Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:49
Jump schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 21:46:
Een 100% Bellsprout uit een eitje daarjuist. Staat die mooi naast mijn 100% Vapereon.
Wat voor atomizer heb je op de Vapereon? :+

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jump
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-07 00:10
Mx. Alba schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 21:57:
[...]

Wat voor atomizer heb je op de Vapereon? :+
Vaporeon dus :+

internix.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larkinzzz
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20-11-2024
Echt niet normaal hoe achterlijk mensen zijn tegenwoordig, heb afgelopen dagen al tientallen mensen moeten ontwijken omdat ze gewoon oversteken zonder op of om te kijken. Nou, net was echt het toppunt: zo'n wijf van 55+ (kortpittig kapsel) steekt over zonder te kijken, ik moet haar ontwijken, haar man zegt nog: "kijk uit", en vervolgens hoor ik: "ja, pokémon go hé...." alsof het mijn schuld was. 8)7

Het is maar dat ik goed oplet als ik rondjes langs pokéstops doe op de fiets, moest eergister ook al een kind van jaar of 4 ontwijken die keihard de weg overstak. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ijdod
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-09 16:54
Larkinzzz schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 22:03:
Echt niet normaal hoe achterlijk mensen zijn tegenwoordig, heb afgelopen dagen al tientallen mensen moeten ontwijken omdat ze gewoon oversteken zonder op of om te kijken. Nou, net was echt het toppunt: zo'n wijf van 55+ (kortpittig kapsel) steekt over zonder te kijken, ik moet haar ontwijken, haar man zegt nog: "kijk uit", en vervolgens hoor ik: "ja, pokémon go hé...." alsof het mijn schuld was. 8)7

Het is maar dat ik goed oplet als ik rondjes langs pokéstops doe op de fiets, moest eergister ook al een kind van jaar of 4 ontwijken die keihard de weg overstak. :+
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet eens het gevoel heb dat dit voor Pokemon Go echt veel minder was. Met name de fietsers, in elk geval .

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badros86
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 01-03-2024
Jump schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 21:46:
Een 100% Bellsprout uit een eitje daarjuist. Staat die mooi naast mijn 100% Vapereon.
.
Hoe komen jullie aan die exacte %. met een calculator krijg je toch een range en een average?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larkinzzz
ijdod schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 22:06:
[...]

Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet eens het gevoel heb dat dit voor Pokemon Go echt veel minder was. Met name de fietsers, in elk geval .
Qua fietsers zou wel kunnen ja, meeste mensen zijn niet zo behendig op de fiets. Maar qua lopende mensen die oversteken zonder te kijken was het al vrij erg, altijd wel 1 of 2 mensen ontwijken als je bij ons door de stad fietst (en dan heb ik het over een stukje van 100 meter). 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33
badros86 schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 22:25:
[...]

.
Hoe komen jullie aan die exacte %. met een calculator krijg je toch een range en een average?
Lees een keer dat rode blok dat boven het reageervakje staat.

Sorry, zelf niet goed gelezen. Power uppen of evolven en dan op refine duwen, tot er nog maar 1 optie overblijft.

[ Voor 17% gewijzigd door mark-k op 09-08-2016 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jump
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-07 00:10
badros86 schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 22:25:
[...]

.
Niet als er maar 1 resultaat staat :) Daarna ook nog eens getest op verschillende calculators voor de zekerheid.

Vul maar in: Weepinbell 886/82/2200/NoPowerUp

[ Voor 6% gewijzigd door Jump op 09-08-2016 22:40 ]

internix.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badros86
mark-k schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 22:36:
[...]

Lees een keer dat rode blok dat boven het reageervakje staat.

Sorry, zelf niet goed gelezen. Power uppen of evolven en dan op refine duwen, tot er nog maar 1 optie overblijft.
edit: ok...

[ Voor 10% gewijzigd door badros86 op 09-08-2016 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Ging me niet erom dat je het niet mocht bespreken, maar dat daar een linkje naar de IV calculator in staat. Dacht dat je vroeg hoe die percentages berekend werden ipv hoe je tot een enkele optie komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Wat was er nu vanaf level 25? Niet de max Pokemon, die zijn vanaf level 30 toch?

Nieuwe systeem werkt wel, maar de straal is wel erg klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37
Anders transfer je gewoon even een 100% eevee met je domme kop |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Tristan schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 23:09:
Anders transfer je gewoon even een 100% eevee met je domme kop |:(
Daarom heb ik op al mijn 90%+ Pokies een sterretje gezet. Kan ik ze niet per ongeluk in de blender gooien. :D

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 12:23
Robkazoe schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 20:43:
[...]

Ik zit nu op 376 candy, dus dat is na alle hypno's die ik al gemaakt heb. Geen idee hoeveel ik er in totaal al gehad heb. Zal wel ergens boven de 500 of 600 zijn.
Haha wat doe je stoer. Volgens m'n pokedex 359 Drowzee's caught. Reken maar uit. :+

|:( |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gaan jullie nou serieus een discussie over Drowzee voeren? _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 12:23
poor Leno schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 23:17:
Gaan jullie nou serieus een discussie over Drowzee voeren? _O-
Niet zo heel serieus hoor. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-08 07:30
Niantic weer een update door gevoerd? Volgens mij ligt de api weer plat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• badros86
Mx. Alba schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 23:11:
[...]

Daarom heb ik op al mijn 90%+ Pokies een sterretje gezet. Kan ik ze niet per ongeluk in de blender gooien. :D
slim!
neem ik over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Practics schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 23:53:
Niantic weer een update door gevoerd? Volgens mij ligt de api weer plat.
Werkt prima hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
De api werkt perfect als je het spel zelf gebruikt. Voor andere manieren om de api te misbruiken, zie de Topic Warning!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firecow
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-01-2023

Firecow

worldofnature.nl

Vanavond 2.5 uur rond het zee aquarium gehangen in bergen aan zee. Leuke spot leuke variëteit en continue 5-6 lure's aan

Oa lapras (gemist :') , vaporeon, cloyster, hitmonchan

En aantal keer een rhyhorn, Pikachu, geodude's etc en dan nog een lading magnemite's, seel's, voltorb's, cubone, meowth's, vulpix, ponyta's, mankey's

Van de week nog maar eens heen, vooral die horde mensen die verplaatst als er iets mooie spawnt is leuk om te zien 7(8)7

Canon EOS 80D En wat glaswerk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zegato
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Vandaag naar Kijkduin geweest en een uurtje gespeeld. Het was echt insane, zowel qua drukte als qua loot.

- Squirtle
- Arbok
- Nidorina
- Nidorino
- Gloom
- Diglett
- Meowth
- Weepinbell
- Magnemite
- Magneton
- Doduo
- Voltorb
- Electrode
- Marowak
- Rhydon
- Tangela

Én ook nog een hele hoop Pokémon die ik normaal in Leiden veel tegenkom, én level 25 gehaald, én een Hitmonlee uit een 10KM-ei gekregen én ook nog eens een nieuw 10KM-ei erbij. Van 95 naar 106 Pokémon in m'n Pokédex. En dat allemaal binnen een dik uurtje 8)7

* Zegato is méér dan tevreden :)

[ Voor 3% gewijzigd door Zegato op 10-08-2016 00:26 ]

T.net gallery | V&A ads

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TwanJ
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-06-2023
Tjongejonge ik merk het nu wel dat ik in een dorp woon :) mensen in de stad zijn veel verder. Maar ondertussen lvl22 met 91 Pokemons en onderussen wel dik 120km gelopen al volgens het ding sinds 10 Juli

En daar zit amper een fiets of auto tussen 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door TwanJ op 10-08-2016 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-08 10:10
Ken je dat gevoel?
Je zit even niet op te letten en er komt een menu in beeld met OK of CANCEL, je denkt zonder te lezen "Oh, transfer, ja, weg met die troep"
Ik ben nu de trotse eigenaar van een 72% IV Gyarados... -O-

Enige grappige eraan...haha :| ...is dat hij CP 1111 is, die spaar ik!
(nee echt, ik spaar Pokemon met 3 of 4 dezelfde cijfers in CP...raar, ik weet het.)

Daaaag candy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Ik heb een 666 rhyhorn, die doe ik ook niet weg :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badros86
is het trouwens handig om alvast zoveel mogelijk candy te sparen voor een eventuele big update waarbij nieuwe pokemons worden toegevoegd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
badros86 schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 00:49:
is het trouwens handig om alvast zoveel mogelijk candy te sparen voor een eventuele big update waarbij nieuwe pokemons worden toegevoegd?
Alleen voor dingen die in gen2 een evolve krijgen, nieuwe pokemon zullen eigen candy krijgen, en zelfs dan is het nog gissen of het werkelijk nuttig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-08 10:10
mark-k schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 00:49:
Ik heb een 666 rhyhorn, die doe ik ook niet weg :p
Ik had toch liever m'n 400 Magikarp candy terug, maar ach...ach...achterlijke debiel die ik er ben :(

edit: gelukkig wrijft het spel het er nog even in... Kom meteen weer een Magikarp tegen, en krijg er de zilvere Magikarp medaille voor....joepie :/

[ Voor 21% gewijzigd door mercapto op 10-08-2016 00:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 11:10
badros86 schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 00:49:
Candy vind ik nog redelijk makkelijk te krijgen.
Zou eerder al je stardust opsparen. Ik zit nu op 320.000 stardust :9

Ik heb officieel zombie-modus bereikt. Ik zit gewoon op lure-spots, als een zombie te klikken en swipen. Denk niet eens meer na. Ben me ook echt niet bewust wat ik aan het vangen ben. Zo saai het spel nu. :'(

[ Voor 4% gewijzigd door Valinor op 10-08-2016 01:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Larkinzzz schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 22:03:

Ik stond gisteren stil op het gras pal naast een voetpad, geen fietspad in de buurt..en opeens reed er een fietswiel vol in me heup, zo'n pubertje op de fiets met ze neus in telefoonscherm begraven om pokkies te vangen..man man man..
Heb een mooie dikke blauwe plek nu..
Ow, en een hoe gaat het kon er niet vanaf, alleen sorry en dan verder fietsen over het voetpad.. |:(

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nichan
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 27-08 14:27
Only schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 01:24:
[...]

Ik stond gisteren stil op het gras pal naast een voetpad, geen fietspad in de buurt..en opeens reed er een fietswiel vol in me heup, zo'n pubertje op de fiets met ze neus in telefoonscherm begraven om pokkies te vangen..man man man..
Heb een mooie dikke blauwe plek nu..
Ow, en een hoe gaat het kon er niet vanaf, alleen sorry en dan verder fietsen over het voetpad.. |:(
hahah grappig toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online

Anonymoussaurus

Medewerker van Oxygen Updater

Laat ik mij er me dan ook maar bij mengen:

Een aantal vrienden van mij spelen al vanaf het begin, Pokémon Go. Toen ik de functies hoorde, en mijn vragen had gesteld. Was ik vastbesloten om het niet te downloaden. Puur omdat er geen functies in zitten/zaten die ik wel had verwacht. Zoals dat je Pokémons geen level hebben, maar CP. En omdat je geen echte aanvallen kan kiezen bij Gyms en gevechten met Pokémons. Het is dus óf tikken op je beeldscherm continu, óf gewoon Pokéballen gooien.

Ik ben ook een beetje bang dat er bepaalde data wordt opgeslagen, en wordt doorverkocht ofzo (altijd al een soort van 'fobie' voor gehad). Wat dacht je van GPS tracking etc?

Nu ben ik circa 7 dagen geleden, tóch over gehaald door m'n vrienden. En ik ben team blauw (net zoals m'n vrienden) en ben in die 7 dagen, nu level 16 8).

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larkinzzz
Ik kreeg ook mijn medal voor 1000 pokéstops visited vandaag. Ga nu 1 lucky egg doen, heb 75 evolves klaar staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badros86
Anonymoussaurus schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 01:57:

Ik ben ook een beetje bang dat er bepaalde data wordt opgeslagen, en wordt doorverkocht ofzo (altijd al een soort van 'fobie' voor gehad). Wat dacht je van GPS tracking etc?
so what?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badros86
Eindelijk een Omastar, issie maar 30CP en 77% :(:(:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Gister tijdens het hardlopen weer wat gespeeld, heb 2 weken niks gedaan. Ik ben wel beetje klaar met de hype.

Misschien nu weer wat vaker spelen, inmiddels pas level 15.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:00
Ik vind het nog steeds leuk om eieren te laten uitkomen.
Hier zit 60procent van de tijd wel goed spul in

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tristan
Stardust zijn net euro's, het gaat veel te snel op en ik heb er nooit genoeg van :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Aggressor schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 07:54:
Ik vind het nog steeds leuk om eieren te laten uitkomen.
Hier zit 60procent van de tijd wel goed spul in
Tja, het ligt er denk ik puur aan welke bias je toepast. Ik weet dat ik ook wel troep uit mijn eieren heb gekregen maar dan denk ik "meh" en sla ik het als het ware niet op. Maar als ik er wel wat leuks uit krijg dan is het "yeah!" en onthoud ik het.

Er zijn ook mensen die het andersom doen en die hoor je dus steeds klagen over de crappy eieren. Volgens mij hangt het er puur van af hoe je er zelf in staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
Anonymoussaurus schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 01:57:
Dit spel is gebaseerd op tracking... dus daar valt weinig over te denken :D
Nu ben ik circa 7 dagen geleden, tóch over gehaald door m'n vrienden. En ik ben team blauw (net zoals m'n vrienden) en ben in die 7 dagen, nu level 16 8).
Duidelijk hoe vrienden een slechte invloed kunnen hebben. Als het nu rood of geel was geweest...

:D

Overigens gisteren, met de laatste verise, weer een rondje hardgelopen. Tracking lijkt weer terug bij af te zijn, na het even goed te hebben gedaan met de vorige versie :(

[ Voor 11% gewijzigd door ijdod op 10-08-2016 08:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BP14
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12-09 11:36
iemand die mij uit kan leggen hoe het precies zit met IV?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13:32
Zoek ff op google..

automation fanboy

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ijdod
IV's explained by Professor Oak:
http://imgur.com/gallery/6CKbC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13:50
Grappig hoe triest het is... 8)7

Voorbeeld; je loopt straks met je zoontje/dochter naast de stoep op 't gras en 1 of andere fucktard vindt het nodig om in zijn telefoon te duiken, niet te kijken, en over die kleine heen te fietsen... grappig toch!

Anyways, gister level 23 aangetikt. De gyms in mijn dorp zijn voornamelijk blauw (ik ben ook blauw) en bezet door hoge levels. Nog geen zin gehad om er een uur bij te gaan zitten om de prestige genoeg te verhogen. Dat gym gebeuren wordt behoorlijk saai als je alleen maar op je scherm hoeft te rammen......

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schaapiej schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 08:06:
[...]

Voorbeeld; je loopt straks met je zoontje/dochter naast de stoep op 't gras en 1 of andere fucktard vindt het nodig om in zijn telefoon te duiken, niet te kijken, en over die kleine heen te fietsen... grappig toch!

[...]
Denk dat dit, ongeacht Pokemon Go, tegenwoordig steeds meer voor zal komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13:50
Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 08:15:
[...]

Denk dat dit, ongeacht Pokemon Go, tegenwoordig steeds meer voor zal komen.
Eens!

Daarom wat mij betreft goed als ze er een boete op zetten als je met je mobiel zit te kutten op de fiets!
Afgelopen week heb ik er nog bijna 1 in de gril van de auto gehad... kereltje vond zijn app belangrijker dan de slinger die hij ineens naar links maakte :+ en dan maar verbaasd kijken 8)7

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
Het verbaast me al jaren dat 'handsfree bellen' (en gerelateerde gij zult niet jeweetwellen) niet ook op de fiets verboden zijn. Ik zie meer fietsers met (als in: bezig met) dan zonder smartphone, en dat was al voor PoGo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Laatst online: 13:21
ijdod schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 08:25:
Het verbaast me al jaren dat 'handsfree bellen' (en gerelateerde gij zult niet jeweetwellen) niet ook op de fiets verboden zijn. Ik zie meer fietsers met (als in: bezig met) dan zonder smartphone, en dat was al voor PoGo.
Ze zijn aan het onderzoeken of het verboden kan worden. Wat mij betreft z.s.m. verbieden.
http://www.nu.nl/politiek...on-fiets-onderzoeken.html

Steam

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mx. Alba
ijdod schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 08:25:
Als je iets verbiedt dan moet je ook de mankracht hebben om dat te handhaven. Als zelfs op snelwegen de inhaalverboden voor vrachtwagens gewoon totaal niet worden gehandhaafd wegens gebrek aan mankracht (terwijl zoiets ook perfect met flitscamera's te doen is), hoe gaan ze dan "het in de hand houden van de mobiele telefoon" op de fiets handhaven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13:42
Gisteravond heb ik trouwens gemerkt dat de pokemon die bij lures spawnen niet meer in de sightnings/nearby tab verschijnen. Nog een reden waarom hij wat rustiger en correcter aanvoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 14-09 19:23
TwanJ schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 00:36:
Tjongejonge ik merk het nu wel dat ik in een dorp woon :) mensen in de stad zijn veel verder. Maar ondertussen lvl22 met 91 Pokemons en onderussen wel dik 120km gelopen al volgens het ding sinds 10 Juli

En daar zit amper een fiets of auto tussen 8)7
Ik ken je gevoel, woon ook in een klein dorpje +-100 inwoners.
Maar gelukkig is er wel een gym en een pokestop. Ik ben even ver als jou, wat mij heel erg opvalt dat mensen in steden onwijs veel keuze krijgen voorgeschoteld en ik het met de vele pidgeys en rattata's moet doen.
Het enige voordeel is dat er bij ons rond half 6 een hitmonlee of hypno spawnt.

Verder ben ik blij met de update, nu weet je tenminste of je te ver bent gereden omdat de poke verdwijnt. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:37
Ik hoop dat ik Albantar nog voor ben!
Gisteravond mijn 100% Poliwag naar een 100% Poliwhirl evolved. Vanmorgen weer een Poliwag gevonden en had dus 100 snoepjes om mijn Poliwhirl te evolven naar een 100% Poliwrath ^^

Dus bij deze:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/um3MKVnXTvFRnwPn2Y94M0lV/full.png

De skills zijn:
Bubble (water) 25
Hydro Pump (water) 90

Geen idee of de skills goed zijn eigenlijk, iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertieX
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-07-2021
Denk dat bubble en hydro pump de beste aanval en def skills zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door bertieX op 10-08-2016 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srk89
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20-02 21:03
In elk geval een stuk beter dan de Poliwrath die ik vanmorgen 'in 't wild' tegenkwam.
1375 CP, 113 HP en als attacks mud shot (ground) 6 en submission (fighting) 30..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Ossi schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 08:41:
Gisteravond mijn 100% Poliwag naar een 100% Poliwhirl evolved. Vanmorgen weer een Poliwag gevonden en had dus 100 snoepjes om mijn Poliwhirl te evolven naar een 100% Poliwrath ^^

Dus bij deze:
[afbeelding]

De skills zijn:
Bubble (water) 25
Hydro Pump (water) 90

Ja, je bent me duidelijk voor... Ik heb momenteel 63 Poli* candy... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 08:51
schaapiej schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 08:06:
[...]

Aangereden door een fietser op het gras? Die is wel heel erg van het pad af dan.

Ik vindt niet dat we alles maar moeten verbieden. Ik speel zelf ook genoeg op de fiets en er is nog niets fout gegaan (slecht voorbeeld, weet ik). Zolang iedereen op de fietspaden blijft vindt ik het niet zo'n probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-07-2024
ErikT738 schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 08:47:
[...]

Aangereden door een fietser op het gras? Die is wel heel erg van het pad af dan.
Pun intended neem ik aan? :+

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
Mx. Alba schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 08:46:
[...]

Ja, je bent me duidelijk voor... Ik heb momenteel 63 Poli* candy... :/
Ga naar de voormalige dierentuin in Emmen, daar spawnen ze heel veel! :9
Ik heb ze niet meer nodig nu ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
[...]

Ik vindt niet dat we alles maar moeten verbieden. Ik speel zelf ook genoeg op de fiets en er is nog niets fout gegaan (slecht voorbeeld, weet ik). Zolang iedereen op de fietspaden blijft vindt ik het niet zo'n probleem.
De goede zullen altijd onder de kwade moeten leiden. Ik heb regelmatig dat er scholieren bij mijn werk gewoon door rood rijden terwijl ze op hun mobieltje kijken. Ik denk dat ik er wekelijks voor in de ankers moet.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Mijn Dewgong zit nu al drie dagen in een Level 8 gym... Wat er allemaal in zit:

989 Kingler
1185 Pidgeot
1297 Dewgong (ikke)
1558 Flareon
1677 Dragonite
1972 Gyarados
2462 Snorlax

Totaal ruim 11.000 CP :o

Tot nu toe werd deze gym zeer zwaar bevochten, wisselde elke dag wel een paar keer van kleur, maar nu dus al dagen lang stabiel blauw. :D

Ook een mooie mix van beesten trouwens. Vooral de Song of Ice and Fire (Dewgong en Flareon naast elkaar) is wel grappig. Maar je moet dus volgens mij met een flink gevarieerd team aankomen om die gym te verslaan!

[ Voor 23% gewijzigd door Mx. Alba op 10-08-2016 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
bertieX schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 08:44:
Denk dat bubble en hydro pump de beste aanval en def skills zijn.
Huh, echt? :o
Dat zou echt awesome zijn! :D

Weet iemand een goede site waar ik dat op kan zoeken? Ik snap nog maar amper wat IV is, laat staan dat je ook nog op skillset moet letten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
demo31051987 schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 08:49:
[...]

De goede zullen altijd onder de kwade moeten leiden. Ik heb regelmatig dat er scholieren bij mijn werk gewoon door rood rijden terwijl ze op hun mobieltje kijken. Ik denk dat ik er wekelijks voor in de ankers moet.
Ironisch genoeg is de enige manier waarop ze het leren door een keer te laat in de ankers te gaan :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
Ossi schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 08:51:
[...]

Huh, echt? :o
Dat zou echt awesome zijn! :D

Weet iemand een goede site waar ik dat op kan zoeken? Ik snap nog maar amper wat IV is, laat staan dat je ook nog op skillset moet letten.
thesilphroad.com

Ik heb heel toevallig gisteren in het wild een Cloyster van CP1152 weten te vangen. Ook nog eens een IV van >80% en de juite moveset (Frost Breath/Blizzard). In de originele game zijn ze zeer OP, dus deze gaat bij mij mee in het team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
Ossi schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 08:52:
[...]

Ironisch genoeg is de enige manier waarop ze het leren door een keer te laat in de ankers te gaan :')
Helaas is dat met de huidige wetgeving geen optie. Wanneer ik dat doe, ben ik ten aller tijde schuldig. Fietsers zijn namelijk zwakkere verkeersdeelnemers en een auto is dat niet. Dus is de auto altijd schuldig.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
demo31051987 schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 08:53:
[...]

Helaas is dat met de huidige wetgeving geen optie. Wanneer ik dat doe, ben ik ten aller tijde schuldig. Fietsers zijn namelijk zwakkere verkeersdeelnemers en een auto is dat niet. Dus is de auto altijd schuldig.
Nee, de automobilist is altijd minstens 50% aansprakelijk. Dat is heel wat anders dan de auto [sic] is altijd schuldig.

En het is wachten op de jurisprudentie waaruit gaat blijken dat die minimale 50% aansprakelijkheid voor de automobilist verlaagd wordt op het moment dat de fietser gewoon totaal niet op zit te letten omdat hij met een spelletje op zijn telefoon bezig is...

[ Voor 21% gewijzigd door Mx. Alba op 10-08-2016 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badros86
laten jullie trouwens van elke pokemon een staan (ongeacht sterkte) of transferen jullie ook ze ook gewoon gelijk als ze slecht zijn. ik bewaarde ze steeds, maar krijg nu wel ruimte te kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
demo31051987 schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 08:53:
[...]

Wat Albantar zegt, zo zwart wit is dat niet. Als getuigen zeggen dat jij er echt niets aan kan doen.
Maar in principe sta je meestal niet heel sterk als automobilist nee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
badros86 schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 08:57:
laten jullie trouwens van elke pokemon een staan (ongeacht sterkte) of transferen jullie ook ze ook gewoon gelijk als ze slecht zijn. ik bewaarde ze steeds, maar krijg nu wel ruimte te kort.
Ik laat er van elke minimaal 1 staan. Verwijder wel de vele dubbelen met lagere CP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
Door de shredder met die wezens. De Pokedex is mijn verzamelbak, anders heb je inderdaad ruimte tekort. Ik koop liever tassen voor extra items dan dat ik meer Pokemon kan bewaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
Ossi schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 08:57:
[...]

Wat Albantar zegt, zo zwart wit is dat niet. Als getuigen zeggen dat jij er echt niets aan kan doen.
Maar in principe sta je meestal niet heel sterk als automobilist nee...
En als een medewerker bij een verzekeraar kan ik je vertellen dat een verzekeraar niet zomaar gaat uitbetalen in zo'n situatie

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badros86
ik denk dat ik ook maar mn pokedex als verzamelbak ga aanhouden. de slechte zijn toch useless en ze zijn toch al geregistreerd door de pokedex.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
demo31051987 schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 08:58:
[...]

En als een medewerker bij een verzekeraar kan ik je vertellen dat een verzekeraar niet zomaar gaat uitbetalen in zo'n situatie
Klopt, niet zomaar, omdat de automobilist volgens de wet minimaal 50% aansprakelijk is. Uitzonderingen daarop kunnen alleen door een rechter bepaald worden - vandaar dat ik zeg dat het een kwestie van tijd is tot de nodige jurisprudentie er is dat fietsers die compleet ergens anders mee bezig zijn (zoals Pokémon vangen) gewoon de sjaak zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Ik probeer er van elke in ieder geval eentje te behouden, vooral van soorten die je weinig ziet. Zo heb ik bijvoorbeeld een compleet nutteloze CP180 Tangela, maar dat is ook de enige Tangela die ik ooit ben tegengekomen. Shredden zou ook compleet nutteloos zijn dus ik laat die lekker staan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
Mx. Alba schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 08:56:
[...]

Nee, de automobilist is altijd minstens 50% aansprakelijk. Dat is heel wat anders dan de auto [sic] is altijd schuldig.

En het is wachten op de jurisprudentie waaruit gaat blijken dat die minimale 50% aansprakelijkheid voor de automobilist verlaagd wordt op het moment dat de fietser gewoon totaal niet op zit te letten omdat hij met een spelletje op zijn telefoon bezig is...
Probleem is de bewijslast. Ik ben het overigens met je eens dat naleving (mankracht) een issue is. Dat gezegd ben ik er niet voor om bepaalde gedragingen maar te accepteren 'omdat het toch niet na te leven is'. Dat is het namelijk wel. Net zoals er verlichtingscontroles zijn. Maar goed, dat gaat wel erg off-topic hier :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 10:37
Gewoon 1 laten staan tot je een hogere vangt, dan vervangt die m.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-06 19:49
Mx. Alba schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 08:50:
Mijn Dewgong zit nu al drie dagen in een Level 8 gym... Wat er allemaal in zit:

989 Kingler
1185 Pidgeot
1297 Dewgong (ikke)
1558 Flareon
1677 Dragonite
1972 Gyarados
2462 Snorlax

Totaal ruim 11.000 CP :o

Tot nu toe werd deze gym zeer zwaar bevochten, wisselde elke dag wel een paar keer van kleur, maar nu dus al dagen lang stabiel blauw. :D

Ook een mooie mix van beesten trouwens. Vooral de Song of Ice and Fire (Dewgong en Flareon naast elkaar) is wel grappig. Maar je moet dus volgens mij met een flink gevarieerd team aankomen om die gym te verslaan!
Bij mij in de buurt nu al ruim meer dan een dag een gym in het bezit van Team instinct. level 7 met als laagste nu mijn 1600+ Lapras >:)

Deze gym hield het voorheen nooit langer dan 2 uur uit met hetzelfde team. Hij is even level 9 geweest, dus de twee laagste zijn er al uitgeschopt, maar tot een overname is het nog niet gekomen.

Team instinct FTW *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tristan
Ossi schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 08:41:

Dus bij deze:
[afbeelding]

De skills zijn:
Bubble (water) 25
Hydro Pump (water) 90

Check pokemongodb.net

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-09 23:40
Kut passenger meldingen, ik heb nu steeds dit nummer in mijn hoofd :(

[YouTube: https://youtu.be/hLhN__oEHaw]

En nu zitten er meer mensen mee in hun hoofd >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Terranova schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 09:09:

[video]

Yep dat is wel enigszins frustrerend inderdaad, ik haat pop-ups in general. en al helemaal tijdens het gamen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLPN
  • Laatst online: 08-09 17:26
[...]

Ik speel ook veel op de fiets en nou moet ik zeggen dat ik zelf ook niet altijd even goed oplet, maar ik fiets vrij traag en het is dan eerder een boom of lantaarnpaal die ineens op de weg staat waar ik last van heb :P. Verder probeer ik zoveel mogelijk op te letten en alleen op mijn mobiel te kijken wanneer hij trilt (een pokemon spawn). Als dit dan een chille pokemon is, ga ik vaak ff aan de kant van de weg staan. Zodat ik niemand kan aanrijden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evatar
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23-06 18:14
MLPN schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 09:15:
[...]

Ik speel ook veel op de fiets en nou moet ik zeggen dat ik zelf ook niet altijd even goed oplet, maar ik fiets vrij traag en het is dan eerder een boom of lantaarnpaal die ineens op de weg staat waar ik last van heb :P. Verder probeer ik zoveel mogelijk op te letten en alleen op mijn mobiel te kijken wanneer hij trilt (een pokemon spawn). Als dit dan een chille pokemon is, ga ik vaak ff aan de kant van de weg staan. Zodat ik niemand kan aanrijden. ;)
ik doe dit nu ook, na mijn aanrijding met een geparkeerde auto van eergisteren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Nu online
FreqAmsterdam schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 23:11:
[...]

Haha wat doe je stoer. Volgens m'n pokedex 359 Drowzee's caught. Reken maar uit. :+

|:( |:( |:(
King Drowzee! De 1000+ candys ga ik niet halen nee. :P nog wel een Oddish uit een ei gehad (5km). Met een IV van net boven de 80% wel by fare de beste IV maar nog niet erg optimaal. Maar als ik niets anders vind, wordt dit mijn Vileplume.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLPN
  • Laatst online: 08-09 17:26
Evatar schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 09:17:
[...]

ik doe dit nu ook, na mijn aanrijding met een geparkeerde auto van eergisteren :+
Dat is niet handig 8)7 . Was de auto zo brutaal om ineens op een parkeervak stil te staan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
MLPN schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 09:22:
[...]

Dat is niet handig 8)7 . Was de auto zo brutaal om ineens op een parkeervak stil te staan? :P
Waarschijnlijk ineens al de hele nacht :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Laatst online: 14-09 10:37
Pff je weet toch dat Pokemon Go veel gespeeld wordt. Hou daar dan ook een beetje rekening mee en creëer wat ruimte. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
Terranova schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 09:09:

[video]

ik had precies hetzelfde _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Ik was gisteren te voet een rondje PokéStops aan het doen en toen sprong er opeens een betonnen pilaar vlak voor me de stoep op. Echt, die pilaren van tegenwoordig kijken totaal niet meer uit voor ze oversteken... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 08:51
MLPN schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 09:15:
[...]
Precies hoe ik het speel. Gewoon fietsen met de mobiel in de hand en soms even tikken om te zorgen dat ie niet uitvalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13:59

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

Ik lees ergens dat het evolven van een Eevee in een Vaporeon middels de nickname truc maar één keer werkt. Kan iemand dat bevestigen of ontkrachten?

Bron:
http://www.pokemongofans.nl/eevee-evolueren/

[ Voor 15% gewijzigd door Flimovic op 10-08-2016 09:39 ]

Steam/Discord: Flimovic

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Laatst online: 00:12

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Flimovic schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 09:38:
Ik lees ergens dat het evolven van een Eevee in een Vaporeon middels de nickname truc maar één keer werkt. Kan iemand dat bevestigen of ontkrachten?
Wordt bevestigd in de startpost.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic
  • Laatst online: 13:59

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

FREAKJAM schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 09:39:
[...]

Wordt bevestigd in de startpost.
Dank je, dan ga ik em maar op goed geluk evolven en hopen dat er een Vaporeon uitkomt.

Steam/Discord: Flimovic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:46
ErikT738 schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 09:37:
[...]

Precies hoe ik het speel. Gewoon fietsen met de mobiel in de hand en soms even tikken om te zorgen dat ie niet uitvalt.
"There's an app for that :+ " Ik gebruik tasker om m'n screen timeout om 1000 te zetten ofzo als ik bepaalde apps (waaronder PoGo) in de voorgrond heb. Er zijn ladingen apps die dat kunnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14:35

PB-powell

Mr. Laziness

anboni schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 10:00:
[...]

"There's an app for that :+ " Ik gebruik tasker om m'n screen timeout om 1000 te zetten ofzo als ik bepaalde apps (waaronder PoGo) in de voorgrond heb. Er zijn ladingen apps die dat kunnen ;)
Of een iPhone nemen :+ scherm blijft tijdens PoGo altijd aan

In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-09 22:22
Weet iemand wat die achtergrond bijde Pokémon in nearby in de nieuwe update betekent? Meer een indicatie waar je ze kunt vinden ofzo? Zie nu alleen nog maar gras.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 19:28
PB-powell schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 10:02:
[...]

Of een iPhone nemen :+ scherm blijft tijdens PoGo altijd aan
Correct me if I'm wrong, maar met de batt. saver aangevinkt (sinds de laatste update is 'ie er weer _/-\o_ ) kan je op Android en iOS toch PoGo gebruiken. Gewoon ff je toestel ondersteboven in je zak doen O-)

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Sjurm schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 10:03:
Weet iemand wat die achtergrond bijde Pokémon in nearby in de nieuwe update betekent? Meer een indicatie waar je ze kunt vinden ofzo? Zie nu alleen nog maar gras.
Dat is niet de Nearby, maar de Sightings. In die achtergrond zit verder geen informatie verstopt, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Sjurm schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 10:03:
Er worden momenteel verschillende nearby systemen geprobeerd door Niantic. In Nederland hebben wij inderdaad alleen gras, waar we niet bijster veel mee kunnen.

Op andere plekken zoals bijvoorbeeld San Francisco doen ze een test met de afbeelding van de Pokestop waar de Pokemon in de buurt is, zit de Pokemon niet in de buurt van een Pokestop dan wordt het als gras weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14:35

PB-powell

Mr. Laziness

Zephyer schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 10:03:
[...]

Correct me if I'm wrong, maar met de batt. saver aangevinkt (sinds de laatste update is 'ie er weer _/-\o_ ) kan je op Android en iOS toch PoGo gebruiken. Gewoon ff je toestel ondersteboven in je zak doen O-)
Dat klopt, maar android telefoons (iig die van m'n vriendin) gaan uit (locked) als er na 1 minuut niet op het scherm is getikt, wat normaal bij iphones ook gebeurd. Alleen bij mij blijft mijn telefoon altijd aan met PoGo, en die van mijn vriendin niet.

In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
PB-powell schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 10:05:
[...]

Dat klopt, maar android telefoons (iig die van m'n vriendin) gaan uit (locked) als er na 1 minuut niet op het scherm is getikt, wat normaal bij iphones ook gebeurd. Alleen bij mij blijft mijn telefoon altijd aan met PoGo, en die van mijn vriendin niet.
Op mijn Android tablet kan ik dat gewoon in de instellingen aanpassen. Die gaat nooit uit tenzij ik dat zeg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyumia
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-09 19:21
spocy schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 10:04:
[...]

Er worden momenteel verschillende nearby systemen geprobeerd door Niantic. In Nederland hebben wij inderdaad alleen gras, waar we niet bijster veel mee kunnen.

Op andere plekken zoals bijvoorbeeld San Francisco doen ze een test met de afbeelding van de Pokestop waar de Pokemon in de buurt is, zit de Pokemon niet in de buurt van een Pokestop dan wordt het als gras weergegeven.
Ik moet zeggen dat ik nog niet zo warm draai van dat nieuwe nearbysysteem. Ook met die Pokestops lijkt mij niet leuk, dan weet je gewoon waar die zit. Het eerste systeem (met die stapjes) was veel leuker omdat je ze dan echt op kon sporen. Nu is het gewoon wachten totdat het uit je scherm verdwijnt om te weten dat je de verkeerde kant op gaat. Hopen dat zij dat daar ook inzien :)
Pagina: 1 ... 8 ... 116 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status