Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13:23
Bij Android kun je de timer op maximaal 30 minuten zetten (hier op Android 6 iig). En via de dev options, kun je eventueel oneindig lang aan laten staan als hij bv opgeladen wordt of gedebuged wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15:09
PB-powell schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 10:05:
[...]

Dat klopt, maar android telefoons (iig die van m'n vriendin) gaan uit (locked) als er na 1 minuut niet op het scherm is getikt, wat normaal bij iphones ook gebeurd. Alleen bij mij blijft mijn telefoon altijd aan met PoGo, en die van mijn vriendin niet.
Op Android kun je bij Instellingen > Beeld(scherm) / Weergave je time-out instellen.
Standaard staat deze op 30 sec of 1 minuut. Deze kun je naar 10 of 30 minuten ophogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amd RuLuzzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-08 18:25
Ik meende ooit gelezen te hebben dat de moveset van een pokemon veranderd na evolution. Met andere woorden je hoeft het niet na te laten om een pokemon met een goede IV en slechte moveset te evolueren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-06 19:49
Kyumia schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 10:06:
[...]

Ik moet zeggen dat ik nog niet zo warm draai van dat nieuwe nearbysysteem. Ook met die Pokestops lijkt mij niet leuk, dan weet je gewoon waar die zit. Het eerste systeem (met die stapjes) was veel leuker omdat je ze dan echt op kon sporen. Nu is het gewoon wachten totdat het uit je scherm verdwijnt om te weten dat je de verkeerde kant op gaat. Hopen dat zij dat daar ook inzien :)
Dit is niet helemaal waar, je weet dan dat hij in de buurt van die Pokestop zit. Afhankelijk van de range die ze aan een Pokestop geven kan dit nog best zoeken zijn natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:27
Amd RuLuzzz schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 10:08:
Ik meende ooit gelezen te hebben dat de moveset van een pokemon veranderd na evolution. Met andere woorden je hoeft het niet na te laten om een pokemon met een goede IV en slechte moveset te evolueren?
Bij elke evolutie worden de movesets weer at random toegekend. Dus de movesets van evolutiekandidaten maken geen ene donder uit. Alleen CP (voor korte termijn) en IV (voor lange termijn) zijn belangrijk.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Amd RuLuzzz schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 10:08:
Evolueren kan inderdaad de moveset veranderen, goede IV is leuk, maar pas als je de laatste evolutie bereikt hebt weet je de definitieve aanvallen, en die moeten ook goed zijn. Daarom ook het advies om eerst te evolven dan pas te power-uppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 06-10 21:04
Ah oke, thanks. Dat Pokestop systeem kan best handig zijn, al zou ik er hier met twee Pokestops in de omgeving (paar honderd meter ver) wel voornamelijk gras gaan zien in de toekomst.

Ik ben er wel achter trouwens welke spawn op welk tijdstip een Pokemon leveren en waar die Pokémon ongeveer uit bestaan. Om 20:36 zit er paar honderd meter verderop een Bulbasaur die voor de rest per dag nog wel een keer random spawnt (om 36 over het heel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12:38

PB-powell

Mr. Laziness

CappieL schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 10:07:
[...]

Op Android kun je bij Instellingen > Beeld(scherm) / Weergave je time-out instellen.
Standaard staat deze op 30 sec of 1 minuut. Deze kun je naar 10 of 30 minuten ophogen.
Die instelling kon zij niet vinden, ze heeft een HTC. Vanavond nog maar eens kijken dan. Overigens geldt dat dan natuurlijk voor de gehele telefoon. Dus ook als ie 10 minuten op tafel ligt blijft ie aan.
Is het niet mogelijk om alleen bij fullscreen apps die tijd op te hogen oid?

[ Voor 19% gewijzigd door PB-powell op 10-08-2016 10:11 ]

In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticTiger
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-10 13:22
Sinds de laatste update heb ik het gevoel dat het spel wat soepeler draait.
Wat mij wel opvalt is dat het percentage "pokemon has ran away" bij mij enorm omhoog geschoten is.
Gisteravond en vanmorgen zijn er bij mij al meer pokemon weggerend dan in de voorgaande weken...
Zijn er meer mensen die dit meemaken?
Of heb ik vooreen gewoon veel geluk gehad en nu veel pech? :+

Edit: Wat betreft evolven en movesets.
Mijn zwager en ik vingen afgelopen weekend dezelfde Eevee met een cp van 561
De aanvallen waren volgens mij 5/35 (in ieder geval prut)

Mijn zwager evolved deze naar een Vaporeon, en krijgt een cp 1400-nog-wat Vaporeon, met prut aanvallen
Ik evolve deze naar Jolteon, en krijg een 1074 Jolteon met prut aanvallen (Thunder Shock (5) / en Discharge (35))

Zou het dan toch geen verband met elkaar hebben?

[ Voor 37% gewijzigd door ArcticTiger op 10-08-2016 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

FREAKJAM schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 09:39:
[...]

Wordt bevestigd in de startpost.
Ik dacht dat dit sinds de vorige update niet meer zou gelden. Het zou een debug dingetje zijn wat ze er nu weer uitgesloopt hebben.

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Laatst online: 15:04
ArcticTiger schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 10:16:
Sinds de laatste update heb ik het gevoel dat het spel wat soepeler draait.
Wat mij wel opvalt is dat het percentage "pokemon has ran away" bij mij enorm omhoog geschoten is.
Gisteravond en vanmorgen zijn er bij mij al meer pokemon weggerend dan in de voorgaande weken...
Zijn er meer mensen die dit meemaken?
Of heb ik vooreen gewoon veel geluk gehad en nu veel pech? :+
Yep. Heb ik ook. Vooral pidgeys vliegen ineens weg. Ook een Ponyta gehad waar stond dat hij wegvloog terwijl ik hem wel gevangen had.

Mijn telefoon wordt sinds de laatste update overigens een stuk minder warm..

Wel vaag dat als ik nu het spel start ik geen enkele gym of pokestop meer zie :?

[edit]
Whoaa, blijkbaar wordt de data geblokkeerd hier op wifi.. Mobiel data werkt het wel. :F

[ Voor 5% gewijzigd door LED-Maniak op 10-08-2016 10:26 ]

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticTiger
LED-Maniak schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 10:21:
[...]

Yep. Heb ik ook. Vooral pidgeys vliegen ineens weg. Ook een Ponyta gehad waar stond dat hij wegvloog terwijl ik hem wel gevangen had.

Mijn telefoon wordt sinds de laatste update overigens een stuk minder warm..

Wel vaag dat als ik nu het spel start ik geen enkele gym of pokestop meer zie :?
Pidgeys inderdaad, had ik voorheen geen last van.
Maar ook Staryus, Horseas en Goldeens.

Lijkt wel of de runaway chance 80% hoger ligt.
Zelfs de hoge cp van +/- 400 rennen vaak na de 1e, 2e of 3e keer ontsnappen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-09 20:32
Dat ontsnappen heb ik sinds de vorige patch van vorige week.

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNO
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10 21:42

TNO

cake.

Voor de mensen op Android, ik gebruik de app Caffeine, je kunt in deze app configureren dat als PoGo actief is hij je scherm nooit uit zet (maar wel dimt bijv).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 04-10 13:26
Ran away zie ik ook veel vaker ja, ook vaker na 1 of 2 ballen tegenwoordig. De troep vang je nog wel, maar dan spawnt er opeens iets interessants (gisteren een charmeleon), doe je berry en ultraball en hij vlucht meteen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LED-Maniak
Op zich wel terecht. Anders wordt vangen veel te makkelijk.
Ik vind het nu wel een stuk spannender of het lukt of niet :)

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13:23
LED-Maniak schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 10:27:
Leuk bij een Pidgey, dit wil je niet hebben als je na weken lang gespeeld te hebben en voor het eerst (en waarschijnlijk ook het laatst?) een Blastoise ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Sja, leuk, maar als ik nu een "stoere" Pokemon trainer ben van lvl 24 zou je logischerwijs denken dat simpele Pokies van Cp10-100 geen schijn van kans zouden moeten hebben tegen zo'n ervaren trainer ;).

Ik wil best mijn best doen voor een nuttige pokemon, een zeldzamere die ik nodig heb voor de candy of gewoon mijn Pokedex, maar om nou te zeggen dat ik een enorme hoop lol heb aan Pidgeys etc sprokkelen en dat dat ook nog eens niet ff snel tussendoor kan, nou nee :P.

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:27
HeatWave schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 10:29:
[...]

Sja, leuk, maar als ik nu een "stoere" Pokemon trainer ben van lvl 24 zou je logischerwijs denken dat simpele Pokies van Cp10-100 geen schijn van kans zouden moeten hebben tegen zo'n ervaren trainer ;).

Ik wil best mijn best doen voor een nuttige pokemon, een zeldzamere die ik nodig heb voor de candy of gewoon mijn Pokedex, maar om nou te zeggen dat ik een enorme hoop lol heb aan Pidgeys etc sprokkelen en dat dat ook nog eens niet ff snel tussendoor kan, nou nee :P.
Afbeeldingslocatie: https://img.ifcdn.com/images/43e38e634bde722ad370aa7a361cc6a6afcab0936f6d426899aa46042497b9af_1.jpg

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Ja leuk als je na een maand spelen eindelijk zoiets tegen komt en hij vlucht na de eerste bal al....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
mark-k schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 10:31:
[...]

Ja leuk als je na een maand spelen eindelijk zoiets tegen komt en hij vlucht na de eerste bal al....
Hij zegt toch ook niet dat hij het leuk vindt, maar wel spannender. Als je alles altijd vangt is het toch ook geen zak aan. ow ik gooi een bal en vang de pokemon yeey. next. maandje later, done. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyumia
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-10 20:12
Leuk enzo, maar dan mogen ze de balans wel wat beter afstellen. Gisteren:

Gyarados 1700CP+: 1 rasberry + 1 ultrabal > caught.
Pidgey: 54CP: 8 Pokéballs > ran away.

Like wtf :? 8)7 Dit klopt voor geen meter en is vooral frustrerend als je al niet zoveel ballen hebt. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12:35
Bij mij rennen ze niet significant vaker weg. Wel heb ik een klein beetje meer moeite met Weedles in ballen te houden. (niet dat ik het erg vind). De rest blijft meestal na 1 of 2 curveballs wel zitten. Afhankelijk van het type en cp waarde gebruik ik dan een razz en/of ultra/great ball.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave

HeatWave

Dat dus ja :P.

Ik kan me niet voorstellen dat ze bedacht hebben dat de die-hards lol blijven hebben in het grinden van evolve-voer :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
Kyumia schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 10:32:
[...]

Leuk enzo, maar dan mogen ze de balans wel wat beter afstellen. Gisteren:

Gyarados 1700CP+: 1 rasberry + 1 ultrabal > caught.
Pidgey: 54CP: 8 Pokéballs > ran away.

Like wtf :? 8)7 Dit klopt voor geen meter en is vooral frustrerend als je al niet zoveel ballen hebt. :X
Het blijft een percentage kans dat je hebt.

Als je dat bij die pidgey gewoon even verhoogt door met een curveball te gooien en te wachten tot hij een kleiner rondje heeft, dan zul je zien dat hij gewoon in de eerste blijft zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
spocy schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 10:32:
[...]

Hij zegt toch ook niet dat hij het leuk vindt, maar wel spannender. Als je alles altijd vangt is het toch ook geen zak aan. ow ik gooi een bal en vang de pokemon yeey. next. maandje later, done. |:(
Naja exact.

Als ik veel reacties hier lees willen mensen zo snel mogelijk alle pokemon in hun pokedex vangen, maar level 40 gaan en klaar. Einde spel. Maandje lol en klaar. Want daar leek het wel naartoe te gaan. Over een maand iedereen level 40, sterkste pokemon in de gyms en het spel bloedt dood.

Als ik 99% garantie heb dat het goed gaat begint het ook saai te worden. Nu is het tenminste spannend tot ik sterretjes zie. Balen als het een zeldzame is. Volgende keer beter.

In het "echt" zijn er ook veel dieren die ontzettend zeldzaam zijn en als je ze ziet zijn ze zo schuw dat ze direct wegrennen/vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave

HeatWave

Ik merk wel dat ik lakser word hoor, qua simpele pokemon. Ik probeer het een paar keer met een normale bal, daar heb ik er toch 300+ van. Lukt het niet :W.

Maar eigenlijk heb ik toch best een hoge succesrate ook al vlucht er soms wel eens 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyumia
  • Laatst online: 06-10 20:12
Hogader schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 10:33:
[...]

Het blijft een percentage kans dat je hebt.

Als je dat bij die pidgey gewoon even verhoogt door met een curveball te gooien en te wachten tot hij een kleiner rondje heeft, dan zul je zien dat hij gewoon in de eerste blijft zitten.
Ik gooi altijd curveballs ;) maar dat terzijde dan kan het imo wel een beetje beter afgesteld worden. Ik ben level 25 atm dus dan mag die Pidgey van 54CP wel in een keer gevangen worden zonder problemen lijkt mij :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

LED-Maniak schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 10:35:
[...]

Naja exact.

Als ik veel reacties hier lees willen mensen zo snel mogelijk alle pokemon in hun pokedex vangen, maar level 40 gaan en klaar. Einde spel. Maandje lol en klaar. Want daar leek het wel naartoe te gaan. Over een maand iedereen level 40, sterkste pokemon in de gyms en het spel bloedt dood.

Als ik 99% garantie heb dat het goed gaat begint het ook saai te worden. Nu is het tenminste spannend tot ik sterretjes zie. Balen als het een zeldzame is. Volgende keer beter.

In het "echt" zijn er ook veel dieren die ontzettend zeldzaam zijn en als je ze ziet zijn ze zo schuw dat ze direct wegrennen/vliegen.
Dit!
Gisteren nog een victreebel van 33CP :? zien wegrennen. Dus nu gewoon door sparen tot ik genoeg belsprout heb, dan duurt het maar wat langer. Ben pas level 23 dus heb nog genoeg exp nodig ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticTiger
Het gaatt mij ook niet dat de pokemon niet in die bal blijft zitten, dat blijft een kans.
Het is meer het percentage dat na ontsnapping gewoon wegrent wat ineens gigantisch veel hoger is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
ArcticTiger schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 10:38:
Het gaatt mij ook niet dat de pokemon niet in die bal blijft zitten, dat blijft een kans.
Het is meer het percentage dat na ontsnapping gewoon wegrent wat ineens gigantisch veel hoger is.
Dan was het blijkbaar voor de update volgens de maker niet in balans en hebben ze dat nu gecorrigeerd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-10 03:58
LED-Maniak schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 10:35:
[...]

Naja exact.

Zonder bots gaat niemand in een maand level 40 halen, in een jaar het overgrote deel nog niet gok ik. :P

http://bulbapedia.bulbaga.../Experience#Player_levels

[ Voor 3% gewijzigd door P.K. op 10-08-2016 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave

HeatWave

Levellen is natuulijk wel erg lastig geworden na 20. Op een regenachtige dag als gisteren dat ik met OV ga kan ik 20 stops pakken op de heen- en terugreis, kom dan zo'n 15 Pokemon tegen, paar keer de app opstarten op mijn werk en thuis soms wat doen, gisteren per ongeluk een Lucky Egg aangezet, dus maar even evolven.

Dan kan ik misschien als ik mijn best doe elke 2-3 dagen een level hoger komen.... misschien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zaQu
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 04-02-2022
Das niet zo erg toch, elke 2-3 dagen een level hoger? Als het te snel zou gaan heeft iedereen er ook direct genoeg van.
Zit nu ook al een dag of 3 op level 18 (speel wel niet super intensief).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave

HeatWave

zaQu schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 10:58:
Das niet zo erg toch, elke 2-3 dagen een level hoger? Als het te snel zou gaan heeft iedereen er ook direct genoeg van.
Nee hoor, dat is prima opzich :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YinYang
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-09 15:22
Vlooi schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 13:13:
[...]

Behalve Staryu vind je de rest allemaal in Lindenholt :)
Welke pokemon vind je waar (straat?) in Lindenholt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-10 05:12
zaQu schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 10:58:
Reken er maar op dat het na level 20 eerder elke 7-9 dagen wordt. En ik gok dat het na level 30 eerder in weken geteld mag worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
  • Laatst online: 05-10 19:34
Hmm ik heb t idee dat sinds de laatste update de pokemon wat minder zijn geworden.
S ochtends met mn hondenrondje ongeveer 20 minuten, vond ik er altijd wel een paar. Nu al een paar dagen maar eentje.

En op mn werk ook een stuk minder. Misschien is t gewoon toevallig. Maar vroeg me af of iemand anders dat ook inbeeldde? :)

Verder maken de cheaters alles wel minder leuk, zelfs op mn werk gebruiken een hoop developers de xcode cheat. En t mooie is, die zijn nu allemaal gestopt, eerst vonden ze t spel leuk, toen gingen ze massaal cheaten. En nu zijn ze allemaal gestopt wegens desinteresse.

Maar ja waar "prestige" gehaald kan worden heb je altijd cheaters, kijk ook maar naar topsport met doping of esports pros die allemaal aan de ritalin zit.

@levellen, ik zit ook al een week op 20, ik vind t wel goed dat het niet zo rap gaat, ik wil dit spelletje wel een jaartje spelen, casual.

Something something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 12:23
Even voor de mensen die klagen dat pidgeys opeens vaker ontstappen: ja dat klopt, dat komt omdat je een hoger level bent dan eerst. De ontsnap kans wordt hoger als je een hoger level bent.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 20:28
FreqAmsterdam schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 11:01:
Even voor de mensen die klagen dat pidgeys opeens vaker ontstappen: ja dat klopt, dat komt omdat je een hoger level bent dan eerst. De ontsnap kans wordt hoger als je een hoger level bent.
wat natuurlijk de omgekeerde wereld is, dus hoe hoger je level is hoe slechter je wordt als trainer 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave

HeatWave

We know, maar dat slaat natuurlijk nergens op, je bent ergens beter in geworden, dus het wordt moeilijker :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
HeatWave schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 10:55:
Levellen is natuulijk wel erg lastig geworden na 20. Op een regenachtige dag als gisteren dat ik met OV ga kan ik 20 stops pakken op de heen- en terugreis, kom dan zo'n 15 Pokemon tegen, paar keer de app opstarten op mijn werk en thuis soms wat doen, gisteren per ongeluk een Lucky Egg aangezet, dus maar even evolven.

Dan kan ik misschien als ik mijn best doe elke 2-3 dagen een level hoger komen.... misschien...
Het wordt steeds lastiger / meer werk om een level omhoog te gaan, zit bijv. al een week op level 25 (bijna 26 nu, maar toch).
Voordeel is dat over een tijdje iedereen (afgezien van de bots) dichtbij elkaar zit qua level, dus je zult geen extreme verschillen in sterkte van Pokemon meer hebben.

Ben benieuwd wat Niantic van plan is, zodra mn Pokedex vol is zie ik in de huidige opzet weinig reden om verder te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
Als dat inderdaad zo is, is dat echt het meest onzinnige mechanisme ooit in een game. Prima als het bij hoger level moeilijker wordt om pokemon van mijn eigen level te vangen. Een level<15 pidgey zou gewoon niet meer moeten kunnen ontsnappen als ik level 22 ben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Heb je hier een bron van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticTiger
En hoe verklaar je het dan als ik al een week lang level 18 ben?
Dat een hoge cp pokemon vaker ontsnapt ok, maar een sub 100 cp pokemon zou een eitje moeten zijn...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BP14
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 10:38
Niet Logisch toch? je zou denken dat je een betere trainer wordt door levels hoger te gaan dus de pokemons beter vangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WestBoy_B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-09-2022
BP14 schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 11:08:
[...]

Niet Logisch toch? je zou denken dat je een betere trainer wordt door levels hoger te gaan dus de pokemons beter vangt.
Dat is toch niet logisch? 8)7 8)7 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave

HeatWave

P.K. schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 11:05:
[...]

Het wordt steeds lastiger / meer werk om een level omhoog te gaan, zit bijv. al een week op level 25 (bijna 26 nu, maar toch).
Voordeel is dat over een tijdje iedereen (afgezien van de bots) dichtbij elkaar zit qua level, dus je zult geen extreme verschillen in sterkte van Pokemon meer hebben.

Ben benieuwd wat Niantic van plan is, zodra mn Pokedex vol is zie ik in de huidige opzet weinig reden om verder te spelen.
Ja, elke keer 25000 XP erbij voor een level tikt enorm aan. Opzich maakt het me niet zoveel uit, ik heb de tijd, niet echt een doel behalve toch wel Pokedex vullen, maar dat doe ik ook deels met grinden, toch maar gewoon sparen en evolven werkt traag, maar het werkt.

Maar idd, er moet wel een beetje extra functionaliteit bijkomen de aankomende weken wil ik het vol blijven houden. Ik zit nu op 95 Pokemon, ik weet dat ik er een paar gewoon zeker niet ga vinden/hatchen (voorlopig?).

Maar als ik buiten de niet verkrijgbare bijv nog een stuk of 20 Pokemon moet en die zijn gewoon nergens te vinden of de eerste vorm ook niet zodat ik candy kan sparen, dan blijf ik niet weken Pidgeys meer vangen.

Ik moet van een paar Pokemonsoorten echt nog 95 Candy voor een Evolve en heb er dan echt 1 gezien en gevangen sinds 11 Juli, dat schiet natuurlijk totaal niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
ArcticTiger schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 11:08:
[...]

En hoe verklaar je het dan als ik al een week lang level 18 ben?
Kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlooi
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-08 14:29
YinYang schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 10:59:
[...]

Welke pokemon vind je waar (straat?) in Lindenholt?
Je kan ze vinden bij De Gildekamp / IJpenbroekweg. Daar zit wat water en daar vang ik ze bijna dagelijks. O.a. Staryu (in tegenstelling tot mijn eerdere post), Goldeen, Magikarp, Slowpoke, Poliwag, Psyduck
Horsea vond ik bij de rotonde op de Wijchenseweg

Dratini kwam uit een ei.

Verder vond ik voor mijn huis vanmorgen een Jigglypuff.

Als ik 's avond een rondje met de hond loop pak ik gelijk 7 of 8 stops mee. Dat binnen een paar 100 meter :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
https://pokemonfortress.com/blogs/news/big-news

Was al een tijdje bekend geloof ik? Is het resultaat van datamining.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
HeatWave schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 11:10:
[...]

Ja, elke keer 25000 XP erbij voor een level tikt enorm aan. Opzich maakt het me niet zoveel uit, ik heb de tijd, niet echt een doel behalve toch wel Pokedex vullen, maar dat doe ik ook deels met grinden, toch maar gewoon sparen en evolven werkt traag, maar het werkt.

Maar idd, er moet wel een beetje extra functionaliteit bijkomen de aankomende weken wil ik het vol blijven houden. Ik zit nu op 95 Pokemon, ik weet dat ik er een paar gewoon zeker niet ga vinden/hatchen (voorlopig?).

Maar als ik buiten de niet verkrijgbare bijv nog een stuk of 20 Pokemon moet en die zijn gewoon nergens te vinden of de eerste vorm ook niet zodat ik candy kan sparen, dan blijf ik niet weken Pidgeys meer vangen.

Ik moet van een paar Pokemonsoorten echt nog 95 Candy voor een Evolve en heb er dan echt 1 gezien en gevangen sinds 11 Juli, dat schiet natuurlijk totaal niet op.
Ja, precies dat.
De Pokemon die in mijn omgeving 'normaal' voorkomen heb ik nu allemaal wel,van de Pokemon die amper voorkomen heb je er te veel van nodig om te evolven. Zonder een map-dienst is dat niet te doen.

...of een vliegtuig pakken Spanje, want het gaat vooral om de Sandshrews, Geodudes en Charmanders van deze Pokemonwereld. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-08 10:10
Pak dan het vliegtuig naar Kijkduin, genoeg Sandshrews en Geodudes als je even de tijd neemt daar. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spocy
FreqAmsterdam schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 11:17:
[...]

https://pokemonfortress.com/blogs/news/big-news

Was al een tijdje bekend geloof ik? Is het resultaat van datamining.
Hier staat echter niet wat jij eerder meldde.
Het enige wat in de buurt komt is het volgende statement:
- Pokemon do become harder to catch as you level up.

Dit geeft echter nog niet aan waarom ze moeilijker te vangen zijn, omdat ze hogere CPs kunnen hebben bijvoorbeeld?

Daarnaast zegt dit ook niks over de flee rate, alleen de catch rate.

Allemaal wat vage info als je het mij vraagt, zou hier niet te snel conclusies aan verbinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
Daarnaast gaan de levels van de pokemons die je ziet omhoog. Hoger level pkmn = lagere capture rate.

P.S. hoger pkmn != hogere cp. Een lage CP pidgey kan een aardig level hebben en daarom lastiger te vangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:49
FreqAmsterdam schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 11:34:
Daarnaast gaan de levels van de pokemons die je ziet omhoog. Hoger level pkmn = lagere capture rate.

P.S. hoger pkmn != hogere cp. Een lage CP pidgey kan een aardig level hebben en daarom lastiger te vangen.
Daarom laat ik hoge CP pidgeys gewoon lopen/vliegen. Zonde van de ballen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
spocy schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 11:28:
[...]

Hier staat echter niet wat jij eerder meldde.
Het enige wat in de buurt komt is het volgende statement:
- Pokemon do become harder to catch as you level up.

Dit geeft echter nog niet aan waarom ze moeilijker te vangen zijn, omdat ze hogere CPs kunnen hebben bijvoorbeeld?

Daarnaast zegt dit ook niks over de flee rate, alleen de catch rate.

Allemaal wat vage info als je het mij vraagt, zou hier niet te snel conclusies aan verbinden.
Het is toch geen Chinees wat daar staat? :P

Dit is volgens mij al een paar keer eerder voorbij gekomen hier, de "pakkans" van een Pokemon wordt berekend aan de hand van een aantal variabelen.
- type bal
- wel/niet Razzberry
- type Pokemon
- je level
- wanneer je gooit (hoe kleiner dat gekleurde cirkeltje, hoe hoger de pakkans)
- en de gooi zelf (nice/great/excellent/curve)

Dat allemaal op een hoop geeft een _kans_ waarop je de Pokemon vangt, nog steeds geen zekerheid.
Vast allemaal wel ergens terug te lezen bij The Silphroad of op Reddit.

[ Voor 4% gewijzigd door P.K. op 10-08-2016 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
  • Laatst online: 29-07-2024
P.K. schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 11:39:
[...]

Dit is volgens mij al een paar keer eerder voorbij gekomen hier, de "pakkans" van een Pokemon wordt berekend aan de hand van een aantal variabelen.
- type bal
- wel/niet Razzberry
- type Pokemon
- je level

Maar is het daadwerkelijk je level dat het bepaalt? Of het level van de pokémon? Want hoe hoger je eigen level is, hoe hoger het level van de pokémon die je kunt tegenkomen.

Dat was volgens mij het punt van degene waar jij op reageert ;)

ps. het lijkt mij sterk dat het level van de pokémon niet in bovenstaand rijtje hoort

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
[...]

- type bal
- wel/niet Razzberry
- type Pokemon
- je level

Dat allemaal op een hoop geeft een _kans_ waarop je de Pokemon vangt, nog steeds geen zekerheid.
Blijkbaar is mijn post wel Chinees, want deze zaken zijn inderdaad bekend, echter hoe het level meespeelt is onduidelijk (en is het jou level of het level van de Pokemon zelf (welke op zich alweer gerelateerd is aan jou level) ) Daarnaast zegt dit ook niks over de flee rate waar over gediscussieerd werd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-10 21:06
mercapto schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 11:25:
Pak dan het vliegtuig naar Kijkduin, genoeg Sandshrews en Geodudes als je even de tijd neemt daar. :P
Waarom zit er eigenlijk alleen in kijkduin zo'n hotspot. Ik wil er best 20-30km voor rijden maar om er 190km voor te rijden gaat me veel te gek.

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-08 10:10
NoepZor schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 11:45:
[...]

Waarom zit er eigenlijk alleen in kijkduin zo'n hotspot. Ik wil er best 20-30km voor rijden maar om er 190km voor te rijden gaat me veel te gek.
Dat is volgens mij de meest interessante vraag op dit forum, veel belangrijker dan het Chinees hierboven :P

Het kustgebied lijkt verhoudingsgewijs veel gevarieerder dan het binnenland. Ik heb genoeg rare ideeën hierover, maar geen feiten. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave

HeatWave

Denk dat veel toch aan Ingress gekoppeld is, nou heb ik dat nooit gespeeld, maar misschien is Kijkduin toen ook al als hotspot aangeduid ofzo....

Hier in het vondelpark is het altijd ook enorm druk, maar echt heel veel bijzonders spawnt er niet meestal, voornamelijk kwantiteit dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-10 21:06
Ik heb wel wat leuke Pokémon gevangen, maar vooral in mijn wijk/buurt is het Pidgey Rattata Weedle en af en toe een verdwaalde Eevee. Zo random spawnen in mijn woonplaats leuke exemplaren, maar dan moet je wel weten in welke buurt ze zitten. Random rond rijden maakt de kans te klein dat je die zeldzamere ook daadwerkelijk vindt.

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NoepZor schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 11:51:
Ik heb wel wat leuke Pokémon gevangen, maar vooral in mijn wijk/buurt is het Pidgey Rattata Weedle en af en toe een verdwaalde Eevee. Zo random spawnen in mijn woonplaats leuke exemplaren, maar dan moet je wel weten in welke buurt ze zitten. Random rond rijden maakt de kans te klein dat je die zeldzamere ook daadwerkelijk vindt.
Zelfde bij ons thuis..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
HeatWave schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 11:50:
Denk dat veel toch aan Ingress gekoppeld is, nou heb ik dat nooit gespeeld, maar misschien is Kijkduin toen ook al als hotspot aangeduid ofzo....

Hier in het vondelpark is het altijd ook enorm druk, maar echt heel veel bijzonders spawnt er niet meestal, voornamelijk kwantiteit dus.
Nou... Gister in 1 uur toch mooie dingen gevangen in 't vondelpark: snorlax, 4 dratini's, wartortle en nog wat dingen die ik nodig had. :)

Die snorlax was 2001 CP, maar ik heb 'm toch direct getransfered omdat ik een 1000 CP snorlax heb met een veel hoger IV. Nu nog meer snorlax candy (nu in totaal 3 snorlax gevangen...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zegato
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
mercapto schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 11:48:
[...]

Dat is volgens mij de meest interessante vraag op dit forum, veel belangrijker dan het Chinees hierboven :P

Het kustgebied lijkt verhoudingsgewijs veel gevarieerder dan het binnenland. Ik heb genoeg rare ideeën hierover, maar geen feiten. :(
Ik ben wel benieuwd naar je 'rare' ideeën :) Ik kan er namelijk ook geen pijl op trekken:
Parijs, Gardin du Luxembourg: veel Exegcute, af en toe een Squirtle en Nidoran
Katwijk: veel Voltorb en Magnemite, maar óók een Mr. Mime en Scyther gevangen (beide daarna nooit meer gezien)
Leiden: belachelijk veel Psyduck, Poliwag, Slowpoke, Staryu en Magikarp

En dan in Kijkduin ineens: BOOM, alles wat je kan verzinnen 8)7

T.net gallery | V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave

HeatWave

Ach, ik hou een beetje hoop dat tegen de tijd dat ik echt nog een paar Pokemon moet die lastig te vinden zijn het tracking systeem weer echt een beetje werkt.

Het is allemaal niet enorm soepel gegaan, maar er zit toch wel langszaam schot in de zaak qua app ontwikkeling bijv.

Voorlopig moet ik nog genoeg semi-zeldzame, die dus opzich wel te vinden zijn, maar ik moet er veel van, vinden om het leuk te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pff nog volgende en ik heb ze allemaal :)

venusaur
muk
*farfetch'd*
gengar
weezing
*kanghaskan*
tauros (straks naar de VS dus geen probleem :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rasmalluin
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11-09 20:04
[...]

- type bal
- wel/niet Razzberry
- type Pokemon
- je level

Weet je zeker dat het gooien van een nice/great/excellent en curve bal wel meetelt voor de catch-rate van een Pokemon? Op Reddit en Silphroad zijn meerdere posts voorbij gekomen met data waaruit bleek dat dit niet bewezen kon worden... Dit zou betekenen dat het simpel naar voren gooien van een bal dezelfde catch-rate heeft als een curve bal die precies in het midden land van een kleine cirkel (= excellent). De enige reden om een curvebal te gooien en te mikken voor een nice/great/excellent is dan voor de extra XP.

Mocht het toch uitmaken (en iemand hier iets van bewijs kunnen tonen) dan hoor ik dat graag! :)

IGN: Rasmalluin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbc
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-09 09:42

bbc

Ik heb wat pagina's gemist in de discussie precies :)

Om terug te komen op dat passenger verhaal. Het is vooral vervelend in een park met bomen. Je verliest vaker het GPS signaal onder de bomen en dan denkt ie ineens dat je in de wagen zit. Die GPS melding begon me trouwens al te storen in de vorige versie. Dat had ik veel minder in de eerste versie.

Deze morgen op mijn busritje 25 pokestops gepakt. Dat is handig om de voorraad ballen aan te vullen. Ik heb ook 1 pokemon kunnen vangen, maar best niet te vaak proberen omdat de meeste wel wegrennen als de bus begint te rijden, zonde van de ballen. Ik heb ook een aantal pokestops gemist omdat de bus soms sneller gaat rijden en ie weer telkens vraagt of ik passenger ben.

Een aantal andere pokestops gemist omdat 3 eieren hebben zitten hatchen. Een aardig stuk van de busrit telt dus voor het hatchen. Ik ga vaker met het openbaar vervoer werken denk ik :)

Fietsen met de gsm werkt natuurlijk ook of stappen. Sommige hebben al een handsfree kit op de fiets maar dan voel hem natuurlijk niet trillen. Ik vraag me trouwens ook af of je scherm gaat afzien met dat ding. De pokebal zit altijd op dezelfde plek en screenburn lijkt me een risico. Mijn Nexus 6P heeft geen vervangbare batterij en hij krijgt aardig wat meer charges te verwerken nu :/

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• mark-k
FreqAmsterdam schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 11:54:
[...]

Nou... Gister in 1 uur toch mooie dingen gevangen in 't vondelpark: snorlax, 4 dratini's, wartortle en nog wat dingen die ik nodig had. :)

Die snorlax was 2001 CP, maar ik heb 'm toch direct getransfered omdat ik een 1000 CP snorlax heb met een veel hoger IV. Nu nog meer snorlax candy (nu in totaal 3 snorlax gevangen...).
Waarom zou je een 2k CP snorlax transferren voor 1 lousy candy... Zet dat ding in een gym ofzo, wacht tot trading komt, echt zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-09-2020
Weet al iemand hoe die sightings lijst moet werken? Ik dacht dat je ze moet kunnen selecteren en dat je ze dan ineens op je map moet kunnen zien ofzo

Acties:
  • +4 Henk 'm!
[...]

Afbeeldingslocatie: http://passionweiss.com/wp-content/uploads/2012/03/Never-Go-Full-Retard.jpg

:>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
Rasmalluin schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 11:58:
[...]

Weet je zeker dat het gooien van een nice/great/excellent en curve bal wel meetelt voor de catch-rate van een Pokemon? Op Reddit en Silphroad zijn meerdere posts voorbij gekomen met data waaruit bleek dat dit niet bewezen kon worden... Dit zou betekenen dat het simpel naar voren gooien van een bal dezelfde catch-rate heeft als een curve bal die precies in het midden land van een kleine cirkel (= excellent). De enige reden om een curvebal te gooien en te mikken voor een nice/great/excellent is dan voor de extra XP.

Mocht het toch uitmaken (en iemand hier iets van bewijs kunnen tonen) dan hoor ik dat graag! :)
Die curve kan misschien kloppen, maar weet zeker dat ik een lijstje gezien heb met catchrate modifiers wbt nice/great/excellent throws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mark-k schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 12:04:
[...]

Waarom zou je een 2k CP snorlax transferren voor 1 lousy candy... Zet dat ding in een gym ofzo, wacht tot trading komt, echt zonde.
Idd, wat een redenering 8)7 Ik heb 7 snorlax'en en heb ze nog allemaal, aan het wachten op de trading.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2016 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:34
Dat krijg je dus van al die IV gekte hier. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het niet zo gek hoor, snorlaxes vind je toch best wel vaak...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zegato
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 11:57:
Pff nog volgende en ik heb ze allemaal :)

venusaur
muk
*farfetch'd*
gengar
weezing
*kanghaskan*
tauros (straks naar de VS dus geen probleem :))
:o

Op welke plekken ben je allemaal geweest om zo'n grote diversiteit aan Pokémon te vangen?

T.net gallery | V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

Ik heb een paar pagina's terug gekeken, maar ik lees er niets over. Sinds gisteren kan ik niet meer inloggen met mijn Google account, krijg gelijk "login failed". Nu zie ik ook wel de meldingen op http://downdetector.com/status/pokemon-go/map/ ,maar vraag me toch af of er meer tweakers met problemen zijn.

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AFCAjax
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 28-09 04:50
[...]

Haha, dit is echt het domste wat ik ooit gehoord heb 8)7

Je bewaard toch ook al je pidgey/rattata/weedles om te evolven, dan kan die ene dikke er ook nog wel bij

[ Voor 9% gewijzigd door AFCAjax op 10-08-2016 12:16 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15:09
Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 12:13:
De enige die ik heb gezien na een maand spelen zitten in gyms. Hij is zelfs nooit op m'n nearby radar verschenen. :(

Edit - Of was m'n sarcasme-detector net zo kapot als de nearby radar?

[ Voor 10% gewijzigd door ErikT738 op 10-08-2016 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

[...]

Wtf :? Ik snap dat mensen graag pokemon met een hoge IV willen, maar je kan ook doorslaan... :/
Tis dat er niet geruild kan worden anders had ik em graag gehad (pokedex entry is nog leeg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18-09 20:23
Herby schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 12:14:
Ik heb een paar pagina's terug gekeken, maar ik lees er niets over. Sinds gisteren kan ik niet meer inloggen met mijn Google account, krijg gelijk "login failed". Nu zie ik ook wel de meldingen op http://downdetector.com/status/pokemon-go/map/ ,maar vraag me toch af of er meer tweakers met problemen zijn.
Ik had zojuist dat ik er niet meer in kwam. Het load schermpje bleeft hangen en toen kwam er alleen een knopje voor "log-out" te staan. Na een paar keer herstarten, steeds hetzelfde, dus toch maar uitgelogd. Daarna wel weer in kunnen loggen met Google Account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Waar woon jij dan dat je die zo vaak ziet, ik ben m nu 1 keer tegen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-10 15:32
Herby schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 12:14:
Wat ik lees dat niantic bezig is met ipbans en langere softbans. Hardbans nog niemand overgehoord. Maar zou tijd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 06-10 20:39
Niet zo happen jongens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herby

Herby

Stalknecht

Practics schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 12:18:
[...]

Wat ik lees dat niantic bezig is met ipbans en langere softbans. Hardbans nog niemand overgehoord. Maar zou tijd worden.
Tja maar op basis van wat, ben net lvl 22 en geen cheater. Hoe dan ook voor update geen probleem, daarna geraakte ik er niet meer in :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-10 15:32
Herby schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 12:19:
[...]

Tja maar op basis van wat, ben net lvl 22 en geen cheater. Hoe dan ook voor update geen probleem, daarna geraakte ik er niet meer in :?
Naar schijnt meerdere accounts op zelfde ip geeft ip ban. Hoeveel weet ik niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badros86
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 01-03-2024
Practics schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 12:20:
[...]

Naar schijnt meerdere accounts op zelfde ip geeft ip ban. Hoeveel weet ik niet..
huh, en als een heel gezin speelt? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herby

Herby

Stalknecht

[...]

Heb maar 1 account.... wel 2 google accounts op mijn Android device, maar log er maar met 1 in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
[...]

Dat is onzin want hier draaien 10 PTC accounts naast mijn normale en het werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
[...]

Dat zou wel bijzonder stupide zijn.. Je zal maar met 'n paar collega's samen op dezelfde wifi zitten (of inderdaad met een heel gezin en wat vrienden op de wifi thuis) |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mark-k schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 12:22:
[...]

Dat is onzin want hier draaien 10 PTC accounts naast mijn normale en het werkt prima.
nog >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Kijk iemand eens jaloers zijn dat hij geen werkende scanner meer heeft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herby

Herby

Stalknecht

Nouja t zal wel, nog een keer de app verwijderd en geinstalleerd en nu krijg ik weer het "we are humbled" scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pokewho? Pokewhat? Poke....? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCAjax
Heb net gelezen op een site die waarschijnlijk niet genoemd mag worden dat inderdaad IP bans worden uitgedeeld, maar dan kun je geen stops en gyms ZIEN. Ook geen nearby Pokés volgens mij.

Het wordt tijd dat er gewoon keiharde bans worden uitgedeeld, dit zal de servercapaciteit ook ten goede doen neem ik aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Wat??? Vaak??? Ik ben lvl 24 en heb nog niet 1 snorlax gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BP14
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 10:38
roflexx schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 12:28:
[...]

het zelfde hier. in Twente nog niet tegen gekomen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCAjax
roflexx schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 12:28:
[...]

Same. :(
Pagina: 1 ... 9 ... 116 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status