Ik vraag me af of het level van de trainer die de lure zet ook niet iets te maken heeft met de pokemons die erop afkomen, maar aangezien het vooral een kwestie van farmen is om genoeg candy te verzamelen zodat je sneller naar het volgende level kan zie ik het liefst een hoop pidgeys voorbijkomen aangezien die maar 12 candy kosten. Je hebt maar 4 pidgeys nodig eigenlijk. Elke pidgey die je vangt brengt 3 candy op +1 voor het traden. Als je een stuk of 30 pokemons kan evolven, een lucky egg erin zwieren en converten.nichan schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 13:06:
[...]
Een vriend van mij had hier een theorie over: met een lure krijg je een bepaalde 'pool'. Zo'n pool bestaat bijv uit ratata, pidgey en weedle + 1 uncommon/zeldzamere pokemon waar je kans op hebt (pidgeotto in dit geval).
Die pool met ratata zal er vaker zijn dan een pool met bijv. meowth. Daarom zie je op plekken met constant lures vaker betere pokemon lijkt mij.
Of het echt waar is kan ik niet zeggen, dit is de theorie die hij had.
Vraag ivm met de gyms. Maakt het iets uit of je daar nu snel uitgekegeld wordt? Als je hem overneemt kan je al je reward claimen. Daarna boeit het toch niet, of levert dat XP op?