Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Mx. Alba schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 15:42:
[...]

Ik heb je vraag wel beantwoord...

Het werkt één keer per geforceerde Eeveelution. Dus als je eerst Rainer > Vaporeon doet en daarna een aantal random Eeveelutions, dan zou je nog steeds van Sparky en Pyro gebruik moeten kunnen maken. Bijna niemand weet dat echter zeker, maar alle aanwijzingen wijzen wel in die richting.
Zou... moeten... kunnen... ja. Dat is mijn veronderstelling ook. Ik zoek dus empirische bevestiging daarvan bij anderen. :)

(altijd zo irritant als je reageert zonder te quoten omdat je er direct onder post en dan begint net een volgende pagina en moet je het alsnog weer toevoegen. :X )

[ Voor 71% gewijzigd door CaptJackSparrow op 09-08-2016 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glasya
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-08 14:53
Je moet naderhand je eveolve wel weer renamen, dan heb je kans dat je het gewoon nog een keer kan doen, tenminste werkte wel voor mij met 2x jolteon (of is gewoon puur toeval geweest).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FNale
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-09 09:34
ik heb 3 x een rainer kunnen doen..

Kwam een steeds sterkere Eevee tegen (spawnen bij mij thuis vaak) wat een geluk

[ Voor 54% gewijzigd door FNale op 09-08-2016 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BP14
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12-09 11:36
2 keer over 5km ei uitgekomen..
een Nidoran en een krabby.

iemand die al wel een keer wat leuks uit een 5 km ei heeft gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 19:57
CaptJackSparrow schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 15:45:
Zou... moeten... kunnen... ja. Dat is mijn veronderstelling ook. Ik zoek dus empirische bevestiging daarvan bij anderen. :)
Dat is nou juist het moeilijke. Zelfs als het NIET werkt, kunnen er een heleboel mensen zijn bij wie het heel toevallig wel LIJKT te werken.

Maar ondertussen is er wel genoeg empirische data verzameld op Reddit om met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid te kunnen zeggen dat je, hoe je het ook doet en in welke volgorde dan ook, elke van de drie Eeveelutions één keer kunt forceren.

[ Voor 4% gewijzigd door Mx. Alba op 09-08-2016 15:51 ]

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 22:02
BP14 schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 15:50:

Ligt eraan wat je leuk vindt natuurlijk. Ik was best blij met de drie Growlithes die ik had. De laatste tijd heb ik wel veel zooi zoals Paras en Goldeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06-2021

Heb persoonlijk al een voorkeur voor 2km of 10km eggs. 2km voor de candy en 10km voor de rare pokemon. Naast Growlithe niet zoveel leuks in 5km eggs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:18

Doduo (2x), Ponyta, Cubone, Exeggcute (2x), Ekans, Sandscrew.

Allemaal uit 5km eieren. Maar das over een paar weken uitgespreid. Maar niet slecht wat mij betreft. Ik had ze allemaal nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larkinzzz
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20-11-2024
ChrisdeW schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 15:48:

Kan ook toeval zijn hé, de 1e keer 100% kans, daarna 33% x 33% = 10,9% kans. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-09 19:41
Vanavond dan maar es naar het Stadswandelpark in Eindhoven gaan, hoor er verhalen over maar nog niet geweest, dus we zien wel wat er tevoorschijn komt daar. Ben benieuwd, hopen op wat Pokémon die ik nog niet heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlooi
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-08 14:29

o.a. Magnemite en Doduo. Vast nog wel iets anders maar dat weet ik niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20:26

PB-powell

Mr. Laziness

Best een hoop, aantal doduo wat een dodrio heeft opgeleverd.
Een aantal meowth wat een persian heeft opgeleverd.
Een ponyta van 853, ik dacht yes dat wordt een leuke rapidash: gaat de cp maar maal 1,5 slechts :+
Verder ben ik vooral bezig met 2km eieren om de starters te kunnen evolueren.

In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Robkazoe schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 15:54:
[...]

Doduo (2x), Ponyta, Cubone, Exeggcute (2x), Ekans, Sandscrew.

Allemaal uit 5km eieren. Maar das over een paar weken uitgespreid. Maar niet slecht wat mij betreft. Ik had ze allemaal nog niet.
Klopt... Maar dat zijn allemaal van die "verzamelpokies" waar je verder weinig aan hebt.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-06 19:49
Mx. Alba schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 16:05:
[...]

Klopt... Maar dat zijn allemaal van die "verzamelpokies" waar je verder weinig aan hebt.
Inderdaad de 5km eieren zijn voornamelijk pokemon, leuk om te hebben maar je doet er niks mee. Op growlithe en execute na, die kun je nog wel gebruiken.

edit: en Grimer en bellsprout ook wel opzich.

[ Voor 6% gewijzigd door spocy op 09-08-2016 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-09 15:10
Ja hoor... Moeten we nu op de knieën door het gras kruipen om de precieze grassprietjes te vinden zoals ze nu staan in de nearby list?
What is this? A Game for ants? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Ossi schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 16:07:
Ja hoor... Moeten we nu op de knieën door het gras kruipen om de precieze grassprietjes te vinden zoals ze nu staan in de nearby list?
Je moet eerst het aantal grassprietjes tellen wat je in jouw "line-of-sight" hebt in het echte leven. Als je dat gedaan hebt, moet je dat delen door 3.2808399 (das de conversie van meters/foot). En dat is de afstand tot de betreffende Pokemon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:09
spocy schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 16:07:
[...]

Inderdaad de 5km eieren zijn voornamelijk pokemon, leuk om te hebben maar je doet er niks mee. Op growlithe en execute na, die kun je nog wel gebruiken.

edit: en Grimer en bellsprout ook wel opzich.
Gelukkig bestaat mjn favo team niet alleen uit 6 dragonites, dus doe mij die 5km eieren maar >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 00:12

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Ossi schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 16:07:
Lees even het artikel op de frontpage, voordat je conclusies gaat trekken :)

Je hebt namelijk "Nearby" en "Sightings". Het eerste is alleen beschikbaar op dit moment voor een klein groepje mensen, die de functie testen.

nieuws: Niantic test nieuw systeem voor het vinden van nabije Pokémon in update

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
FREAKJAM schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 16:13:
[...]

Lees even het artikel op de frontpage, voordat je conclusies gaat trekken :)

Je hebt namelijk "Nearby" en "Sightings". Het eerste is alleen beschikbaar op dit moment voor een klein groepje mensen, die de functie testen.

nieuws: Niantic test nieuw systeem voor het vinden van nabije Pokémon in update
Don't feed them, don't feed the trolls! Altans ik dacht hier een walm sarcasme in waar te nemen, kan ook mijn positieve insteek zijn natuurlijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
spocy schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 16:15:
[...]

Don't feed them, don't feed the trolls! Altans ik dacht hier een walm sarcasme in waar te nemen, kan ook mijn positieve insteek zijn natuurlijk :+
Zoolander, mensen! Ken je klassiekers ^^

Afbeeldingslocatie: http://gifrific.com/wp-content/uploads/2013/10/What-is-this-A-Center-For-Ants-Zoolander.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 00:12

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Er staan geen grassprietjes in de nearby list, maar juist de sightings list, dus ik ging er vanuit dat hij het niet had gelezen (aanname). :+

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Ossi schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 16:18:
[...]

Zoolander, mensen! Ken je klassiekers ^^

[afbeelding]
Hehe had ik het in ieder geval wel goed dat het geen serieuze reactie was haha :+

It's something! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninasky11
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-07 14:35

De enige die ik persoonlijk leuk vind is Lickitung. De rest allemaal zware crap, Drowzee, Drowzee en af en toe Krabby en dan weer die klote Drowzee en Voltorb. Dus alleen maar pech vind ik persoonlijk ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
ninasky11 schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 16:27:
[...]

De enige die ik persoonlijk leuk vind is Lickitung. De rest allemaal zware crap, Drowzee, Drowzee en af en toe Krabby en dan weer die klote Drowzee en Voltorb. Dus alleen maar pech vind ik persoonlijk ;(
Klinkt alsof de lol er bij jou wel af is. Tijd voor een ander spelletje? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zegato
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
RoD schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 15:09:
Pff, in meer dan de helft van de gevallen wordt een curveball bij niet meer goed geregistreerd. Het lijkt wel of de ene bug de andere opvolgt.
Inderdaad, hier exact hetzelfde. Ik gooi altijd curveballs en tot op heden is er sinds de update pas een enkele als zodanig geregistreerd.
DropjesLover schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 09:04:
[...]

Gewoon alles wegdonderen onder de cp1000 of zelfs onder de cp1500 (aangezien meeste gyms cp1500-3000 hebben)? Staan er genoeg van in je lijst. Sowieso zou ik alleen eind-evoluties houden, tenzij lagere evoluties een hoge IV score hebben.

En met anderen, ik kan alleen maar dromen van dergelijke variatie :/

Hoooooi Jeroen :W

[...]
Die IV-scores boeien me eigenlijk niet zo gek veel 😁 Ik ben pas level 24 (nog 24k XP voor lvl 25) en vanaf level 30 wordt het spel eigenlijk pas interessant als de CP-cap er vanaf is.

Vooralsnog benader ik het maar als volgt tot level 30:
  • Zo veel mogelijk XP verzamelen door te powerlevellen met veel candy
  • Zo veel mogelijk m'n Pokédex compleet maken
  • Géén stardust uitgeven (hoe verleidelijk ook)
  • Alle unieke Pokémon niet terugsturen naar de professor
  • Altijd genoeg Pokémon bewaren om evoluties te kunnen doen (+1 voor het bewaren). Voorbeeld: Bij 24 Pidgey candy heb ik 3 Pidgeys in m'n lijst staan; één (de slapste) om te bewaren en twee om te evolueren
  • Alle Pokémon met 1000+ CP bewaren
Van dat laatste ga ik nu misschien afwijken door alleen Pokémon met 1000 CP + én de beste moves óf 90%+ IV te bewaren. Pokémon met een lage CP en 100% IV boeien met eigenlijk niet zo veel (zie m'n derde punt). Als ik level 30 eenmaal bereikt heb, zal ik vast en zeker wel weer een aantal Pokémon hebben gevangen met dezelfde IV en een goede/betere CP en brand ik dus niet m'n stardust er compleet doorheen. Wat zijn jullie gedachten hierover?

T.net gallery | V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je een gym ook trainen als je zelf de enige bent die in de gym zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FNale
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-09 09:34
Level 30 woot.. hoe ver ben je nu ? snap niet dat mensen zo snel kunnen XP verzamelen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mitchell-CWD
  • Laatst online: 22:20
Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 16:30:
Ja

Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robkazoe
Volgens mij wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:09
Zegato schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 16:29:

Van dat laatste ga ik nu misschien afwijken door alleen Pokémon met 1000 CP + én de beste moves óf 90%+ IV te bewaren. Pokémon met een lage CP en 100% IV boeien met eigenlijk niet zo veel (zie m'n derde punt). Als ik level 30 eenmaal bereikt heb, zal ik vast en zeker wel weer een aantal Pokémon hebben gevangen met dezelfde IV en een goede/betere CP en brand ik dus niet m'n stardust er compleet doorheen. Wat zijn jullie gedachten hierover?
Veelal doe ik hetzelfde. Ik geef echter wel al wat stardust uit aan de pokemon die nu al een goede CP, moveset en hoog IV hebben. Het kost niet veel om ze telkens 1 lvl omhoog te gooien na iedere level up van mijzelf. Dat heb je zo terug verdient en in de tussentijd heb je wel een pokemon die je continue in gyms kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninasky11
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-07 14:35
Ossi schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 16:29:
[...]

Klinkt alsof de lol er bij jou wel af is. Tijd voor een ander spelletje? ;)
Nah dat ook weer niet alleen jammer als je dagelijks 20x Drowzee gevangen hebt er elke dag bekant uit 5km weer een Drowzee uitkomt. Je gaat mij toch niet vertellen dat je daar wel vrolijk van gaat worden, wel dan? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-09 16:54
Gebrek aan curveball bonus viel me ook op idd

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:40
ninasky11 schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 16:33:
[...]

Nah dat ook weer niet alleen jammer als je dagelijks 20x Drowzee gevangen hebt er elke dag bekant uit 5km weer een Drowzee uitkomt. Je gaat mij toch niet vertellen dat je daar wel vrolijk van gaat worden, wel dan? ;)
Ik kom ook overal alleen maar Drowzee's tegen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 12:23
Zegato schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 16:29:
[...]

Inderdaad, hier exact hetzelfde. Ik gooi altijd curveballs en tot op heden is er sinds de update pas een enkele als zodanig geregistreerd.

[...]

Die IV-scores boeien me eigenlijk niet zo gek veel 😁 Ik ben pas level 24 (nog 24k XP voor lvl 25) en vanaf level 30 wordt het spel eigenlijk pas interessant als de CP-cap er vanaf is.

Vooralsnog benader ik het maar als volgt tot level 30:
  • Zo veel mogelijk XP verzamelen door te powerlevellen met veel candy
  • Zo veel mogelijk m'n Pokédex compleet maken
  • Géén stardust uitgeven (hoe verleidelijk ook)
  • Alle unieke Pokémon niet terugsturen naar de professor
  • Altijd genoeg Pokémon bewaren om evoluties te kunnen doen (+1 voor het bewaren). Voorbeeld: Bij 24 Pidgey candy heb ik 3 Pidgeys in m'n lijst staan; één (de slapste) om te bewaren en twee om te evolueren
  • Alle Pokémon met 1000+ CP bewaren
Zo benader ik het ook min of meer behalve dan dat ik zoveel 1000+ CP pokemon heb dan ik de meeste gewoon omzet in candy (heb al zoveel evolutie runs gedaan met elke keer tientallen 1000+ CP pokemon dat het niet meer te handhaven is). Ik ben nu halverwege van 29 naar 30. Ik heb overigens wel stardust uitgegeven (oa. aan mn 97 % exeggutor, 97% vaporeon etc. etc.). Pidgeys en Ratata's gooi ik allemaal direct weg, en als ik zie dat ik genoeg candies heb voor bijv. 20 pidgey evoluties dan behoud ik al mn pidgeys tot ik er plusminus 20 heb, kan ik er ook wat extra doen.

Edit: overigens ben ik nu steeds meer bezig met gyms aanvallen/verdedigen i.p.v. grinden. Dat gaat toch zo langzaam... :( Af en toe even een paar uurtjes zitten bij t blauwe theehuis in 't vondelpark om even te powerlevellen. :p

Edit2: en v.w.b. die IV ben ik het met je eens. Tijdens het omhoog levellen kom je nog zoveel (betere) pokemon tegen...

[ Voor 7% gewijzigd door FreqAmsterdam op 09-08-2016 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:13

DropjesLover

Dit dus ->

Ja. Maar je kan er maar 1 pokemon van jezelf in plaatsen
ChrisdeW schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 16:31:
Level 30 woot.. hoe ver ben je nu ? snap niet dat mensen zo snel kunnen XP verzamelen..
Ik speel een beetje casual en ga ~3x per week met wat vrienden "wandelen", ik zit nu halverwege level 22. Levelen gaat gewon steeds langzamer, dat het me ook steeds minder uit maakt allemaal :/
Geef mn dust wel nu al uit aan mn sterkste pokemon (IV + CP + aanvallen), zodat ik iig 1x per dag een gym over kan nemen (eggcubators kopen).

BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirx_NL
  • Laatst online: 22:49
MrBlueEyes schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 15:36:
[...]

Je hebt wel de laatste versie van de app?
Ja
mimang schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 15:37:
[...]

Mij ook wel eens opgevallen. Ik woon in een hoekhuis, met een steegje ernaast. Soms staan de steegjes in de buurt wel op de map en soms niet.

Waarschijnlijk gebruiken ze verschillende map services, kan dat?
Denk het niet, want voor map gebruik moet je meestal betalen.

Meestal dat het verschil maakt of je de app op wifi of mobiel internet start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 10:37
Misschien iets van Google Maps en OpenStreetMap, die laatste is gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Nickname maar even aangepast, had mijn volledige naam, is toch niet zo handig als ik een keer een Lure in de pokestop bij mijn werk aan zou willen zetten :P.

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 10:37
Of juist wel.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-11-2024

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-08 07:30
Was er nog een lijst met hotspots in Nederland? Paar dagen terug waren mensen hier mee bezig. Of nag dit inmiddels al niet meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:57
Ken de website niet, maar komt wel alleen met sensatie nieuws zo te zien.

Maar alsnog blijft het natuurlijk een erg triestgeval. Maarja zulke dingen gebeuren, er zitten altijd wel een paar rotte appels bij. Zeker omdat half Nederland Pokémon speelt.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Laatst online: 25-11-2024

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

MrBlueEyes schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 17:13:
[...]

Ken de website niet, maar komt wel alleen met sensatie nieuws zo te zien.

Maar alsnog blijft het natuurlijk een erg triestgeval. Maarja zulke dingen gebeuren, er zitten altijd wel een paar rotte appels bij. Zeker omdat half Nederland Pokémon speelt.
http://nos.nl/artikel/212...ng-bij-pokemon-ruzie.html

Beter :P?

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hjvg
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-09 09:45
Practics schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 17:13:
Was er nog een lijst met hotspots in Nederland? Paar dagen terug waren mensen hier mee bezig. Of nag dit inmiddels al niet meer?
deze bedoel je.

https://docs.google.com/s...JMpmcLBt_LA8hOXz4pfE/edit

volgens mij niet door heel veel mensen ingevuld in ieder geval niet in mijn regio

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:54
Las het gisteren idd ook al op Google Now.

In en in triest. Niet deze gym aanvallen he!

Ik zou dan aangeven het niet te doen en thuis middels Fake GPS alsnog dat ding volledig de grond in stampen.
De agressie tegenwoordig is echt gewoon niet normaal. Is het niet dit, dan wel in het verkeer. Je kan niet eens een spelletje normaal spelen zoals het bedoelt is, of er is alweer een malloot die dreigt en ook na volgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-07-2024
Die nieuwe Sightings is best leuk, maar helaas nog steeds niet heel bruikbaar.
Net stond een Nidorina op #1 bij mij, telefoon begon te trillen dus ik blij. Maar toen bleek ik op de ratata (#2 op de lijst) te zijn gestuit :(

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13-09 11:55
Azaruc schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 17:28:
Net stond een Nidorina op #1 bij mij, telefoon begon te trillen dus ik blij. Maar toen bleek ik op de ratata (#2 op de lijst) te zijn gestuit :(
Lijkt idd nog niet super accuraat danwel op tijd te updaten.

Ik kwam met de lunch een Pidgey tegen die niet eens in de sighting lijst stond (op dat moment alleen een rattata in de lijst). Of deze moet net gespawned zijn, dat kan natuurlijk ook :P

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:57

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
Grumpmeister schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 17:30:
[...]

Lijkt idd nog niet super accuraat danwel op tijd te updaten.

Ik kwam met de lunch een Pidgey tegen die niet eens in de sighting lijst stond (op dat moment alleen een rattata in de lijst). Of deze moet net gespawned zijn, dat kan natuurlijk ook :P
App afsluiten en opnieuw opstarten reset ook de Sightings list weer. Opeens 3 andere pokémon erin. Helaas :(

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OK, nu ben ik er een beetje klaar mee.

Is iemand er al achter hoe je hoge CP beestjes kunt vangen?

Als ik met een groepje ergens zit, pakt iedereen hoog behalve ik.
Met 1 meisje als ik daarmee loop, pakt zij ALTIJD 10x hoger, en vooral als het hoge IV zijn :(

Ik bedoel niet dat het 1 of 2 of 3x gebeurt. ZIj heeft ALTIJD dat.. ZIjn ongeveer zelfde level.
Nu ongeveer 50x gebeurd. Nooit heeft zij laag bij de dikke Pokies.

Toch raar? (en frustrerend!) Zijn er lucky accounts???

Zij heeft een lapras en Snorlax, beiden 90+% uit 10km ei.. ik Scyther 70 en magmar 80. Terwijl we ze uit dezelfde stops hadden..

Gister bijvoorbeeld de Dratini van 98%.. De mijne was 129 ofzo, die van haar 700+ :(
Maar ik heb tonnen candy, zij totaal niet.

Zou t daar aan kunnen liggen? Hoe meer candy je hebt van de sterke, hoe lagere CP je pakt als t een hoge IV heeft?

Wtf is dit toch? :(

/rant rant rant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33
ChrisdeW schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 15:48:

Dat je 3 vaporeon kreeg betekent niet dat het ook 3x werkte, kans was gewoon 1 op 10 daarvoor.

Het is wel ongeveer bewezen dat het voor alle 3 1x kan tegenwoordig, iedereen die beweert dat het vaker gelukt is heeft gewoon geluk gehad dat de random evolutie die heeft gegeven die ze wilden.
(ik heb altijd pech en inmiddels 10 flareons...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
poor Leno schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 17:38:

Met 1 meisje als ik daarmee loop, pakt zij ALTIJD 10x hoger, en vooral als het hoge IV zijn :(

Ik bedoel niet dat het 1 of 2 of 3x gebeurt. ZIj heeft ALTIJD dat.. ZIjn ongeveer zelfde level.

Zij heeft een lapras en Snorlax, beiden 90+% uit 10km ei.. ik Scyther 70 en magmar 80. Terwijl we ze uit dezelfde stops hadden..

Gister bijvoorbeeld de Dratini van 98%.. De mijne was 129 ofzo, die van haar 700+ :(

Zou t daar aan kunnen liggen? Hoe meer candy je hebt van de sterke, hoe lagere CP je pakt als t een hoge IV heeft?

/rant rant rant
Ik weet niet precies hoe het werkt, maar bij het spawnen van Pokémon is iig je level medebepalend voor het CP-level. Toen ik op hetzelfde level kwam als een vriend van mij, kregen we bij spawns steeds dezelfde CP-levels, terwijl dat daarvoor (toen we nog verschillende trainerlevels hadden) niet het geval was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
RoD schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 17:51:
[...]

Ik weet niet precies hoe het werkt, maar bij het spawnen van Pokémon is iig je level medebepalend voor het CP-level. Toen ik op hetzelfde level kwam als een vriend van mij, kregen we bij spawns steeds dezelfde CP-levels, terwijl dat daarvoor (toen we nog verschillende trainerlevels hadden) niet het geval was.
Ik denk dat dit toeval is. De max CP is zeker wel afhankelijk van je level (immers, het level van de pokémon die je tegenkomt is daarvan afhankelijk).

Ik vang echter ook nog steeds 10 CP pokémon (level 22 nu).

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bschnitz
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:30
poor Leno schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 17:38:

/rant rant rant
Meisjes krijgen betere pokemon, dit is duidelijk te horen uit je verhaal!

WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 op water || WTW: Itho Daalderop HRU 350 ECO || Auto: Hyundai Ioniq 6 53kWh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Azaruc schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 17:53:
[...]

Ik denk dat dit toeval is. De max CP is zeker wel afhankelijk van je level (immers, het level van de pokémon die je tegenkomt is daarvan afhankelijk).

Ik vang echter ook nog steeds 10 CP pokémon (level 22 nu).
Er is een toevalsfactor, zeker.. maar ook je level is afhankelijk. Ik krijg namelijk altijd dezelfde CP-levels als die vriend van me, die hetzelfde trainerlevel heeft. Dus dit speelt zeker wel een rol. Het is dus iets als trainerlevel + random factor dat het CP-level van een Pokémon bepaalt die bij je spawned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Tja ik ving laatst een eindevolutie van een pokemon en die was cp30 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja nee dat snap ik, maar zij is lvl 22 ik 23..

En dit is toch geen toeval meer?? Als ik nou een paar keer hoger zou krijgen, of als ik bij t groepje zit, dan zou ik denken ja.

Maar dat is dus nooit. (ok ik overdrijf, ik heb t welgeteld 1x net zo hoog gekregen). Maar kom op zeg.

Dit is echt frusti :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zegato
  • Niet online
Met RoD. Daar komt het op neer: hoe hoger je XP, hoe groter de kans dat je Pokémon tegenkomt met een hogere CP. Als level 30 trainer is de kans kleiner dat je CP10-Pokémon tegenkomt, maar het is absoluut niet uitgesloten. Het kan dus prima zo zijn dat die vriendin van je level 20 is en jij level 13 en je tóch nog een Pokémon kan vangen die hoger is dan de hare.

Kanttekening hierbij is dat je kans op het vangen van Pokémon met een hogere CP niet meer stijgt vanaf level 30. Voor het uitbroeden van eieren geldt een limiet vanaf level 20 :)

T.net gallery | V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
poor Leno schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 18:07:

En dit is toch geen toeval meer?? Als ik nou een paar keer hoger zou krijgen, of als ik bij t groepje zit, dan zou ik denken ja.

Maar dat is dus nooit. (ok ik overdrijf, ik heb t welgeteld 1x net zo hoog gekregen). Maar kom op zeg.

Het spijt me dat ik het zeg, maar ik vind je rant komisch alsook schattig. Je weet zelf ook wel dat er niets achter zit, maar ik kan me verdomd goed voorstellen hoe vreselijk frustrerend dat is. Ik hoop dat je snel hoge CP pokemons vangt. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zegato
  • Niet online

Troost je met de gedachte dat het toch geen ene F uitmaakt: tot en met level 30 kijk je na een paar niveaus hoger te zijn gegaan met een meewarige glimlach terug op die 'hoge CP' Pokémon waar je toentertijd zo trots op was. :*

T.net gallery | V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
RoD schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 17:58:
[...]

Er is een toevalsfactor, zeker.. maar ook je level is afhankelijk. Ik krijg namelijk altijd dezelfde CP-levels als die vriend van me, die hetzelfde trainerlevel heeft. Dus dit speelt zeker wel een rol. Het is dus iets als trainerlevel + random factor dat het CP-level van een Pokémon bepaalt die bij je spawned.
Zijn er al meer mensen die hetzelfde hebben gevonden? 1 waarneming (of in dit geval serie aan waarnemingen) bewijst nog niet heel veel namelijk.

Om even een heel raar voorbeeld te geven: misschien is de richting van waaruit je de pokémon benadert ook medebepalend. Als jij dan samen loopt met die vriend krijg je ook hetzelfde CP level als je de pokémon vindt.

Ik zeg absoluut niet dat ik je niet geloof hoor, alleen vind ik de info nog te weinig om al zo'n sterke conclusie te trekken :)

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FreqAmsterdam schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 18:09:
[...]

Het spijt me dat ik het zeg, maar ik vind je rant komisch alsook schattig. Je weet zelf ook wel dat er niets achter zit, maar ik kan me verdomd goed voorstellen hoe vreselijk frustrerend dat is. Ik hoop dat je snel hoge CP pokemons vangt. ;w
Hihi thnx :>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33

Dit spel haat jou gewoon :P

en mij ook helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zegato schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 18:10:
[...]

Troost je met de gedachte dat het toch geen ene F uitmaakt: tot en met level 30 kijk je na een paar niveaus hoger te zijn gegaan met een meewarige glimlach terug op die 'hoge CP' Pokémon waar je toentertijd zo trots op was. :*
Nou als je ziet hoeveel candy ik heb van een aantal sterke, hoef ik echt niet te wachten op lvl 30 (ook geen zin in, ik wil nu lol)
Ik heb meer dan zat om t lekker te laten mee-levellen hoor, dus als ik een dikke IV vang met hoge CP dan is t feest >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyumia
  • Laatst online: 12-09 19:21
Wat mijn bevindingen zijn betreft CP/IV en je level:

IV: Hetzelfde voor iedereen ongeacht je level en de CP van de Pokémon.
CP: Verschilt als je een ander level hebt (hoger of lager), als je hetzelfde level bent krijg je ook dezelfde CP Pokémon te zien.

Ik heb dit getest met een maat van mij. Na een paar vangsten waren de IVs hetzelfde, maar de CPs verschillend (ik ben 1 level hoger). Toen hij een tijdje hetzelfde level was kregen we precies dezelfde CP/IV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
Azaruc schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 18:11:
[...]

Zijn er al meer mensen die hetzelfde hebben gevonden? 1 waarneming (of in dit geval serie aan waarnemingen) bewijst nog niet heel veel namelijk.

Om even een heel raar voorbeeld te geven: misschien is de richting van waaruit je de pokémon benadert ook medebepalend. Als jij dan samen loopt met die vriend krijg je ook hetzelfde CP level als je de pokémon vindt.

Ik zeg absoluut niet dat ik je niet geloof hoor, alleen vind ik de info nog te weinig om al zo'n sterke conclusie te trekken :)
Geen peil op te trekken voor mij (level 29). Gister had ik nog dat ik een Golduck van 70 CP ving terwijl degene naast mij (level 20) een 600 CP had. En een tijdje later precies omgekeerd. Dus tsjah, geen peil op te trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoxLenny
  • Laatst online: 21:59
Zo te zien zijn de pokestops en gyms op Utrecht Centraal weg.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alleen is het dus niet andersom bij mij hahaha..

Maar ik begin serieus te denken dat als je bergen candies hebt van die je vangt, en heeft een hoge IV (85+) dat je dan automagisch een lage krijgt..

Klinkt misschien raar, maar zo'n mechanic zou er best in kunnen zitten.

Maargoed, het zal toeval zijn.. ontzetendddddd frustrerendddddddd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
FoxLenny schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 18:17:
Klopt, vandaag bij A'dam sloterdijk ook een hele rits (stuk of 5-6) pokestops weg. Lijkt dat NS een verzoek ingediend heeft om alle stations te verwijderen.
poor Leno schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 18:17:
Alleen is het dus niet andersom bij mij hahaha..

Maar ik begin serieus te denken dat als je bergen candies hebt van die je vangt, en heeft een hoge IV (85+) dat je dan automagisch een lage krijgt..

Klinkt misschien raar, maar zo'n mechanic zou er best in kunnen zitten.

Maargoed, het zal toeval zijn.. ontzetendddddd frustrerendddddddd
Nah, denk het niet. Ik heb 1500 magikarp candy en ik vang nog steeds prima visjes. :+

[ Voor 44% gewijzigd door FreqAmsterdam op 09-08-2016 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
Heeft iemand al soms getest of bij de sightings-tab nu ook daadwerkelijk de meest linkse Pokémon ook de dichtste is in dat lijstje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cambrium91
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-03 18:11
FoxLenny schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 18:17:
Op Leiden Centraal zijn er sinds vorige week ook een stuk of 4 verdwenen ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
Tomski1986 schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 18:22:
Heeft iemand al soms getest of bij de sightings-tab nu ook daadwerkelijk de meest linkse Pokémon ook de dichtste is in dat lijstje?
Ja, zie vorige pagina.
Azaruc schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 17:28:

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
Azaruc schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 18:25:
[...]

Ja, zie vorige pagina.

[...]
Ok, dan.. Dit verandert dus helaas weer niks. Zoeken naar een naald in een hooiberg.
Mooie grassprietjes dan maar zeker, nam wss evenveel tijd in beslag dan de tracker deftig te doen werken..

[ Voor 13% gewijzigd door Tomski1986 op 09-08-2016 18:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-12-2024
Ik vang ook nog steeds pokemon die de lijst niet halen, dus ik neem het 'nieuwe' systeem met een emmer zout.
En het nieuwe nearby systeem gaat top worden hier, met 2 stops op loopafstand.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
"We’re currently testing a variation of the “Nearby Pokémon” feature with a subset of users. During this period you may see some variation in the nearby Pokémon UI."

Zoals ik het begrijp is de feature dan alleen geactiveerd voor een subset of users. De rest heeft een nog niet werkende nearby pokemon UI.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Azaruc schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 18:11:
[...]

Je maakt een terecht punt. Ik weet ook niet precies hoe het werkt dus je vragen zijn relevant :) Hoe dan ook, ik kan het volgende zeggen: ik heb een tijdje met die vriend van me gespeeld waarbij we op dezelfde locatie bleven. We vingen dus dezelfde Pokémon. Aanvankelijk was ik een level lager en waren de CP-levels steeds anders voor ons beide. Op een gegeven moment ging ik een level omhoog, en waren we dus gelijk. Op dat moment begonnen de CP-levels van de Pokémon ook gelijk te lopen.

Dat maakt het toch wel vrij zeker dat het level een rol speelt. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ijdod
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-09 16:54
Zij heeft gewoon een hogere IV. Bekijk het positief; ze heeft je nog niet door de shredder gehaald...

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weemism
  • Registratie: Februari 2014
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

Vanaf 8:54 een item over Kijkduin op het RTL nieuws van eerder vanavond, als je enige tolerantie hebt voor de verschikkelijk trage en reclame geïnfesteerde site van RTL althans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ijdod schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 19:12:
[...]

Zij heeft gewoon een hogere IV. Bekijk het positief; ze heeft je nog niet door de shredder gehaald...
Hahahaha nouja, als je foto's moest insturen bij t aanvragen van een account, dan had dat wel geklopt ja.. _O-

Vooral altijd heel schattig hoe een hele meute Pokemonjagers van alle leeftijden haar altijd (insta bij aankomst) perse willen helpen, alles uitleggen, Pokies voor haar willen vangen als t even niet lukt, powerbanks lenen etc

En als we weg lopen, er twijfelend een hele sliert pubers op afstand blijft volgen _O-

(ps: maar toch is ze super irritant met dr hoge Pokemon >:) )

[ Voor 6% gewijzigd door poor Leno op 09-08-2016 19:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark-k
poor Leno schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 19:26:
[...]

Hahahaha nouja, als je foto's moest insturen bij t aanvragen van een account, dan had dat wel geklopt ja.. _O-

Vooral altijd heel schattig hoe een hele meute Pokemonjagers van alle leeftijden haar altijd (insta bij aankomst) perse willen helpen, alles uitleggen, Pokies voor haar willen vangen als t even niet lukt, powerbanks lenen etc

En als we weg lopen, er twijfelend een hele sliert pubers op afstand blijft volgen _O-

(ps: maar toch is ze super irritant met dr hoge Pokemon >:) )
Nou vind ik dat je op zich wel verplicht bent even een foto te plaatsen, nou je ons allemaal zo nieuwsgierig gemaakt hebt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zal ze niet leuk vinden gok ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Ze zal gewoon feestbroek hebben gok ik, dus dan staan die foto's toch al online :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jepp (minimaal though), maar om nou een hele lading hitsige Tweakers aan haar lijstje van al 2 vrij serieuze creepers/stalkers toe te voegen, lijkt me toch niet echt wat :X

Zal wel vragen of ze mee wil naar een eventuele Tweakers Pogo meeting :)

mark-k be like

Afbeeldingslocatie: http://www.singleblackmale.org/wp-content/uploads/2012/11/eddiemurphy.jpg

_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave

HeatWave

Kan er mee leven, Magmar van 1254 en een Dratini uit mijn eggs, kon ik meteen Dragonair toevoegen. 95 caught, 96 seen (kut wigglytuff die hem smeerde).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dratini uit een egg? wil ik ooooook ;w

90+?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave

HeatWave

poor Leno schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 20:04:
Dratini uit een egg? wil ik ooooook ;w

90+?
Nee, dat weer niet, 84 ofzo, deed hem meteen weg om aan de candy te komen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
poor Leno schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 19:59:
Jepp (minimaal though), maar om nou een hele lading hitsige Tweakers aan haar lijstje van al 2 vrij serieuze creepers/stalkers toe te voegen, lijkt me toch niet echt wat :X

Zal wel vragen of ze mee wil naar een eventuele Tweakers Pogo meeting :)

mark-k be like

[afbeelding]

_O-
Als je een busje met valse platen regelt zijn die stalkers zo weg hoor :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Over eggs gesproken..

Expectation:

Afbeeldingslocatie: http://cdn1.alphr.com/sites/alphr/files/styles/insert_main_wide_image/public/2016/07/how_to_hatch_eggs_pokemon_go.png?itok=txcsqsAd

Reality:

Afbeeldingslocatie: https://i.redditmedia.com/f28C1ecorhov-GhjMI7FUROMAmqB37o5Flw8xD7DrZM.png?w=431&s=6c6d509851c82d73a6e95440ce5525c1

_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Terranova schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 16:41:
[...]

Ik kom ook overal alleen maar Drowzee's tegen :(
Heb je (net als mij) al 350+ Drowzee candy? If not, dan mag je niet klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Robkazoe schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 20:28:
[...]

Heb je (net als mij) al 350+ Drowzee candy? If not, dan mag je niet klagen.
Evolueer eens een drowsee dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
mark-k schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 20:33:
[...]

Evolueer eens een drowsee dan...
En jij denkt dat ik geen 10 Hypno's heb? En ondertussen al een hele sloot heb afgevoerd vanwege te lage CP of rotte IV? :P

Ik zit nog even te wachten tot ik minimaal 60 evo's kan doen. Kan ik weer wat upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Robkazoe schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 20:35:
[...]

En jij denkt dat ik geen 10 Hypno's heb? En ondertussen al een hele sloot heb afgevoerd vanwege te lage CP of rotte IV? :P

Ik zit nog even te wachten tot ik minimaal 60 evo's kan doen. Kan ik weer wat upgraden.
Heb je dan in totaal die 350 candy gehad, of heb je 350 candy naast al die hypnos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
mark-k schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 20:39:
[...]

Heb je dan in totaal die 350 candy gehad, of heb je 350 candy naast al die hypnos?
Ik zit nu op 376 candy, dus dat is na alle hypno's die ik al gemaakt heb. Geen idee hoeveel ik er in totaal al gehad heb. Zal wel ergens boven de 500 of 600 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-08 07:30
Robkazoe schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 20:43:
[...]

Ik zit nu op 376 candy, dus dat is na alle hypno's die ik al gemaakt heb. Geen idee hoeveel ik er in totaal al gehad heb. Zal wel ergens boven de 500 of 600 zijn.
Je bot beter instellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03:08

Thompson

Beeromaniac

Dat probleem heb ik eigenlijk alleen met pidgey en ratata. Heb denk ik al 100+ pidgey geëvolueerd en heb nog candy voor nog 50 :/

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jump
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-07 00:10
En per evolve krijg je dan ook nog eens een candy

internix.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Ik had vandaag nadat ik alle IV stats heb kunnen inzien, had ik het aantal Drowzees al teruggezet naar 7 stuks. Kom ik thuis, ondertussen weer 9 nieuwe Drowzee's gevangen. Alleen met een gemiddelde IV van 50 a 60 ga je de oorlog er niet mee winnen. Wel blij met de dust natuurlijk :)

Ow wacht: Nog ééntje!

[ Voor 4% gewijzigd door Robkazoe op 09-08-2016 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
1164 Scyther uit een 10km ei... Had ik al.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• murphylee
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-09-2023

murphylee

MurphyLee#2626

Was al een 2 tal weken bezig met het zoeken naar een geschikte eevee om te kunnen evolueren.
En vandaag is het me eindelijk gelukt om 1 Eevee te vinden van boven de cp600 (lvl 23).
cp657 om precies te zijn met een IV van 80%.

Voor mij genoeg IV % om eindelijk te kunnen evolueren :)
Het is een Vaporeon geworden met cp1734 en als attacks: Water gun & Hydro pump

Me Happy!

I bad beat my meat by busting my nuts!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jump
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-07 00:10
Een 100% Bellsprout uit een eitje daarjuist. Staat die mooi naast mijn 100% Vapereon.

[ Voor 31% gewijzigd door Jump op 09-08-2016 21:48 ]

internix.be

Pagina: 1 ... 7 ... 116 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status