Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbc
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-09 09:42

bbc

nichan schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 13:06:
[...]

Een vriend van mij had hier een theorie over: met een lure krijg je een bepaalde 'pool'. Zo'n pool bestaat bijv uit ratata, pidgey en weedle + 1 uncommon/zeldzamere pokemon waar je kans op hebt (pidgeotto in dit geval).
Die pool met ratata zal er vaker zijn dan een pool met bijv. meowth. Daarom zie je op plekken met constant lures vaker betere pokemon lijkt mij.

Of het echt waar is kan ik niet zeggen, dit is de theorie die hij had.
Ik vraag me af of het level van de trainer die de lure zet ook niet iets te maken heeft met de pokemons die erop afkomen, maar aangezien het vooral een kwestie van farmen is om genoeg candy te verzamelen zodat je sneller naar het volgende level kan zie ik het liefst een hoop pidgeys voorbijkomen aangezien die maar 12 candy kosten. Je hebt maar 4 pidgeys nodig eigenlijk. Elke pidgey die je vangt brengt 3 candy op +1 voor het traden. Als je een stuk of 30 pokemons kan evolven, een lucky egg erin zwieren en converten.

Vraag ivm met de gyms. Maakt het iets uit of je daar nu snel uitgekegeld wordt? Als je hem overneemt kan je al je reward claimen. Daarna boeit het toch niet, of levert dat XP op?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03:42
Kijkduin Pokémon hoofdstad van Nederland!

Afbeeldingslocatie: http://denhaagfm.nl/wp-content/uploads/2016/08/Pok%C3%A9mon-bord-Kijkduin-Victor-Borst-BALK.jpg

http://denhaagfm.nl/2016/...derland-met-pikachu-bord/

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-09 17:48

nlboy

Alles kitz?

Roflzor schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 15:07:
Blijkbaar woon ik in een hofje waar veel mensen Pokémon Go spelen, er spawnen hier om de haverklap pidgeys/weedles/caterpies/ratatta's. Wanneer ik m'n app open staan er altijd wel 2-5 Pokémon klaar om een baasje te krijgen.
Heel herkenbaar. Ik woon met de flat in een groot park en hier zijn ook veel Pokémon's aan te wachten. Ondertussen zit ik lui op de bank wat Pokémons te vangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 19:57
bbc schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 13:38:
Ik vraag me af of het level van de trainer die de lure zet ook niet iets te maken heeft met de pokemons die erop afkomen, maar aangezien het vooral een kwestie van farmen is om genoeg candy te verzamelen zodat je sneller naar het volgende level kan zie ik het liefst een hoop pidgeys voorbijkomen aangezien die maar 12 candy kosten. Je hebt maar 4 pidgeys nodig eigenlijk. Elke pidgey die je vangt brengt 3 candy op +1 voor het traden. Als je een stuk of 30 pokemons kan evolven, een lucky egg erin zwieren en converten.

Vraag ivm met de gyms. Maakt het iets uit of je daar nu snel uitgekegeld wordt? Als je hem overneemt kan je al je reward claimen. Daarna boeit het toch niet, of levert dat XP op?
Daarna boeit het inderdaad niet echt. Aan de andere kant, mijn Dewgong zit ondertussen al ruim anderhalve dag in een gym in Nijmegen, wat me heel erg verbaast omdat dat tot nu toe een gym was die zwaar bevochten werd. Als je meerdere gyms zo op een langere termijn bezet kan houden dan scheelt dat natuurlijk wel. Stel dat je in drie "vaste" gyms zit en tijdens een "gym run" voeg je daar drie aan toe, dan krijg je dus je bonus voor zes gyms, ipv slechts drie als je die drie "vaste" gyms niet zou hebben.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
wat vinden jullie van deze?
Zijn deze waard om eventueel te evolven en kijken welke attacks ze hebben en dan power uppen?

- Geodude: https://pokemon.gameinfo....lculator#74,477,56,2500,1
- Growlitlhe https://pokemon.gameinfo....lculator#58,743,74,2500,1
- Sandshrew https://pokemon.gameinfo....lculator#27,440,67,2500,1 en https://pokemon.gameinfo....lculator#27,445,68,2500,1
- Ekans https://pokemon.gameinfo....lculator#23,451,47,2500,1

[ Voor 7% gewijzigd door Aggressor op 09-08-2016 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-08 10:10
5 Lures constant actief, 30 minuten, = 5 x 2 x 24 = 240 lures per dag

8 modules = 680 punten
240/8 = 30 setjes per dag
30 x 680 = 20400 punten per dag

14.500 punten = 99,99
Dus....minimaal 140 euro per dag aan lures in Kijkduin. (en 67 cent :P)
Valt me nog mee :)

[ Voor 3% gewijzigd door mercapto op 09-08-2016 13:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Mx. Alba schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 13:31:
[...]

Nou ja dat nu de Nearby ten minste al accuraat aangeeft wat er in je directe omgeving zit is al een stap voorwaarts. Enige afstandsindicatie (en/of richting) zou het helemaal top maken, maar ook zo kan je al zien of het nuttig is om daar waar je nu bent even een "rondje" te lopen of gewoon rechtdoor te lopen tot er iets interessanters op het scherm verschijnt.

Als een Pokémon binnen 50m van je is kan je hem vangen. Kennelijk heeft de nieuwe Nearby een straal van ongeveer 200m. Met die kennis begint het al mogelijk te worden om Pokémon ongeveer op te sporen met deze accurate Nearby List. Je hoeft ook niet exact te weten waar hij zit - je hoeft alleen maar binnen een straal van 50m te komen.

Het meest interessante komt de laatste tijd vooralsnog uit eieren. Bij mij kwam er tijdens de lunchwandeling een Sandshrew uit een 5km-ei. Die was nieuw voor mij. CP438, 84,4%.
Mijn overweging praat ik ook helemaal niet goed. Zou het niemand aanraden. Ik wordt er op het moment gelukkig van maar ik kan me ook voorstellen dat ik daar achteraf spijt van krijg (hallo toekomstige ik die dit terugleest ;w).

Mijn grootste afweging was gewoon dat ik in Venray woon (puntje van noord limburg) en je daar dood gegooid wordt met al het onkruid, maar verder moet je echt heel bewust gaan rijden. Pokevision was een goede oplossing voor ons 'boerengat' en omstreken omdat er wel eens spannende pokemon kwamen maar die kwamen overal en nergens. Dus hop de auto in en rijden.

Nu dat geen optie meer is hebben we voor deze optie gekozen. Nogmaals zou het niemand aanraden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
mercapto schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 13:47:
5 Lures constant actief, 30 minuten, = 5 x 2 x 24 = 240 lures per dag

8 modules = 680 punten
240/8 = 30 setjes per dag
30 x 680 = 20400 punten per dag

14.500 punten = 99,99
Dus....minimaal 140 euro per dag aan lures in Kijkduin. (en 67 cent :P)
Valt me nog mee :)
Er staan er dan ook heel vaak een stuk meer dan 5 aan.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.I.G.
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-07 19:34

M.I.G.

[like an alien]

mark-k schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 12:31:
[...]

Eevee is common en je bent nog veel te laag, dus zou die allemaal weggooien. Je kunt evt wat evolueren om de volgende pokemon te halen maar verder is dat allemaal niks waard.

Mijn tip is, zolang je nog geen lvl 20 bent niet naar IV kijken, het maakt voor die lage lvls toch geen zak uit en je vangt wel betere naderhand, is alleen maar dust verspilling als je zoiets upgrade.
Ok, thanks. Dan level ik wel tot 20 voordat ik iets interessants ga doen. Maakt mij niet uit, ik heb de tijd en ook geen haast. Ik probeer wel eerst te sparen voor die powerboost...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
MrBlueEyes schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 13:48:
[...]

Er staan er dan ook heel vaak een stuk meer dan 5 aan.
Ik ben er 's nachts nooit, ging er van uit dat het niet 24 uur per dag 5 is....? Misschien ook wel...
Ga uit van een zeer bescheiden gok :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 13:47:
[...]

Mijn overweging praat ik ook helemaal niet goed. Zou het niemand aanraden. Ik wordt er op het moment gelukkig van maar ik kan me ook voorstellen dat ik daar achteraf spijt van krijg (hallo toekomstige ik die dit terugleest ;w).

Mijn grootste afwezig was gewoon dat ik in Venray woon (puntje van noord limburg) en je daar dood gegooid wordt met al het onkruid, maar verder moet je echt heel bewust gaan rijden. Pokevision was een goede oplossing voor ons 'boerengat' en omstreken omdat er wel eens spannende pokemon kwamen maar die kwamen overal en nergens. Dus hop de auto in en rijden.

Nu dat geen optie meer is hebben we voor deze optie gekozen. Nogmaals zou het niemand aanraden..
Nou nou ik zou er niet zo'n drama van maken hoor :>

Ik denk dat ze wel wat beters te doen hebben dan klein grut gaan bannen voor af en toe accountsharing, vooral tuusen vriend/vriendin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

poor Leno schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 13:50:
[...]

Ik denk dat ze wel wat beters te doen hebben dan klein grut gaan bannen voor af en toe accountsharing, vooral tuusen vriend/vriendin.
Nee maar we cheaten ook ;) Dus niet alleen account sharing..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 00:42

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Boefjes. :+

[ Voor 20% gewijzigd door FREAKJAM op 09-08-2016 13:52 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 13:51:
[...]

Nee maar we cheaten ook ;) Dus niet alleen account sharing..
Zolang je niet gps spooft en auto-catch etc, is er niets aan de hand :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mx. Alba
poor Leno schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 13:50:
[...]

Tja, er is ook nog zoiets als laaghangend fruit, natuurlijk. Zie je bijvoorbeeld in Amerika, waar elke zwarte met een gram wiet op zak achter de tralies wordt gezet zodat ze leuk kunnen pronken met hoeveel criminelen ze wel niet hebben opgepakt, terwijl de echt grote criminelen gewoon hun ding kunnen blijven doen op Wall Street of zelfs presidentskandidaat kunnen worden... Nou zal dat bij dit spel niet zo zwart-wit zijn natuurlijk, maar een heleboel mensen die aan accountsharing doen een ban geven is wel een eenvoudige manier om te zeggen "we hebben tientallen duizenden cheaters aangepakt"...

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

poor Leno schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 13:53:
[...]

Zoalng je niet gps spooft en auto-catch etc, is er niets aan de hand :)
Auto-catch doen we niet, spoofen wel. Er gaat een wereld voor ons open daar in kijkduin. Dus ja wij lopen dat risico maar dat is een probleem voor later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
mercapto schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 13:50:
[...]

Ik ben er 's nachts nooit, ging er van uit dat het niet 24 uur per dag 5 is....? Misschien ook wel...
Ga uit van een zeer bescheiden gok :P
Om 3/4 uur snachts weet ik ook niet. Maa 'savonds staan er vaak genoeg een stuk of 12 aan. 4 op het pleintje, 4 bij de "boot", 2 in de duinen, 2 op het strand, 1 bij de patat tent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 13:54:
[...]

Auto-catch doen we niet, spoofen wel. Er gaat een wereld voor ons open daar in kijkduin. Dus ja wij lopen dat risico maar dat is een probleem voor later
Ja dat vind ik dus wel gewoon cheaten. Als jij iets van een PV map gebruikt, prima. Dan moet je er igg zelf nog achteraan. Ook cheaten, maar tenminste nog binnen 'het normale' (imo)

Zie t als t softdrugs gedoogbeleid ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13-09 11:55
nichan schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 13:36:
[...]

Ik woon zelf bij station Heyendaal, hier zitten nog wel eens abra's in de buurt en gister 3-4x een pinsir gezien.

Speel nu zelf gewoon uit mn kamer omdat hier toch een pokestop is en ik geen data meer heb :D

Oja en bij het radboud spawnt nog wel eens een bulbasaur.
Ten tijde van 'de sites' viel me dat ook op ja, dat er vrij vaak een Bulbasaur zat. Maar ja, rond de universiteit kom je idd andere pokemon tegen dan in andere delen van Nijmegen. Het is wel de moeite waard om wat afwisseling te zoeken in ieder geval. Pinsir heb ik bijv. niet, Bulbasaur toevallig vorige week in een eitje, maar d'r zit daar wel meer waar ik weinig tot niks van heb.

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

poor Leno schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 13:56:
[...]

Ja dat vind ik dus wel gewoon cheaten. Als jij iets van een PV map gebruikt, prima. Dan moet je er igg zelf nog achteraan. Ook cheaten, maar tenminste nog binnen 'het normale' (imo)

Zie t als t softdrugs gedoogbeleid ;)
Ik zie het ook als cheaten... Heb ook nooit gezegd dat ik dat niet zo zag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-06 19:49
En iedereen moet lekker zelf weten of ze het willen doen of niet, en daar mag iedereen dan ook fijn het zijne/hare van vinden :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Laten we in ieder geval maar stoppen met de discussie (topic-warning).

is everything cool?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roflzor
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-09 12:30
Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 13:47:
[...]

Mijn grootste afweging was gewoon dat ik in Venray woon (puntje van noord limburg) en je daar dood gegooid wordt met al het onkruid, maar verder moet je echt heel bewust gaan rijden. Pokevision was een goede oplossing voor ons 'boerengat' en omstreken omdat er wel eens spannende pokemon kwamen maar die kwamen overal en nergens. Dus hop de auto in en rijden.

Als je zoekt zijn er nog wel alternatieven te vinden voor Pokevision.

[ Voor 7% gewijzigd door Roflzor op 09-08-2016 14:31 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ijdod
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-09 16:54
Score! Een 100% Magikarp 150cp :P. Nog 9 candies :D

[ Voor 21% gewijzigd door ijdod op 09-08-2016 14:05 ]

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 13:59:
[...]

Ik zie het ook als cheaten... Heb ook nooit gezegd dat ik dat niet zo zag.
Dat weet ik, zeg ik ook niet. Wel jammer :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spocy
ijdod schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 14:05:
Ka-Ching! 8)
Incoming twister rage 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door spocy op 09-08-2016 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

poor Leno schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 14:05:
[...]

Dat weet ik, zeg ik ook niet. Wel jammer :)
Is het ook.. heb het een maand volgehouden.. ben onder de druk bezweken :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 05-09 23:11
Jij ook al? :)

Magikarp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
Wacht eerst maar of je wel goede aanvallen krijgt na de evolutie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 11:25
Voor de 4e keer op rij een Onix uit mijn 10km ei. Wat een kutspel is dit...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ricjuh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-09 14:11

ricjuh

Make each day your masterpiece

mat.hi.as schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 12:50:
[...]

In dat geval gaan voor degene met een hogere CP. Die ene STA maakt geen ruk uit nu :)
Net een evolve gedaan naar Vaporeon en ik kan wel tevreden zijn :)

CP 1897
Water gun
hydro pump

https://steamcommunity.com/id/r1cjuh/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mercapto
Ik heb nog geen 100% Magikarp :(
Ik check alleen 124+ CP...waarom? weet ik veel.

Maar als ie komt ben ik er klaar voor...1000+ candy inmiddels :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nichan
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 27-08 14:27
ricjuh schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 14:12:
[...]

Net een evolve gedaan naar Vaporeon en ik kan wel tevreden zijn :)

CP 1897
Water gun
hydro pump
Lekker, welk level ben je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-09 07:55
Beltoni schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 14:12:
Voor de 4e keer op rij een Onix uit mijn 10km ei. Wat een kutspel is dit...
-O-

Ik ben met mijn 4e 10km ei bezig op dit moment.
Tot nu toe is de score uit mijn 10km eieren; 3x Pinsir.
Hoop dat ik niet dezelfde ongein krijg haha

Zojuist een Jigglypuff uit een 2km ei, genoeg snoepjes voor een Wigglytuff (CP1200).

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 11:25
Overigens weer dat ik mijn ei niet zie hatchen maar dat er opeens weer een Onix in mijn lijst staat. De 5km eieren hatchen wel gewoon. Onix is deze keer 484, niet dat het wat uitmaakt want een Onix is per definitie waardeloos...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beltoni schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 14:18:
Overigens weer dat ik mijn ei niet zie hatchen maar dat er opeens weer een Onix in mijn lijst staat. De 5km eieren hatchen wel gewoon. Onix is deze keer 484, niet dat het wat uitmaakt want een Onix is per definitie waardeloos...
Daar had ik ook al last van.... dacht dat het al aan mij lag. Had dus hem gemist, wel beetje jammer van de gelopen kilomters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-09 16:54
MrBlueEyes schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 14:11:
[...]

Wacht eerst maar of je wel goede aanvallen krijgt na de evolutie.
Zal allicht beter zijn dat wat ik nu heb :P

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
schaapiej schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 14:17:
[...]

Zojuist een Jigglypuff uit een 2km ei, genoeg snoepjes voor een Wigglytuff (CP1200).
Err dat kan toch helemaal niet? bedoel je niet een 5km ei?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mercapto schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 14:13:
Ik heb nog geen 100% Magikarp :(
Ik check alleen 124+ CP...waarom? weet ik veel.

Maar als ie komt ben ik er klaar voor...1000+ candy inmiddels :O
Jepp.. dat heb ik ook :(

De een krijgt hoge beestjes en de ander komt om in de candies..

Even een inventaris opgemaakt van de leuke (nog te evolueren) / sterke Pokemon.
Met insane amounts candy..

Candy:
439 Psyduck
412 Poliwag
256 Slowpoke
137 Drowzee
89 Exeggcute
315 Goldeen
372 Staryu
861 Magicrap
242 Eeevee
240 Dratini

En van de andere leuke ook (bijna) genoeg om te kunnen evolven, maar verder niet max boosten.

Maar dus vooralsnog alleen maar lage CP en crap IV... Maar ALS ze komen!!! Ja dan....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Ik wil niet azijnpissen, maar een "PM" versturen mag officieel ook niet op GoT wanneer iets besproken wordt wat in gaat tegen het beleid. Ze hebben er jaren geleden bewust voor gekozen om het "DM" (Direct Message) te noemen in plaats van "PM" (Private Message) en je ziet ook een kleine warning bovenin.
Alle berichten die je verstuurt en ontvangt blijven bewaard op de servers van Tweakers en kunnen worden ingezien door de crew van Tweakers indien dit noodzakelijk geacht wordt.
Zie ook het Privacy Beleid.

[ Voor 19% gewijzigd door FREAKJAM op 09-08-2016 14:39 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FREAKJAM schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 14:21:
[...]

Ik wil niet azijnpissen, maar een "PM" versturen mag officieel ook niet op GoT wanneer iets besproken wordt wat in gaat tegen het beleid. Ze hebben er jaren geleden bewust voor gekozen om het "bericht" te noemen in plaats van "privébericht" en je ziet ook een kleine warning bovenin.

[...]
Excuus. Dit wist ik niet! Bedankt voor de melding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 14:23:
[...]

Excuus. Dit wist ik niet! Bedankt voor de melding.
Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor, en ik ben ook geen mod hier, maar wilde het je toch even melden :)
poor Leno schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 14:21:
[...]

Jepp.. dat heb ik ook :(

De een krijgt hoge beestjes en de ander komt om in de candies..

Even een inventaris opgemaakt van de leuke (nog te evolueren) / sterke Pokemon.
Met insane amounts candy..

Candy:
439 Psyduck
412 Poliwag
256 Slowpoke
137 Drowzee
89 Exeggcute
315 Goldeen
372 Staryu
861 Magicrap
242 Eeevee
240 Dratini

En van de andere leuke ook (bijna) genoeg om te kunnen evolven, maar verder niet max boosten.

Maar dus vooralsnog alleen maar lage CP en crap IV... Maar ALS ze komen!!! Ja dan....
Kom ik aan met mijn lijstje (level 19)
Candy:
29 Psyduck
26 Poliwag
18 Slowpoke
66 Drowzee
3 Exeggcute
49 Goldeen
43 Staryu
94 Magicrap
69 Eeevee
23 Dratini

Volgens mij doe ik iets verkeerd :+

[ Voor 59% gewijzigd door FREAKJAM op 09-08-2016 14:32 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 12:23
Beltoni schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 14:18:
Wachten op Steelix dan maar. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Magicarp cp172 100℅:). Nog 240 candy, straks weer effe langs de Dommel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
Ik bedenk me ineens dat er nog een Onix nest in Amsterdam zat... Aan de Mondriaan...straat? Net naast het Rembrandtpark spawnde voor de shuffle een Onix echtpaar :P
Lang niet geweest, geen idee of ze er nog zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06-2021
roflexx schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 14:32:
Magicarp cp172 100℅:). Nog 240 candy, straks weer effe langs de Dommel:)
Nice 172 cp, dat wordt een beest >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-09 07:55
spocy schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 14:21:
[...]

Err dat kan toch helemaal niet? bedoel je niet een 5km ei?
Zou goed kunnen, ik dacht dat ik een 2km, 5km en 10km tegelijk aan het uit lopen was.
Kan ik dat nog ergens terug zien welke het was?

Was er van overtuigd dat het een 2km was maar nu twijfel ik! :+

Edit: volgens het overzicht in de fipo staat ie wel bij de 2km eieren.

[ Voor 13% gewijzigd door schaapiej op 09-08-2016 14:35 ]

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roflzor
FREAKJAM schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 14:21:
[...]

Ik wil niet azijnpissen, maar een "PM" versturen mag officieel ook niet op GoT wanneer iets besproken wordt wat in gaat tegen het beleid. Ze hebben er jaren geleden bewust voor gekozen om het "DM" (Direct Message) te noemen in plaats van "PM" (Private Message) en je ziet ook een kleine warning bovenin.

[...]

Zie ook het Privacy Beleid.
Thanks, heb m'n bericht aangepast.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spocy
schaapiej schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 14:34:
[...]

Zou goed kunnen, ik dacht dat ik een 2km, 5km en 10km tegelijk aan het uit lopen was.
Kan ik dat nog ergens terug zien welke het was?

Was er van overtuigd dat het een 2km was maar nu twijfel ik! :+

Edit: volgens het overzicht in de fipo staat ie wel bij de 2km eieren.
Ik heb het zojuist even nagekeken en het kan inderdaad wel een 2km ei zijn. Ik dacht dat ze in het 5km stuk zaten.

Ow zie in je edit dat jij dit inmiddels ook gezien hebt haha. Sorry je had helemaal gelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Roflzor schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 14:36:
[...]

Thanks, heb m'n bericht aangepast.
Ik heb je quote ook verwijderd uit mijn bericht, wel zo netjes :)

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-09 14:11

ricjuh

Make each day your masterpiece

nichan schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 14:13:
[...]

Lekker, welk level ben je?
Level 23 bijna 24

https://steamcommunity.com/id/r1cjuh/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ro3lie
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 13:07
Iemand de update al gedownload? Gisteren een update gehad. Opeens aardig wat kleine dingen veranderd. Vooral de nearby ziet er nu anders uit, nearby pokestops. Achtergrond bij de pokemon. etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-09 09:58
Grumpmeister schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 13:32:
[...]

Of fiets eens langs het kanaal, kom best wat variatie tegen :). De waalkade is nog beter, tijdens mijn lunchwandeling vang ik daar best veel verschillende pokemon.
Dan heb je toch geluk. Hier in regio Turnhout hebben we ook een kanaal. Ging er altijd al hardlopen en nu dus met Pokemon op als extra app. Resultaat is echt miniem. Bij een aanmeerpunt met straten is er wel eens een pokemon, maar de rustige stukken door de bossen zit gewoon 0.0. Kan er 3-4km aan een stuk lopen zonder iets tegen te komen..

Toch jammer dat pokemon's alleen in druk bevolkte stukken zitten en niet in rustige stukken natuur..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roflzor
ro3lie schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 14:51:
Iemand de update al gedownload? Gisteren een update gehad. Opeens aardig wat kleine dingen veranderd. Vooral de nearby ziet er nu anders uit, nearby pokestops. Achtergrond bij de pokemon. etc..
Jazeker, het grootste voordeel is dat de 'throw' bonusen weer terug zijn voor 'Nice' 'Great' en 'Excellent'!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
Net pas wakker? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BP14
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12-09 11:36
haha lees een aantal pagina's terug.

:P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ro3lie
  • Laatst online: 12-09 13:07
BP14 schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 14:53:
haha lees een aantal pagina's terug.

:P
[...]
:( Had de laatste 2.5 pagina gelezen en zag er niet zo snel iets over. My bad... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 04-09 21:02

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Als jij die dingen ook echt al hebt dan ben je een van de eerste nederlanders :P

De meeste van ons moeten het doen met gras achter onze nearby pokemon ^^

Er is slechts een kleine groep die ook de pokemon in de buurt van de pokestops te zien krijgt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09:20
Die laatste update is toch wel erg handig. Nu zie ik op de radar niet alleen dat er 2 weedles en een Pidgey in de buurt zitten, maar staat er ook bij dat ze in het gras zitten! Super handig!

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13-09 11:55
Lambo LP670 SV schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 14:52:
[...]

Dan heb je toch geluk. Hier in regio Turnhout hebben we ook een kanaal. Ging er altijd al hardlopen en nu dus met Pokemon op als extra app. Resultaat is echt miniem. Bij een aanmeerpunt met straten is er wel eens een pokemon, maar de rustige stukken door de bossen zit gewoon 0.0. Kan er 3-4km aan een stuk lopen zonder iets tegen te komen..

Toch jammer dat pokemon's alleen in druk bevolkte stukken zitten en niet in rustige stukken natuur..
Vind het ook jammer dat je sowieso in bevolkte gebieden moet zijn.

Het kanaal hier in Nijmegen gaat met name langs de normalere woonwijken, niet echt specifiek de drukte van de stad. Er zijn vrij constante punten te vinden langs het kanaal waar pokemon spawnen, maar ik heb geen idee wat het zou zijn als ik verder langs het kanaal richting Malden zou gaan. Dat is waar ik normaliter zou hardlopen (maar ik heb ontstoken pezen onder mijn voet, dus dat lukt gewoonweg niet nu), en ik verwacht dat het daar ook vrij leeg is. Zelfde met het bos hier in de buurt...

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
ph4ge schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 14:57:
Die laatste update is toch wel erg handig. Nu zie ik op de radar niet alleen dat er 2 weedles en een Pidgey in de buurt zitten, maar staat er ook bij dat ze in het gras zitten! Super handig!
Da's toch beter dan dat er nog een Dratini of een Snorlax tussen staat die ondertussen al een half uur geleden zijn biezen heeft gepakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbc
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-09 09:42

bbc

Grumpmeister schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 14:57:
[...]
Vind het ook jammer dat je sowieso in bevolkte gebieden moet zijn.

Het kanaal hier in Nijmegen gaat met name langs de normalere woonwijken, niet echt specifiek de drukte van de stad. Er zijn vrij constante punten te vinden langs het kanaal waar pokemon spawnen, maar ik heb geen idee wat het zou zijn als ik verder langs het kanaal richting Malden zou gaan. Dat is waar ik normaliter zou hardlopen (maar ik heb ontstoken pezen onder mijn voet, dus dat lukt gewoonweg niet nu), en ik verwacht dat het daar ook vrij leeg is. Zelfde met het bos hier in de buurt...
Dat is 1 van de redenen waarom die tracker in het spel erop vooruit moet gaan. Bij de laatste update laten ze de afbeeldingen zien van de nearby pokestops. Voor de dunbevolkte gebieden zou het handig zijn als ze bijvoorbeeld een stukje afbeelding uit google streetview zouden kunnen meegeven. Ik heb de indruk dat de meer interessante pokemons haast nooit aan een pokestop spawnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:02
Oh interessant, ben wel benieuwd hoe dat nearby er uit ziet met die pokestops.. Kun je eens een screenshot maken? >:)

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Verschillende mensen hebben nu inderdaad verschillende types Nearby schermpjes. Ik vermoed dat ze aan het A-B-C-D testen zijn om te zien wat de relatieve server load is en wat het gedrag van spelers met een bepaald type Nearby List is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WestBoy_B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-09-2022
TheFes schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 15:03:
[...]

Oh interessant, ben wel benieuwd hoe dat nearby er uit ziet met die pokestops.. Kun je eens een screenshot maken? >:)
JA want dat zie ik dus ook niet ... 8)7 8)7 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roflzor
TheFes schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 15:03:
[...]

Not sure if sarcasm, but I'll share anyway:

Op twitter stond een filmpje hoe het zou werken (https://twitter.com/ummjackson/status/762860057159618561), en ook op de frontpage staat e.e.a. toegelicht: nieuws: Niantic test nieuw systeem voor het vinden van nabije Pokémon in update

edit: Blijkbaar zijn een X-aantal gebruikers pas toegevoegd aan de nieuwe 'Nearby' functie, velen van ons zullen het nog moeten doen met de 'Sightings' functie totdat het wereldwijd verspreid wordt.

[ Voor 24% gewijzigd door Roflzor op 09-08-2016 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-09 13:10
WestBoy_B schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 15:05:
[...]

JA want dat zie ik dus ook niet ... 8)7 8)7 8)7 8)7
Ik zal in groep A zitten, ik zie heel veel grassprietjes bij mijn Sightings..
Zijn de Pokémon dan ver weg? }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33
CappieL schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 15:06:
[...]

Sightings is iets anders dan Nearby.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 00:49
[...]

Het aantal grassprietjes geeft aan hoeveel kilometer een Pokemon van jou verwijderd is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Pff, in meer dan de helft van de gevallen wordt een curveball bij niet meer goed geregistreerd. Het lijkt wel of de ene bug de andere opvolgt.

Wel een 100% dratini gevangen op lvl 500. Daar kan nog wel wat moois uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RevQ
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 02-09 21:41
Degenen met de pokestop nearby hebben nu we flink voordeel :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Mij viel op dat hier de afbeeldingen van Pokestops ineens helemaal zwart waren.
Voorheen was het of helemaal wit als het aan het laden was, of met het betreffende plaatje erin.

Anderen die dit hebben na de update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-09 10:30
RevQ schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 15:10:
Dat zijn dan alleen mensen in San Fransisco :P

Steam

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-08 19:47
Zo te zien hebben ze ook wat performance problemen verholpen met deze update. Sowieso is het zijdelings swipen door je pokemon nu een heel stuk beter.

Maar ik merk vooral dat mijn telefoon een stuk minder warm wordt bij het continu open hebben van de app. In eerste instantie als ik mijn telefoon aan de lader had hangen en PoGo open had staan werd m'n telefoon echt gloeiend heet na een uur (praktisch niet meer vast te houden). Dat is nu met deze update veel minder. Mijn batterij is er waarschijnlijk blij mee :P

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09:20
RevQ schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 15:10:
Het voelt ook een beetje als zout in de wonden strooien. Het is een ding dat ik een groot nadeel heb omdat er nauwelijks Pokestops en Pokemon in de buurt zijn, maar nu worden de mensen die dat probleem niet hebben ook nog eens extra geholpen doordat de Pokemon makkelijker op te sporen zijn.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
[...]

Je moet dan door het gras lopen, dan worden het minder grassprietjes en komen de pokemon dichterbij..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spocy
ph4ge schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 15:16:
[...]

Het voelt ook een beetje als zout in de wonden strooien. Het is een ding dat ik een groot nadeel heb omdat er nauwelijks Pokestops en Pokemon in de buurt zijn, maar nu worden de mensen die dat probleem niet hebben ook nog eens extra geholpen doordat de Pokemon makkelijker op te sporen zijn.
Of we bekijken het allemaal wat positiever en zien dat er vorderingen naar een beter systeem gemaakt worden waar we allemaal mee geholpen zijn. Net wat leuker lijkt me. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lefty_BlueHand
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-07-2024
Ik heb het idee dat er veel minder pokemon te vinden zijn sinds de update. Normaal gesproken van huis/werk vang ik er altijd wel een stuk of 10, zo'n 3 km lopen. Nu komen er max 3 pokemon in de nearby lijst te staan en op de terugweg vandaag maar 1 spearow tegen gekomen:( En dat in Enschede

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Laatst online: 09:55
spocy schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 15:18:
[...]

Of we bekijken het allemaal wat positiever en zien dat er vorderingen naar een beter systeem gemaakt worden waar we allemaal mee geholpen zijn. Net wat leuker lijkt me. :P
^^ Dat. Plus het feit dat het de bedoeling is dat je erop uit gaat. Dus even naar een plek met meer stops/pokemon lopen (of fietsen/rijden) is part of the experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Lefty_BlueHand schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 15:19:
Ik heb het idee dat er veel minder pokemon te vinden zijn sinds de update. Normaal gesproken van huis/werk vang ik er altijd wel een stuk of 10, zo'n 3 km lopen. Nu komen er max 3 pokemon in de nearby lijst te staan en op de terugweg vandaag maar 1 spearow tegen gekomen:( En dat in Enschede
Misschien dat het oude overzicht gewoon niet deugde. Er zaten toen flink wat Pokemon "vast" in het lijstje nearby die gewoon niet meer in de buurt waren. Ik vermoed dat dit een realistischer en werkbaarder lijstje geworden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:02
Roflzor schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 15:05:
[...]

Not sure if sarcasm, but I'll share anyway:

Op twitter stond een filmpje hoe het zou werken (https://twitter.com/ummjackson/status/762860057159618561), en ook op de frontpage staat e.e.a. toegelicht: nieuws: Niantic test nieuw systeem voor het vinden van nabije Pokémon in update

edit: Blijkbaar zijn een X-aantal gebruikers pas toegevoegd aan de nieuwe 'Nearby' functie, velen van ons zullen het nog moeten doen met de 'Sightings' functie totdat het wereldwijd verspreid wordt.
ro3lie deed het voorkomen alsof hij dit al heeft, maar voor zover bekend bij mij werkt het alleen nog maar bij een aantal mensen in San Francisco op die manier.

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Lefty_BlueHand schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 15:19:
Volgens mij komen er in het nieuwe geen dubbele pokemon meer te staan, dus je hebt niet je hele scherm vol staan met ongedierte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-11-2024

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

96% CP 1476 Slowbro met Confusion en Psychic.
Water gun was net iets beter geweest, alsnog een hele mooie geworden imo :D

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanDH
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-05 20:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Ik heb pas één Eevee evolutie gedaan. Geforceerd naar Vaporeon. Als ik er nu nog een of meer niet geforceerd doe kan ik dan nog steeds die twee geforceerde evoluties gebruiken? Heeft iemand hier dat zelf gedaan of er iets uit betrouwbare bron over gelezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Inderdaad, Kijkduin de hoofdstad... het is een wijk mensen, geen stad. Maak dan van Den Haag de pokemon hoofdstad omdat het o.a. Kijkduin heeft :+
*pro azijnzeiker modus gaat weer uit hoor*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirx_NL
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09:14
Ik zat vandaag naast een collega, en zijn kaart had veel meer details dan mijn kaart. Hij had veel meer kleine wegen en paden grijs gemarkeerd dan ik had. Bij mij was dat gewoon groen.

Leek verder niet te maken te hebben met de zoom functie, want als we beide volledig uitgezoomd waren bleven bij hem de paden zichtbaar.

Enig idee waar en of dit instelbaar is? We zitten beide op IOS9.3.4 (Iphone 5s).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
Mirx_NL schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 15:35:
Ik zat vandaag naast een collega, en zijn kaart had veel meer details dan mijn kaart. Hij had veel meer kleine wegen en paden grijs gemarkeerd dan ik had. Bij mij was dat gewoon groen.

Leek verder niet te maken te hebben met de zoom functie, want als we beide volledig uitgezoomd waren bleven bij hem de paden zichtbaar.

Enig idee waar en of dit instelbaar is? We zitten beide op IOS9.3.4 (Iphone 5s).
Je hebt wel de laatste versie van de app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two
  • Laatst online: 10-09 03:48

two

Mij ook wel eens opgevallen. Ik woon in een hoekhuis, met een steegje ernaast. Soms staan de steegjes in de buurt wel op de map en soms niet.

Waarschijnlijk gebruiken ze verschillende map services, kan dat?

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lefty_BlueHand
mark-k schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 15:27:
[...]

Volgens mij komen er in het nieuwe geen dubbele pokemon meer te staan, dus je hebt niet je hele scherm vol staan met ongedierte.
Maar ik vang er ook minder sinds vandaag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
CaptJackSparrow schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 15:34:
Ik heb pas één Eevee evolutie gedaan. Geforceerd naar Vaporeon. Als ik er nu nog een of meer niet geforceerd doe kan ik dan nog steeds die twee geforceerde evoluties gebruiken? Heeft iemand hier dat zelf gedaan of er iets uit betrouwbare bron over gelezen?
100% betrouwbare bronnen zijn er niet maar wat bij mij bijvoorbeeld is gebeurd:

1) Rainer > Vaporeon
2) Sparky > Jolteon
3) Rainer > Jolteon (2e keer Rainer werkt dus niet)
4) Pyro > Flareon (die "lijkt" dus wel te werken maar kan ook toeval zijn natuurlijk)

Het ziet er in ieder geval naar uit dat je elke geforceerde Eeveelution één keer kunt gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lefty_BlueHand
Mx. Alba schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 15:38:
[...]

1) Rainer > Vaporeon
2) Sparky > Jolteon
4) Pyro > Flareon (die "lijkt" dus wel te werken maar kan ook toeval zijn natuurlijk)

Het ziet er in ieder geval naar uit dat je elke geforceerde Eeveelution één keer kunt gebruiken.
Dit is maar 1 keer te doen.. Dus slim evolven die eevee's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cambrium91
  • Laatst online: 02-03 18:11

In deel 2 van het pokémon go topic is dit probleem ook al eens naar voren gekomen. Wat hielp was de app volledig opnieuw installeren en je zou weer alle wegen moeten zien, ook de kleinere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
[...]

1) Rainer > Vaporeon
2) Sparky > Jolteon

Ja... maar dat was mijn vraag alleen niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

mimang schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 15:37:
[...]

Mij ook wel eens opgevallen. Ik woon in een hoekhuis, met een steegje ernaast. Soms staan de steegjes in de buurt wel op de map en soms niet.

Waarschijnlijk gebruiken ze verschillende map services, kan dat?
Ergens 2 versies terug (v0.29.nogwat) was er iets verandert dat het detail flink verminderde, bij de vorige update was dat gefixed, maar vereiste in sommige gevallen wel een complete herinstall van Pokémon Go.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
[...]

1) Rainer > Vaporeon
2) Sparky > Jolteon

Ik heb zelf een Eevee (zonder naam te veranderen) geëvolueerd en dat werd een Flareon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
CaptJackSparrow schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 15:34:
Voor zover bekend kunnen ze alle 3 een keertje, maakt niet uit of je verder al andere evoluties gedaan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two
  • Laatst online: 10-09 03:48

two

Raven schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 15:39:
[...]

[...]

Ergens 2 versies terug (v0.29.nogwat) was er iets verandert dat het detail flink verminderde, bij de vorige update was dat gefixed, maar vereiste in sommige gevallen wel een complete herinstall van Pokémon Go.
Hmm ja zou kunnen! Maar ik heb het meerdere keren zien veranderen (als ik me het goed herinner :P)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
Robkazoe schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 15:40:
[...]

Ik heb zelf een Eevee (zonder naam te veranderen) geëvolueerd en dat werd een Flareon.
Ja, die kans is 33%. Het wordt altijd 1 van de drie zonder naamwijziging natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
CaptJackSparrow schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 15:39:
[...]

Ja... maar dat was mijn vraag alleen niet. :)
Ik heb je vraag wel beantwoord...

Het werkt één keer per geforceerde Eeveelution. Dus als je eerst Rainer > Vaporeon doet en daarna een aantal random Eeveelutions, dan zou je nog steeds van Sparky en Pyro gebruik moeten kunnen maken. Bijna niemand weet dat echter zeker, maar alle aanwijzingen wijzen wel in die richting.

Pagina: 1 ... 6 ... 116 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status