Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Wie kent JJvdW nou weer nietMx. Alba schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 20:54:
[...]
"Jij doet niet meer mee!"
(Zoek maar op op YouTube als je de referentie niet snapt.)
Oh JanJaap van der Wal.. zeg dat dan. Nou moest ik zelf zoeken
[ Voor 89% gewijzigd door poor Leno op 08-08-2016 20:59 ]
Jan Jaap van der Wal
Een echte tweaker zoekt altijd eerst zelfpoor Leno schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 20:58:
Wie?
Oh JanJaap van der Wal.. zeg dat dan. Nou moest ik zelf zoeken
[ Voor 53% gewijzigd door FREAKJAM op 08-08-2016 21:02 ]
is everything cool?
Alleen jammer dat ook Pincir weer zo'n nutteloze pokemon is.Verwijderd schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 21:01:
Lekker rondje hier bij de Uni, Pinsir nest was weer lekker bezig.
Gisteren Hitmonchan uit een egg, vandaag een Scyther. Lekker dagje:
[afbeelding]
Verwijderd
Aah beter dan niks, nu zonder bepaalde sites maakt het denk toch allemaal niet meer uit.mark-k schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 21:02:
[...]
Alleen jammer dat ook Pincir weer zo'n nutteloze pokemon is.
Nutteloos?mark-k schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 21:02:
[...]
Alleen jammer dat ook Pincir weer zo'n nutteloze pokemon is.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=U3YVFa_rLmU]
Tja normaal zou de gemiddelde pokemon ook verkracht worden door een Onix, maar hier krijgt hij nog geen sinaasappel geplet.
Je kan er wel Weedles mee pletten...mark-k schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 21:10:
[...]
Tja normaal zou de gemiddelde pokemon ook verkracht worden door een Onix, maar hier krijgt hij nog geen sinaasappel geplet.
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Dat kan ook met een steen, n beetje pidgey verliest je onix al van...
Edit: Misschien wordt je vriendin wel blij van een kleine onix
[ Voor 12% gewijzigd door mark-k op 08-08-2016 22:00 ]
Zouden ze dan toch luisteren naar de community?FREAKJAM schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 22:00:
Pokémon Go v0.33.0 is onderweg met naar het lijkt een tracking functie!
[...]
Edit:
laat maar, let op dit: "We have strings for the pgp device"
Dus enkel voor de Plus device.
[ Voor 12% gewijzigd door Jump op 08-08-2016 22:04 ]
Bron?
Hoop dat t wat meer is dan als je in je 'voetstapjes' tab er eentje kiest zodat ie als enige rechtsonderin komt.. zoals t was dus.
Alleen nu met de minor textfix:
"Tracked_Pokemon_Found" = "You found the Pokémon you were tracking.";
"Tracked_Pokemon_Lost" = "The Pokémon you were tracking is gone.";

Ik hou mijn verwachtingen laag, maar het zou leuk zijn om aangenaam verrast te wordenJump schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 22:02:
[...]
Zouden ze dan toch luisteren naar de community?
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Ik hoop dat het ook gewoon voor de niet pgp-gebruikers zal zijn. We gaan het hopelijk snel zien.Jump schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 22:02:
[...]
Zouden ze dan toch luisteren naar de community?
Edit:
laat maar, let op dit: "We have strings for the pgp device"
Dus enkel voor de Plus device.
is everything cool?
Dus als dat ding met radar/tracker/scanner software komt, dan komt dat ook wel naar de telefoon verwacht ik.. Anders kunnen ze weer beginnen met alles gaan tegenhouden..

En dit filmpje gezien vanaf het terrasje waar we zaten, leek wel een aflevering van de Walking Dead
[YouTube: https://youtu.be/a-M8vaFGTic]
[ Voor 7% gewijzigd door Weemism op 08-08-2016 22:35 ]
Haha en dat ziet er nog rustig uit vergeleken met afgelopen zaterdagWeemism schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 22:22:
Was vanmiddag met een vriendin in Kijkduin, niet voor de Pokémon, maar niettemin lastig om het te vermijden. Ik heb nog nooit zoiets gezien, zowel niet qua aantallen Pokémon als mensen die erop zaten te jagen. Toen we eerder vanavond naar huis reden bleek de parkeerplaats bij het strand helemaal vol en reden de auto's met jongeren af en aan, bij de trap zat het inmiddels nog een factor 5 voller dan op deze foto's.
[afbeelding]
[afbeelding]
En dit filmpje gezien vanaf het terrasje waar we zaten, leek wel een aflevering van de Walking Dead![]()
[video]

En Scheveningen was ook best lekker vandaag, helaas rense een dugtrio weg van me. Hen gelukkig wel een paa nieuwe pokemons, wat een voltorb en magnemite loopt daar rond bij de lures
[ Voor 31% gewijzigd door Musta op 08-08-2016 22:36 ]
NS FC: SW 2742 0448 8213
Wat ik begrijp verschilt het tussen de 10 minuten en een paar uur, geen idee waarom.Musta schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 22:34:
Als je nou een ban had waarvij de pokemons direct vluchten, is dat npu een ban van een uur ofzo? Of is t permanent? (en nee gaat niet om mij, ik riskeer mijn account van lvl24 niet voor spoofen:) )
En Scheveningen was ook best lekker vandaag, helaas rense een dugtrio weg van me. Hen gelukkig wel een paa nieuwe pokemons, wat een voltorb en magnemite loopt daar rond bij de lures
Charmander met een IV van 97,8
Oh, en voor de geïnteresseerden voor wat er nu met PokeAdvisor staat te gebeuren:
https://www.reddit.com/r/...summary_and_path_forward/
Iemand al een goed alternatief? ( net zo accuraat en simpel als PA dus)
[ Voor 47% gewijzigd door Basxt op 08-08-2016 23:01 ]
Ban van letterlijk 7min geen pokemons vangen en geen pokestops. Rest werkt gewoon. (ja ik heb het getest, nee heb gewoon normaal account lvl 22 waar ik ook geld in heb gestoken)Musta schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 22:34:
Als je nou een ban had waarvij de pokemons direct vluchten, is dat npu een ban van een uur ofzo? Of is t permanent? (en nee gaat niet om mij, ik riskeer mijn account van lvl24 niet voor spoofen:) )
Wat er gebeurt als je heel snel spooft achter elkaar weet ik niet trouwens. Afstand doet niks aan lengte van de ban/softban.
Dacht dat gyms ook niet werkten?Practics schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 23:11:
[...]
Ban van letterlijk 7min geen pokemons vangen en geen pokestops. Rest werkt gewoon. (ja ik heb het getest, nee heb gewoon normaal account lvl 22 waar ik ook geld in heb gestoken)
Wat er gebeurt als je heel snel spooft achter elkaar weet ik niet trouwens. Afstand doet niks aan lengte van de ban/softban.
Spoof eens naar de VS.Practics schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 23:11:
Afstand doet niks aan lengte van de ban/softban.
Haters everywhere but I don’t really care
Niet getest. Geen gym in de buurt hier...
Dan spoof je toch ff naar een gym ver weg? Ben je tenminste ook zeker dat je die softban hebtPractics schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 23:20:
[...]
Niet getest. Geen gym in de buurt hier...
Dit was gewoon een vol automatische bot waar je coördinaties invult en hij gaat vangen en farmen op iv pokemons verwijderd of evolueert. Maar gyms behoorde niet tot de mogelijkheden.mark-k schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 23:21:
[...]
Dan spoof je toch ff naar een gym ver weg? Ben je tenminste ook zeker dat je die softban hebtNiet in de buurt is natuurlijk geen excuus voor zoiets haha
Kan ik mezelf alweer unlucky noemen?

Je kan ook een CSV downloaden hè...mercapto schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 23:23:
Ben nog even m'n IV scores aan het overnemen van....jeweetwel....nu ze nog gecached staan. Slaaaapverwekkend, lijkt wel een evolve sessie
Weet ik, maar ik wil het gewoon in PoGo zelf zetten, geen geklooi met losse bestandjes
Mua, veel kans op een Charmander + veel candiesrolandos582 schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 23:28:
Tsja, wat moet je hier nu van zeggen.
[afbeelding]
Volgens de Dev van PokeAdvisor kan dit weer gebruikt worden in een mogelijke volgende versie. Als import optie o.i.d.
[ Voor 30% gewijzigd door Basxt op 08-08-2016 23:31 ]
Uitrekenen of je een 100% Poliwhirl hebt.
"When you grow up your heart dies"
nee ik bedoel met dat csv bestand. je data
Fuck die rotzooi, ik heb genoeg candiesBasxt schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 23:30:
[...]
Mua, veel kans op een Charmander + veel candies

ook als je ban NL naar de VS spooft? Hij zegt dat sie nh al ongeveer een 2 uur ban heeftPractics schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 23:11:
[...]
Ban van letterlijk 7min geen pokemons vangen en geen pokestops. Rest werkt gewoon. (ja ik heb het getest, nee heb gewoon normaal account lvl 22 waar ik ook geld in heb gestoken)
Nope 7min en afstand maakt echt niks uit. Hele wereld over geweest. Wat er gebeurt als je binnen die 7min weer van locatie veranderd geen idee.Musta schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 23:37:
[...]
ook als je ban NL naar de VS spooft? Hij zegt dat sie nh al ongeveer een 2 uur ban heeft
Tijd ligt vaak aan de afstand, van 5 minuten tot meerdere uren.
[ Voor 14% gewijzigd door Kecin op 08-08-2016 23:43 ]
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Wil je ruilen met mijn 5km eieren? 2km kun je tenminste nog de starters krijgen, uit de 5km komt alleen maar troep en je moet er nog verder voor lopen ook.rolandos582 schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 23:28:
Tsja, wat moet je hier nu van zeggen.
[afbeelding]
Hmm denk dat die dan wel. Tot morgen geband is ofzo, hij spoofte van de randstad naardie santa monica pier, waar die zoveel over hoordeKecin schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 23:42:
Locatie spoofen krijg je een softban van (ook vanaf de andere kant van de wereld). Je kan dan: geen Pokéstops leegtrekken, alle Pokémons vluchten weg, niet battelen, wel inloggen in de app en evolven e.d..
Ik hoor t morgen wel van hem, kijken hoe lang t duurt
Bij mij niet van central park naar canberra duurde 7min zelfde als van Enschede naar kijkduin. Hoevaak lijkt ook niks uit temaken.Kecin schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 23:42:
Locatie spoofen krijg je een softban van (ook vanaf de andere kant van de wereld). Je kan dan: geen Pokéstops leegtrekken, alle Pokémons vluchten weg, niet battelen, wel inloggen in de app en evolven e.d..
Niet dat het hier besproken mag worden, maar er zijn genoeg andere manieren om eronderuit te komen. Sommige zijn veel makkelijker.Kecin schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 23:42:
Buiten dat ging over hoelang een ban duurde en hie dat in zijn werk ging. Niks inhoudelijk over hoe of wat. Van mij mag de banhamer er gelijk overheen. Pak het spelen dan misschien weer serieus op.rolandos582 schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 23:50:
[...]
Niet dat het hier besproken mag worden, maar er zijn genoeg andere manieren om eronderuit te komen. Sommige zijn veel makkelijker.
New;
- Added a dialog to remind Trainers that they should not play while traveling above a certain speed; Trainers will have to indicate they aren’t the driver
- Fixed a bug that prevented ”Nice,” ”Great,” and “Excellent” Poké Ball throws from awarding the appropriate XP bonuses
- Enabled the ability for Trainers to change their nickname one time, so please choose your new nickname wisely
- Resolved issues with the battery saver mode on iOS and re-enabled the feature
- Other fixes

Dat gebeurt als je scherm even uit is geweest of als je hebt gewisseld tussen apps, je GPS slaat dan even op hol en het spel denkt door de snelheid waarmee je je"verplaatst"dus dat je rijdt.Hanky74 schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 00:04:
Krijg nu al een paar keer een melding dat ik te hard rijdt en of ik een passagier ben. 'Probleem' is echter dat ik gewoon op de bank thuis zit.
[ Voor 95% gewijzigd door DarkElement op 09-08-2016 00:20 ]
Edit:Tracker seems to remove pokemon from the list now instead of keeping them on there indefinitely until you restart the game.
Lijkt hier te werken. Terwijl ik "Sightings" open laat staan zie ik nieuwe/oude Pokemon verschijnen/verdwijnen.
Edit2:
En weer 50XP erbij voor een great throw. We're getting there
[ Voor 45% gewijzigd door FREAKJAM op 09-08-2016 00:27 ]
is everything cool?
Fijn dat er staat wat er bij de iOS versie is gewijzigd. Alleen jammer dat die nog niet in de appstore staatHanky74 schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 23:58:
Nieuwe update staat live. 0.33.0
New;
...
- Resolved issues with the battery saver mode on iOS and re-enabled the feature
...

To study and not think is a waste. To think and not study is dangerous.
is everything cool?
Hier Caterpies en Poliwags, zaten hier voorheen ook nooitFREAKJAM schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 00:34:
Vaag vermoeden dat de spawns ook weer zijn gewijzigd. Spanwned ineens een Eevee binnen, waar dat de afgelopen twee weken steeds een Paras was. Nu ook een Mankey op nearby en die heb ik ook niet eerder gezien in de buurt.
hier ook opeens Meowth en Onyx.DarkElement schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 00:38:
[...]
Hier Caterpies en Poliwags, zaten hier voorheen ook nooit
Ik heb overigens maar meteen m'n naam veranderd, en ga nu als "Pidgey4Sale" door het leven. Àls ik ooit nog gyms overneem, dan zet ik er gewoon Pidgeys in met als naam "€ 0,99".
Added a dialog to remind Trainers that they should not play while traveling above a certain speed. Trainers must confirm they are not driving in order to continue playing.
Made improvements to the accuracy of a curveball throw
Fixed a bug that prevented ”Nice,” ”Great,” and “Excellent” Poké Ball throws from awarding the appropriate XP bonuses.
Fixed achievements showing incorrect Medal icons.
Enabled the ability for Trainers to change their nickname one time. Please choose your new nickname wisely.
Resolved issues with the battery saver mode on iOS and re-enabled the feature.
Added visuals of Team Leaders Candela, Blanche, and Spark. (???)
We’re currently testing a variation of the “Nearby Pokémon” feature with a subset of users. During this period you may see some variation in the nearby Pokémon UI.
Minor text fixes
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Iedereen hoopt op een wonder na deze update, dat ze dus deze keer daadwerkelijk iets verbeterd hebben ipv nutteloos toegevoegd of juist verwijderdWestBoy_B schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 00:59:
Inloggen lult niet
Net als ik overigens haha. Na inloggen zijn vier stops en een gym in mijn directe omgeving verdwenen. Bug of feature? I don't really care, maar dan is dit toch wel de druppel
Edit: nvm, server lag (ruim 30 sec dan) denk ik..
[ Voor 5% gewijzigd door geekeep op 09-08-2016 01:08 ]

... ik heb veel moeite met het wegdonderen van 1000+ CP Pokémon. Ik ben nu llevel 24. Wetende dat het pas écht begint met serieuze Pokémon vanaf level 30, twijfel ik erg om al die -voor nu- high level Pokémon weg te donderen -voor één lullige candy- om het allemaal wat overzichtelijker te maken. Wellicht dat er binnenkort een mogelijkheid tot trading komt óf het leuk(er) wordt om gyms te bezetten: dan komen deze Pokémon nog wel van pas. Het grinden begint onderhand overigens wel irritant te worden en met de gyms hier in het centrum van Leiden wrijf je je in je handen als je ook maar één uurtje overleeft.
Nog even als dit zo doorgaat heb ik geen ruimte meer voor genoeg Pokémon om te kunnen powerlevellen, tenzij ik geld uitgeef aan een grotere virtuele rugzak. Nog even los van het bewaren van hoge IV Pokémon met een lage CP...
Kortom: twijfels. Hoe pakken jullie dit aan?
Er staat overigens nu netjes in je journal als je een pokemon gehatched hebt.
[ Voor 79% gewijzigd door Grotman op 09-08-2016 09:15 ]
“You’re Not Hunting Him. He’s Hunting You.” Trautman - First Blood (1982)
Vooral de reden van een van de botters (mensen die er niet op uit kunnen vanwege ziekte etc ahem.
http://arstechnica.com/ga...go-hackers-for-four-days/

Sightings zijn pokemon welke in de "natuur" gespot zijn en de nearby list is voor pokemon welke gespot zijn bij bepaalde pokestops in de buurt. Wanneer je dan op het plaatje van de pokestop klikt, krijg je een map waar deze pokestop is (zie https://youtu.be/7CFPxzfKYrc).
Nu weet ik niet of het nearby-deel dit ook in Nederland werkt. In een reddit-thread wordt gesproken dat het alleen nog werkt in San Fransisco. Ik heb in ieder geval alleen sightings.
Je krijgt nu telkens een melding als je te hard rijdt/reist dat je het niet moet spelen tijdens het rijden.
Je moet i'm a passenger aanklikken om verder te spelen.
Dat zou het spel aanzienlijk beter maken!demo31051987 schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 07:47:
Het lijkt erop dat er een grotere wijziging is geweest op de tracker. Zie[afbeelding]
Sightings zijn pokemon welke in de "natuur" gespot zijn en de nearby list is voor pokemon welke gespot zijn bij bepaalde pokestops in de buurt. Wanneer je dan op het plaatje van de pokestop klikt, krijg je een map waar deze pokestop is (zie https://youtu.be/7CFPxzfKYrc).
Nu weet ik niet of het nearby-deel dit ook in Nederland werkt. In een reddit-thread wordt gesproken dat het alleen nog werkt in San Fransisco. Ik heb in ieder geval alleen sightings.
Edit: Staat ook al een artikeltje op de FP: nieuws: Niantic test nieuw systeem voor het vinden van nabije Pokémon in update
[ Voor 12% gewijzigd door Eximius op 09-08-2016 07:56 ]
nee gewoon nee en het blijft nee. nou vooruit ja dan
Settings -> Change nickname.BP14 schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 08:00:
hoe kan de naam nu veranderd worden?
[ Voor 45% gewijzigd door ijdod op 09-08-2016 08:06 ]
Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...
@Zegato, inderdaad bekend in Leiden. Geen enkele pokemon in de gym overleefd daar de 12u.
Moet toch eens een keer naar schubkutteveen afreizen om daar een pokemon in een gym te parkeren
Ik heb inderdaad hetzelfde. Leuk dat ze iets updaten, maar het heeft weinig meerwaarde. Ik zie namelijk alleen nearby Pokémons in het gras en weet dus nog steeds niet waar ze zitten.Amafi schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 08:35:
Jaa, update. Nu zie ik inderdaad alleen maar de pokemonnetjes in het gras
@Zegato, inderdaad bekend in Leiden. Geen enkele pokemon in de gym overleefd daar de 12u.
Moet toch eens een keer naar schubkutteveen afreizen om daar een pokemon in een gym te parkeren
Ook heb ik de passagiers-notificatie al gezien. Dit is in mijn ogen wel een nuttige toevoeging.
Aangezien ze nu wel van de Nearby/Sightingslijst verdwijnen als je er te ver vanaf bent heeft het wel degelijk een toegevoegde waarde ten opzichte van voor de update. Die trackte een Pidgey die 15 minuten geleden / 3km terug zat en inmiddels gedespawned was.laviolette schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 08:38:
[...]
Ik heb inderdaad hetzelfde. Leuk dat ze iets updaten, maar het heeft weinig meerwaarde. Ik zie namelijk alleen nearby Pokémons in het gras en weet dus nog steeds niet waar ze zitten.
Ook heb ik de passagiers-notificatie al gezien. Dit is in mijn ogen wel een nuttige toevoeging.
Mooie verbetering, nu nog zien hoe het in de werkelijkheid bevalt
Verwijderd
Het LIJKT dus te werken
Verwijderd
Die dekt Niantic in dat zij niet verantwoordelijk zijn voor ongelukken veroorzaakt door automobilisten die Pokémon Go spelen.BP14 schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 08:45:
wat doet de passagiers-notificatie precies?
Gooide een aantal keren echt ver over de pokémon heen, waarbij die voorheen vooral vóór de pokémon landde.
weet niet of GPS-jitter cheaten is dus excuses als dat zo is.
AMD Ryzen 5800X3D, MSI MPG X570 Gaming Plus, MSI RTX3070, 32GB Corsair DDR4
GPS-jitter kan niet onder cheaten vallen, want dit kun je niet voorkomen als gebruiker namelijk.copywizard schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 08:51:
als ik "misbruik" maak van GPS jitter (om eieren uit te broeden) krijg ik ook iedere keer die passagiers-notificatie!
Ah, dan lijkt het inderdaad nuttig. Heb dit nog niet kunnen controleren aangezien ik op kantoor ben. Is het met de nieuwe Nearby ook zichtbaar of je dichterbij komt? (Waar je voorheen een Pokémon kon selecteren en het Nearby schermpje iets oplichtte?)Kyumia schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 08:43:
[...]
Aangezien ze nu wel van de Nearby/Sightingslijst verdwijnen als je er te ver vanaf bent heeft het wel degelijk een toegevoegde waarde ten opzichte van voor de update. Die trackte een Pidgey die 15 minuten geleden / 3km terug zat en inmiddels gedespawned was.
Mooie verbetering, nu nog zien hoe het in de werkelijkheid bevalt
Wat is dat precies?copywizard schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 08:51:
als ik "misbruik" maak van GPS jitter (om eieren uit te broeden) krijg ik ook iedere keer die passagiers-notificatie!
Vannacht ook 5 eieren uitgebroed vanuit huis. Moest nog maar 200m. Door het spel af en toe af te sluiten en door bijv. lang in de Pokedex te kijken zet ie mijn avatar elke keer op de juiste plek. Zijn elke keer een stapje of 10.
Resulteerde na tijdje in 5 uitgekomen eieren.
Bedoel je dat?
Dit topic is gesloten.
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status