• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23-01 11:20

Pathogen

Shoop Da Whoop

Amd RuLuzzz schreef op woensdag 14 september 2016 @ 10:45:
[...]

Jammer dat traiding er nog niet is, anders had ik wel een lickythung tegen een dragonite willen ruilen :+

Ik ben inmiddels aan het sparen voor mij Raichy. Is dat eigenlijk een beetje een gym prestiger?
Beide heb ik nog niet, maar met het Buddy system kan ik ze al lopende evolueren, uiteindelijk :)

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:30
Pathogen schreef op woensdag 14 september 2016 @ 10:40:
Met het Buddy system kan ik nu in principe alle EU Pokémon verkrijgen behalve:

5km egg: Doduo, Ekans, Lickitung, Porygon, Tangela,
10km egg: Magmar, Chansey, Lapras, Snorlax, Hitmonchan, Aerodactyl

Tangela heb ik ooit één keer gezien fietsende in week 1 na de release, toen dacht ik nog van ah, die kom ik nog wel een keertje tegen :P little did I know!
Doduo heb ik één keer op de radar gezien. Helaas te kort om hem te pinpointen.

Voorlopig maar even de 2km's links laten liggen dus.
Ik kan de volgende nog niet krijgen dmv buddy system:
Clefairy, Growlithe, Grimer, Lickytung, Tangela, Lapras, Omanyte, Aerodactyle (en natuurlijk de region exclusives).

Growlithe en Grimer wel al eens op de nearby gezien, maar nog niet kunnen catchen.

(voor de gene die ik wel kan bereiken moet ik nog wel flink wat lopen, aangezien die candy's niet vanzelf komen.)
Huh wa? :?

Hoe bedoelen jullie, niet kunnen krijgen dmv buddsystem?

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 19-01 19:58

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

poor Leno schreef op woensdag 14 september 2016 @ 10:52:
Huh wa? :?

Hoe bedoelen jullie, niet kunnen krijgen dmv buddsystem?
Van die Pokemon hebben ze de eerste/enige evolutie nog niet.

Van alle andere hebben ze op zijn minst de eerste evolutie zodat ze met (veeeeeeel) wandelen genoeg candy kunnen verzamelen om de evolutie te krijgen.

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Ik moet toch eens zo'n hardlooparmband kopen trouwens, misschien loop ik dan gewoon door ipv alle spawns te checken en vangen :P
Vibrate uit en gaan!

• Marselaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-11-2025
Pathogen schreef op woensdag 14 september 2016 @ 10:58:
Ik moet toch eens zo'n hardlooparmband kopen trouwens, misschien loop ik dan gewoon door ipv alle spawns te checken en vangen :P
Vibrate uit en gaan!
Ik heb zo'n ding maar loop tegenwoordig met telefoon in de hand haha

PSN: Marselaar

• Shiro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-01 21:06

Shiro

Serenity

Amd RuLuzzz schreef op woensdag 14 september 2016 @ 10:45:
[...]

Jammer dat traiding er nog niet is, anders had ik wel een lickythung tegen een dragonite willen ruilen :+

Ik ben inmiddels aan het sparen voor mij Raichy. Is dat eigenlijk een beetje een gym prestiger?
Raichu is net zoals Jolteon prima te gebruiken tegen Gyarados in een gym voor prestige trainen. Gyarados heeft namelijk dubbele weakness voor Elektrische pokemon's.

Vooral 1 met Hydro Pump is een easy match, omdat hij vaak al de pijp uit is voordat hij het kan casten.

Juniper RWD

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Erulezz schreef op woensdag 14 september 2016 @ 09:38:
Het is nu mogelijk om maar 1x een Razz Berry in te zetten voor een vangst... Ik dacht dat het per worp was. Maar als er nu iemand ontsnapt kan ik niet nogmaals een Berry inzetten :)
Dat is toch slecht nieuws? Waarom dan de :) :S

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-01 20:11
Volgens mij krijg ik alleen maar 2km eieren tegenwoordig, kreeg er eentje en dacht ik broed eerst nog een paar 5km uit, maar heb nu 5x 2 en 4x 5. Op zich prima want wil eens een goede starter (tot nu toe wel alleen ongedierte eruit gvd), maar wil weer 10km want moet nog een Aerodactyl.

• Shiro

Shiro

Serenity

Raven schreef op woensdag 14 september 2016 @ 11:07:
[...]

Dat is toch slecht nieuws? Waarom dan de :) :S
Lijkt mij goed nieuws. Normaliter is het na een succesvolle worp uitgewerkt en moet je weer een berry gebruiken. Nu lijkt het erop dat je eenmalig een berry nodig hebt en niet nogmaals een berry hoeft te gebruiken als de pokemon uit de pokebal ontsnapt.

Juniper RWD

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 22-01 14:28

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Shiro schreef op woensdag 14 september 2016 @ 11:17:
[...]

Lijkt mij goed nieuws. Normaliter is het na een succesvolle worp uitgewerkt en moet je weer een berry gebruiken. Nu lijkt het erop dat je eenmalig een berry nodig hebt en niet nogmaals een berry hoeft te gebruiken als de pokemon uit de pokebal ontsnapt.
Of het is een bug, dat je wel meerdere berry's moet gooien maar dat kan nu niet meer ;)

Last.fm | Code Talks

• TKroon
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Zo, net al gebruik gemaakt van mijn Pikachu-buddy. Moest nog 3 candy, hallo Raichu! Schiet tenminste op met 1 km/candy. Machop is 3 km... Als ik die met alleen buddy moet doen, mag ik nog naar Groningen en terug lopen voor 100 candy :+

Daikin Altherma 3 LT 8 kW + 14,2 kWp PV

• Shiro

Shiro

Serenity

Afvalzak schreef op woensdag 14 september 2016 @ 11:19:
[...]

Of het is een bug, dat je wel meerdere berry's moet gooien maar dat kan nu niet meer ;)
Dat zou ook kunnen, als je een berry gebruikt veranderd soms de kleur van de ring ook, als dat het geval is en de pokemon ontsnapt toch de eerste keer, kan je aan de hand van de kleur van de ring zien of de berry effect door blijft gaan of niet :)

Als iemand zich geroepen voelt om het uit te proberen... :)

Juniper RWD

• JamesB009
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 07-12-2025

JamesB009

Sjimmeh!!

Shiro schreef op woensdag 14 september 2016 @ 11:30:
[...]

Dat zou ook kunnen, als je een berry gebruikt veranderd soms de kleur van de ring ook, als dat het geval is en de pokemon ontsnapt toch de eerste keer, kan je aan de hand van de kleur van de ring zien of de berry effect door blijft gaan of niet :)

Ik kan na het ontsnappen nog gewoon opnieuw een berry geven hoor. (iOS)

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 24-01 17:23
TKroon schreef op woensdag 14 september 2016 @ 11:22:
Zo, net al gebruik gemaakt van mijn Pikachu-buddy. Moest nog 3 candy, hallo Raichu! Schiet tenminste op met 1 km/candy. Machop is 3 km... Als ik die met alleen buddy moet doen, mag ik nog naar Groningen en terug lopen voor 100 candy :+
Ben wel blij dat 2 van de 3 die ik nog moet in die 1km/candy lijst staan. Stel je voor dat je 50 tot 100 candy moet halen a 5km/candy. :')

• FotW
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 06-12-2025
Shiro schreef op woensdag 14 september 2016 @ 11:30:
[...]

Ik kan met de laatste update gewoon berries blijven gooien, klinkt dus als een bug >:)

• Yoki1985
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 24-01 15:29
FotW schreef op woensdag 14 september 2016 @ 11:36:
[...]

Ik kan met de laatste update gewoon berries blijven gooien, klinkt dus als een bug >:)
Je kan pas een nieuwe berry gooien als de pokemon uit de bal ontsnapt is.
Tot dan blijft de vorige berry werken.

Dit was in alle vorige versies ook al het geval hoor dus hier is niets aan veranderd!

• Gaarheid
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 27-09-2025
Als je niet raak gooit (pokemon verdwijnt niet in balletje) kun je geen razz meer inzetten bij je volgende beurt.
Erulezz schreef op woensdag 14 september 2016 @ 09:38:
Het is nu mogelijk om maar 1x een Razz Berry in te zetten voor een vangst... Ik dacht dat het per worp was. Maar als er nu iemand ontsnapt kan ik niet nogmaals een Berry inzetten :)

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Toen ik er gisteren opuit trok naar een gebied met wat Exeggcute spawns had ik de update van APKMirror op mijn SD-kaartje staan voor het geval dát. Ik kwam later uiteindelijk dichtbij een van de 'bevroren' gyms en de oude app liep nog steeds vast en de update stond nog niet in de Play Store. Toen dus maar geïnstalleerd. Er bleek een ordinaire Hypno in te staan maar het is natuurlijk onzeker of er al iets met die gym is gebeurd sinds de update via APKMirror verkrijgbaar was alhoewel hij dan wellicht ook 'ontdooid' had moeten zijn. Heb toen maar wat leuks bijgezet.

Ook een al langer staande gym met een Lapras onderin iets meer dan 2500 prestige naar L7 getraind met een iets hogere Vaporeon die ik onlangs na een tijd uit een gym had teruggekregen en die ik maar even wat dust en candy had gevoerd om hem bijna 400 CP omhoog te werken naar ruim 2100 waar de prijs omhoog ging naar 4500 dust. Toen stopte ik maar weer even na 36000 dust. :X Met 219 punten per keer ging het niet snel maar was de uitkomst tenminste verzekerd. Ik verloor maar 1 keer en 2 keer gaf de Nidoqueen erboven me nog net genoeg klap om KO te gaan voordat ik kon uitstappen. Drie revives en een paar handjes potions is een goede prijs voor een redelijk hoog plekje in een stabiele gym. :)

Ik had wel vrij snel twee keer vastlopers met de nieuwe update. Toen ik thuis was stond ie wel in de Play store en installeerde ik hem op twee andere toestellen. Eentje had een net niet geslaagde root maar werd wel als zodanig herkend met het bekende scherm tot gevolg en op de andere (stock) krijg ik een "Unable to authenticate'' foutmelding waar volgens Google flink wat meer mensen last van hebben. Op beide voorlopig maar de oude versie teruggezet. Mijn hoofdtoestel heeft de update.

Ik heb ook al vaker tijdelijke problemen gehad om de login vast te houden. Deze update lijkt me dan ook vrij buggy en een snelle nieuwe update lijkt me dan ook niet onwaarschijnlijk.

Heb gisteren tijdelijk op 15 gyms gestaan maar kreeg er gisteravond al eentje niet onverwacht terug. Ik stond bij cashen vanmorgen vroeg en nu nog op 14 gyms. :P 8)

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Dat is dan wel weer een nadeel van in het centrum van Rotterdam werken. Er is hier in de gehele omtrek één gym die ik langer dan een dag hetzelfde heb gezien, en dat is een L10 Geel waar niks meer bijpast.

Ook in mijn woonplaats wisselen de gyms met grote regelmaat van kleur. Meer dan 2 gyms per keer heb ik nog niet kunnen cashen...

Ach ja, on the bright side, als ik mijn 10 sterkste pokémon in gyms zou zetten heb ik nog maximaal een 1200CP over om mee te vechten, dat is ook niks :P

• Ask!
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 16-12-2025
Gaat Growlithe nog wat leuks doen als je de 10km haalt?
Ik zit nu bijna op 8KM :p

• daan!
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-01 14:56
Hogader schreef op woensdag 14 september 2016 @ 10:46:
Growlithe en Grimer wel al eens op de nearby gezien, maar nog niet kunnen catchen.
Ik weet niet waar je precies woont, maar er zijn meerdere gerapporteerde en bevestigde growlithe nesten.
https://thesilphroad.com/catalog#map

Grimer helaas geen nest van gesignaleerd in NL.
Shiro schreef op woensdag 14 september 2016 @ 11:17:
Normaliter is het na een succesvolle worp uitgewerkt en moet je weer een berry gebruiken. Nu lijkt het erop dat je eenmalig een berry nodig hebt en niet nogmaals een berry hoeft te gebruiken als de pokemon uit de pokebal ontsnapt.
Afvalzak schreef op woensdag 14 september 2016 @ 11:19:
Ik heb de update binnen en bij mij is er niets veranderd aan het berry systeem:
1x berry = werkt totdat een pokemon uit de bal ontsnapt.
Daarna nieuwe berry om het effect weer te hebben.

• Amd RuLuzzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-01 14:52
Zo net weer een rondje gelopen met mijn Pickachu. Gelukkig vond hij weer een paar candy. Kom ik terug op kantoor, is hij gefaint door de hitte buiten B)

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-01 23:51
Whee, ving ik net een CP805 Eevee... Hij is maar "above average" maar wel level 28 (wat ik zelf ook ben), en met het vangen van die Eevee ook meteen genoeg candy om er een te evolven. Dat moest een signaal zijn. Dus toch maar die meteen geëeveelueerd... Werd een Vaporeon *O* van CP2148 *O*, mijn tweede hoogste Pokie, vlak voor zijn broertje CP2096 Vaporeon. Helaas wel met Water Gun / Water Pulse... Maar in de praktijk zo slecht nog niet. Ik vond het super irritant om tegen een Vaporeon met Water Pulse te vechten toen ik zoeentje eens in een gym tegenkwam, want hij kan die Water Pulse echt bijna letterlijk spammen en ze zijn dan lastig te dodgen. * Mx. Alba is happy. Weer een leuke gym defender erbij. :)

Qua Eeveelutions heb ik nu dus twee Vaporeons (2149 en 2096), twee Flareons (1859 en 1756) en drie Jolteons (1691, 1368 en 1199). Toch redelijk gebalanceerd.

[ Voor 12% gewijzigd door Mx. Alba op 14-09-2016 12:57 ]

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

• Doopy-X-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-01 19:49
Pathogen schreef op woensdag 14 september 2016 @ 12:13:
Dat is dan wel weer een nadeel van in het centrum van Rotterdam werken. Er is hier in de gehele omtrek één gym die ik langer dan een dag hetzelfde heb gezien, en dat is een L10 Geel waar niks meer bijpast.
Centrum Amsterdam hier, exact hetzelfde. Soms loop ik de straat uit en zie ik dat ie alweer attacked wordt. Ik stop een poke in een gym en collect direct. Levert helaas maar 10 coins per dag op maar het is niet te doen om meerdere gyms te bezetten atm. Iig niet met een fulltime baan, kind, vrouw en andere hobbies ;)

Net wel mijn Dragonite in een gym gestopt (Headshop, Kloveniersburgwal 39 voor intimi), daar stonden al een Poliwrath (met bubble) en Vaporeon in...Prima gebalanceerd denk ik, als nou iemand hem ff lvl 4 maakt en een Exeggutor/Snorlax in mikt, blijft ie misschien een dagje rood ;)

[ Voor 36% gewijzigd door Doopy-X- op 14-09-2016 13:07 ]

*burp*

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02:42
Neeeeeee, ik had een 2km ei die boven al mijn andere eieren kwam te staan(dus dan vaak goed is), blijkt het een 100% Weedle te zijn ipv een verwachtte starter :(

• Shaffy
  • Registratie: April 2012
  • Niet online

Shaffy

We zullen doorgaan

Mx. Alba schreef op woensdag 14 september 2016 @ 12:54:
Whee, ving ik net een CP805 Eevee... Hij is maar "above average" maar wel level 28 (wat ik zelf ook ben), en met het vangen van die Eevee ook meteen genoeg candy om er een te evolven. Dat moest een signaal zijn. Dus toch maar die meteen geëeveelueerd... Werd een Vaporeon *O* van CP2148 *O*, mijn tweede hoogste Pokie, vlak voor zijn broertje CP2096 Vaporeon. Helaas wel met Water Gun / Water Pulse... Maar in de praktijk zo slecht nog niet. Ik vond het super irritant om tegen een Vaporeon met Water Pulse te vechten toen ik zoeentje eens in een gym tegenkwam, want hij kan die Water Pulse echt bijna letterlijk spammen en ze zijn dan lastig te dodgen. * Mx. Alba is happy. Weer een leuke gym defender erbij. :)

Qua Eeveelutions heb ik nu dus twee Vaporeons (2149 en 2096), twee Flareons (1859 en 1756) en drie Jolteons (1691, 1368 en 1199). Toch redelijk gebalanceerd.
Eigenlijk zijn dat de beste vangsten.. Een powerpokie zonder dat het je sloten aan stardust kost! :)

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Ik had al een tijdje alleen maar 5km eieren. Toen ik een paar dagen terug een 10km ei kreeg liet ik die staan en stopte weer een 5km ei in de incubator. Ik kreeg ook een 2km ei en liet die staan. Ik heb er daarna nog een 10km ei en 2 2km eieren bij gekregen. Interessant. Ik denk dat ik altijd een 10km en een 2km ei in mijn voorraad laat staan voorlopig.

• Mx. Alba
Shaffy schreef op woensdag 14 september 2016 @ 13:07:
[...]

Eigenlijk zijn dat de beste vangsten.. Een powerpokie zonder dat het je sloten aan stardust kost! :)
Yup, ideaal. Helaas vind je ze niet zo vaak...

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

• Lambo LP670 SV
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23-01 20:09
CaptJackSparrow schreef op woensdag 14 september 2016 @ 13:09:
Ik had al een tijdje alleen maar 5km eieren. Toen ik een paar dagen terug een 10km ei kreeg liet ik die staan en stopte weer een 5km ei in de incubator. Ik kreeg ook een 2km ei en liet die staan. Ik heb er daarna nog een 10km ei en 2 2km eieren bij gekregen. Interessant. Ik denk dat ik altijd een 10km en een 2km ei in mijn voorraad laat staan voorlopig.
Ik doe het voortaan ook zo. Normaal maakte ik direct 2 en 10km eieren op. Nu probeer ik mijn 5km eieren eerst op te werken consequent. Heb nog nooit zo veel 2km eieren ervoor in de plaats gekregen (nog wel geen 10km helaas).

Misschien is het puur toeval, maar het lijkt naar mijn gevoel toch een invloed te hebben :)

• Mx. Alba
Ik heb inderdaad ook de neiging om vooral 10km-eieren meteen in een incubator te stoppen. Misschien moest ik die neiging ook maar eens gaan onderdrukken? :D

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 24-01 19:49

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Same here. Toen ik laatst een 2de 10km ei scoorde bij een pokestop heb ik besloten om deze niet direct in te zetten. Heb nu een 2km ei ingezet en zet pas mijn nieuwe 10km ei pas weer in wanneer ik wederom een nieuwe scoor.

Op reddit hebben ze trouwens het idee dat een Pokestop ook spawntijden hanteert. Zo waren er 2 gasten die bij een zelfde pokestop hetzelfde type ei ophaalden, om vervolgens beiden exact dezelfde Pokemon te hatchen (zelfs IV was hetzelfde).

[ Voor 11% gewijzigd door FREAKJAM op 14-09-2016 13:40 ]

is everything cool?

• daan!
  • Laatst online: 24-01 14:56
Ik zal het ook eens gaan proberen, ik zwem ook altijd in de 5km eieren :/

• IdieEasy

IdieEasy

FREAKJAM schreef op woensdag 14 september 2016 @ 13:38:
Op reddit hebben ze trouwens het idee dat een Pokestop ook spawntijden hanteert. Zo waren er 2 gasten die bij een zelfde pokestop hetzelfde type ei ophaalden, om vervolgens beiden exact dezelfde Pokemon te hatchen (zelfs IV was hetzelfde).
Ik had kort na elkaar 2x 10km uit dezelfde pokestop. Beide gaf een Onix met 464 en 450 CP.

Verder niet gechecked :P

• JesseSebastian
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22-01 13:35
Vorige week eindelijk weer eens 4 10km eieren gekregen!
3x Eevee 1x Dratini :((

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 23-01 15:07
Mx. Alba schreef op woensdag 14 september 2016 @ 13:19:
[...]

Yup, ideaal. Helaas vind je ze niet zo vaak...
Ik kom bijna elke dag er wel 1 tegen, en uiteraard krijg uit mijn 10 km eieren :+
Ik wacht nog op echt een goeie

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

IdieEasy schreef op woensdag 14 september 2016 @ 13:40:
[...]

Ik had kort na elkaar 2x 10km uit dezelfde pokestop. Beide gaf een Onix met 464 en 450 CP.

Verder niet gechecked :P
Je bent niet de enige. Je moet eigenlijk proberen om altijd 2 plekjes over te hebben in je bag. Als je dan ergens een 10km ei scoort, moet je proberen 5 minuten later weer te spinnen bij dezelfde stop. Grote kans dat je dan weer een 10km ei scoort. (althans, op basis van wat ik zo op Reddit lees).

[ Voor 3% gewijzigd door FREAKJAM op 14-09-2016 13:45 ]

is everything cool?

• ajaxalex
JesseSebastian schreef op woensdag 14 september 2016 @ 13:40:
Vorige week eindelijk weer eens 4 10km eieren gekregen!
3x Eevee 1x Dratini :((
Die draitini is niet zo heel slecht, overall hoge iv en 20+ candys.

• Amd RuLuzzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-01 14:52
CaptJackSparrow schreef op woensdag 14 september 2016 @ 13:09:
Ik denk dat het type eieren wat je in je inventory staan invloed hebben op wat je krijgt. Ik heb namelijk enkel 2 en 5 km eireren de laatste 20 eieren. Een aantal weken geleden vervloekte ik het om nog incubaters te kopen. Maar aangezien er genoeg coins binnen komen en er geen nood is voor lucky eggs/bag upgrades wordt het maar tijd om te sparen voor 8 incubaters 8) 8x150=1200 coins. Dat moet in een 2 weken wel haalbaar zijn.

• Mx. Alba
ajaxalex schreef op woensdag 14 september 2016 @ 13:44:
[...]

Ik kom bijna elke dag er wel 1 tegen, en uiteraard krijg uit mijn 10 km eieren :+
Ik wacht nog op echt een goeie
Tja, voor de echt goedkope gym pokie heb ik tegenwoordig niets meer aan eieren. Alles wat uit de eieren komt is level 20, wat ik in het wild vang is tot level 28... Een Pokie uit een ei "moet" wel 19x geüpgrade worden voor hij aan zijn max is, dat is een flinke bak dust...

• Ask!
daan! schreef op woensdag 14 september 2016 @ 13:39:
Ik zal het ook eens gaan proberen, ik zwem ook altijd in de 5km eieren :/
Aah ik ben dus niet de enige die zwemt in de 5km eieren ( zwemmen, wat heb ik daar nou zin in ).

Ik heb het eens bijgehouden, van mijn laatste 20 eieren, waren er 15 van 5km. 3 van 10km en 2(!) van 2 km.
Ik snap de logica erachter niet..

P.S:
Ik heb 287 km gelopen volgens het spel in totaal.
Is dit relatief veel?

[ Voor 8% gewijzigd door Ask! op 14-09-2016 14:16 ]

• Dakoina
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-06-2025

Dakoina

Newbie archer

Ask! schreef op woensdag 14 september 2016 @ 14:12:
[...]Aah ik ben dus niet de enige die zwemt in de 5km eieren ( zwemmen, wat heb ik daar nou zin in ).

Ik heb het eens bijgehouden, van mijn laatste 20 eieren, waren er 15 van 5km. 3 van 10km en 2(!) van 2 km.
Ik snap de logica erachter niet..

P.S:
Ik heb 287 km gelopen volgens het spel in totaal.
Is dit relatief veel?
Mwah, hangt allemaal af van je level natuurlijk :) als je dat doet op level 10, is dat veel :) op 25 al wat normaler (imho)

• TAA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-01 14:35

TAA

Liever IRC

Alles is relatief ;)

Hier ook een overvloed aan 5KM eieren. Vorige week ineens een 10km en die dus eens niet in de incubator gegooid. Helaas daarna nog steeds alleen 5KM eieren gekregen :(

• ajaxalex
Mx. Alba schreef op woensdag 14 september 2016 @ 13:47:
[...]

Tja, voor de echt goedkope gym pokie heb ik tegenwoordig niets meer aan eieren. Alles wat uit de eieren komt is level 20, wat ik in het wild vang is tot level 28... Een Pokie uit een ei "moet" wel 19x geüpgrade worden voor hij aan zijn max is, dat is een flinke bak dust...
Ja daar heb je een punt, ik ben bijna 26, morgen voor het eerst met 2 telefoons lucky eggen, daarna zal ik ook geen incubators kopen van mijn zuurverdiende gym geld. (behalve voor 10 km eieren)

• GoeiedagEem
  • Laatst online: 21-01 13:26
Ik heb ook alleen nog maar 5KM eggs, beetje irritant moet ik zeggen. Kun je ook aan meerdere incubators komen zonder ze te kopen? Ik had er laatst 3, maar nu nog maar 2 waarvan er 1 straks depleted is...

• Ask!
Dakoina schreef op woensdag 14 september 2016 @ 14:28:
[...]
Mwah, hangt allemaal af van je level natuurlijk :) als je dat doet op level 10, is dat veel :) op 25 al wat normaler (imho)
Ben level 22 :)
Wat is het maximale pokemon level wat je dan kunt hebben?

Verwijderd

GoeiedagEem schreef op woensdag 14 september 2016 @ 14:29:
Ik heb ook alleen nog maar 5KM eggs, beetje irritant moet ik zeggen. Kun je ook aan meerdere incubators komen zonder ze te kopen? Ik had er laatst 3, maar nu nog maar 2 waarvan er 1 straks depleted is...
Iedere 5 levels krijg je er één (of meer, afhankelijk van je level). Verder kun je ze alleen kopen.

Ik ben nu al mijn eieren aan het uitbroeden op m'n 10km ei na. Als ik alleen die nog over heb ga ik een rondje Pokestops doen om te kijken of ik dan meer 10km eieren krijg. Maar ben bang van niet, krijg op een enkele 2km ei na ook bijna alleen maar 5km.

• Lambo LP670 SV
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23-01 20:09
Ask! schreef op woensdag 14 september 2016 @ 14:34:
[...]

Ben level 22 :)
Wat is het maximale pokemon level wat je dan kunt hebben?
Uit een ei is dat level 20

In het wild kan je max level 30 vangen (indien je zelf ook 30 bent natuurlijk)

In feite is het spel wat 'uitgespeeld' als je level 30 bent. Je zal geen betere pokemon's meer tegen komen in het wild. Alles zal enorm veel dust en candies kosten om je pokemon's verder te upgraden.

• Ask!
Lambo LP670 SV schreef op woensdag 14 september 2016 @ 14:43:
[...]

Uit een ei is dat level 20

In het wild kan je max level 30 vangen (indien je zelf ook 30 bent natuurlijk)

In feite is het spel wat 'uitgespeeld' als je level 30 bent. Je zal geen betere pokemon's meer tegen komen in het wild. Alles zal enorm veel dust en candies kosten om je pokemon's verder te upgraden.
Je pokemon heeft afhankelijk van je level ook een max level.
Ik kan mijn Growlithe bijvoorbeeld nu niet meer upgraden.
Wat is nu zijn max level dan? :)

• IdieEasy

IdieEasy

Ask! schreef op woensdag 14 september 2016 @ 14:46:
[...]

Je pokemon heeft afhankelijk van je level ook een max level.
Ik kan mijn Growlithe bijvoorbeeld nu niet meer upgraden.
Wat is nu zijn max level dan? :)
Jou level!

Ieder level van een speler kan je je pokemon 2x upgraden. Dus 21 en 21,5 als je level 21 bent

• Hogader
IdieEasy schreef op woensdag 14 september 2016 @ 14:48:
[...]

Jou level!

Ieder level van een speler kan je je pokemon 2x upgraden. Dus 21 en 21,5 als je level 21 bent
Je kan 1,5 level verder upgraden dan je eigen level.

Oftewel als je lvl 25 bent, kunnen je pokemon lvl 26,5 zijn.

• IdieEasy

IdieEasy

Hogader schreef op woensdag 14 september 2016 @ 14:49:
[...]

Je kan 1,5 level verder upgraden dan je eigen level.

Oftewel als je lvl 25 bent, kunnen je pokemon lvl 26,5 zijn.
Oh, In dat geval dat!

|:( |:(

Ik heb nog niets gemaxed. Ben level 22 en is het allemaal niet waard

• Asgaro
  • Laatst online: 21-01 10:55
Evatar schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 16:25:
Bij android is het ook niet actief.. ik krijg in ieder geval geen melding dat er een update is..
De Android update werd bewust vertraagd uitgerold zodat de iOS peasants niet zouden mekkeren.

• IdieEasy

IdieEasy

Asgaro schreef op woensdag 14 september 2016 @ 14:57:
[...]

De Android update werd bewust vertraagd uitgerold zodat de iOS peasants niet zouden mekkeren.
Zoals altijd: Bron?

• Asgaro
Die heb ik niet. Het was speculatie op /r/thesilphroad.
Maar het zou mij helemaal niet verbazen... :+

Nu Niantic ook een timed exclusive met PoGo op de Apple Watch heeft en er over Android Wear nog niets concreets gezegd is, neem ik aan dat we meer van dat soort kuren mogen verwachten.

TL;DR
Pact met de duivel. }:|

[ Voor 3% gewijzigd door Asgaro op 14-09-2016 15:04 ]

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:16
Asgaro schreef op woensdag 14 september 2016 @ 15:03:
[...]

Die heb ik niet. Het was speculatie op /r/thesilphroad.
Maar het zou mij helemaal niet verbazen... :+

Nu Niantic ook een timed exclusive met PoGo op de Apple Watch heeft en er over Android Wear nog niets concreets gezegd is, neem ik aan dat we meer van dat soort kuren mogen verwachten.

TL;DR
Pact met de duivel. }:|
Ahum...
https://www.droidapp.nl/n...euning-voor-android-wear/

en

http://www.techradar.com/...o-to-android-wear-1328557

[ Voor 9% gewijzigd door Extigo op 14-09-2016 15:09 ]

• Asgaro
Ik spreek dan ook van 'timed exclusive'. De Niantic CEO heeft vandaag een interview gegeven (zie https://techcrunch.com/events/disrupt-sf-2016/video/ ) en was toch vrij vaag over Android Wear toen hem de vraag gesteld wordt. Hij zat vooral de Apple Watch op te hemelen.
En oja, hij droeg er zelfs een...

Zou graag is checken of hij bij eerdere interviews ook een droeg, maar daar ben ik momenteel wat te lui voor. Ik durf te wedden dat hij de Watch dan nog niet droeg.

Ik zie het gewoon als perfect mogelijk dat Apple wat inbreng zal wensen hier en daar. Dat doen ze maar al te graag.

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:16
Asgaro schreef op woensdag 14 september 2016 @ 15:11:
[...]

Ik spreek dan ook van 'timed exclusive'. De Niantic CEO heeft vandaag een interview gegeven (zie https://techcrunch.com/events/disrupt-sf-2016/video/ ) en was toch vrij vaag over Android Wear toen hem de vraag gesteld wordt. Hij zat vooral de Apple Watch op te hemelen.
En oja, hij droeg er zelfs een...

Zou graag is checken of hij bij eerdere interviews ook een droeg, maar dan ben ik momenteel wat te lui voor. Ik durf te wedden dat hij de Watch dan nog niet droeg.

Ik zie het gewoon als perfect mogelijk dat Apple wat inbreng zal wensen hier en daar. Dat doen ze maar al te graag.
Dat is niet wat ik heb gelezen. Hanke geeft aan dat het "very likely" is dat het Android Wear komt, wat jouw opmekring m.b.t. dat er nog niets gezegd is over Android Wear tegen spreekt. Uiteraard is dit nog geen 100% bevestiging, maar het is in ieder geval iets.

• ramones73
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 28-11-2025
Een evolve sessie achter de rug van ca 120k (2 toestellen).

Pokédex + 7 (109/109) :

Nieuw

Arbok (enige die ik gezien had was gaan lopen)
Seadra
Persian (lang moeten wachten en dan 3 eieren op rij Meowt , dus nu ineens 2 Persians)
Weezing
Victreebell (Solar beam maar jammer genoeg acid als primary)
Gyarados (Bite + Dragon Pulse , beste defense moves blijkbaar, kon erger maar toch liever Hydropump gezien ... geen enkele topper met hydropump :( )
Poliwrath (Mud shot+ Ice Punch -> Politroll :( )

• Mx. Alba
Ik moet nodig weer goede "long term gyms" vinden... Ik heb er nu 8 in stabiele gyms zitten maar een paar daarvan bungelen een beetje onderaan in Level 10 gyms dus die kunnen er zo maar eens uitvallen. En ik heb nog een stuk of 4 "gymwaardige" Pokies die "vrij" zijn:

2149 Vaporeon
1994 Slowbro
1946 Golduck
1661 Exeggutor

• JamesB009
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 07-12-2025

JamesB009

Sjimmeh!!

Bij mij in de buurt (omg Arnhem), zijn redelijk veel stabiele blauwe gyms.
Kunnen wel keer afspreken om die te uppen voor je, en dan kom ik bij die andere bij jou er bij. :)
Mx. Alba schreef op woensdag 14 september 2016 @ 15:50:
Ik moet nodig weer goede "long term gyms" vinden... Ik heb er nu 8 in stabiele gyms zitten maar een paar daarvan bungelen een beetje onderaan in Level 10 gyms dus die kunnen er zo maar eens uitvallen. En ik heb nog een stuk of 4 "gymwaardige" Pokies die "vrij" zijn:

2149 Vaporeon
1994 Slowbro
1946 Golduck
1661 Exeggutor

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Net kwam ik een Butterfree tegen van ongeveer 820 cp. Na 20 ballen en 10 berry's te hebben vergooid kreeg ik een error :')

Ik heb er al een, maar ik vind ze er wel leuk uitzien. Maar ik begin er niet meer aan, die Butterfrees laat ik met rust.

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23-01 21:19
IdieEasy schreef op woensdag 14 september 2016 @ 14:57:
[...]

Oh, In dat geval dat!

|:( |:(

Ik heb nog niets gemaxed. Ben level 22 en is het allemaal niet waard
Maar als je bijvoorbeeld een Charizard met 20% IV hebt, of een 90%.. dan zal die 90% een hogere CP krijgen op jouw level.

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

• IdieEasy

IdieEasy

SuperVeloce schreef op woensdag 14 september 2016 @ 15:59:
[...]

Maar als je bijvoorbeeld een Charizard met 20% IV hebt, of een 90%.. dan zal die 90% een hogere CP krijgen op jouw level.
Hoogste 3 zijn vaporeons, daarna is het een 1200 pokemonnetje.... Binnenkort heb ik een 1600 exeggutor, maar ook niet fantastisch qua IV.

Starters zijn allemaal nog heeeeeeel ver weg om 3e evolutie te krijgen!

• Shaffy
  • Registratie: April 2012
  • Niet online

Shaffy

We zullen doorgaan

Met dank aan de nieuwe buddyfeature m'n eerste Rapidash bij elkaar gelopen. Ik had een goede IV Ponyta klaar staan met 47 candy, dus dat was negen kilometer wandelen.

Niantic weet wel goed hoe ze moeten trollen, want even later kwam een 5km uit met, jawel, een Ponyta..!

Nu proberen een Arcanine te maken, sta op 44 candy dus dat wordt 18km lopen. Ben benieuwd of ik daarna meteen een Growlithe uit een ei ga krijgen... :P

• Mx. Alba
Die eieren zijn gewoon vreemd.

Laatst dus ving ik een wilde Lapras - en uit het eerstvolgende 10km-ei dat uitkwam, kwam ook een Lapras.

Gisterenavond stond ik op een brug te proberen de gym daar te trainen, toen kwamen er 3 5km-eieren uit: Shellder, Staryu, Horsea.

Ik heb toch echt het vermoeden dat wat er uit een ei komt ook afhankelijk is van wat je recent gevangen hebt en/of wat er op het moment van uitkomen aan spawns om je heen zit...

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 24-01 14:16
Pfff is de max snelheid van eieren naar beneden ofzo? Zelfs bij echt heel langzaam fietsen komt er bij mij niks meer bij, en dan fiets ik denk ik echt 12 km/h, misschien wel trager.

• Mx. Alba
Jamesl schreef op woensdag 14 september 2016 @ 16:12:
Pfff is de max snelheid van eieren naar beneden ofzo? Zelfs bij echt heel langzaam fietsen komt er bij mij niks meer bij, en dan fiets ik denk ik echt 12 km/h, misschien wel trager.
10,5 nu volgens mij :/

• Ask!
max is ~10,5km/u :)

• IdieEasy

IdieEasy

Snelheid eieren is (als sinds een aantal patches) terug gezet naar 10,4 km p/u. Beste kan je dus 10km aan houden. Dit wordt iedere 1-4 minuten gechecked (hier zijn ze het niet over eens) tussen die twee punten. Zit je onder de afstand? Prima, krijg je alles. Zit je erboven? Prima, krijg je niets :+

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Zo had ik pas twee perfect simultaan hatchende eitjes met allebei een Machop, zelfde level, zelfde IV, zelfde CP.
En ik heb nog nooit twee eieren tegelijk uit een Pokéstop getrokken, dus daar kan het niet aan liggen. Hoewel, misschien wel 2x in een 15-minuten "ei-spawn" periode...

[ Voor 15% gewijzigd door Pathogen op 14-09-2016 16:17 ]

• Mx. Alba
Wheeeee ik heb nu ook een Magikarp buddy. Flop, Karpie, flop flop flop! :D

Hahaha en dan staat er in het Trainer scherm ook echt "Albantar & Magikarp" _o-

[ Voor 35% gewijzigd door Mx. Alba op 14-09-2016 16:17 ]

• Afvalzak
  • Laatst online: 22-01 14:28

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

IdieEasy schreef op woensdag 14 september 2016 @ 16:14:
[...]

Snelheid eieren is (als sinds een aantal patches) terug gezet naar 10,4 km p/u. Beste kan je dus 10km aan houden. Dit wordt iedere 1-4 minuten gechecked (hier zijn ze het niet over eens) tussen die twee punten. Zit je onder de afstand? Prima, krijg je alles. Zit je erboven? Prima, krijg je niets :+
Ik dacht:
Het wordt elke minuut gecheckt, maar elke 3 of 4 minuten geupdate in de app.

Last.fm | Code Talks

• Hogader
Mx. Alba schreef op woensdag 14 september 2016 @ 16:07:
Die eieren zijn gewoon vreemd.

Laatst dus ving ik een wilde Lapras - en uit het eerstvolgende 10km-ei dat uitkwam, kwam ook een Lapras.
Tijd terug exact dit gehad bij een Electabuzz.
Is al zeer lange tijd 10,5km per uur als maximum. Dat wordt iedere minuut tussen 2 punten gemeten (dus een slingerweggetje kan je harder fietsen) en de optelling van 4 van deze metingen worden na 4 minuten geupdate in de app.

• mark-k
Mx. Alba schreef op woensdag 14 september 2016 @ 12:54:

Ruilen voor 1 Flareon?

Nee? Ruilen voor 12 Flareons dan? :/

• GandalfTheGrey
  • Laatst online: 02-12-2025

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Weet niet of dit al eerder is langsgekomen, maar voor de zekerheid:

Lijkt erop dat de Pokemon Go+ accessoire toch distance tracked (Dus eieren en buddy's levellen) met de app op de achtergrond en de phone gelockd. Mensen die hem nu toch gaan halen?

Bron: https://www.reddit.com/r/...s_to_the_most_frequently/

[ Voor 0% gewijzigd door GandalfTheGrey op 14-09-2016 16:43 . Reden: minor text fixes ]

Computer Specs

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
GandalfTheGrey schreef op woensdag 14 september 2016 @ 16:42:
Weet niet of dit al eerder is langsgekomen, maar voor de zekerheid:

Lijkt erop dat de Pokemon Go+ accessoire toch distance tracked (Dus eieren en buddy's levellen) met de app op de achtergrond en de phone gelockd. Mensen die hem nu toch gaan halen?

Bron: https://www.reddit.com/r/...s_to_the_most_frequently/
Dan nog is 40 euro wel erg veel lijkt mij.. :/

• Jamesl
Bedankt voor de snelle en velen reacties. Ik speel het niet zoveel meer en zeker niet op de fiets dus niet echt veel last van gehad, echter moet ik nu weer veel fietsen vandaar dat het me opviel.

Wel echt balen want ik vond fietsen met 15 km/h al traag en ging ikr vaak/altijd ongemerkt te hard maar met deze snelheid moet ik zelfs oppassen met hardlopen...

Eigenlijk raar toch want in de games zat ook altijd een fiets! Snap ook niet wat er erg aan is..

• ThinClientQ
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-01 08:02
TEAM INSTINCT! _/-\o_

Ik heb een Krabby en Monkey gevangen van CP10. Het blijkt dat hier de Bubblestrap methode perfect werkt. Hiermee kun je ontzettend snel gyms levelen, geen revives nodig, geen potions. :9~

• mark-k
ThinClientQ schreef op woensdag 14 september 2016 @ 16:53:
TEAM INSTINCT! _/-\o_

Ik heb een Krabby en Monkey gevangen van CP10. Het blijkt dat hier de Bubblestrap methode perfect werkt. Hiermee kun je ontzettend snel gyms levelen, geen revives nodig, geen potions. :9~
Ik kom helaas die lage shit niet tegen...

• Hogader
mark-k schreef op woensdag 14 september 2016 @ 16:56:
[...]

Ik kom helaas die lage shit niet tegen...
Ik enkel in de vorm van Pidgey's en Rattata's, :'(

• tweakerjunior
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 23-01 23:05
Net een 96 % evee een vapore an gemaakt. Krijgt ie waterpulse. Nu gaat de rainer truc niet meer werken ..

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Wat zouden jullie doen?

-Dratini met cp 525 en een iv van 91 elvolven
-Dratini met cp 220 en een iv van 98 elvolven
-Wachten tot ik genoeg candy heb om de evolve naar Dragonite ook te kunnen doen, omdat ik dan misschien een hogere Dratini vind met een goede iv.

• Orsetto
  • Laatst online: 10-01 13:50
Yes! GPS jitter maakt dat ik goed op weg ben voor een Raichu. Op deze manier is het wel weer aardig.

Ik ving vandaag ook mijn tweede poliwrath in het wild (helaas lage CP en IV).

Toen ik nog lager level was ving ik nog wel eens een ????cp beestje maar dat is helaas voorbij.

Hebben 20+ lvl spelers dat nog wel eens gehad?

• mark-k
darkdesign schreef op woensdag 14 september 2016 @ 17:19:
Wat zouden jullie doen?

-Wachten tot ik genoeg candy heb om de evolve naar Dragonite ook te kunnen doen, omdat ik dan misschien een hogere Dratini vind met een goede iv.
sowieso dat laatste.

Trouwens ik post net dat ik geen bubblecrap tegenkom, vang ik een cp10 krabby met bubble xD

• Doopy-X-
  • Laatst online: 18-01 19:49
darkdesign schreef op woensdag 14 september 2016 @ 17:19:
Wat zouden jullie doen?

Dat laatste. Als dit nog steeds de 2 kanshebbers zijn bij genoeg candy zou ik de 525 pakken en hopen op een goede moveset.

*burp*

• Marselaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-11-2025
ThinClientQ schreef op woensdag 14 september 2016 @ 16:53:
TEAM INSTINCT! _/-\o_

Waar heeft u het over? :S

PSN: Marselaar

• sankao
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 12-01 16:52
Gisteren mijn eerste snorlax gevangen, was ook met ??? In beeld. Na een zestal ultraballs en razzberry's zat ie vast. Hij bleek een CP van 2390 te hebben. Wel blij mee, nu nog 8 te gaan.

9760Wp ZO(145°) @SE9K, 6480Wp ZW (235°), 2960Wp NO(50°) @SE7K-RWS

• babybel123
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-06-2021
Ben ik ook benieuwd naar, die bubblestrap methode?
Ik weet wel dat, als je een gym wil uppen en je doet dit met een pokemon die minder cp heeft dan de laagste pokemon van desbetreffende gym je ineens 500 prestige upt.

voorbeeld: vanmiddag met een 148cp rattata een gym geupt waar een 154cp pikachu in zat.
je verslaat de pikachu met je rattata en drukt dan op run. voila, 500 prestige erbij.
op deze manier is een gym erg snel te uppen ;)

maar wat is die bubblestrap methode, iemand...?

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Hij maakte een typo. Even Googlen op Bubblestrat++

is everything cool?

• babybel123
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-06-2021
hmm lastige theorie om te volgen als ik het zo zie, ga me daar maar eens in verdiepen wanneer ik niet aan het werk ben ;)

• Orsetto
  • Laatst online: 10-01 13:50
sankao schreef op woensdag 14 september 2016 @ 17:55:
Gisteren mijn eerste snorlax gevangen, was ook met ??? In beeld.(). Wel blij mee, nu nog 8 te gaan.
Daar zou ik een flinke vreugdedans bij doen :)

• big_clarence
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-12-2025

big_clarence

wat kan het schele

Rooted phones kunnen sinds de update Pokemon go niet meer draaien.
Wat ik opvallend vind is dat rooted meteen wordt geassocieerd met bots, cheats, etc.
Ik root mijn telefoon altijd in verband met bloatware.
Ik cheat niet, en wil daarom ook niet een stuk software op mijn mobiel installeren om pokemon g wel te kunnen draaien. Blijkbaar is het hebben van een rooted phone voor Niantec al genoeg reden om je uit te sluiten......

[ Voor 24% gewijzigd door big_clarence op 14-09-2016 19:50 ]

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
big_clarence schreef op woensdag 14 september 2016 @ 19:48:
Wat ik opvallend vind is dat rooted meteen wordt geassocieerd met bots, cheats, etc.
Ik root mijn telefoon altijd in verband met bloatware.
Ik cheat niet, maar blijkbaar is het hebben van een rooted phone voor Niantec al genoeg reden om je uit te sluiten......
Daarom heb ik de automatische update uitgevinkt. Ik ga door op v35 zolang het toegestaan is. Zodra ik moet upgraden is het klaar.

• mark-k
Joosie200 schreef op woensdag 14 september 2016 @ 19:49:
[...]

Daarom heb ik de automatische update uitgevinkt. Ik ga door op v35 zolang het toegestaan is. Zodra ik moet upgraden is het klaar.
Gewoon ff wachten dan komt er wel een mogelijkheid om die root detectie weer te omzeilen (buiten de Magisk methode).

• roffeltjes
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23-01 06:36
Jamesl schreef op woensdag 14 september 2016 @ 16:52:
Bedankt voor de snelle en velen reacties. Ik speel het niet zoveel meer en zeker niet op de fiets dus niet echt veel last van gehad, echter moet ik nu weer veel fietsen vandaar dat het me opviel.

Wel echt balen want ik vond fietsen met 15 km/h al traag en ging ikr vaak/altijd ongemerkt te hard maar met deze snelheid moet ik zelfs oppassen met hardlopen...

Eigenlijk raar toch want in de games zat ook altijd een fiets! Snap ook niet wat er erg aan is..
Tsja, mensen krijgen ongelukken. Ik fiets met een stuurhouder die ik sowieso al had voor navigatie, maar stop bij het vangen en ga de berm/stoep op. Staat natuurlijk wel uber dorky, zeker als je om de twee meter stopt^^

Maar pokestops swipe ik al fietsende en dat is dus toch even de aandacht die ergens anders is dan het verkeer. Oliekoekendom.

Gelukkig doet mijn zoon tegenwoordig het vangen, dus dan kan ik zelfs met volle vaart door de stad Pokemonnies grijpen.

• mark-k
roffeltjes schreef op woensdag 14 september 2016 @ 21:51:
[...]

Tsja, mensen krijgen ongelukken. Ik fiets met een stuurhouder die ik sowieso al had voor navigatie, maar stop bij het vangen en ga de berm/stoep op. Staat natuurlijk wel uber dorky, zeker als je om de twee meter stopt^^

Maar pokestops swipe ik al fietsende en dat is dus toch even de aandacht die ergens anders is dan het verkeer. Oliekoekendom.

Gelukkig doet mijn zoon tegenwoordig het vangen, dus dan kan ik zelfs met volle vaart door de stad Pokemonnies grijpen.
Account sharing en kinderarbeid, Ban! Ban! Ban! :+

Ligt het trouwens aan mij of spawnen er meer evolves van pokemon de laatste tijd? Ik zie tegenwoordig toch wel zeker 2 Parasects per dag op mn scanner.

[ Voor 10% gewijzigd door mark-k op 14-09-2016 21:57 ]

• roffeltjes
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23-01 06:36
Ja, dat idee heb ik ook. Eergisteren twee Dragonairs, vandaag een Slowbro, Blastoise en een Gloom. En dat gewoon op mijn woon-werk ritje.

Toegegeven dat ik de meeste evolves niet probeer te vangen omdat ze de ballen niet waard zijn (te lastig te vangen), alleen echt leuke Gym pokemons krijgen een bal als ze geevolved zijn. Een heleboel pokemons zie ik dus wel, maar onthou ik niet. Ik zie hier in de buurt regelmatig Pidgotto/Pidgeot, maar hoe vaak? geen idee.

Terwijl ik van de goede pokemons ik het nog wel weet.

[ Voor 22% gewijzigd door roffeltjes op 14-09-2016 22:03 ]

• Jamesl
roffeltjes schreef op woensdag 14 september 2016 @ 21:51:
[...]

Nee daar heb je zeker gelijk in maar ik kijk er niet eens naar, wil alleen die meters erbij krijgen haha

• Grumpmeister
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 28-11-2025
@Albantar; Team Instinct sends their regards ;)

Beetje je Vaporeon in m'n wijk plaatsen :P

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

Pagina: 1 ... 84 ... 116 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status