• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 03:46
Ik krijg dus nu de geforceerde update, maar fat wordt m niey ivm root. Dus ff geen pogo meer tot er iets op wordt gevonden behalve magisk. Anders is t definitief voorbij

NS FC: SW 2742 0448 8213

• stylzzzz
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-01 12:04
Musta schreef op woensdag 14 september 2016 @ 23:19:
Ik krijg dus nu de geforceerde update, maar fat wordt m niey ivm root. Dus ff geen pogo meer tot er iets op wordt gevonden behalve magisk. Anders is t definitief voorbij
Jaa helaas, klein half uur geleden hebben ze de servers geupdate zodat je alleen nog met de laatste update kan inloggen. Ik vind dit echt behoorlijk asociaal hoe ze daar mee omgaan, ze jagen zo enorm veel (eerlijke) spelers weg waardoor het dalijk helemaal uitgestorven word. Ik snap niet dat ze dat zo gaan forceren, en iedereen in hun strot willen douwen. Ik vind het spel leuk, maar zo word dat ook steeds minder. Een paar vrienden hebben de OP3 en die kunnen nu niet meer spelen. Met omwegen wel, maar vind dat gewoon lullig. Die hackers vinden er toch wel weer wat op, dus wat willen ze nu bereiken?

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 24-01 19:49

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Geen forced update hier. Versie 0.37 werkt trouwens prima op mijn OP3. (OxygenOS 3.5.1 Community Build + Magisk + Xposed).

is everything cool?

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-01 23:51
Grumpmeister schreef op woensdag 14 september 2016 @ 22:56:
@Albantar; Team Instinct sends their regards ;)

Beetje je Vaporeon in m'n wijk plaatsen :P
Pfff die pauperwijk Malvert mag je van me hebben. :+ Ik was daar alleen vandaag even heen gelopen om te zien wat daar zoal te doen was - niet veel dus.

En die Vaporeon heeft nog wat te leren. Ik heb hem net vandaag gevangen. Moet hem nog een en ander bij brengen over niet zomaar omrollen en vooral niet voor Instinct..... :( :+

Pssssst ik heb ook wat gedropt bij de Fontijn en bij de Ontmoetingskerk. Die zitten daar nog lekker. ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Mx. Alba op 14-09-2016 23:52 ]

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

• Musta
  • Laatst online: 03:46
Sooo voor degene die root hrbben en nog op de 0.33 spelen /speelden net als mij:

Als je ook de geforceerde update krijgt, sluit de app af en sideload de 0.35 versie via apkmirror. Dat hielp en ik ka er weer in. Denk dat die dat ook als update ziet :p

Kijken hoe lang t duurt voor je ook geforceerd wordt op versie 0.35

[ Voor 7% gewijzigd door Musta op 14-09-2016 23:54 ]

NS FC: SW 2742 0448 8213

• Mx. Alba
Hmmmmm dat is toch wel grijs gebied denk ik. Het risico van rooten is dat bepaalde apps niet werken. Dat weet je als je daaraan begint. De meeste bank apps werken ook niet op een geroote telefoon en de meeste MDMs ook niet.

De reden waarom ze dat doen lijkt me vrij duidelijk. GPS spoofs zijn een sterke verstoring van het spel en die zijn alleen mogelijk met root. Net als andere software makers kunnen en mogen ze gewoon eisen stellen aan het systeem waar hun software op draait. Een onveilige omgeving zoals een geroote telefoon uitsluiten lijkt me niet zo farfetch'd...

[ Voor 44% gewijzigd door Mx. Alba op 15-09-2016 00:00 ]

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

• stylzzzz
Mx. Alba schreef op woensdag 14 september 2016 @ 23:56:
Hmmmmm dat is toch wel grijs gebied denk ik. Het risico van rooten is dat bepaalde apps niet werken. Dat weet je als je daaraan begint. De meeste bank apps werken ook niet op een geroote telefoon en de meeste MDMs ook niet.
Ik vind rooten eigenlijk is wat gewoon hoort te kunnen. En zeker gezien er nogal wat telefoons in omloop zijn die er gewoon voor gemaakt zijn om custom roms op te draaien. Zeker gezien een spelletje, het is maar een spelletje. En dan gaan ze dit ontmoedigingsbeleid uitvoeren. Lekker handig toch?

• Mx. Alba
Verreweg de meeste spelers hebben hun telefoon niet geroot. Zoals ik al zei, rooten brengt risico's met zich mee. Veiligheidsrisico's, en dat bepaalde apps niet of niet goed werken. Aan jou de keuze om die risico's wel of niet te nemen.

• stylzzzz
Mx. Alba schreef op donderdag 15 september 2016 @ 00:01:
Verreweg de meeste spelers hebben hun telefoon niet geroot. Zoals ik al zei, rooten brengt risico's met zich mee. Veiligheidsrisico's, en dat bepaalde apps niet of niet goed werken. Aan jou de keuze om die risico's wel of niet te nemen.
Weet ik, maar om pas na een paar maanden die eis te gaan stellen omdat er heel veel cheaters onder de root telefoons zouden zitten is kansloos toch? Zeker gezien de hackers toch wel weer wat anders vinden, die hebben ze daar niet mee. Wel die paar mensen die een telefoon geroot heeft, en die stoppen ermee.

• murphylee
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-09-2023

murphylee

MurphyLee#2626

stylzzzz schreef op woensdag 14 september 2016 @ 23:59:
[...]

Ik vind rooten eigenlijk is wat gewoon hoort te kunnen.
Daar heb je wel een punt.

Maar wees eerlijk..
Hoeveel mensen rooten nu hun telefoon?

80% van de spelers zijn niet technisch aangelegd en hebben nog nooit van rooten gehoord 8)7
Niantic gaat er dan ook van uit dat de 80% die dat niet doen ook niet cheaten :D

Oftewel. Kan jij je telefoon rooten dan ben je vast en zeker een cheater die ook talloze bots er naast heeft draaien want, Tja die 80% weet niet eens wat een bot is.
Aldus de logica van Niantic!
Ahaha

I bad beat my meat by busting my nuts!

• stylzzzz
murphylee schreef op donderdag 15 september 2016 @ 00:12:
[...]

Daar heb je wel een punt.

Maar wees eerlijk..
Hoeveel mensen rooten nu hun telefoon?

80% van de spelers zijn niet technisch aangelegd en hebben nog nooit van rooten gehoord 8)7
Niantic gaat er dan ook van uit dat de 80% die dat niet doen ook niet cheaten :D

Oftewel. Kan jij je telefoon rooten dan ben je vast en zeker een cheater die ook talloze bots er naast heeft draaien want, Tja die 80% weet niet eens wat een bot is.
Aldus de logica van Niantic!
Ahaha
In mijn vriendenkring ken ik er zat, ik help ook van met rooten van telefoons. Vooral die van Samsung, onstabiele zooi die erop draait met hun mooie skin. Nee maar hun conclusie is behoorlijk kort door de bocht, en daar komen ze hopelijk snel genoeg achter. Het is verdomme een kinderspelletje, waarom al die onzin nu? En ik snap het wel, de bots, hackers, spoofers. Maar wat ik dan niet snap, doe dan wat aan de hoge levels, het plotseling veranderen van locatie, snelle manier van Pokemons vangen, bot patroon opzich. Dat heeft meer invloed als dit, dit probleempje is voor de hackers binnen 2 dagen opgelost. En voor veel mensen die hem geroot hebben duurt dat probleempje wel langer en sommige zullen daardoor stoppen. Eigen raam ingooien?

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Mx. Alba schreef op woensdag 14 september 2016 @ 23:56:

De reden waarom ze dat doen lijkt me vrij duidelijk. GPS spoofs zijn een sterke verstoring van het spel en die zijn alleen mogelijk met root. Net als andere software makers kunnen en mogen ze gewoon eisen stellen aan het systeem waar hun software op draait. Een onveilige omgeving zoals een geroote telefoon uitsluiten lijkt me niet zo farfetch'd...
Voor GPS spoofing heb je helemaal geen root nodig.

is everything cool?

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 00:10
Voor iOS moet je ook niet jailbreaken.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16-12-2025

bbblije

Riiiiight

Voor de mensen die er echt de schijt van hebben: https://www.reddit.com/r/.../?st=IT3HQ6AE&sh=160aa84d

• Grumpmeister
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 28-11-2025
Mx. Alba schreef op woensdag 14 september 2016 @ 23:48:
[...]

Pfff die pauperwijk Malvert mag je van me hebben. :+ Ik was daar alleen vandaag even heen gelopen om te zien wat daar zoal te doen was - niet veel dus.

En die Vaporeon heeft nog wat te leren. Ik heb hem net vandaag gevangen. Moet hem nog een en ander bij brengen over niet zomaar omrollen en vooral niet voor Instinct..... :( :+

Pssssst ik heb ook wat gedropt bij de Fontijn en bij de Ontmoetingskerk. Die zitten daar nog lekker. ;)
De fontein zag ik je Slowbro staan ja, maar dat is net te ver uit de weg als ik de hond aan het uitlaten ben. Dus die had geluk :p

De malvert is verder alleen fijn omdat er die cluster van 3-4 gyms staat, verder is er amper wat speciaals idd. En Valor is te actief hier...

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:16
De grap is dat juist de cheaters achter de pc zitten. Er zijn een aantal die dit met de telefoon doen. Maar dat zijn er veel minder.

Ik heb mijn telefoon geroot omdat ik dan aanpassingen kan doen in bijvoorbeeld sys.prob e.d. Maar ja. Miitomo had dit ook even en nu niet meer.

• Mx. Alba
Misschien is dit de enige manier om te voorkomen dat de appartementen gedraaid wordt in een virtual machine?
Grumpmeister schreef op donderdag 15 september 2016 @ 07:21:
[...]

De fontein zag ik je Slowbro staan ja, maar dat is net te ver uit de weg als ik de hond aan het uitlaten ben. Dus die had geluk :p

De malvert is verder alleen fijn omdat er die cluster van 3-4 gyms staat, verder is er amper wat speciaals idd. En Valor is te actief hier...
De Fontijn was Level 3, die heb ik vrij snel kunnen upgraden naar Level 6 dus ik heb nog twee plaatsjes vrij gehouden. Waren die gevuld toen jij hem bekeek? :)

[ Voor 72% gewijzigd door Mx. Alba op 15-09-2016 07:52 ]

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23-01 11:20

Pathogen

Shoop Da Whoop

big_clarence schreef op woensdag 14 september 2016 @ 19:48:
Rooted phones kunnen sinds de update Pokemon go niet meer draaien.
Wat ik opvallend vind is dat rooted meteen wordt geassocieerd met bots, cheats, etc.
Ik root mijn telefoon altijd in verband met bloatware.
Ik cheat niet, en wil daarom ook niet een stuk software op mijn mobiel installeren om pokemon g wel te kunnen draaien. Blijkbaar is het hebben van een rooted phone voor Niantec al genoeg reden om je uit te sluiten......
Als het je alleen om bloatware gaat kun je toch de telefoon rooten, bloatware verwijderen en weer unrooten? Ook zo veilig om je root access daarna weer dicht te timmeren.

• Drag0nsden
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-01 15:59

Drag0nsden

To GoT, or not to GoT...

Iemand al opgemerkt dat FastPokeMap ineens een véél grotere scanradius heeft?
Nice!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 05:07
Drag0nsden schreef op donderdag 15 september 2016 @ 09:17:
Iemand al opgemerkt dat FastPokeMap ineens een véél grotere scanradius heeft?
Nice!
Iemand al opgemerkt dat er iets in de topic warning staat?

...

Vanochtend voordat ik de bus in ging nog een plekje bij kunnen trainen in een gym, daardoor 100 muntjes kunnen cashen. Gaat lekker vlot zo! Heb aardig stabiele gyms waarvan een aantal level 10 zijn. In 't dorp wordt het wat gyms betreft wel saai nu, heb weinig meer om over te nemen :p

<GoT>NightStalker

• Mx. Alba
schaapiej schreef op donderdag 15 september 2016 @ 09:32:
Vanochtend voordat ik de bus in ging nog een plekje bij kunnen trainen in een gym, daardoor 100 muntjes kunnen cashen. Gaat lekker vlot zo! Heb aardig stabiele gyms waarvan een aantal level 10 zijn. In 't dorp wordt het wat gyms betreft wel saai nu, heb weinig meer om over te nemen :p
Ik heb net 9 gyms gecasht. 90 coins en 4500 dust... Zou 10 zijn geweest als Grumpmeister mijn Vaporeon niet uit die gym in Malvert had gegooid... :P

Hoge Pokies plaatsen in stabiele gyms is, zoals ik al eerder heb geopperd, echt een zeer goede investering. Het is flink aanpoten om een gym van level 9 naar level 10 te krijgen maar het is de moeite zeer goed waard.

• spocy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 27-12-2025
Zo hier de update inmiddels ook binnen en een buddy toe kunnen voegen, nu maar lopen voor die dratini candy's :P

Overigens is het qua gyms inderdaad heel saai geworden, in mijn buurt een aantal veel te high level gyms met naar mijn vermoeden enkele cheaters. Is de moeite van het aanvallen al niet eens meer waard tenzij je met een groep speelt. Je merkt dat het eerder nog bijna onmogelijk was om een gym vast te houden het nu eigenlijk omgekeerd is. Vond het toch leuker toen het vaker wisselde eerlijk gezegd.

edit: overigens ook wel tricky dat het een zichzelf versterkend concept is natuurlijk, de sterkere spelers hebben de gyms, krijgen de coins en de dust, worden nog sterkere spelers, etc etc.

[ Voor 17% gewijzigd door spocy op 15-09-2016 09:54 ]

• Temujin
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21-01 15:06

Temujin

Zegt ook wel eens iets

spocy schreef op donderdag 15 september 2016 @ 09:52:
Zo hier de update inmiddels ook binnen en een buddy toe kunnen voegen, nu maar lopen voor die dratini candy's :P

Overigens is het qua gyms inderdaad heel saai geworden, in mijn buurt een aantal veel te high level gyms met naar mijn vermoeden enkele cheaters. Is de moeite van het aanvallen al niet eens meer waard tenzij je met een groep speelt. Je merkt dat het eerder nog bijna onmogelijk was om een gym vast te houden het nu eigenlijk omgekeerd is. Vond het toch leuker toen het vaker wisselde eerlijk gezegd.

edit: overigens ook wel tricky dat het een zichzelf versterkend concept is natuurlijk, de sterkere spelers hebben de gyms, krijgen de coins en de dust, worden nog sterkere spelers, etc etc.
Hier hetzelfde probleem. ben lvl 23, maar kan in omstreken in geen enkele gym komen. Friendly gyms zitten lvl 10 of lvl 9 waarbij ik de laagste nog niet aankan..

Enemy gyms zijn met grote regelmaat ook level 10 waar ik samen met mijn vrouw niks tegen kan beginnen (lvl 23 en lvl 21)

Als ik een keer 40 coins in een week haal is dat voor mij al veel.
Flink jaloers op de mede-tweakers die honderden per week binnenharken.

• Mx. Alba
Temujin schreef op donderdag 15 september 2016 @ 09:56:
[...]

Hier hetzelfde probleem. ben lvl 23, maar kan in omstreken in geen enkele gym komen. Friendly gyms zitten lvl 10 of lvl 9 waarbij ik de laagste nog niet aankan..

Enemy gyms zijn met grote regelmaat ook level 10 waar ik samen met mijn vrouw niks tegen kan beginnen (lvl 23 en lvl 21)

Als ik een keer 40 coins in een week haal is dat voor mij al veel.
Flink jaloers op de mede-tweakers die honderden per week binnenharken.
Dan moet je wat meer naar het buitengebied gaan... Ik heb laatst een Flareon gezet in een level 8 gym. Die Flareon is maar 1756 maar staat in de gym op de 3e plek van boven en hij staat er nu al een week. Ook weer zo'n gym die vanaf een snelweg zichtbaar is maar alleen te bereiken via een flinke omweg. Vanmorgen even een snelle blik geworpen toen ik er langs raasde - de gym is nog ongewijzigd, al een week lang...

• Temujin

Temujin

Zegt ook wel eens iets

Mx. Alba schreef op donderdag 15 september 2016 @ 09:59:
[...]

Dan moet je wat meer naar het buitengebied gaan... Ik heb laatst een Flareon gezet in een level 8 gym. Die Flareon is maar 1756 maar staat in de gym op de 3e plek van boven en hij staat er nu al een week. Ook weer zo'n gym die vanaf een snelweg zichtbaar is maar alleen te bereiken via een flinke omweg. Vanmorgen even een snelle blik geworpen toen ik er langs raasde - de gym is nog ongewijzigd, al een week lang...
Wonende in Drenthe ben ik al in veler kleine dorpen (met inwoners tussen de 200 en de 500) geweest.. Echter lijkt het erop dat iedereen dit doet.

Zit regelmatig de map af te speuren naar potentiële afgezonderde gyms, maar deze lijken allemaal stuk voor stuk level 10 te zijn. (voornamelijk actief in Zuid-Drenthe)

De enige muntjes die ik af en toe verzamel zijn op de treinstations wanneer ik richting Groningen reis.

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04:52
[...]

Locatie is idd de key tot een stabiele gym (en dan maakt lvl niet eens heel veel uit)

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Gisterenavond kwam mijn 10KM ei uit en er zat voor de tweede keer een Lapras in. Wel een lagere IV dan die ik al had maar ik ben er blij mee! :)

Stats:
CP 1645
IV 77
Frost Breath + Ice Beam

Secondaire move had beter gekunt, maar hij is niet slecht.

Met de 18 candy die ik erbij kreeg heb ik mijn Lapras van IV 93 powerups gegeven en die heeft nu een CP van 1944.

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 29-12-2025
is het op het moment nog zo een gekkenhuis op kijkduin?

wilde van het weekend misschien met mn zoontje gaan

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-01 15:38
jaydenjarno schreef op donderdag 15 september 2016 @ 10:14:

Ben er vorige week nog geweest en ook toen zaten er (met 28 graden) ongeveer 250 man in de volle zon op het trappetje naar hun telefoon te staren. Het is misschien niet meer zo gekkenhuis als eerst, maar nog steeds druk en goeie spawns.

• Sound Rush®
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-02-2024
Evolve sessie erop zitten, 137K gehaald :) Mede door 14 nieuwe in de pokedex

Eind level 22 naar 13k in level 24.

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 23-01 15:07
Sound Rush® schreef op donderdag 15 september 2016 @ 10:35:
Evolve sessie erop zitten, 137K gehaald :) Mede door 14 nieuwe in de pokedex

Eind level 22 naar 13k in level 24.
Ik ga vanavond met 2 telefoons evolven, krijg 6/7 nieuwe entries. Ben beniewd:) oa 98% dragonite :9~ :9~

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-01 20:11
Ik moet eerst nog ff muntjes fixen voor een tweede pokemon upgrade voor ik met 2 telefoons kan gaan evolven xD Teveel pokemon.

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 24-01 08:06
jaydenjarno schreef op donderdag 15 september 2016 @ 10:14:

Wij wilden ook naar het strand gaan dit weekend. Het wordt waarschijnlijk zondag, maar als het te druk is gaan we ergens anders naar toe.

Yavu Steam Profile Lanithro

• Grumpmeister
Mx. Alba schreef op donderdag 15 september 2016 @ 07:49:
Misschien is dit de enige manier om te voorkomen dat de appartementen gedraaid wordt in een virtual machine?

[...]

De Fontijn was Level 3, die heb ik vrij snel kunnen upgraden naar Level 6 dus ik heb nog twee plaatsjes vrij gehouden. Waren die gevuld toen jij hem bekeek? :)
Yep, die waren gevuld. Was een vrij sterke gym aan het worden, van wat ik zag. Minimaal 1800 volgens mij. Volgens mij kan je als Mystic ook goed in Hatert zitten, de gym bij de studentenwoningen (vossenhof) is altijd blauw, maar volgens mij wel level 10 al. Voor de rest is volgens mij heel Hatert vrij standaard blauw, dus als je daar jezelf tussen weet te proppen...

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Ik hoop echt dat Niantic nog grote plannen heeft met GO, Trainertips heeft zoveel goede doch simpele aanpassingen die het spel zoveel interessanter zouden maken! Ik ben momenteel lvl 21 en heb 1 Vaporeon van 1802CP en 96% IV, verder is het niet veel soeps :/. Ik moet 150KM lopen voor een Executor en heb nog geen Dratinini of Growlith kunnen vinden. Die extra diversiteit in Pokemon, die het meenemen van snelheid, speciale aanvallen in de aanvallende/verdedigende capaciteit, zou voor mij een hoop toevoegen!

• Sound Rush®
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-02-2024
En nu de tijd gehad om mijn evolves eens te bekijken.

O.a. een Flareon, Jolteon en Starmie met de beste aanvallen! Edit: en Parasect!

Wel een Slowbro en Cloyster met de slechtst mogelijke moveset :p

[ Voor 4% gewijzigd door Sound Rush® op 15-09-2016 10:57 ]

• mark-k
bbblije schreef op donderdag 15 september 2016 @ 10:51:
Ik hoop echt dat Niantic nog grote plannen heeft met GO, Trainertips heeft zoveel goede doch simpele aanpassingen die het spel zoveel interessanter zouden maken! Ik ben momenteel lvl 21 en heb 1 Vaporeon van 1802CP en 96% IV, verder is het niet veel soeps :/. Ik moet 150KM lopen voor een Executor en heb nog geen Dratinini of Growlith kunnen vinden. Die extra diversiteit in Pokemon, die het meenemen van snelheid, speciale aanvallen in de aanvallende/verdedigende capaciteit, zou voor mij een hoop toevoegen!
Je bent ook 'maar' lvl 21 he, dat was ik dacht ik in 10 dagen nadat ik begon (en ben 11 juli begonnen), dus dan lig je gewoon bijna 2 maanden achter om het zo maar even te noemen. Toen had ik ook nog geen fatsoenlijke pokemon.

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-01 16:16
Mijn enige gym die ik ooit heb gecapped...wel op een super locatie :P

Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/nv2hio.png

PSN: Maichel

• Mx. Alba
Volgens mij is de taktiek om in een gebied waar relatief veel gyms zijn, alle gyms behalve eent of twee (op de drukst bezochte plek in het gebied) zo sterk mogelijk te maken. De casual spelers gaan dan geen moeite doen aan die hoge gyms en gaan zich lekker uitleven in de zandbak.

Op het moment dat alles binnen het zichtveld belachelijk sterke gyms zijn, wordt de kans veel groter dat er een keer een team tijd voor maakt om een of meerdere daarvan te slopen...

• Grumpmeister
Vlak bij m'n kantoor is een lvl 9 Instinct gym op 48500 van de 50000... Als tijdens mijn lunch die gym nog dezelfde status heeft, pomp ik em naar lvl 10 en gooi ik een 2195 Vaporeon erin (op 1835 in het wild gevangen, bleek 93% te zijn (15-12-15). 2100 is het laagste binnen die gym, maar met 2195 heb ik iig 3 pokemon voor mij nog. Gaat sowieso een lastig te levelen gym worden... Het is wel op een vrij prominente locatie, maar deze gym is wel vrij stabiel gebleven de afgelopen week.

[ Voor 20% gewijzigd door Grumpmeister op 15-09-2016 11:23 ]

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Mijn Exeggutor kwam schoorvoetend en met fikse schaafwonden ineens weer aankloppen. Heeft een week op een drukke parking/benzinepomp gestaan was een level 9/10 gym. Maar uiteindelijk had iemand gisteren toch echt geen zin om naar huis te gaan.

maar wel fijn want mijn andere Exeggutor staat nu weer in een level 9 gym in een klein dorpje waar ik langsreed. Zou er zo niet eens meer naar toe kunnen rijden, dus wat dat betreft zou inzicht in gyms wel handig zijn. 50 muntjes op een dag is het maximale op dit moment. 2/3 vastere gyms en dan snel 2 veroveren en cashen. Meer zit er niet in voor een solo instinct trainer denk?

Laatst bij mijn ouders. gym in de buurt. Is een soort kasteel. was 0:30. Was er al paar keer geweest. maar die gym is dus niet te bereiken. Grote middeleeuwse poort en omgeven met water. en aan de andere kant voor dat water afgezet met prikkeldraad. ik sta helemaal over het water gebogen om toch maar te proberen er net bij te kunnen. Maar nee hoor. Maar wat schetst plots mijn verbazing?

Hij zoeft naar beneden en veranderd van team (wel geel, maar kon er alsnog niet bij). Dat was dus schijnbaar mijn eerste kennismaking met GPS spoofing?

Deze gym en vele andere gyms zie ik overigens niet terug op de map die vermeld staat in de topicwarning? Is er ergens een complete map? Wellicht via Ingress data? Dat is toch publiekelijke info en mag ik toch gewoon vragen?

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

FREAKJAM schreef op zondag 11 september 2016 @ 16:53:
[...]

Ik heb anders toch echt een custom oneplus 3 rom draaien, hoewel die wel stock based is. (FreedomOS). Het gaat er eerder om dat je niet de default root methode gebruikt en een andere supersu variant installeert (systemless variant). Mensen met CM13 en RR (Resurrection) hebben ook al "succes" geboekt in ieder geval.

Zie bijv deze guide voor de OnePlus 3.
Ik heb Magisk ook geïnstalleerd (compleet, dus de 2 zip-files en de .APK) maar krijg in de app standaard al dat 'root status' not mounted is. Enig idee wat dat kan zijn? Mijn telefoon is overigens zover ik weet wel rooted en heb SuperSU als binary daarvoor draaien.

• Mx. Alba
Grumpmeister schreef op donderdag 15 september 2016 @ 11:21:
Vlak bij m'n kantoor is een lvl 9 Instinct gym op 48500 van de 50000... Als tijdens mijn lunch die gym nog dezelfde status heeft, pomp ik em naar lvl 10 en gooi ik een 2195 Vaporeon erin (op 1835 in het wild gevangen, bleek 93% te zijn (15-12-15). 2100 is het laagste binnen die gym, maar met 2195 heb ik iig 3 pokemon voor mij nog. Gaat sowieso een lastig te levelen gym worden... Het is wel op een vrij prominente locatie, maar deze gym is wel vrij stabiel gebleven de afgelopen week.
Daar loop ik inderdaad ook steeds vaker tegenaan. Zie je ergens een Level 9 gym en denk je "yes!" maar dan blijkt hij zo goed als niet te trainen doordat er een te sterk beest onderin zit. :/

• Hogader
Mx. Alba schreef op donderdag 15 september 2016 @ 11:29:
[...]

Daar loop ik inderdaad ook steeds vaker tegenaan. Zie je ergens een Level 9 gym en denk je "yes!" maar dan blijkt hij zo goed als niet te trainen doordat er een te sterk beest onderin zit. :/
Vooral van die half-hoge vaporeon, lapras of snorlaxen zijn echt zwaar irritant.

• roffeltjes
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23-01 06:36
Het is niet zozeer de CP als wat er onderin zit dat uitmaakt.

Niet elke pokie traint makkelijk.

Gisteren nog wel even gelachen toen ik een Victreebell van 1400 in een gym propte onder het motto "dat trainen we wel" mijn vrouw en een vriend hebben flink lopen schelden toen hun flareons en magmars werden weggeknald door dat onding. Had ik eerlijk gezegd niet zien aankomen. Gelukkig kon een rapiddash met de juiste moves en maar een paar cp eronder uitkomst bieden, maar het was een leerzaam moment.

Daarentegen, als er een Arcanine van 2400 staat is hij zo weggeblazen door een lagere Water pokie.
Hogader schreef op donderdag 15 september 2016 @ 11:35:
Vooral van die half-hoge vaporeon, lapras of snorlaxen zijn echt zwaar irritant.
Vaporeon kan ik meestal nog wel exploiten. Vervelende dingen:

Snorlax
Lapras
Slowbro
Poliwrath
Wigglytuff (helemaal zaad door die lage CP, ding is veel sterker dan je denkt).

Pure plant/waters kan je met electro/vuur nog wel kraken, ook al omdat er in de vuur/electro categorie een paar glazen kannonen zitten die dit uitermate goed kunnen uitknokken. Dat ze eigenlijk te weinig HP hebben maakt voor trainen niet zoveel uit, ze hoeven alleen die ene pokemon maar te slopen.

[ Voor 36% gewijzigd door roffeltjes op 15-09-2016 11:42 ]

• Mx. Alba
roffeltjes schreef op donderdag 15 september 2016 @ 11:38:
Het is niet zozeer de CP als wat er onderin zit dat uitmaakt.

Niet elke pokie traint makkelijk.

Gisteren nog wel even gelachen toen ik een Victreebell van 1400 in een gym propte onder het motto "dat trainen we wel" mijn vrouw en een vriend hebben flink lopen schelden toen hun flareons en magmars werden weggeknald door dat onding. Had ik eerlijk gezegd niet zien aankomen. Gelukkig kon een rapiddash met de juiste moves en maar een paar cp eronder uitkomst bieden, maar het was een leerzaam moment.

Daarentegen, als er een Arcanine van 2400 staat is hij zo weggeblazen door een lagere Water pokie.
Hell yeah. Ik heb laatst getraind tegen een CP1800 Arcanine. Die kreeg ik met een beetje geluk zelfs omver met een CP900 Squirtle. :D Dat ging pas hard!

Water Pump is trouwens een compleet waardeloze defensive move als de aanvaller hem door heeft. Gewoon letten op het ritme van de aanvallen van de verdedigende Vaporeon. Je merkt dan direct dat hij een fractie langer "inhoudt" - hij is dan die waterpomp aan het aanslingeren denk ik maar daardoor kan je die perfect ontwijken.

[ Voor 15% gewijzigd door Mx. Alba op 15-09-2016 11:42 ]

• roffeltjes
Ik heb een 900cp rhydon die alle electro's weggeblaast. Ik heb getest tot boven de 1400, afhangende van de moveset zal daarboven misschien ook nog wel lukken.

En dan te bedenken dat ik hem bijna had weggegooid omdat hij eigenlijk niet schaalt als je er dust instampt. Ideale gym trainer. Zo heb ik ook een paar Electrobuzzes en rapidashes tussen de 800 en 1300, juist voordat soort trucs.

• Grumpmeister
Helaas is de gym bij het kantoor nu level 10 met een 2050 Snorlax als eerste pokemon, jammer :(

Misschien wordt ie ergens weer een keertje level 9... :P

• roffeltjes
Sowieso zijn pokies met "de verkeerde moves" soms wel eens grappig... val je een Golduck aan met je plant, heeft dat kreng icemoves en wordt je zelf weggeblazen :+

• mark-k
Mx. Alba schreef op donderdag 15 september 2016 @ 11:40:
[...]

Hell yeah. Ik heb laatst getraind tegen een CP1800 Arcanine. Die kreeg ik met een beetje geluk zelfs omver met een CP900 Squirtle. :D Dat ging pas hard!

Water Pump is trouwens een compleet waardeloze defensive move als de aanvaller hem door heeft. Gewoon letten op het ritme van de aanvallen van de verdedigende Vaporeon. Je merkt dan direct dat hij een fractie langer "inhoudt" - hij is dan die waterpomp aan het aanslingeren denk ik maar daardoor kan je die perfect ontwijken.
Tjonge jonge water attacks onthouden is niet je ding he :p Hydro Pump. En als je m dodged is hij idd prima, als je dodge niet gedetecteerd wordt ben je dood.

• spocy
mark-k schreef op donderdag 15 september 2016 @ 11:52:
[...]

Tjonge jonge water attacks onthouden is niet je ding he :p Hydro Pump. En als je m dodged is hij idd prima, als je dodge niet gedetecteerd wordt ben je dood.
Dat is toch overigens met bijna alle secundaire moves het geval. Er zijn er maar enkele die lastiger te dodgen zijn.

• roffeltjes
Ik ben meestal gewoon een buttonmasher :+

• boemmie
  • Laatst online: 03-09-2024
zaterdag is er een commercieel eventje in het winkelcentrum in een dichtbij dorp. hier hebben ze een " extra paal" voor 3 uur lang. Iemand ervaring met zulk soort events?

• roffeltjes
Tsja, veel nerds die rond een lure hangen.

Dat kan heel leuk zijn of compleet vreselijk... het hangt af van hoe je in het leven staat.

• Mx. Alba
mark-k schreef op donderdag 15 september 2016 @ 11:52:
[...]

Ja hallo de ene keer noemen ze het Hydro en de andere keer Water maar in mijn hoofd is dat gewoon het zelfde natuurlijk. 8)7

• RemkoDJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-01 15:44
Zojuist eindelijk mijn eerste Gyarados geevolved. 1499 met Bite & Hydrapump. Mag ik hier tevreden mee zijn of zijn en betere moves? :)

• Lambo LP670 SV
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23-01 20:09
Is mijn (enige) snorlax met Lick en Earthquake eigenlijk de moeite om te uppen? (rond de 90% IV, cp 2060)

Als ik naar de gym lijstjes kijk, zie ik veel body slam en Hyperbeam maar geen Earthquake? Eventueel de candy's bijhouden voor een betere versie?

• mark-k
RemkoDJ schreef op donderdag 15 september 2016 @ 12:15:
Zojuist eindelijk mijn eerste Gyarados geevolved. 1499 met Bite & Hydrapump. Mag ik hier tevreden mee zijn of zijn en betere moves? :)
Tenzij je terug in de tijd kunt is er geen betere moveset.

• nichan
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 14-01 23:02
RemkoDJ schreef op donderdag 15 september 2016 @ 12:15:
Lambo LP670 SV schreef op donderdag 15 september 2016 @ 12:21:
Is mijn (enige) snorlax met Lick en Earthquake eigenlijk de moeite om te uppen? (rond de 90% IV, cp 2060)

Als ik naar de gym lijstjes kijk, zie ik veel body slam en Hyperbeam maar geen Earthquake? Eventueel de candy's bijhouden voor een betere versie?
Snorlax:
https://pokemongo.gamepress.gg/pokemon/143

Gyarados:
https://pokemongo.gamepress.gg/pokemon/130

En hier staat alles heel uitgebreid:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1hcFo7-UGWx1k1u1BHOvDhq8foPeRr7YbX2jLjjJK0Qw/htmlview?sle=true#gid=1036598933

• mark-k
spocy schreef op donderdag 15 september 2016 @ 11:55:
[...]

Dat is toch overigens met bijna alle secundaire moves het geval. Er zijn er maar enkele die lastiger te dodgen zijn.
Nou ik was gisteren even tegen een vaporeon bezig die Hydro Pump had, mn gewone dodges gingen prima maar zodra hij zn charge deed werd mn swipe bij een paar pokemon niet geregistreerd...

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

readytoflow schreef op donderdag 15 september 2016 @ 11:24:
Mijn Exeggutor kwam schoorvoetend en met fikse schaafwonden ineens weer aankloppen. Heeft een week op een drukke parking/benzinepomp gestaan was een level 9/10 gym. Maar uiteindelijk had iemand gisteren toch echt geen zin om naar huis te gaan.

maar wel fijn want mijn andere Exeggutor staat nu weer in een level 9 gym in een klein dorpje waar ik langsreed. Zou er zo niet eens meer naar toe kunnen rijden, dus wat dat betreft zou inzicht in gyms wel handig zijn. 50 muntjes op een dag is het maximale op dit moment. 2/3 vastere gyms en dan snel 2 veroveren en cashen. Meer zit er niet in voor een solo instinct trainer denk?

Laatst bij mijn ouders. gym in de buurt. Is een soort kasteel. was 0:30. Was er al paar keer geweest. maar die gym is dus niet te bereiken. Grote middeleeuwse poort en omgeven met water. en aan de andere kant voor dat water afgezet met prikkeldraad. ik sta helemaal over het water gebogen om toch maar te proberen er net bij te kunnen. Maar nee hoor. Maar wat schetst plots mijn verbazing?

Hij zoeft naar beneden en veranderd van team (wel geel, maar kon er alsnog niet bij). Dat was dus schijnbaar mijn eerste kennismaking met GPS spoofing?

Deze gym en vele andere gyms zie ik overigens niet terug op de map die vermeld staat in de topicwarning? Is er ergens een complete map? Wellicht via Ingress data? Dat is toch publiekelijke info en mag ik toch gewoon vragen?
http://www.pokemongomap.info/

Mijn go-to map in ieder geval

• RemkoDJ
mark-k schreef op donderdag 15 september 2016 @ 12:25:
[...]

Tenzij je terug in de tijd kunt is er geen betere moveset.
Terug in de tijd?

• Lambo LP670 SV
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23-01 20:09
Dus ik heb de slechtste combinatie van Snorlax vast. Rest de vraag, zouden jullie er snorlax candy en dust tegenaan gooien of toch wachten op een beter ei en hem maar gebruiken zoals hij is.

• spocy
Paar updates geleden waren andere aanvallen sterker, nu niet meer.

• mark-k
Vroeger kon hij nog dragon breath als Quick move krijgen, maar dat is verwijderd voor nieuwe pokemon (mijn oude heeft m wel nog). Dit is bij een aantal pokemon gedaan waar of een aanval verwijderd of veranderd is.

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09-2025
Dragon Breath

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:32
Met versie 0.35 kan je dus voorlopig nog wel gewoon inloggen. Voor hoe lang het duurt. Ik kan m'n Pokedex van 120 naar 130 pushen, maar daarna ben ik er eigenlijk ook wel klaar mee. Die laatste 12 is het meeste stomme meuk als Onyx, Paragon, Chansey, Tangela, maar ook een enkele nuttige pokemon als Charizard en Blastoise. Maar allemaal inferieur aan pokemon die ik al heb voor die types.

• Ask!
  • Registratie: Februari 2015
AppieNL schreef op donderdag 15 september 2016 @ 12:49:
Met versie 0.35 kan je dus voorlopig nog wel gewoon inloggen. Voor hoe lang het duurt. Ik kan m'n Pokedex van 120 naar 130 pushen, maar daarna ben ik er eigenlijk ook wel klaar mee. Die laatste 12 is het meeste stomme meuk als Onyx, Paragon, Chansey, Tangela, maar ook een enkele nuttige pokemon als Charizard en Blastoise. Maar allemaal inferieur aan pokemon die ik al heb voor die types.
Paragon kun je tot het einde der tijd zoeken :)

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:32
Stomme auto-correct. Chansey maakte hij ook al Chaney van.

• Blakapim
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 01-11-2024
Ik snap niet waarom iedereen zo ontevreden is als ze een Gyrados met Bite en Twister krijgen. Populaire charge moves zoals solar beam zijn enorm makkelijk te ontwijken. Als je bij een Gyrados probeert om een charge move te doen heb je al 3 keer een twister attack om je oren. Als defender vind ik het nog niet zon vervelende moveset.

Weet iemand toevallig waar in Nederland je veel Grimers kan vinden? Ik heb er namelijk nog 2 nodig en dan heb ik alle 142 pokemon.

• artificial_sun
  • Laatst online: 22-01 12:05

artificial_sun

Mazda Rx7

Ask! schreef op donderdag 15 september 2016 @ 12:50:
[...]

Paragon kun je tot het einde der tijd zoeken :)
Of gewoon geluk hebben en er 2 vangen (kijkduin en Valkenberg Breda)

Stadia was beter....

• Temujin

Temujin

Zegt ook wel eens iets

artificial_sun schreef op donderdag 15 september 2016 @ 13:27:
[...]

Of gewoon geluk hebben en er 2 vangen (kijkduin en Valkenberg Breda)
Aks! bedoelde te zeggen dat paragon niet bestaat. Je bedoeld wellicht Porygon

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Oogst deze pauze:
2 Dratini
stuk of 4 Poliwags
1 Kabuto

en wat ander random visvoer

Door de Poliwags heb ik nu een 78% Poliwrath met Bubble/Hydro Pump \o/ Bubble misschien niet de allersterkste, maar HyPu ftw!

• Mx. Alba
Blakapim schreef op donderdag 15 september 2016 @ 13:26:
Ik snap niet waarom iedereen zo ontevreden is als ze een Gyrados met Bite en Twister krijgen. Populaire charge moves zoals solar beam zijn enorm makkelijk te ontwijken. Als je bij een Gyrados probeert om een charge move te doen heb je al 3 keer een twister attack om je oren. Als defender vind ik het nog niet zon vervelende moveset.
Ja, exact dat. Ik vind het veel irritanter om tegen een Vaporeon met Water Pulse te vechten dan tegen een met Hydro Pump... Als je die Hydro Pump door hebt kan je ze elke keer ontwijken; een Vaporeon met Water Pulse vecht veel onvoorspelbaarder waardoor het je nooit lukt om efficiënt die charge moves te dodgen.
Weet iemand toevallig waar in Nederland je veel Grimers kan vinden? Ik heb er namelijk nog 2 nodig en dan heb ik alle 142 pokemon.
Ik heb er ooit eentje gevonden aan de Waalkade in Nijmegen - verder nooit ergens gezien.

• bbblije

bbblije

Riiiiight

mark-k schreef op donderdag 15 september 2016 @ 10:53:
[...]

Je bent ook 'maar' lvl 21 he, dat was ik dacht ik in 10 dagen nadat ik begon (en ben 11 juli begonnen), dus dan lig je gewoon bijna 2 maanden achter om het zo maar even te noemen. Toen had ik ook nog geen fatsoenlijke pokemon.
Ik ben 23 augustus begonnen, dus je loopt een anderhalve maand voor. Afgelopen weken/maand weinig nieuwe pokemon kunnen vinden, nearby systeem werkt echt voor geen meter voor me :P Ik blijf maar rondjes lopen, om hem daarna kwijt te raken ;w

Zo heb ik inmiddels wel 10x een Dratini in m'n sightings gezien, maar heb hem nooit van dichtbij mogen bewonderen :(

De manier waarop ik nu lvl is lucky eggs en Pidgeys ;)

• Doopy-X-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-01 19:49
Mijn pauze stond in het teken van een gym level 6 te maken. Gelukkig was de eerste poke een Flareon van 1600 waardoor in hem snel kon levellen met een lagere Slowbro met Water Gun & Water Pulse (kwam ie toch nog van pas). Uiteindelijk mijn kickass Poliwrath met Bubble & Hydro pump erin gegooid.

*burp*

• daan!
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-01 14:56
Mx. Alba schreef op woensdag 14 september 2016 @ 23:48:
Ik zal eens kijken of er nog wat te trainen valt :)
Grumpmeister schreef op donderdag 15 september 2016 @ 07:21:
Malvert kom ik vaak dratini's tegen, daar bij het water bij dat miniwinkelcentrum, waar die lvl 9 (nu lvl8 >:) rode gym staat)
de gym is nog ongewijzigd, al een week lang...
Lokatie? :)
Grumpmeister schreef op donderdag 15 september 2016 @ 10:50:
Volgens mij kan je als Mystic ook goed in Hatert zitten, de gym bij de studentenwoningen (vossenhof) is altijd blauw, maar volgens mij wel level 10 al. Voor de rest is volgens mij heel Hatert vrij standaard blauw, dus als je daar jezelf tussen weet te proppen...
Dat werkt goed ja O-)
Bij de studentenwoningen (vossenveld) zitten ook vaak dratini's en sowieso veel waterpokemon langs het fietspad bij het kanaal.
Vandaag nog een 1895CP snorlax gevangen bij Vossenveld met lick en hyperbeam, matige IV, dat dan weer wel.

• Mx. Alba
daan! schreef op donderdag 15 september 2016 @ 13:51:
Vandaag nog een 1895CP snorlax gevangen bij Vossenveld met lick en hyperbeam, matige IV, dat dan weer wel.
Ik zou ervoor tekenen hoor, ik heb nog helemaal geen Snurkel...

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-01 12:08
Blakapim schreef op donderdag 15 september 2016 @ 13:26:

Hij spawned een aantal keer per week bij het CBR aan de hoevenweg te Eindhoven.

• Dakoina
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-06-2025

Dakoina

Newbie archer

De laatste versie lijkt in mijn geval (ios) wat onstabieler te zijn opnieuw. Paar keer eruit gevlogen en paar keer dat er niets werkte... maar goed, de kilometers worden beter geteld, dat is wel een opvallende verbetering

Maarrrr, wat een poke-walk deze middag in Brussel :p zag ik in het park Botanique een "koppel konijnen" op zijn Vlaams gezegd, (gezien de vorm, valse ;p ) die wat zon nodig hadden :D lol. Als vrouw, moet ge maar durven hier in Brussel! Misschien nam ze een pauze van haar werk vlakbij (rue d'aerschot) O-)

[ Voor 10% gewijzigd door Dakoina op 15-09-2016 14:01 ]

• Evatar
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-01 11:30
Dakoina schreef op donderdag 15 september 2016 @ 13:58:
De laatste versie lijkt in mijn geval (ios) wat onstabieler te zijn opnieuw. Paar keer eruit gevlogen en paar keer dat er niets werkte...

Maarrrr, wat een poke-walk deze middag in Brussel :p zag ik in het park Botanique een "koppel konijnen" op zijn Vlaams gezegd, (gezien de vorm, valse ;p ) die wat zon nodig hadden :D lol. Als vrouw, moet ge maar durven hier in Brussel! Misschien nam ze een pauze van haar werk vlakbij (rue d'aerschot) O-)
Er niet heen gewandeld om te vragen of ge die pokemon mocht vangen ;)

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Dakoina schreef op donderdag 15 september 2016 @ 13:58:
De laatste versie lijkt in mijn geval (ios) wat onstabieler te zijn opnieuw. Paar keer eruit gevlogen en paar keer dat er niets werkte... maar goed, de kilometers worden beter geteld, dat is wel een opvallende verbetering

Niet de neiging om haar een Slow poke aan te bieden voor die Nidorina's?

• Dakoina
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-06-2025

Dakoina

Newbie archer

Evatar schreef op donderdag 15 september 2016 @ 14:01:[...]Er niet heen gewandeld om te vragen of ge die pokemon mocht vangen ;)
Sommigen dachten misschien dat het een Doduo was >:)
Pathogen schreef op donderdag 15 september 2016 @ 14:02:
[...]Niet de neiging om haar een Slow poke aan te bieden voor die Nidorina's?
Ik heb wel een Nidorina uitgebroed :+

[ Voor 32% gewijzigd door Dakoina op 15-09-2016 14:03 ]

• Marselaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-11-2025
Hogader schreef op donderdag 15 september 2016 @ 11:35:
[...]

Ik een Exeggcutor die ik niet aan kan

PSN: Marselaar

• Marselaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-11-2025
boemmie schreef op donderdag 15 september 2016 @ 12:00:
zaterdag is er een commercieel eventje in het winkelcentrum in een dichtbij dorp. hier hebben ze een " extra paal" voor 3 uur lang. Iemand ervaring met zulk soort events?
Extra paal??

PSN: Marselaar

• Hogader
sarlo schreef op donderdag 15 september 2016 @ 13:56:
[...]

Hij spawned een aantal keer per week bij het CBR aan de hoevenweg te Eindhoven.
Heb je daar toevallig ook tijden van? (bijvoorbeeld xx over het hele uur)

• Blakapim
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 01-11-2024
Ben op zoek naar een nest, maar volgens mij zijn die er niet in Nederland (voor Grimer). Ga nog wel een keertje langs Kijkduin, daar vind ik hem wel.

• mark-k
bbblije schreef op donderdag 15 september 2016 @ 13:43:
[...]

Ik ben 23 augustus begonnen, dus je loopt een anderhalve maand voor. Afgelopen weken/maand weinig nieuwe pokemon kunnen vinden, nearby systeem werkt echt voor geen meter voor me :P Ik blijf maar rondjes lopen, om hem daarna kwijt te raken ;w

Zo heb ik inmiddels wel 10x een Dratini in m'n sightings gezien, maar heb hem nooit van dichtbij mogen bewonderen :(

De manier waarop ik nu lvl is lucky eggs en Pidgeys ;)
Dat is de manier waarop iedereen lvlt

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 19-01 19:58

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

mark-k schreef op donderdag 15 september 2016 @ 14:32:
[...]

Dat is de manier waarop iedereen lvlt
Ik add ook weedles!
En een verdwaalde caterpie....

En alles wat ik verder had klaarstaan...

En shit mijn lucky egg is al op

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

CH40S schreef op donderdag 15 september 2016 @ 11:24:
[...]
Ik heb Magisk ook geïnstalleerd (compleet, dus de 2 zip-files en de .APK) maar krijg in de app standaard al dat 'root status' not mounted is. Enig idee wat dat kan zijn? Mijn telefoon is overigens zover ik weet wel rooted en heb SuperSU als binary daarvoor draaien.
Heb je SuperSU wel eerst volledig gedeinstalleerd? (dit kan vanuit SuperSU zelf). Je kunt het beste deze guide volgen. Belangrijkste is dat je je telefoon weer eerst volledig unroot.

is everything cool?

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06:16
FREAKJAM schreef op donderdag 15 september 2016 @ 14:34:
[...]

Heb je SuperSU wel eerst volledig geinstalleerd? (dit kan vanuit SuperSU zelf). Je kunt het beste deze guide volgen. Belangrijkste is dat je je telefoon weer eerst volledig unroot.
Ik was al klaar bij de SuperSU "full unroot" optie. Gebruikte root sowieso niet op mn telefoon, maar kan nu gewoon PoGo doorspelen! :)

• sarlo
Hogader schreef op donderdag 15 september 2016 @ 14:22:
[...]

Heb je daar toevallig ook tijden van? (bijvoorbeeld xx over het hele uur)
Ik heb er deze week 3 gevangen op verschillende tijden (ik werk er dichtbij). Maar qua tijd etc kan ik er helaas geen pijl op trekken.

• Shiro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21:06

Shiro

Serenity

Kom je een lvl 9 gym tegen, met een 2448CP Lapras als deurman en Dragonite met 2943CP als hoogste Pokemon Had maar 500prestige nodig, daar wou ik dus mij Pokemon wel tussen duwen, probleem is alleen dat ik dus geen beschikbare Pokemon had met zoveel CP

Toch maar mijn 720 Dratini met 93IV geëvolueerd en wat Candy gegeven, sta met 2680 als 2e hoogste qua CP :P

Moveset is Dragon Breath/Dragon Claw :) beste aanvallen voor een aanvaller maar toch maar in Gym gestopt.

Ik verwacht hem niet meer snel terug te zien

Juniper RWD

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Shiro schreef op donderdag 15 september 2016 @ 15:11:
Kom je een lvl 9 gym tegen, met een 2448CP Lapras als deurman en Dragonite met 2943CP als hoogste Pokemon Had maar 500prestige nodig, daar wou ik dus mij Pokemon wel tussen duwen, probleem is alleen dat ik dus geen beschikbare Pokemon had met zoveel CP

Toch maar mijn 720 Dratini met 93IV geëvolueerd en wat Candy gegeven, sta met 2680 als 2e hoogste qua CP :P

Moveset is Dragon Breath/Dragon Claw :) beste aanvallen voor een aanvaller maar toch maar in Gym gestopt.

Ik verwacht hem niet meer snel terug te zien
Die luxe!! ;)

• sarlo
Verrek, er zit een Pikachu op mijn schouder :+
Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/w87okx.png

[ Voor 3% gewijzigd door sarlo op 15-09-2016 15:21 ]

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
sarlo schreef op donderdag 15 september 2016 @ 15:21:
[afbeelding]
Sla hem weg! Sla hem weg!!

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Awwww! Zoow schattug!

* Pathogen zit op 8.9km

• RemkoDJ
sarlo schreef op donderdag 15 september 2016 @ 15:21:
[afbeelding]
Beter een Pikachu op je schouder dan een Pikachu in je... euh...

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Gezien de vangratio tikken we dit weekend de 130 aan. Dan nog 12 te gaan als ik het goed heb (tel. regio exclusive niet mee).
Lickitung, Lapras en Snorlax moeten we gewoon simpelweg geluk mee hebben (maar omdat echt iedereen al een Snorlax of een Lapras lijkt te hebben doen we vast iets verkeerd?)

Dragonite, Machamp, Golem, Clefable, Omanyte en Kabutops (laatste erg zeldzaam voor ons) zullen we de komende maand wel bij elkaar sprokkelen (trouwens ook zo irritant om mensen met 86 Dragonites en 4794 Dratini candy te zien rondlopen... :( , zeg dan waar wij dat ook kunnen vinden :) )

Een Venusaur en Charizard zullen we eind 2018 wel bij elkaar gevonden hebben. Dat is een drama die 2. In tegenstelling tot squirtles, die zie ik wel regelmatig maar daar hebben we dus de evoluties al van.

Maar dan...Muk...pfff. Die Grimers...Mijn god zeg, je zou bijna denken dat het een überpokemon is omdat deze zo zeldzaam spawnt?

Nou kan ik nog wel weer eens een keer naar bijv. Kijkduin gaan, maar spawnen daar ook Venusaurs, Charizards, of eigenlijk eender welke van eindevoluties van hierboven wel eens?
Ben er al een paar keer geweest. Levert zeker leuke Pokemon op, maar bovenstaande dus nog niet gezien daar.

• Extigo
  • Laatst online: 23-01 15:38
readytoflow schreef op donderdag 15 september 2016 @ 15:26:
...

Een Venusaur en Charizard zullen we eind 2018 wel bij elkaar gevonden hebben. Dat is een drama die 2. In tegenstelling tot squirtles, die zie ik wel regelmatig maar daar hebben we dus de evoluties al van.

...
Voor de Venusaur kan je naar het Rembrandtpark in 020. Daar spawnen ze als een idioot. 1 avondje daar naar toe en dat leverde mij genoeg candy op om mijn 91% Bulbasaur te evolueren naar een Venusaur.
Pagina: 1 ... 85 ... 116 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status