Dat oplichten was geen aanwijzing dat je dichterbij kwam, maar enkel dat de nearby list werd geupdate.laviolette schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 09:00:
[...]
Ah, dan lijkt het inderdaad nuttig. Heb dit nog niet kunnen controleren aangezien ik op kantoor ben. Is het met de nieuwe Nearby ook zichtbaar of je dichterbij komt? (Waar je voorheen een Pokémon kon selecteren en het Nearby schermpje iets oplichtte?)
Verwijderd
Het klikken werkt niet. Ik kan straks tijdens de pauze pas kijken of de volgorde enigzins veranderd.laviolette schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 09:00:
[...]
Ah, dan lijkt het inderdaad nuttig. Heb dit nog niet kunnen controleren aangezien ik op kantoor ben. Is het met de nieuwe Nearby ook zichtbaar of je dichterbij komt? (Waar je voorheen een Pokémon kon selecteren en het Nearby schermpje iets oplichtte?)
Enige wat me wel opvalt is dat voorheen als je de lijst opende de volgorde van de eerste 3 anders was als dat je de lijst dicht deed en dan de eerste 3 in de hoek ziet. Dit is nu hetzelfde.
Er wordt nu een popup gegeven wanneer je te snel loopt. Had het net in de trein ook. Heeft dus denk ik meer te maken met het feit dat je mannetje te snel van punt A naar punt B beweegt door je GPS jitter.copywizard schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 08:51:
als ik "misbruik" maak van GPS jitter (om eieren uit te broeden) krijg ik ook iedere keer die passagiers-notificatie!
weet niet of GPS-jitter cheaten is dus excuses als dat zo is.
Oh wow, dat wist ik nietHogader schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 09:01:
[...]
Dat oplichten was geen aanwijzing dat je dichterbij kwam, maar enkel dat de nearby list werd geupdate.

Verandert de volgorde van de Pokémons nu wel? (dichtstbijzijnde als eerst?)
Gewoon alles wegdonderen onder de cp1000 of zelfs onder de cp1500 (aangezien meeste gyms cp1500-3000 hebben)? Staan er genoeg van in je lijst. Sowieso zou ik alleen eind-evoluties houden, tenzij lagere evoluties een hoge IV score hebben.Zegato schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 01:52:
Kennen jullie dit probleem ook? (scroll galore)
[afbeelding]
... ik heb veel moeite met het wegdonderen van 1000+ CP Pokémon. Ik ben nu llevel 24. Wetende dat het pas écht begint met serieuze Pokémon vanaf level 30, twijfel ik erg om al die -voor nu- high level Pokémon weg te donderen -voor één lullige candy- om het allemaal wat overzichtelijker te maken. Wellicht dat er binnenkort een mogelijkheid tot trading komt óf het leuk(er) wordt om gyms te bezetten: dan komen deze Pokémon nog wel van pas. Het grinden begint onderhand overigens wel irritant te worden en met de gyms hier in het centrum van Leiden wrijf je je in je handen als je ook maar één uurtje overleeft.
Nog even als dit zo doorgaat heb ik geen ruimte meer voor genoeg Pokémon om te kunnen powerlevellen, tenzij ik geld uitgeef aan een grotere virtuele rugzak. Nog even los van het bewaren van hoge IV Pokémon met een lage CP...
Kortom: twijfels. Hoe pakken jullie dit aan?
En met anderen, ik kan alleen maar dromen van dergelijke variatie

Hoooooi Jeroen :W
Dat werkte sowieso nog, en was een manier om nog op enige wijze een idee te hebben of je dichterbij of verderweg kwam van een pokemon...laviolette schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 09:03:
[...]
Oh wow, dat wist ik niet![]()
![]()
Verandert de volgorde van de Pokémons nu wel? (dichtstbijzijnde als eerst?)
[ Voor 11% gewijzigd door DropjesLover op 09-08-2016 09:05 ]
BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,
Ze hebben volgens mij de spawns ook weer aangepast.
Op mijn werk heb ik nu helemaal niets meer nearby terwijl dit voor de update juist was verbeterd.
Ook bij een 'tussendoor' weg helemaal niets meer nearby terwijl daar juist twee á drie Pokemons spawnde elke keer. Collega zei precies het zelfde.
Op mijn werk heb ik nu helemaal niets meer nearby terwijl dit voor de update juist was verbeterd.
Ook bij een 'tussendoor' weg helemaal niets meer nearby terwijl daar juist twee á drie Pokemons spawnde elke keer. Collega zei precies het zelfde.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Verwijderd
Ik ben een beetje van de selectie van hoge cp, maar wil toch de (voor mij) leuke pokemon wel behouden. Ondanks misschien een shit CP of IV.DropjesLover schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 09:04:
[...]
Gewoon alles wegdonderen onder de cp1000 of zelfs onder de cp1500 (aangezien meeste gyms cp1500-3000 hebben)? Staan er genoeg van in je lijst. Sowieso zou ik alleen eind-evoluties houden, tenzij lagere evoluties een hoge IV score hebben.
En met anderen, ik kan alleen maar dromen van dergelijke variatie![]()
Hoooooi Jeroen :W
Hier niet. Verzamelwoede. Wil sowieso altijd van elke minimaal een bewarenDropjesLover schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 09:04:
[...]
Sowieso zou ik alleen eind-evoluties houden, tenzij lagere evoluties een hoge IV score hebben.
[...]
Leeg - Sinds 20180907
Same here. Bewaar van iedere stage altijd de sterkste/beste.Chillz schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 09:07:
[...]
Hier niet. Verzamelwoede. Wil sowieso altijd van elke minimaal een bewaren
Voorheen altijd hoogste CP, tegenwoordig kijk ik altijd naar de hoogste IV
Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Ik kijk afhankelijk van de pokemon nog steeds naar hoogste CP, alleen voor de Pokemon die ik eventueel zou willen power uppen kijk ik naar IV. (dit zijn dus pokemon die goed zijn voor gym attacks/defend.)Darkfreak schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 09:08:
[...]
Same here. Bewaar van iedere stage altijd de sterkste/beste.
Wat is dat GPS jitter precies?copywizard schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 08:51:
als ik "misbruik" maak van GPS jitter (om eieren uit te broeden) krijg ik ook iedere keer die passagiers-notificatie!
weet niet of GPS-jitter cheaten is dus excuses als dat zo is.
Ik hoor daar wel vaker mensen over praten.
Dit moet ik nog testen, maar ik zit op mijn werk dus dat gaat nu helaas nietlaviolette schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 09:00:
[...]

Lijkt hier ook het geval helaas. Het was zo'n handig trucjeRobkazoe schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 09:02:
[...]
Er wordt nu een popup gegeven wanneer je te snel loopt. Had het net in de trein ook. Heeft dus denk ik meer te maken met het feit dat je mannetje te snel van punt A naar punt B beweegt door je GPS jitter.
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
Ik kijk pas naar IV als ze redelijk hoog zitten in CP. Een CP10 van 100% zou gewoon de schredder in gaan. Zelfs als ik zou weten dat 'ie 100% was.
Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...
Ben beter met pokemon opruimen dan fysieke spullen.
Als ik er even genoeg van heb, hoppa. Alles door de schredder.
Nu lvl 18 dus weet wel dat ik wel wat heb aan candy en poeder, maar heb vrij weinig aan lage CP units.
Ze blijven toch wel in je pokedex staan.
Als ik er even genoeg van heb, hoppa. Alles door de schredder.
Nu lvl 18 dus weet wel dat ik wel wat heb aan candy en poeder, maar heb vrij weinig aan lage CP units.
Ze blijven toch wel in je pokedex staan.
Heeft vrijwel iedere telefoon.Ask! schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 09:10:
[...]
Wat is dat GPS jitter precies?
Als je stil zit en GO aan hebt, loopt je poppetje vrijwel de hele tijd heen en weer voor een paar meter omdat je GPS niet op de millimeter nauwkeurig is.
Deze meters tellen langzaam op, waardoor je eieren uitkomen terwijl je stil zit op kantoor met je achterwerk XD.
En er zijn mensen die dat daadwerkelijk cheaten vinden
Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Yes sir.. 120 Pokeballs en 0 blauwe en/of Vitesse-ballenKyumia schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 09:12:
Iemand ook last van Pokéballs in overvloed en maar 1 Potion per 5 stops?
eerder andersom op het momentKyumia schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 09:12:
Iemand ook last van Pokéballs in overvloed en maar 1 Potion per 5 stops?
Xbox Live Gamertag: RickS29 | FC 2552-4842-4168
GPS jitter is variatie in de lokatie door externe omstandigheden. Hier heeft elke GPS last van. Door deze variatie 'beweegt' je positie op de kaart, en je Trainer beweegt dus mee...Ask! schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 09:10:
[...]
Wat is dat GPS jitter precies?
Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...
En dit heb je dus niet alleen als je stil zit, maar continu. GPS-Jitter is het verschuiven van de locatie door onnauwkeurigheid in je GPS, hierdoor loop je soms aan de verkeerde kant van de weg volgens je GPS bijvoorbeeld.Darkfreak schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 09:12:
[...]
Heeft vrijwel iedere telefoon.
Als je stil zit en GO aan hebt, loopt je poppetje vrijwel de hele tijd heen en weer voor een paar meter omdat je GPS niet op de millimeter nauwkeurig is.
Deze meters tellen langzaam op, waardoor je eieren uitkomen terwijl je stil zit op kantoor met je achterwerk XD.
En er zijn mensen die dat daadwerkelijk cheaten vinden
Verwijderd
Maar al wel je mening klaar hebben dat de update nutteloos is.laviolette schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 09:00:
[...]
Heb dit nog niet kunnen controleren aangezien ik op kantoor ben.

Rofl, een level 6 gym met alleen één Gyarados erin... Jammer dat ik nu de tijd niet heb om daarheen te lopen.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
ja vergelijkbaar ik werk in een groot betonnen kantoor gebouw waar de GPS fix wat slechter is hierdoor loopt mijn char van hot naar her terwijl mijn mobiel niks ligt te doen en die meters pakt hij enigzins op ik kan op deze manier vaak 2 of 3 5 km eieren per werkdag uitbroedenreadytoflow schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 09:01:
[...]
Wat is dat precies?
Vannacht ook 5 eieren uitgebroed vanuit huis. Moest nog maar 200m. Door het spel af en toe af te sluiten en door bijv. lang in de Pokedex te kijken zet ie mijn avatar elke keer op de juiste plek. Zijn elke keer een stapje of 10.
Resulteerde na tijdje in 5 uitgekomen eieren.
Bedoel je dat?
AMD Ryzen 5800X3D, MSI MPG X570 Gaming Plus, MSI RTX3070, 32GB Corsair DDR4
Iemand heeft daar een bot op gezet om gym level te boosten, hopen dat er meer mensen bij komen. Iedereen weet hoe anoying dat upgraden van gym isMx. Alba schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 09:19:
Rofl, een level 6 gym met alleen één Gyarados erin... Jammer dat ik nu de tijd niet heb om daarheen te lopen.
[afbeelding]
Het zal nog wel werken als de afstand van de jitter klein is waardoor de snelheid acceptabel is voor de app. Maar ik vermoed dat dit hiervoor ook al was (en dat hij dus niet alle GPS jitter als geldige beweging ziet en dus niet bij het ei optelt).Peter_Aragorn schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 09:11:
[...]
Lijkt hier ook het geval helaas. Het was zo'n handig trucje
Alleen is nu even de vraag of de "geldige" bewegingen" na de popup wel gewoon door kunnen gaan en opgeteld worden. Als dat het geval, dan is er niets veranderd behalve dat er nu een popup bij gekomen is.
Heb gisteren drie kwartier geprobeerd een gym te upgraden... ben ik eindelijk zo ver, pikt een kind van 10-12 jaar het plekje in!
Is het niet zo dat wanneer PoGo merkt dat je 'te hard' gaat, dat dit meer dan 10 km/u is? Deze meters worden toch al niet bij je eieren opgeteld.Robkazoe schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 09:25:
[...]
Het zal nog wel werken als de afstand van de jitter klein is waardoor de snelheid acceptabel is voor de app. Maar ik vermoed dat dit hiervoor ook al was (en dat hij dus niet alle GPS jitter als geldige beweging ziet en dus niet bij het ei optelt).
Alleen is nu even de vraag of de "geldige" bewegingen" na de popup wel gewoon door kunnen gaan en opgeteld worden. Als dat het geval, dan is er niets veranderd behalve dat er nu een popup bij gekomen is.
En misschien heb jij, per ongeluk, precies hetzelfde eergister gedaan bij iemand andersCappieL schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 09:26:
Heb gisteren drie kwartier geprobeerd een gym te upgraden... ben ik eindelijk zo ver, pikt een kind van 10-12 jaar het plekje in!![]()
Er is natuurlijk al wel een alternatief voor pokeadvisor maar ik weet niet of je dat hier mag doorsturen.Denniz0229 schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 17:37:
voor mij is de lol er wel een beetje af nu zelfs pokeadvisor niet meer mag![]()
zie ook veel minder mensen op straat en iedereen irriteert zich er dood aan, denk dat ze er snel wat aan moeten doen anders is de hype zo weer weg.
Zoals je eerder hebt kunnen lezen, plaatste ik dat de kaart niet lijkt te werken voor Pokémons 'in het gras'. Op deze manier heb je dus alsnog geen idee hoever je er vandaan zit, en blijft je zoekgebied enorm. Dan heb ik alsnog het idee dat ik urenlang doelloos rondjes moet lopen om die drie Weedles in mijn Nearby list te vangen.Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 09:18:
[...]
Maar al wel je mening klaar hebben dat de update nutteloos is.![]()
Base64 encode de naamKingHawk schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 09:29:
[...]
Er is natuurlijk al wel een alternatief voor pokeadvisor maar ik weet niet of je dat hier mag doorsturen.

Ik heb wel veel rondgelopen/fietst en op zoek gegaan naar gyms waar nog een plekje vrij was.mat.hi.as schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 09:28:
[...]
En misschien heb jij, per ongeluk, precies hetzelfde eergister gedaan bij iemand anders
Maar op deze plekken heb ik niemand anders zien staan. In deze gyms zat maar 1 Pokemon met plek voor 2.
Daar zouden ze eigenlijk iets op moeten bedenken, dat als jij degene bent die een gym heeft gesloopt of geupgrade dat je dan 1 minuut de tijd krijgt om er iets in te zetten oid. Is mij ook al een keer gebeurd dat ik een gym had gesloopt van blauw (ik ben rood) en dat ik m'n pokemon die ik erin wou zetten aan het healen was en voor ik 'm erin kon zetten had een lullo van geel er een pokemon ingezet (die ik overigens daarna ook gewoon weer gesloopt heb, FU)CappieL schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 09:26:
Heb gisteren drie kwartier geprobeerd een gym te upgraden... ben ik eindelijk zo ver, pikt een kind van 10-12 jaar het plekje in!![]()
Ook zo frustrerend als je een gym pakt, je zet een een dikke 1800+ CP pokemon in, kijk je even later, wat zit er bij... een CP300 Pidgeotto van een lvl 6 trainer en een CP500 Golbat van een lvl 7 trainer... Dat schrikt nou niet bepaald af dat ze die gym zo weer overnemen

Beeromaniac
Dat probeer ik inderdaad te zeggen ja.CappieL schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 09:27:
[...]
Is het niet zo dat wanneer PoGo merkt dat je 'te hard' gaat, dat dit meer dan 10 km/u is? Deze meters worden toch al niet bij je eieren opgeteld.
In de oude situatie:
Jitter A > B (13 km/uur): Telt niet mee
Jitter B > C (10 km/uur): Telt wel mee
Jitter C > D (18 km/uur): Telt wel mee
In de nieuwe situatie kun je nu twee zaken hebben:
Jitter A > B (13 km/uur): Telt niet mee, popup komt naar voren toe (en wordt niet weggedrukt)
Jitter B > C (10 km/uur): Telt wel mee
Jitter C > D (18 km/uur): Telt wel mee
of
Jitter A > B (13 km/uur): Telt niet mee, popup komt naar voren toe (en wordt niet weggedrukt)
Jitter B > C (10 km/uur): Telt niet mee, je hebt de popup nog niet weggedrukt.
Jitter C > D (18 km/uur): Telt niet mee, je hebt de popup nog niet weggedrukt.
Maar dat zou iemand eens uit moeten proberen.
Wat betreft de items die PokéStops geven... Ik heb vanmorgen in de gauwigheid 23 PokéStops aangeslingerd. Totale loot volgens mijn Journal:
46 PokéBalls
8 Great Balls
2 Ultra Balls
4 Razz Berries
7 Potions
7 Super Potions
0 Hyper Potions
8 Revives
0 Eieren
Dat is dus gemiddeld per stop 2 PokéBalls en per twee stops één betere bal. Ook gemiddeld per stop één healing item (potion of revive).
Het gekke is, ik heb zeker wel ergens onderweg een 5km-ei gekregen maar die zie ik nergens in mijn Journal staan...
46 PokéBalls
8 Great Balls
2 Ultra Balls
4 Razz Berries
7 Potions
7 Super Potions
0 Hyper Potions
8 Revives
0 Eieren
Dat is dus gemiddeld per stop 2 PokéBalls en per twee stops één betere bal. Ook gemiddeld per stop één healing item (potion of revive).
Het gekke is, ik heb zeker wel ergens onderweg een 5km-ei gekregen maar die zie ik nergens in mijn Journal staan...
[ Voor 15% gewijzigd door Mx. Alba op 09-08-2016 09:35 ]
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Mooi dat er iig een update is. Vandaag is opeens Staryu-dag, gisteren magnemites, nu al 5 staryus en 1 starmie
.
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
Je moet ook de juiste methode vinden. De snelste manier is over het algemeen een Pokémon vinden die qua CP zwakker is dan de zwakste pokie in de gym en daarmee alleen die zwakste verslaan. Dat geeft de gym na één gevecht zo'n 600 punten erbij. Rinse and repeat.CappieL schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 09:26:
Nog beter is een pokie die zwakker is dan de tweede verdedigende pokie van onderen en daarmee de eerste twee verslaan maar dat is me nog niet gelukt. Over het algemeen komt mijn pokie dan dermate verzwakt uit het gevecht met de laagste dat hij de een-na-laagste net niet meer kan verslaan.

Ze lijken de spawn hier voor mn huis te hebben verwijderd of in ieder geval de spawnfrequentie te hebben verlaagd
van de bank af jijAzaruc schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 09:39:
Ze lijken de spawn hier voor mn huis te hebben verwijderd of in ieder geval de spawnfrequentie te hebben verlaagd
*****Laryx runs aroound the room pretending to be a plane.<BR>VROOOM!!!!<BR>
Bij mij gisteren en vandaag om 7:05 ook geen Nidoran (F) meer naast mijn bed.Azaruc schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 09:39:
En wat betreft die "I'm a passenger" popup, die heb ik op mijn rit 2x gezien vanmorgen. De eerste keer nadat ik voor het eerst zo'n 50km/h reed. Daarna een tijdje stilgestaan bij een stoplicht, vervolgens enige tijd nadat ik weer 50km/h reed weer en daarna niet meer gezien, ondanks ook een kort stoplicht en een heel stuk 80km/h. Zo heel strak afgesteld is hij dus kennelijk niet...
[ Voor 36% gewijzigd door Mx. Alba op 09-08-2016 09:44 ]
Dit lukte mij laatst wel, was een groot verschil in CP tussen de laagste 2, dan gaat het wel. maar levert maar ong 100 meer op.Mx. Alba schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 09:39:
[...]
Je moet ook de juiste methode vinden. De snelste manier is over het algemeen een Pokémon vinden die qua CP zwakker is dan de zwakste pokie in de gym en daarmee alleen die zwakste verslaan. Dat geeft de gym na één gevecht zo'n 600 punten erbij. Rinse and repeat.
Nog beter is een pokie die zwakker is dan de tweede verdedigende pokie van onderen en daarmee de eerste twee verslaan maar dat is me nog niet gelukt. Over het algemeen komt mijn pokie dan dermate verzwakt uit het gevecht met de laagste dat hij de een-na-laagste net niet meer kan verslaan.
Ik reken altijd ong 500 per gevecht, dan ben je meestal eerder klaar dan je dacht
Over het algemeen lijkt er wat meer variatie te zijn, wat ik vooral toejuich. Zo kan een zelfde rondje gewoon iets verschillends opleveren.
Gisteravond op de terugweg wel even op 1 plek 2 Bellsprout kunnen oppikken. Naast het dorp bij een bosje op de binnendoorweg naar een ander dorp. Vandaag eens kijken of ik daar vaker bellsprouts in zulke getalen vind.
Mooie is wel als je op die weg rijd, dan zie je niet veel in de lijst, maar wat je ziet zit op 1 van de 3 spawnplekken op die route. Dus als je iets leuks ziet, dan is het makkelijk vinden.
Verder op een andere plek in de binnendoorweg zag ik een Kadabra in de lijst en dus niet veel later op de weg
. Razz+ultra later en hij zat in de pocket.
Gisteravond op de terugweg wel even op 1 plek 2 Bellsprout kunnen oppikken. Naast het dorp bij een bosje op de binnendoorweg naar een ander dorp. Vandaag eens kijken of ik daar vaker bellsprouts in zulke getalen vind.
Mooie is wel als je op die weg rijd, dan zie je niet veel in de lijst, maar wat je ziet zit op 1 van de 3 spawnplekken op die route. Dus als je iets leuks ziet, dan is het makkelijk vinden.
Verder op een andere plek in de binnendoorweg zag ik een Kadabra in de lijst en dus niet veel later op de weg
Ik zit hier gewoon netjes thuis te werken. Viel me alleen wel op dat ik al een hele tijd alleen een weedle in mn nearby list zie, waar ik voorheen minstens 5 nearby pokémon had en er ongeveer elk kwartier één voor de deur spawnde (water pokémon spawn).
Edit: net na ik dit heb verstuurd verschenen er een Venonat, Voltorb en Slowpoke in mn lijst. Misschien te vroeg geklaagd haha
[ Voor 14% gewijzigd door Azaruc op 09-08-2016 09:50 ]
Lol, dit had ik weken eerder moeten weten. Ik de hele tijd met mijn sterkste, en dan versla je er 3 a 4. En dan krijg je maar 150 puntenMx. Alba schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 09:39:
[...]
De snelste manier is over het algemeen een Pokémon vinden die qua CP zwakker is dan de zwakste pokie in de gym en daarmee alleen die zwakste verslaan. Dat geeft de gym na één gevecht zo'n 600 punten erbij. Rinse and repeat.

PS/XBL: Nogne
Het pakken van gyms (en behouden) is voor mijn gevoel flink moeilijker geworden. Hier in Enschede (Noord) zitten bijna alleen maar de rode rakkers en in bijna elke gym ook minimaal 1400+. Sta je daar 10 minuten moeite te doen om hem te verslaan. Fiets je verder, kijk je bij het pakken van de derde gym nog een keer hoeveel gyms je hebt, ben je de eerste 2 alweer kwijt
en dat om 9 uur sochtends
.
Uiteraard kom ik ook weer in bijna al die gyms mijn 'grote vriend' de GPS spoofer tegen met zijn lvl 27 en allemaal 2300+ snorlaxxen en dragonnites (Voor de mensen die het willen weten: Cranezkh).
Uiteraard kom ik ook weer in bijna al die gyms mijn 'grote vriend' de GPS spoofer tegen met zijn lvl 27 en allemaal 2300+ snorlaxxen en dragonnites (Voor de mensen die het willen weten: Cranezkh).
Er zit een vertraging op zodra je hem één keer gezien hebt zodat je niet constant aan het drukken bent.Mx. Alba schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 09:41:
[...]
Bij mij gisteren en vandaag om 7:05 ook geen Nidoran (F) meer naast mijn bed.De drie dagen daarvoor wel.
En wat betreft die "I'm a passenger" popup, die heb ik op mijn rit 2x gezien vanmorgen. De eerste keer nadat ik voor het eerst zo'n 50km/h reed. Daarna een tijdje stilgestaan bij een stoplicht, vervolgens enige tijd nadat ik weer 50km/h reed weer en daarna niet meer gezien, ondanks ook een kort stoplicht en een heel stuk 80km/h. Zo heel strak afgesteld is hij dus kennelijk niet...
Waarom zou je dat doen? Die 100% blijft 100% en veranderd niet. Die CP kan je gewoon levelen.ijdod schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 09:11:
Ik kijk pas naar IV als ze redelijk hoog zitten in CP. Een CP10 van 100% zou gewoon de schredder in gaan. Zelfs als ik zou weten dat 'ie 100% was.
De nieuwe update, tja. Zie niet echt verschil (behalve gras
) , maar volgens mij zijn er een beperkt aantal mensen die de nieuwe radar zien.
Pokedetector doet het ook weer, die app die ook op je horloge werkt. Die vertelt je zonder dat je pogo open hebt staan wat er op dat moment popt. Niet meer wat er in de buurt op komt.
Pokedetector doet het ook weer, die app die ook op je horloge werkt. Die vertelt je zonder dat je pogo open hebt staan wat er op dat moment popt. Niet meer wat er in de buurt op komt.
[ Voor 39% gewijzigd door Arunia op 09-08-2016 10:02 ]
Omdat het nogal wat stardust kost om, bijvoorbeeld, een 100% gyarados op te hogen van 1300 naar 1800 als je al een gyarados hebt van 1750.Tristan schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 10:00:
[...]
Waarom zou je dat doen? Die 100% blijft 100% en veranderd niet. Die CP kan je gewoon levelen.
Ik vind het zelf niet waard en zoveel maakt het niet in gym gevechten, zeker omdat de meeste gyms binnen het uur weer zijn overgenomen.
In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube
CP kan je levelen, maar het is goedkoper om een 88% met CP800 naar 1000+ te levelen, dan een 100% CP10 naar 1000+ te levelen.Tristan schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 10:00:
[...]
Waarom zou je dat doen? Die 100% blijft 100% en veranderd niet. Die CP kan je gewoon levelen.
Dat stardust heb je maar in beperkte mate
Dik Beest (Dragonite)
CP 2250
124 HP
3000/3
Dragon Breath / Dragon Claw
Ben out of Candy atm.
Maar dat beest is dus 100% IV
CP 2250
124 HP
3000/3
Dragon Breath / Dragon Claw
Ben out of Candy atm.
Maar dat beest is dus 100% IV
zag de vraag net voorbij komen je nickname kan je trouwens veranderen en de optie zit onder het setting menu maar begreep dat je hem maar 1 keer kon wijzigen!
AMD Ryzen 5800X3D, MSI MPG X570 Gaming Plus, MSI RTX3070, 32GB Corsair DDR4
Op Reddit, maar ook hier in het forum [zie deel 2] is er een mogelijke "bug" ter sprake gekomen. Misschien is bug wel niet de juiste benaming, omdat eigenlijk ook best wel logisch zou zijn als het wel zou werken.
Het zou zo zijn dat op locaties waar je geen Pokemon in je eigen radar zou hebben, dat je middels incense of een lure module random Pokemon zou krijgen.
Hierdoor zou de kans op rare pokemon verhoogd worden (met uitzonderingen van regio gebonden en niet beschikbare pokemons)
Uiteraard vond ik dit een interessante theorie en kan nu ook melden dan het met incense in ieder geval niet werkt. Inmiddels heb ik 2 locaties kunnen vinden waar ik geen Pokemon op mijn radar zie.

Echter met een incense aan krijg ik nog steeds de doorgaanse pokemons van mijn omgeving (pidgey, rattata en zubats).
Het zou zo zijn dat op locaties waar je geen Pokemon in je eigen radar zou hebben, dat je middels incense of een lure module random Pokemon zou krijgen.
Hierdoor zou de kans op rare pokemon verhoogd worden (met uitzonderingen van regio gebonden en niet beschikbare pokemons)
Uiteraard vond ik dit een interessante theorie en kan nu ook melden dan het met incense in ieder geval niet werkt. Inmiddels heb ik 2 locaties kunnen vinden waar ik geen Pokemon op mijn radar zie.

Echter met een incense aan krijg ik nog steeds de doorgaanse pokemons van mijn omgeving (pidgey, rattata en zubats).
Heb laatst hetzelfde getest en had hetzelfde resultaat als jij. Die theorie lijkt dus niet te kloppen.Loadichus schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 10:07:
Op Reddit, maar ook hier in het forum [zie deel 2] is er een mogelijke "bug" ter sprake gekomen. Misschien is bug wel niet de juiste benaming, omdat eigenlijk ook best wel logisch zou zijn als het wel zou werken.
[afbeelding]
Op Reddit wordt wel specifiek volgens mij de "Luremodule" genoemd. Die persoon heeft een Pokestop gevonden in een verlaten plaats, waar ook geen Pokemon zijn. Helaas heb ik zelf nog niet zo'n locatie kunnen vinden om dit te testen.Radiant schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 10:08:
[...]
Heb laatst hetzelfde getest en had hetzelfde resultaat als jij. Die theorie lijkt dus niet te kloppen.
Nee, want elke pokestop heeft volgens mij ook pokemon die er in de omgeving spawnen
Ik heb wel wat afgelegen stops gevonden, maar die hadden allemaal wel gewoon pokemon in de buurt (wel andere dan die ik normaal tegenkom in de grote stad, overigens).
Ik heb zelf het idee dat niet de nearby hierbij leidend is, maar de spawnpunten. Volgens mij pakt hij een pool van pokemons op basis van spawnpunten in een bepaald radius.Loadichus schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 10:07:
[afbeelding]
Het feit dat je nearby leeg is wil natuurlijk niet zeggen dat er geen spawnpunten zijn
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
Waarschijnlijk is het beter om naar de Pokémon met de beste aanval te kijken ipv hoogste IV.Darkfreak schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 09:08:
[...]
Same here. Bewaar van iedere stage altijd de sterkste/beste.
Ik heb een 100% Nidoking met fury cutter en megahorn. Niet echt het beste wat je kan krijgen
Geef mij dan maar 1 van 80%+ met de beste aanval!
Voor de rest bewaar ik ook van alles 1.
[ Voor 3% gewijzigd door murphylee op 09-08-2016 10:14 ]
I bad beat my meat by busting my nuts!
Idealiter wil je een Pokemon met de hoogste CP, Beste IV, en beste aanvallen.murphylee schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 10:14:
[...]
Waarschijnlijk is het beter om naar de Pokémon met de beste aanval te kijken ipv hoogste IV.
Ik heb een 100% Nidoking met fury cutter en megahorn. Niet echt het beste wat je kan krijgen![]()
Op korte termijn wil je Aanvallen en CP als focus.
Op lange termijn wil je Aanvallen en IV als focus.
Afhankelijk van de pokemon kan het verschil dat aanvallen maken groter of kleiner zijn uiteraard. Maar over het algemeen zijn deze wel belangrijk.
Ik kijk vooral naar IV als ik ze nog kan evolueren.murphylee schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 10:14:
[...]
Waarschijnlijk is het beter om naar de Pokémon met de beste aanval te kijken ipv hoogste IV.
Ik heb een 100% Nidoking met fury cutter en megahorn. Niet echt het beste wat je kan krijgen![]()
Als ik een niet-evolueerbaar of end-stage pkmn vang is het een ander verhaal en spelen idd aanvallen ook een rol.
Maar het heeft echt 0 nut om bij een Charmander naar aanvallen te kijken gezien die veranderen bij evolutie
Uiteraard, maar voor evolueren is CP ook belangrijk, tenzij de pokemon erg zeldzaam is, dan zou ik IV overwegen en dan maar extra dust betalen.Darkfreak schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 10:17:
[...]
Ik kijk vooral naar IV als ik ze nog kan evolueren.
Als ik een niet-evolueerbaar of end-stage pkmn vang is het een ander verhaal en spelen idd aanvallen ook een rol.
Maar het heeft echt 0 nut om bij een Charmander naar aanvallen te kijken gezien die veranderen bij evolutie
Ik kijk vooral naar de aanvallen. Ik merk in gym battles dat het best wel een impact heeft als je speelt met STAB aanvallen en ik verwacht dat die impact samen met de impact ten behoeve van weaknesses en strengths alleen nog maar groter gaat worden (om electric ook echt beter dan water te maken bijvoorbeeld).
Als dan de IV ook beetje normaal (70 a 80+), dan is het gewoon bingo.
Mijn prime attacker is nu dus ook een Golduck met IV 90% en attacks Water Gun en Hydropump. Super effectief tegen vrijwel alles, dus die max ik atm ieder level.
Als dan de IV ook beetje normaal (70 a 80+), dan is het gewoon bingo.
Mijn prime attacker is nu dus ook een Golduck met IV 90% en attacks Water Gun en Hydropump. Super effectief tegen vrijwel alles, dus die max ik atm ieder level.
[ Voor 17% gewijzigd door Hogader op 09-08-2016 10:20 ]
Btw, k had een 100% Nidoran (m) uit een ei.
Ge-evolved naar een Nidoking.
Ge-evolved naar een Nidoking.
[ Voor 8% gewijzigd door murphylee op 09-08-2016 10:20 ]
I bad beat my meat by busting my nuts!
Afgelopen weekend was ik in de provincie Groningen en heb ik dit ook getest.Radiant schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 10:08:
[...]
Heb laatst hetzelfde getest en had hetzelfde resultaat als jij. Die theorie lijkt dus niet te kloppen.
Niets op de radar, Insence aangezwengeld en rondlopen...
2 x Ponyta
1 x Growlithe
daarna, Pidgey's, Ratata's en Weedles
Op basis waarvan wordt trouwens de max CP bepaalt? Ik heb namelijk twee gyarados met een verschil van ruim 50 CP. De ene was een karp van 133 en de ander een van 150, die laatste heeft nu ook de meeste CP.spocy schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 10:18:
[...]
Uiteraard, maar voor evolueren is CP ook belangrijk, tenzij de pokemon erg zeldzaam is, dan zou ik IV overwegen en dan maar extra dust betalen.
True, maar je kan niet zoeken op spawnpunten. Tenminste ik nietMorax schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 10:12:
Ik heb zelf het idee dat niet de nearby hierbij leidend is, maar de spawnpunten. Volgens mij pakt hij een pool van pokemons op basis van spawnpunten in een bepaald radius.
Het feit dat je nearby leeg is wil natuurlijk niet zeggen dat er geen spawnpunten zijn
Waarschijnlijk is dat vast wel in API versleuteld en zou je het dus moeten testen in een omgeving waar dus geen pokemon en spawnpunten zijn...
Ik denk dat ik dit maar los laat.
89% Magikarp geevolueerd naar een 1707CP Gyarados met hydro pump - best blij mee
Max CP hangt af van trainer level en IV score van de Pokemon.PB-powell schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 10:20:
[...]
Op basis waarvan wordt trouwens de max CP bepaalt? Ik heb namelijk twee gyarados met een verschil van ruim 50 CP. De ene was een karp van 133 en de ander een van 150, die laatste heeft nu ook de meeste CP.
Beter dan mijn 96% Magikarp die een Gyarados met Twister is gewordenRadiant schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 10:22:
89% Magikarp geevolueerd naar een 1707CP Gyarados met hydro pump - best blij mee

Niet helemaal...spocy schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 10:23:
[...]
Max CP hangt af van trainer level en IV score van de Pokemon.
Zowel CP als HP zijn een functie van de verschillende IV waarden en het level van de Pokémon.
Het maximale level dat een Pokémon kan behalen is 1,5 boven het huidige trainer level. Dus als je level 24 bent, kan je je Pokémon upgraden tot maximaal level 25,5. Maar de exacte CP (en HP) bij dat level zijn dus ook nog afhankelijk van de IV van de Pokémon.
De gyarados met hogere CP heeft ook meer HP. Misschien toch maar ergens zoeken naar een duidelijke IV calculator, die uit de topic warning snap ik de ballen vanMx. Alba schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 10:27:
[...]
Niet helemaal...
Zowel CP als HP zijn een functie van de verschillende IV waarden en het level van de Pokémon.
Het maximale level dat een Pokémon kan behalen is 1,5 boven het huidige trainer level. Dus als je level 24 bent, kan je je Pokémon upgraden tot maximaal level 25,5. Maar de exacte CP (en HP) bij dat level zijn dus ook nog afhankelijk van de IV van de Pokémon.
Ik zie het verschil in onze berichten niet helemaal, hoewel die van jou wel uitgebreider de uitlegt geeft. Maar de max CP hangt dus af van het trainer level (want max pokemon level is trainer level + 1.5) en de IV score (relevant voor CP en HP)Mx. Alba schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 10:27:
[...]
Niet helemaal...
Als ik het zo bekijk, op basis van best combined stats en aanvallen, zou dit hét top team moeten zijn:
Dragonite - Dragon Breath & Hyper Beam
Snorlax - Zen Headbutt & Body Slam
Lapras - Frost Breath & Blizzard
Arcanine - Bite & Fire Blast
Blastoise - Bite & Hydro Pump
Exeggutor - Zen Headbutt - Solar Beam
Even uitgaande van Best Combiend stats van hoog naar laag en best mogelijke aanval (Damage Per Second) voor desbetreffende pokemon.
Even uitgaande van Best Combiend stats van hoog naar laag en best mogelijke aanval (Damage Per Second) voor desbetreffende pokemon.
Same hereEximius schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 10:27:
[...]
Beter dan mijn 96% Magikarp die een Gyarados met Twister is geworden
Nou issie alsnog best sterk, maar toch.
Ik krijg nog steeds geen consequente bonus voor een curveball. Vanochtend geupdate en 2 pokemons met curveball gevangen maar geen 10 extra XP. Meer mensen hier last van? Voor de update was dit probleem er ook al.
Die is vrij simpel toch?PB-powell schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 10:30:
[...]
De gyarados met hogere CP heeft ook meer HP. Misschien toch maar ergens zoeken naar een duidelijke IV calculator, die uit de topic warning snap ik de ballen van
Pokemon > Gyarados
CP > CP van je Gyarados
HP > HP van je Gyarados
Dust > hoeveel dust het kost om hem te power-uppen (zegt iets over zijn level)
Powered > of je hem wel of niet een of meerdere powerups hebt gegeven (zegt ook iets over zijn level want als je hem niet gepowered hebt kan hij alleen maar hele levels zijn, als je hem wel gepowered hebt kan hij ook een half level zijn)
En dan druk je op Find IVs.
Stel dat hij dan een range geeft van 20-90%, dan kan je je Gyarados een keer een powerup geven, de nieuwe CP, HP en evt Dust waarden invullen en dan op Refine drukken ipv Find IVs. Als het goed is vallen er dan een aantal mogelijkheden af waardoor je een duidelijker beeld krijgt van hoe sterk hij is. Bijvoorbeeld 80-90% of 20-30%.
Inderdaad, ik had kennelijk over het stukje "en IV score" heen gelezenspocy schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 10:31:
[...]
Ik zie het verschil in onze berichten niet helemaal, hoewel die van jou wel uitgebreider de uitlegt geeft. Maar de max CP hangt dus af van het trainer level (want max pokemon level is trainer level + 1.5) en de IV score (relevant voor CP en HP)
Dat stukje over Dust vond ik dus niet duidelijk... En beide kan ik inmiddels niet meer poweren, zitten allebei aan de max.Mx. Alba schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 10:34:
[...]
Die is vrij simpel toch?
Pokemon > Gyarados
CP > CP van je Gyarados
HP > HP van je Gyarados
Dust > hoeveel dust het kost om hem te power-uppen (zegt iets over zijn level)
Powered > of je hem wel of niet een of meerdere powerups hebt gegeven (zegt ook iets over zijn level want als je hem niet gepowered hebt kan hij alleen maar hele levels zijn, als je hem wel gepowered hebt kan hij ook een half level zijn)
En dan druk je op Find IVs.
Stel dat hij dan een range geeft van 20-90%, dan kan je je Gyarados een keer een powerup geven, de nieuwe CP, HP en evt Dust waarden invullen en dan op Refine drukken ipv Find IVs. Als het goed is vallen er dan een aantal mogelijkheden af waardoor je een duidelijker beeld krijgt van hoe sterk hij is. Bijvoorbeeld 80-90% of 20-30%.
Maar thanks voor de uitleg
Edit: de ene zit rond de 85% en de ander rond de 60%
Ehm, bij Arcanine wil je toch echt Fire Fang ipv Bite, en bij Blastoise Water Gun ipv Bite. De rest heb i kme nog niet echt in verdiept.Darkfreak schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 10:34:
Als ik het zo bekijk, op basis van best combined stats en aanvallen, zou dit hét top team moeten zijn:
Overigens is een team van 6x Vaporeon ook nog steeds vrij sterk hoor
Heb nu eindelijk al mijn IV's van mijn Pokemon kunnen inzien. Ik mag net niet bij de Poliwag 100% club: 95.6%. Maar nog steeds niet slecht. De rest van de Pokemon zit onder de 90% dus dat valt tegen. En wat eigenlijk ook nog tegenvalt zijn mijn Drowzees. Ik heb 350-400 candy ondertussen. Sterkste die er tussen zat (en dat waren er echt dik 20+) is 88.9%. Daar had ik stiekem wel een 100% tussen verwacht.
@lijstje van beste Pokemon: Zou daar niet een psy-Pokemon bij moeten of is daar Executor voor? Ik had zelf het idee in Gen1 dat de psy-Pokemon redelijk overpowered waren.
@lijstje van beste Pokemon: Zou daar niet een psy-Pokemon bij moeten of is daar Executor voor? Ik had zelf het idee in Gen1 dat de psy-Pokemon redelijk overpowered waren.
[ Voor 17% gewijzigd door Robkazoe op 09-08-2016 10:42 ]
Je hebt gelijk, even gekeken, en de verschillen zijn zo klein dat de bonus die je krijgt omdat same-type attack van toepassing is het juist de betere keuze maakt. Dat geldt dan ook voor Dragonite (zeker gezien de 25% crit chance op Dragon claw)mark-k schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 10:39:
[...]
Ehm, bij Arcanine wil je toch echt Fire Fang ipv Bite, en bij Blastoise Water Gun ipv Bite. De rest heb i kme nog niet echt in verdiept.
Overigens is een team van 6x Vaporeon ook nog steeds vrij sterk hoor
Dragonite - Dragon Breath & Dragon Claw
Arcanine - Fire Fang & Fire Blast
Blastoise - Water Gun & Hydro Pump
Zo dan.
[ Voor 7% gewijzigd door Darkfreak op 09-08-2016 10:46 ]
Ik ben nu uit gegaan van de best combined stats (attack, defence, stamina) van de pokemon in Go.Robkazoe schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 10:41:
Daarbij is Execggutor inderdaad nummer 6 van (met psychic) gevolgd door Slowbro en ergens ver, ver later Starmie en Hypno.
EDIT: Excuses voor de dubbel post!
[ Voor 4% gewijzigd door Darkfreak op 09-08-2016 10:49 ]
In mijn 90+ club heb ik:Robkazoe schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 10:41:
Heb nu eindelijk al mijn IV's van mijn Pokemon kunnen inzien. Ik mag net niet bij de Poliwag 100% club: 95.6%. Maar nog steeds niet slecht. De rest van de Pokemon zit onder de 90% dus dat valt tegen. En wat eigenlijk ook nog tegenvalt zijn mijn Drowzees. Ik heb 350-400 candy ondertussen. Sterkste die er tussen zat (en dat waren er echt dik 20+) is 88.9%. Daar had ik stiekem wel een 100% tussen verwacht.
100% CP976 Poliwhirl
100% CP367 Zubat
95,6% CP1092 Magneton
95,6% CP820 Raticate
95,6% CP180 Tangela
95,6% CP148 Magikarp

93,3% CP953 Gloom
93,3% CP447 Poliwag
91,1% CP1719 Flareon

91,1% CP1156 Cloyster
91,1% CP1017 Arbok
91,1% CP809 Raticate
91,1% CP774 Haunter
91,1% CP726 Ponyta
91,1% CP559 Jigglypuff
Aanvallend gezien is Alakazam ook een goede Psycho pokemon, helaas kan ie niet incasseren. Als Mewtwo beschikbaar komt is dat direct numero uno!Darkfreak schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 10:48:
[...]
Ik ben nu uit gegaan van de best combined stats (attack, defence, stamina) van de pokemon in Go.
Daarbij is Execggutor inderdaad nummer 6 van (met psychic) gevolgd door Slowbro en ergens ver, ver later Starmie en Hypno.
EDIT: Excuses voor de dubbel post!
Heb jij een 100% Poliwhirl ja? echt waar?Mx. Alba schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 10:49:
[...]
In mijn 90+ club heb ik:
100% CP976 Poliwhirl
Ja maar dat wist iedereen al, die Poliwhirl is echt nieuws!
Met de update (1.3.0) voor de iOS users, zag ik dat ze wel wat gedaan hebben met het tracking systeem.
Voor mij lijkt het tot nu toe alleen nog maar een visual? Of zie ik iets over het hoofd.

Wat voor mij extra is het gras bij de tracking? Is dat bedoeld voor een verschil tussen spawn of incense/lure?
Voor mij lijkt het tot nu toe alleen nog maar een visual? Of zie ik iets over het hoofd.

Wat voor mij extra is het gras bij de tracking? Is dat bedoeld voor een verschil tussen spawn of incense/lure?
[ Voor 19% gewijzigd door Loadichus op 09-08-2016 10:57 . Reden: image ]
App logt nog wel in bij mij,
maar vervolgens zie ik geen pokestops, geen gyms en er komen ook geen pokemon voorbij (/nearby/sightings).
Vanmorgen werkte het nog. (wel in de tussentijd de update gedaan)
Meer mensen last van?
Enig idee wat dat kan zijn?
maar vervolgens zie ik geen pokestops, geen gyms en er komen ook geen pokemon voorbij (/nearby/sightings).
Meer mensen last van?
Leeg - Sinds 20180907
Nog niet iedereen ziet de "Nearby" functie, dat wordt eerst getest met een groepje test-users. Zie artikel op de frontpage.Loadichus schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 10:56:
Met de update (1.3.0) voor de iOS users, zag ik dat ze wel wat gedaan hebben met het tracking systeem.
[afbeelding]
is everything cool?
Verwijderd
Had ik gisteren ook last van. Even geduld en opnieuw inloggen deed bij mij wonderenChillz schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 10:58:
App logt nog wel in bij mij,
Meer mensen last van?
Ik ben nu bijna level 20 en ik probeer ook zo lang mogelijk mijn evolves uit te stellen, mede hierdoor. Even doorbijten en mijn pokedex aanvullen is nu prio 1. Evolven en hopen op goede pokemons is straks een tweede.Mx. Alba schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 10:27:
[...]
Niet helemaal...
[ Voor 47% gewijzigd door FREAKJAM op 09-08-2016 11:05 ]
is everything cool?
Verschil ''in de buurt''' van jou VS. ''in de buurt van pokeStop'', maar dat laatste zie je in NL nog niet.Loadichus schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 10:56:
[afbeelding]
Komt er dus op neer dat naast het gras achter de pokemon (in de tracker) er geen verschil isdutchgio schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 10:59:
Verschil ''in de buurt''' van jou VS. ''in de buurt van pokeStop'', maar dat laatste zie je in NL nog niet.
Die 100% Zubat is nu dus een 100% Golbat. CP1097. Alleen krijgt hij dan natuurlijk Ominous Wind als charge move waar je niets aan hebt.

Nou dat is niet helemaal waar, want de functionaliteit schijnt weer enigszins terug te zijn. Als in pokemon verdwijnen weer. Ik moet nog gaan testen of de volgorde in de lijst ook weer wat aangeeft.Loadichus schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 11:02:
[...]
Komt er dus op neer dat naast het gras achter de pokemon (in de tracker) er geen verschil is
En ze zijn niet meer volledig random, als het goed is is wat je ziet nu ook echt in de buurt.
Verder wel mooi dat gras als achtergrond ja. Volgende update: waterachtergrond bij waterpokemon.
Verder wel mooi dat gras als achtergrond ja. Volgende update: waterachtergrond bij waterpokemon.
Joah en bier bij bierpokemon!dutchgio schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 11:03:
En ze zijn niet meer volledig random, als het goed is is wat je ziet nu ook echt in de buurt.![]()
Verder wel mooi dat gras als achtergrond ja. Volgende update: water bij waterpokemon.
ow wacht... bummer, wanneer komt de nieuwe generatie? wij willen bierpokemon!
Zijn ATT en DEF zijn ok-ish. Het is zijn STA die gewoon ronduit waardeloos is.spocy schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 10:52:
[...]
Aanvallend gezien is Alakazam ook een goede Psycho pokemon, helaas kan ie niet incasseren. Als Mewtwo beschikbaar komt is dat direct numero uno!
Move-wise zit die echter enkel goed met Psycho Cut (3rd best quick move).
Zijn specialmove is echter weer klote met Psychic (23rd strongest special move.
Z'n enige betere special mvoe is Poison fang. 0.8 DPS sterker (same-type bonus niet meegeteld)Mx. Alba schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 11:02:
Die 100% Zubat is nu dus een 100% Golbat. CP1097. Alleen krijgt hij dan natuurlijk Ominous Wind als charge move waar je niets aan hebt.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status