Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

spocy schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 11:03:
[...]

Nou dat is niet helemaal waar, want de functionaliteit schijnt weer enigszins terug te zijn. Als in pokemon verdwijnen weer. Ik moet nog gaan testen of de volgorde in de lijst ook weer wat aangeeft.
En er zit vooruitgang in de ontwikkeling van een nieuw systeem.. Positief blijven bekijken O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06-2021
Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 11:05:
En er zit vooruitgang in de ontwikkeling van een nieuw systeem.. Positief blijven bekijken O-)
True, ik kijk er echter wel naar uit dat er weer iets werkt om pokemon te tracken.

Want naast al die GPS spoofers (van mij mogen ze met terugwerkende kracht gebanned worden) is het voor mij niet echt wat te doen, behalve doelloos rondlopen.

Ik denk dat de meeste mensen vergeten dat Niantic al jaren lange ervaring heeft met Ingress en dus heel goed weten welke account nu de GPS spoofing gebruiken en welke niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:21
Ik ben die "you're driving too fast' melding nu al zat. Daarna in de metro kwam 'ie om de paar minuten voorbij. Rot toch een eind op met je betutteling, duidelijk bedacht door een of andere bedrijfsjurist die zich echt voor alles wil indekken...

En de nieuwe versie heeft bij mij nog steeds het probleem dat als 'ie een tijdje open staat, hij op een gegeven moment geen verbinding meer kan maken met de server. En dat terwijl 'ie al die tijd naast me op m'n bureau ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-08 10:10
Gister op familie bezoek...oftewel een excuus om naderhand nog even wat Pokemons te scoren...
Heel even Kijkduin aangedaan, maar dat was een stuk minder dan voorheen...het kan zijn dat ik gewoon pech had, maar er waren minder spawns en er was veel minder variatie in wat er verscheen.
Ik hoop dat ik gewoon pech had, anders is er een wellicht een aanpassing aan de Lures geweest...?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33
Mx. Alba schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 11:02:
Die 100% Zubat is nu dus een 100% Golbat. CP1097. Alleen krijgt hij dan natuurlijk Ominous Wind als charge move waar je niets aan hebt. :/
Wat voor aanvallen dan ook, je hebt niks aan een Golbat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
mercapto schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 11:12:
Gister op familie bezoek...oftewel een excuus om naderhand nog even wat Pokemons te scoren...
Heel even Kijkduin aangedaan, maar dat was een stuk minder dan voorheen...het kan zijn dat ik gewoon pech had, maar er waren minder spawns en er was veel minder variatie in wat er verscheen.
Ik hoop dat ik gewoon pech had, anders is er een wellicht een aanpassing aan de Lures geweest...?
Ik ben gisteravond toevallig bij Kijkduin geweest (was in de buurt vanwege werk) en heb daar wat gegeten en een paar uurtjes gezeten.

Er waren voor mij veel pokemon beschikbaar, die bij mij in de omgeving niet of nauwlijks beschikbaar zijn. Dus was een productieve avond :)

Wat mij opviel was dat ik echt platgegooid werd met Voltorb en Magnemite. Binnen 2 uur genoeg gevangen om ze beide ook nog te laten evolven. Daarnaast een flink aantal magikarp en dragonites dratini gepakt en een Scyther.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-11-2024

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

https://www.pedestrian.tv...40f-8fbc-569e6a7905ad.htm

Of .. weet je wel .. je wacht tot je ze uit een ei krijgt XD.

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-06 19:49
Loadichus schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 11:18:
[...]

Ik ben gisteravond toevallig bij Kijkduin geweest (was in de buurt vanwege werk) en heb daar wat gegeten en een paar uurtjes gezeten.

Er waren voor mij veel pokemon beschikbaar, die bij mij in de omgeving niet of nauwlijks beschikbaar zijn. Dus was een productieve avond :)

Wat mij opviel was dat ik echt platgegooid werd met Voltorb en Magnemite. Binnen 2 uur genoeg gevangen om ze beide ook nog te laten evolven. Daarnaast een flink aantal magikarp en dragonites gepakt en een Scyther.
Ik mag hopen dat je Dratini bedoeld....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Je kunt ze niet uit een ei krijgen als je niet in de regio bent, dat was een verhaaltje dat spoofers verzonnen hadden om hun vangst te rechtvaardigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03:42
mercapto schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 11:12:
Hoelang was je er? Want gisteravond kwam er weer genoeg divers langs. Waaronder een Blastoise:)

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
MrBlueEyes schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 11:21:
[...]

Hoelang was je er? Want gisteravond kwam er weer genoeg divers langs. Waaronder een Blastoise:)
Klein uurtje maar denk ik, mag het een onsje meer zijn? Ik zal wel slechte timing hebben gehad, gelukkig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:37
Waar moet je nu exact zijn in Kijkduin voor b.v. die Blastoise? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Danielson schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 11:25:
Waar moet je nu exact zijn in Kijkduin voor b.v. die Blastoise? :)
Gewoon bij de trappen, en dan de mensenmassa in de gaten houden, als er veel gaat lopen erachteraan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:17

Thompson

Beeromaniac

Darkfreak schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 10:34:
Als ik het zo bekijk, op basis van best combined stats en aanvallen, zou dit hét top team moeten zijn:
Dragonite - Dragon Breath & Hyper Beam
Snorlax - Zen Headbutt & Body Slam
Lapras - Frost Breath & Blizzard
Arcanine - Bite & Fire Blast
Blastoise - Bite & Hydro Pump
Exeggutor - Zen Headbutt - Solar Beam

Even uitgaande van Best Combiend stats van hoog naar laag en best mogelijke aanval (Damage Per Second) voor desbetreffende pokemon.
3 van de 6 hiervan heb ik inmiddels :) (Snorlax, Lapras, Arcanine). De andere 3 gaat ook nog wel lang duren aangezien ik nog niet in de buurt zit van genoeg candy.

Ik denk dat een Wigglytuf met Pound en Hyper Beam overigens ook niet zou misstaan in dit rijtje, zeker als gym defender is dit wellicht een van de sterkste die er is. Aantal overige die zeker de moeite waard zijn; (ook vanwege andere type pokemon die wellicht minder voorkomen); Vaporeon, Muk, Machamp, Slowbro, Poliwrath, Venusaur, Victreebel, Flareon, Charizard, Nidoking/queen, Clefable, Golem.

Zijn allemaal pokemons die, met een hoge IV en juiste moveset, dik prima pokemon zijn.

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nedra
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-10-2023
Oeh, interessant nieuws over de nieuwe Nearby Tracker, volgens een beta-tester

https://techcrunch.com/20...by-tracker-in-pokemon-go/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

mark-k schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 11:20:
[...]

Je kunt ze niet uit een ei krijgen als je niet in de regio bent, dat was een verhaaltje dat spoofers verzonnen hadden om hun vangst te rechtvaardigen.
Heb je daar een source van?
Het stikt namelijk overal, wereldwijd van claims dat mensen een region-specific pokemon uit een 10km ei kregen.
Daarbij zou het echt enorm klote zijn als mensen uit europa nooit en te nimmer een farfetched kunnen krijgen tenzij ze naar Azië gaan =|

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 00:49
Mx. Alba schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 10:49:
[...]

In mijn 90+ club heb ik:

100% CP976 Poliwhirl :+
100% CP367 Zubat :')
95,6% CP1092 Magneton
95,6% CP820 Raticate :')
95,6% CP180 Tangela
95,6% CP148 Magikarp *O*
93,3% CP953 Gloom
93,3% CP447 Poliwag :D
91,1% CP1719 Flareon *O*
91,1% CP1156 Cloyster
91,1% CP1017 Arbok
91,1% CP809 Raticate :')
91,1% CP774 Haunter
91,1% CP726 Ponyta
91,1% CP559 Jigglypuff
Mooi rijtje. Beetje jammer dat ik de tools voor IV zo laat heb ontdekt. mogelijk dat ik gewoon wat pokemon heb getransferd die een heel stuk beter zijn. Zit zelf op level 21 dus heb het al 20 levels kunnen verprutsen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-09 09:58
Ben wel blij met de update dat het scrollen tussen de pokemon's weer lekker vlot gaat! Ervoor moest je echt over heel het scherm swipen, waar nu de helft van je scherm ook voldoende is.

Het gaat de goede kant op. Bouw maar wat extra functionaliteit in, en steek vooral geen tijd in nieuwe pokemon's erin te gooien. Daar zit niemand op te wachten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-09 16:54
Darkfreak schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 11:28:
[...]
Daarbij zou het echt enorm klote zijn als mensen uit europa nooit en te nimmer een farfetched kunnen krijgen tenzij ze naar Azië gaan =|
Waarom? Dat is het hele idee van een region exclusive...

Bron is Thesilphroad op Reddit, hoe correct die informatie is wordt over gediscussieerd.

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Thompson schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 11:27:
[...]

3 van de 6 hiervan heb ik inmiddels :) (Snorlax, Lapras, Arcanine). De andere 3 gaat ook nog wel lang duren aangezien ik nog niet in de buurt zit van genoeg candy.

Ik denk dat een Wigglytuf met Pound en Hyper Beam overigens ook niet zou misstaan in dit rijtje, zeker als gym defender is dit wellicht een van de sterkste die er is. Aantal overige die zeker de moeite waard zijn; (ook vanwege andere type pokemon die wellicht minder voorkomen); Vaporeon, Muk, Machamp, Slowbro, Poliwrath, Venusaur, Victreebel, Flareon, Charizard, Nidoking/queen, Clefable, Golem.

Zijn allemaal pokemons die, met een hoge IV en juiste moveset, dik prima pokemon zijn.
Lijstje was inmiddels aangepast/verbeterd. Wat moves vooral.
Zelf heb ik enkel die Dragonite, 100% IV met die aanvallen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
Lambo LP670 SV schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 11:31:
Ben wel blij met de update dat het scrollen tussen de pokemon's weer lekker vlot gaat! Ervoor moest je echt over heel het scherm swipen, waar nu de helft van je scherm ook voldoende is.
Voorheen was een enkele tap naast (links/rechts) de pokemon ook voldoende... ik denk eerder dat iedereen zo aan swipen gewend is dat dit niet geprobeerd is. Wel een bug (of oversight)...

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Interessant! :D

Edit, verwijderd.

Niet interessant -O-

[ Voor 118% gewijzigd door poor Leno op 09-08-2016 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Hmm ik zou verwachten dat het spel op basis van fractals zou werken... kan natuurlijk nog altijd, maar als jou symbool zo doorgaat is het van een nest ineens naar wijd verspreid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

ijdod schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 11:31:
[...]

Waarom? Dat is het hele idee van een region exclusive...

Bron is Thesilphroad op Reddit, hoe correct die informatie is wordt over gediscussieerd.
Hoeveel mensen, GO spelers, wereldwijd, denk jij dat in staat zijn om 'even' te gaan reizen naar Azië, Noord-Amerika en Australië =/ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
Allemaal op dezelfde plek gespawnt volgens die lijntjes, maar om te voorkomen dat het allemaal op één hoop komt heeft die mysterieuze site van jou er maar een spiraaltje van gemaakt, leuk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Darkfreak schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 11:32:
[...]

Lijstje was inmiddels aangepast/verbeterd. Wat moves vooral.
Zelf heb ik enkel die Dragonite, 100% IV met die aanvallen :D
Ja mijn lijst was ook nog niet echt compleet, wanneer het aankomt op welke pokemon met welke moveset sterk is baseer ik me vooral op deze site (erg makkelijk/overzichtelijk); https://rankedboost.com/pokemon-go/tier-list/

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

poor Leno schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 11:36:

Maar ik kon jullie dit prachtige patroon niet onthouden :>

[afbeelding]
Lijkt erg op verdeling van Ingress spelers tijdens een anomaly:
Afbeeldingslocatie: https://s9.postimg.org/bivnraxpr/Sitp_Wp_X.jpg

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mercapto schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 11:39:
Allemaal op dezelfde plek gespawnt volgens die lijntjes, maar om te voorkomen dat het allemaal op één hoop komt heeft die mysterieuze site van jou er maar een spiraaltje van gemaakt, leuk :D
Ow CRAP! Je hebt helemaal gelijk! Mea Culpa..

Ik had daar verder niet op gelet, ik was te enthousiast dat ik dacht een patroon in t spel ontdekt te hebben... maar helaas is dat dus niet zo.

Te snel gepost, ik verwijder m weer, want het heeft niets met t spel te maken dan.

Sorry! :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
poor Leno schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 11:44:
[...]

Ow CRAP! Je hebt helemaal gelijk! Mea Culpa..

Ik had daar verder niet op gelet, ik was te enthousiast dat ik dacht een patroon in t spel ontdekt te hebben... maar helaas is dat dus niet zo.

Te snel gepost, ik verwijder m weer, want het heeft niets met t spel te maken dan.

Sorry! :>
Maar waar zit dat nest :P Ik kan wel wat execute gebruiken namelijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
spocy schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 11:20:
Ik mag hopen dat je Dratini bedoeld....
Ehmm ja, iets te enthousiast :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-07-2024
spocy schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 11:46:
[...]

Maar waar zit dat nest :P Ik kan wel wat execute gebruiken namelijk :+
Hij is in ieder geval niet aan de nests lijst toegevoegd :+

https://docs.google.com/s...Xz4pfE/edit#gid=695051109

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
mark-k schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 11:20:
[...]
En als je nou een Ei krijg uit een Amerikaanse Pokestop? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-07 12:53
Ik wil ook wel eens weten waar die zitten ik heb nog helemaal geen eggsegcute

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
Loadichus schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 11:50:
[...]

En als je nou een Ei krijg uit een Amerikaanse Pokestop? O-)
Dan ben je daar dus geweest en zou het denk ik moeten kunnen.

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-09 09:04

Ryan1981

Je ne sais pas

Zojuist een medaille gekregen voor het vangen van 3 big magicarps :| Hoogste CP is 79. Dit zal dus wel betrekking hebben op het gewicht, maar nu vraag ik mij af, doet het gewicht er nog toe of is dat gewoon random fluff? :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Robkazoe
Ryan1981 schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 11:55:
Zojuist een medaille gekregen voor het vangen van 3 big magicarps :| Hoogste CP is 79. Dit zal dus wel betrekking hebben op het gewicht, maar nu vraag ik mij af, doet het gewicht er nog toe of is dat gewoon random fluff? :P
Random medaille voor de lolz.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Ryan1981 schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 11:55:
Magikarp medaile (Fisherman) telt voor XL/XL magikarps afaik.
Er is ook een Rattata variant die telt voor XS/XS (Youngster)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbc
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-09 09:42

bbc

Gisteren een Mankey nest gevonden in het Jubelpark in Brussel. Op iets meer dan een uur naar 42 candy gegaan. Het was mijn eerste Mankey vangst.

Dan ook 's avonds nog wat zitten praten met een Pokemon vanger uit Den Helder. Daar worden ze blijkbaar overspoeld met Voltorbs en Magnemites.

Het blijft toch wel een beetje jammer dat zonder de tracking functie het spel zich eigenlijk vnl beperkt tot het kamperen rond een concentratie aan pokestops waar lures op zitten. En zo level je ook nog het snelst wegens het verzamelen van tonnen candy van dezelfde soort en het evolven. Ondertussen zit ik aan level 20 als werkmens.

Op de weg terug naar huis rustig gefietst en nog wat eitjes zitten uitbroeden. Deze morgen voor het eerst sinds langs de bus naar het werk genomen. Die rijdt langs een 10-tal pokestops, wat handig is om de voorraad ballen aan te vullen na een avondje kamperen aan lures.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
Weet niet of deze al is gepost, maar hier een duidelijke uitleg over de update: http://pokemongo-guide.nl/update-pokemon-go/

Afbeeldingslocatie: http://pokemongo-guide.nl/wp-content/uploads/2016/08/2001194979-169x300.jpegAfbeeldingslocatie: http://pokemongo-guide.nl/wp-content/uploads/2016/08/2001194975-169x300.jpegAfbeeldingslocatie: http://pokemongo-guide.nl/wp-content/uploads/2016/08/2001194977-169x300.jpeg

[ Voor 28% gewijzigd door Loadichus op 09-08-2016 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.I.G.
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-07 19:34

M.I.G.

[like an alien]

Heb nooit Pokémon gekend maar omdat er hier 3 Pokestops voor de deur staan toch eens geprobeerd, omdat ik regelmatig reis leek het me ook leuk om iets te doen als je onderweg bent. Echter na het lezen van de OP snap ik er nog niet zoveel van. Vind het leuk om wel de juiste dingen te doen en niet bijvoorbeeld een verkeerde Pokémon te evolven of weg te gooien.

Ik zit momenteel bij die IV calculator te kijken, ik heb bijvoorbeeld een Eevee CP256, HP52 met dust 1000. Daar komt 31% uit. Dus laag dus die kan ik weggooien?

Een andere Evee op CP137, HP33 met dust 600 komt uit op 71% gemiddeld.
Een andere Evee op CP137, HP35 met dust 600 komt uit op 74% gemiddeld.

Dus hogere HP komt hogere gemiddelde uit. Maar niet bij de eerste? Wat is daar mee aan de hand?

En hoe kom ik te weten welke aanvallen het best zijn? Quick attack of Tackle? En welke secundaire zijn dan het best?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37
spocy schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 10:17:
[...]

Idealiter wil je een Pokemon met de hoogste CP, Beste IV, en beste aanvallen.
Op korte termijn wil je Aanvallen en CP als focus.
Op lange termijn wil je Aanvallen en IV als focus.

Afhankelijk van de pokemon kan het verschil dat aanvallen maken groter of kleiner zijn uiteraard. Maar over het algemeen zijn deze wel belangrijk.
Precies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
M.I.G. schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 12:06:
Heb nooit Pokémon gekend maar omdat er hier 3 Pokestops voor de deur staan toch eens geprobeerd, omdat ik regelmatig reis leek het me ook leuk om iets te doen als je onderweg bent. Echter na het lezen van de OP snap ik er nog niet zoveel van. Vind het leuk om wel de juiste dingen te doen en niet bijvoorbeeld een verkeerde Pokémon te evolven of weg te gooien.

Ik zit momenteel bij die IV calculator te kijken, ik heb bijvoorbeeld een Eevee CP256, HP52 met dust 1000. Daar komt 31% uit. Dus laag dus die kan ik weggooien?

Een andere Evee op CP137, HP33 met dust 600 komt uit op 71% gemiddeld.
Een andere Evee op CP137, HP35 met dust 600 komt uit op 74% gemiddeld.

Dus hogere HP komt hogere gemiddelde uit. Maar niet bij de eerste? Wat is daar mee aan de hand?

En hoe kom ik te weten welke aanvallen het best zijn? Quick attack of Tackle? En welke secundaire zijn dan het best?
HP zegt nog niet zo heel veel. het is slechts één onderdeel van een totale rating. Met diverse sites kun je de exacte IV rating bekijken of de geschatte IV rating. Hoe hoger hoe beter. Zo kan het dus zijn dat een CP137 van Pokemon 1 een IV van 100% heeft terwijl een Cp137 van dezelfde Pokemon 2 een IV van 60% heeft.

Qua aanvallen: Er zijn sites die uitrekenen hoeveel tijd het kost om één aanval te doen en wat de schade is en wat daar de verhouding van is. hoe beter die verhouding, hoe beter de aanval. En het liefst wil je een aanval hebben die bij het type Pokemon past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
Darkfreak schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 11:39:
[...]

Hoeveel mensen, GO spelers, wereldwijd, denk jij dat in staat zijn om 'even' te gaan reizen naar Azië, Noord-Amerika en Australië =/ ?
Weinig. Er zullen dus ook weinig mensen (legaal) de region exclusive van buiten hun regio hebben. Dat is impliciet aan 'region exclusive'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.I.G.

M.I.G.

[like an alien]

Robkazoe schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 12:08:
[...]

HP zegt nog niet zo heel veel. het is slechts één onderdeel van een totale rating. Met diverse sites kun je de exacte IV rating bekijken of de geschatte IV rating. Hoe hoger hoe beter. Zo kan het dus zijn dat een CP137 van Pokemon 1 een IV van 100% heeft terwijl een Cp137 van dezelfde Pokemon 2 een IV van 60% heeft.

Qua aanvallen: Er zijn sites die uitrekenen hoeveel tijd het kost om één aanval te doen en wat de schade is en wat daar de verhouding van is. hoe beter die verhouding, hoe beter de aanval. En het liefst wil je een aanval hebben die bij het type Pokemon past.
Pokémon 1 is dan de nog niet ge-evolvde? En Pokémon 2 bedoel je dan de volgende level? Dus in mijn geval die CP256 met HP52 met IV van 30% is dus niets?

Of ik heb het niet gezien maar welke site voor het berekenen van de juiste aanval bij welk type?

[ Voor 58% gewijzigd door M.I.G. op 09-08-2016 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En vergis je niet in IV

Je beest heeft als basis minimaal 80% (minimaal) CP tot 100% max CP.

Als er staat 50% IV, heb je Minimaal 80% CP + 50% .

(Max - min = verschil. daar je IV% van en dat doe je boven op de 80% basis dus)

Bijv: max 1000- min. 800 = 200, 50% van 200 is 100, dus 800 +100 = 900, wat je max CP is dat jouw 50% beestje kan krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
poor Leno schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 12:12:
En vergis je niet in IV

Bijv: max 1000- min. 800 = 200, 50% van 200 is 100, dus 800 +100 = 900, wat je max CP is dat jouw 50% beestje kan krijgen :)
Die 20% is maar een schatting, varieert per pokemon. Elke heeft een basis ATK, DEF, en STA, en IV doet daar nog 0-15 punten per categorie bij. Een pokemon Als Chansey heeft enorme STA, waardoor daar een puntje minder in de IV niet echt iets uitmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
M.I.G. schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 12:11:
[...]

Pokémon 1 is dan de nog niet ge-evolvde? En Pokémon 2 bedoel je dan de volgende level? Dus in mijn geval die CP256 met HP52 met IV van 30% is dus niets?

Of ik heb het niet gezien maar welke site voor het berekenen van de juiste aanval bij welk type?
https://pokemon.gameinfo.io/

Klik je pokemon aan en kijk bij DPS (Damage per second). Hou er wel rekening mee dat na een evolutie, de moveset (kan) veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Mijn broertje zit nu in de USA. Stel dat ik hem een rondje stops wil laten maken op mijn account riskeer ik dan niet een ban ivm plotseling verplaatsing naar een compleet ander werelddeel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
DarkElement schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 12:15:
Mijn broertje zit nu in de USA. Stel dat ik hem een rondje stops wil laten maken op mijn account riskeer ik dan niet een ban ivm plotseling verplaatsing naar een compleet ander werelddeel?
Ja dan riskeer je in ieder geval een softban, en wellicht nog meer. Account sharing is niet toegestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Als jij nu nog ingelogd bent wel ja, als je al 3 dagen je spel niet hebt aangeraakt wat minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 05:41
Als er een aantal uur tussen zit, niet. Dat aantal is ongeveer hoelang een vliegtuig erover zou doen, dan zou het nog kunnen zijn dat jij zelf reist. In het ergste geval krijg je er nu een softban voor, nog niks permanents.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Oké doen we dat gewoon niet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
  • Laatst online: 12-09 08:34
Als je daar bang voor bent, hou dan gewoon de 'normale' reistijden aan. Dus log zelf uit, en laat hem pas een uur of 8 later inloggen. Dan kunnen ze je er nooit voor straffen, want je kunt natuurlijk gewoon naar de USA op vakantie zijn gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gummiebeer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22:42
De update werkt aardig. Minder vaak last van wegvallende gps en het tracking systeem werkt beter dan hiervoor. Wel vaak nog de standaard Pokemons maar nu kan je wel weer jacht maken op een specifieke Pokemon. Net een rondje van een uur langs pokestops en toch weer 2 nieuwe gevangen en 1 nieuwe uit een ei, altijd leuk voor Pokedex. Het vangen gaat nu ook een stuk beter merk ik. Verder vreet het nog steeds aan de accu, daar merk ik weinig verandering in.

Maar al met al weer even leuk bezig geweest na de update, werd ook tijd want ik merkte dat het mij wat begon te vervelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En dan nog.. Als je samen met een account doet, zoals ouders met kinderen of een vriend/vriendin in het buitenland hebt, kun je ze gewoon mailen in t ergste geval.

Kunnen ze volgens mij echt niets van zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Laatst online: 12-09 19:41
eborn schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 12:16:
[...]

Als je daar bang voor bent, hou dan gewoon de 'normale' reistijden aan. Dus log zelf uit, en laat hem pas een uur of 8 later inloggen. Dan kunnen ze je er nooit voor straffen, want je kunt natuurlijk gewoon naar de USA op vakantie zijn gegaan.
reken maar al snel 9 uur reistijd, afhankelijk van de kust waar je zit :P
Ik ga volgende week naar San Francisco en ik ben 12 uur onderweg (om en nabij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
poor Leno schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 12:26:
En dan nog.. Als je samen met een account doet, zoals ouders met kinderen of een vriend/vriendin in het buitenland hebt, kun je ze gewoon mailen in t ergste geval.

Kunnen ze volgens mij echt niets van zeggen.
Account sharing is ook verboden dus als jij m aan een vriend geeft om daar te vangen oid ben je net zo verkeerd bezig als wanneer je naar de USA spooft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.I.G.

M.I.G.

[like an alien]

poor Leno schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 12:12:
En vergis je niet in IV

Waarschijnlijk omdat ik echt iets heb gemist met Pokemon, dus ondanks je berekening eigenlijk er niet van snap.

Stel ik heb de volgende Eevee's.
Eevee CP256, HP52 met dust 1000. Average : 31.1% Quick Attack / Swift
Eevee CP137, HP33 met dust 600. Average : 71.4% Quick Attack / Swift
Eevee CP137, HP35 met dust 600. Average : 74.1% Tackle / Body Slam
Eevee CP134, HP34 met dust 600. Average : 62.9% Quick Attack / Body Slam
Eevee CP125, HP35 met dust 600. Average : 46.1% Tackle / Swift
Eevee CP12, HP11 met dust 200. Average : 33.6% Tackle / Dig

Best moveset volgens die site is Tackle / Body Slam.

Dus zou die 3e Eevee eentje zijn die jij zou upgraden of alles weggooien?
Of volgens jou berekeningen welke zou dan een betere kandidaat moeten zijn?

Sorry dat ik er nog steeds niets van snap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
M.I.G. schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 12:29:
[...]

Waarschijnlijk omdat ik echt iets heb gemist met Pokemon, dus ondanks je berekening eigenlijk er niet van snap.

Eevee is common en je bent nog veel te laag, dus zou die allemaal weggooien. Je kunt evt wat evolueren om de volgende pokemon te halen maar verder is dat allemaal niks waard.

Mijn tip is, zolang je nog geen lvl 20 bent niet naar IV kijken, het maakt voor die lage lvls toch geen zak uit en je vangt wel betere naderhand, is alleen maar dust verspilling als je zoiets upgrade.

[ Voor 8% gewijzigd door mark-k op 09-08-2016 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 08:19
M.I.G. schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 12:29:
[...]

Pas na evolutie weet je de moves.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-09 14:11

ricjuh

Make each day your masterpiece

Ik heb ook 2 eevees

CP387 - IV 82.2%
CP697 - IV 80.0%

Ik ben toch meer geneigd om de 2e met hoge CP te evalueren omdat het anders teveel dust kost om de max CP te halen.

https://steamcommunity.com/id/r1cjuh/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03:42
ricjuh schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 12:42:
Ik heb ook 2 eevees

CP387 - IV 82.2%
CP697 - IV 80.0%

Ik ben toch meer geneigd om de 2e met hoge CP te evalueren omdat het anders teveel dust kost om de max CP te halen.
Zeker voor de 2e gaan. Kost heel erg veel Dust en 2,2% is een verschil van niets.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

ricjuh schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 12:42:
Ik heb ook 2 eevees

CP387 - IV 82.2%
CP697 - IV 80.0%

Is ook maar afhankelijk waar die 2% verschil in zitten: DEF, ATT, STA.
als die 82% Eevee bv 10/11/10 heeft
en die 80% Eevee bv 8/8/13 heeft, is die van 82% veeeel beter, ookal is het IV% minder uiteenlopend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou je als ik jullie was niet zo druk maken om die IV waarde ;) Hoge CP icm goede moves is veel belangrijker wil je er gyms mee aanvallen. Pas vanaf level 30 vind je de max CP Pokémon in het wild, vanaf dan zou ik je er pas druk om maken als je echt dé perfecte Pokémon wilt bouwen ;)

En misschien als we in de buurt van level 30 komen dat er alweer updates zijn dat die cap weer verhoogd wordt, of dat we Shiny kunnen vinden, alle moeite voor niks gedaan :+
Maargoed als je als doel hebt om alle Pokémon op 100% IV te verzamelen , veel plezier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-09 14:11

ricjuh

Make each day your masterpiece

Darkfreak schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 12:44:
[...]

Is ook maar afhankelijk waar die 2% verschil in zitten: DEF, ATT, STA.
als die 82% Eevee bv 10/11/10 heeft
en die 80% Eevee bv 8/8/13 heeft, is die van 82% veeeel beter, ookal is het IV% minder uiteenlopend.
Verschil is +1 STA bij de 82%
ATT en DEF zijn gelijk

https://steamcommunity.com/id/r1cjuh/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Laatst online: 05:41
ricjuh schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 12:48:
[...]

ATT en DEF zijn gelijk
In dat geval gaan voor degene met een hogere CP. Die ene STA maakt geen ruk uit nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

ricjuh schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 12:48:
[...]

ATT en DEF zijn gelijk
Zoals Mathias al zegt, in dat geval voor de 80% gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 00:42

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Prachtige curveball op een 88CP Weedle en nog naait hij eruit. Ik heb het idee dat ze er nog steeds sneller vandoor gaan dan eerst.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Inderdaad de 2e, voor IV verschillen van minder dan 5a10% zou ik geen extra moeite doen. Dat verschilt op lvl 40 misschien 50CP, dan is de juiste aanval set en genoeg candy/dust om ze daadwerkelijk maximaal te maken veel waardevoller.

Ik merk bij mezelf nu namelijk al (lvl 24) dat ik een aantal pokemons heb waar ik helemaal tevreden over ben qua IV/aanval set maar dat het nu vooral candy/dust tekorten zijn waardoor ik ze niet sterker kan maken.

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spocy schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 12:16:
[...]

Ja dan riskeer je in ieder geval een softban, en wellicht nog meer. Account sharing is niet toegestaan.
Ik en mijn vriend zijn constant aan het wisselen van account. Als er op mijn werk een bepaalde pokemon zit, vang ik hem eerst zelf en log daarna onder zijn naam in en andersom. Ik weet zijn gegevens en hij weet mijn gegevens.

Qua softban zou ik idd met de minimale reistijd rekening houden. Ik heb overigens wel ergens gelezen dat een softban minimale tijd kost, maar dat kan op de persoon afhankelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybel123
  • Laatst online: 07-06-2021
Sorry dat ik de discussie even onderbreek, maar toch even een vraagje.

Gisteravond bij ons in het dorp 2 gyms overgenomen en letterlijk 2 minuten daarna er weer uitgegooid. 3x raden: nogmaals 1 van de 2 gyms overgenomen en meteen daarna weer eruit gegooid.

De "spelers" hebben Engelse namen en een voor mijn gevoel onuitputtelijke voorraad met zeer diverse pokemon (arcanine, lapras, etc, op 1000-2000cp).

Ik krijg sterk de indruk dat het hier om bots/cheaters gaat aangezien er fysiek niemand aanwezig was op de plek waar de gym zit en waar wij dus stonden. We hebben in 3 kwartier tijd niemand gezien en toch zijn beide gyms dus meer dan 1x overgenomen in deze 3 kwartier tijd.

Vraag is dan ook of er uberhaupt een manier is om erachter te komen of het bots zijn, en zo ja, is er iets aan te doen? Het is erg vervelend als je zelf gewoon voor de lol speelt aangezien de lol-factor best wel afneemt door dit soort zaken helaas.

Iemand soortgelijke ervaring of wellicht bestaat er een accountlist met nicknames van cheaters oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-09 13:10
babybel123 schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 12:58:

Gisteravond bij ons in het dorp 2 gyms overgenomen en letterlijk 2 minuten daarna er weer uitgegooid. 3x raden: nogmaals 1 van de 2 gyms overgenomen en meteen daarna weer eruit gegooid.

De "spelers" hebben Engelse namen en een voor mijn gevoel onuitputtelijke voorraad met zeer diverse pokemon (arcanine, lapras, etc, op 1000-2000cp).

Ik krijg sterk de indruk dat het hier om bots/cheaters gaat aangezien er fysiek niemand aanwezig was op de plek waar de gym zit en waar wij dus stonden. We hebben in 3 kwartier tijd niemand gezien en toch zijn beide gyms dus meer dan 1x overgenomen in deze 3 kwartier tijd.

Vraag is dan ook of er uberhaupt een manier is om erachter te komen of het bots zijn, en zo ja, is er iets aan te doen? Het is erg vervelend als je zelf gewoon voor de lol speelt aangezien de lol-factor best wel afneemt door dit soort zaken helaas.

Iemand soortgelijke ervaring of wellicht bestaat er een accountlist met nicknames van cheaters oid?
Report via Instellingen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 12:57:
[...]

Ik en mijn vriend zijn constant aan het wisselen van account. Als er op mijn werk een bepaalde pokemon zit, vang ik hem eerst zelf en log daarna onder zijn naam in en andersom. Ik weet zijn gegevens en hij weet mijn gegevens.

Qua softban zou ik idd met de minimale reistijd rekening houden. Ik heb overigens wel ergens gelezen dat een softban minimale tijd kost, maar dat kan op de persoon afhankelijk zijn.
Klopt op dit moment hebben ze alleen de softban die automatisch in werking treed bij te gekke afstanden in korte tijd. Echter haalt Niantic ook device info op waarmee ze in principe kunnen zien dat je aan account sharing met je vriend doet. Hier zal naar mijn verwachting veel minder tegen opgetreden worden aangezien het bewijzen hiervan een stuk lastiger ligt. Maar in principe is het tegen de regeltjes.

Echter zoals jij het beschrijft verwacht ik niet gauw problemen, maar you never know.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
Wat is jullie ervaring met pokémon die op lures afkomen eigenlijk?
Ik heb hier voor mijn deur een pokéstop, waar regelmatig een lure op wordt gezet.
Nu komen daar echter alleen maar pidgeys, ratatas, caterpies en weedles op af lijkt het.

Herkennen jullie dit? Of is het bijvoorbeeld afhankelijk van het level van de trainer die hem er op zet?

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 02:37
Thompson schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 12:56:
Ik merk bij mezelf nu namelijk al (lvl 24) dat ik een aantal pokemons heb waar ik helemaal tevreden over ben qua IV/aanval set maar dat het nu vooral candy/dust tekorten zijn waardoor ik ze niet sterker kan maken.
Ik (lvl 23) heb vooral een gebrek aan pokemon met de juiste moveset en van de pokemon die ik daarvan heb, zijn ze of al max voor mijn lvl (geboost) of heb ik ff geen candy meer.

Dust heb ik atm in overvloeden 150K+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybel123
Azaruc schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 13:00:
Ik heb hier voor mijn deur een pokéstop, waar regelmatig een lure op wordt gezet.
Nu komen daar echter alleen maar pidgeys, ratatas, caterpies en weedles op af lijkt het.

Herkennen jullie dit? Of is het bijvoorbeeld afhankelijk van het level van de trainer die hem er op zet?
Hier exact dezelfde ervaringen, komt niks anders dan alle standaard pokemon op af.
meerdere lures in meerdere woonplaatsen en nog nooit echt iets interessants. ja, een krabby en een drowzee, maar verder allemaal pidgey, rattata etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

spocy schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 13:00:
[...]

Klopt op dit moment hebben ze alleen de softban die automatisch in werking treed bij te gekke afstanden in korte tijd. Echter haalt Niantic ook device info op waarmee ze in principe kunnen zien dat je aan account sharing met je vriend doet. Hier zal naar mijn verwachting veel minder tegen opgetreden worden aangezien het bewijzen hiervan een stuk lastiger ligt. Maar in principe is het tegen de regeltjes.

Echter zoals jij het beschrijft verwacht ik niet gauw problemen, maar you never know.
Ik weet het.. maar wij zijn sinds kort ook bezig met het cheaten omdat we er helemaal klaar mee waren dat we niks konden vinden (geen excuus, meer luiheid >:) ). Dus als ze die gegevens uitlezen zijn we sowieso de sjaak. Is een risico wat we allebei nemen.

Moet ook toegeven dat als we het spoofen niet aan de gang kregen ik niet weet hoelang we het spel nog zouden spelen met de huidige spelopbouw (manier van gyms bevechten, pokemon zoeken, niet kunnen ruilen).

Kleine sidenote, we houden ons lekker buiten de gyms met onze 'nieuwe' pokemons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybel123
CappieL schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 12:59:
[...]

Report via Instellingen ...
Gaan we dat maar eens doen al betwijfel ik of dit echt effectief zal zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:57
Daarom moet je lures dus ook zetten op plekken waar je sowieso al af en toe Pokies vindt die je graag wil hebben.

Een plekje met veel PokéStops bij elkaar zoals op Kijkduin is niet zo vreemd. Alleen al in het centrum van Nijmegen zijn er ook een stuk of drie van die plekken. Maar dat dat ook nog eens is op een plek waar interessante Pokémon regelmatig tevoorschijn komen, dat maakt Kijkduin zo uniek.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Ask! schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 09:10:
[...]

Wat is dat GPS jitter precies?
Ik hoor daar wel vaker mensen over praten.
Het is een verschijnsel dat al sinds jaar en dag bekend staat onder de naam "GPS drift" maar aangezien de gemiddelde PoGo-er de ballen verstand heeft (pun intended ;)) van GPS is een of andere jojo de term 'jitter' maar gaan gebruiken wat helaas wat navolging heeft gehad.

"GPS drift": Ruim 24.000 hits met hoge relevantie.

"GPS jitter": Amper 2.000 hits met matige relevantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 06:13

Het hangt af van het aantal mensen wat rond de Lure staat. Ik heb al vaak gezien dat er met ongeveer 1 tot 15 mensen alleen maar rommel op af komt terwijl je bij 30 spelers veel meer variatie krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

babybel123 schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 12:58:

Mijn collega heeft hier ook twee personen aangegeven bij Niantic, nu zijn ze allemaal uit de gyms verdwenen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nichan
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 27-08 14:27

Een vriend van mij had hier een theorie over: met een lure krijg je een bepaalde 'pool'. Zo'n pool bestaat bijv uit ratata, pidgey en weedle + 1 uncommon/zeldzamere pokemon waar je kans op hebt (pidgeotto in dit geval).
Die pool met ratata zal er vaker zijn dan een pool met bijv. meowth. Daarom zie je op plekken met constant lures vaker betere pokemon lijkt mij.

Of het echt waar is kan ik niet zeggen, dit is de theorie die hij had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
Mx. Alba schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 13:04:
Daarom moet je lures dus ook zetten op plekken waar je sowieso al af en toe Pokies vindt die je graag wil hebben.

Een plekje met veel PokéStops bij elkaar zoals op Kijkduin is niet zo vreemd. Alleen al in het centrum van Nijmegen zijn er ook een stuk of drie van die plekken. Maar dat dat ook nog eens is op een plek waar interessante Pokémon regelmatig tevoorschijn komen, dat maakt Kijkduin zo uniek.
Ik zet ze zelf om deze reden eigenlijk nog nergens neer, omdat ik nog niet door heb wat ik er aan heb. Als ik op een plek zou zijn als Kijkduin, dan zou ik me ook absoluut niet bezig houden met de 'lure' pokémon, maar met de regulier spawnende exemplaren.

Tot nu toe zie ik dus absoluut het nut van lures (behalve veel 'basic' pokémon) nog niet in.

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
nichan schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 13:06:
Een vriend van mij had hier een theorie over: met een lure krijg je een bepaalde 'pool'. Zo'n pool bestaat bijv uit ratata, pidgey en weedle + 1 uncommon/zeldzamere pokemon waar je kans op hebt (pidgeotto in dit geval).
Die pool met ratata zal er vaker zijn dan een pool met bijv. meowth. Daarom zie je op plekken met constant lures vaker betere pokemon lijkt mij.

Of het echt waar is kan ik niet zeggen, dit is de theorie die hij had.
Zoiets zou best kunnen. Ik had een keer een lure aan staan op het pleintje voor mijn werkplek en in dat halve uur ving ik 3x Staryu, 3x Goldeen, 3x Horsea, 4x Magikarp en 1x Dratini. Voor de rest alleen een verdwaalde Rattata, die dacht zeker dat hij een muskusrattata was want daar was kennelijk een blikje waterbeesten opengetrokken. :D

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nichan
Mx. Alba schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 13:08:
[...]

Zoiets zou best kunnen. Ik had een keer een lure aan staan op het pleintje voor mijn werkplek en in dat halve uur ving ik 3x Staryu, 3x Goldeen, 3x Horsea, 4x Magikarp en 1x Dratini. Voor de rest alleen een verdwaalde Rattata, die dacht zeker dat hij een muskusrattata was want daar was kennelijk een blikje waterbeesten opengetrokken. :D
haha lekker, die pokemon zie ik bijna niet in Nijmegen waar ik woon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlooi
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-08 14:29
nichan schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 13:10:
[...]

haha lekker, die pokemon zie ik bijna niet in Nijmegen waar ik woon
Behalve Staryu vind je de rest allemaal in Lindenholt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-09 09:58
Hogader schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 13:00:
[...]

Ik (lvl 23) heb vooral een gebrek aan pokemon met de juiste moveset en van de pokemon die ik daarvan heb, zijn ze of al max voor mijn lvl (geboost) of heb ik ff geen candy meer.

Dust heb ik atm in overvloeden 150K+.
1 pokemon maxen kost vaak rond de 260k dust, dus overvloed zei je? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Lambo LP670 SV schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 13:13:
[...]

hij is nog geen level 40 he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 13:03:
[...]
Ik weet het.. maar wij zijn sinds kort ook bezig met het cheaten omdat we er helemaal klaar mee waren dat we niks konden vinden (geen excuus, meer luiheid >:) ). Dus als ze die gegevens uitlezen zijn we sowieso de sjaak. Is een risico wat we allebei nemen.

Moet ook toegeven dat als we het spoofen niet aan de gang kregen ik niet weet hoelang we het spel nog zouden spelen met de huidige spelopbouw (manier van gyms bevechten, pokemon zoeken, niet kunnen ruilen).

Kleine sidenote, we houden ons lekker buiten de gyms met onze 'nieuwe' pokemons
Niet bang voor een achteraf ban? Lijkt mij super vervelend als je opnieuw moet starten als GEN2 en trading etc beschikbaar komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 02:37
[...]

Overvloed voor nu. Ik ben begonnen met dust uitgeven toen ik +- 130K had en nu heb ik in de tijd dat ik het maximaal heb uitgegeven aan de pokemon die het verdienen zelfs nog 20K meer opgebouwd. Het kost nog heel veel tijd voor ik zoveel dust uit hoef te geven aan 1 Pokemon dat ik ook veel pidgeys kan vangen in die tijd om de dust income aan te stacken.

Desalnietemin kijk ik wel goed waar ik het aan uitgeef, want je krijgt het niet meer terug en uitgeven aan een pokemon die je daarna transfered is eeuwig zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Loadichus schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 13:15:
[...]

Niet bang voor een achteraf ban? Lijkt mij super vervelend als je opnieuw moet starten als GEN2 en trading etc beschikbaar komt.
Ja wel.. maar dat is een risico voor later. Overigens houden we natuurlijk wel rekening met de reistijden, maar zoals al eerder gezegd is, achter de schermen is het wel duidelijk dat je niet op de normale manier speelt. We zien het wel :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Hogader schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 13:16:
[...]

Overvloed voor nu. Ik ben begonnen met dust uitgeven toen ik +- 130K had en nu heb ik in de tijd dat ik het maximaal heb uitgegeven aan de pokemon die het verdienen zelfs nog 20K meer opgebouwd. Het kost nog heel veel tijd voor ik zoveel dust uit hoef te geven aan 1 Pokemon dat ik ook veel pidgeys kan vangen in die tijd om de dust income aan te stacken.

Desalnietemin kijk ik wel goed waar ik het aan uitgeef, want je krijgt het niet meer terug en uitgeven aan een pokemon die je daarna transfered is eeuwig zonde.
Het duurt steeds langer om het volgende level te halen hè. Ik ben nu level 24 en dan is het al 150.000xp om level 25 te halen. Dat is meer dan een kwart van de totale XP die nodig was om tot level 0 tot 24 te komen... Naarmate je verder komt heb je dus ook tijdens elk level steeds meer stardust tot je beschikking en het is dus geen enkel probleem om een aantal Pokémon die je gemaximaliseerd hebt telkens weer twee keer een upgrade te geven als je een leveltje hoger bent gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 13:18:
[...]
Ja wel.. maar dat is een risico voor later. Overigens houden we natuurlijk wel rekening met de reistijden, maar zoals al eerder gezegd is, achter de schermen is het wel duidelijk dat je niet op de normale manier speelt. We zien het wel :X
Ik snap je overweging wel trouwens.

Zelf heb ik het gevoel van doelloos rondlopen zonder tracker ook wel bijna gehad en merk ik dat ik ook smacht naar iets wat daar werkt. Dit had ik niet toen tools zoals Pokevision/ Pokedesktop nog beschikbaar waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nichan
Vlooi schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 13:13:
[...]

Behalve Staryu vind je de rest allemaal in Lindenholt :)
Hmm daar kom ik nooit, ik zal er een keer door heen fietsen. Bedankt voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 05:38
[...]

rond l;evel 40 wil je niet niet weten hoeveek k dust je hebt :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Loadichus schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 13:23:
[...]

Ik snap je overweging wel trouwens.

Zelf heb ik het gevoel van doelloos rondlopen zonder tracker ook wel bijna gehad en merk ik dat ik ook smacht naar iets wat daar werkt. Dit had ik niet toen tools zoals Pokevision/ Pokedesktop nog beschikbaar waren.
Nou ja dat nu de Nearby ten minste al accuraat aangeeft wat er in je directe omgeving zit is al een stap voorwaarts. Enige afstandsindicatie (en/of richting) zou het helemaal top maken, maar ook zo kan je al zien of het nuttig is om daar waar je nu bent even een "rondje" te lopen of gewoon rechtdoor te lopen tot er iets interessanters op het scherm verschijnt.

Als een Pokémon binnen 50m van je is kan je hem vangen. Kennelijk heeft de nieuwe Nearby een straal van ongeveer 200m. Met die kennis begint het al mogelijk te worden om Pokémon ongeveer op te sporen met deze accurate Nearby List. Je hoeft ook niet exact te weten waar hij zit - je hoeft alleen maar binnen een straal van 50m te komen.

Het meest interessante komt de laatste tijd vooralsnog uit eieren. Bij mij kwam er tijdens de lunchwandeling een Sandshrew uit een 5km-ei. Die was nieuw voor mij. CP438, 84,4%.

[ Voor 15% gewijzigd door Mx. Alba op 09-08-2016 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13-09 11:55
nichan schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 13:24:
[...]

Hmm daar kom ik nooit, ik zal er een keer door heen fietsen. Bedankt voor de tip.
Of fiets eens langs het kanaal, kom best wat variatie tegen :). De waalkade is nog beter, tijdens mijn lunchwandeling vang ik daar best veel verschillende pokemon.

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Mx. Alba schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 13:31:
[...]

Nou ja dat nu de Nearby ten minste al accuraat aangeeft wat er in je directe omgeving zit is al een stap voorwaarts. Enige afstandsindicatie (en/of richting) zou het helemaal top maken, maar ook zo kan je al zien of het nuttig is om daar waar je nu bent even een "rondje" te lopen of gewoon rechtdoor te lopen tot er iets interessanters op het scherm verschijnt.

Het meest interessante komt de laatste tijd vooralsnog uit eieren. Bij mij kwam er tijdens de lunchwandeling een Sandshrew uit een 5km-ei. Die was nieuw voor mij. CP438, 84,4%.
Hier een schitternde zubat uitgebroed :(
Overigens eerder al 3 sandshrews achter elkaar uitgebroed, ook niet echt prettig omdat ik er al teveel van had :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nichan
Grumpmeister schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 13:32:
[...]

Of fiets eens langs het kanaal, kom best wat variatie tegen :). De waalkade is nog beter, tijdens mijn lunchwandeling vang ik daar best veel verschillende pokemon.
Ik woon zelf bij station Heyendaal, hier zitten nog wel eens abra's in de buurt en gister 3-4x een pinsir gezien.

Speel nu zelf gewoon uit mn kamer omdat hier toch een pokestop is en ik geen data meer heb :D

Oja en bij het radboud spawnt nog wel eens een bulbasaur.

[ Voor 5% gewijzigd door nichan op 09-08-2016 13:37 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 116 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status