Mijn Pokédex staat nu op 119. Ik moet de hoogste evoluties van alle starters nog, Nidoqueen, Ninetails, Vileplume, Arcanine, Machamp, Victreebell, Golem, #83, Muk, #95, Electrode, #106, #115, #128, Gyarados, #132, Omastar, en dan is van de Kabuto tot aan de Dratini ook alles leeg - Dragonair en Dragonite moet ik ook nog hebben.readytoflow schreef op donderdag 15 september 2016 @ 15:26:
Gezien de vangratio tikken we dit weekend de 130 aan. Dan nog 12 te gaan als ik het goed heb (tel. regio exclusive niet mee).
Lickitung, Lapras en Snorlax moeten we gewoon simpelweg geluk mee hebben (maar omdat echt iedereen al een Snorlax of een Lapras lijkt te hebben doen we vast iets verkeerd?)
Dragonite, Machamp, Golem, Clefable, Omanyte en Kabutops (laatste erg zeldzaam voor ons) zullen we de komende maand wel bij elkaar sprokkelen (trouwens ook zo irritant om mensen met 86 Dragonites en 4794 Dratini candy te zien rondlopen..., zeg dan waar wij dat ook kunnen vinden
)
Een Venusaur en Charizard zullen we eind 2018 wel bij elkaar gevonden hebben. Dat is een drama die 2. In tegenstelling tot squirtles, die zie ik wel regelmatig maar daar hebben we dus de evoluties al van.
Maar dan...Muk...pfff. Die Grimers...Mijn god zeg, je zou bijna denken dat het een überpokemon is omdat deze zo zeldzaam spawnt?
Nou kan ik nog wel weer eens een keer naar bijv. Kijkduin gaan, maar spawnen daar ook Venusaurs, Charizards, of eigenlijk eender welke van eindevoluties van hierboven wel eens?
Ben er al een paar keer geweest. Levert zeker leuke Pokemon op, maar bovenstaande dus nog niet gezien daar.
Lickitung heb ik toevallig een keer onderweg gevonden. Lapras heb ik 1x in het wild gevangen (Waalkade) en 1x uit een ei. Snorlax nog nooit gezien, behalve in gyms...
[ Voor 4% gewijzigd door Mx. Alba op 15-09-2016 15:34 ]
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.