• Doopy-X-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-01 19:49
EnerQi schreef op woensdag 21 september 2016 @ 13:33:
Vanaf wanneer is het interessant om deel te nemen met gymgevechten? Op dit moment heb ik 3 pokemons boven CP1000 (Lapras 1666 als hoogste). Is het zinnig om mee te doen of kan ik beter wachten daarmee?

Ik ben op dit moment level 21 ;-)
Gewoon battlen, voor aanvallen kan je er 6 gebruiken dus dat moet altijd wel lukken. Voor trainen moet je beetje uitgebreide verzameling hebben als je dit met maximaal resultaat wilt doen.

*burp*

Verwijderd

Blakapim schreef op woensdag 21 september 2016 @ 13:29:
[...]

Wat ik daar aan heb? Dat ik die redelijk makkelijk naar een acceptabel niveau kan upgraden.
Zal je toch candy nodig voor hebben 8)7

• Blakapim
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 01-11-2024
Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2016 @ 13:47:
[...]

Zal je toch candy nodig voor hebben 8)7
20 Km lopen is 4 candy = +50cp. Dat is nog wel te doen. 500 km daarintegen.

Verwijderd

Ja klopt :+ Ik heb in mijn hele Pokémon carrière pas 230km gelopen :)

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-01 17:32
Ben ik ook weer eens :)
Laatste tijd bezig met gyms veroveren, gaat best redelijk, hoewel ik merk dat het toch best lastig is om genoeg potions en revives te hebben...
Jolteon vs waterpokemon is echt heerlijk inderdaad. Daarnaast heb ik het gevoel dat Flareon compleet waardeloos is.
En wat een hel als je een gym moet levelen die als laagste een Hypno heeft :o Ik heb van alles geprobeerd, maar krijg ze nooit plat met een lagere pokemon als er een Hypno staat :(

• ramones73
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 28-11-2025
Tuttel schreef op woensdag 21 september 2016 @ 12:45:
Beh begin mij er niet over, ik heb ook nog steeds geen échte powerpokies. Inmiddels bijna level 28, maar mijn hoogste CP is een Flareon van 1812. Nooit een Snorlax of Lapras gezien en Dragonite is ook nog steeds ver weg. Ook voor de meeste andere pokies in de huidige meta is het aantal benodigde candies nog ver weg. Gelukkig is er met de buddy update tenminste enige progressie.

Voor de wat meer frequente pokies blijf ik gewoon pech hebben met de aanvallen bij de evoluties, zelfs paar leuke 100%, maar bij evolven krijg je dan weer kut aanvalsets. Mijn lichtelijke perfectionistische trekjes helpen dan ook niet mee om dan toch maar de "net niet" pokies vol dust te pompen (waar ik dan wel weer 400k van heb :3). Zodoende dat ik ook niet vaak in gyms zit, ze flippen hier vaak of ik zit als één van de lagere in de gyms en wordt er uit gekicked. Ik kan alleen maar dromen van elke dag 100 gold harken en mezelf vol incubators stoppen.

Wat is jullie dust beleid? Gewoon gebruiken waar je zin in hebt, of zo autistisch als ik bewaren voor de bijna perfecte pokies die de moeite waard zijn? Heb een mooie 100% Gengar met de juiste annvallen waar ik wel dust in heb gepompt, maar die is nu max "maar" 1692 met een hp van 96.
Ik zit op lvl 26 ook met een hoogste van 1773cp , een vaporeon met aquatail. (10st boven de 1500)
En ik collect toch echt regelmatig een hoopje coins ;) (1690 in totaal tot nu toe , nog 6.5u voor weer 100)

Ik nader de 400k dust ook , alleen nog maar m'n wigglytuff met beste defense wat gepowered , gyarados met defense moves moet ik nog doen maar die ben ik al bijna 14dagen kwijt :)
En voor de rest zijn al mijn toppers met de slechtere moves dus krijgen ze geen dust , lukt zo ook goed genoeg voor gyms. Uitzondering zijn 2 flareons maar die vind ik het uppen niet waard omdat ze vrij waardeloos zijn in gyms wegens zwak vs water.

• artificial_sun
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-01 12:05

artificial_sun

Mazda Rx7

Hypno pak je met Bug Pokkies, Scythe en Parasect met bug aanvallen, Als je daarvan geen goede hebt is Butterfree ook goed. Beedrill helaas minder omdat het Poison is.

Stadia was beter....

• Amd RuLuzzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-01 14:52
Quincy5 schreef op woensdag 21 september 2016 @ 12:16:
[...]

Hoezo is dat vervelender? Wat betreft de muntjes: ik kan met niet voorstellen dat een CP500-600 er 21 uur in blijft. Ik ben zelf level 15 met een CP57x Scynter als beste mon en heb dit weekend zo'n leeg plekje ingepikt in een level 3 gym. Direct gecollect en inderdaad met een paar uur eruit geschopt.
Als een gym level 7 of hoger wordt moet je veel trainen om het prestige niveau te verhogen. Het prestige met een lage pokemon is lastig, omdat ik en andere niet veel pokemons hebben onder CP500 hebben.

Hij stond er toch wel 3 dagen in, niemand had zin om die level 7 aan te vallen.

Maar als er een plek vrij is, zet je beste pokemon in de gym en pak de coins en stardust :)

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-01 20:11
Net ook erachter gekomen dat als je geen revives hebt je ook gewoon een power up kan doen, de HP die hij als bonus krijgt heeft hij dan ook meteen erbij dus kun je daarna normale potions gebruiken :P

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:51
mark-k schreef op woensdag 21 september 2016 @ 14:53:
Net ook erachter gekomen dat als je geen revives hebt je ook gewoon een power up kan doen, de HP die hij als bonus krijgt heeft hij dan ook meteen erbij dus kun je daarna normale potions gebruiken :P
Klopt, dat had ik laatst ook ontdekt. Dus als een Pokie terug komt uit een gym en je wil hem gaan boosten - verspil dan geen revive! :D

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

• Orsetto
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-01 13:50
Mx. Alba schreef op woensdag 21 september 2016 @ 13:38:
[...]

Mag mijn Troliwrath daar gym leader zijn? :D
Jazeker, die krijgt een ereplek! :)

• spocy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 27-12-2025
Blakapim schreef op woensdag 21 september 2016 @ 13:31:
[...]

Ik zal je 1 tip geven.. als je die opvolgt wordt je misschien bijna net zon goede pokemon trainer als ik. LEEF! Ga naar buiten en LEEF! SPEEL dat spel zoals het bedoelt is! 80& IV is ook prima. Niet iedereen kan zoals ik een 100% PURE DRAGONITE hebben. Dus trek erop uit en neem die gyms over!
Je bent wel vol van jezelf he...ook leuk gespeel met die shift toets van je. Trouwens is een dragonite met 10% IV's geen pure dragonite? :X Prima dat je tips wil geven hoor, maar dat sausje van je smaakt mij in ieder geval niet. |:(

• Blakapim
spocy schreef op woensdag 21 september 2016 @ 15:48:
[...]

Je bent wel vol van jezelf he...ook leuk gespeel met die shift toets van je. Trouwens is een dragonite met 10% IV's geen pure dragonite? :X Prima dat je tips wil geven hoor, maar dat sausje van je smaakt mij in ieder geval niet. |:(
Volgens velen op het forum is een 10% IV score veel te laag en moet je wachten om die 400k stardust uit te geven totdat je een 100% pure Pokemon hebt. Ik heb die, een 100% pure dragonite, de sterkste pokemon in de game. Daarom ben ik, BlakaPim, de beste Pokemon trainer ooit.

• artificial_sun
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-01 12:05

artificial_sun

Mazda Rx7

Haha BlakaPim, quote je nu Ash Ketchum uit Pallet town?

Stadia was beter....

• Blakapim
artificial_sun schreef op woensdag 21 september 2016 @ 16:07:
Haha BlakaPim, quote je nu Ash Ketchum uit Pallet town?
Die quote mij over het algemeen.

• Tuttel
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 23-01 16:38
Ik vermoed dat Ash al langer 10 jaar is dan dat BlakaPim Pikachu kan uitspreken :)

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 00:09
Er lijkt echt iets veranderd te zijn aan de nests / spawns.
Op het werk al minimaal 3 dratini's gezien vandaag waar we normaal maar 1 of 2 op een week krijgen... Als we er al krijgen.

Normaal dagelijks een 10-tal magikarps maar nu geen enkel gezien.

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Kom een Growlith voor het eerst in het wild tegen, despawnt ie terwijl ik net verwoed op de Growlith klik :( Heb ik een 97/98 caught/seen ratio -O-

• daan!
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20:39
Hoe vervelend zijn die abra's trouwens?
Iedere keer gebruik ik maar een ultra ball omdat hij 100% vlucht als hij uit z'n balletje sprint. :(
Ben al maanden bezig en nog steeds niet genoeg voor een evolve naar alakazam.

Gelukkig hoef ik na vandaag niet meer te sparen:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/wwPDdOF.jpg
:)

• Mx. Alba
Joosie200 schreef op woensdag 21 september 2016 @ 17:08:
Kom een Growlith voor het eerst in het wild tegen, despawnt ie terwijl ik net verwoed op de Growlith klik :( Heb ik een 97/98 caught/seen ratio -O-
Huh? Nee, dat kan niet. Als je niet eens in het "catch screen" komt dan telt dat niet als "seen", voor zo ver ik weet...

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

• schaapiej
  • Laatst online: 17:25
daan! schreef op woensdag 21 september 2016 @ 17:17:
Iedere keer gebruik ik maar een ultra ball omdat hij 100% vlucht als hij uit z'n balletje sprint. :(

[afbeelding]
Abra's zijn inderdaad altijd pleite als ze uit je ball komen! In 't spelletje hadden ze alleen maar teleport als move dus wat dat betreft klopt het wel dat ze weg zijn als ze uitbreken :)

<GoT>NightStalker

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Mx. Alba schreef op woensdag 21 september 2016 @ 17:18:
[...]

Huh? Nee, dat kan niet. Als je niet eens in het "catch screen" komt dan telt dat niet als "seen", voor zo ver ik weet...
Dan flipte mijn telefoon wss, want ik heb geen catch scherm gezien. Ik zag een Growlith miniatuur op de kaart. Klikte er verwoed op want die wil ik maar wat graag aan mijn team en pokedex toevoegen. Maar hij verdween tegelijkertijd van de kaart, geen catch scherm. Wel de contour van de Growlith in mijn pokedex :'(

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 23-01 15:07
Zojuist is mijn 92% magicarp een 1906 gyarados geworden met bite en hydro pump *O*. Heb er 2 met de best mogelijke movesets :7
Niet overdrijven jokkebrok.. 92% kan niet.

Het is of 91.11 of 93.33% >:)

• mark-k
Nou, weet iedereen mijn vloekmomentje nog? Met de snorlax die meteen wegging. Had ik vandaag een andere uiterste. Een snorlax, CP2122, bleef zitten na 1 balletje *O*

Maar dan toch ff zeiken omdat jullie anders gaan twijfelen of ik dit wel gepost heb, mn andere snorlaxen (CP400 en lager) hebben allemaal Lick en Hyperbeam. Wat denk je dat deze krijgt? Zen Headbutt en Body Slam...

Achja zelfs ik neem t gezeik niet serieus, een 2k+ Snorlax woohoo *O* *O*

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Hebben er ook een. Maar is dat ding niet enorm overrated?
Onze 70% maxxed Vap hebben we een betere aan dan deze 93,3% Gyarados. En dan te bedenken dat die Vaporeon een ban onze eerste evoluties was (buiten WPCR). In tegenstelling tot die honderden goedvissen die je moet vangen voor zo een zeedraak.

• Shaffy
  • Registratie: April 2012
  • Niet online

Shaffy

We zullen doorgaan

readytoflow schreef op woensdag 21 september 2016 @ 18:40:
Hebben er ook een. Maar is dat ding niet enorm overrated?
Onze 70% maxxed Vap hebben we een betere aan dan deze 93,3% Gyarados. En dan te bedenken dat die Vaporeon een ban onze eerste evoluties was (buiten WPCR). In tegenstelling tot die honderden goedvissen die je moet vangen voor zo een zeedraak.
Vergeleken met een Vaporeon wel. Eigenlijk is die vap gewoon overpowerd en te makkelijk te verkrijgen. Te bedenken dat je maar zeven Eevees hoeft te vangen om een vap te kunnen maken.

• roffeltjes
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23-01 06:36
Als Amsterdammer: Het voordeel van de Gyardados is vooral dat je heel simpel er veel kan onderhouden, je zwemt in de candy.

Ik kan net aan een Vaporeon en Flareon in stand houden, ik heb nog een tweede Flareon, maar gewoon tekort candy. Ik vang veel te weinig Eevees om daarnaast ook nog de evolve tombola in te gaan.

Als je in een Eevee rijk gebied woont zonder veel water ligt dat natuurlijk anders.

[ Voor 31% gewijzigd door roffeltjes op 21-09-2016 18:58 ]

• mark-k
Shaffy schreef op woensdag 21 september 2016 @ 18:43:
[...]

Vergeleken met een Vaporeon wel. Eigenlijk is die vap gewoon overpowerd en te makkelijk te verkrijgen. Te bedenken dat je maar zeven Eevees hoeft te vangen om een vap te kunnen maken.
In mijn geval 70 want ik krijg alleen maar Flareons :O

• Orsetto
mark-k schreef op woensdag 21 september 2016 @ 18:36:
Nou, weet iedereen mijn vloekmomentje nog? Met de snorlax die meteen wegging. Had ik vandaag een andere uiterste. Een snorlax, CP2122, bleef zitten na 1 balletje *O*
Gefeliciteerd!!! Vang je ze steeds op dezelfde plekken? Of met behulp van 'de Zweed'
Of gewoon random/luck?

• mark-k
Orsetto schreef op woensdag 21 september 2016 @ 19:42:
[...]

Gefeliciteerd!!! Vang je ze steeds op dezelfde plekken? Of met behulp van 'de Zweed'
Of gewoon random/luck?
Heb een eigen map draaien, tot nu toe wel elke keer een andere plek, maar wel op bekende "hotspots" (voor zover je een afgelegen gehucht een hotspot kunt noemen haha).

• babybel123
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-06-2021
kijk dan ook meteen ff of ze in/rondom deventer zitten ;)

• Shaffy
  • Registratie: April 2012
  • Niet online

Shaffy

We zullen doorgaan

roffeltjes schreef op woensdag 21 september 2016 @ 18:56:
Als Amsterdammer: Het voordeel van de Gyardados is vooral dat je heel simpel er veel kan onderhouden, je zwemt in de candy.
Het zal goed karpervissen zijn in de Amsterdamsche grachten! :)

Off-topic: ben jij consultant o.i.d.?

• DutchEZmoder
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-01 21:35
Ik ving vandaag een 100% Gyarados met bite en hydro pump... En ook nog eens een hele hoge CP :) Met candies in overvloed meteen naar max level gebracht. Goede dag :)

https://www.flickr.com/photos/jeroenvanderwardt/albums www.instagram.com/jeroen.van.der.wardt

• Marselaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-11-2025
Vanmiddag weer een leuk vangmomentje bij het Huizer strand. Het was niet eens heel druk, de lures stonden niet eens aan in het begin en er spawnde meteen al een growlithe. De bijzonderheden (veelal met lures) waren een Lapras (CP 1600+) en een Exeggcutor (CP 40). Van die laatste had ik net daarvoor mijn laatste exeggcute gevangen om hem te kunnen evolven. Verder een kabuto, mr. mime, paar pikachu's, ponyta's, geodudes, squirtles, cubone, vulpix, mankey, abra en nog wat spul dat ik al gewoner vind. Maar al met al dus veel meer variatie en dingen die ik elders niet aantref.

PSN: Marselaar

• roffeltjes
+
Shaffy schreef op woensdag 21 september 2016 @ 20:04:
[...]
Het zal goed karpervissen zijn in de Amsterdamsche grachten! :)
Als je je best doet vang je volgens mij een Gyardados per dag. Ik vang er zelf zeker 20 per dag en dat is grotendeels op de terugweg van het werk.

Sowieso is Amsterdam erg goed, want je kan zeker genoeg candy voor een venussaur per dag in het Rembrandtspark ophalen. Alleen zit je met de Bulbas in het Rembrandts park wel troep binnen te halen en moet je hopen op een upgrade kandidaat uit een ei. Magikarps vang je zoveel van dat je toch wel een paar toppers overhoudt, zelfs als er geen eitje tussen zit.

Verder heb je grote aantallen Polis en Slowpokes. Uiteraard ook hopen Staryu's en Psyducks, dus zelfs als je uiterst pech hebt met je eieren heb je zo een insta-army uit het water gestampt.

Ik heb daarentegen best moeite om Eevee, Oddish en Bellsprouts te vinden. Ik loop er af en toe eens eentje tegen het lijf, maar echt goede plekken ken ik niet in Amsterdam. Maar goed, dat is een luxe probleem.
Off-topic: ben jij consultant o.i.d.?
Aardig ingeschat! Ik ben vaak degene die tussen de consultant en ons primaire proces in zit.

Mijn leidinggevende beschrijft mijn werk als volgt: Je smijt mensen in een kamer, en laat ze er pas uit als ze het met elkaar eens zijn. Vooral zelf niet teveel zelf doen, want dat schaalt niet (mijn eeuwige valkuil).

[ Voor 46% gewijzigd door roffeltjes op 21-09-2016 21:51 ]

• Mx. Alba
En terwijl zij in die kamer aan het bekvechten zijn kan jij zeker lekker karpervissen. :D

• roffeltjes
Ik kan heel veel maken, maar ik denk dat dat carriere technisch niet geaccepteerd zou worden :+

• spocy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 27-12-2025
roffeltjes schreef op woensdag 21 september 2016 @ 22:13:
Ik kan heel veel maken, maar ik denk dat dat carriere technisch niet geaccepteerd zou worden :+
Wat niet weet niet deert toch ;) hoewel in plaats van karpervissen mij het aanhoren van het gebekvecht toch ook wel vermakelijk lijkt :9

• mark-k
spocy schreef op woensdag 21 september 2016 @ 22:39:
[...]

Wat niet weet niet deert toch ;) hoewel in plaats van karpervissen mij het aanhoren van het gebekvecht toch ook wel vermakelijk lijkt :9
Afbeeldingslocatie: https://www.relatably.com/m/img/why-not-both-meme-gif/82733-why-not-both-meme-5LvD.jpeg

• jordyyyys
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 20-01 12:03
Orsetto schreef op woensdag 21 september 2016 @ 19:42:
[...]

Of gewoon random/luck?
Wat is 'de Zweed' als ik vragen mag?

Wie het laatst lacht, denkt het traagst.

• mark-k
jordyyyys schreef op woensdag 21 september 2016 @ 23:17:
[...]

Volgens de topicwarning mag je dat niet vragen, maar met een beetje slim googlen kom je er vast zelf wel op.

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

mark-k schreef op woensdag 21 september 2016 @ 23:21:
[...]

Volgens de topicwarning mag je dat niet vragen, maar met een beetje slim googlen kom je er vast zelf wel op.
Vragen staat toch vrij?
Maar ik zal even googlen dan. www.google.se neem ik aan?

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-01 14:44
daan! schreef op woensdag 21 september 2016 @ 17:17:

[afbeelding]
Vandaag precies hetzelfde in Son. Ik loop al vanaf het begin die Abra's te sparen, had 80 candy dus het einde in zicht, Spawn er voor mijn neus een Alkazam... klaar :)

• mark-k
Switchie schreef op woensdag 21 september 2016 @ 23:28:
[...]

Vragen staat toch vrij?
Maar ik zal even googlen dan. www.google.se neem ik aan?
Ok andersom dan, je mag het vragen maar we mogen volgens de topicwarning geen antwoord geven ;)

Dat, samen met wat zoeken moet je het wel vinden. En google,se hoeft niet perse, maar iets anders wel ;)

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

mark-k schreef op woensdag 21 september 2016 @ 23:33:
[...]

Ok andersom dan, je mag het vragen maar we mogen volgens de topicwarning geen antwoord geven ;)
Aaah oké, helder. Dit verandert mijn visie.

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• roffeltjes
spocy schreef op woensdag 21 september 2016 @ 22:39:
[...]

Lastig om PoGo stiekem te spelen... geen strak plan.

Verder hebben jullie het verkeerde idee als jullie denken dat er vooral wordt geruziet. Het gaat vooral om zorgen dat alle partijen een besluit nemen.

Je begrijpt, semi overheid, we zijn erg goed in besluitvorming uitstellen.

• Orsetto
[...]

Zoek maar in dit forum op .se

En doe het fast

• robin1979
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-12-2025
[...]

Hoppa:
Topicwarning gemist?

[ Voor 10% gewijzigd door Grotman op 22-09-2016 11:13 ]

• schaapiej
Is 't nou echt zo moeilijk? 8)7

<GoT>NightStalker

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-01 09:01
Lol

• daan!
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20:39
Tsja, dat hacks, cheats, GPS-spoofs en dataminers niet besproken mogen worden snap ik wel, maar dit is gewoon een website. Pokeassistant mag toch ook gewoon.. Die maakt eigenlijk ook gegevens zichtbaar die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. :)

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

mark-k schreef op woensdag 21 september 2016 @ 23:33:
[...]

Dat, samen met wat zoeken moet je het wel vinden. En google,se hoeft niet perse, maar iets anders wel ;)
We mogen van de modjes/TW dat soort sites niet bespreken omdat ze dingen mogelijk maken die niet de bedoeling zijn/ingaan tegen de EULA. Maar aan de andere kant is het totaal geen probleem om hier en op de FP in alle uitvoerigheid te bespreken hoe je het beste de root-protection kan omgaan 8)7 8)7

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• schaapiej
daan! schreef op donderdag 22 september 2016 @ 09:09:
Tsja, dat hacks, cheats, GPS-spoofs en dataminers niet besproken mogen worden snap ik wel, maar dit is gewoon een website. Pokeassistant mag toch ook gewoon.. Die maakt eigenlijk ook gegevens zichtbaar die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. :)
Er zit toch wel een degelijk verschil tussen een scanner of Pokeassitant naar mijn idee...

Vanochtend nog een potentiële cheater reported. Zie hier in de omgeving ineens een hele nieuwe naam voorbij komen met over een 10-tal gyms verspreid alleen maar hoge Snorlax (2 stuks) en Dragonites (8 stuks). Ja het is mogelijk om legit die dingen te hebben maar ik geloof er geen ruk van.. Dratini's kom ik hier in de omgeving bijna nooit tegen en deze beste persoon heeft 8 knetters hoge Dragonite? 8)7

<GoT>NightStalker

• Blakapim
Ja eindelijk iemand die niet zo lomp cryptisch loopt te ouwehoeren. Iedereen hier lijkt het prachtig te vinden om hun insider geheimpje zo krom mogelijk in hun bericht te proppen.

"Ik heb vanavond zin in Zweedse balletjes bij mn Snorlax"

Dat soort lompe onzin, hou eens op.

• ajaxalex
Net even een 785 eevee naar een 2000+ vaporeon geevolueert, wist niet dat ze zo hoog konden worden:X

• Marselaar
schaapiej schreef op donderdag 22 september 2016 @ 09:17:
[...]
Vanochtend nog een potentiële cheater reported. Zie hier in de omgeving ineens een hele nieuwe naam voorbij komen met over een 10-tal gyms verspreid alleen maar hoge Snorlax (2 stuks) en Dragonites (8 stuks). Ja het is mogelijk om legit die dingen te hebben maar ik geloof er geen ruk van.. Dratini's kom ik hier in de omgeving bijna nooit tegen en deze beste persoon heeft 8 knetters hoge Dragonite? 8)7
De persoon viert vakantie en heeft ze toevallig wel? Ik zag pas ook een auto met Duits kenteken bij een gym in de buurt.

Cheaters zijn er overal. Maak je niet druk en doe het zelf niet.

• mark-k
fsfikke schreef op donderdag 22 september 2016 @ 09:09:
[...]

We mogen van de modjes/TW dat soort sites niet bespreken omdat ze dingen mogelijk maken die niet de bedoeling zijn/ingaan tegen de EULA. Maar aan de andere kant is het totaal geen probleem om hier en op de FP in alle uitvoerigheid te bespreken hoe je het beste de root-protection kan omgaan 8)7 8)7
Maar dat is omdat die root protection gewoon bullshit is die voornamelijk legit spelers raakt.

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:05

westergas

rikkie_pc

- SuperSU geeft aan dat er geen root is.
- app superSU helemaal verwijderd

Nog steeds "this device, OS or software is not compatible with Pokémon GO". Dacht dat het met root te maken heeft maar blijkbaar toch niet(?) Unlocked bootloader wellicht een issue?

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

• mark-k
westergas schreef op donderdag 22 september 2016 @ 10:14:
- SuperSU geeft aan dat er geen root is.
- app superSU helemaal verwijderd

Nog steeds "this device, OS or software is not compatible with Pokémon GO". Dacht dat het met root te maken heeft maar blijkbaar toch niet(?) Unlocked bootloader wellicht een issue?
Niet toevallig nog root standaard in je custom rom? (cyanogenmod bijvoorbeeld). Je moet bij full unroot dan niet t originele system image terug laten zetten. Je kunt ook de safetynet check downloaden om te kijken of die wel werkt.

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:05

westergas

rikkie_pc

mark-k schreef op donderdag 22 september 2016 @ 10:21:
[...]

Niet toevallig nog root standaard in je custom rom? (cyanogenmod bijvoorbeeld). Je moet bij full unroot dan niet t originele system image terug laten zetten. Je kunt ook de safetynet check downloaden om te kijken of die wel werkt.
Nope stock rom. SuperSU waarschijnlijk niet goed verwijderd. safetynet check failed "CTS profile match: false"

Binnenkort toch wipen en nieuwe rom flashen...kijken of ik het dan kan fixen. Wat een ontzettende faal actie zeg van Niantic om zo veel gebruikers te blocken.

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Verwijderd

Leuk die plaatjes, maar doe toch maar weer ontopic

[ Voor 14% gewijzigd door Grotman op 22-09-2016 11:15 ]

• schaapiej
Marselaar schreef op donderdag 22 september 2016 @ 10:08:
[...]

De persoon viert vakantie en heeft ze toevallig wel? Ik zag pas ook een auto met Duits kenteken bij een gym in de buurt.

Cheaters zijn er overal. Maak je niet druk en doe het zelf niet.
Dat mag Niantic op de achtergrond gaan checken dan ;) Ik zeg daarom ook 'potentiële cheater' en niet 'cheater' ... Als niemand een keer op de report knop drukt dan wordt er helemaal niks tegen het cheaten/botten/spoofen gedaan!

<GoT>NightStalker

• Marselaar
schaapiej schreef op donderdag 22 september 2016 @ 11:02:
[...]

Dat mag Niantic op de achtergrond gaan checken dan ;) Ik zeg daarom ook 'potentiële cheater' en niet 'cheater' ... Als niemand een keer op de report knop drukt dan wordt er helemaal niks tegen het cheaten/botten/spoofen gedaan!
Ik heb liever dat ze bezig gaan met nieuwe features dan optreden tegen iets wat toch niet uit te bannen is.

• schaapiej
Marselaar schreef op donderdag 22 september 2016 @ 11:20:
[...]

Ik heb liever dat ze bezig gaan met nieuwe features dan optreden tegen iets wat toch niet uit te bannen is.
Er is wat mij betreft een verschil tussen helemaal niks doen (waar ze naar mijn mening nu mee bezig zijn) en iets doen. Dat heeft wellicht als resultaat ook weer dat het wat meer afschrikt of cheaters eerder laat stoppen.

Verder mee eens dat ze met nieuwe features mogen komen en bugs moeten fixen! :p

<GoT>NightStalker

• Sound Rush®
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-02-2024
Hmm echt zoveel blauwe level 10 gyms hier, en helaas zijn al mijn revives op :( Krijg ze ook weinig uit de de pokestops

• Marselaar
schaapiej schreef op donderdag 22 september 2016 @ 11:25:
[...]

Er is wat mij betreft een verschil tussen helemaal niks doen (waar ze naar mijn mening nu mee bezig zijn) en iets doen. Dat heeft wellicht als resultaat ook weer dat het wat meer afschrikt of cheaters eerder laat stoppen.

Verder mee eens dat ze met nieuwe features mogen komen en bugs moeten fixen! :p
Ach, ik kan niet in hun keuken kijken. Ik ga er vanuit dat ze met beiden bezig zijn. En in de tussentijd geniet ik van het spel zoals het is.

• robin1979
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-12-2025
schaapiej schreef op donderdag 22 september 2016 @ 09:17:
[...]
Mooi. En deze cheater had z'n dragonite allemaal met behulp van FPM gevangen? Of hoe is dit nu relevant? Overigens heel leuk dat jij dergelijke spelers aangeeft, doet denken aan dat volk dat mensen aansmeert bij de belastingdienst zodra iemand een dikke auto rijdt.

• Ossi
Sound Rush® schreef op donderdag 22 september 2016 @ 11:45:
Hmm echt zoveel blauwe level 10 gyms hier, en helaas zijn al mijn revives op :( Krijg ze ook weinig uit de de pokestops
Ik heb ook het gevoel dat blauw zwaar in de meerderheid is :(

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23-01 13:34
Ossi schreef op donderdag 22 september 2016 @ 11:53:
[...]

Ik heb ook het gevoel dat blauw zwaar in de meerderheid is :(
Jullie zijn zeker geel of rood?

• Ossi
CappieL schreef op donderdag 22 september 2016 @ 11:54:
[...]

Ik ben rood inderdaad :)

• -TheNose-
Bij mij in Landgraaf is rood juist er in de meerderheid. De gym in mijn straat flipt elke dag naar rood (of soms geel). Ik zet hem elke ochtend terug naar blauw maar krijg maar weinig support.
Maandag was ik het zat, haalde de gym weer neer, zette mijn gyrados erin en met behulp van mijn raichu redelijk snel opgetraind naar lvl 7.

Blijkt dus dat mijn blauwe vrienden enorm lui zijn, want nu heb ik een stabiele blauwe lvl 7 (bijna 8) gym in de straat. :P

• CappieL
-TheNose- schreef op donderdag 22 september 2016 @ 12:05:
Bij mij in Landgraaf is rood juist er in de meerderheid. De gym in mijn straat flipt elke dag naar rood (of soms geel). Ik zet hem elke ochtend terug naar blauw maar krijg maar weinig support.
Maandag was ik het zat, haalde de gym weer neer, zette mijn gyrados erin en met behulp van mijn raichu redelijk snel opgetraind naar lvl 7.

Blijkt dus dat mijn blauwe vrienden enorm lui zijn, want nu heb ik een stabiele blauwe lvl 7 (bijna 8) gym in de straat. :P
Haha, dat werkt natuurlijk ook 8)

• schaapiej
robin1979 schreef op donderdag 22 september 2016 @ 11:53:
[...]

Mooi. En deze cheater had z'n dragonite allemaal met behulp van FPM gevangen? Of hoe is dit nu relevant? Overigens heel leuk dat jij dergelijke spelers aangeeft, doet denken aan dat volk dat mensen aansmeert bij de belastingdienst zodra iemand een dikke auto rijdt.
Sommige dingen vallen nou eenmaal erg op als je elke dag langs dezelfde gyms komt, waaronder nu deze persoon die uit 't niets met een leger 3k+ Dragonite aankomt.
Jij maakt er van dat het een cheater is, ik niet :) Dat oordeel laat ik aan Niantic over.

Goede vergelijking ook met die auto 8)7

<GoT>NightStalker

• Sound Rush®
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-02-2024
CappieL schreef op donderdag 22 september 2016 @ 11:54:
[...]

Ik ben ook rood ja.

Zelfs geel heeft hier nog meer te vertellen dan rood.

• Doopy-X-
Pauze: 6 dratini's, 1 slowbro en 1 gym. Prima vangst ;)

*burp*

• -TheNose-
Doopy-X- schreef op donderdag 22 september 2016 @ 12:55:
Geliked als een boer met kiespijn...

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17:58
Kom ik even aan met een Jynx en 2 Gastly. Magoed ik werk dan ook in een dorpje ipv in de grote stad, zonder pokestops en gyms in de buurt :P

• Amd RuLuzzz
Doopy-X- schreef op donderdag 22 september 2016 @ 12:55:
Hier 6 weedles, 1 drowzee, en geen zin om een 10e pokemon op training te sturen }:O

• Doopy-X-
-TheNose- schreef op donderdag 22 september 2016 @ 13:10:
[...]

Geliked als een boer met kiespijn...
Ik ben normaal al blij als ik 1 tot 2 Dratini's vang in de pauze maar ze bleven nu spawnen in een omtrek van 300 meter. O+

De slowbro was trouwens naar 600CP :/

[ Voor 6% gewijzigd door Doopy-X- op 22-09-2016 13:14 ]

*burp*

• -TheNose-
Ik alleen een bellsprout en een hoop zooi, dratini is schaars voor mij...

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17:21
Doopy-X- schreef op donderdag 22 september 2016 @ 13:13:
Ik ben normaal al blij als ik 1 tot 2 Dratini's vang in de pauze
Heb nog maar 3 Dratini's gevangen in 24 levels tijd :P

Sowieso ben ik er een beetje klaar mee sinds er een Jynx uit mijn 10km ei kwam. Met 600cp. }:O

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Doopy-X-
Richh schreef op donderdag 22 september 2016 @ 14:29:
[...]

Heb nog maar 3 Dratini's gevangen in 24 levels tijd :P

Sowieso ben ik er een beetje klaar mee sinds er een Jynx uit mijn 10km ei kwam. Met 600cp. }:O
Dan raad ik je aan toch wat hulpmiddelen te gaan gebruiken ;)

*burp*

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Verdorie. Eindelijk genoeg om een Exeggutor te krijgen, heb ik Confusion en Psychic als aanvallen...

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

• Shiro
  • Laatst online: 23:14

Shiro

Serenity

Peter_Aragorn schreef op donderdag 22 september 2016 @ 14:35:
Verdorie. Eindelijk genoeg om een Exeggutor te krijgen, heb ik Confusion en Psychic als aanvallen...
Zijn toch de beste aanvallen als defender? Erg vervelend ook om tegen te vechten in gym, moet je 2 keer psychic dodgen, want het doet echt gigantisch veel damage.

Juniper RWD

• Doopy-X-
Shiro schreef op donderdag 22 september 2016 @ 14:43:
[...]

Zijn toch de beste aanvallen als defender? Erg vervelend ook om tegen te vechten in gym, moet je 2 keer psychic dodgen, want het doet echt gigantisch veel damage.
Exact. Dat vraagt om candy & dust!

*burp*

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17:21
Doopy-X- schreef op donderdag 22 september 2016 @ 14:30:
[...]

Dan raad ik je aan toch wat hulpmiddelen te gaan gebruiken ;)
Hoe bedoel je? De bekende kaart-apps zijn voor mij weinig bruikbaar, woon zelf in the middle of nowhere dus daar spawned hooguit een Paras ipv Pidgey. In Hoogeveen ('stad' in de buurt) is het al wat gevarieerder, maar blijft het erg matig :P Al heb ik wel een stuk of 20 Kinglers, Hypno's (oké, die komen uit Almere, lol) en Golducks en een stuk of 5 Slowbro's, Poliwrath's en alle evoluties van Eevee.

Verder heb ik er al 20 euro aan incubators doorheen gejast en sta ik standaard bovenaan in 2-4 gyms dus de muntjes blijven wel komen; heb 152 eieren uitgelopen. Waarvan welgeteld 4x 10km ;w
Verder ook wel gewoon 100+ caught Pokémon in m'n dex; zit allemaal wel goed. Het is gewoon jammer dat je zonder 'grote stad' gewoon altijd bij dezelfde Pokémon blijft zitten. Ik wil juist heel graag een Lapras, Snorlax, Dragonite en een Gyrados (al moet ik daar nog maar 7 Magikarp voor :) )

En dan is het toch best apart om te zien dat menig Tweaker zonder problemen al tientallen Dratini's in het wild kan vinden of bezig is om 5x 10km uit te lopen... tegelijkertijd :P

[ Voor 4% gewijzigd door Richh op 22-09-2016 14:52 ]

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Shiro schreef op donderdag 22 september 2016 @ 14:43:
[...]

Nja Confusion is sowieso niet de beste, dat is Zen Headbutt (als quick attack). Psychic zou goed kunnen, maar is aanvallend niet heel bijzonder vooral...

@Doopy: Is dat echt zo? IV is 93, dus dat is het sowieso wel waard ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Peter_Aragorn op 22-09-2016 15:00 ]

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

• mark-k
Richh schreef op donderdag 22 september 2016 @ 14:48:
[...]

Hoe bedoel je? De bekende kaart-apps zijn voor mij weinig bruikbaar, woon zelf in the middle of nowhere dus daar spawned hooguit een Paras ipv Pidgey. In Hoogeveen ('stad' in de buurt) is het al wat gevarieerder, maar blijft het erg matig :P Al heb ik wel een stuk of 20 Kinglers, Hypno's (oké, die komen uit Almere, lol) en Golducks en een stuk of 5 Slowbro's, Poliwrath's en alle evoluties van Eevee.

Verder heb ik er al 20 euro aan incubators doorheen gejast en sta ik standaard bovenaan in 2-4 gyms dus de muntjes blijven wel komen; heb 152 eieren uitgelopen. Waarvan welgeteld 4x 10km ;w
Verder ook wel gewoon 100+ caught Pokémon in m'n dex; zit allemaal wel goed. Het is gewoon jammer dat je zonder 'grote stad' gewoon altijd bij dezelfde Pokémon blijft zitten. Ik wil juist heel graag een Lapras, Snorlax, Dragonite en een Gyrados (al moet ik daar nog maar 7 Magikarp voor :) )

En dan is het toch best apart om te zien dat menig Tweaker zonder problemen al tientallen Dratini's in het wild kan vinden of bezig is om 5x 10km uit te lopen... tegelijkertijd :P
Vreemd, hier spawnt in de 'stad' alleen maar ongedierte, maar in het bos en het gehucht ernaast zit het vol met minder common pokemon (klasse eevee, nidoran, belsprout, etc, en ook vaker de evolves ervan en soms een final evolve als vileplume of zelfs dragonite 1 keertje).

• utbone
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:23
Van de week in de Appelstraat (Den Haag) op de fiets een Porygon in het wild gevangen. Best bijzonder als ik het mag geloven?

U heeft de melk horen klotsen maar weet niet waar de tepel hangt

• Amd RuLuzzz
Richh schreef op donderdag 22 september 2016 @ 14:48:
[...]

Ik woon zelf ook in een relatief klein stadje (20.000k) maar hiet spawnt toch wel 1x per dag een ultra rare zoals Lapras, Blastoise en andere evoluties. Alleen vaak midden in de nacht.

Tip zoek eens op internet naar een eigen scanner die zijn er in overvloed.

• Shiro
  • Laatst online: 23:14

Shiro

Serenity

Peter_Aragorn schreef op donderdag 22 september 2016 @ 14:59:
[...]

Nja Confusion is sowieso niet de beste, dat is Zen Headbutt (als quick attack). Psychic zou goed kunnen, maar is aanvallend niet heel bijzonder vooral...

@Doopy: Is dat echt zo? IV is 93, dus dat is het sowieso wel waard ;)
Weet niet welke chart je gebruikt waarin staat dat Zen Headbutt beter is voor een defender, maar van de twee die ik voorbij heb zien komen staat Confusion als beste aanval voor een gym defender. Reden is ook vrij simpel. Confusion is trager en doet meer damage dan Zen headbutt en aangezien defenders toch niet sneller kunnen aanvallen wil je de sloomste aanval met de meeste damage en daarom is Confusion beter.

Juniper RWD

• ajaxalex
Amd RuLuzzz schreef op donderdag 22 september 2016 @ 15:25:
[...]

Ik woon zelf ook in een relatief klein stadje (20.000k) maar hiet spawnt toch wel 1x per dag een ultra rare zoals Lapras, Blastoise en andere evoluties. Alleen vaak midden in de nacht.

Tip zoek eens op internet naar een eigen scanner die zijn er in overvloed.
Maar wat schiet je ermee op als je niet in de buurt ben ofzo. Dan scan je leuk je eigen omgeving en als er een snorlax spawnt dan baal je dat je m gemist heb?

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

ajaxalex schreef op donderdag 22 september 2016 @ 15:45:
[...]

Maar wat schiet je ermee op als je niet in de buurt ben ofzo. Dan scan je leuk je eigen omgeving en als er een snorlax spawnt dan baal je dat je m gemist heb?
Ik snap het voordeel ook nog niet helemaal... Misschien om mogelijke spawn points/patronen te identiciferen?

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• CappieL
fsfikke schreef op donderdag 22 september 2016 @ 15:48:
[...]

Ik snap het voordeel ook nog niet helemaal... Misschien om mogelijke spawn points/patronen te identiciferen?
en je kunt gerichter gaan 'rondlopen'

• Lambo LP670 SV
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:09
Shiro schreef op donderdag 22 september 2016 @ 15:42:
[...]

Weet niet welke chart je gebruikt waarin staat dat Zen Headbutt beter is voor een defender, maar van de twee die ik voorbij heb zien komen staat Confusion als beste aanval voor een gym defender. Reden is ook vrij simpel. Confusion is trager en doet meer damage dan Zen headbutt en aangezien defenders toch niet sneller kunnen aanvallen wil je de sloomste aanval met de meeste damage en daarom is Confusion beter.
Afbeeldingslocatie: https://www.dropbox.com/s/jhnt43zo3d52sjx/Aanvallen.jpg?dl=1

Voor Defense dus Confusion + Psychic
Voor Attack dus Zen Headbut + Solar Beam.

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09-2025
Vorige week had ik nog 1 x gespeeld in een tijdspanne van 3 weken. Dan had ik er echt een afkeer van.
Ontbreek nu nog Kabutops, Omastar, Charizard, Venusaur en Muk. Er viel een Dragonite uit een lure van 48 CP. Dan had ik het wel gezien..

• mark-k
Lambo LP670 SV schreef op donderdag 22 september 2016 @ 15:50:
[...]

[afbeelding]

Voor Defense dus Confusion + Psychic
Voor Attack dus Zen Headbut + Solar Beam.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/RBfhMfF.jpg

Afbeeldingslocatie: https://pokemongo-master.com/wp-content/uploads/2016/09/www.dotup_.org991497.png
Pagina: 1 ... 92 ... 116 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status