+
Als je je best doet vang je volgens mij een Gyardados per dag. Ik vang er zelf zeker 20 per dag en dat is grotendeels op de terugweg van het werk.
Sowieso is Amsterdam erg goed, want je kan zeker genoeg candy voor een venussaur per dag in het Rembrandtspark ophalen. Alleen zit je met de Bulbas in het Rembrandts park wel troep binnen te halen en moet je hopen op een upgrade kandidaat uit een ei. Magikarps vang je zoveel van dat je toch wel een paar toppers overhoudt, zelfs als er geen eitje tussen zit.
Verder heb je grote aantallen Polis en Slowpokes. Uiteraard ook hopen Staryu's en Psyducks, dus zelfs als je uiterst pech hebt met je eieren heb je zo een insta-army uit het water gestampt.
Ik heb daarentegen best moeite om Eevee, Oddish en Bellsprouts te vinden. Ik loop er af en toe eens eentje tegen het lijf, maar echt goede plekken ken ik niet in Amsterdam. Maar goed, dat is een luxe probleem.
Off-topic: ben jij consultant o.i.d.?
Aardig ingeschat! Ik ben vaak degene die tussen de consultant en ons primaire proces in zit.
Mijn leidinggevende beschrijft mijn werk als volgt: Je smijt mensen in een kamer, en laat ze er pas uit als ze het met elkaar eens zijn. Vooral zelf niet teveel zelf doen, want dat schaalt niet (mijn eeuwige valkuil).
[
Voor 46% gewijzigd door
roffeltjes op 21-09-2016 21:51
]