbro's) een Slowpoke van 91% uit een ei gekregen, na evolutie ook nog met Water Gun & Psychic dus die heb ik volgestopt met dust & candy.
Vanmorgen een Poliwag van 84% gevangen, maar na 2 evaluaties een uberslechte Poliwrath gekregen (Mud Shot & Submission). Daar hoef ik dus niet meer naar om te kijken
*burp*
Verwijderd
Om te evolven moet je 12 candy betalen.Verwijderd schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 08:21:
Ik heb 30 candy.
Evolven kost 12 candy.
Als reward voor een evolve krijg je 1 candy.
Dus totaal zal het je 11 candy kosten, hoewel je wel over 12 candy moet beschikken om te kunnen evolven.
Als je de geëvolueerde Pokémon weer transfert kost dus een evolve netto 10 candy
Verwijderd
Dan nog een manier vinden voor die farfetch'd en khanghaskan te krijgen, maar ik ken niemand die naar Azië of Australie gaat binnenkort
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2016 09:05 ]
[ Voor 103% gewijzigd door Asgaro op 23-09-2016 11:39 ]
Ik hoop niet dat ze de oude versie dan geforceerd gaan laten updaten..FREAKJAM schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 08:23:
[...]
Je krijgt één candy voor elke evolve. Protip: Pidgeycalc
Nieuwe versie van Pokémon Go komt eraan trouwens: (de APK is er in ieder geval al).
[...]
https://www.reddit.com/r/TheSilphRoad/comments/541esd/psa_scaling_bug_is_fixed/
Voordelen.
Eindelijke charmanders en squirtles met kans op een hoge IV uit het wild.
Nadeel:
De onderstaande pokemons werden vrijwel altijd gevangen met een attack waarde van 15. Deze zullen in de toekomst minder worden.
Evee's
Dratini's
Snorlax
Indien je op het punt staat om een 80+% evee weg wilt gooien denk een tweede keer na.
Ten eerste veel plezier met het vangen van de Pokemon. Kan een leuke en bewegelijke bezigheid zijn.Asgaro schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 09:32:
Hoe staat de community (zowel hier als wereldwijd) hier tegenover? Is dit "dirty" of wordt dit aanvaard? PokéVision werd indertijd wel razend populair, heb ik de indruk?
Oh en wellicht handig: lees eerst eens heel vluchtig de tooicwarning of scroll eens door het topic. Geeft snel antwoord op je vragen.
]Verwijderd schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 08:21:
Ik heb 30 candy.
Evolven kost 12 candy.
Je krijgt 1 candy per evolve
Je bent een schande voor Pokemon trainers wereldwijd. Kan deze trainer gebanned worden? Dit is cheaten, het laagste dat je als Pokemon trainer kan doen.Verwijderd schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 09:03:
Ziet er naar uit dat ik tegen zondag de 143 stuks aan tik op de pokédexNog 20 candy's voor een venusaur en 18 voor weezing en klaar
Dan nog een manier vinden voor die farfetch'd en khanghaskan te krijgen, maar ik ken niemand die naar Azië of Australie gaat binnenkort
Verwijderd
Is dit een of andere soort humor? Of ben je écht zo verschrikkelijk narcistisch dat je alle anderen moet neerbuigen en jezelf opheerlijkt tot (half)god Pokémon?Blakapim schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 10:07:
[...]
Je bent een schande voor Pokemon trainers wereldwijd. Kan deze trainer gebanned worden? Dit is cheaten, het laagste dat je als Pokemon trainer kan doen.
Verwijderd
Man ga toch ergens anders wenenBlakapim schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 10:07:
[...]
Je bent een schande voor Pokemon trainers wereldwijd. Kan deze trainer gebanned worden? Dit is cheaten, het laagste dat je als Pokemon trainer kan doen.
Trainers, Pokémon GO is being updated to version 0.39.0 for Android and 1.9.0 for iOS. Release notes:
http://pokemongolive.com/en/post/ver-update-092216/
Het bespreken van 3rd party apps (dus ook map apps) is niet toegestaan in dit topic. Zie topic warning.Asgaro schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 09:32:
Vraag: ik ben sinds gisteren begonnen met map apps. Het doelloos rondfietsen is wel leuk voor even, maar daar stopt het ook...
Hoe staat de community (zowel hier als wereldwijd) hier tegenover? Is dit "dirty" of wordt dit aanvaard? PokéVision werd indertijd wel razend populair, heb ik de indruk?
is everything cool?
Capture location: The location where a Pokémon was caught will now be displayed on their information screen.JesseSebastian schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 10:26:
Nieuwe minor update incoming:
Trainers, Pokémon GO is being updated to version 0.39.0 for Android and 1.9.0 for iOS. Release notes:
http://pokemongolive.com/en/post/ver-update-092216/
Deze vind ik wel leuk. Zal wel niet met terugwerkende kracht zijn, ben ik bang. Dan had ik leuke vakantiesouvernirpokemons...
Ik heb mijn Tauros zelf opgehaald in CENTRAL PARK New York. Bloed, zweet en tranen heeft t me gekost. En om dan te zien dat account sharing goedgepraat wordt op dit forum doet mij, als pokemon trainer, pijn. Heel veel pijn.Verwijderd schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 10:25:
[...]
Is dit een of andere soort humor? Of ben je écht zo verschrikkelijk narcistisch dat je alle anderen moet neerbuigen en jezelf opheerlijkt tot (half)god Pokémon?![]()
[ Voor 8% gewijzigd door Ram0n op 23-09-2016 10:36 ]
Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery
Die L10 was een typfoutje of zo, was me opgevallen en had ik al verbeterd toen je postte maar dat zie je alleen na refreshen natuurlijk. Bij die L9 had ik domweg de puntjes in het screenshot geteld en niks gerekend. Niet aan gedacht dat de gymleader niet met een puntje maar een kroontje wordt aangeduid.Mx. Alba schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 00:24:
Detail... Als je in een level 9 gym 5e van onderen staat, sta je ook 5e van boven. En in een level 10 gym sta je dan 6e van boven.
Wat ik met de updates na de 0.35 ervaar is dat als ik PoGo open na een tijd in de achtergrond te hebben gedraaid de shoppagina wit blijft. Het lijkt wel of je 'sessie verloopt' of zoiets. Ik vertrouwde er dan ook niet meer op dat de app actuele informatie vertoont en dan sloot ik maar af en herstartte de app. Nu vanmorgen ook weer. Revives toonde ook geen teruggekeerde pokies maar na herstarten bleek dus wel degelijk die uit de onstabiele gym terug te zijn zoals ik ook eigenlijk had verwacht. Ik hoop dat dat een van de bugs is die ze in de nu aangekondigde update gefikst hebben.
Verwijderd
Ik praat niks goed, ik heb het over jouw houding. Wat kan mij het interesseren als andere mensen op die manier hun Pokédex compleet willen makenBlakapim schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 10:35:
[...]
Ik heb mijn Tauros zelf opgehaald in CENTRAL PARK New York. Bloed, zweet en tranen heeft t me gekost. En om dan te zien dat account sharing goedgepraat wordt op dit forum doet mij, als pokemon trainer, pijn. Heel veel pijn.
Die Tauros heb je toch voor jezelf gevangen? Veel plezier ermee! Die neemt niemand je af hoor.
Ik ben in het voorjaar in de VS geweest, ook in Central Park. Vind die ervaring onvergetelijk, ook al was Pokémon Go nog niet eens uit en ik dus ook geen Tauros bezit. Ik hoop niet dat je alleen maar naar Central Park gaat voor de Pokémon. Haha.
Dit heb ik ook.CaptJackSparrow schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 10:45:
Wat ik met de updates na de 0.35 ervaar is dat als ik PoGo open na een tijd in de achtergrond te hebben gedraaid de shoppagina wit blijft. Het lijkt wel of je 'sessie verloopt' of zoiets. Ik vertrouwde er dan ook niet meer op dat de app actuele informatie vertoont en dan sloot ik maar af en herstartte de app. Nu vanmorgen ook weer. Revives toonde ook geen teruggekeerde pokies maar na herstarten bleek dus wel degelijk die uit de onstabiele gym terug te zijn zoals ik ook eigenlijk had verwacht. Ik hoop dat dat een van de bugs is die ze in de nu aangekondigde update gefikst hebben.
Het lukt me dan ook niet iets uit een stop te krijgen.
En pokemon die er zitten verschijnen niet.
Ik merk tegenwoordig hetzelde. Voor een juist overzicht altijd even opnieuw opstarten. Tevens blijven de sighting soms ook op de oude waarden staan.CaptJackSparrow schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 10:45:
[...]
Die L10 was een typfoutje of zo, was me opgevallen en had ik al verbeterd toen je postte maar dat zie je alleen na refreshen natuurlijk. Bij die L9 had ik domweg de puntjes in het screenshot geteld en niks gerekend. Niet aan gedacht dat de gymleader niet met een puntje maar een kroontje wordt aangeduid.![]()
Heb ik zelfs al enkele weken. Merk het op als ik ga lopen en er geen kilometers meer bijkomen. Vaak is het update icoontje dan continu aan het draaien maar komt er geen data door (ondanks goede ontvangst).daan! schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 10:48:
[...]
Dit heb ik ook.
Hier heb ook last van al leek het sinds de laatste update (0.37) beter te gaan. Daarvoor deed ik gewoon standaard een app-herstart als ik enige tijd niet gespeeld had, omdat ik altijd deze symptomen + een blijvend draaiend wit icoontje had. Na de update herstart ik niet meer standaard, om te kijken of het beter gaat en hoef maar 1 op de 3 keer ofzo te herstarten.daan! schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 10:48:
[...]
Dit heb ik ook.
Inmiddels had ik weer genoeg candy voor een nieuwe poging, maar moest ik wachten op een nieuwe Poliwag met een goede IV. Vandaag een gevangen met 89 IV. Dus meteen evolven, en nu heb ik een Poliwrath met Bubble en Hydro Pump. Gelijk gepowerupt en dus een hoop stardust erdoor gejaagd, maar het resultaat mag er zijn. Een Poliwrath van 1797 met de best mogelijke moveset
Verwijderd
Aha, dat wist ik nietFREAKJAM schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 08:23:
[...]
Je krijgt één candy voor elke evolve. Protip: Pidgeycalc
[...]
Telefoon opnieuw opstarten. Maakt dan niet uit. En dan na paar keer proberen zit je wel weer ineens in het spel. Beetje à la kickstart bij een oude brommer zeg maar.
Overigens gaan de Eevee's nu we goed. Na drie opeenvolgende Vaps met hydropump (allen gemaxxed op ~2150CP) nu de gewenste Jolteon. Is nu ~1600CP met thunder shock en Thunder. Deze is, ondanks lage HP, toch handig tegen waterpokemon?
Lekkerdarkdesign schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 11:37:
Mijn eerste Poliwrath kreeg Mudshot en Submission, wat niet echt goed is haha.
Inmiddels had ik weer genoeg candy voor een nieuwe poging, maar moest ik wachten op een nieuwe Poliwag met een goede IV. Vandaag een gevangen met 89 IV. Dus meteen evolven, en nu heb ik een Poliwrath met Bubble en Hydro Pump. Gelijk gepowerupt en dus een hoop stardust erdoor gejaagd, maar het resultaat mag er zijn. Een Poliwrath van 1797 met de best mogelijke moveset
https://www.flickr.com/photos/jeroenvanderwardt/albums www.instagram.com/jeroen.van.der.wardt
Ja.readytoflow schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 12:11:
nu de gewenste Jolteon. Is nu ~1600CP met thunder shock en Thunder. Deze is, ondanks lage HP, toch handig tegen waterpokemon?
Bizar sterk tegen gyarados!
gisteren kwam ik namelijk mijn neefje tegen en die showde me dood leuk zijn tauros en Kangaskhan!!
had hij uit een 5km ei gehad maar heb er nog nooit eerder iamdn over gehoord ook niet hier op het forum vandaar dat ik het vraag
AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4
Alleen een Mr. Mime, dus dat is logisch. De andere nooit gehad en ook niet bij mijn vrouw en ook niet bij vrienden...copywizard schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 12:22:
heeft er hier iemand wel eens een regio gebonden pokemon uit een 5km ei gehad?
gisteren kwam ik namelijk mijn neefje tegen en die showde me dood leuk zijn tauros en Kangaskhan!!
had hij uit een 5km ei gehad maar heb er nog nooit eerder iamdn over gehoord ook niet hier op het forum vandaar dat ik het vraag
DenkWeet wel zeker dat jouw neefje lekker aan het spoofen is geweest.copywizard schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 12:22:
'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren
Hij liegt man!copywizard schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 12:22:
nou dat dacht ik ook maar ik weet uit ervaring dat hij amper weet hoe ze mobiel werkt lat staan hoe je zou moeten rooten/spoofen.Switchie schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 12:25:
[...]
DenkWeet wel zeker dat jouw neefje lekker aan het spoofen is geweest.
p.s. hij heeft nog geen far fetched en ook verder geen super goed pokemon ofzo
[ Voor 10% gewijzigd door copywizard op 23-09-2016 12:27 ]
Voor gps-spoof heb je geen root-toegang nodig. Daarnaast kan een 'slim' klasgenootje natuurlijk ook even voor hem inloggen. Geloof er geen *%&$*# van dat hij legit aan die pokemon is gekomen.copywizard schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 12:26:
[...]
nou dat dacht ik ook maar ik weet uit ervaring dat hij amper weet hoe ze mobiel werkt lat staan hoe je zou moeten rooten/spoofen.
p.s. hij heeft nog geen far fetched en ook verder geen super goed pokemon ofzo
'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren
nou laten we er even vanuit gaan dat hij ze wel via de eieren heeft gehad nogmaals omdat ik niet twijvel aan mijn familie.Switchie schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 12:31:
[...]
Voor gps-spoof heb je geen root-toegang nodig. Daarnaast kan een 'slim' klasgenootje natuurlijk ook even voor hem inloggen. Geloof er geen *%&$*# van dat hij legit aan die pokemon is gekomen.
nu staat nogsteeds mijn vraag gezien er hier meer mensen zijn die pogo spelen hebben jullie er wel eens eentje gehad?
p.s. gisteren weer in soest geweest ben opweg naar me tweede charizard! had 6 chamanders in 1 keer bij elkaar
komen daar gewoon kinderen voorbij die al 5 charizard hebben!
gisteren daar ook nog een lapras en blastoise gevangen
[ Voor 22% gewijzigd door copywizard op 23-09-2016 12:36 ]
Nee, van alle miljoenen POGO spelers heeft nog nooit iemand dit gehad. Vandaar dat ik ook zo stellig ben in mijn eerdere postst!copywizard schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 12:34:
[...]
nou laten we er even vanuit gaan dat hij ze wel via de eieren heeft gehad nogmaals omdat ik niet twijvel aan mijn familie.
nu staat nogsteeds mijn vraag gezien er hier meer mensen zijn die pogo spelen hebben jullie er wel eens eentje gehad?
En als je niet twijfelt aan je famillie, waarom dan hier de vraag stellen als je jouw standpunt toch niet wilt veranderen?
[ Voor 10% gewijzigd door Switchie op 23-09-2016 12:38 ]
Nee.copywizard schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 12:34:
[...]
nou laten we er even vanuit gaan dat hij ze wel via de eieren heeft gehad nogmaals omdat ik niet twijvel aan mijn familie.
Dit kan niet.
Je neefje liegt of vergist zich.
ok ik probeer nu niet heel moeilijk te gaan doen maar dit is een sirieuze vraag ? want vanaf welk moment weet jij dat alle miljoen spelers hem niet uit eieren hebben gehad? dat is een beste aanname om te nemen dus alsof je spreekt voor alle tweakers! en andere pogo spelers?Switchie schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 12:37:
[...]
Nee, van alle miljoenen POGO spelers heeft nog nooit iemand dit gehad. Vandaar dat ik ook zo stellig ben in mijn eerdere postst!
Verwijderd
nee alleen griekeland in de afgelopen wekenVerwijderd schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 12:39:
Hamvraag: Is hij de afgelopen tijd op vakantie geweest naar laten we zeggen, Turkijë, Amerika? Of een ander niet-europees land?
Omdat er al minstens 1000'en topics lopen over dit onderwerp... Dus ja, durf hierbij best namens alle tweakers en pogo spelers te spreken als ik zeg; of je neefje is daadwerkelijk op vakantie geweest of hij heeft lopen cheaten....copywizard schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 12:39:
[...]
ok ik probeer nu niet heel moeilijk te gaan doen maar dit is een sirieuze vraag ? want vanaf welk moment weet jij dat alle miljoen spelers hem niet uit eieren hebben gehad? dat is een beste aanname om te nemen dus alsof je spreekt voor alle tweakers! en andere pogo spelers?
@hieronder, al zou er inderdaad een bugje geweest zijn (nooit aangetoond, maar vooruit, laten er voor het gemak vanuit gaan) dan zou 1 region exclusive te verklaren zijn... 2 gaat er bij mij echt niet in...
En verder ga ik hier ook niet meer op reageren. Ga #$% cheaters niet meer aandacht geven. Elke getypte letter is al te veel credits voor deze mensen.
[ Voor 22% gewijzigd door Switchie op 23-09-2016 12:46 ]
Verwijderd
kijk dit is nou een wat logischere verklaring gezien ik zeker weet dat hij dit niet zelf kon en als je dan toch aan het hacken bent waarom dan niet direct alles doen en alleen 2 van de drie regio gebonden porkemon nemen?Verwijderd schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 12:42:
Ik meen mij wel te herinneren dat een poos terug enkele mensen dit ook claimden hoor. Dat ze een Tauros hadden gevonden, gewoon in NL. Maar ik denk dat dit een bug geweest moet zijn dan, het is in ieder geval niet de bedoeling dat het mogelijk is.
maar goed ik vond het zelf ook al vreemd maar geloof hem wel zou kunnen dat hij ze gehel in het begin via een bug heeft gekregen?
net als sommige in het begin al de zapdos, articuno en moltres hadden (doormiddel avn een bug en uiteindelijk weer terug gedraaid door niantic)
Ik kan je 1 ding vertellen.. Je neefje is een schande voor de Pokemon Community! Zoals ik eerder in dit topic zei, dit is CHEATEN. Pokemon trainers werelwijd krijgen een slechte naam door dit gedrag. Ik WALG hiervan.copywizard schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 12:46:
[...]
kijk dit is nou een wat logischere verklaring gezien ik zeker weet dat hij dit niet zelf kon en als je dan toch aan het hacken bent waarom dan niet direct alles doen en alleen 2 van de drie regio gebonden porkemon nemen?
maar goed ik vond het zelf ook al vreemd maar geloof hem wel zou kunnen dat hij ze gehel in het begin via een bug heeft gekregen?
net als sommige in het begin al de zapdos, articuno en moltres hadden (doormiddel avn een bug en uiteindelijk weer terug gedraaid door niantic)
Moest nog 1 Magikarp-candy voor mijn 3e Gyarados en ik vang meteen de beste ooit: 178CP & 98%. Meteen geevalueerd in.....*tromgeroffel* 1911 Gyarados met Byte/Twister
*burp*
notsureiftroll.txtBlakapim schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 12:53:
[...]
Ik kan je 1 ding vertellen.. Je neefje is een schande voor de Pokemon Community! Zoals ik eerder in dit topic zei, dit is CHEATEN. Pokemon trainers werelwijd krijgen een slechte naam door dit gedrag. Ik WALG hiervan.
Verwijderd
Dat is heel zuur..Doopy-X- schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 12:58:
Pauze was niet veel soeps, Poke in open spot in gym gezet, wat standaardspul en een Squirtle.
Moest nog 1 Magikarp-candy voor mijn 3e Gyarados en ik vang meteen de beste ooit: 178CP & 98%. Meteen geevalueerd in.....*tromgeroffel* 1911 Gyarados met Byte/Twister
Dit topic is gesloten.
![]()
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status