Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badros86
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 01-03-2024
hij komt best vaak uit een ei toch?

eenvriend en ik hebben er beide een

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 04-10 13:26
badros86 schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 12:29:

mn vriend en ik hebben er beide een
Nope, 15+ 10km eieren gehad en het beste dat daar uitgekomen is is een magmar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:26

mn vriend en ik hebben er beide een
Heb al meerdere 10km eieren uit laten komen, maar nog geen Snorlax gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badros86
ah okej nou ik ben nu lvl 23 en ik had er al een toen ik lvl 15 was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Nu online

Als je überhaupt 10 km eieren krijgt kan dat ja. Het enige ei wat ik in drie weken gehad heb was een Eevee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badros86
en hier in utrecht zie je best veel bij gyms,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15:55

PB-powell

Mr. Laziness

1 10km ei gehad met een onix. Verder nog geen in het wild tegengekomen (lvl 23)

In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glasya
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-08 14:53
Ik heb ook nog geen snorlax gezien, en ook via eieren nog niet gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12:35
badros86 schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 12:32:
en hier in utrecht zie je best veel bij gyms,
Je ziet ze best veel in gyms. Ik heb zelf er nog geen uberhaupt in de nearby gezien alsook geen uit mijn 10km eggs gekregen. Die bestonden slechts uit:
- Kabuto
- Eevee
- Mr. Mime
- Magmar
- Pinsir
- Hitmonchan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

badros86 schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 12:31:
ah okej nou ik ben nu lvl 23 en ik had er al een toen ik lvl 15 was
Afbeeldingslocatie: https://cdn.meme.am/instances/400x/46450982.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zat maar wat te trollen hoor met die opmerking :o Heb er zelf ook nog geen gevonden of uit een ei verkregen helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:58
Zit nu pas aan 49 evolueerbare pokemon. Moet nog wat bij krijgen voor mijn Lucky egg spree.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 12:23
mark-k schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 12:04:
[...]

Waarom zou je een 2k CP snorlax transferren voor 1 lousy candy... Zet dat ding in een gym ofzo, wacht tot trading komt, echt zonde.
Och, valt allemaal wel mee. Ik heb genoeg pokemon die die snorlax met gemak de grond in boren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffo78
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-03 06:48
Het lijkt er inderdaad op dat Niantic bezig is met een ban wave op IP adressen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-05-2024
Vanmorgen vanuit de crossfit is door de binnenstad van Enschede gefietst. Heb op de oude markt een hitmonchan gevangen oOo Die had ik nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badros86
maak kennis met mn dikzakje:

Afbeeldingslocatie: http://oi68.tinypic.com/9j1449.jpg

[ Voor 40% gewijzigd door badros86 op 10-08-2016 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-09 20:32
Rasmalluin schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 11:58:
[...]

Weet je zeker dat het gooien van een nice/great/excellent en curve bal wel meetelt voor de catch-rate van een Pokemon? Op Reddit en Silphroad zijn meerdere posts voorbij gekomen met data waaruit bleek dat dit niet bewezen kon worden... Dit zou betekenen dat het simpel naar voren gooien van een bal dezelfde catch-rate heeft als een curve bal die precies in het midden land van een kleine cirkel (= excellent). De enige reden om een curvebal te gooien en te mikken voor een nice/great/excellent is dan voor de extra XP.

Mocht het toch uitmaken (en iemand hier iets van bewijs kunnen tonen) dan hoor ik dat graag! :)
Bewijzen is lastig zonder te meten. Het leek er (in elk geval voor de laatste patch) in elk geval op dat curveballs netto bij mij het duidelijk beter deden dat de rechte ballen. Wat hiervoor verantwoordelijk is/was (catchbonus, minder dodgen, enz) is niet duidelijk.

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ahww staat nu plaatje bij ;)

[ Voor 175% gewijzigd door poor Leno op 10-08-2016 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nichan
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 20-09 14:53
Arunia schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 12:37:
Zit nu pas aan 49 evolueerbare pokemon. Moet nog wat bij krijgen voor mijn Lucky egg spree.
Zou voor de zekerheid voor 70+ pokemon gaan. Ik had er pas 54 gedaan en tussendoor nog de app opnieuw gestart, het een en ander gevangen en nog had ik tijd over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 06-10 12:42
mark-k schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 12:30:
[...]

Nope, 15+ 10km eieren gehad en het beste dat daar uitgekomen is is een magmar.
Lol, ik heb al 100+ eieren laten uitkomen, maar daarvan nog maar 1x 10km. Zat een Tangela in 8)7

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyumia
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-10 20:12
Richh schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 12:43:
[...]

Lol, ik heb al 100+ eieren laten uitkomen, maar daarvan nog maar 1x 10km. Zat een Tangela in 8)7
Hoe kan dat nou weer? Tangela's komen toch niet uit 10km eieren? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13:42

Nogne

>.<

Rasmalluin schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 11:58:
[...]

Weet je zeker dat het gooien van een nice/great/excellent en curve bal wel meetelt voor de catch-rate van een Pokemon? Op Reddit en Silphroad zijn meerdere posts voorbij gekomen met data waaruit bleek dat dit niet bewezen kon worden... Dit zou betekenen dat het simpel naar voren gooien van een bal dezelfde catch-rate heeft als een curve bal die precies in het midden land van een kleine cirkel (= excellent). De enige reden om een curvebal te gooien en te mikken voor een nice/great/excellent is dan voor de extra XP.

Mocht het toch uitmaken (en iemand hier iets van bewijs kunnen tonen) dan hoor ik dat graag! :)
Bewijs heb ik niet maar het staat(/stond) wel op de FAQ van Niantic zelf. De nice, great en excellent daar doe ik het niet voor omdat je toch geen extra xp meer krijgt. Maar de curveballs blijf ik gooien, want (voor mijn gevoel) is de pakkans dan een heel stuk hoger.

Hieronder wat Niantic zelf zegt:
To catch a Pokémon:

When a wild Pokémon is nearby, your device will vibrate, and the Pokémon will appear on the map. Touch the Pokémon to begin your attempt to catch it.
The Pokémon will appear in front of you.
Note: You may need to orient your device or switch out of camera mode.
Touch and hold your Poké Ball.
A target ring will appear around the Pokémon. The ring’s color indicates the difficulty level of capturing the Pokémon. A green ring indicates the capture is low difficulty, orange indicates intermediate difficulty, and red indicates extreme difficulty.
You have the greatest chance of capturing the Pokémon while the colored ring is at its smallest diameter. At the opportune moment, fling the Poké Ball toward the Pokémon.
If you are successful, the Poké Ball will capture the Pokémon. Watch out, though—Pokémon can escape from the Poké Ball.

[ Voor 32% gewijzigd door Nogne op 10-08-2016 12:46 ]

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14:14
Er zweeft hier een bestande rond met pokemon nests locaties. Het lijkt niet meer actueel:

Gisteren tijdlang bij de golfbaan Maastricht rondgehangen om een magmar te spotten, maar helaas geen spoor van te bekennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoreyS
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 25-08 16:34
Nogne schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 12:45:
[...]

Bewijs heb ik niet maar het staat(/stond) wel op de FAQ van Niantic zelf. De nice, great en excellent daar doe ik het niet voor omdat je toch geen extra xp meer krijgt. Maar de curveballs blijf ik gooien, want (voor mijn gevoel) is de pakkans dan een heel stuk hoger.
In de nieuwste update is de xp voor nice, great, en excellent weer gefixt. Alleen curveball telt bij mij niet altijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36
Steefmeister schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 12:46:
Er zweeft hier een bestande rond met pokemon nests locaties. Het lijkt niet meer actueel:

Gisteren tijdlang bij de golfbaan Maastricht rondgehangen om een magmar te spotten, maar helaas geen spoor van te bekennen.
zou toch zeggen dat door het staartje wel een spoor van verbrand gras te zien is op de golfbaan..

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

NeoreyS schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 12:47:
[...]

In de nieuwste update is de xp voor nice, great, en excellent weer gefixt. Alleen curveball telt bij mij niet altijd.
Ahhh dat is wel heel mooi, dan moet ik daar nu ook weer op letten :D
Thuis en op mijn werk zijn er nooit pokemons te vangen, dus heb al even niet gespeeld. Mogelijk vanavond weer een Pokérun doen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 06-10 12:42
Kyumia schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 12:44:
[...]

Oh, dan was het een Eevee |:(

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:58
nichan schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 12:42:
[...]

Zou voor de zekerheid voor 70+ pokemon gaan. Ik had er pas 54 gedaan en tussendoor nog de app opnieuw gestart, het een en ander gevangen en nog had ik tijd over.
Zit nog te twijfelen of ik de spree op mijn telefoon doe of toch via de pc. Die laatste is een heel stuk sneller uiteraard.
Maar ga nog wel even doorsparen. Heb nu alle te evolueren op favoriet gezet. Scheelt weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jump
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-07 00:10
Kyumia schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 12:44:
[...]

Alles wat in een 2 km ei zit, kan ook uit een 5 of 10 komen. Alles wat in een 5 zit kan ook uit een 10 komen.

internix.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nichan
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 20-09 14:53
Heeft er iemand ervaring met het spelen van Pokemon Go in de stad mbv Fon wifi? Zo ja, hoe ging dat?
Zo bespaar je wat data en waarschijnlijk nog een beetje batterij ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
NoepZor schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 11:45:
[...]

Waarom zit er eigenlijk alleen in kijkduin zo'n hotspot. Ik wil er best 20-30km voor rijden maar om er 190km voor te rijden gaat me veel te gek.
Ik vraag me af of het geen zichzelf versterkend effect is. Er is gesuggereerd dat een concentratie van spelers invloed zou hebben. Is dat ooit 'bewezen'? En verder zou het constante gebruik van meerdere lures wellicht ook het spawnen kunnen beïnvloeden. Men zou het eigenlijk eens moeten proberen op een andere locatie. Een PoGo weekendje plannen op een plaats met veel stops waar veel spelers naartoe komen en daar flink lures zetten en dan kijken hoe dat zich ontwikkelt.

In bijv. het Vondelpark is dat natuurlijk ook al gaande maar ik weet ook niet of het daar wezenlijk anders/minder is dan Kijkduin. Kijkduin zou ook op een grens kunnen liggen van gebieden met verschillende typen beesten en dan zou men kunnen proberen soortgelijke plaatsen te vinden waar meerdere typen frequent gezien worden. Moeten er wel ook flink stops staan wil het echt leuk kunnen worden. Soort van 'drielandenpunten' (of vier, of vijf :P)

In de regio Amsterdam is in Ingress het NDSM terrein een bekend speelgebied vanwege het grote aantal portals daar op een relatief rustig en toegankelijk terrein (als er geen evenementen zijn) waarmee veel punten te scoren zijn. Zeer populair bij beginnende spelers om er de punten te halen die nodig zijn om L8 te worden.
(Voor de niet Ingressers. Tot en met L8 kun je alleen bepaalde spelinventaris gebruiken die van je eigen level of lager is. Als L6 speler kun je dus nog niet de krachtigste 'bommen' gebruiken die een L8 speler of hoger wel kan gebruiken om 'vijandige' portals te slopen en over te nemen. Het bereiken van L8 is dus een hoge prioriteit. :9 )
Een potentieel interessante locatie om zoiets te proberen. Er varen pontjes heen vanaf enkele locaties aan de centrumkant van het IJ waaronder vanachter het CS. Helaas wel al weer geruime tijd betaald parkeren daar.

Had maar even plaatjes gemaakt toen dat nog kon. ;)

PoGo NDSM Map

PoGo NDSM Sat
HeatWave schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 11:50:
Denk dat veel toch aan Ingress gekoppeld is, nou heb ik dat nooit gespeeld, maar misschien is Kijkduin toen ook al als hotspot aangeduid ofzo....

Hier in het vondelpark is het altijd ook enorm druk, maar echt heel veel bijzonders spawnt er niet meestal, voornamelijk kwantiteit dus.
In Ingress heb je XM (Exotic Matter) dat als witte puntjes in je scanner app te zien is op de kaart. Dit spawnt elke 21,5 minuut uit portals maar is ook her en der in de rest van de omgeving aanwezig in wisselende concentraties. Het is me wel opgevallen dat op een plaats met een hoge concentratie van XM op de hoek van de straat frequent meerdere (3-5) pokies te vinden zijn. Die relatie zou er dus best kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Weet iemand wanneer de ontsnapping- en ran away-bugs opgelost worden? Net 10+ ballen gegooid, Raticate ontsnapte telkens en uiteindelijk ran away :(

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyumia
Jump schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 12:48:
[...]

Alles wat in een 2 km ei zit, kan ook uit een 5 of 10 komen. Alles wat in een 5 zit kan ook uit een 10 komen.
Source? Dat is bij mij nog nooit gebeurd. Heb nu 170 eggs gehatchet. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is toch echt zo. Bij mij nu een aantal keer ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jump
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-07 00:10
Kyumia schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 12:50:
[...]

Ik ga gewoon mee met wat hier indertijd gezegd geweest is :)

internix.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

Raven schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 12:49:
Weet iemand wanneer de ontsnapping- en ran away-bugs opgelost worden? Net 10+ ballen gegooid, Raticate ontsnapte telkens en uiteindelijk ran away :(
Volgens mij is dat niet een bug maar gewoon pech. Sinds ik lvl 20+ ben heb ik daar last van, daarvoor zelden gehad (behalve bij mijn eerste Ommanyte ontmoeting, dat was de eerste keer dat ik een pokemon wel had gezien maar niet had gevangen |:( )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

Kyumia schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 12:50:
[...]

Ik meld mij als Source :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Nogne schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 12:52:
[...]

Volgens mij is dat niet een bug maar gewoon pech. Sinds ik lvl 20+ ben heb ik daar last van, daarvoor zelden gehad (behalve bij mijn eerste Ommanyte ontmoeting, dat was de eerste keer dat ik een pokemon wel had gezien maar niet had gevangen |:( )
Ik ben nog maar level 16....

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12:35
Jump schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 12:51:
[...]

Ik ga gewoon mee met wat hier indertijd gezegd geweest is :)
Daar is nooit bewijs van geweest, dus beschouw ik nog altijd als broodje aap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Ach, bijna alles is pure mazzel hebben. Zo ook Pokestops, ik ben echt de hele tijd potions en revives aan het wegmieteren :P.

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyumia
Vertel je bevindingen, Zubat uit een 10km ei? _O- Dat zou de ultieme naaistreek van Niantic zijn |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

Raven schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 12:52:
[...]

Ik ben nog maar level 16....
Dat zeg ik, gewoon pech.
Zou ook een bug kunnen zijn zoals je zegt, maar je bent de eerste waarvan ik het nu hoor.
Kyumia schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 12:53:
[...]

Vertel je bevindingen, Zubat uit een 10km ei? _O- Dat zou de ultieme naaistreek van Niantic zijn |:(
1x Pidgey uit 10km ei en 1x Weedle uit 10km ei.
De rest van de 10km eieren goeie vangsten gehad, de 5km's daarentegen zijn veredelde 2km eieren.

Ik heb nu het liefst 2 of 10 km eieren, niet de 5.

[ Voor 44% gewijzigd door Nogne op 10-08-2016 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36
Kyumia schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 12:53:
[...]

Ik heb een Eevee van 113 uit een 10KM ei gehad..

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb een Pidgey, Zubat en Weedle uit een 10 gekregen.

Ook meerdere 5 uit een 10 en 2 uit een 5.

[ Voor 29% gewijzigd door poor Leno op 10-08-2016 12:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-10 15:32
AFCAjax schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 12:26:
[...]

Heb net gelezen op een site die waarschijnlijk niet genoemd mag worden dat inderdaad IP bans worden uitgedeeld, maar dan kun je geen stops en gyms ZIEN. Ook geen nearby Pokés volgens mij.

Het wordt tijd dat er gewoon keiharde bans worden uitgedeeld, dit zal de servercapaciteit ook ten goede doen neem ik aan.
Dit dus maar volgens de regels van tweakers.net kan ik helaas niet door linken of het onderbouwen. Maar goed vermoed dat we nog wel wat personen kwijtraken hier de komende week :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Nu online
Hier was het leuk items scoren tijdens de laatste grote rommelmarkt. Wel jammer dat ik er toen niet veel bijzonders heb kunnen vangen (al zaten er wel een Squirtle en Hitmonchan op de kapotte nearby radar).

Edit - Het is dit weekend blijkbaar weer. Misschien toch maar even langs gaan.

[ Voor 10% gewijzigd door ErikT738 op 10-08-2016 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Nogne schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 12:53:
[...]

Dat zeg ik, gewoon pech.
Zou ook een bug kunnen zijn zoals je zegt, maar je bent de eerste waarvan ik het nu hoor.
De eerste? Het is vaak genoeg voorbij gekomen hier :/ :P

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyumia
Famous schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 12:54:
[...]

Ik heb een Eevee van 113 uit een 10KM ei gehad..
Ja dat is standaard. Eevee krijg je uit een 10km ei, heb ik ook gehad :) Fap-oreo van gemaakt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16:39
Kyumia schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 12:56:
[...]

Ja dat is standaard. Eevee krijg je uit een 10km ei, heb ik ook gehad :) Fap-oreo van gemaakt. :)
Is dat een Pokemon die graag zichzelf betast ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingHawk
  • Laatst online: 11-09 08:30
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/1Q6rM0t.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Auw kut en dan ben ik al blij met een fucking bulbasaur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-06 19:49
Als dat verhaal van die IP-bans waar is dan heeft Niantic wel de stomste manier voor bans verzonnen. Dit is bij uitstek een spel dat door meerdere mensen gespeeld wordt die zeer waarschijnlijk ook met enige regelmaat een IP adres delen... erg veel collateral damage op deze manier lijkt mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark-k
spocy schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 13:01:
Als dat verhaal van die IP-bans waar is dan heeft Niantic wel de stomste manier voor bans verzonnen. Dit is bij uitstek een spel dat door meerdere mensen gespeeld wordt die zeer waarschijnlijk ook met enige regelmaat een IP adres delen... erg veel collateral damage op deze manier lijkt mij.
Like we're surprised they are going to fuck something up again....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Los van het feit dat een IP adres heel makkelijk aan te passen is (WIFI > 4G, Openbare hotspots, meeste providers hebben dynamische IP adres toekenning voor WAN).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingHawk
  • Laatst online: 11-09 08:30
hahaha ikr, dat zal ik niet snel in mijn woonwijk zien verschijnen iig ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Robkazoe schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 13:03:
[...]

Los van het feit dat een IP adres heel makkelijk aan te passen is (WIFI > 4G, Openbare hotspots, meeste providers hebben dynamische IP adres toekenning voor WAN).
Uiteraard, effectiviteit had ik nog even buiten beschouwing gelaten maar ook ronduit belabberd, zeker de cheaters weten daar hun weg ook wel omheen te vinden haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou bij die 2 Dragonites meen ik het echt :+

Normaliter gun ik mensen alles. Maar soms... soms krijg ik het echt niet voor elkaar om blij te zijn voor iemand..

[ Voor 57% gewijzigd door poor Leno op 10-08-2016 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niantic gaat zich echt niet bezig houden met IP bans, volstrekt nutteloos. Kost veel teveel moeite voor wat het waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elhopo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:17
Mocht iemand in de buurt van Ermelo nog op zoek zijn naar een Magmar, ik werk vlak bij een locatie waar in de afgelopen 3 dagen al meerdere malen eentje is gespawnt. De afgelopen dagen heb ik er al iets van 7 gevangen, en dta was alleen als ik toevallig keek. Waar ik hem steeds weer zag was op de kruising van de Julianalaan en de Stationslaan, bij slagerij Uit de Bosch. Ook heb er ook wel een paar keer een Pidgey gezien, dus geen garanties, maar als je in de buurt bent is het denk ik de moeite wel waard.

Blijkt dat citroenvlinders helemaal niet naar citroen smaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-10 21:06
Net een 2km ei uitgelopen, wat denk je: Rattata ;(

Verder erg veel ran aways, 5 stuks op 11 pokemons. Waarvan 3-4 na 1 of 2 ballen. Nog wel een Electrabuzz en een Jigglypuff gevangen. Ook nog een lage Eevee voor de candy :p

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Robkazoe
elhopo schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 13:09:
Mocht iemand in de buurt van Ermelo nog op zoek zijn naar een Magmar, ik werk vlak bij een locatie waar in de afgelopen 3 dagen al meerdere malen eentje is gespawnt. De afgelopen dagen heb ik er al iets van 7 gevangen, en dta was alleen als ik toevallig keek. Waar ik hem steeds weer zag was op de kruising van de Julianalaan en de Stationslaan, bij slagerij Uit de Bosch. Ook heb er ook wel een paar keer een Pidgey gezien, dus geen garanties, maar als je in de buurt bent is het denk ik de moeite wel waard.
Wat?!? Zijn daar Pidgey's? Dan ga ik er zeker even langs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elhopo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:17
Robkazoe schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 13:10:
[...]

Wat?!? Zijn daar Pidgey's? Dan ga ik er zeker even langs.
Ja, naast de Magmar. Misschien zelfs wel een Weedle als je goed zoekt :P

Blijkt dat citroenvlinders helemaal niet naar citroen smaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
Gezien het gegeven dat veel mobiele datanetwerken op grote schaal NAT gebruiken (en dus adressen delen), zal het wel loslopen, denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCAjax
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 28-09 04:50
ijdod schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 13:12:
[...]

Gezien het gegeven dat veel mobiele datanetwerken op grote schaal NAT gebruiken (en dus adressen delen), zal het wel loslopen, denk ik zo.
Dat betekent dus dat ze je niet eens kunnen flaggen, en zie ik dus het nut ook niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
ijdod schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 13:12:
[...]

Ja ik acht het ook zeer onwaarschijnlijk dat dit waar is haha ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 15:34
Geen idee of hij al is geplaatst.. :P

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badros86
Ik heb zojuist een 100% growlithe te pakken gekregen met een CP van 762. Zn max cp is 1335. Wat is beter: gelijk evolven of eerst uppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
Aan de andere kant zie ik wel degelijk mogelijkheden om zoiets te implementeren. Veel 'non-client' verkeer vanaf 1 specifiek adres is waarschijnlijk geen cgNAT, en zou je dus een 'verdacht' vlaggetje achter kunnen zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11:23
badros86 schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 13:16:
Ik heb zojuist een 100% growlithe te pakken gekregen met een CP van 762. Zn max cp is 1335. Wat is beter: gelijk evolven of eerst uppen?
Altijd eerst evolven. Kan zijn dat je aanvallen slecht uitvallen en je hem dus moet wegdoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundless
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-07 14:19
Eerst evolven. Dan weet je wat voor aanvallen hij heeft en of het nut heeft om hem te uppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Evolven. Dan kan je namelijk de aanvallen van blastoise zien. Wie weet gooi je hem nu naar de max maar heeft hij sh*t aanvallen. Beetje zonde dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundless
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-07 14:19
Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 13:18:
[...]

Evolven. Dan kan je namelijk de aanvallen van blastoise zien. Wie weet gooi je hem nu naar de max maar heeft hij sh*t aanvallen. Beetje zonde dan
Growlithe -> Blastoise ? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
zoals al tig keer... eerst evolven om te kijken of er goeie aanvallen uit komen. Voortaan graag even de zoekfunctie uitproberen, die werkt verrassend goed hier op tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCAjax
Lambo LP670 SV schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 13:17:
[...]

Altijd eerst evolven. Kan zijn dat je aanvallen slecht uitvallen en je hem dus moet wegdoen.
Moet wegdoen? 8)7 Je kan toch gewoon je gym verdedigen met een 100% Arcanine?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbc
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-09 09:42

bbc

Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 13:08:
Niantic gaat zich echt niet bezig houden met IP bans, volstrekt nutteloos. Kost veel teveel moeite voor wat het waard is.
Je kan dat natuulijk automatiseren, maar het is het inderdaad niet waard. Trackers stoppen lijkt me eenvoudig door accounts te bannen die constant requests sturen maar 0 XP verdienen op een week tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha.. ja is nieuw........ 8)7 Zit niet op te letten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ask!
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 04-10 12:12
Growlithe -> Blastoise -> Muk toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badros86
Oke thnx guys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ask! schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 13:19:
[...]

Growlithe -> Blastoise -> Muk toch?
Jij snapt hem. Gen 1.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Ja dat wist jij nog niet, maar Growlithe evolueert eerst in een Weepinbell, en van daaruit in een Blastoise.
Moet je wel eerst een leafstone, en dan een waterstone equipen. Anders werkt het niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spocy schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 13:20:
[...]

Ja dat wist jij nog niet, maar Growlithe evolueert eerst in een Weepinbell, en van daaruit in een Blastoise.
Moet je wel eerst een leafstone, en dan een waterstone equipen. Anders werkt het niet :+
En je moet het stiekem doen. Anders valt het op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ask!
spocy schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 13:20:
[...]

Nee Weepinbell evolueert pas bij het traden naar een andere speler, zoals Haunter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 13:20:
[...]

En je moet het stiekem doen. Anders valt het op
Uiteraard, als iemand het ziet krijg je een weedle namelijk. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCAjax
bbc schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 13:19:
[...]

Je kan dat natuulijk automatiseren, maar het is het inderdaad niet waard. Trackers stoppen lijkt me eenvoudig door accounts te bannen die constant requests sturen maar 0 XP verdienen op een week tijd.
Als ik Niantic was, liet ik die trackers lekker tracken. Maar de bots mogen van mij allemaal gebanned worden.

Als ik zie dat bots 200k exp PER UUR!!!! kunnen farmen. Sorry, maar dan is het toch ook niet moeilijk om dit gewoon direct een harde perm ban te geven?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• spocy
AFCAjax schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 13:21:
[...]

Als ik Niantec was, liet ik die trackers lekker tracken. Maar de bots mogen van mij allemaal gebanned worden.

Als ik zie dat bots 200k exp PER UUR!!!! kunnen farmen. Sorry, maar dan is het toch ook niet moeilijk om dit gewoon direct een harde perm ban te geven?
Als ik Niantec was zou ik met mijn poten van de game van Niantic afblijven, beetje asociaal niet, accounts bannen in andermans game :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badros86

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCAjax
Ask! schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 13:21:
[...]

Nee Weepinbell evolueert pas bij het traden naar een andere speler, zoals Haunter.
Nee, dat is Kadabra. Weepinbel evolueert in 100% Pol...

Of waren dit allemaal grapjes? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spocy schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 13:21:
[...]

Uiteraard, als iemand het ziet krijg je een weedle namelijk. :o
You get a Weele, you get a Weedle and you get a Weedle.. 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ja jij zegt 'oke thnx guys'.. Voor wat?

Edit: Oh laat maar, je vraag werd een beetje ondergesneeuwd door anderen.

[ Voor 17% gewijzigd door poor Leno op 10-08-2016 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AFCAjax schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 13:22:
[...]

Dat doen we hier toch niet >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbc
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-09 09:42

bbc

[...]

Ik zit dit te bekijken en denk dan WTF ...
http://www.pokemongoevolution.com/

Ben ook niet echt mee met de grapjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ask!
[...]

Nee, Kadabra evolueert als je hem een lepel geeft. Wel een lepel van de Ikea! Anders gaat hij klagen en wordt hij een Magikarp, als straf voor jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 13:23:
[...]

You get a Weele, you get a Weedle and you get a Weedle.. 8)
Everyone gets a Weedle ! *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spocy
Ask! schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 13:23:
[...]

Nee, Kadabra evolueert als je hem een lepel geeft. Wel een lepel van de Ikea! Anders gaat hij klagen en wordt hij een Magikarp, als straf voor jou.
Maar als je 400 candy op die Magikarp gooit dan krijg je weer je growlithe terug en mag je het opnieuw proberen.

Nou duidelijk toch? iemand nog vragen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spocy schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 13:24:
[...]

Maar als je 400 candy op die Magikarp gooit dan krijg je weer je growlithe terug en mag je het opnieuw proberen.

Super duidelijk. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCAjax
[...]

Zit daar niet nog een Ivysaur tussen? O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark-k
[...]

Ja, welke pilletjes hebben jullie genomen en waar kun je die krijgen :+
Pagina: 1 ... 10 ... 116 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status