Welkom in de wondere wereld van mijn fantasiemark-k schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 13:25:
[...]
Ja, welke pilletjes hebben jullie genomen en waar kun je die krijgen
Bijna goed, een Growlithe kan je een waterstone geven..
Als hij gaat sissen, wordt hij een afgekoelde hond.
A.k.a. een shiny Vulpix.
Het klinkt nu heel dom wat ik ga zeggen, maar ik heb een Weedle te kort. Ik kom echt bijna nooit meer Weedle tegen. Ik heb nu iets van 36 Weedle candy liggen. Een week geleden alle Weedles weggegooid wegens slechts CP en ik had al een Beedrill. Maar nu wil ik een Egg gebruiken en nu kan ik dus de Weedle candy niet gebruiken. En sindsdien slechts ééntje gevangen.elhopo schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 13:12:
[...]
Ja, naast de Magmar. Misschien zelfs wel een Weedle als je goed zoekt

En die ditto maar lachen dat jullie het nogsteeds niet door hebben dat hij het is die telkens "evolved"
Nee dit is in de nieuwere generaties wel zo, maar in Pokemon Go zit de Bell tower nog niet, en alleen daar kun je de evolutie naar een Ivysaur doen door de Pokemon theme op de bel te spelen.
1 voor 10, 10 voor 90, waar spreken we af?mark-k schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 13:25:
[...]
Ja, welke pilletjes hebben jullie genomen en waar kun je die krijgen
Ja, ik merk dat ik bij maar weinig access points de melding krijg dat ik erop zit. Als hij wel automatisch aanmeldt op een netwerk gaat dat bijna altijd wel goed (maar een heel enkele keer dat Android en PoGo zeggen dat ik geen internet connectivity heb).nichan schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 12:48:
Heeft er iemand ervaring met het spelen van Pokemon Go in de stad mbv Fon wifi? Zo ja, hoe ging dat?
Zo bespaar je wat data en waarschijnlijk nog een beetje batterij ook.
Wat betreft batterij gebruik merk ik geen verschil.
Ik heb gehoorde dat als jigglypuff een dansje doet en als op hetzelfde moment gloom een beetje happy is, ditto tevoorschijn komt. Klopt dit?
Verwijderd
SSHHHHTTTTTT tegen niemand vertellen!!!!badros86 schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 13:32:
Ik heb gehoorde dat als jigglypuff een dansje doet en als op hetzelfde moment gloom een beetje happy is, ditto tevoorschijn komt. Klopt dit?
Correctbadros86 schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 13:32:
Fout, je moet eerst ook nog een Dragonite opofferen en er candy van maken. Werkt alleen maar als die 2000CP+ is. Ik heb ook gehoord dat er 70% kans is dat hij het IV percentage van je getransfereerde dragonite overneemt naar de ditto bij een 70% dragonite. 90% kans op overnemen bij een 90% dragonite etcbadros86 schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 13:32:
Wel niet verder vertellen want anders heeft straks iedereen een 100% ditto..
Nee hoor, een Ditto komt uit een 1 KM eiLambo LP670 SV schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 13:40:
[...]
Fout, je moet eerst ook nog een Dragonite opofferen en er candy van maken. Werkt alleen maar als die 2000CP+ is. Ik heb ook gehoord dat er 70% kans is dat hij het IV percentage van je getransfereerde dragonite overneemt naar de ditto bij een 70% dragonite. 90% kans op overnemen bij een 90% dragonite etc
Wel niet verder vertellen want anders heeft straks iedereen een 100% ditto..
Inderdaad Neen, maar je bent wel goed op de hoogte van de grappen die Niantic zoal uithaalt, mijn complimenten
Oeh! Bijna bijna bijna.. Dratini 626CP, IV 84% Komop nog eentje iiiieets hoger
Doe mij die dan maar, ik ben niet zo'n zeikerd als het om Dratini gaatpoor Leno schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 13:51:
Oeh! Bijna bijna bijna.. Dratini 626CP, IV 84% Komop nog eentje iiiieets hoger
84% is toch hoog genoeg. Wat heb je aan die 50 extra CP op trainer level ~25.spocy schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 13:54:
[...]
Doe mij die dan maar, ik ben niet zo'n zeikerd als het om Dratini gaat
Heb een Dratini van 96% en 93% maar met 51 candy kom je niet veel verder dan dat.
125 nodig om van Dratini naar Dragonite te gaan als ik me niet vergis.KingHawk schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 13:58:
Heb een Dratini van 96% en 93% maar met 51 candy kom je niet veel verder dan dat.
Hoe zit het eigenlijk met de eggs als je een engelse/amerikaanse telefoon hebt, zijn de afstanden dan nog steeds in KM? Of heb je dan een 2 Mile, 5 Mile, en 10 Mile egg? Want dat zou misschien nog kunnen verklaren dat de "kilometers" die de app registreert erg laag uitvallen ....
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Ja en met hooguit twee Dratini's per week zal ik nog even moeten wachten ben ik bang xDspocy schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 13:58:
[...]
125 nodig om van Dratini naar Dragonite te gaan als ik me niet vergis.
Hehe, kijk maar eens naar de piek in zoekresultaten van kilometer to miles en how many miles is 10km rond de release van Pokemon Gou_nix_we_all schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 14:00:
Hoe zit het eigenlijk met de eggs als je een engelse/amerikaanse telefoon hebt, zijn de afstanden dan nog steeds in KM? Of heb je dan een 2 Mile, 5 Mile, en 10 Mile egg? Want dat zou misschien nog kunnen verklaren dat de "kilometers" die de app registreert erg laag uitvallen ....
Het is overal dus kilometers haha
u_nix_we_all schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 14:00:
Dit dus:spocy schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 14:01:
[...]
Hehe, kijk maar eens naar de piek in zoekresultaten van kilometer to miles en how many miles is 10km rond de release van Pokemon Go![]()
Het is overal dus kilometers haha

Hahaha, ja precies!
Tijd dat ze allemaal gewoon naar metrisch overgaan wat mij betreft
Welke van de 3 stats is het belangrijkste als je moet kiezen eigenlijk?
Heb twee redelijke iedentieke CP Pokies met beiden 91% IV, alleen de een is 12-14-15 en de ander 15-14-12 (Attack-defence-Stamina)
Bij mn Dratini's is het 98% CP132, 15-14-15, en bij de 84% CP626 'slechts' 15-10-13
(Voorbeeldje, bij deze boeit t me niet zo veel) Maar misschien is het wel iets om op te letten als je een goeie zoekt?
Als de CP goed is, en de IV's, dan komen die 3 stats om de hoek kijken..

Max CP wordt ook anders, maar hebben toch zelfde IV %
Heb twee redelijke iedentieke CP Pokies met beiden 91% IV, alleen de een is 12-14-15 en de ander 15-14-12 (Attack-defence-Stamina)
Bij mn Dratini's is het 98% CP132, 15-14-15, en bij de 84% CP626 'slechts' 15-10-13
(Voorbeeldje, bij deze boeit t me niet zo veel) Maar misschien is het wel iets om op te letten als je een goeie zoekt?

[ Voor 5% gewijzigd door poor Leno op 10-08-2016 14:06 ]
Is dat een app?poor Leno schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 14:06:
[afbeelding]

Nu maar hopen dat ze ooit eens van inches, voet en miles (edit: en fahrenheit) afstappen. Hoe meten ze trouwens de afstand in voet? Als je mijn voet neemt (48) of die van iemand die op kleine voet leeft, dat verschilt nogal
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Misschien. Of een site. Maar men mag niet zeggen wat het is.
Stamina heeft volgens mij momenteel vrij weinig invloed op wat dan ook. Dus ik zou gaan voor die met de minste stamina.poor Leno schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 14:06:
[afbeelding]
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
IV % staat helemaal los van CP dus ja je zal dezelfde % als uitkomst hebbenpoor Leno schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 14:06:
[afbeelding]
Lijkt mij dat dat afhankelijk is van waar je ze voor wilt inzetten. Om gyms aan te vallen/trainen, wil je waarschijnlijk een hogere ATK hebben, voor verdedigen juist DEF/STA.poor Leno schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 14:06:
Hnagt ervan af wat je ermee wilt doen eigenlijk, in de huidige versie van de game zou ik defence en stamina ook wel erg belangrijk vinden aangezien ik meestal al het nodige moet incasseren voor ik uberhaupt in een gymgevecht zit. Daarnaast is dodgen niet 100% damage reduction lijkt het.poor Leno schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 14:06:
[afbeelding]
Echter als de gevechten soepeler worden en je goed dodged, dan wil je liever mee aanval en is de verdediging minder van belang lijkt me. Wil je ze echter een gym laten defenden, dan is het juist weer zaak dat ze wat kunnen hebben om zolang mogelijk te blijven leven in een poging damage te doen.
Niet helemaal, want de hoogte van je IV bepaalt de hoogte van je Max CP (mede)KingHawk schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 14:08:
[...]
IV % staat helemaal los van CP dus ja je zal dezelfde % als uitkomst hebben
Sinds kort zit er een clefairynest vlakbij mijn huis. Kan er helaas net niet bij vanuit mijn kamer
Wat zal ik gebruiken om straks eerst een Gengar mee te maken
142 CP 93% Haunter 13atk 15def 14sta of
403 CP 91% Gastly 15atk 13def 13sta
Dat is toch heel logisch? 1 voet is 12 inch. En een inch komt weer overeen met een duim, en dat is toevallig dat mijn ***** 12 duimen is!Raven schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 14:08:
[...]
![]()
Nu maar hopen dat ze ooit eens van inches, voet en miles afstappen. Hoe meten ze trouwens de afstand in voet? Als je mijn voet neemt (48) of die van iemand die op kleine voet leeft, dat verschilt nogal
Wacht...
De Gastly de Haunter is veel te laag in CP, heeft veel te veel power-ups nodig wat mij betreft.KingHawk schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 14:10:
Mijn voet is toevallig 30cm/12 inch, maar als je nu iemand anders zijn kleinere (of nog grotere) voet neemt, dan verandert de afstandIdieEasy schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 14:11:
[...]
Dat is toch heel logisch? 1 voet is 12 inch. En een inch komt weer overeen met een duim, en dat is toevallig dat mijn ***** 12 duimen is!
Wacht...
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
De Gastly natuurlijk. Die Haunter heeft een CP van niets. En aangezien Stamina weinig uitmaakt, zijn ze eigenlijk beide net zo goed alleen de een heeft ietsje meer aanval en de ander ietsje meer verdediging. Volgens mij is een Gengar sowieso geen goede verdediging dus is die met meer Attack ietsje beter en dat is toevallig ook die Gastly.KingHawk schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 14:10:
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Okay duidelijk ^^ bedankt voor de reacties
Stamina is belangrijk voor de HP van de Pokemon, dus dit helemaal wegschrijven is geen goed idee. Chansey hebben bijvoorbeeld geen hoge attack of defense, maar wel een idioot hoge stamina, en daarmee heul veul HP.Mx. Alba schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 14:14:
[...]
De Gastly natuurlijk. Die Haunter heeft een CP van niets. En aangezien Stamina weinig uitmaakt, zijn ze eigenlijk beide net zo goed alleen de een heeft ietsje meer aanval en de ander ietsje meer verdediging. Volgens mij is een Gengar sowieso geen goede verdediging dus is die met meer Attack ietsje beter en dat is toevallig ook die Gastly.
Maar juist omdat die Chansey zo'n idioot hoge stamina heeft, maakt 0 of 15 puntjes erbij maar weinig uit want dat maakt maar een verschil van 3% of zo. Oftewel een Chansey met 0 Staminapunten heeft maar 3% minder HP dan eentje met 15 Staminapunten...spocy schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 14:16:
[...]
Stamina is belangrijk voor de HP van de Pokemon, dus dit helemaal wegschrijven is geen goed idee. Chansey hebben bijvoorbeeld geen hoge attack of defense, maar wel een idioot hoge stamine, en daarmee heul veul HP.
Weet iemand de berekening?
Van IV -> CP -> HP -> ATT/DEF/STA
Hoe worden deze allemaal berekend? En wat is het verband tussen deze
HP = (Base Stam + Stam IV) * Lvl(CPScalar)poor Leno schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 14:18:
CP = (Base Atk + Atk IV) * (Base Def + Def IV)^0.5 * (Base Stam + Stam IV)^0.5 * Lvl(CPScalar)^2 / 10
Staat in de uitleg bij de IV Calculator die in de Topic Warning staat...

Thnx! maar die gebruik ik niet meerMx. Alba schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 14:19:
[...]

Maar helaas is het dus niet even 123 uit je hoofd uit te rekenen

Hangt ervan af of die 15 pure punten zijn, of percentages. Dit weet ik niet zeker.Mx. Alba schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 14:18:
[...]
Maar juist omdat die Chansey zo'n idioot hoge stamina heeft, maakt 0 of 15 puntjes erbij maar weinig uit want dat maakt maar een verschil van 3% of zo. Oftewel een Chansey met 0 Staminapunten heeft maar 3% minder HP dan eentje met 15 Staminapunten...
Anders heeft het inderdaad veel nut om een Pokemon met slechte stamina 15 extra staminapunten te verschaffen.
De exacte berekening weet ik niet, stamina heeft een min of meer direct verband met HP, attack en defense hebben verband met de damage van aanvallen die je doet en ontvangt. CP lijkt meer te maken te hebben met attack en defense, en in mindere mate met HP. Alledrie hebben een eigen IV waarde, welke tussen de 0-15 kan zijn.poor Leno schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 14:18:
Wat is deze?poor Leno schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 14:06:
[afbeelding]
Kijk en dat wist ik dan dus weer niet, de onbekende variabele is dus de CPScalar in deze als ik het goed lees. Wel grappig dat mijn idee over CP aardig klopte, behalve dat het alleen de atk is die meer uitmaakt, ipv de attack en defense hehe.Mx. Alba schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 14:19:
[...]
HP = (Base Stam + Stam IV) * Lvl(CPScalar)
CP = (Base Atk + Atk IV) * (Base Def + Def IV)^0.5 * (Base Stam + Stam IV)^0.5 * Lvl(CPScalar)^2 / 10
Dat is inderdaad lastig, als je toch de berekeningen wil zien die ze in een spreadsheet gebruiken om IV's uit te rekenen kan je dit nog bekijken https://www.reddit.com/r/...omatically_calculate_ivs/ (mag ik dat hier linken?)poor Leno schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 14:21:
[...]
Thnx! maar die gebruik ik niet meer![]()
Maar helaas is het dus niet even 123 uit je hoofd uit te rekenen
Ikzelf snap niet veel van de berekeningen / spreadsheet functies die worden gebruikt maar miss jij wel ^^
[ Voor 22% gewijzigd door KingHawk op 10-08-2016 14:41 ]
Kun je deze stats ook in PoGo zelf zien? Daar zie je bijv bij een pokemon alleen maar 2 soorten attacks met daarachter een getal. Ik wil voorkomen om als cheater of wat dan ook geflagged te worden in de toekomst, dus wil geen automatische IV calculator gebruiken (alleen handmatige waar je zelf de waarden invult, zodat het nooit aan je PoGo account gelinkt kan worden).KingHawk schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 14:10:
Dus vraag me af of er een andere manier is dan al je PoGo gegeven op een site in te laden, om zo de ATK/DEF/STAM te kunnen zien....
Er is nu wel één app die dit kan uitrekenen zonder verbinding te maken met je google account en zou de TOS van Pokemon Go niet breken... en hij is nog niet verwijdert uit de play store dus miss wel legit.YinYang schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 14:26:
[...]
Kun je deze stats ook in PoGo zelf zien? Daar zie je bijv bij een pokemon alleen maar 2 soorten attacks met daarachter een getal. Ik wil voorkomen om als cheater of wat dan ook geflagged te worden in de toekomst, dus wil geen automatische IV calculator gebruiken (alleen handmatige waar je zelf de waarden invult, zodat het nooit aan je PoGo account gelinkt kan worden).
Dus vraag me af of er een andere manier is dan al je PoGo gegeven op een site in te laden, om zo de ATK/DEF/STAM te kunnen zien....
Moet je hier de gegevens zelf invullen dan of niet?KingHawk schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 14:31:
[...]
Er is nu wel één app die dit kan uitrekenen zonder verbinding te maken met je google account en zou de TOS van Pokemon Go niet breken... en hij is nog niet verwijdert uit de play store dus miss wel legit.
Die functie Lvl(CPScalar) is mij ook een beetje onduidelijk maar dat is duidelijk een of andere level-afhankelijke multiplier die wellicht per Pokémonsoort een beetje verschilt?spocy schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 14:23:
[...]
Kijk en dat wist ik dan dus weer niet, de onbekende variabele is dus de CPScalar in deze als ik het goed lees. Wel grappig dat mijn idee over CP aardig klopte, behalve dat het alleen de atk is die meer uitmaakt, ipv de attack en defense hehe.
Feit blijft dat de Chansey een Base Stamina van 500 heeft. Dus 15 IV Stamina maakt daar maximaal 515 van, 3% verschil dus.
IV heeft dus, enigszins contra-intuïtief, veel meer invloed op de zwakke punten van een Pokémon dan op zijn sterke punten!
En welke is dat dan? Als het in de play store staat, zou het hier gewoon genoemd mogen worden lijkt me?KingHawk schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 14:31:
[...]
Er is nu wel één app die dit kan uitrekenen zonder verbinding te maken met je google account en zou de TOS van Pokemon Go niet breken... en hij is nog niet verwijdert uit de play store dus miss wel legit.
TOS zegt mij niets?
Yep het vergt wel enige user input, en ook een schuifbalk dus snap die berekening niet echt.spocy schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 14:33:
[...]
Moet je hier de gegevens zelf invullen dan of niet?
Terms Of Service, maar ook al is een tool legitiem mag je het hier nog niet noemen volgens mij ^^YinYang schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 14:34:
[...]
En welke is dat dan? Als het in de play store staat, zou het hier gewoon genoemd mogen worden lijkt me?
TOS zegt mij niets?
[ Voor 39% gewijzigd door KingHawk op 10-08-2016 14:37 ]
Ah deze ken ik volgens mij, was ook een site van. Dan moest je de schuifbalk van CP verschuiven, en de CP, HP, power up dust invullen. Op basis van dat schuifje bepaalt hij het level van de pokemon en blijven er minder opties over geloof ik.KingHawk schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 14:34:
[...]
Yep het vergt wel enige user input, en ook een schuifbalk dus snap die berekening niet echt.
Dit mag volgens mij hier gewoon besproken worden want is eigenlijk vergelijkbaar met de aangegeven IV calculator. Het werkt ook nog steeds 1 voor 1.
[ Voor 14% gewijzigd door spocy op 10-08-2016 14:37 ]
Ik hoop het, dit is de tool Google Play: GoIV (Pokemon IV Calculator)spocy schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 14:36:
[...]
Ah deze ken ik volgens mij, was ook een site van. Dan moest je de schuifbalk van CP verschuiven, en de CP, HP, power up dust invullen. Op basis van dat schuifje bepaalt hij het level van de pokemon en blijven er minder opties over geloof ik.
Dit mag volgens mij hier gewoon besproken worden want is eigenlijk vergelijkbaar met de aangegeven IV calculator. Het werkt ook nog steeds 1 voor 1.
en de maker zijn reddit pagina https://www.reddit.com/r/...all_in_one_iv_calculator/
Zit even te kijken, en ondanks de overlay lijkt het erop dat het inderdaad werkt als handmatig invullen, maar dan op basis van OCR. Ik denk dat dit nog binnen het toegestane valt. Het enige verschil dat ik zo zie met de IV calculator in de warning is dat het de stand van de boog meeneemt, en in plaats van het zelf invullen, maak je een screenshot die uitgelezen wordt. Seems fair.KingHawk schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 14:42:
[...]
Ik hoop het, dit is de tool Google Play: GoIV (Pokemon IV Calculator)
en de maker zijn reddit pagina https://www.reddit.com/r/...all_in_one_iv_calculator/
We kunnen voor de zekerheid een mod hier even naar laten kijken natuurlijk. Want uiteindelijk heb ik er niks over te zeggen
[ Voor 7% gewijzigd door spocy op 10-08-2016 14:49 ]
Voor Ingress bestaat ook al een hele tijd net zo'n tool. Screenshot maken en je kunt precies zien hoeveel je nog moet om bepaalde badges te krijgen. Lijkt mij geen enkele TOS te schenden.spocy schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 14:48:
[...]
Zit even te kijken, en ondanks de overlay lijkt het erop dat het inderdaad werkt als handmatig invullen, maar dan op basis van OCR. Ik denk dat dit nog binnen het toegestane valt. Het enige verschil dat ik zo zie met de IV calculator in de warning is dat het de stand van de boog meeneemt, en in plaats van het zelf invullen, maak je een screenshot die uitgelezen wordt. Seems fair.
"When you grow up your heart dies"
Wow een nidoran(m) met een IV van 100% uit een ei gekregen!
@boven mij
TOS is terms of service
@boven mij
TOS is terms of service
[ Voor 24% gewijzigd door redbullet op 10-08-2016 14:52 ]
Terms of Service, soort van algemene voorwaarden.YinYang schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 14:51:
Wat is TOS???
Dude.. je hebt nu bijna een half uur gehad om te googlenYinYang schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 14:51:
Wat is TOS???

[ Voor 29% gewijzigd door poor Leno op 10-08-2016 14:56 ]
Ik had je vraag al beantwoord, scroll up man xDYinYang schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 14:51:
Wat is TOS???
Ja, dat snap ikijdod schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 07:58:
Dit spel is gebaseerd op tracking... dus daar valt weinig over te denken
Duidelijk hoe vrienden een slechte invloed kunnen hebben. Als het nu rood of geel was geweest...
Trouwens. Mooie topicstart zeg!
Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ
Geraak niet meer ingelogd. Google account..
Hier geen last van, zojuist even opnieuw opgestart maar geen enkel probleem.Lambo LP670 SV schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 15:07:
Hier ook 1 collega, de rest heeft er geen problemen mee.Lambo LP670 SV schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 15:07:
--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---
Inmiddels gaat hij weer normaal. Vreemd.
Heeft iemand op iOS nog steeds dat GPS hem soms tript?
Dat je ineens een kilometer verderop bent?
Dat je ineens een kilometer verderop bent?
Vreemd?Lambo LP670 SV schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 15:16:
Inmiddels gaat hij weer normaal. Vreemd.

Waar werk jij? Als jullie met z'n allen Pokémon spelen daar wil ik daar ook wel 'werken'Coach4All schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 15:11:
[...]
Hier ook 1 collega, de rest heeft er geen problemen mee.
Die gegevens zijn zo willekeurig dat geen hond daar wat mee zou kunnen. Het enige dat misschien te achterhalen valt is waar je woont omdat daar de tracking vaak eindigt.Anonymoussaurus schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 14:57:
[/quote]
[...]
Ja, dat snap ik. Maar het gaat erom, of het bedrijf (Niantic) er wat mee doet of niet. Ik heb geen zin dat straks Niantic wordt gehackt, en dat straks mijn informatie op straat ligt. GPS tracking + IP + naam. Ik heb amper wat ingevoerd qua informatie over mij, met m'n Google account. Maar toch.
Trouwens. Mooie topicstart zeg!
KingHawk schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 14:42:
[...]
Ik hoop het, dit is de tool Google Play: GoIV (Pokemon IV Calculator)

Te heet?
Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Om 12:30, tijdens de lunchKyumia schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 15:18:
[...]
Waar werk jij? Als jullie met z'n allen Pokémon spelen daar wil ik daar ook wel 'werken'
Edit: De collega kan alweer inloggen, z'n datum en tijd stonden niet goed op zijn telefoon.....
[ Voor 16% gewijzigd door Coach4All op 10-08-2016 15:41 ]
--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---
Wacht.. ik kan wel raden wat de naam is van je Water Vaporeon?
Dat was ontstaan uit een running gag van een meid die Eevee en alle eeveelutions wat van katten weg vond hebben.
Zo zijn Hete, Natte en Prikkel poes ontstaan
Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Ik vraag me af of ze dat allemaal random in bestandjes hebben staan. Of dat ze daadwerkelijk alles bij elkaar hebben gegooid. Dus mijn naam gekoppeld aan GPS tracking etcetera etcetera. Als het allemaal door elkaar staat bij iedereen, maakt het inderdaad niet zoveel uit.sjaool schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 15:19:
Die gegevens zijn zo willekeurig dat geen hond daar wat mee zou kunnen. Het enige dat misschien te achterhalen valt is waar je woont omdat daar de tracking vaak eindigt.
Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ
Heeft de OCR wel de juiste gegevens uitgelezen?
Die snapt de naam van de Pokémon niet ;-)spocy schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 15:26:
[...]
Dus als je een Eevee Hete Poes noemt wordt het altijd een Flareon? Zet het maar in de OP!Darkfreak schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 15:21:
[...]
Dat was ontstaan uit een running gag van een meid die Eevee en alle eeveelutions wat van katten weg vond hebben.
Zo zijn Hete, Natte en Prikkel poes ontstaan
Lijkt mij sterk dat Niantic daar een log van bijhoudt.Anonymoussaurus schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 15:22:
[...]
Ik vraag me af of ze dat allemaal random in bestandjes hebben staan. Of dat ze daadwerkelijk alles bij elkaar hebben gegooid. Dus mijn naam gekoppeld aan GPS tracking etcetera etcetera. Als het allemaal door elkaar staat bij iedereen, maakt het inderdaad niet zoveel uit.
En als je een natte poes vangt moet je snel pokemon afsluiten want daar heb je dan even geen tijd meer voorErikT738 schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 15:28:
[...]
Dus als je een Eevee Hete Poes noemt wordt het altijd een Flareon? Zet het maar in de OP!
Verwijderd
Pokeadv...was heeeeeel erg hulpzaam, wat werkt er nu nog die hier heel dicht bij aanleunt?
Die excel sheets vind ik maar omslachtig en heb al dingen geprobeerd die niet meer werken nu.
Die excel sheets vind ik maar omslachtig en heb al dingen geprobeerd die niet meer werken nu.
Ssshhht! Niet verklappen!ErikT738 schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 15:28:
[...]
Dus als je een Eevee Hete Poes noemt wordt het altijd een Flareon? Zet het maar in de OP!
Bleek inderdaad een cijfertje van de CP gemist te hebben.spocy schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 15:26:
[...]
87% heetheid bleek het resultaat.
Is er trouwens een lijst met confirmed nests?
Al gevonden:
https://docs.google.com/s...Xz4pfE/edit#gid=695051109
[ Voor 10% gewijzigd door Darkfreak op 10-08-2016 15:32 ]
Goede vraag. Ik zit nu veel van wat ik vang handmatig om te rekeken. Schiet niet op zo. Lijkt wel werk.Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 15:30:
Pokeadv...was heeeeeel erg hulpzaam, wat werkt er nu nog die hier heel dicht bij aanleunt?
Ik gebruik de IV Calculator for Pokemon GO. Staat in de Android store. Hier moet je wel handmatig het e.e.a. invoeren.
Er zijn bepaalde mensen hier die er wel een site voor hebben (ik nog niet
). Maar het mag hier niet besproken worden.
Trouwens
Trouwens
Wie heeft het over 'bespreken' als alleen de naam wordt benoemd?Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden
Bespreken en benoemen mag ook niet. Maar goed, je kunt natuurlijk altijd hopen dat iemand een PM naar jullie stuurt met daarin een site.
Pokemon Go "naam van stock androidtoestel gemaakt door elke keer een andere fabrikant ism Google"
.

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
Verwijderd
Ook dat mag niet heb ik gisteren vernomenRobkazoe schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 15:47:
Bespreken en benoemen mag ook niet. Maar goed, je kunt natuurlijk altijd hopen dat iemand een PM naar jullie stuurt met daarin een site.
Klopt maar als je dan heel omslachtig wil doen, want te lui om google te gebruiken, dan kun je altijd nog in een PM het nummer van je postduif vermelden zodat de ander hier een briefje aan kan hangen. Als je duif dan thuis is heb je je antwoord. En dat allemaal buiten tweakers om, isn't it amazing...Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 15:47:
[...]
Ook dat mag niet heb ik gisteren vernomen
Of we houden ons gewoon netjes aan de regeltjes en zoeken het op andere plekken wel uit.
Ik heb zelf m'n Skyrim gewoon vanilla op het moment, maar ik heb die mod-site wel gebookmarked.
Verwijderd
Haha... ik vermeld alleen wat ik gister geleerd hebspocy schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 15:51:
[...]
Klopt maar als je dan heel omslachtig wil doen, want te lui om google te gebruiken, dan kun je altijd nog in een PM het nummer van je postduif vermelden zodat de ander hier een briefje aan kan hangen. Als je duif dan thuis is heb je je antwoord. En dat allemaal buiten tweakers om, isn't it amazing...
Of we houden ons gewoon netjes aan de regeltjes en zoeken het op andere plekken wel uit.

Over Eevees gesproken... De laatste tijd vang ik daar niets meer van. In plaats van te wachten tot ik genoeg candy heb om er eentje te kunnen evolven en dan maar hopen dat het een Vaporeon wordt, heb maar mijn voorraadje Eevee Candy op gemaakt om mijn bestaande Vaporeon te upgraden. Hoppa, van CP1220 / 143HP naar CP1524 / 160HP. Geen ideale Vaporeon, de charge attack is suboptimaal en hij heeft maar zo'n 50% IV, maar ja, iets met roeien en riemen. Hij is wel in één klap van de 10e plek in mijn CP-lijst naar de 2e plek gegaan. Z'n broertje Flareon staat er nog boven met CP1719.
Hoezo dat? Je hebt toch al een Poliwhirl?Mx. Alba schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 15:52:
Over Eevees gesproken... De laatste tijd vang ik daar niets meer van. In plaats van te wachten tot ik genoeg candy heb om er eentje te kunnen evolven en dan maar hopen dat het een Vaporeon wordt,
te makkelijk
[ Voor 4% gewijzigd door ijdod op 10-08-2016 15:53 ]
Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...
Dit topic is gesloten.
Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status