hij komt best vaak uit een ei toch?
eenvriend en ik hebben er beide een
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Nope, 15+ 10km eieren gehad en het beste dat daar uitgekomen is is een magmar.badros86 schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 12:29:
mn vriend en ik hebben er beide een
Heb al meerdere 10km eieren uit laten komen, maar nog geen Snorlax gehad...badros86 schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 12:29:
mn vriend en ik hebben er beide een
Als je überhaupt 10 km eieren krijgt kan dat ja. Het enige ei wat ik in drie weken gehad heb was een Eevee...badros86 schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 12:29:
1 10km ei gehad met een onix. Verder nog geen in het wild tegengekomen (lvl 23)badros86 schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 12:29:
In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube
Je ziet ze best veel in gyms. Ik heb zelf er nog geen uberhaupt in de nearby gezien alsook geen uit mijn 10km eggs gekregen. Die bestonden slechts uit:badros86 schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 12:32:
en hier in utrecht zie je best veel bij gyms,
badros86 schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 12:29:
badros86 schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 12:31:
ah okej nou ik ben nu lvl 23 en ik had er al een toen ik lvl 15 was
Verwijderd
Och, valt allemaal wel mee. Ik heb genoeg pokemon die die snorlax met gemak de grond in boren.mark-k schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 12:04:
[...]
Waarom zou je een 2k CP snorlax transferren voor 1 lousy candy... Zet dat ding in een gym ofzo, wacht tot trading komt, echt zonde.
Bewijzen is lastig zonder te meten. Het leek er (in elk geval voor de laatste patch) in elk geval op dat curveballs netto bij mij het duidelijk beter deden dat de rechte ballen. Wat hiervoor verantwoordelijk is/was (catchbonus, minder dodgen, enz) is niet duidelijk.Rasmalluin schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 11:58:
[...]
Weet je zeker dat het gooien van een nice/great/excellent en curve bal wel meetelt voor de catch-rate van een Pokemon? Op Reddit en Silphroad zijn meerdere posts voorbij gekomen met data waaruit bleek dat dit niet bewezen kon worden... Dit zou betekenen dat het simpel naar voren gooien van een bal dezelfde catch-rate heeft als een curve bal die precies in het midden land van een kleine cirkel (= excellent). De enige reden om een curvebal te gooien en te mikken voor een nice/great/excellent is dan voor de extra XP.
Mocht het toch uitmaken (en iemand hier iets van bewijs kunnen tonen) dan hoor ik dat graag!
Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...
[ Voor 175% gewijzigd door poor Leno op 10-08-2016 12:42 ]
Zou voor de zekerheid voor 70+ pokemon gaan. Ik had er pas 54 gedaan en tussendoor nog de app opnieuw gestart, het een en ander gevangen en nog had ik tijd over.Arunia schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 12:37:
Zit nu pas aan 49 evolueerbare pokemon. Moet nog wat bij krijgen voor mijn Lucky egg spree.
Lol, ik heb al 100+ eieren laten uitkomen, maar daarvan nog maar 1x 10km. Zat een Tangela inmark-k schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 12:30:
[...]
Nope, 15+ 10km eieren gehad en het beste dat daar uitgekomen is is een magmar.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Hoe kan dat nou weer? Tangela's komen toch niet uit 10km eieren?Richh schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 12:43:
[...]
Lol, ik heb al 100+ eieren laten uitkomen, maar daarvan nog maar 1x 10km. Zat een Tangela in
Bewijs heb ik niet maar het staat(/stond) wel op de FAQ van Niantic zelf. De nice, great en excellent daar doe ik het niet voor omdat je toch geen extra xp meer krijgt. Maar de curveballs blijf ik gooien, want (voor mijn gevoel) is de pakkans dan een heel stuk hoger.Rasmalluin schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 11:58:
[...]
Weet je zeker dat het gooien van een nice/great/excellent en curve bal wel meetelt voor de catch-rate van een Pokemon? Op Reddit en Silphroad zijn meerdere posts voorbij gekomen met data waaruit bleek dat dit niet bewezen kon worden... Dit zou betekenen dat het simpel naar voren gooien van een bal dezelfde catch-rate heeft als een curve bal die precies in het midden land van een kleine cirkel (= excellent). De enige reden om een curvebal te gooien en te mikken voor een nice/great/excellent is dan voor de extra XP.
Mocht het toch uitmaken (en iemand hier iets van bewijs kunnen tonen) dan hoor ik dat graag!
To catch a Pokémon:
When a wild Pokémon is nearby, your device will vibrate, and the Pokémon will appear on the map. Touch the Pokémon to begin your attempt to catch it.
The Pokémon will appear in front of you.
Note: You may need to orient your device or switch out of camera mode.
Touch and hold your Poké Ball.
A target ring will appear around the Pokémon. The ring’s color indicates the difficulty level of capturing the Pokémon. A green ring indicates the capture is low difficulty, orange indicates intermediate difficulty, and red indicates extreme difficulty.
You have the greatest chance of capturing the Pokémon while the colored ring is at its smallest diameter. At the opportune moment, fling the Poké Ball toward the Pokémon.
If you are successful, the Poké Ball will capture the Pokémon. Watch out, though—Pokémon can escape from the Poké Ball.
[ Voor 32% gewijzigd door Nogne op 10-08-2016 12:46 ]
PS/XBL: Nogne
In de nieuwste update is de xp voor nice, great, en excellent weer gefixt. Alleen curveball telt bij mij niet altijd.Nogne schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 12:45:
[...]
Bewijs heb ik niet maar het staat(/stond) wel op de FAQ van Niantic zelf. De nice, great en excellent daar doe ik het niet voor omdat je toch geen extra xp meer krijgt. Maar de curveballs blijf ik gooien, want (voor mijn gevoel) is de pakkans dan een heel stuk hoger.
zou toch zeggen dat door het staartje wel een spoor van verbrand gras te zien is op de golfbaan..Steefmeister schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 12:46:
Er zweeft hier een bestande rond met pokemon nests locaties. Het lijkt niet meer actueel:
Gisteren tijdlang bij de golfbaan Maastricht rondgehangen om een magmar te spotten, maar helaas geen spoor van te bekennen.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Ahhh dat is wel heel mooi, dan moet ik daar nu ook weer op lettenNeoreyS schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 12:47:
[...]
In de nieuwste update is de xp voor nice, great, en excellent weer gefixt. Alleen curveball telt bij mij niet altijd.
Oh, dan was het een EeveeKyumia schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 12:44:
[...]
Hoe kan dat nou weer? Tangela's komen toch niet uit 10km eieren?
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Zit nog te twijfelen of ik de spree op mijn telefoon doe of toch via de pc. Die laatste is een heel stuk sneller uiteraard.nichan schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 12:42:
[...]
Zou voor de zekerheid voor 70+ pokemon gaan. Ik had er pas 54 gedaan en tussendoor nog de app opnieuw gestart, het een en ander gevangen en nog had ik tijd over.
Alles wat in een 2 km ei zit, kan ook uit een 5 of 10 komen. Alles wat in een 5 zit kan ook uit een 10 komen.Kyumia schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 12:44:
[...]
Hoe kan dat nou weer? Tangela's komen toch niet uit 10km eieren?
Ik vraag me af of het geen zichzelf versterkend effect is. Er is gesuggereerd dat een concentratie van spelers invloed zou hebben. Is dat ooit 'bewezen'? En verder zou het constante gebruik van meerdere lures wellicht ook het spawnen kunnen beïnvloeden. Men zou het eigenlijk eens moeten proberen op een andere locatie. Een PoGo weekendje plannen op een plaats met veel stops waar veel spelers naartoe komen en daar flink lures zetten en dan kijken hoe dat zich ontwikkelt.NoepZor schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 11:45:
[...]
Waarom zit er eigenlijk alleen in kijkduin zo'n hotspot. Ik wil er best 20-30km voor rijden maar om er 190km voor te rijden gaat me veel te gek.
In Ingress heb je XM (Exotic Matter) dat als witte puntjes in je scanner app te zien is op de kaart. Dit spawnt elke 21,5 minuut uit portals maar is ook her en der in de rest van de omgeving aanwezig in wisselende concentraties. Het is me wel opgevallen dat op een plaats met een hoge concentratie van XM op de hoek van de straat frequent meerdere (3-5) pokies te vinden zijn. Die relatie zou er dus best kunnen zijn.HeatWave schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 11:50:
Denk dat veel toch aan Ingress gekoppeld is, nou heb ik dat nooit gespeeld, maar misschien is Kijkduin toen ook al als hotspot aangeduid ofzo....
Hier in het vondelpark is het altijd ook enorm druk, maar echt heel veel bijzonders spawnt er niet meestal, voornamelijk kwantiteit dus.
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Source? Dat is bij mij nog nooit gebeurd. Heb nu 170 eggs gehatchet.Jump schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 12:48:
[...]
Alles wat in een 2 km ei zit, kan ook uit een 5 of 10 komen. Alles wat in een 5 zit kan ook uit een 10 komen.
Ik ga gewoon mee met wat hier indertijd gezegd geweest isKyumia schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 12:50:
[...]
Source? Dat is bij mij nog nooit gebeurd. Heb nu 170 eggs gehatchet.
Volgens mij is dat niet een bug maar gewoon pech. Sinds ik lvl 20+ ben heb ik daar last van, daarvoor zelden gehad (behalve bij mijn eerste Ommanyte ontmoeting, dat was de eerste keer dat ik een pokemon wel had gezien maar niet had gevangenRaven schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 12:49:
Weet iemand wanneer de ontsnapping- en ran away-bugs opgelost worden? Net 10+ ballen gegooid, Raticate ontsnapte telkens en uiteindelijk ran away
Ik meld mij als SourceKyumia schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 12:50:
[...]
Source? Dat is bij mij nog nooit gebeurd. Heb nu 170 eggs gehatchet.
Ik ben nog maar level 16....Nogne schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 12:52:
[...]
Volgens mij is dat niet een bug maar gewoon pech. Sinds ik lvl 20+ ben heb ik daar last van, daarvoor zelden gehad (behalve bij mijn eerste Ommanyte ontmoeting, dat was de eerste keer dat ik een pokemon wel had gezien maar niet had gevangen)
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Daar is nooit bewijs van geweest, dus beschouw ik nog altijd als broodje aap.Jump schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 12:51:
[...]
Ik ga gewoon mee met wat hier indertijd gezegd geweest is
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
Dat zeg ik, gewoon pech.
1x Pidgey uit 10km ei en 1x Weedle uit 10km ei.Kyumia schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 12:53:
[...]
Vertel je bevindingen, Zubat uit een 10km ei?Dat zou de ultieme naaistreek van Niantic zijn
[ Voor 44% gewijzigd door Nogne op 10-08-2016 12:54 ]
Ik heb een Eevee van 113 uit een 10KM ei gehad..Kyumia schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 12:53:
[...]
Vertel je bevindingen, Zubat uit een 10km ei?Dat zou de ultieme naaistreek van Niantic zijn
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
[ Voor 29% gewijzigd door poor Leno op 10-08-2016 12:55 ]
Dit dus maar volgens de regels van tweakers.net kan ik helaas niet door linken of het onderbouwen. Maar goed vermoed dat we nog wel wat personen kwijtraken hier de komende weekAFCAjax schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 12:26:
[...]
Heb net gelezen op een site die waarschijnlijk niet genoemd mag worden dat inderdaad IP bans worden uitgedeeld, maar dan kun je geen stops en gyms ZIEN. Ook geen nearby Pokés volgens mij.
Het wordt tijd dat er gewoon keiharde bans worden uitgedeeld, dit zal de servercapaciteit ook ten goede doen neem ik aan.
Hier was het leuk items scoren tijdens de laatste grote rommelmarkt. Wel jammer dat ik er toen niet veel bijzonders heb kunnen vangen (al zaten er wel een Squirtle en Hitmonchan op de kapotte nearby radar).
[ Voor 10% gewijzigd door ErikT738 op 10-08-2016 13:05 ]
De eerste? Het is vaak genoeg voorbij gekomen hierNogne schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 12:53:
[...]
Dat zeg ik, gewoon pech.
Zou ook een bug kunnen zijn zoals je zegt, maar je bent de eerste waarvan ik het nu hoor.
Oscar Wilde
Ja dat is standaard. Eevee krijg je uit een 10km ei, heb ik ook gehadFamous schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 12:54:
[...]
Ik heb een Eevee van 113 uit een 10KM ei gehad..
Is dat een Pokemon die graag zichzelf betast ofzo?Kyumia schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 12:56:
[...]
Ja dat is standaard. Eevee krijg je uit een 10km ei, heb ik ook gehadFap-oreo van gemaakt.
Like we're surprised they are going to fuck something up again....spocy schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 13:01:
Als dat verhaal van die IP-bans waar is dan heeft Niantic wel de stomste manier voor bans verzonnen. Dit is bij uitstek een spel dat door meerdere mensen gespeeld wordt die zeer waarschijnlijk ook met enige regelmaat een IP adres delen... erg veel collateral damage op deze manier lijkt mij.
Los van het feit dat een IP adres heel makkelijk aan te passen is (WIFI > 4G, Openbare hotspots, meeste providers hebben dynamische IP adres toekenning voor WAN).spocy schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 13:01:
Als dat verhaal van die IP-bans waar is dan heeft Niantic wel de stomste manier voor bans verzonnen. Dit is bij uitstek een spel dat door meerdere mensen gespeeld wordt die zeer waarschijnlijk ook met enige regelmaat een IP adres delen... erg veel collateral damage op deze manier lijkt mij.
hahaha ikr, dat zal ik niet snel in mijn woonwijk zien verschijnen iig ^^
Uiteraard, effectiviteit had ik nog even buiten beschouwing gelaten maar ook ronduit belabberd, zeker de cheaters weten daar hun weg ook wel omheen te vinden haha.Robkazoe schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 13:03:
[...]
Los van het feit dat een IP adres heel makkelijk aan te passen is (WIFI > 4G, Openbare hotspots, meeste providers hebben dynamische IP adres toekenning voor WAN).
[ Voor 57% gewijzigd door poor Leno op 10-08-2016 13:09 ]
Verwijderd
Blijkt dat citroenvlinders helemaal niet naar citroen smaken.
De wijzen komen uit het Oosten!
Wat?!? Zijn daar Pidgey's? Dan ga ik er zeker even langs.elhopo schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 13:09:
Mocht iemand in de buurt van Ermelo nog op zoek zijn naar een Magmar, ik werk vlak bij een locatie waar in de afgelopen 3 dagen al meerdere malen eentje is gespawnt. De afgelopen dagen heb ik er al iets van 7 gevangen, en dta was alleen als ik toevallig keek. Waar ik hem steeds weer zag was op de kruising van de Julianalaan en de Stationslaan, bij slagerij Uit de Bosch. Ook heb er ook wel een paar keer een Pidgey gezien, dus geen garanties, maar als je in de buurt bent is het denk ik de moeite wel waard.
Ja, naast de Magmar. Misschien zelfs wel een Weedle als je goed zoektRobkazoe schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 13:10:
[...]
Wat?!? Zijn daar Pidgey's? Dan ga ik er zeker even langs.
Blijkt dat citroenvlinders helemaal niet naar citroen smaken.
Gezien het gegeven dat veel mobiele datanetwerken op grote schaal NAT gebruiken (en dus adressen delen), zal het wel loslopen, denk ik zo.spocy schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 13:01:
Dat betekent dus dat ze je niet eens kunnen flaggen, en zie ik dus het nut ook niet..ijdod schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 13:12:
[...]
Gezien het gegeven dat veel mobiele datanetwerken op grote schaal NAT gebruiken (en dus adressen delen), zal het wel loslopen, denk ik zo.
Ja ik acht het ook zeer onwaarschijnlijk dat dit waar is hahaijdod schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 13:12:
[...]
Gezien het gegeven dat veel mobiele datanetwerken op grote schaal NAT gebruiken (en dus adressen delen), zal het wel loslopen, denk ik zo.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Altijd eerst evolven. Kan zijn dat je aanvallen slecht uitvallen en je hem dus moet wegdoen.badros86 schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 13:16:
Ik heb zojuist een 100% growlithe te pakken gekregen met een CP van 762. Zn max cp is 1335. Wat is beter: gelijk evolven of eerst uppen?
Eerst evolven. Dan weet je wat voor aanvallen hij heeft en of het nut heeft om hem te uppenbadros86 schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 13:16:
Ik heb zojuist een 100% growlithe te pakken gekregen met een CP van 762. Zn max cp is 1335. Wat is beter: gelijk evolven of eerst uppen?
Verwijderd
Evolven. Dan kan je namelijk de aanvallen van blastoise zien. Wie weet gooi je hem nu naar de max maar heeft hij sh*t aanvallen. Beetje zonde danbadros86 schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 13:16:
Growlithe -> Blastoise ?Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 13:18:
[...]
Evolven. Dan kan je namelijk de aanvallen van blastoise zien. Wie weet gooi je hem nu naar de max maar heeft hij sh*t aanvallen. Beetje zonde dan
zoals al tig keer... eerst evolven om te kijken of er goeie aanvallen uit komen. Voortaan graag even de zoekfunctie uitproberen, die werkt verrassend goed hier op tweakers.badros86 schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 13:16:
Moet wegdoen?Lambo LP670 SV schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 13:17:
[...]
Altijd eerst evolven. Kan zijn dat je aanvallen slecht uitvallen en je hem dus moet wegdoen.
Je kan dat natuulijk automatiseren, maar het is het inderdaad niet waard. Trackers stoppen lijkt me eenvoudig door accounts te bannen die constant requests sturen maar 0 XP verdienen op een week tijd.Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 13:08:
Niantic gaat zich echt niet bezig houden met IP bans, volstrekt nutteloos. Kost veel teveel moeite voor wat het waard is.
Ja dat wist jij nog niet, maar Growlithe evolueert eerst in een Weepinbell, en van daaruit in een Blastoise.
badros86 schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 13:19:
Oke thnx guys
Verwijderd
En je moet het stiekem doen. Anders valt het opspocy schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 13:20:
[...]
Ja dat wist jij nog niet, maar Growlithe evolueert eerst in een Weepinbell, en van daaruit in een Blastoise.
Moet je wel eerst een leafstone, en dan een waterstone equipen. Anders werkt het niet
Nee Weepinbell evolueert pas bij het traden naar een andere speler, zoals Haunter.spocy schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 13:20:
[...]
Moet je wel eerst een leafstone, en dan een waterstone equipen. Anders werkt het niet
Uiteraard, als iemand het ziet krijg je een weedle namelijk.Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 13:20:
[...]
En je moet het stiekem doen. Anders valt het op
Als ik Niantic was, liet ik die trackers lekker tracken. Maar de bots mogen van mij allemaal gebanned worden.bbc schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 13:19:
[...]
Je kan dat natuulijk automatiseren, maar het is het inderdaad niet waard. Trackers stoppen lijkt me eenvoudig door accounts te bannen die constant requests sturen maar 0 XP verdienen op een week tijd.
Als ik Niantec was zou ik met mijn poten van de game van Niantic afblijven, beetje asociaal niet, accounts bannen in andermans gameAFCAjax schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 13:21:
[...]
Als ik Niantec was, liet ik die trackers lekker tracken. Maar de bots mogen van mij allemaal gebanned worden.
Als ik zie dat bots 200k exp PER UUR!!!! kunnen farmen. Sorry, maar dan is het toch ook niet moeilijk om dit gewoon direct een harde perm ban te geven?
Nee, dat is Kadabra. Weepinbel evolueert in 100% Pol...Ask! schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 13:21:
[...]
Nee Weepinbell evolueert pas bij het traden naar een andere speler, zoals Haunter.
Verwijderd
You get a Weele, you get a Weedle and you get a Weedle..spocy schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 13:21:
[...]
Uiteraard, als iemand het ziet krijg je een weedle namelijk.
Ja jij zegt 'oke thnx guys'.. Voor wat?
[ Voor 17% gewijzigd door poor Leno op 10-08-2016 13:25 ]
Verwijderd
Dat doen we hier toch nietAFCAjax schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 13:22:
[...]
Nee, dat is Kadabra. Weepinbel evolueert in 100% Pol...
Of waren dit allemaal grapjes?
Ik zit dit te bekijken en denk dan WTF ...AFCAjax schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 13:22:
[...]
Nee, Kadabra evolueert als je hem een lepel geeft. Wel een lepel van de Ikea! Anders gaat hij klagen en wordt hij een Magikarp, als straf voor jou.AFCAjax schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 13:22:
[...]
Everyone gets a Weedle !Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 13:23:
[...]
You get a Weele, you get a Weedle and you get a Weedle..
Maar als je 400 candy op die Magikarp gooit dan krijg je weer je growlithe terug en mag je het opnieuw proberen.Ask! schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 13:23:
[...]
Nee, Kadabra evolueert als je hem een lepel geeft. Wel een lepel van de Ikea! Anders gaat hij klagen en wordt hij een Magikarp, als straf voor jou.
Verwijderd
Super duidelijk.spocy schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 13:24:
[...]
Maar als je 400 candy op die Magikarp gooit dan krijg je weer je growlithe terug en mag je het opnieuw proberen.
Nou duidelijk toch? iemand nog vragen
Zit daar niet nog een Ivysaur tussen?spocy schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 13:24:
[...]
Maar als je 400 candy op die Magikarp gooit dan krijg je weer je growlithe terug en mag je het opnieuw proberen.
Ja, welke pilletjes hebben jullie genomen en waar kun je die krijgenspocy schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 13:24:
[...]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq